Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Spyros_L Μέλος
Old school
Ένταξη: 25 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 10:09:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ λέω οτι είναι κλασσικό σύμπτωμα πολλαπλασιαστή. Και επειδή ειπώθηκε και παραπάνω πρέπει να ξέρετε οτι η βενζίνη είναι ο νούμερο ένα λόγος για την καταστροφή πολλαπλασιαστών, αντλίας και άλλων μερών.
Πίστευε και μη, ερεύνα
Πίστευε και μη ερεύνα
Ένα απλό κόμμα αλλάζει τα πάντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών
Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thess306 Μόλις έγραψα
Ένταξη: 25 Νοέ 2006 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2007, 20:03:31 Θέμα δημοσίευσης: Άναμα λαμπάκι κινητήρα με βροχή |
|
|
Καλησπέρα. Έχω ένα 306 και μου παρουσίασε σήμερα ( όπως και παλιότερα σε ανάλογες συνθήκες ) το εξής πρόβλημα:
Από βραδύς δυνατή βροχή.Το πρωί πήρε κανονικά χωρίς πρόβλημα. Για 20-30 λεπτά οδήγηση μέσα στη βροχή-όλα μια χαρά. Όταν σταμάτησα όμως για βενζίνη , μόλις ξανάβαλα μπρος τον κινητήρα , άναψε το λαμπάκι για βλάβη. Στιγμιαίο κόμπιασμα -ρελαντί ασταθές , δεν ανεβάζει στροφές , αλλά και δε μου έσβησε. Επειδή το έχει ξανακάνει δοκιμάζω να πατήσω λίγο περισσότερο το γκάζι και το πρόβλημα λύθηκε....
Μου το έχει παρουσιάσει μόνο με συνθήκες υγρασίας.Η βενζίνη είναι πάντα από το ίδιο πρατήριο
Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει; Γιατί αν πάω στα τzιμάνια της lion θα τρίβουν τα χέρια τους
Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2007, 10:42:44 Θέμα δημοσίευσης: Re: Άναμα λαμπάκι κινητήρα με βροχή |
|
|
thess306 έγραψε: | Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει; Γιατί αν πάω στα τzιμάνια της lion θα τρίβουν τα χέρια τους
Ευχαριστώ |
Φίλος δεν ξέρω τι μπορεί να είναι, αλλά ξέρω ότι σίγουρα πρέπει να μείνεις μακριά από αυτούς... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nightmaire (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μόλις έγραψα
Peugeot 306 cabrio 1.6
Ένταξη: 16 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 46 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2007, 15:39:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την εχω παθει και εγω ετσι .... η βροχη δεν εχει καμια σημασια !
Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω και ειναι αιθητηρας λ που κολαει και θελει αλλαγη μου στοιχησε γυρω στα 200 ευρω αν θυμαμαι καλα ..... Οσο για το βενζιναδικο μην βαζεις το χερι σου στην φωτια για κανεναν τους !
www.club306c.gr
http://www.youtube.com/watch?v=8R1w_Zv_pEE |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2007, 16:40:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια το εχουμε ξαναπει απειρες φορες. Το λαμαπκι κινητητα δεν συμβολιζει ΜΙΑ ζημια. Δειχνει οτι κατι δεν παει καλα με την αναφλεξη του κινητηρα (99.9% των περιπτωσεων ειναι ηλεκτρικο το προβλημα).
Μπορει να ειναι:
Βλαβη πολλαπλασιαστη (μαλλον οχι στη περιπτωση σου)
Βλαβη Μπεκ
Βλαβη λ
και πολλα αλλα ηλεκτρικα.
Μερικοι θα σου πουν οτι ειναι απο χαλια βενζινη (εγω δεν συμφωνω οτι απο βενζινη αναβει το λαμπακι check engine, αλλα αυτη ειναι απλα η αποψη μου).
