PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ελαστικά και πίεση
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούν 2002, 17:36:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εκει που την εβαλαν την ρεζερβα αν παω να την ελεγξω μπορει να βγει κανα φιδι να με φαει , η να πεταχτει κανας κροκοδειλος


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Ιούν 2002, 00:40:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκτός από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά, ο δείκτης φθοράς ελαστικών ο δικός μου είναι στην ουσία η αίσθηση στο δρόμο.

Συνήθως εάν η οδήγηση δεν είναι νορμάλ τα λάστιχα μετά από ένα χρόνο θα έχουν αλλοιωθεί σημαντικά, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε αίσθηση. Με προσεκτική πλέον οδήγηση θα πάνε το πολύ άλλον ένα χρόνο αλλά ο απαιτητικός θα τα αλλάξει το πολύ στον 1,5 χρόνο. Παλιότερα άλλαζα ελαστικά κάθε χρόνο, τώρα απ' ότι βλέπω θα αλλάξω στον ενάμιση κι αν μπορέσω θα το τραβήξω στα δύο. Επίσης, μία σκληρή ανάρτηση φθείρει περισσότερο τα ελαστικά από ότι μία μαλακότερη. Οι δρόμοι της Ελλάδος φθείρουν λιγότερο τα ελαστικά απ' ότι της Δ. Ευρώπης λόγω λιγότερων τριβών.

Τα σπορ ελαστικά δεν ξεχωρίζουν από τα νορμάλ από το ποσοστό θορύβου κύλισης ή από το εάν είναι άνετα. Τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά όμως, που κατά κανόνα είναι σπορ δεν είναι άνετα εκ κατασκευής. Το ίδιο και τα σπορ ελαστικά με ενισχυμένο προφίλ. Η ουσιαστική διαφορά των σπορ ελαστικών είναι η αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες και η καλύτερη πρόσφυση. Η καλύτερη ποιότητα κατασκευής και η αντοχή στο χρόνο είναι ένα επιπλέον χαρακτηριστικό των σπορ ελαστικών, αλλά αυτά θα εκτιμηθούν μόνο εάν η μεταχείριση είναι αντίστοιχη με των νορμάλ.

Βέβαια όλα αυτά είναι σχετικά και με την τιμή του ελαστικού. Εάν είστε σε θέση να πληρώσετε τότε μπορείτε να βάλετε ελαστικά που τα κάνουν όλα (ή σχεδόν όλα).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 16:07:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Έχω κι εγώ την ίδια εμμονή. Μια φορά τον μήνα είναι καλά να τα κοιτάω;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 16:10:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash, καλως ήλθες στην παρέα μας!

Μια φορά τον μήνα είναι ένας πολύ καλός χρόνος ελέγχου.

Εκείνο που να προσέχεις ιδιαίτερα, είναι να συμπίπτουν οι έλεγχοι με μακρυνά ταξίδια.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 23:56:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thanks για το θερμό welcome! :D
Πάντως είμαι κι εγώ από εκείνους που πραγματικά έχουν πωρώση με τα λάστιχα. Φοράω ακόμη τα εργοστασιακά, του τέστιν Goodyear GT2,τα οποία παρεπιπτώντως γλυστράνε πολύ,αλλά εκτός αυτού λόγω της μαλακής γόμας κάθομαι και τα κοιτάω και λέω μήπως έχει χάσει κάνα λάστιχο καμία ιδέα αέρα. Νομίζω οτι χάνω σε απόδοση. Τι να πεις; Ωστόσο κάθε φορά η τρόμπα με βγάζει ψεύτη.
Γι αυτό σκέφτομαι να βάλω κάποια πιο σκληρή γόμα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Κι αυτο με φέρνει σε αυτό που θέλω να ρωτήσω. Επειδή θέλω να βάλω ζάντες (μάλλον προς Momo Gt2) και λάστιχο 185/60 αντι για το 175/65 που φοράω τώρα. Ήθελα να ρωτήσω τι είναι το offset της ζάντας για να ξέρω τι παίζει. Question



