Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούν 2002, 17:36:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εκει που την εβαλαν την ρεζερβα αν παω να την ελεγξω μπορει να βγει κανα φιδι να με φαει , η να πεταχτει κανας κροκοδειλος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Ιούν 2002, 00:40:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκτός από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά, ο δείκτης φθοράς ελαστικών ο δικός μου είναι στην ουσία η αίσθηση στο δρόμο.
Συνήθως εάν η οδήγηση δεν είναι νορμάλ τα λάστιχα μετά από ένα χρόνο θα έχουν αλλοιωθεί σημαντικά, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε αίσθηση. Με προσεκτική πλέον οδήγηση θα πάνε το πολύ άλλον ένα χρόνο αλλά ο απαιτητικός θα τα αλλάξει το πολύ στον 1,5 χρόνο. Παλιότερα άλλαζα ελαστικά κάθε χρόνο, τώρα απ' ότι βλέπω θα αλλάξω στον ενάμιση κι αν μπορέσω θα το τραβήξω στα δύο. Επίσης, μία σκληρή ανάρτηση φθείρει περισσότερο τα ελαστικά από ότι μία μαλακότερη. Οι δρόμοι της Ελλάδος φθείρουν λιγότερο τα ελαστικά απ' ότι της Δ. Ευρώπης λόγω λιγότερων τριβών.
Τα σπορ ελαστικά δεν ξεχωρίζουν από τα νορμάλ από το ποσοστό θορύβου κύλισης ή από το εάν είναι άνετα. Τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά όμως, που κατά κανόνα είναι σπορ δεν είναι άνετα εκ κατασκευής. Το ίδιο και τα σπορ ελαστικά με ενισχυμένο προφίλ. Η ουσιαστική διαφορά των σπορ ελαστικών είναι η αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες και η καλύτερη πρόσφυση. Η καλύτερη ποιότητα κατασκευής και η αντοχή στο χρόνο είναι ένα επιπλέον χαρακτηριστικό των σπορ ελαστικών, αλλά αυτά θα εκτιμηθούν μόνο εάν η μεταχείριση είναι αντίστοιχη με των νορμάλ.
Βέβαια όλα αυτά είναι σχετικά και με την τιμή του ελαστικού. Εάν είστε σε θέση να πληρώσετε τότε μπορείτε να βάλετε ελαστικά που τα κάνουν όλα (ή σχεδόν όλα).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 16:07:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Έχω κι εγώ την ίδια εμμονή. Μια φορά τον μήνα είναι καλά να τα κοιτάω; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 16:10:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash, καλως ήλθες στην παρέα μας!
Μια φορά τον μήνα είναι ένας πολύ καλός χρόνος ελέγχου.
Εκείνο που να προσέχεις ιδιαίτερα, είναι να συμπίπτουν οι έλεγχοι με μακρυνά ταξίδια.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 23:56:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thanks για το θερμό welcome! :D
Πάντως είμαι κι εγώ από εκείνους που πραγματικά έχουν πωρώση με τα λάστιχα. Φοράω ακόμη τα εργοστασιακά, του τέστιν Goodyear GT2,τα οποία παρεπιπτώντως γλυστράνε πολύ,αλλά εκτός αυτού λόγω της μαλακής γόμας κάθομαι και τα κοιτάω και λέω μήπως έχει χάσει κάνα λάστιχο καμία ιδέα αέρα. Νομίζω οτι χάνω σε απόδοση. Τι να πεις; Ωστόσο κάθε φορά η τρόμπα με βγάζει ψεύτη.
