Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 14:01:23 Θέμα δημοσίευσης: 106/206 - Bάσεις Μηχανής |
|
|
Ρε αδέρφια μου, ναι εσείς, που είστε οι μόνοι που με πονάτε!
Θέλω να βρώ μια λύση στο προβλημά μου:
1. Βάση μηχανής
Κάθε λίγο και λιγάκι ιιιιγκ από εδώ κρρρρρτς από εκεί Basta πια!
Γνωστέ σιδεροφάγε και επικεφαλή Pugsang εσύ έκανες τίποτα;
Της PTS η βάση λέει τίποτα ή μετα θα κουνιόμαστε ολόκληροι;
Να αγοράσω για καλό και για κακό μια ντουζίνα βάσεις να τις έχω εύκαιρες μπας και τις πάρω σε καλύτερη τιμή;
2. Ζοαν
Αυτό το ζωων το ζοαν μου έχει σπάσει τα νεύρα.
Πριν μια εβδομάδα το άλλαξα, πάλι κελαϊδάει σαν πουλάκι πάλι κοπανάει σαν ντετζερέδι!
Εχει κανείς υπ'όψη του τίποτα γιατί μου σπάσανε τα νεύρα;
ΕΧΩ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ 206 ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΑ!!!!
3. και πιο σοβαρό. Εχω την αίσθηση ότι η Peugeot όταν άλλαξε την φλάτζα του καπακιού, δεν την έχει βάλει σωστά.
Ανακάλυψα 2 φορές πιτσιλιές από παραφλού και έχω την αίσθηση ότι πλέον χάνω και από συμπίεση!
Υπάρχει κανένας καλός μάστορας που να αναλάβει να μου αλλάξει την φλάτζα με μια μεταλλική και μια που θα κάνει την δουλειά να μου αυξήσει λίγο την συμπίεση;
Δεν θέλω να ασχολούμε συνέχεια με τα ίδια και τα ίδια!
Αντε μπας και περισσέψει κανένα λεφτό (τώρα πια αποκλείεται τεσπα) να βάλω και εγώ καμμία ανάρτηση της προκοπής!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 14:32:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητέ φίλε Τάσο
Εγω βρήκα λύση για τις βάσεις μηχανής.Μετα απο 2 κομμένες και μια Peugeot sport που βγήκε αμέσως(θα εξηγήσω παρακάτω γιατί) πήγα και πήρα απο την Autoergonomics στο Μοσχάτο μια βάση μηχανής της Powerflex.Πήρα μονο την κατω αυτη του ειναι κοντα στο σασμαν γιατι εκει ειναι το πρόβλημα.Ειναι πολύ μαλακή(ια) η μαμίσια και απο τις πολλές ταλαντώσεις κόβεται η κουκουνάρα αυτή κάτω απο τον εγκέφαλο.Με αυτη σώθηκα σε 3 τομείς:
1)Δεν κόβει πια τις πάνω
2)Δεν χτυπάει πια το ζοαν
3)Εκει καλύτερη συμπεριφορά στα απότομα ανοίγματα και φρεναρίσματα γιατι η φέρουσα μάζα του κινητήρα δεν ταλαντώνεται ασύστολα & ανεξέλγκτα με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν βουτήγματα και σηκώματα του μπροστινού μέρους απο το βάρος/αδράνεια του κινητήρα.
