Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Ποιό νομίζετε ότι είναι το ιδανικό λάστιχο για 206XS 1600 16V; |
195/55/15 |
|
29% |
[ 52 ] |
195/50/15 |
|
34% |
[ 61 ] |
205/50/15 |
|
4% |
[ 8 ] |
205/45/15 |
|
0% |
[ 1 ] |
195/50/16 |
|
3% |
[ 7 ] |
195/45/16 |
|
9% |
[ 17 ] |
205/45/16 |
|
14% |
[ 25 ] |
205/40/16 |
|
2% |
[ 5 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 176 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Αύγ 2002, 09:08:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει ακούσει κανείς άλλος για την ανάκληση των Ford Maveric στις HΠA που φόραγαν Continental;
Eίχαν παρατηρηθεί πολλά ατυχήματα στο συγκεκριμένο μοντέλο και μετά από έρευνα αποδείχτηκε ότι το φταίξιμο ήταν από τα λάστιχα, με αποτέλεσμα νε ανακληθούν όλα τα μοντελά για αλλαγή ελλάστικών, και να διαλυθεί η συμφωνία Ford - Continental.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Αύγ 2002, 09:23:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανησυχείτε....
Την ανάκληση 600.000 ελαστικών της που χρησιμοποιούνται σε οχήματα στην Αμερική ανακοίνωσε η Continental AG διότι "έρευνες σε βάθος μας έδειξαν ότι αυτά τα ελαστικά δεν αποδίδουν σύμφωνα με τα δικά μας στάνταρ έπειτα από χρήση δύο ετών" αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Τα ελαστικά που ανακαλούνται είναι τα 275/60R17, τα οποία χρησιμοποιούνται στα Ford Expedition και Linclon Navigator του 2000 και του 2001. Ανακοινώθηκε επίσης, η ανάκληση 3.500 ελαστικών τύπου 315/80R22.5 που χρησιμοποιούνται σε τουριστικά λεωφορεία, επίσης στην Αμερική.
Από τη γερμανική εταιρεία παραγωγής ελαστικών τονίστηκε ότι η ανάκληση γίνεται με την πλήρη στήριξη της Ford ενώ το κόστος της εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 20 εκατομμύρια ευρώ.
Εκτός αν κάποιος σκέφτεται αν βάλει 275/60/17 στο 206 του 8O 8O 8O
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 01:05:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια που τό 'φερε ο λόγος, η αρχική μου άποψη ότι τα Continental Premium Contact είναι εξαιρετικά ελαστικά και σκέπτομαι πολύ σοβαρά να τα ξαναβάλω. Θέλει προσοχή μόνο στις πιέσεις! Είναι μαλακά και θέλουν πάνω από 34 για να δουλέψουν σωστά. Εγώ τα βάζω 36 μπρος-πίσω και κρατάνε ακόμη και λιωμένα!
ΥΓ Οι πιέσεις αφορούν τη διάσταη 195/55/15 και για το 206 1.6 16V
Προς Zuper206: Εάν αναφέρεσαι στο 2λιτρο, η διάσταση 205/45/17 δίνει υπερβολικά μεγάλο βήμα. Για να βρεις τη σωστή σου διάσταση δες ποιά είναι η μανίσια σου διάσταση και προσπάθησε να μην ξεφύγεις πάνω από μισό πόντο στη διάμετρο, είτε προς τα επάνω είτε προς τα κάτω. Χρησιμοποίησε τον μετατροπέα που έχουμε στο site μας!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 04:47:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Basika emena me ta bridgestone ta s02 twra pou exoun liwsei kai ta xw apanw 1mish xrono parathrw oti exw perissoterh prosfysh otan eimai gyrw sto 25 piesh .. oso anebainw toso pio sapouni einai.. gyrw sto 35 to amaksi einai les kai eimai se pago.. alla paradoksws paroti glystraei APISTEFTA mou fenetai oti einai pio problepsimo kai diorthwsimo... px me piesh 25 ama exw ypostrofh, exw ypostrofh paei teleiwse.. me 35 piesh exw ypostrofh alla stribei ki'olas.. pantws to teliko apotelesma stis strofes einai na mpenw me ligotera me 35 piesh giati apla ta fainomena glystras emfanizontai poly nwritera...Gyrw sto 20 piesh exw poly kalo krathma alla entaksei epeidh ta lastixa ta thelw gia ligous mhnes akoma den ta bazw toso low.. ase pou kobei telikes kai barainei to timoni... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης
106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 09:26:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια και χαρα σε ολους εχετε δοκιμασει τα YOKOHAMA AVS SPORT ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 09:34:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο, καλώς ήλθες στην παρέα μας.