Γι αυτό σκέφτομαι να βάλω κάποια πιο σκληρή γόμα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Κι αυτο με φέρνει σε αυτό που θέλω να ρωτήσω. Επειδή θέλω να βάλω ζάντες (μάλλον προς Momo Gt2) και λάστιχο 185/60 αντι για το 175/65 που φοράω τώρα. Ήθελα να ρωτήσω τι είναι το offset της ζάντας για να ξέρω τι παίζει.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 03:45:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To goodyear Gt2 malakh goma (treadlife 280) ? Pistebw oti den exeis dei malakh goma gi'afto nomizeis oti einai malakh. Egw exw to S02 ths Bridgestone me treadlife 180 kai milame trabhksa ena mplokarisma se dromo psilogyali apo 90 mexri akinitopiiseis kai to lastixo ekane LAKOUBA.. tou leipan KOMMATIA... me ENA mplokarisma. afto tha pei malakh goma... H to pirelli to 700 pou forane ta rallye. Afto to lastixo me th fthora ginetai SLICK. Den exw ksanadei paromoio xarakthristiko se allo lastixo - na ginete diladh SLICK! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 10:20:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Επειδή θέλω να βάλω ζάντες (μάλλον προς Momo Gt2) και λάστιχο 185/60 αντι για το 175/65 που φοράω τώρα. Ήθελα να ρωτήσω τι είναι το offset της ζάντας για να ξέρω τι παίζει. |
Ζάντες της Peugeot τις έχεις δεί όλες;
Το λέω διότι όντως υπάρχει μικρό πρόβλημα με το Offset στα 206 και συνήθως προσθέτουν "τσόντες" για να έρθουν στο σωστό Offset. Δεν είναι λάθος αλλά δεν το θεωρώ και το πλέον σωστό.
Θα προσπαθήσω να ανεβάσουμε στο site γρήγορα όλες τις ζάντες της Peugeot για να της δείς!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 12:30:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Emena h peugeot mou zhthse 103.000 th zanta (gia tis 15ares tou gti) to 99 otan phra to amaksi kai lew apo mesa mou "ti lene oi kleftes re.." oles oi aftermarket exoun max 70.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 12:47:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Emena h peugeot mou zhthse 103.000 th zanta (gia tis 15ares tou gti) to 99 otan phra to amaksi kai lew apo mesa mou "ti lene oi kleftes re.." oles oi aftermarket exoun max 70.. |
Εγώ υπόλογιζα να δώσω στις ζάντες καμια 250-300000. Αλλά κι έτσι να είναι εγώ υπολογίζω να βάλω 14" ζάντα. Αλλά τι είναι το offset; Τι σημαίνει; Για να ξέρω να δω τι θα κάνω.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 15:21:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Αλλά τι είναι το offset; Τι σημαίνει; Για να ξέρω να δω τι θα κάνω. |
Απλά θα το περιγράψω όπως το γνωρίζω εγώ....αν και έχω ακούσει διαφορετικές
απόψεις περί αρνητικού & θετικού offset.
Χωρίζουμε την ζάντα στην μέση (κατακόρυφα) με μια ιδεατή τομή. Αυτό είναι το
κέντρο της ζάντας (centerline). Η απόσταση από το εσωτερικό της ζάντας μέχρι
το εσωτερικό σημείο που δένουν τα μπουλόνια ονομάζεται (backspace). Αυτό λογικά
το δίνει ο κατασκευαστής.
Η διαφορά αυτών των 2 μας κάνει το offset, δηλαδή offset είναι η απόσταση του
κέντρου της ζάντας από το εσωτερικό σημείο της ζάντας που δένουν τα μπουλόνια :
centerline - backspace = offset
Αν το offset είναι αρνητικό τότε το σημείο που δένουν τα μπουλόνια είναι πιο
κοντά στο εξωτερικό της ζάντας, οπότε και η ζάντα θα εξέχει από τον θόλο
αν αυτός δεν είναι μεγάλος αρκετά για να την καλύπτει.
Αν το offset είναι θετικό τότε το σημείο που δένουν τα μπουλόνια είναι πιο
κοντά στο εσωτερικό της ζάντας, οπότε και η ζάντα θα είναι χωμένη προς
τα μέσα και ίσως να βρίσκει στο εσωτερικό του θόλου.
Παράδειγματα (οι τιμές είναι υποθετικές) :
ζάντα 14χ6
centerline = 6/2 = 3.00
backspace = 3.75
offset = centerline-backspace = 3.00 - 3.75 = -0.75
ζάντα 15x6.5
centerline = 6.5/2 = 3.25
backspace = 4.00
offset = centerline-backspace = 3.25 - 4.00 = -0.75
ζάντα 15x7
centerline = 7/2 = 3.50
backspace = 4.00
offset = centerline-backspace = 3.50 - 4.00 = -0.50
ζάντα 15x7
centerline = 7/2 = 3.50
backspace = 4.25
offset = centerline-backspace = 3.50 - 4.25 = -0.75
άρα στην προτελευταία περίπτωση έχουμε μειώσει το offset, με αποτέλεσμα
η ζάντα να είναι λίγο πιο έξω.
