Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 22:59:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: |
Αν είναι φυσιολογικό ή όχι?
Φυσικά όχι...ένα καλό τελικό καζανάκι ελεύθερο δίνει και θόρυβο και μικρή βελτίωση (κυρίως στις χαμηλές και ροπή) αλλά δεν πρέπει να χαλάσει το αυτοκίνητο...
Αν έχεις βάλει FESTUS....σε ενημερώνω ότι ο κος FESTUS για τους πελάτες που ξέρουν δύο πράγματα τους κάνει "ειδικές" κατασκευές για τον κινητήρα...
Εχει βάλει συνάδελφος με 106/Gti και είναι μούρλια.... |
Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται το ότι πληρώσεις παίρνεις...Εγώ έδωσα 120Ε μαζί με περαστικά.
Δεν περίμενα να απογοητευτώ τόσο. Το αποκορύφωμα είναι τα σκασίματα που κάνει όταν αφήνω γκάζι. Μπορεί να ακούγεται πορωτικό, αλλά μέσα στην πόλη νομίζεις ότι οδηγείς σαράβαλο.
Μαμίσια και πάλι μαμίσια. Βάζεις και ένα ελεύθερο φίλτρο, και έχεις θόρυβο μόνο όταν το ζορίζεις.
Περισσότερες πληροφορίες για τον mr Festus??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 08:18:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PetrosG έγραψε: |
Περισσότερες πληροφορίες για τον mr Festus??? |
Η FESTUS είναι Ελληνική εταιρία κατασκευής εξατμίσεων.
Το καλό είναι ότι αν πας εκεί μπορείς να πεις στο τύπο να σου φτιάξει καλό σύστημα χωρίς πολύ θόρυβο και σκασίματα. Είναι λίγο ακριβός αλλά αξίζει γιατί φτιάχνει ότι του ζητήσεις. www.festus.gr
Από εκεί και πέρα όλοι οι άλλοι βάζουν εξατμίσεις που κάνουν θόρυβο ή σκασίματα...
Εγώ προσωπικά θα έβαζα ένα τελικό REMUS - LW - SEBRING - SUPERSPRINT (με την σειρά που τα λέω, λόγω θορύβου) με 55.000 δρχ. (160euro) στον ΖΑΠΑΤΙΝΑ και με 2 χρόνια εγγύηση και με άριστη ποιότητα κατασκευής. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
theflame Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 21:12:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Εγώ προσωπικά θα έβαζα ένα τελικό REMUS - LW - SEBRING - SUPERSPRINT (με την σειρά που τα λέω, λόγω θορύβου) με 55.000 δρχ. (160euro) στον ΖΑΠΑΤΙΝΑ και με 2 χρόνια εγγύηση και με άριστη ποιότητα κατασκευής. |
Νίκο μία διευκρίνηση...
Πιό είναι το πιό ήσυχο (για να καταλάβω πιά "άκρη" με ενδιαφέρει!)
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 08:07:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Vini έγραψε: | Εγώ προσωπικά θα έβαζα ένα τελικό REMUS - LW - SEBRING - SUPERSPRINT (με την σειρά που τα λέω, λόγω θορύβου) με 55.000 δρχ. (160euro) στον ΖΑΠΑΤΙΝΑ και με 2 χρόνια εγγύηση και με άριστη ποιότητα κατασκευής. |
Νίκο μία διευκρίνηση...
Πιό είναι το πιό ήσυχο (για να καταλάβω πιά "άκρη" με ενδιαφέρει!) |
REMUS....κλπ....