Επειδη δεν μπορεις να εισαι 100% σιγουρος τι φταιει, η πιο σωστη επιλογη σου ειναι η εξης:
Πηγαινε σε ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ Peugeot να στο βαλουν στο διαγνωστικο να δουν τη βλαβη εχει (ΑΝ εχει). Δεν χρειαζεται να σου κανουν καποια επισκευη, απλα να σου πουν αν εχει βαλβη και τη βλαβη ειναι (κοστος 20-25 ευρω).
Απο τη στιγμη που θα ξερεις τι ειναι πηγεναι σε ενα μηχανικο που ξερεις και εμπιστευεσαι και κανε οτι χρειαζεται.
Ομως για να λες οτι στο κανει με συνθικες βροχης, τοτε πολυ πιθανο ειναι να μαζευει υγρασια σε καποια ηλεκτρικα μερη (πχ. μπεκ, μπουζι, πολλαπλασιαστη κτλ.) και να σου παρουσιαζει στοιγμιαια αυτες τις ενδειξεις.
Αν θες διαβασε και τις προϊγουμενες σελιδες να μην ξαναγραφωνται τα ιδια και τα ιδα ξανα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Δεκ 2007, 23:43:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα ρε παιδιά μες στην βδομάδα μου άναψε check engine παρέα με το antipolution fault. Το είχα πάθει και το καλοκαίρι αλλά τότε μετά απο καμιά 1000άρα χιλιόμετρα έσβησε...
Στο ΙΚΤΕΟ έχουμε θύρα OBD το σύνδεσα και μου έβγαλε σφάλμα 00134 02 sensor circuit no activity detected.
Να υπενθυμήσω ότι έχω χταπόδι ραλλυε με αλλαγμένο καταλύτη σε πολυπλεξικό 1600 16V αλλά μέχρι τώρα (μπορεί και 50.000χλμ) δεν είχα ποτέ λαμπάκια, να σημειώσω πως ο καταλύτης δεν έχει ούτε 20.000 στην πλάτη του και απο καυσαέρια δεν μασάω(μάσαγα).
Τώρα πάνω απο τις 2500 ο λ πέφτει στο 0,97 (και πιο κάτω) και βγάζει τα κερατά του απο ρύπους???
Κανας σχετικός....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Δεκ 2007, 08:15:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 0.97 το βλέπεις στο διαγνωστικό η στο μηχάνημα που μετράει καυσαέρια?
Πάντως το σφάλμα που βγάζει έχει να κάνει με των 2ο λ.
Εάν μπορείς να δεις τα mlvolt των αισθητήρων όταν δουλεύει θα βγάλεις ποιο εύκολα άκρη για το τι φταίει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akisharisis (akis) Μόλις έγραψα
Peugeot 307 1.4 (16V) 2004
Ένταξη: 23 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 12
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Δεκ 2007, 18:00:26 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ AIRPOLLUTION FAULT |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΜΥΝΗΜΑ:''AIRPOLLUTION FAULT''.
ΕΧΩ ΕΝΑ 307 ΤΟΥ 2004 1.4 16V ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΗ.ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η RESET THΣ ΜΗΧΑΝΗΣ. ΙΣΧΥΕΙ?ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ???
Thanks Psclub |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Δεκ 2007, 18:05:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oχι ειναι επιτακτικη αναγκη να κοιταξεις αν καποιος αισθητηρας τα εχει παιξει....
Μετα ειναι επιτακτικη αναγκη να γραφεις χωρις caps lock γιατι βγαζεις ματι.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Δεκ 2007, 18:10:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πριν βάλουμε μπρος το αμάξι που ανάβουν όλες οι ενδέιξεις, το check engine
πρέπει να σβήνει ταυτόχρονα με τα άλλα? Εχω την εντυπώση πως σε μενα
ή σβήνει λίγο μετά ή μόλις βάλω μπρος. Θα το κοιτάξω πάλι!
ps εννοώ το πορτοκαλί λαμπάκι πάνω δεξιά στο ταμπλό που μοιάζει με μοτερ
...sine Diabolo nullus Dominus...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akisharisis (akis) Μόλις έγραψα
Peugeot 307 1.4 (16V) 2004
Ένταξη: 23 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 12
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Δεκ 2007, 18:12:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sorry για τα κεφαλαια μου.
