Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 04:17:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω συνενοηθει με το ατομο που θα την κανουμε περιμενω να΄χω λιγο χρονο απο το μαγαζι καθως και να επισκευασω πρωτα το ρενω5 το gtακι που εχω (αλλαγη τουρμπινας) για ναμπορω να κυκλοφορω οταν θα ξεκινησω το αλλο. Με το καλο θα ποσταρω καμμια φωτο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teouras (thodoris) Μόλις έγραψα
306 xsi 1.8 16v
Ένταξη: 05 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 22:14:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα στο club και καλο μηνα.Εχω καιρο να μπω λογω δουλειας παιδες και τρεχω να μαζεψω κανα φραγκο.Ωστοσο επειδη ειμαι ομοιοπαθης (306 1.8 xsi μαμα) και βρηκα ενα μοτερ 2.0 xu10jrs (RFS) απο xsara vts '03 λεω να το βαλω πανω να μου φυγει και ο καημος.Αυτο που με απασχολει πιο πολυ ειναι τα ηλεκτρικα (τριφυσα κλπ.) μην μου βγαλει το συνεργειο κανα 500ρικο επιπλεον για τιποτα εγκεφαλους καλωδια κλπ.
Φιλε Pug_306 εκανες τιποτα με το δικο σου? Το συνεργειο μου δεν εχει κανει αυτην την μετατροπη ποτε αλλα μου χτυπησε το καμπανακι(προσεχε να ταιριαζουν τα ηλεκτρικα...)
Ξερει κανεις αλλο κατι επι του θεματος?
**To μοτερ το βρηκα 1300 ευρωπουλα +500 τοποθετηση=1800 (ελπιζω..) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 07:59:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Service ιμάντες κλπ υπολόγισες?Φρένα εμ.,σασμάν, σετ αμπραγιάζ?Με τα ηλεκτρικά δεν υπάρχει πρόβλημα υπάρχουν ηλεκτρολόγοι που στο φτιάχνουν...Καλημέρα κι από εμένα
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 12:47:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα φίλε. Με τα ηλεκτρικά δεν θα εχεις κανενα προβλημα, παρολα αυτα δεν ειναι plug n' play οι φυσες κλπ, θα χρειαστεί ηλεκτρολόγος. Εμένα μου ζήτησαν περίπου 150-200 ευρω για να μου τα ταιριάξουν κλπ. Το "κακο" αν μου επιτρεπεις βρισκεται στον εγκεφαλο αυτου του μοντέλου, που ενώ είναι πιο "adaptive" σε διαφορα πειραγμματα του μοτερ, σε περιπτωση που αργοτερα για τον οποιοδηποτε λογο θες να το πειραξεις είναι πιο ακριβή η διαδικασία. Μικρό το κακο βέβαια καθοτι είναι πολυ καλος και γρήγορος εγκέφαλος, αλλα κατι που πρεπει να ξερεις. Εμενα για 2λιτρο μοτερ απο 03' πάλι μου ειχαν ζητησει 1400 περιπου και κανα 400ρι τοποθετηση (με του ηλεκτρολογου μεσα). Σαν μετατροπη αξιζει τρελά μην αφήσεις κανεναν να σου πει το αντιθετο, το μονο θεμα ειναι να'σαι οσο σιγουρος μπορεις οτι το μοτερ ειναι σε "καλη" κατασταση. Δηλαδη ενταξει ενα τυπικο service, αλλα μη χρειαζεται εντοσθια. Το καλο των 1.8 ειναι οτι κανεις δεν τα "πολυεσκιζε" λογω του οτι ειναι λιγο πολυ ταφοι Αλλα τα 167αρια... Τέσπα για να μη το κουραζουμε το θεμα, αν εχεις το οκ απο καταστασης του μοτερ και εχεις ατομο που ξερει να το συνδεσει προχωρα το.
Απλα σκεψου οτι μολις πριν 1,5 - 2 χρονια το μοτερ αυτο κατω απο 2.500 χιλιαρικα αγορα στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περιπτωση ΔΕΝ το βρισκες.
Εγω δεν το'χω προχωρησει με το διλιτρο ακομη καθοτι μολις πριν μια βδομαδα πηρα το 4πεταλουδο του Παπαλουκα και ψηθηκα να το βαλω πανω στο 1.8αρι για κοσες μερες αντεξει για πλακα να δουμε τι και πως (προβλεπω να ψαχνω για μοτερ μετα απο την πρωτη "στεγνη βόλτα" με δαυτο πάνω:P).
