Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 20:07:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DRAKE έγραψε: | ..."Recommended amplifier output" σημαίνει ότι ο κατασκευαστής έχει δοκιμάσει διάφορες τιμές ισχύος στο ηχείο και προτείνει η RMS ισχύς εξόδου του ενισχυτή να είναι 30W
Τα db δεν είναι ανάγκη να είναι ίδια. Άφησέ το αυτό στον εγκαταστάτη γιατί εσύ θα μπερδευτείς περισσότερο. πχ αν έχεις μπροστά 92db και πίσω 88db τα μπροστά θα παίζουν δυνατότερα (με τον ίδιο ενισχυτή πάντα). Αν όμως βάλεις ενισχυτή μόνο πίσω τότε ανάλογα τον ενισχυτή τα πίσω θα παίζουν ίσα καα πιο δυνατά από τα μπροστά τότε θα πρέπει να αλλάξεις τις ρυθμίσεις σου.... |
Ρε παιδια τωρα δηλαδη που τα πισω ηχεια που εχω τοποθετησει λενε:
Principle: quatraxial car speaker
Nominal Power handling: 85 Watt
Max. Power handling: 170 Watt
recommended amplifier output: 30 Watt
τι πρεπει να κανω εγω??Τι ενυσχητη θα τοποθετησω??Ξαναμπερδευτικα!!
Και οποιος θελει,αν δεν βαριετε(Κυριακο!!! ),ας εξηγησει και πως πρεπει να τοποθετηθουν τα db στο αμαξι!
Πιστευω αυτο το topic θα ειναι κατατοπιστικοτατο για νεοπες(σαν και εμενα) που ενδοιαφερονται για ηχοσυστημα!
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 02:22:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
douf (Δημήτρης) έγραψε: | DimiP έγραψε: | Skull έγραψε: | Kαλα παιδια σημερα ησαστε φωτια !!!!!!Θα περημενω πως και πως να σας ακουσω αυριο....
Και επανερχομε στις ερωτησεις μου... Ετσι για να μην ξεχνιομαστε...
-Οταν λεει για π.χ στα χαρακτηριστικα του ηχειου Crossover frequency 1 εννοει λοιπον οτι ειναι ειναι 2 δρομων??
-Και αν λεει "recommended amplifier output: 30 Watt" εννοει "συνιστώμενη παραγωγή ενισχυτών: 30 W" δηλαδη???Γιατι στα δικα μου ηχεια αυτο λεει??
Και πρεπει μαλον να προσεξουμε τα db!Δηλαδη τα db να ειναι ολα ομοια??Τι γινετε στα 4δρομων τα δικα μου ηχεια γιατι δεν εχουν db??
Στην περιπτωση που ολα ειναι ομοια πως προστηθονται??
Δηλαδη αν εχουμε 6ηχεια *90 db θα ειναι τα συνολικα db 105??Ειναι καλα για ενα αυτοκινητο σαν το δικο μας αυτα τα db??
Ας πειτε καποια ορια για π.χ τα 6μανισια ηχεια ποσα db βγαζουν??Και μεχρι ποσα μπορει να αντεξει καποιος ανθρωπος μεσα στο αμαξι??
Και τελος αν αντι για 65 ειναι 63cm το βαθος του ηχειου??Τι παιζει και με τον πισω χωρο του ηχειου?? |
το recommended amplifier output: 30 Watt που σου λεει προφανως σε προειδοποιει να μην παιξεις τα ηχεια αυτα με ενισχυση μεγαλυτερη απο τα 30 watt γιατι θα υπαρχει κινδυνος να τα καψεις. 30watt ανα καναλι, ετσι;
ποσα Db αντεχει ο ανθρωπος στο αμαξι;; κανονικα αντεχει αρκετα (~100db), αλλα απο ιατρικη αποψη αρκετα λιγοτερα απο αυτα που παιζουμε
o πισω χωρος στα 206 για τα εμπρος ηχεια ειναι περιορισμενος γιαυτο και δεν μπορεις να βαλεις πολυ βαθυ ηχειο δηλ. με μεγαλο κωνο (μαγνητη)
εκτος αυτο ακομα κιαν στερεωσεις καπως ενα τερατακι εκει μεσα δεν υπαρχει ο καταλληλος χωρος για να παιξει σωστα με αποτελεσμα να τριζει το συμπαν. θελει προσοχη και καλυτερη λυση ειναι να δοκιμασουμε το ηχειο να παιζει πριν το επιλεξουμε.