Τιμή 20.000 δρχ.Μονο δεν ξέρω αν εχει για το δικό σου.Πάρε τηλ
Autoergonomics
Αθανασίου Διάκου 22, Μοσχάτο, 183 44 τηλέφωνο : 010 9427417
fax : 01 9425.371
e-mail : sales@autoergonomics.gr
Στα μείον ειναι ενα αυξημένο τρέμουλο στο ρελαντί(τρέμει λίγο το τιμόνι) & ενας συντονισμός με σταθερό γκάζι γύρω στις 3000 rpm αλλα μην φανταστείς τραγικά πράγματα.Με τον καιρό το συνηθιζεις και δεν σου φαίνεται
Μακριά απο την Peugeot sport:Ειχα βάλει μονο την κουκουνάρα (τιμή 70.000 δρχ).Απολύτως αγωνιστική βάση.Φαντάσου να έβαζα και τις 3(η κάτω ειναι ΠΟΛΥ χειρότερη αφού ειναι μεταλλική)
Αποτελέσματα:
Μετα τις 4000 rpm ήθελες intercom για να συννενοηθείς στο αμάξι απο τον θόρυβο στο ρελαντί ετρεμες ολόκληρος και σε έπιανε πονοκέφαλος , το αμάξι συντόνιζε ολο και σε καθε του σημείο στα 160 δεν ακουγες απολύτως τίποτα στα 200 πλήρης ησυχία.Καλό ε?
Οσο για την φλάντζα χαλάρωσε.Οταν λύνεις καπάκι θέλει καθε λίγα χιλίομετρα επανασφίξιμο με ροποκλειδο μεχρι να πατήσει σωστά.Ασε την αυξηση συμπίεσης.Θα τρεχεις καθε 3 και λίγο μετα.Τι θα κάνεις με την αξιοπιστία?
pedal to the metal
Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsang στις Παρ 27 Σεπ 2002, 15:00:24, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 14:54:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι λύσεις του Pugsang σε όλο του το μεγαλείο.
Θα τους πάρω σίγουρα τηλέφωνο!
Οσο για την φλάτζα, την Δευτέρα θα πάω για το ζοάν και θα τους ξαναπώ να σφίξουν το καπάκι (το έχω κάνει ήδη μια φορά).
Ομως σκεφτόμουν να βάλω κάποια μεταλλική φλάτζα (ως καλύτερη) και η αύξηση της συμπίεσης να προκύψει όχι από πλάνισμα στο καπάκι (μια και εγώ το φοβάμαι) όσο από λεπτότερη σε πάχος φλάτζα, αν αυτό είναι δυνατό.
Τεσπα, θα δώ τι θα γίνει μετά και από αυτό το σφίξιμο στο καπάκι και αναλόγως θα πράξω.
Thanks για άλλη μια φορά!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 15:30:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδες να ρωτησω κατι, οταν κατεβαινω κατηφορα πχ. της οποιας ο δρομος ειναι τραχυς-αγριος ακουω (με ανοιχτα τα παραθυρα) κατι να κουδουβαει απο κατω λες και ηρθαν τα Χριστουγεννα και το αυτοκινητο μου λεει τα καλαντα με το τριγωνακι. Παιζει να ειναι απο βαση μηχανης η ζοαν (τι ειναι αυτο?) Οταν το ειχα παει στο μηχανικο και το σηκωσε να το κοιταξει μου ειπε πως δεν μπορει να βρει απο τι προερχεται αυτο το κουδουνισμα. Η αληθεια το συνηθισα και δεν ξανασχοληθηκα 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 15:46:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν έχεις αλλάξει αμορτισέρ ή ελλατήρια, είναι πολύ πιθανό να στο κάνει ένα λαμάκι που βρίσκεται στο ψαλίδι.
Bρίκεται εδώ (το χρωστάω και στον Miltella):
Αμα το χτυπήσεις θα σου κάνει τον ίδιο θόρυβο.
Το ζοαν είναι ο σύνδεσμος της εξάτμισης μεταξύ πολλαπλής και σωλήνα.
Τον ξεχωρίζεις διότι φαίνεται κανονικά ότι συνδέει την εξάτμιση και από τα ελλατηριάκια που έχει.
Το πρόβλημά του είναι ότι με τον καιρό και τους κραδασμούς χαλαρώνει και κοπανάει.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 16:51:50 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προς... σιδεροφάγους!! |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Ρε αδέρφια μου, ναι εσείς, που είστε οι μόνοι που με πονάτε!
........................