Δηλαδή όσο αυξάνουμε το πλάτος της ζάντας (και άρα το centerline)
χωρίς να αλλάζουμε και το backspace, η ζάντα "μετακινείται" προς
τα έξω.
Στην τελευταία περίπτωση έχουμε αυξήσει επίτηδες το backspace προκειμένου
να διατηρήσουμε σταθερό το offset. Αυτό όμως έχει σαν αποτέλεσμα (αν δεν
έχουμε βάλει προσθήκες για να πάει πιο έξω η ζάντα), η ζάντα να έρχεται
πιο κοντά στο εσωτερικό των θόλων με κίνδυνο να βρίσκει στις πολύ κλειστές στροφές.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την chatasos στις Παρ 26 Ιούλ 2002, 17:03:37, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 16:22:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Emena h peugeot mou zhthse 103.000 th zanta (gia tis 15ares tou gti) to 99 otan phra to amaksi kai lew apo mesa mou "ti lene oi kleftes re.." oles oi aftermarket exoun max 70.. |
Ποσοοοοοοοοο;;;
Το 2001 (πέρισυ) τις αγόρασα και τις τέσσερις 155.000!!!!!!!!!!!!! (και κάπου αλλού το έγραψα αν θυμάμαι)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
theflame Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 20:52:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Slash έγραψε: | Αλλά τι είναι το offset; Τι σημαίνει; Για να ξέρω να δω τι θα κάνω. |
Απλά θα το περιγράψω όπως το γνωρίζω εγώ....αν και έχω ακούσει διαφορετικές
απόψεις περί αρνητικού & θετικού offset.
..........
Στην τελευταία περίπτωση έχουμε αυξήσει επίτηδες το backspace προκειμένου
να διατηρήσουμε σταθερό το offset. Αυτό όμως έχει σαν αποτέλεσμα (αν δεν
έχουμε βάλει προσθήκες για να πάει πιο έξω η ζάντα), η ζάντα να έρχεται
πιο κοντά στο εσωτερικό των θόλων με κίνδυνο να βρίσκει στις πολύ κλειστές στροφές. |
Όλα καλά και χρήσιμα αυτά που γράφεις Sidobre αλλά μία απορία: πιο είναι το σωστό offset για το 206;
Που μπορεί να το μάθει κανείς ώστε να μην τον πιάσουν "κότσο" και είναι διαφορετικό ανάλογα με το μοντέλο;(1100-1400-1600 κοκ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 23:57:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλιστα. Αν και στην αρχή μπερδεύτηκα μετά το ξεδιάλυνα. Καλά πάντως το θέμα offset δεν είναι λίγο περίπλοκο ωστε να το γνωρίζει καποιος αρχάριος που απλά θέλει να βάλει ζάντες στο αμάξι του;
Και εύλογα ποια είναι η σωστή διάσταση για μια ζάντα ώστε να μην βρίσκει στους θόλους;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2002, 02:59:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chatasso σ' ευχαριστώ που μου ξεδιάλυνες το πώς υπολογίζεται το offset.
Λοιπόν, όταν αλλάξει κάποιος ελαστικά ας μετρήσει το backspace της ζάντας του για να μάθει και το offset! Εκτός και αν κάποιο καλό παιδί μάθει ποιό πρέπει να είναι το offset των ζαντών για όλα τα 206.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 17:03:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εννοείται πως τα παραπάνω νούμερα είναι σε ίντσες. Για μετατροπή σε
mm μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την online εφαρμογή του club.
Έχω την εντύπωση πως το offset πρέπει να είναι 0.59-0.71 ή 0.98-1.10
(δηλαδή 15-18mm ή 25-28mm) με πιθανότερη την 1η περίπτωση.
Από την άλλη μου έχει μείνει η εντύπωση πως στις 14άρες (14x6) το offset
ήταν κοντά στα 40 !!!!
Επίσης σε πολλές ζάντες το offset αναγράφεται πάνω τους σαν "ET20",
που σημαίνει θετικό offset 20 mm.
Θα το ψάξω και θα επανέλθω...
Μέσα στην εβδομάδα μάλλον θα κάνω και σκάτζα τις ζάντες μπρος-πίσω οπότε
ίσως βρω ευκαιρία να μετρήσω και κάποια πράγματα.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Αύγ 2002, 09:05:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά και από άλλη πηγή έμαθα ότι είναι ET25.