επισης αν διαθετουμε αρκετα λεφτα, υπαρχουν ultra slim ηχεια απο μεγαλες εταιριες του χωρου που παιζουν οπως και τα "τερατα" αλλα ειναι "ρηχα" και αρκετα ακριβα.
τις τεχνικες απαντησεις τις αφηνω στον Κυριακο που τα λειε τοσο ωραια...ρε Κουλα πολυ κωλοπαιδο ο Κυριακος |
Για να δοκιμάσουμε όμως τα ηχεία που θέλουμε να βάλουμε θα πρέπει να ακούσουμε κάποιο ήδη φτιαγμένο γιατί αλλιώς δεν γίνετε να καταλάβουμε αν ταίριαζει σ΄αυτό που θέλουμε.Γιατί όπου και να ρωτήσουμε οι προτάσεις διαφέρουν και ποικήλουν. |
οχι απαραιτητα,
πας στο ταδε καταστημα που πουλαει τα χ,ψ,ζ,ω ηχεια που θελεις ή που δεχεσαι οτι παιζουν καλα και του λες:
"καλημερα σας -θελω να τοποθετησω ηχεια στο 206 μου - τι προτεινεται; -πολυ ωραια! θα τα βαλουμε πανω να τα δοκιμασουμε και οτι μου αρεσει το αγοραζω και φευγω-δεχεστε ; ...ναι ! πολυ ωραια αρχιζουμε! ...οχι;;; καλημερα σας και γεια σας"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος
207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 10:21:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Skull έγραψε: |
Ρε παιδια τωρα δηλαδη που τα πισω ηχεια που εχω τοποθετησει λενε:
Principle: quatraxial car speaker
Nominal Power handling: 85 Watt
Max. Power handling: 170 Watt
recommended amplifier output: 30 Watt
τι πρεπει να κανω εγω??Τι ενυσχητη θα τοποθετησω??Ξαναμπερδευτικα!!
|
Τι μάρκα είναι τα ηχεία σου;
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 15:34:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DRAKE έγραψε: | Τι μάρκα είναι τα ηχεία σου; |
Koυφο ε??
Λοιπον ειναι τις μac-audio και στην σελιδα της εχουν τα εξης χαρακτηρηστηκα:
PREMIUM 69.4
quatraxial car speaker
Principle: quatraxial car speaker
Nominal Power handling: 85 Watt
Max. Power handling: 170 Watt
Impedance: 4 Ohm
lower cut-off frequency: 34 Hz
upper cut-off frequency: 23.000 Hz
Crossover frequency 1: 1.500 Hz
Crossover frequency 2: 6.000 Hz
άbergangsfrequenz 3: 11.000 Hz
recommended amplifier output: 30 Watt
Και οι διαστασεις ειναι: 179 83 150
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος
207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 16:14:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Principle: quatraxial car speaker = ηχείο 4 δρόμων
Nominal Power handling: 85 Watt = η μέγιστη συνεχής ισχύς που μπορεί να αντέξει το ηχείο για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να καταστραφεί
Max. Power handling: 170 Watt = η μέγιστη ισχύς που μπορεί να αντέξει το ηχείο για μικρό χρονικό διάστημα χωρίς να καταστραφεί
Impedance: 4 Ohm = ονομαστική αντίσταση ηχείου 4ωμ σ έξοδος ενισχυτή 4ωμ
lower cut-off frequency: 34 Hz
upper cut-off frequency: 23.000 Hz
Το εύρος των συχνοτήτων που αναπαράγει το ηχείο
Crossover frequency 1: 1.500 Hz
Crossover frequency 2: 6.000 Hz
άbergangsfrequenz 3: 11.000 Hz
Ώστε αυτό εννοούσες σε προηγούμενη απορία σου; Είναι οι συχνότητες διαχωρισμού του crossover δηλαδη το γούφερ παίζει από 34-1500Hz, το midrange 1500-6000Hz, το 1ο τουίτερ 6000-11000Ηz και το 2ο τουίτερ 11000-23000Hz Χρησιμοποιεί crossover 4 δρόμων.