Υπαρχει τροπος να το δεις αυτο εκτος απο το συνεργειο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:23:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να βγαλεις τον αρνητικο πολο της μπαταριας (-) και μετα τον θετικο (+) να περημενεις κανα λεπτο και μετα να βαλεις παλι τα ρευματα πρωτα το θετικο (+) και μετα το αρνητικο(-) αμα σου ξαναβγαλει Check engine τοτε θεςστανταρ αισθητηρα η κατι αλλο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Δεκ 2007, 08:19:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το λαμπάκι του κινητήρα δεν σβήνει εάν ο κινητήρας δεν πάρει μπροστά.
Στα πολυπλεξικά θα σβήσει εάν μπει το αμάξι σε Economy Mode.
Καλό θα είναι να μην βγάλεις κανένα πόλο από την μπαταρία γιατί ένα έχει κάποια βλάβη και σβηστεί μετά δεν θα βγάλεις άκρη.
Εάν το μοτέρ λειτουργεί κανονικά δεν έχεις πρόβλημα να το μετακινείς αλλά καλό θα είναι να πας να κάνεις μια διάγνωση.
Το πιθανότερο θα έχει παροδικές βλάβες για κάποιων αισθητήρα «λ» |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Δεκ 2007, 00:25:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Το 0.97 το βλέπεις στο διαγνωστικό η στο μηχάνημα που μετράει καυσαέρια?
Πάντως το σφάλμα που βγάζει έχει να κάνει με των 2ο λ.
Εάν μπορείς να δεις τα mlvolt των αισθητήρων όταν δουλεύει θα βγάλεις ποιο εύκολα άκρη για το τι φταίει. |
Κοίτα το διαγνωστκό γράφει για την βλάβη bank 1 sensor 1 οπότε υπέθεσα ότι είναι ο πρώτος.(το bank δεν μας αφορά αφού έχουμε μονή εξαγωγή, το άλλο δεν ξέρω απο πού μετράει)
Δοκίμασα κάποια τεστ που έχει το διαγνωστικό με αναμένο μοτέρ,
ζητούσε τάση αναφοράς για τον λάμδα,
απο default είχε 0,3volt με αυτήν την τιμή μου λέει πως έχω πρόβλημα, αν κάνω την τιμή 0,03 τότε όλα μια χαρά.
Το 0,97 και πιο κάτω το είδα απο τον καυσαναλυτή, βασικά μέχρι της 2500σαλ περνάω καυσαέρια πολύ χαλαρά μετά αρχίζει και πλουτίζει το μίγμα...
Τώρα το έσβησα το σφάλμα και περιμένω να δώ τι θα γίνει αν και η λογική λέει δεν θα ξεμπλέξω έτσι ευκολα δυστυχώς.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thantsi (Thanos) Μέλος
Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Δεκ 2007, 19:57:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον παιδες το επαθα και εγω αυτο πριν απο λιγο.....Ξεκιναω να παω μια βολτιτσα να ξελαμπικαρω....τεσπα ξεκιναω τον κινητηρα(ειχε πολυ κρυο και το προηγουμενο βραδυ και τωρα)αργησε να παρει λιγο....αναβω και το καλοριφερ γιατι ειχα ψωλι@σει(σορρυ) και καθως ειμαι στην κηφισιας,δν μπορω να πω- το ζορισα λιγο-,μου κανει ενα κομπιασμα, αναβoσβηνε το check engine και αναγκαστηκα να στριψω σε ενα φαναρι για φυγω απο κηφισιας,ελα ομως που το φαναρι εκανε 100 ωρες να ανοιξει και πεφταν οι στροφες στο αμαξι και φοβομουν μην μου σβησει,οποτε με τα πολλα κρατησα ψηλα τις στροφεσ ισα ισα(2000σαλ) και σταματησα καπου και εκλεισα μηχανη περιμενα λιγο και μετα την ξαναναψα...........ολα μια χαρα.....δν θα το ξαναζορισω το μωρο μου οταν ειναι κρυα η μηχανη...............σορρυ για το μεγεθος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Δεκ 2007, 20:16:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προθερμαινουν τα ........."μωρα" πριν τη σεξουαλικη πραξη...... ......αλλιως τσινανε......... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2008, 21:14:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως είχα γράψει και πριν κανα μήνα μου είχε ανάψει το check engine παρέα με το Antipollution Fault στο ταμπλό .