Υπάρχει κανένας καλός μάστορας που να αναλάβει να μου αλλάξει την φλάτζα με μια μεταλλική και μια που θα κάνει την δουλειά να μου αυξήσει λίγο την συμπίεση;
Δεν θέλω να ασχολούμε συνέχεια με τα ίδια και τα ίδια!
Αντε μπας και περισσέψει κανένα λεφτό (τώρα πια αποκλείεται τεσπα) να βάλω και εγώ καμμία ανάρτηση της προκοπής! |
Επειδή νομίζω ότι θεωρούμαι και εγώ αδελφός.... .... μήπως να πηγαίναμε κάποια στιγμή μαζί από τον Θανάση (Κρασούλη) να μας λύσει τα προβλήματα... ??? ??? ???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 20:57:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Αν έχεις αλλάξει αμορτισέρ ή ελλατήρια, είναι πολύ πιθανό να στο κάνει ένα λαμάκι που βρίσκεται στο ψαλίδι.
Bρίκεται εδώ (το χρωστάω και στον Miltella):
Αμα το χτυπήσεις θα σου κάνει τον ίδιο θόρυβο.
Το ζοαν είναι ο σύνδεσμος της εξάτμισης μεταξύ πολλαπλής και σωλήνα.
Τον ξεχωρίζεις διότι φαίνεται κανονικά ότι συνδέει την εξάτμιση και από τα ελλατηριάκια που έχει.
Το πρόβλημά του είναι ότι με τον καιρό και τους κραδασμούς χαλαρώνει και κοπανάει. |
Ρε Sidobre εισαι αρχηγος. Οντως εχω αλλαξει ελλατηρια και η αληθεια ειναι πως δεν το ειχα παρατηρησει πριν την αλλαγη αλλα μετα. Ισως λοιπον να ειναι αυτος ο λογος. Θα το δω σε καμμια 15αρια μερες που θα αλλαξω αμορτισερ. Ευχαριστω φιλε.
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 12:30:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τζίφος για την βάση!
Η Powerflex δεν έχει βάση για 206!
Ισως από του χρόνου με το 206 Cup να βγάλει! Θα δούμε!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 12:40:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάσο για δοκίμασε και εδω:
http://www.raldes.co.uk/
Πρέπει παντως αφου βρεις τι θελεις να τους στείλεις & ενα mail γαι να σιγουρευτείς 
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 10:21:19 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Bάση Μηχανής ? |
|
|
Λοιπόν!
Βάση μηχανής τι είναι (φαντάζομαι) το λέει και η ίδια η λέξη, αλλά πώς καταλαβένεις ότι έχουν χαλάσει;;
Πως τις ελένχεις; Πώς τις συντηρείς (τσιμουχάκια,λαστιχάκια αν έχει κτλ);;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 21:29:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η βαση μηχανης ειναι καποιο ενιαιο πλαισιο η καποια επιμερους κομματια που ολα μαζι αναφερονται σαν βαση μηχανης ;;
επισης πως καταλαβαινουμε οτι κατι δεν παει καλα με αυτη ;(ακουστικα ; / οπτικα
τι κοστιζει η αλλαγη της και ποσο δυσκολη εργασια ειναι ;
εχει αλλαξει κανεις απο εδω μεσα;
καθε μοντελο 1.4/1.6/2.0 μαλλον εχει και τη δικια του ετσι ;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 14:56:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτρη απ' ότι βλέπω ή είμαστε οι μόνοι που δεν ξέρουμε το θέμα αυτό και σε όλους τους άλλους τους φαίνετε "απλό" για να απαντήσουν ή πιάσαμε λαυράκι και κανείς στο forum δεν γνωρίζει κάτι για το θέμα 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 15:16:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωπ τώρα το είδα αυτό!
Λοιπόν ως βάση μηχανής εννοούμε την ανάρτηση που έχει η μηχανή ώστε να αποσβαίνει τους κραδασμούς κατά την λειτουργία της.