recommended amplifier output: 30 Watt = συνιστώμενη ισχύς ενισχυτή 30W δηλαδή ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΜΕ ΙΣΧΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ 30W RMS ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΕΙ.
Επομένως μπορείς να χρησιμοποιείσεις οποιονδήποτε ενισχυτή με ισχύ εξόδου από 30 μέχρι 80-90W RMS στα 4Ω αντίσταση.
Ουφ!
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 16:40:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DRAKE έγραψε: | Principle: quatraxial car speaker = ηχείο 4 δρόμων
Nominal Power handling: 85 Watt = η μέγιστη συνεχής ισχύς που μπορεί να αντέξει το ηχείο για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να καταστραφεί
Max. Power handling: 170 Watt = η μέγιστη ισχύς που μπορεί να αντέξει το ηχείο για μικρό χρονικό διάστημα χωρίς να καταστραφεί
Impedance: 4 Ohm = ονομαστική αντίσταση ηχείου 4ωμ σ έξοδος ενισχυτή 4ωμ
lower cut-off frequency: 34 Hz
upper cut-off frequency: 23.000 Hz
Το εύρος των συχνοτήτων που αναπαράγει το ηχείο
Crossover frequency 1: 1.500 Hz
Crossover frequency 2: 6.000 Hz
άbergangsfrequenz 3: 11.000 Hz
Ώστε αυτό εννοούσες σε προηγούμενη απορία σου; Είναι οι συχνότητες διαχωρισμού του crossover δηλαδη το γούφερ παίζει από 34-1500Hz, το midrange 1500-6000Hz, το 1ο τουίτερ 6000-11000Ηz και το 2ο τουίτερ 11000-23000Hz Χρησιμοποιεί crossover 4 δρόμων.
recommended amplifier output: 30 Watt = συνιστώμενη ισχύς ενισχυτή 30W δηλαδή ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΜΕ ΙΣΧΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ 30W RMS ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΕΙ.
Επομένως μπορείς να χρησιμοποιείσεις οποιονδήποτε ενισχυτή με ισχύ εξόδου από 30 μέχρι 80-90W RMS στα 4Ω αντίσταση.
Ουφ!
|
Για ακομα μια φορα με κατατοπισες!εισαι ανοιχτο βιβλιο !Με γλυτωσες απο πολυ διαβασμα με παρα πολλα ασχετα topic!
Οσο για εκεινη την απορια με Crossover frequency την καταλαβα εκ των υστερων και ειπα να μην συνεχισω την μ@λ@κι@ μου...
Αλλα υπαρχει μια μικρουλα ακομα αποριιτσα !Τα db πως πρεπει να ειναι μεσα στο αμαξι??Ξερουμε οτι "ο ηχος πρπει να ερχετε απο μπροστα"( ) αλλα ηδη δυο tweters με 90 db και αν προσθεσω αλλα δυο διααιρουμενα με αλλα 90db θα εχουμε 93!Δεν ειναι πολλα??Μηπως πρεπει να προσεξουμε εδω τα db??Δεν πρεπει να χωρισουμε καπως το χωρο του αυτοκινητου και να διαταξουμε ισης δυναμης db στα δυο-τρια χωρισμενα μερη??Ετσι ωστε να ειναι διαμορφωμενα καλα τα db??