Αν είχαμε και μία επίσημη απάντηση θα ήταν ακόμα καλύτερα...
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
peugeot206cc (akis) Μέλος
308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 11:29:13 Θέμα δημοσίευσης: Υπόλοιπες Πληροφορίες |
|
|
Επιπλέέον πληροφορίες που δεν αναφέρθηκαν είναι οι παρακάτω:
1) Όσο πιο φαρδιά ζάντα τόσο πιο καλά για σπορ οδήγηση. Μέσα στα όρια βέβαια. Δηλαδή σε μια ζάντα 7 ιντσών χωράει από τόσο εώς τόσο. Αν σε αυτή τη ζάντα χρησιμοποιήσουμε το ελαστικό με πλάτος πέλματος το κάτω όριο θα έχουμε καλύτερο κράτημα.
2) Την πίεση στα ελαστικά την μετράμε όταν αυτά είναι κρύα. Εάν έχουμε διανύσει μερικά χιλιόμετρα τότε υπολογίζουμε 2-3psi πάνω (γιατί ζεσταίνονται και ανεβάζουν θερμοκρασία άρα και πίεση).
3) Βάζουμε τις πιέσεις που συνιστά ο κατασκευαστής εκτός εάν θέλουμε να αλλάξουμε την συμπεροφορά του αυτοκινήτου. Μπορούμε για παράδειγμα να αλλάξουμε τις πιέσεις του πίσω άξονα για να κάνουμε το αυτοκίνητο πιο υπεστροφικό.
4) Να θυμάστε μεγαλύτερες πιέσεις οδηγούν συνήθως σε μεγαλύτερη τελική λόγω μικρότερης αντίστασης κύλησης (προσοχή! μερικά ελαστικά έχουν σαν όριο τα 35psi!)
5) Προτιμήστε ελαστικά με χαμηλό δείκτη ταχύτητας για να φτάνουν εύκολα σε θερμοκρασία λειτουργείας και να έχετε μεγαλύτερη ασφάλεια στην πόλη. Ένα ελαστικό τύπου V κατά πάσα πιθανότητα δεν θα ζεσταθεί ποτέ μέσα στην Αθήνα. Αυτό θα έχει σαν συνέπεια να γλυστρά πολύ περισσότερο από ένα απλό ελαστικό τύπου Τ.
Τέλος όσοι αρέσκεσται σε extreme οδήγηση θα πρότεινα μια μέση λύση και όχι πανάκριβα ελαστικά με υψηλό δείκτη ταχύτητας.
Θυμήθηκα πριν από 4 χρόνια όταν είχα πάρει ένα Lancia Y 1.2 16v και έλοισα τη γόμα στον Δομοκό. Το αυτοκίνητο το είχα πάρει καινούργιο και στα 7000 Km σε μία διαδρομή Λαμία - Λάρισσα (μέσω Δομοκού) τα λάστιχα (τύπου Τ) ζεστάθηκαν πάρα πολύ και κόλησαν τα τακουνάκια μεταξύ τους!!
Όταν τα άλλαξα όμως προτίμησα πάλι τα ίδια λάστιχα γιατί με το που ξεκινούσα κάθε πρωί το αυτοκίνητο από τα πρώτα μέτρα κρατούσαν πολύ καλά.
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 02:25:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από το ένα άκρο στο άλλο μας πας συν-οδηγέ 206cc! Από το να μην γλυστράνε τα λάστιχα κρύα μέχρι να λιώνουν κυριολεκτικά στο βαρύ πλάκωμα, νομίζω ότι απέχει πολύ. Τα ελαστικά με δείκτη Η είναι ελαστικά με ιδανικό συνδυασμό γρήγορου ζεστάματος και αντοχής στο βαρύ πλάκωμα. Ορισμένοι αναφέρουν ελαστικά V που ζεσταίνονται αμέσως και ελαστικά Η που ζεσταίνονται απελπιστικά αργά (προσωπική εμπειρία). Πάντως τα ελαστικά σήμερα έχουν εξελιχθεί αρκετά ώστε να συμπεριφέρονται σωστά σε μεγάλη γκάμα θερμοκρασιών.
Ελαστικά κατηγορίας Τ τα θεωρώ απαράδεκτα για γρήγορους οδηγούς, και απαγορευμένα σε αυτοκίνητα με χαμηλωμένη ή σφιχτή ανάρτηση.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|