Για πες μας σε τι διάσταση τα χρησιμοποιείς και σε τι τιμές τα αγόρασες ?
Για πες και περισσότερες πληροφορίες αν θες.
ΥΓ Η καταγωγή σου είναι απο ΒΔ Ελλάδα, απο το νησί...?
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
theflame Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 09:50:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλώς ήρθες και από εμένα φίλε Νίκο.
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 09:51:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nα σημειώσω εδώ για όποιον βάλει Pirelli.
Υπάρχει ένας πάρα πολύ ευγενικός και εξυπηρετικός άνθρωπος για να σας λύσει κάθε απορία σχετικά με τα Pirelli σας ,ονόματι Μανίκας.
Εγώ απλά σκλαβώθηκα στον τύπο,μακαρι όλοι να ήταν έτσι.
Τηλέφωνα έχω για όποιον θέλει, αν και νομίζω ότι βρίσκεται στα κεντρικά γραφεία.
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 10:14:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
:smilecolors Kαλώς όρισες Nίκο στην παρέα μας
Λοιπόν παιδία τα θέμα που θα περιγράψω έχει αρχίσει στο topic "τρέμουλο στο τιμόνι" αλλά επειδή είναι θέμα ελαστικών το συνεχίζω εδώ.
Πήγα στο εξουσιοδοτημένο της Continental σήμερα το πρωί. Ήταν και ο τεχνικός υπεύθυνος της Conti εκεί με τον οποίο λύθηκε και η παρεξήγηση που είχε δημιουργηθεί. O άνθρωπος μου ξεζάνταρε και μου ζάνταρε όλα τα λάστιχα και τα κοίταξε ένα-ένα. Όπως και τις ζάντες μόνες τους αν είναι κάποια στραβή. Kανένα πρόβλημα και το πιο πιθανόν μου είπε ότι το διορθωσα εγώ, το όποιο πρόβλημα από το πολύ ψάξιμο και το ξανά και ξανά. Mόνο το πίσω μου αριστερό (πρώην μπροστινό) έχει πρόβλημα το οποίο είναι από χτύπημα δικό μου (προχτές στα Iλίσια ρε π.... μου). Kάποια στιγμή θα μου κάνει πρόβλημα, αν πάρουν νερό τα λινά.
Mου είπε και να βάλω την Peugeot να μου κοιτάξει τα αμορτισέρ γιατί μπορεί να τα έχουν παίξει λόγω αστοχίας υλικού.
Aλλού όμως είναι το ενδιαφέρον. Tα conti 195/55/R15 δεν κάνουν για τις ζάντες μας!!!!!!!. Mου έδειξε ένα σημείο στο λάστιχο μου είναι ένα πόντο πιο μέσα από εκεί που πρέπει. Σημ. Mιλάω για τις ζάντες σαν τις δικές μου και του Vini. Όποιος δεν τις ξέρει ας κοιτάξει στο site την σελίδα του Vini.
Kαι συνεχίζω. Tο σωστό θα ήταν 205 πλάτος. Eπίσης η σωστή πίεση των ελαστικών για αυτό τον τύπο είναι 31psi από το βιβλίο της Continental. To είδα με τα μάτια μου.
Tι γίνεται τώρα. Eπειδή το λάστιχο είναι μικρό για την ζάντα, εάν του βάλεις 36 psi τσιτώνει και κουμπώνει καλύτερα στην ζάντα. Eάν του βάλεις λιγότερο παίζει. Kαι γι' αυτό η Peugeot προτείνει 36 psi.
Γιατί δεν είναι άμοιροι ευθυνών. Έρχονται τα αυτοκίνητα με αυτά τα λάστιχα με σιδερένιες ζάντες, και τα βάζουν όπως είναι, στις αλουμινένιες αντί να αλλάξουν την διάσταση. Γιατί όπως είναι γνωστό οι αλουμινένιες μπαίνουν εδώ.