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2003, 01:27:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DRAKE έγραψε: | Principle: quatraxial car speaker = ηχείο 4 δρόμων
Nominal Power handling: 85 Watt = η μέγιστη συνεχής ισχύς που μπορεί να αντέξει το ηχείο για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να καταστραφεί
Max. Power handling: 170 Watt = η μέγιστη ισχύς που μπορεί να αντέξει το ηχείο για μικρό χρονικό διάστημα χωρίς να καταστραφεί
Impedance: 4 Ohm = ονομαστική αντίσταση ηχείου 4ωμ σ έξοδος ενισχυτή 4ωμ
lower cut-off frequency: 34 Hz
upper cut-off frequency: 23.000 Hz
Το εύρος των συχνοτήτων που αναπαράγει το ηχείο
Crossover frequency 1: 1.500 Hz
Crossover frequency 2: 6.000 Hz
άbergangsfrequenz 3: 11.000 Hz
Ώστε αυτό εννοούσες σε προηγούμενη απορία σου; Είναι οι συχνότητες διαχωρισμού του crossover δηλαδη το γούφερ παίζει από 34-1500Hz, το midrange 1500-6000Hz, το 1ο τουίτερ 6000-11000Ηz και το 2ο τουίτερ 11000-23000Hz Χρησιμοποιεί crossover 4 δρόμων.
recommended amplifier output: 30 Watt = συνιστώμενη ισχύς ενισχυτή 30W δηλαδή ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΜΕ ΙΣΧΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ 30W RMS ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΕΙ.
Επομένως μπορείς να χρησιμοποιείσεις οποιονδήποτε ενισχυτή με ισχύ εξόδου από 30 μέχρι 80-90W RMS στα 4Ω αντίσταση.
Ουφ!
|
μικροτερη;;
μηπως εννοεις μεγαλυτερη ;;
αν του βαλεις μικροτερη απλα δεν θα μπορει να το παιξει αλλα γιατι να το καψει;;;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος
207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2003, 09:30:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Skull έγραψε: |
Για ακομα μια φορα με κατατοπισες!εισαι ανοιχτο βιβλιο !Με γλυτωσες απο πολυ διαβασμα με παρα πολλα ασχετα topic!
Οσο για εκεινη την απορια με Crossover frequency την καταλαβα εκ των υστερων και ειπα να μην συνεχισω την μ@λ@κι@ μου...
Αλλα υπαρχει μια μικρουλα ακομα αποριιτσα !Τα db πως πρεπει να ειναι μεσα στο αμαξι??Ξερουμε οτι "ο ηχος πρπει να ερχετε απο μπροστα"( ) αλλα ηδη δυο tweters με 90 db και αν προσθεσω αλλα δυο διααιρουμενα με αλλα 90db θα εχουμε 93!Δεν ειναι πολλα??Μηπως πρεπει να προσεξουμε εδω τα db??Δεν πρεπει να χωρισουμε καπως το χωρο του αυτοκινητου και να διαταξουμε ισης δυναμης db στα δυο-τρια χωρισμενα μερη??Ετσι ωστε να ειναι διαμορφωμενα καλα τα db?? |
Μπερδεύτηκες....Τα db δεν έχουν καμία σχέση με το "ο ηχος πρέπει να ερχεται απο μπροστα". Δεν είναι κάτι το χειροπιαστό είναι αέρας και σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να "χωρίσουμε το αυτοκίνητο σε περιοχές. Διέγραψε από το μυαλό σου τις δύο τελευταίες σου ερωτήσεις. Τα Db SPL πιο σωστά απλά μετράνε την ηχητική πίεση που μπορεί να δώσει το κάθε ηχείο (SPL Sound Pressure Level) δηλ. την έντασή του. Ο εγκαταστάτης (αν είναι σοβαρός και ενδιαφέρεται για τους πελάτες του) θα σου δώσει τα κατάλληλα ηχεία και ενισχυτές που ταιριάζουν και στο τέλος θα κάνει τις τελικές ρυθμίσεις για την ένταση και την ισορροπία του ήχου μπρός πίσω.