Τα 2 κύρια εξαρτήματα που την αποτελούν είναι τα εξής:
Αριστερά και κάτω είναι η "κουκουνάρα". Αποτελείται απο καουτσούκ (νομίζω) και είναι αυτή που αποσβαίνει ότι κραδασμούς έχει η μηχανή.
Αριστερά και πάνω είναι το πάνω μέρος της βάσης (και το σημείο που είναι εμφανές εκ πρώτης όψεως στον κινητήρα) που βοηθά και αυτό στην εκτόνωση των εγκάρσιων ταλαντώσεων της μηχανής.
Οι ενδείξεις της χαλασμένης βάσης (ιδίως της κουκουνάρας) είναι συντονισμοί και θόρυβος ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές, αυξημένος θόρυβος απο συντονισμούς γενικά κατά την λειτουργία του κινητήρα και ορισμένες φορές μεταλλικούς θορύβους κατά την απότομη επιτάχυνση ή επιβράδυνση (με την χρήση γκαζιού).
Στα 206 βρίσκεται όπως κοιτάς τον κινητήρα στο αριστερό μας χέρι και φαίνεται ότι είναι χαλαρός αν κουνιέται ιδιαίτερα η μηχανή (ακόμα και κουνώντας με τα χέρια το καπάκι της μηχανής).
Στα πρώτα μοντέλα 16v το 2001 είχε αναφερθεί ότι τα υλικά είναι πιο μαλακά (ιδιαίτερα του πάνω μέρους) και χαλάγαν γρήγορα.
Ελπίζω να βοήθησα.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 15:32:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάσεις μηχανής:
Ελαστικοί σύνδεσμοι που τοποθετούνται μετξύ των βραχιόνων στήριξης της μηχανής και του πλαισίου με σκοπο την απόσβεση των κραδασμών απο την λειτουργία του μοτερ αφου αυτό εδράζεται στο πλαίσιο και οταν δουλευει οι συντονισμοί θα περνούσαν σε ολο το αυτοκίνητο αν δεν υπήρχαν.Σε αυτοκίνητα παραγωγής είναι οσο πιο μαλ**ες? γίνεται με σκοπο την απουσια ολων των θορύβων απο την καμπίνα κατα την λειτουργία του κινητήρα σε ολο το φασμα των στροφών.Στα αγωνιστικά αντικαθιστούνται ακόμα και απο μεταλλικούς συνδέσμους συνήθως όμως απο πιο σκληρά λάστιχα με σκοπό την μείωση της επίδρασης της μεταφοράς βάρους και την αδράνεια του κινητήρα κατα το στρίψιμο και την απότομη απιβράδυνση-επιτύχυνση που επηρεάζει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Στην παρακατω φωτο βλέπουμε το αγωνιστικό σετ του 106.
Η πορτοκαλί είναι γνωστή και ως κουκουνάρα και είναι η βάση που μπαίνει κατω απο τον εγκέφαλο και για να αντικατασταθεί πρέπει να βγεί ο εγκέφαλος και να δεθεί με παλάγκο-γερανάκι η μηχανή.Κατω απο το πορτοκαλί καπάκι υπάρχει μασιφ λαστιχο με μια μεταλλική οπή στη μέση που περνάει η βίδα που βλέπουμε δεξιά.Συνήθως κόβεται το λάστιχο γύρω απο την οπή απο απότομες επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις.Το έλασμα με το λαστιχένια αυτάκια είναι παρελκόμενο της
Η πάνω πάνω η μεταλλική είναι η βάση του σασμαν και βρίσκεται στο κέντρο και κάτω απο τον κινητήρα.Πολύ σημαντική βάση αφου φροντίζει για την ευθυγράμμιση του κινητήρα με το σασμάν και πρεπει να είναι τοσο σταθερή και στιβαρή ετσι ωστε να μην χανονται αλλαγες ή να μην χτυπάει το σασμαν καθε φορά που αλλαζουμε ταχυτητα στους κόφτες και το μοτερ απο το τράβηγμα και έρθει σε γωνία με το κιβώτιο.Σε μερικές περιπτώσεις αντικαθίσταται απο μεταλλικό μπράτσο ή ρουλεμάν.Πάντως και μια powerflex θα βοηθήσει πολύ τις αγρήγορες απροβληματιστες αλλαγές.Τα στρογγυλά αξονάκια είναι παρελκόμενα της.