Το σφάλμα το έχω σβήσει 3 φορές μέχρι τώρα .
Την πρώτη φορά ήταν po134 και τις δυο επόμενες po420. Οπότε έχω πειστεί πως κάτι πάει στραβά...
Θέλοντας να δοκιμάσω την ορθή λύση πήγα πρώτα στον Καλιαντάση στην Βουλιαγμένης, όπου με χρέωσε 17,85 ευρά μόνο και μόνο για να κάνει διάγνωση ούτε κάν σβήσιμο των βλαβών.
Τα λόγια του τεχνικού "έχω συνεχης βλάβη και στους δυο λ και πρόβήμα καταλήτη" μου έδειξε μάλιστα τα σφάλματα που είχα σβήσει με τους ίδιους κωδικούς απλά υπήρχε και το po135. Τόνησε πως φαίνεται ότι δούλεψα και άλλο διαγνωστικό και ότι δεν τα σβήνει μόνιμα όπως της πεζό.
Η λύση πεζό είναι νορμαλοποίση και δύο καινούργιοι λάμδα 160 ευρώ έκαστως(τιμή ανταλακτικού με ΦΠΑ)
με κωδικούς:1628KY και 1628HW
Βάση του μηχανικού η βλάβη οφείλεται σε κακής ποιότητας βενζίνη για μεγάλο διάστημα...
Ερώτηση προς τους γνώστες τι κάνω?
Νορμαλοποίηση και τα σκάω στην πεζό προτιμώ το λαμπάκι.... και τα ευρά που συνεπάγεται...
Οι λάμδα υπάρχει ενδεχόμενο να σώζονται με κάποια διαδικασία
Αφου δεν δουλέυουν οι λάμδα πώς ξέρει ο εγκέφαλος ότι δεν δουλευει και ο καταλήτης
Να βρώ το γνήσιο ανταλακτικό όχι μέσω πεζό παίζει...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2008, 21:52:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To πρωτο που θα κανεις ειναι να βρεις αισθητηρες λ, και οχι αναγκαστικα καινουριους. Απο καταστηματα μεταχειρησμενων πρεπει να εχουν πανω κατω 20 ευρω ο ενας. Πρεπει να εχω και εγω εναν καπου που δουλευει κανονικα.
Ακομα και καταλυτη να θες, μπορεις να βρεις σε πολυ καλη τιμη.
Για καταστηματα δες τους συνεργατες μας στην αντιστοιχη σελιδα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος
saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 18:34:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γεια χαρα παιδες,το ξεθαψα αυτο το τοπικ γιατι ειχα ενα θεμα σημερα. σχολαω μεσημερι και εκει που πηγαινα τσουπ λαμπακι εν κινηση.να μη σας κουραζω εχω ενα τεστερ και το εβαλα στο λαπτοπ,αλα εκεινο τιποτα συνεχεια αναμενο οτι και να εκανα.το αμαξι δουλεψε κανα 3ωρο με λαμπακι κ αφου παω στο μηχανικο και με το που μπαινω εσβησε το λαμπακι(κλασικα) . το αμαξι δεν ειχε κανενα προβλημα με το λαμπακι αναμενο ωστοσο.στο δικο μου λαπτοπ μου εβγαλε secondary air injection system me κωδ PO401 το οποιο αντιστοιχει πιθανων στην ανακυκλωση των καυσαεριων-χαμηλη ροη καυσαεριων.εχει κανεις καμια γνωμη τι παιζει,δεν εχει κανει κιχ απο χθες,να ετοιμαζομαι για κατι?
τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|