και αν θες ακόμα ποιο ήσυχο θα πας στα ίδια σε Custom Fit αλλά ποιο ακριβά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος
206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 19:58:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διάβασα μεσα στην σελίδα της FESTUS οτι βγάζει τελικό άμεσης τοποθέτησης. Ξέρει κανείς να μου πεί γιατί πρέπει να προτιμήσω αυτή απο κάποια άλλη.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 20:06:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | Διάβασα μεσα στην σελίδα της FESTUS οτι βγάζει τελικό άμεσης τοποθέτησης. Ξέρει κανείς να μου πεί γιατί πρέπει να προτιμήσω αυτή απο κάποια άλλη. |
Aμεση Tοποθέτηση = CUSTOM FIT = δύο βίδες, βγαίνει η παλιά μπαίνει η νέα = 5 λεπτά εργασία = κρατάς και την παλιά για ώρα ανάγκης = επίσης οι σοβαρές εταιρίες τις CUSTOM FIT τις σχεδιάζουν πάνω στο κινητήρα για max απόδωση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος
206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 14:14:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκτός από την FESTUS ποιά άλλη εταιρία βγάζει άμεσης τοποθέτησης για 206 Τήν FESTUS την έχει δοκιμάσει κανείς σας Αξίζει τον κόπο... Τους έστειλα e-mail για να μου πούνε τιμές, αλλά δεν μου απάντησαν ακόμα.. Ξέρει κανείς πόσο πάει το μαλί.... :D :D :D :D
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 14:20:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | Εκτός από την FESTUS ποιά άλλη εταιρία βγάζει άμεσης τοποθέτησης για 206 Τήν FESTUS την έχει δοκιμάσει κανείς σας Αξίζει τον κόπο... Τους έστειλα e-mail για να μου πούνε τιμές, αλλά δεν μου απάντησαν ακόμα.. Ξέρει κανείς πόσο πάει το μαλί.... :D :D :D :D |
Aν ψάχνεις για Ελληνική και σε καλές τιμές κόιτα την BEDA....
http://www.beda.gr
Διαφορετικά κοίτα από τις γνωστές ξένες εταιρίες ....
Οι Βeda είναι φτηνές...από 30.000δρχ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος
206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 18:24:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ok Vini thanks...! Θα ρίξω και εκεί μια ματιά...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 00:44:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | Τήν FESTUS την έχει δοκιμάσει κανείς σας |
Εγω εχω το προηγουμενο μοντελο.Πολυ καλη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος
206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 15:41:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | Mimis έγραψε: | Τήν FESTUS την έχει δοκιμάσει κανείς σας |
Εγω εχω το προηγουμενο μοντελο.Πολυ καλη |
Alexandre διαφορές στις επιδόσεις του 206 σου είδες;
Και εγώ 1100 έχω.....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 19:01:37 Θέμα δημοσίευσης: ΕΙΜΑΙ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΩ) ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ (ΣΕ 3+ ΧΡΟΝΙΑ)! |
|
|
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΣΤΟ 206(1,6 16ν)!ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΑΣΕ!ΤΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ! ΚΑΙ ΤΟ BACKPRESURE ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ.ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΚΤΛ ΑΚΟΥΣΑ ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ(ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΤΕ)!BACKPRESURE ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ!
Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ,
ΠΟΣΟ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΙ?
ΜΕ ΠΟΣΟ ΘΟΡΥΒΟ?
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ!
ΟΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΩΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ,ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ 206 ΤΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ!
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΥΦΟΣ,ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΑΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ(ΕΣΤΩ ΦΟΙΤΗΤΗΣ)(ΣΕ ΑΕΙ ΒΕΒΑΙΑ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 19:06:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | Alexandros έγραψε: | Mimis έγραψε: | Τήν FESTUS την έχει δοκιμάσει κανείς σας |
Εγω εχω το προηγουμενο μοντελο.Πολυ καλη |
Alexandre διαφορές στις επιδόσεις του 206 σου είδες;
Και εγώ 1100 έχω..... |
Παιδιά σε αυτό το thread
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=558
συζητάμε για την βελτίωση των 1100.
Αλέξανδρε περιμένουμε το review σου για την εξάτμιση.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 19:09:08 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΜΑΙ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΩ) ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ (ΣΕ 3+ ΧΡΟΝ |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΥΦΟΣ,ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΑΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ(ΕΣΤΩ ΦΟΙΤΗΤΗΣ)(ΣΕ ΑΕΙ ΒΕΒΑΙΑ) |
Αυτό είναι ιδιαίτερα καλό φίλε Καίσαρα!
Οπότε αφού έχεις και τις γνώσεις θα ήθελα (φαντάζομαι "θέλαμε") να μας αναλύσεις το φαινόμενο BackPressure και τις επιπτώσεις του στην λειτουργία του κινητήρα ώστε να αποκαταστήσουμε την αλήθεια.
Τέτοιες γνώσεις νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτες!
Οταν αναλύσουμε αυτά, τότε θα μπορέσουμε να πάμε και στο τί εξατμίσεις θα επιλέξεις/ουμε!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 19:42:17 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΜΑΙ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΩ) ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ (ΣΕ 3+ ΧΡΟΝ |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΣΤΟ 206(1,6 16ν)!ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΑΣΕ!ΤΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ! ΚΑΙ ΤΟ BACKPRESURE ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ.ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΚΤΛ ΑΚΟΥΣΑ ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ(ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΤΕ)!BACKPRESURE ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ!
ΟΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΩΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ,ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ 206 ΤΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ!
|
Καλώς τον! Να καταθέσω (ξανά) την δική μου εμπειρία από τελείως ελεύθερη εξάτμιση. Λοιπόν, το αυτοκίνητο χάλασε! Δεν ανεβάζει στροφές το ίδιο εύκολα με πριν! Έχασα δηλαδή σε απόδοση! Και εγώ είχα ακούσει τις θεωρίες για την εξάλειψη του 'κακού backpressure' και είπα να δοκιμάσω μία ελεύθερη εξάτμιση. Μετά από ψάξιμο στην βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου (Ηλ. Μηχ.) και στο ίντερνετ βρήκα ότι το backpressure ρυθμίζεται από το εργοστάσιο συν τις άλλοις για να βελτιώσει την εισαγωγή εξαγωγή των βαλβίδων, αλλά και για να κρατάει τη θερμοκρασία του κινητήρα σε κάποια αποδεκτά επίπεδα. Μόνο παρενέργεια δεν είναι. Απλώς οι κατασκευαστές λαμβάνουν και άλλους παράγοντες υπ'όψιν, όπως θόρυβο, ρύπους, κατανάλωση και του δίνουν μία τιμή που συμβιβάζει όλες τις παραπάνω απαιτήσεις. Πιθανώς μια μικρή ελάττωση του, να δώσει βελτίωση στην απόδοση, αλλά αν το παρακάνουμε έχουμε τα αντίθετα αποτελέσματα. Βέβαια, οι παράμετροι αυτοί διαφέρουν από ένα είδος κινητήρα σε ένα άλλο.
Σε άλλα threads για εξατμίσεις, αξίζει να διαβάσεις την γνώμη αντιπροσώπου της devil για πιο χοντρό σωλήνα.Ούτε να το σκέφτεστε, είπε!
Ίσως η αφαίρεση του καταλύτη να δίνει κάτι, αλλά όπως είπε και ο Alex, τον ίδιο αέρα αναπνέουμε. Δεν αξίζει να επιβαρύνουμε και άλλο το περιβάλλον επειδή ανακαλύψαμε ότι το μόνο που μας χωρίζει από την ευτυχία είναι μισός ίππος παραπάνω.
Οι εξατμίσεις Magnex που είναι από τις καλύτερες σε όλους τους τομείς (αλλά κοστίζουν!), έχουν διαφράγματα, αν αυτό λέει κάτι. Δεν λέω ότι οι ελεύθερες είναι κακές. Απλώς κάθε κινητήρας θέλει διαφορετικό backpressure, χωρίς όμως να γνωρίζουμε προκαταβολικά πόσο. Μόνο η δοκιμή μπορεί να μας διαφωτίσει.
Θα ήταν ενδιαφέρον να αναφέρουν εδώ τα αποτελέσματα όσοι άλλαξαν εξάτμιση ώστε να δούμε στην πράξη τι δουλεύει και τι όχι.
Κάνω την αρχή:
Τελικό Grapnel σε 1100- Πτώση της απόδοσης , σημαντική αύξηση του θορύβου, σκασίματα. Ελπίζω οι υπόλοιποι να είχαν καλύτερη τύχη...
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 19:58:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια μην νομιζετε καμια τεραστια διαφορα,περισσοτερο ειναι ψυχολογικο κερδος(ναι ξεχνιεσαι οτι εχεις μονο 1100cc) αλλα και θεμα respect(αλλιως θα συμπεριφερθει ο αλλος ακουγοντας την μπουρακλα σου)Το αμαξι ειναι λιγο πιο ζωηρο στις χαμηλες στροφες ανεβαζει καλυτερα.Εκει που εντοπιζω εγω την διαφορα ειναι αναμεσα στις 3000-3500 στροφες οπου το αμαξι κανει το μπαμ και αρχιζει να επιταχυνει πολυ καλα.Σαν να απελευθερωνεται...Μαλιστα την καλυτερη ροη των αεριων την αντιλαμβανεσαι σαν πολυ ευχαριστο και ρυθμικο μουγκρισμα.Μετα τις 4000 ο θορυβος ισως να γινεται καπως ενοχλητικος τουλαχιστον για εθνικη οδο και μακρινες αποστασεις(Στις 3000rpm το 1100 εχει 100km/h στο κοντερ με 5η οποτε για 130,140,150 θα πρεπει να υπομεινεις καποιο αυξημενο θορυβο)).Με ελαφρυ ποδι(2000-2700rpm) παντως δεν υπαρχει σχεδον καθολου διαφορα απο την μαμισια παρα μονο ενα πολυ ωραιο γουργουρισμα(πχ σε ευθεια με 5η και 90km/h)
H μονη μου ενσταση ειναι ο αυξημενος θορυβος στις ανηφορες αλλα αυτο οφειλεται περισσοτερο στον κινητηρα(μεγαλη ροη αεριων)
Συμπερασματικα ναι θα την ξαναβαζα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 00:59:10 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΜΑΙ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΩ) ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ (ΣΕ 3+ ΧΡΟΝ |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | ...ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΚΤΛ ΑΚΟΥΣΑ ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ(ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΤΕ)! |
Καίσαρα καλώς ήρθες! Σε χρειαζόμαστε...