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 17:53:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χωρίς άγραφο?κάνε όνειρα....τον map που θα τον βάλεις?θα τον πετάξεις μέσα στα χονιά?ουτε μπρος δε θα πάρει...και να πάρει δεν θα δεις με τίποτα διαφορά προς το καλύτερο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teouras (thodoris) Μόλις έγραψα
306 xsi 1.8 16v
Ένταξη: 05 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 21:50:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδες ευχαριστω για τις πληροφοριες,αυριο πρωι το μοτερ παει στο συνεργειο για τα περαιτερω και ελπιζω η εγχειρηση να πετυχει γιατι αλλιως...
Εν τω μεταξυ το μοτερ εχει βιδωμενο πανω του και το 5αρι σασμαν οποτε θα εχω καβατζα το 1.8 κομπλε για παν ενδεχομενο.Αντε να δω ποτε θα τελειωσει το χειρουργειο
**Δεν σκεφτηκα για πεταλουδες και αλλα συναφη γιατι ηθελα ας πουμε κυριλε μετατροπη χωρις κωλομπαρεματα ουτε εχω σκοπο για πειραγματα.Μια εξατμιση χρειαζεται ,φιλτρο και μπροστινα φρενα (μαλλον 283mm μαμα) και τελος . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούλ 2010, 01:29:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι μόνο θα πάρει αλλα θα πεί και ένα τραγούδι (για παραπανω δεν ξερω η νεκροψια μαλλον θα δειξει).
1) μπορει να παιξει χωρις map (δεν λεω να ειναι οδηγησιμο η να εχει καν σωστο ρελαντι, απλα να παρει)
2) στη πρωτη φωτο που εχω στην υπογραφη μου, καθε εισαγωγη του 4πεταλουδου βγαζει μια υποπιεση, ολες αυτες θα ενωθουν σε μια. Έπειτα η μια εξοδος απο το κεντρικο σωληνακι θα παει στο ρυθμιστη πιεσης για να δινει οτι μπορει παραπανω με το γκαζι και η αλλη σε εξωτερικο map. Το εξωτερικο map συνδεεται πανω στη μαμα φυσα και λειτουργει κανονικα, εχει εισοδο για σωληνακι υποπιεσης. Ετσι ηταν και στο μοτερ του Παπαλουκα τοποθετημενο. Βεβαια θα μου πεις, εκεινο ηταν αγωνιστικο στα @@ του τα χαμηλα και "ομαλα" ρελαντι. Ειδωμεν...
Θα μπορουσα να χρησιμοποιησω το ιδιο map που εχω τωρα αλλα πρεπει να κανω ολοκληρη κατασκευη κ δεν αξιζει. Αυτο που πιστευω ειναι οτι δε θα κραταει καθολου καλο ρελαντι ή ακομα χειροτερα οτι δεν θα'ναι οδηγησιμο.
Αν αυτα τα 2 προβληματα "προσπεραστουν"(μεγαλο Αν αυτο) επειτα εχουμε να ανησυχουμε για το ποσο γρηγορα και σε ποιες στροφες θα σπασει το μοτερ.
Κατι ακομα, ναι μεν ο αγραφος ειναι η πιο σωστη και αξια λυση σε τετοιες περιπτωσεις, αλλα ο sagem sl96 μπορει να προγραμματιστει για τα δεδομενα τετραπεταλουδου ή ακομα και turbo. Σε καμμια περιπτωση δεν θαναι το ιδιο με τον αγραφο βεβαια, απλα 99% λειτουργησιμο και κανα 1000ρικο πιο φθηνο. Τεσπα μια δοκιμη θελω να κανω και κατα πασα πιθανοτητα θα το ξαναβαλω στο μελλοντικο 2λιτρο ή θα το σκοτώσω.
Καλη επιτυχια Teoura και μη μασας ρε θα πετυχει μια χαρα μην αγχωνεσαι. Απλα βρειτε ηλεκτρολογο να ξερει να τα συνδεσει. Αν δεν εχεις κανεναν στειλε μου πμ να σου δωσω το τηλ του Παπαλουκα εχει ηλεκτρολογο εκεινος, και οικονομικο αποτι καταλαβα. Αντε καλα σπινιαρισματα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pan306 (πανος) Μέλος
306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούλ 2010, 11:23:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pug 306 μπορεισ να βαλεισ και εγεφαλο απο 1600 16β αυτοσ ποθ πουλαω ητα πανο σε 1800 με τετραπεταλουδο.. εχει κοφτι 8000 κια βενζινα φουλ..πσιλα δοθλευεε πολι καλα
καπιεσ ασταθιες το ρελαντι ειχαι μονο λογικοτατο αυτο....