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 03:45:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To goodyear Gt2 malakh goma (treadlife 280) ? Pistebw oti den exeis dei malakh goma gi'afto nomizeis oti einai malakh. Egw exw to S02 ths Bridgestone me treadlife 180 kai milame trabhksa ena mplokarisma se dromo psilogyali apo 90 mexri akinitopiiseis kai to lastixo ekane LAKOUBA.. tou leipan KOMMATIA... me ENA mplokarisma. afto tha pei malakh goma... H to pirelli to 700 pou forane ta rallye. Afto to lastixo me th fthora ginetai SLICK. Den exw ksanadei paromoio xarakthristiko se allo lastixo - na ginete diladh SLICK!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 10:20:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Επειδή θέλω να βάλω ζάντες (μάλλον προς Momo Gt2) και λάστιχο 185/60 αντι για το 175/65 που φοράω τώρα. Ήθελα να ρωτήσω τι είναι το offset της ζάντας για να ξέρω τι παίζει. Question


Ζάντες της Peugeot τις έχεις δεί όλες;

Το λέω διότι όντως υπάρχει μικρό πρόβλημα με το Offset στα 206 και συνήθως προσθέτουν "τσόντες" για να έρθουν στο σωστό Offset. Δεν είναι λάθος αλλά δεν το θεωρώ και το πλέον σωστό.

Θα προσπαθήσω να ανεβάσουμε στο site γρήγορα όλες τις ζάντες της Peugeot για να της δείς!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 12:30:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Emena h peugeot mou zhthse 103.000 th zanta (gia tis 15ares tou gti) to 99 otan phra to amaksi kai lew apo mesa mou "ti lene oi kleftes re.." oles oi aftermarket exoun max 70..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 12:47:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Emena h peugeot mou zhthse 103.000 th zanta (gia tis 15ares tou gti) to 99 otan phra to amaksi kai lew apo mesa mou "ti lene oi kleftes re.." oles oi aftermarket exoun max 70..


Εγώ υπόλογιζα να δώσω στις ζάντες καμια 250-300000. Αλλά κι έτσι να είναι εγώ υπολογίζω να βάλω 14" ζάντα. Αλλά τι είναι το offset; Τι σημαίνει; Για να ξέρω να δω τι θα κάνω.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 15:06:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σας δινω αυτη την διευθυνση για αρχη
http://www.yokohamatire.com/04a.html
Καλο ψαξιμο


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 15:21:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Αλλά τι είναι το offset; Τι σημαίνει; Για να ξέρω να δω τι θα κάνω.


Απλά θα το περιγράψω όπως το γνωρίζω εγώ....αν και έχω ακούσει διαφορετικές
απόψεις περί αρνητικού & θετικού offset.

Χωρίζουμε την ζάντα στην μέση (κατακόρυφα) με μια ιδεατή τομή. Αυτό είναι το
κέντρο της ζάντας (centerline). Η απόσταση από το εσωτερικό της ζάντας μέχρι
το εσωτερικό σημείο που δένουν τα μπουλόνια ονομάζεται (backspace). Αυτό λογικά
το δίνει ο κατασκευαστής.

Η διαφορά αυτών των 2 μας κάνει το offset, δηλαδή offset είναι η απόσταση του
κέντρου της ζάντας από το εσωτερικό σημείο της ζάντας που δένουν τα μπουλόνια :

centerline - backspace = offset

Αν το offset είναι αρνητικό τότε το σημείο που δένουν τα μπουλόνια είναι πιο
κοντά στο εξωτερικό της ζάντας, οπότε και η ζάντα θα εξέχει από τον θόλο
αν αυτός δεν είναι μεγάλος αρκετά για να την καλύπτει.
Αν το offset είναι θετικό τότε το σημείο που δένουν τα μπουλόνια είναι πιο
κοντά στο εσωτερικό της ζάντας, οπότε και η ζάντα θα είναι χωμένη προς
τα μέσα και ίσως να βρίσκει στο εσωτερικό του θόλου.

Παράδειγματα (οι τιμές είναι υποθετικές) :

ζάντα 14χ6
centerline = 6/2 = 3.00
backspace = 3.75
offset = centerline-backspace = 3.00 - 3.75 = -0.75

ζάντα 15x6.5
centerline = 6.5/2 = 3.25
backspace = 4.00
offset = centerline-backspace = 3.25 - 4.00 = -0.75

ζάντα 15x7
centerline = 7/2 = 3.50
backspace = 4.00
offset = centerline-backspace = 3.50 - 4.00 = -0.50

ζάντα 15x7
centerline = 7/2 = 3.50
backspace = 4.25
offset = centerline-backspace = 3.50 - 4.25 = -0.75