Περί χταποδιών...
Γνωρίζω δύο 206 1.4 με χταπόδια. Ο ένας Ποπάι με καταλύτη Americat κι ο άλλος Supersprint με μανίσιο καταλύτη. Ο πρώτος δήλωνε ευχαριστημένος (χτύπαγε έλεγε Ibiza 101PS, μάλλον σταματημένα) κι ο άλλος δυσαρεστημένος. Πρόσφατα έκαναν κόντρα κι ο ευχαριστημένος έγινε κι αυτός δυσαρεστημένος. Τα οδήγησα κι εγώ: Είναι ΦΙΔΙΑ! Δεν μπόρεσα να εντοπίσω διαφορά προς το καλύτερο σε σχέση με μανίσιο 206 1.4 που επίσης έχω οδηγήσει.
Εμπειρικό Συμπέρασμα 1: Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όπως ακούγονται.
Εμπειρικό Συμπέρασμα 2: Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καφάσι.
Περί σπουδών μηχανολογίας
Σπουδάζεις μηχανολόγος; Συγχαρητήρια! Ελπίζουμε σε σένα και σου εύχομαι ένα λαμπρό μέλλον! Έξω υπάρχουν πολλοί μηχανικοί σπουδασμένοι μηχανολόγοι και παιδεύουν πολύ, πάρα πολύ κόσμο....
Γι αυτό θα σου επιστήσω ΠΡΟΣΟΧΗ! Να έρχεσαι διαβασμένος, εσύ τουλάχιστον μπορείς να το κάνεις...
Για να μάθω να ξεχωρίζω τις μπαρούφες χρειάστηκε να μου φάνε μερικά εκατομμύρια (κυριολεκτώ) μερικοί σπουδασμένοι μηχανολόγοι (και μερικοί ασπούδαστοι). Και τώρα τελευταία τό'χω ρίξει κι εγώ στο διάβασμα! Ό,τι προλαβαίνω...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 02:45:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα οταν καποιος εχει μολις πληρωσει 200-300 χιλιαδες για χταποδια ακομα και να καταλαβει οτι δεν τραβαει ισως να προσπαθει να πεισει τον εαυτο του οτι τραβαει καλυτερα για να μην νιωθει σαν μ@λ@κας που τα σκασε και ανοιξε μια τρυπα στο νερο... Οποτε μπορει να ακουτε περισσοτερους "ευχαριστημενους" απο οτι δυσαρεστημενους γι'αυτον ακριβως το λογο οτι δυσκολευονται να το παραδεχτουν μεσα τους... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 11:06:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Βασικα οταν καποιος εχει μολις πληρωσει 200-300 χιλιαδες για χταποδια ακομα και να καταλαβει οτι δεν τραβαει ισως να προσπαθει να πεισει τον εαυτο του οτι τραβαει καλυτερα για να μην νιωθει σαν μ@λ@κας που τα σκασε και ανοιξε μια τρυπα στο νερο... Οποτε μπορει να ακουτε περισσοτερους "ευχαριστημενους" απο οτι δυσαρεστημενους γι'αυτον ακριβως το λογο οτι δυσκολευονται να το παραδεχτουν μεσα τους... |
Πέστα, πέστα, έτσι είναι...Άσε που πολλούς τους 'ξεγελάει' ο θόρυβος και νομίζουν ότι έχουν παραπάνω γκάζι.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 11:50:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως, σε όσα ραλλάκια από παιδιά που ξέρουν έχω δεί μικρή απόληξη στην εξάτμηση. Μήπως αυτό λέει κάτι;
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|