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teouras (thodoris) Μόλις έγραψα
306 xsi 1.8 16v
Ένταξη: 05 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Ιούλ 2010, 21:25:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα παιδια.το προτζεκτ προχωρα στο συνεργειο με καποια προβληματα βεβαια.....Το μοτερ δεν εχει πια πλεξουδα εγκεφαλο(καποιος τα εκοψε και τα πηρε σπιτι του ...) και εγινε δοκιμη με την υφισταμενη πλεξουδα καi εγκεφαλο sagem sl96 του 1.8.Τα μοτερ δουλέυει κανονικα!!!?? (ετσι μου ειπανε τουλαχιστον-ουτως η αλλως η πλεξουδα δεν θα ταιριαζε απολυτα) αλλα ο εγκεφαλος που προριζεται για 1.8 16v πως ειναι δυνατον να δουλεψει σωστα??
Η ερωτηση ειναι η εξής :Μηπως o εγκεφαλος απο 106 16v δηλαδη MAGNETI MARELLI 1AP ταιριαζει στην περιπτωση??ειναι ο ιδιος με το ΧU10JRS και απλά θέλει προγραμματισμο??
Απο εδω http://peugeotlogic.com/workshop/wshtml/specs/engcodes/encode.htm βρήκα το εξης:
Code Type Model cm³ kw/hp Gearbox Fuel system
NFX TU5J4 L3 106 S2 1587 87/120 MA Marelli 1AP
RFS XU10J4RS 306 1998 120/167 BE3/6 Marelli 1AP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2010, 01:01:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορεις να προγραμματισεις του rallye ναι. Αλλα γιατι να μην ψαξεις να βρεις κανα εγκεφαλο απο 167αρι καλυτερα? Λιγο πολυ ιδια λεφτα θα σου παει + οτι του 03' ο εγκεφαλος ηταν ισως ο πιο γρηγορος σε αυτο το μοτερ. Ειναι κριμα να "συμβιβαστεις" με κατι κατωτερο. Φυσικα και παιζει με τον sagem αφου στην ουσια ιδιο μοτερ ειναι λιγο πολυ. Αλλα 1000% να ξερεις οτι σου στεγνωνει.Κοιτα μη σε πιασει η κ**λα να το πατησεις και σου μεινει...Μεχρι 4χιλ στροφες το ΠΟΛΥ και χαλαρα... Αλλες βενζινες θελει το 167αρι , αλλες το 1.8. ΙΔΙΩΣ το 1.8 που θεωρειτο το "οικονομικο-ταξιδιαρικο" μοτερ.
Για μενα αν μπορεις βρες πλεξουδα και εγκεφαλο απο 03' και ταιριαξε τη στ'αμαξι. Δεν ξερω που βρισκεσαι ακριβως, αν εισαι Αθηνα, ο Παπαλουκας στην Κλεισθενους Αγιας Παρασκευης κατα 90% εχει πλεξουδα και εγκεφαλο να σου δωσει...
Ξερω σιγουρα οτι εχει ενα μοτερ 03' 167ρι απο xsara αλλα δεν ξερω κατα ποσον προτιθεται να το μαγαρισει.
Παράθεση: | Το μοτερ δεν εχει πια πλεξουδα εγκεφαλο(καποιος τα εκοψε και τα πηρε σπιτι του ...) |
??????? Που το'χες βρε μαστορι και σου το ξηλωσαν?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2010, 06:39:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
106 1.6 16v(120άλογα) ΜΜ 1ΑΡ 41
306-XSARA 2.0 16v (167άλογα) ΜΜ 1ΑΡ 10
Βρες πλεξούδα κι εγκέφαλο μονόφυσο από 167άρι μοτέρ και τέλος...