Η απο κάτω της της είναι η τριτη βάση και βρίσκεται οπως κοιτάμε τον κινητήρα δεξιά κάτω περίπου απο το φιλτροκούτι.Κόβεται συνηθως πιο σπανια.
Πάρτε και μερικά παραδείγματα ακόμα:
Εδώ το αριστερό μεταλλικό μπράτσο μπαίνει εκει που θα εμπαινε η πορτοκαλί και το δεξιο αξονάκι είναι η βάση του σασμαν.Το κιτ αυτό είναι απο gr.A αυτοκίνητο οποτε καταλαβαίνετα τι γίνεται εκαι μεσα απο κραδασμούς αφου τα λάστιχα εχουν αντικατασταθεί απο σίδερα.
Για την συντήρηση τους το μονο που μπορεί να κάνουμε είναι να οδηγάμε πιο ήρεμα.Καλο είναι να αλλαχτεί η η βαση του σασμαν με μια πολυουρεθανική πιο σκληρή για τους λόγους που γράφτηκαν πιο πάνω.Οι κραδασμοί σε αυτή την περίπτωση είναι αισθητοί μονο στο ρελαντί και δεν είναι υπερβολικοί
Τωρα καταλαβες Γιωργο γιατι δεν γράφαμε τίποτα.Γιατι είναι πολλά.....
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 15:44:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά ευχαριστώ για τις γνώσεις σας
Λοιπόν μάλλον πάω για βάση μηχανής και γι αυτό καίγομαι να μάθω τι και πώς!
Όντως φίλε Μάκη είναι πολλά, αλλά δεν θέλω βαρεμάρες, ενεργητικότητα παιδιά
Ευχαριστώ και πάλι παίδες 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 15:51:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι ζήτημα βαρεμάρας είναι ζήτημα χρόνου.
Αφου πας για βάση σου λεω να μην βάλεις αγωνιστική με τίποτα.Βάλε την μαμίσια και απλα αλλαξε την βάση του σασμαν.Αυτο θα προστατέψει και τις αλλες 2.
Με την αγωνιστική δεν θα μπορεις να κατσεις 5 λεπτά μέσ στο αυτοκίνητο και θα θέλεις intercom για να συνεννοηθείς με τον συνοδηγό.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 16:18:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι εγώ ΟΧΙ λέω για την αγωνιστική.
Δεν έχω βρεί αν η βάση του σασμάν από το Rallye είναι ίδια με την δική μας (πρέπει να είναι) η κουκουνάρα είναι ίδια πάντως.
Το λέω αυτό γιατί η PowerFlex δεν έχει για 206
Υπάρχει βέβαια και η λύση για την semi της Αγγλικής peugeot Sport αλλά ποιός την φέρνει από την Αγγλία... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 19:44:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και ποσο παει το μαλι αν ξερετε παιδια ; για απλη βαση μηχανης ;δηλ. οχι αγωνιστικη.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2003, 08:50:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγώ για απλή βάση έλεγα. Αλλά για βάση σασμάν πρώτη φορά ακούω Θα το ψάξω και θα σας πώ αν είναι ίδια με του rallye.
Αλήθεια την βάση του σασμάν αξίζει να την αλλάξω με μία αγωνιστική ή και αυτό θα μου αποφέρει θορύβους;;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2003, 09:34:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτή και αν θα σου φέρει κραδασμούς.Καλύτερα να ψάξεις για μια πολυουρεθανική της powerflex (αν είναι ίδια με του 106) ή κατι σε σκληρό λάστιχο
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|