Eξού και τα λαστιχά μου έχουν φθαρθεί πολύ για τα χιλιόμετρα που έχουν κάνει.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 10:25:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KASFIKIS NIKOS έγραψε: | Γεια και χαρα σε ολους εχετε δοκιμασει τα YOKOHAMA AVS SPORT ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ |
Έχουμε ακούσει, έχουμε ακούσει και θα τοποθετηθούν παρ' αυτα :D
Έτσι vinaki
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 11:45:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | KASFIKIS NIKOS έγραψε: | Γεια και χαρα σε ολους εχετε δοκιμασει τα YOKOHAMA AVS SPORT ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ |
Έχουμε ακούσει, έχουμε ακούσει και θα τοποθετηθούν παρ' αυτα :D
Έτσι vinaki |
ναι! ναι!!
αν και θα θέλαμε και περισσότερες πληροφορίες για τα λάστιχα...αυτά!!!
Νίκο καλωσήλθες στην παρέα! Αλήθεια για ποια διάσταση AVS SPORT μιλάς?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 11:47:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KASFIKIS NIKOS έγραψε: | Γεια και χαρα σε ολους εχετε δοκιμασει τα YOKOHAMA AVS SPORT ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ |
Καλωσώρθες Νίκο στην παρέα μας...
Για τα yokohama το σκέφτομαι και εγώ για τα επόμενα λάστιχά μου, οπότε
αν έχει τίποτα εμπειρίες, καλό θα ήταν να τις καταθέσεις...
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 12:00:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι έγινε με τα yokohama ρε παιδιά?
Ολοι κάτι ξέρατε και κανένας δεν έλεγε τίποτα?
η yokohama το ξέρει? (Αστειευόμαι βρε)
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 12:01:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: |
Aλλού όμως είναι το ενδιαφέρον. Tα conti 195/55/R15 δεν κάνουν για τις ζάντες μας!!!!!!!. Mου έδειξε ένα σημείο στο λάστιχο μου είναι ένα πόντο πιο μέσα από εκεί που πρέπει. Σημ. Mιλάω για τις ζάντες σαν τις δικές μου και του Vini. Όποιος δεν τις ξέρει ας κοιτάξει στο site την σελίδα του Vini.
Kαι συνεχίζω. Tο σωστό θα ήταν 205 πλάτος. Eπίσης η σωστή πίεση των ελαστικών για αυτό τον τύπο είναι 31psi από το βιβλίο της Continental. To είδα με τα μάτια μου.
Tι γίνεται τώρα. Eπειδή το λάστιχο είναι μικρό για την ζάντα, εάν του βάλεις 36 psi τσιτώνει και κουμπώνει καλύτερα στην ζάντα. Eάν του βάλεις λιγότερο παίζει. Kαι γι' αυτό η Peugeot προτείνει 36 psi.
Γιατί δεν είναι άμοιροι ευθυνών. Έρχονται τα αυτοκίνητα με αυτά τα λάστιχα με σιδερένιες ζάντες, και τα βάζουν όπως είναι, στις αλουμινένιες αντί να αλλάξουν την διάσταση. Γιατί όπως είναι γνωστό οι αλουμινένιες μπαίνουν εδώ.
Eξού και τα λαστιχά μου έχουν φθαρθεί πολύ για τα χιλιόμετρα που έχουν κάνει. |
chris έχεις βάλει τις "ouragan gtr" τις 15άρες?
Γιατί δεν ταιριάζουν?
Λόγω οφφσετ που είναι 6,5'' και όχι 6''?
Εγώ γιατί δεν έχω δει κάτι τόσο καιρό?
Και το έχω πάει και σε βουλκανιζατέρ αλλά δεν μου είπαν τίποτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 12:08:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chris έχεις βάλει τις "ouragan gtr" τις 15άρες?
Γιατί δεν ταιριάζουν?
Λόγω οφφσετ που είναι 6,5'' και όχι 6''?
Εγώ γιατί δεν έχω δει κάτι τόσο καιρό?
Και το έχω πάει και σε βουλκανιζατέρ αλλά δεν μου είπαν τίποτα... [/quote]
Το 6,5 ή το 6 ή το 7 κτλ δεν είναι οφσετ, αλλά το φάρδος της ζάντας!!
Chris, όντως τα λάστιχά μας είναι πολύ στενά για 195! Αν βάλεις κάποιο άλλο 195αρι λάστιχο, θα είσαι οκ! Σκέψου εμένα, που η ζάντα μου είναι 7αρα σε φάρδος και έχω ακόμη το premium επάνω 8O
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 12:21:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: |
Παράθεση: | chris έχεις βάλει τις "ouragan gtr" τις 15άρες?