Στο "ο ήχος πρέπει να έρχεται από μπροστά" νομίζω ότι το έχω εξηγήσει σε άλλο τόπικ αλλά ξανά περιληπτικά: το ανθρώπινο αυτί μπορεί να ξεχωρίσει από πού έρχονται οι υψηλές συχνότητες, μπρος ή πίσω και γιαυτό τα τουίτερ και τα μεσαία πρέπει να κοιτάνε στο πρόσωπο. Τα πίσω ηχεία "γεμίζουν" το χώρο του αυτοκινήτου για υψηλότερες εντάσεις κυρίως.
Πάνε σε κάποιον φίλο σου και παίξε με το fader του στερεοφωνικού του και δες τις διαφορές μπρος - πίσω. Είμαι σίγουρος ότι θα ευχαριστηθείς περισσότερο όταν παίζουν τα μπροστά ή όλατα ηχεία παρά μόνο τα πίσω.
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος
207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2003, 09:42:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: |
μικροτερη;;
μηπως εννοεις μεγαλυτερη ;;
αν του βαλεις μικροτερη απλα δεν θα μπορει να το παιξει αλλα γιατι να το καψει;;; |
Ο ενισχυτής θα καεί όχι το ηχείο.Το ηχείο θα παίξει και με ενισχυτή 5W. Απλά αν ανεβάσουμε την ένταση το ηχείο θα τραβήξει περισσότερο ρεύμα από αυτό που μπορεί να δώσει ο ενισχυτής αν είναι μικρός και υπάρχει περίπτωση να καούν πρώτα οι ασφάλειές του αλλά υπάρχει κίνδυνος και για το τροφοδοτικό του. (αυτό είναi το γνωστο clipping). Και επιπλέον λόγω της έλλειψης ισχύος ο ενισχυτής στέλνει μη ημιτονοκά "σπασμένα" σήματα στο crossover με αποτέλεσμα να μην μπορεί να τα αναγνωρίσει και να στείλει μια λάθος συχνότητα (χαμηλή) στο τουίτερ με αποτέλεσμα την καταστροφή του.
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος
207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2003, 11:54:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Skull έγραψε: |
αλλα ηδη δυο tweters με 90 db και αν προσθεσω αλλα δυο διααιρουμενα με αλλα 90db θα εχουμε 93! |
Ξέχασα να σου πω ότι εννοείται ότι θα ξηλώσεις τα παλιά σου ηχεία μπροστά για να βάλεις τα διαιρούμενα, θα έχεις δηλ. μόνο ένα γουφ και έναν τουίτι σε κάθε μεριά.
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2003, 16:40:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DRAKE έγραψε: | Skull έγραψε: |
αλλα ηδη δυο tweters με 90 db και αν προσθεσω αλλα δυο διααιρουμενα με αλλα 90db θα εχουμε 93! |
Ξέχασα να σου πω ότι εννοείται ότι θα ξηλώσεις τα παλιά σου ηχεία μπροστά για να βάλεις τα διαιρούμενα, θα έχεις δηλ. μόνο ένα γουφ και έναν τουίτι σε κάθε μεριά. |
Ε ενταξη αυτο το καταλαβα...δεν ειμαι και τοσο βαλακας!
Επειδη ειπες τα μπροστα ηχεια πρεπει να κοιτανε στο προσωπο του ακροατη-επιβατη μηπως πρεπει να αλλαξουμε την γωνια του ηχειου στις πορτες του αυτοκινητου(δηλ.τα διαιρουμενα)??Νομιζω πως αυτα κοιτανε προς τα ποδια ετσι δεν ειναι??Υπαρχει καμια πατεντα...?