άρα στην προτελευταία περίπτωση έχουμε μειώσει το offset, με αποτέλεσμα
η ζάντα να είναι λίγο πιο έξω.
Δηλαδή όσο αυξάνουμε το πλάτος της ζάντας (και άρα το centerline)
χωρίς να αλλάζουμε και το backspace, η ζάντα "μετακινείται" προς
τα έξω.
Στην τελευταία περίπτωση έχουμε αυξήσει επίτηδες το backspace προκειμένου
να διατηρήσουμε σταθερό το offset. Αυτό όμως έχει σαν αποτέλεσμα (αν δεν
έχουμε βάλει προσθήκες για να πάει πιο έξω η ζάντα), η ζάντα να έρχεται
πιο κοντά στο εσωτερικό των θόλων με κίνδυνο να βρίσκει στις πολύ κλειστές στροφές.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την chatasos στις Παρ 26 Ιούλ 2002, 17:03:37, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 16:22:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Emena h peugeot mou zhthse 103.000 th zanta (gia tis 15ares tou gti) to 99 otan phra to amaksi kai lew apo mesa mou "ti lene oi kleftes re.." oles oi aftermarket exoun max 70..


Ποσοοοοοοοοο;;;

Το 2001 (πέρισυ) τις αγόρασα και τις τέσσερις 155.000!!!!!!!!!!!!! (και κάπου αλλού το έγραψα αν θυμάμαι)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 20:52:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Slash έγραψε:
Αλλά τι είναι το offset; Τι σημαίνει; Για να ξέρω να δω τι θα κάνω.


Απλά θα το περιγράψω όπως το γνωρίζω εγώ....αν και έχω ακούσει διαφορετικές
απόψεις περί αρνητικού & θετικού offset.

..........

Στην τελευταία περίπτωση έχουμε αυξήσει επίτηδες το backspace προκειμένου
να διατηρήσουμε σταθερό το offset. Αυτό όμως έχει σαν αποτέλεσμα (αν δεν
έχουμε βάλει προσθήκες για να πάει πιο έξω η ζάντα), η ζάντα να έρχεται
πιο κοντά στο εσωτερικό των θόλων με κίνδυνο να βρίσκει στις πολύ κλειστές στροφές.


Όλα καλά και χρήσιμα αυτά που γράφεις Sidobre αλλά μία απορία: πιο είναι το σωστό offset για το 206;
Που μπορεί να το μάθει κανείς ώστε να μην τον πιάσουν "κότσο" και είναι διαφορετικό ανάλογα με το μοντέλο;(1100-1400-1600 κοκ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 23:57:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλιστα. Αν και στην αρχή μπερδεύτηκα μετά το ξεδιάλυνα. Καλά πάντως το θέμα offset δεν είναι λίγο περίπλοκο ωστε να το γνωρίζει καποιος αρχάριος που απλά θέλει να βάλει ζάντες στο αμάξι του;
Και εύλογα ποια είναι η σωστή διάσταση για μια ζάντα ώστε να μην βρίσκει στους θόλους;



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2002, 02:59:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chatasso σ' ευχαριστώ που μου ξεδιάλυνες το πώς υπολογίζεται το offset.
Λοιπόν, όταν αλλάξει κάποιος ελαστικά ας μετρήσει το backspace της ζάντας του για να μάθει και το offset! Εκτός και αν κάποιο καλό παιδί μάθει ποιό πρέπει να είναι το offset των ζαντών για όλα τα 206. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 17:03:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εννοείται πως τα παραπάνω νούμερα είναι σε ίντσες. Για μετατροπή σε
mm μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την online εφαρμογή του club.

Έχω την εντύπωση πως το offset πρέπει να είναι 0.59-0.71 ή 0.98-1.10
(δηλαδή 15-18mm ή 25-28mm) με πιθανότερη την 1η περίπτωση.

Από την άλλη μου έχει μείνει η εντύπωση πως στις 14άρες (14x6) το offset
ήταν κοντά στα 40 !!!!

Επίσης σε πολλές ζάντες το offset αναγράφεται πάνω τους σαν "ET20",
που σημαίνει θετικό offset 20 mm.

Θα το ψάξω και θα επανέλθω...

Μέσα στην εβδομάδα μάλλον θα κάνω και σκάτζα τις ζάντες μπρος-πίσω οπότε
ίσως βρω ευκαιρία να μετρήσω και κάποια πράγματα.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 17:23:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο http://www.moddedcars.com/styling/wheels.htm πάντως λέει για ET25.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Αύγ 2002, 09:05:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά και από άλλη πηγή έμαθα ότι είναι ET25.