Γιατί δεν ταιριάζουν?
Λόγω οφφσετ που είναι 6,5'' και όχι 6''?
Εγώ γιατί δεν έχω δει κάτι τόσο καιρό?
Και το έχω πάει και σε βουλκανιζατέρ αλλά δεν μου είπαν τίποτα... |
Το 6,5 ή το 6 ή το 7 κτλ δεν είναι οφσετ, αλλά το φάρδος της ζάντας!!
|
Παρακαλώ? Αν δεν είναι το 6,5 ή το 6 ή το 7 το offset τότε ποιο είναι? Από την μέτρηση αυτή δεν βγαίνει και το αρνητικό ή θετικό offset?
π.χ. το 6,5'' έχει 0,5 θετικό offset σε σχέση με το 6''...
ή το 6,5'' έχει 0,5 αρνητικό οffset σε σχέση με το 7''...
Που κάνω λάθος? ?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 12:29:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | pezomania έγραψε: |
Παράθεση: | chris έχεις βάλει τις "ouragan gtr" τις 15άρες?
Γιατί δεν ταιριάζουν?
Λόγω οφφσετ που είναι 6,5'' και όχι 6''?
Εγώ γιατί δεν έχω δει κάτι τόσο καιρό?
Και το έχω πάει και σε βουλκανιζατέρ αλλά δεν μου είπαν τίποτα... |
Το 6,5 ή το 6 ή το 7 κτλ δεν είναι οφσετ, αλλά το φάρδος της ζάντας!!
|
Παρακαλώ? Αν δεν είναι το 6,5 ή το 6 ή το 7 το offset τότε ποιο είναι? Από την μέτρηση αυτή δεν βγαίνει και το αρνητικό ή θετικό offset?
π.χ. το 6,5'' έχει 0,5 θετικό offset σε σχέση με το 6''...
ή το 6,5'' έχει 0,5 αρνητικό οffset σε σχέση με το 7''...
Που κάνω λάθος? ?
|
Σε όλα!
Το οφσετ, είναι η απόσταση που έχει το κέντρο της ζάντας, από το ταμπούρο ή το δισκόφρενο. Δεν ξέρω άμα το εξηγώ καλά, με απλά λόγια είναι η απόσταση της ζάντας από το ταμπούρο/δισκόφρενο. Γι' αυτό άμα δεν ταιριάζει το οφσετ, βάζουν κάτι δαχτυλιδάκια και μαλ@@ες για να βρούν την ιδανική απόσταση!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
theflame Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 12:37:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | pezomania έγραψε: |
Παράθεση: | chris έχεις βάλει τις "ouragan gtr" τις 15άρες?
Γιατί δεν ταιριάζουν?
Λόγω οφφσετ που είναι 6,5'' και όχι 6''?
Εγώ γιατί δεν έχω δει κάτι τόσο καιρό?
Και το έχω πάει και σε βουλκανιζατέρ αλλά δεν μου είπαν τίποτα... |
Το 6,5 ή το 6 ή το 7 κτλ δεν είναι οφσετ, αλλά το φάρδος της ζάντας!!
|
Παρακαλώ? Αν δεν είναι το 6,5 ή το 6 ή το 7 το offset τότε ποιο είναι? Από την μέτρηση αυτή δεν βγαίνει και το αρνητικό ή θετικό offset?
π.χ. το 6,5'' έχει 0,5 θετικό offset σε σχέση με το 6''...
ή το 6,5'' έχει 0,5 αρνητικό οffset σε σχέση με το 7''...
Που κάνω λάθος? ?
|
chatasos in another topic έγραψε: | Απλά θα το περιγράψω όπως το γνωρίζω εγώ....αν και έχω ακούσει διαφορετικές
απόψεις περί αρνητικού & θετικού offset.
Χωρίζουμε την ζάντα στην μέση (κατακόρυφα) με μια ιδεατή τομή. Αυτό είναι το
κέντρο της ζάντας (centerline). Η απόσταση από το εσωτερικό της ζάντας μέχρι
το εσωτερικό σημείο που δένουν τα μπουλόνια ονομάζεται (backspace). Αυτό λογικά
το δίνει ο κατασκευαστής.