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2010, 09:43:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαφεστατα. Αλλα αποψη μου και εμμενω σε αυτο οτι αν του δοθει η ευκαιρια καλυτερα να βαλει τον μαμα τριφυσο και πλεξουδα του 03'. Ναι θελει δουλιτσα στην πλεξουδα και θα του παρουν κανα 200ρι για ταιριασμα.Αλλα το μοτερ του 03' ειχε κατα μεγαλη πιθανοτητα λιγο διαφορετικους αισθητηρες (μαρκα, βαθμους αποδοσης κλπ κλπ) και ενω ο μονοφυσος του παλιου 167αριου θα παιξει πανω, ΙΣΩΣ να του κανει κανα "λοξυγγα" στο ρελαντι η και κατα την εκκινηση.Μετα θα πρεπει να αλλαξεις αισθητηρες, να βαλεις τους παλιους. +Οτι ξαναλεω ο εγκεφαλος του 03' ηταν ισως ο κορυφαιος των 167ριων.Μεχρι και 4πεταλουδο μπορεις να του βαλεις πανω και ο μαμα εγκεφαλος να προσαρμοστει.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teouras (thodoris) Μόλις έγραψα
306 xsi 1.8 16v
Ένταξη: 05 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2010, 20:26:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kαλησπερα παιδια.Με τα πολλα πολλα το αμαξι μετρηθηκε στα καυσαερια και ειναι σε πολυ καλη κατασταση ο κινητηρας .Το προβλημα ειναι
1ον:Ο doctor που κανει την εγχειρηση είπε οτι μελλοντικα και αφου τον βρεις πρωτα βάλε τον μονοφυσο εγκεφαλο -πλεξουδα απο gti6 και τιποτα αλλο.Aσε που αυτη την στιγμη ουτε χρονο εχω για ψαξιμο ουτε λεφτα..
2ον:Προς το παρον θα δουλευει με τον υφισταμενο sagem XΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ισχυει αυτο ρε παιδια??Εγω οτι και να οδηγησω (απο νοικιαρικο ματιζ μεχρι Μ3 Ε36 που επιασα στα χερια προσφατα πιανει ο κοφτης στις πρωτες βολτες ..) Μηπως ο εγκεφαλος του 1.8 προγραμματιζεται καταλληλα ετσι ωστε τουλαχιστον να μην έχω κανα προβλημα στο μοτερ??
3ον:Eγκεφαλο Marelli 1AP.10 εχω βρει-αυτο που δεν βρισκω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ (μονο του ή με παρέα)ειναι η (σωστη)πλεξουδα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιούλ 2010, 01:46:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπαρχει περιπτωση να παιζει χωρις προβλημα. Δε μιλαω για ρελαντι η για ηπιους τονους οδηγησης.Μιλαω γενικα και μη μου πεις οτι δε θα το πατησεις καθολου. Ο sagem παιρνει τσιπακι, αλλα δεν αξιζει σε καμμια περιπτωση. Αν εχεις απο 106, χιλιες φορες προγραμματισε εκεινον. Παρολα αυτα το σωστοτερο ειναι τουλαχιστον να βαλεις τον μονοφυσο του 167. Προγραμματισμος για τον rallye πριν κανα 8μηνο πηγαινε στο 300-400ε.Αν ειναι τοσο και τωρα ΔΕΝ αξιζει. Στη τελικη βαζεις αλλα 200, πας στα 500-600 και βαζεις αγραφο εγκεφαλο.
Σου ειπα παντως αν εισαι Αθηνα κανε ενα κοπο και περνα απο τον Παπαλουκα στο Σταυρο. Πριν μια βδομαδα που ημουν ειχε καμμια 60αρια+ πλεξουδες να κρεμοντε.
Προσεχε γτ αν καψεις-κολησεις-βαρεσεις κανα μοτερ μετα ο καθε doctor θα σου πει οτι εσυ φταις που ενω ηξερες οτι δεν εχει σωστο εγκεφαλο το τρεξες...
Σαν τελικη λυση και εφοσον εισαι Αθηνα, θα σου ελεγα να πας στον Liolios Racing, η σε κανενα αντιστοιχο που ασχολουντε με εγκεφαλους(Ανδριανακης κλπ κλπ).Βεβαια εκει να ξερεις οτι θα πεσει μπαλτας.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιούλ 2010, 09:00:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pug_306 έγραψε: |
Σαν τελικη λυση και εφοσον εισαι Αθηνα, θα σου ελεγα να πας στον Liolios Racing, η σε κανενα αντιστοιχο που ασχολουντε με εγκεφαλους(Ανδριανακης κλπ κλπ).Βεβαια εκει να ξερεις οτι θα πεσει μπαλτας. |
Απο οτι εχουν πει παρα πολλα παιδια απο εδω μεσα,μακρια απο τον Λιολιο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιούλ 2010, 09:53:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν ο MM 1AP10 είναι ξεκλείδωτος κουμπωσέ τον (κουμπώνει κανονικά) και θα δουλέψει καλύτερα από τον sl96.Πρόγραμμα για sl96 δεν νομίζω ότι είναι και εύκολη υπόθεση...Τώρα τι πολλαπλασιαστή φοράς του 1,8 ή του 2,0?