Αν είχαμε και μία επίσημη απάντηση θα ήταν ακόμα καλύτερα...


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 11:29:13    Θέμα δημοσίευσης: Υπόλοιπες Πληροφορίες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επιπλέέον πληροφορίες που δεν αναφέρθηκαν είναι οι παρακάτω:
1) Όσο πιο φαρδιά ζάντα τόσο πιο καλά για σπορ οδήγηση. Μέσα στα όρια βέβαια. Δηλαδή σε μια ζάντα 7 ιντσών χωράει από τόσο εώς τόσο. Αν σε αυτή τη ζάντα χρησιμοποιήσουμε το ελαστικό με πλάτος πέλματος το κάτω όριο θα έχουμε καλύτερο κράτημα.
2) Την πίεση στα ελαστικά την μετράμε όταν αυτά είναι κρύα. Εάν έχουμε διανύσει μερικά χιλιόμετρα τότε υπολογίζουμε 2-3psi πάνω (γιατί ζεσταίνονται και ανεβάζουν θερμοκρασία άρα και πίεση).
3) Βάζουμε τις πιέσεις που συνιστά ο κατασκευαστής εκτός εάν θέλουμε να αλλάξουμε την συμπεροφορά του αυτοκινήτου. Μπορούμε για παράδειγμα να αλλάξουμε τις πιέσεις του πίσω άξονα για να κάνουμε το αυτοκίνητο πιο υπεστροφικό.
4) Να θυμάστε μεγαλύτερες πιέσεις οδηγούν συνήθως σε μεγαλύτερη τελική λόγω μικρότερης αντίστασης κύλησης (προσοχή! μερικά ελαστικά έχουν σαν όριο τα 35psi!)
5) Προτιμήστε ελαστικά με χαμηλό δείκτη ταχύτητας για να φτάνουν εύκολα σε θερμοκρασία λειτουργείας και να έχετε μεγαλύτερη ασφάλεια στην πόλη. Ένα ελαστικό τύπου V κατά πάσα πιθανότητα δεν θα ζεσταθεί ποτέ μέσα στην Αθήνα. Αυτό θα έχει σαν συνέπεια να γλυστρά πολύ περισσότερο από ένα απλό ελαστικό τύπου Τ.

Τέλος όσοι αρέσκεσται σε extreme οδήγηση θα πρότεινα μια μέση λύση και όχι πανάκριβα ελαστικά με υψηλό δείκτη ταχύτητας.

Θυμήθηκα πριν από 4 χρόνια όταν είχα πάρει ένα Lancia Y 1.2 16v και έλοισα τη γόμα στον Δομοκό. Το αυτοκίνητο το είχα πάρει καινούργιο και στα 7000 Km σε μία διαδρομή Λαμία - Λάρισσα (μέσω Δομοκού) τα λάστιχα (τύπου Τ) ζεστάθηκαν πάρα πολύ και κόλησαν τα τακουνάκια μεταξύ τους!!
Όταν τα άλλαξα όμως προτίμησα πάλι τα ίδια λάστιχα γιατί με το που ξεκινούσα κάθε πρωί το αυτοκίνητο από τα πρώτα μέτρα κρατούσαν πολύ καλά.


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 02:25:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από το ένα άκρο στο άλλο μας πας συν-οδηγέ 206cc! Από το να μην γλυστράνε τα λάστιχα κρύα μέχρι να λιώνουν κυριολεκτικά στο βαρύ πλάκωμα, νομίζω ότι απέχει πολύ. Τα ελαστικά με δείκτη Η είναι ελαστικά με ιδανικό συνδυασμό γρήγορου ζεστάματος και αντοχής στο βαρύ πλάκωμα. Ορισμένοι αναφέρουν ελαστικά V που ζεσταίνονται αμέσως και ελαστικά Η που ζεσταίνονται απελπιστικά αργά (προσωπική εμπειρία). Πάντως τα ελαστικά σήμερα έχουν εξελιχθεί αρκετά ώστε να συμπεριφέρονται σωστά σε μεγάλη γκάμα θερμοκρασιών.
Ελαστικά κατηγορίας Τ τα θεωρώ απαράδεκτα για γρήγορους οδηγούς, και απαγορευμένα σε αυτοκίνητα με χαμηλωμένη ή σφιχτή ανάρτηση.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Επόμενη
Σελίδα 4 από 26

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2395s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on