Ολα αυτα τα ρωταω και γινομε κουραστικος επειδη ειπαμε αν ειναι να κανουμε κατι να το κανουμε καλα...και επειδη δεν εχω τοσο πολυ εμπιστοσυνη στους μαστορους θελω να μαθω αρκετα ετσι ωστε ενα πιθανο λαθος του μαστορα να το διορθωσω προτου γινει !
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Νοέ 2003, 00:07:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το να κοιτανε στα ποδια οπως και το να κοιτανε το 1 το αλλο , ειναι οτι χειροτερο.
νομιζω το τελειο θα ηταν να ειναι κοντα με τα woofer και σχετικα ψηλα , αλλα λιγες πορτες εχουν θεσεις ψηλα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος
207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Νοέ 2003, 09:44:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είστε σωστοί και οι δύο! Το 206 έχει τις χειρότερες θέσεις! Τα γούφερ αντί να κοιτάνε προς το πρόσωπο κοιτάνε στα... γόνατα Δεν μπορείς να κάνεις κάτι εκτός από door panel κατασκευή δηλ στις πόρτες, ή kick panels,κατασκευές στα πόδια των επιβατών όπου μπαίνει και το τουίτερ μαζί. Στις θέσεις των τουίτερ τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά. Όλες οι σοβαρές εταιρείες έχουν διάφορες βάσεις στις συσκευασίες των ηχείων τους ακόμα και υπό γωνία όπως αυτή για να ταιριάξουν όσο καλύτερα γίνεται.
dimip για τις θέσεις είσαι σωστός με μία παρατήρηση. Σε συστήματα δύο δρόμων η τοποθέτηση του γούφερ παίζει ρόλο γιατί το γούφερ παίζει και τις μεσαίες (<2500Ηz). Δεν χρειάζεται να είναι "ψηλά" απλά να κοιτάει προς τον ακροατή.Σε συστήματα τριών δρόμων όμως το τουίτερ και το μιντρειντζ πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά και όχι μακρύτερα από 30-40εκ το ένα με το άλλο. Εδώ η τοποθέτηση του γούφερ δεν έχει και τόση σημασία καθώς παίζει μόνο τις χαμηλές (80 έως 300Hz) (Μιλάω μόνο για μπροστά ηχεία το sub παίζει περίπου από 100-80Hz και κάτω)
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Νοέ 2003, 23:01:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να ρωτησω κατι ρε Κυριακο που τοχω στο μυαλο μου τοσο καιρο.
αντι να περνουμε οβαλ 3δρομα για την εταζερα ή να μη βαζουμε τιποτα πισω ,
δεν θα ειχαμε καλυτερο ηχο(αποδοση/ποιοτητα) εαν τοποθετουσαμε ενα διαιρουμενο πισω με τα woofer στην εταζερα και τα tweeter "καπως" στριμενα προς τα κεφαλια των επιβατων ;;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2003, 02:09:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | το να κοιτανε στα ποδια οπως και το να κοιτανε το 1 το αλλο , ειναι οτι χειροτερο.
νομιζω το τελειο θα ηταν να ειναι κοντα με τα woofer και σχετικα ψηλα , αλλα λιγες πορτες εχουν θεσεις ψηλα. |
Τα δικα μου tweeter εχουν δυνατοτητα να τα κανεις να κοιτανε προς οποια κατευθυνση θες!Ετσι εγω τα εχω στρεψει προς τα προσωπα των ακροατων!
Και κατι ακομα για τα κατω ηχεια επειδη σημερα τα ανοιξα για να μονωσω την πορτα...ειδα πως κοιτανε προς τα μεσα και στα γονατα ή τιμονι!!Τουλαχιστον ειναι καλυτερο απο να κοιτανε στα ποδια εντελως...
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2003, 00:09:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον το project του ηχοσυστηματος προχωραει ακαθεκτα...
