PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306/Xsara - Αγορά 2λιτρου 167 "3φυσου" μοτερ.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Αύγ 2010, 00:58:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κουμπωσε πανω τον marelli και μη το σκεφτεσαι καν... Χιλιες φορες κανας πιθανος λοξυγγας(λογω ελειψης συνδεσης η ασυμβατοτητας αισθητηρων) και να τροφοδοτειται σωστα το μοτερ, παρα ομαλη λειτουργια και στεγνωματα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
teouras (thodoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xsi 1.8 16v

Ένταξη: 05 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Αύγ 2010, 09:41:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα παιδες και ευχαριστω για τις πληροφοριες.Σ-Κ ειχα παει για μπανια σαν παιδι κι εγω Cool Το αμαξι σιγα σιγα μαζευεται (μπαινει νεα ντιζα συμπλεκτη- κιτ εισαγωγης Κ&Ν,βρηκα και φρενα 283mm, εγινε γενικη αλλαγη ιμαντων κλπ) .Ο μαρελλι κουμπωνει κανονικα (55 pin) αλλα δεν ξερεις τι γινεται με immobiliser κλειδωματα κλπ.Πιστευω να ταιριαξει . Την τετάρτη-πέμπτη θα μαθουμε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Αύγ 2010, 02:22:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιταξε ναναι ξεκλειδωτος ο marelli αλλιως μετα αν κλεισδωσει λογω διαφορετικου immob, θα πρεεπι να σκασεις κανα 250ρι. Αν εχεις το immob παλιου τυπου με το keypad απλα βγαλε τη φυσα απο κατω και κουμπωσε τον μετα. Αν εχεις το καινουριο θελει σιγουρα να ειναι ξεκλειδωτος πριν κανεις το οτιδηποτε.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
teouras (thodoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xsi 1.8 16v

Ένταξη: 05 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Αύγ 2010, 22:21:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε Pug ευχαριστω για τις πληροφοριες.Μας μενει μονο ο εγκεφαλος (κατι εχω βρει...)και θα φτιαξω απο σεπτεμβρη μια εξατμιση.Για αρχη το αμαξι θα δουλεψει με τον παλιο εγκεφαλο,χωρις πλακωματα και αλλες γκατζουριες(για τους αθηναιους καγκουριες...).Πιστευω να μην μου μεινει στο χερι κανα πιστονι Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teouras (thodoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xsi 1.8 16v

Ένταξη: 05 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Αύγ 2010, 13:41:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πηρα το αμαξι το σαββατο ημιτελες για δοκιμη χωρις το μαμισιο κιτ εισαγωγης το οποιο ερχεται αυριο .Εντωμεταξυ βρηκα και τον εγκεφαλο ο οποιος δουλευε κανονικα και πλεξουδα απο gti ( αμα ψαχνεις βρισκεις..)
Εχουμε και λεμε :
1)το μοτερ σηκωνει θερμοκρασια με μικρο πατημα του γκαζιου και θελει μεχρι 3500 στροφες για να μην φτανει στους 110 οποτε αμεσα πρεπει να αλλαξω και τα υπολοιπα.Εκει που ανεβαζει αποτομα ειναι οταν ζοριστει εστω και για λιγο το μοτερ( παρατεταμενη ανηφορα....).Σε κανενα σημειο της διαδρομης δεν το πλακωσα στα γκαζια ουτε για 2 λεπτα
2)Το αμαξι με 4000 σαλ μεγιστη (εως 140 χλμ/ωρα) εκαψε 33 λιτρα για 420 χλμ. =7,8 lt/100 km (φτωχο μιγμα με στοιχεια....)
2) Με το που εφτασα χτες αθηνα μετα απο 300 χλμ ταξιδι και ενω παρκαρα κατω απο το σπιτι, για πρωτη φορα στα χρονικα μου αναψε η κιτρινη ενδειξη του μοτερ χωρις το αμαξι να δειχνει προβλημα ( καμμια αρρυθμια,θερμοκρασια ηταν 90....) οποτε εχω αγχωθει Rolling eyes>σημειωτεον οτι η βενζινη ειναι στο τελειωμα της ρεζερβας.
Επειδη εχω τον εγκεφαλο σπιτι και το συνεργειο ειναι μακρυα λεω να δοκιμασω να τον βαλω μονος μου σε ενα γκαραζ ενος φιλου αφου απ οτι ειδα η αντικατασταση του ειναι απλη τουλαχιστον μεχρι να αλλαξω και την πλεξουδα απο βδομαδα
φιλε Pug_306 εσυ τι λες ?κανενας αλλος που να εχει εικονα??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 11:39:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εφοσον ξερεις οτι ειναι ξεκλειδωτος κουμπωσε τον αμεσα. δεν χρειαζεσαι και τπτ ιδιαιτερο απο εργαλεια, απλα προσεξε να μην στραβωσεις κανα pinακι στην φυσα. Ουτε γκαραζ χρειαζεσαι, ποσες φορες εκανα τραμπα τους sagem μεσα στη λεωφορο Laughing Laughing Το κιτρινο λαμπακι δεν λεει και πολλα στη παρουσα φαση πουσαι με ασχετο εγκεφαλο απο αυτον του μοτερ, και κανα διαφορετικο αισθητηρα να βλεπει τα παιζει. Επισης αν και παρομοια τα μοτερ 1.8 και 2.0 167, δουλευουν σε αλλες συνθηκες και με διαφορετικες τιμες στους αισθητηρες. ΑΝ χρειαστει δε να αλεις βενζινη , εφοσον σου ανεβαζει και θερμοκρασιες, ισως να μην του εβαζες σουπερ αμολυβδη η οποια εχει την ταση να ανεβαζει ακομα περισσοτερη. Τσεκαρε αν εχει βγει και ολος ο αερας απο το κυκλωμα του νερου.Βεβαια λογω μιγματος προκαλειται το προβλημα, αλλα μου φαινεται λιγο υπερβολικο... Τρομπα βενζινης εχεις 3barη?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
teouras (thodoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xsi 1.8 16v

Ένταξη: 05 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Αύγ 2010, 18:34:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εβαλα τον εγκεφαλο και τα πραγματα διορθωθηκανε-ολα καλα.Ουτε θερμοκρασιες ουτε λαμπακια ουτε τιποτα τουλαχιστον προς το παρον.Εντωμεταξυ προβληματιζομαι με το παλιο μοτερ τι να το κανω?Να το δωσω (μου το ζητανε) ή να το κρατησω ??Τελοs παντων ,αυριο το παω και για την πλεξουδα και περναω και λαστιχα οποτε μεχρι να γυρισω απο βδομαδα θα εχουμε ξεμπλεξει.Τωρα στις διακοπες θα εχω ενα auris 1.33 οποτε οταν ερθω και επιστρεψω στον πεζουλα θα νομιζω οτι μπηκα σε gallardo .Ευχαριστω για τις πληροφοριες φιλε pug . Πιστευω απο σεπτεμβρη να προχωρησω (αν υπαρχουν και τα σχετικα λεφτα βεβαια...)στα υπολοιπα .Πρεπει να παρω και νεο μηχανακι οποτε να φρεναρουμε και λιγο τα εξοδα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5
Σελίδα 5 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0951s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on