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιούλ 2010, 11:33:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω το ιδιο λεω για τον Liolio... Αλλα αν δεν βρισκει λυση πουθενα τι θα κανει θα μεινει με τον sagem?
Ο 1AP10 ειναι ο μονοφυσος του 167.Αν τον εχει τοτε θα παιξει μια χαρα.Βεβαια δεν ξερω αφου χρησιμοποιει αυτη τη στιγμη τη πλεξουδα του 1.8 μηπως εχουν μεινει τπτ αισθητηρες "εκτος". Στη τελικη κουμπωστε τον πανω και βλεπετε... Ο sagem παιρνει τσιπακι οπως προειπαμε και κοστιζει το ιδιο οσο του rallye.Αλλα συγκριτικα μεταξυ αυτων των 2 ο rallye ειναι ακρως καλυτερος.
Παράθεση: | Τώρα τι πολλαπλασιαστή φοράς του 1,8 ή του 2,0? |
Αποσο καταλαβα μονο πλεξουδα του πηραν, δε πιστευω να του ξηλωσαν και τους πολλαπλασιαστες!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teouras (thodoris) Μόλις έγραψα
306 xsi 1.8 16v
Ένταξη: 05 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιούλ 2010, 14:54:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειπα σημερα να το ψαξω λιγο μηπως βρω τιποτα αλλα στην φρατζη που πηγα ειχανε κομπλε τροπετα gti6 kai xsara vts αλλα δεν τα δινουν....κομματια(δηλαδη πλεξουδα-εγκεφαλο κλπ)Ο παπαλουκας παντως που ρωτησα δεν εχει...Ο μαστορας τωρα μου λεει οτι δεν ταιριαζει σκετος ο εγκεφαλος -θελει και πλεξουδα και εγω ρωταω :αυτοι που βαζουν στα saxoralla κατι αγραφους κλπ εγκεφαλους αλλαζουν καθε φορα και πλεξουδες?!δε νομιζω...Θα βαλω τον εγκεφαλο που εχω βρει και στην τελικη ας μεινουν και δυο αισθητηρες off
Αυτο που φοβαμαι ειναι οσο εχω τον sagem μην παθω ζημια λογω εγκεφαλου αλλα δεν μπορω να καταλαβω πωw απο το φτωχοτερο ας πουμε μειγμα στις 5500σαλ υπαρχει πιθανοτητα να βαρεσει μπλοκ το μοτερ ή κατι αλλο κακο
O πολλαπλασιαστης ειναι πανω καθως και το κομπρεσσερ του air condition to opoio μου ειχε παθει ζημια στο 1.8 οποτε γλιτωσα την αλλαγη κομπρεσσερ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος
206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιούλ 2010, 15:43:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διότι φτωχό μιγμα = υψηλοτατες θερμοκρασιες καυσης =υψηλοτερες θερμοκρασιες λαδιου(και ψυκτικου-μεταλλων) = χαμηλοτερη λιπανση και μεγαλες φθορες μεχρι να γινει το αναποφεκτο ή απλα να ψοφησει το μοτερ...
δεν θα γινει βεβαια με την πρωτη γκαζια στις 5.5κ αλλα λιγο σκισιμο αρκει για την αρχη του κακου!και εξαλλου εστω οτι τωρα ειναι σε αριστη κατασταση το εσωτερικο αξιζει να το φθειρεις μονο και μονο για λιγες μερες που δεν θα εχεις σωστη χαρτογραφιση?
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιούλ 2010, 18:46:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O MM1AP κουμπώνει ΚΑΝΟΝΙΚΑ στην πλεξούδα του SL96 και παίρνει μπροστά αν δεν έχει θέμα με το immobilizer του αυτοκινήτου ή του εγκεφάλου ή και με τα δύο.Το μοτέρ σου έχει 1 πολλαπλασιαστή ή 4?Ιμάντες άλλαξες?Σετ αμπραγιάζ έβαλες του 1.8?
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|