Μετα την μονωση που εκανα με πισοχαρτο στις 2 πορτες(και μοναδικες),εταζιερα απο κοντρα πλακε θαλασσης και "ντυσιμο" με εξωγκωματα με σκληρο φελιζον(για να ειναι ιδια με την μανισια) παραγκηλα την εξης μοναδα για μπροστα και θελω την γνωμη σας:
MAC DYNAMIC 2.16
2 way component car speaker
Principle: 2 way component car speaker
Nominal Power handling: 80 Watt
Max. Power handling: 120 Watt
Impedance: 4 Ohm
lower cut-off frequency: 36 Hz
upper cut-off frequency: 24.000 Hz
Crossover frequency 1: 4.300 Hz
soundpressure level: 91 dB
recommended amplifier output: 30 Watt
με διαστασεις: μηκος175 και πλατος 69 (δεν πιστευω να εχω προβλημα??)
----------------------------
Skull - personal blog
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Skull στις Δευ 01 Δεκ 2003, 00:27:48, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2003, 00:22:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και τωρα αρχιζουν οι αποριες για τον ενυσχητη...
Τι ενυσχητη να παρω εστι ωστε να μπορω να τα συνδεσω ολα αυτα και το woofer τουλαχιστον 120W RMS!!
Απο εκει που θα τα βαλω μου τα ειπαν καπως ετσι:
-τετρακαναλος ενισχυτης 4*85W RMS στον οποιο το woofer δεν θα χωραει πουθενα αλλα θα μπορουσε με μια "γεφυρα"( ??) να προσθεθει!
-:΄Η αλλη λυση ειναι ενας μεγαλυτερος ενυσχητης 4*120W RMS στον οποιο θα γινουν οι ρυθμισης ετσι ωστε να μην καψει τα ηχεια και να μπορουν να μπουν τα διαιρουμενα μαζι σε ενα καναλι και το woofer στο αλλο??
Η διαφορες στην τιμη ειναι 40 ευρο και νομιζω πως ειναι καλητερος ενας μεγαλυτερος ενυσχητης!Ε???
Η αλλη λυση ειναι ενας 6καναλος που εχει διαφορα 150ευρο και δεν μπορω να τον παρω λογο οικονομικου μου προβληματος!!
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2003, 00:26:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | να ρωτησω κατι ρε Κυριακο που τοχω στο μυαλο μου τοσο καιρο.
αντι να περνουμε οβαλ 3δρομα για την εταζερα ή να μη βαζουμε τιποτα πισω ,
δεν θα ειχαμε καλυτερο ηχο(αποδοση/ποιοτητα) εαν τοποθετουσαμε ενα διαιρουμενο πισω με τα woofer στην εταζερα και τα tweeter "καπως" στριμενα προς τα κεφαλια των επιβατων ;; |
Και επειδη θα μου μεινουν τα δυο tweeter μηπως θα μπορουσε πισω στην εταζερα να μπουν μαζι με 3δρομα οβαλ??
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2003, 09:34:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Skull έγραψε: | DimiP έγραψε: | να ρωτησω κατι ρε Κυριακο που τοχω στο μυαλο μου τοσο καιρο.
αντι να περνουμε οβαλ 3δρομα για την εταζερα ή να μη βαζουμε τιποτα πισω ,
δεν θα ειχαμε καλυτερο ηχο(αποδοση/ποιοτητα) εαν τοποθετουσαμε ενα διαιρουμενο πισω με τα woofer στην εταζερα και τα tweeter "καπως" στριμενα προς τα κεφαλια των επιβατων ;; |
Και επειδη θα μου μεινουν τα δυο tweeter μηπως θα μπορουσε πισω στην εταζερα να μπουν μαζι με 3δρομα οβαλ?? |
OXI!
για ποιο λογο ; τα 3δρομα εχουν tweeter.
δεν βαζουμε οτι μας περισσευει οπου να'ναι!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος
207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2003, 09:40:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | δεν βαζουμε οτι μας περισσευει οπου να'ναι! |
Σωστό! Την υπογραφή μας και τον ........ μας δεν τα βάζουμε όπου να'ναι
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|