Η διαφορά αυτών των 2 μας κάνει το offset, δηλαδή offset είναι η απόσταση του
κέντρου της ζάντας από το εσωτερικό σημείο της ζάντας που δένουν τα μπουλόνια :
centerline - backspace = offset
Αν το offset είναι αρνητικό τότε το σημείο που δένουν τα μπουλόνια είναι πιο
κοντά στο εξωτερικό της ζάντας, οπότε και η ζάντα θα εξέχει από τον θόλο
αν αυτός δεν είναι μεγάλος αρκετά για να την καλύπτει.
Αν το offset είναι θετικό τότε το σημείο που δένουν τα μπουλόνια είναι πιο
κοντά στο εσωτερικό της ζάντας, οπότε και η ζάντα θα είναι χωμένη προς
τα μέσα και ίσως να βρίσκει στο εσωτερικό του θόλου.
Παράδειγματα (οι τιμές είναι υποθετικές) :
ζάντα 14χ6
centerline = 6/2 = 3.00
backspace = 3.75
offset = centerline-backspace = 3.00 - 3.75 = -0.75
ζάντα 15x6.5
centerline = 6.5/2 = 3.25
backspace = 4.00
offset = centerline-backspace = 3.25 - 4.00 = -0.75
ζάντα 15x7
centerline = 7/2 = 3.50
backspace = 4.00
offset = centerline-backspace = 3.50 - 4.00 = -0.50
ζάντα 15x7
centerline = 7/2 = 3.50
backspace = 4.25
offset = centerline-backspace = 3.50 - 4.25 = -0.75
άρα στην προτελευταία περίπτωση έχουμε μειώσει το offset, με αποτέλεσμα
η ζάντα να είναι λίγο πιο έξω.
Δηλαδή όσο αυξάνουμε το πλάτος της ζάντας (και άρα το centerline)
χωρίς να αλλάζουμε και το backspace, η ζάντα "μετακινείται" προς
τα έξω.
Στην τελευταία περίπτωση έχουμε αυξήσει επίτηδες το backspace προκειμένου
να διατηρήσουμε σταθερό το offset. Αυτό όμως έχει σαν αποτέλεσμα (αν δεν
έχουμε βάλει προσθήκες για να πάει πιο έξω η ζάντα), η ζάντα να έρχεται
πιο κοντά στο εσωτερικό των θόλων με κίνδυνο να βρίσκει στις πολύ κλειστές στροφές. |
Αύριο όλοι με τους κηδεμόνες μας!!!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 12:44:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως πολύ σωστά και επιστημονικά μας είχε δείξει και ο Τάσος, το οφσετ είναι ανεξάρτητο του φάρδους της ζάντας!
Παρατηρήστε στα τελευταία παραδείγματα 2 ζάντες διάστασης 15' και φάρδους 7', έχουν διαφορετικό οφσετ!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 12:53:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά μην νομίζετε ότι ξέρω από ελαστικά και ζάντες. Ότι έχω διαβάσει κατά καιρούς στα έντυπα και αυτά όχι επισταμένα. Δεν έχω και την ψηφιακή σήμερα να το φωτογραφήσω και να σας δείξω τι εννοώ. Aυτό που θέλω να δω κάποια στιγμή είναι να κατεβάσω την ρεζέρβα να τσεκάρω αν είναι πιο στενή η ζάντα. Γιατί εάν η ζάντα της ρεζέρβας είναι πιο στενή από την ouragan gtr 15" (αυτήν έχω) τότε ο τύπος έχει δίκιο.
Όχι, ότι δεν θα το τσεκάρω και με άλλο λαστιχά.
Όπως λέει και ο vini και εγώ το έχω πάει σε τρεις λαστιχάδες και δεν μου είπε κανένας τίποτα μόνο που και οι τρεις δεν έβαζαν Continental. Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό.
Kαι κάτι άλλο, οι ζάντες μου είναι 6 ή 6.5 φάρδος γιατί μπερδεύτικα.
Tώρα μου ήρθε. Tα δίλιτρα, με τι ζάντες και τι μάρκα ελαστικών έρχονται στην Eλλάδα; Γοατί αυτά έρχονται έτοιμα απ' έξω απ' όσο ξέρω. Δεν βάζουν τις αλουμινένιες εδώ.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την christhehealer στις Τετ 28 Αύγ 2002, 13:04:44, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|