PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Σκουπα & 1.6 16v:Do it your self-Εντυπωσεις.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 11:02:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε τιμο σε καμια περιπτωση δεν προκειται να μεινει εκει ο καταλυτης. Η αλλαγη του χταποδιου και του καταλυτη ειναι MUST οταν μιλαμε για τετοιο σταδιο εξελιξης.

τα 206 cup φορανε ενα πολυ ωραιο χταποδακι και δεν θυμαμαι τι κανουν με τον καταλυτη, εαν φορανε ή οχι δηλαδη. Παντως παρολο που ειμαι πολυ φαν της φλογας καθοτι προερχομαι απο ενα πολυ αναρχικο τουρμπισιο... νομιζω πως καταλυτη θα βαλω οταν μπει και το χταποδι...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
timkoul (Timos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 16v

Ένταξη: 30 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 15:53:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταλυτη να βαλεις διοτι θα δουλεψει και καλυτερα. Απλα πρεπει να βρεις τον καταλληλο. Ποιος ασχολειται με το αυτοκινητο σου;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 23:20:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ την λύση την βρηκα παντως... Πολλαπλη εξαγωγής απο Rallye(το παλιό)4-2-1 και καταλύτη απο Rover 620ti που ΚΑΙ συρμάτινος είναι και εγκριση τύπου εχει Smile Όσον αφορά το θέμα συμπίεσης εχω να πώ οτι προέχει το θέμα καλού προγραμματισμού πρώτα και καλό καύσιμο κατα 2ον λογο... Εγώ συμπίεση ΔΕΝ θα αυξήσω πάντως.. θα παραμείνω στο εργοστασιακο 11:1 (τεχνικο εγχειρίδιο της Peugeot το λέει αυτο για τον ανανεωμένο TU5JP4 με τα 110 αλογα) και συμμετρικούς εκκεντροφόρους 272 μοιρών με 9,4mm βύθισμα που είναι και η λυση της Peugeot Sport.. Το να ξεζουμίσουμε το μοτέρ για 2-3 άλογα παραπάνω με την α3ιοπιστία να ελέγχεται δεν μου λέει τίποτα.. και όσον αφορα τον Προγραμματισμο.. Γιατί εναν Χ βελτιωτή με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα την στιγμή που το αγωνιστικό τμήμα της Peugeot μας δίνει κομπλέ ετοιμο εγκέφαλο




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 23:23:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι 280 μοίρες είναι και το οριο για υδραυλικά ωστήρια... και επιδή είναι οριο δεν μου αρεσει... Kouzman κοίτα τα του διαφορικού.. σου ανέφερα παραπάνω για το 14/60... ειναι όλα ξεπρεσσαρισμένα και πρεσσαρισμένα σε μεγάλες χελώνες και η οποια προσπάθεια ραφης της κορώνας με το πηνιο ειναι αναποτελεσματική γιατι κολας μαντεμι με ατσαλι

και εκεί λέω 13/59... ερχεται κουτί ετοιμο και αντεχει




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 02:49:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΟΥΛΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΗ! Cool Cool Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 11:54:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το καρο φτιαχνεται απο στεργιου (εκκεντροφοροι), superchips (προγραμμα), και εναν φιλο μηχανικο στην πατρα που φτιαχνει το "γλυκο"...

Το σκεφτομαι για το 13/59. Δεν θα ειναι ΠΑΡΑ πολυ κοντο ομώς?

Καταλυτη ακομα δεν εχουμε καταλειξει σε τι αλλα σιγουρα θα γινει πολυ συντομα μαζι με το χταποδι, αφου το αυτοκινητο σε κινηση πνιγεται και αναβει συνεχεια το dipollution fault...

φιλε Poliths την ειχα σκεφτει και εγω την λυση της πολλαπλης του ραλλυ αλλα λεω αφου φτιαχνουμε κατι να το φτιαξουμε σωστα. Ετσι θα παει για Χταποδι (μαλλον 4-1) και αγωνιαρικο καταλυτη... Laughing Laughing

Αν δεν φτιαχτει αυτο το σημειο οτι αλλο και να κανουμε θα ειναι ματαιο αφου ηδη το αυτοκινητο δεν δουλευει σωστα με στην μαμα πολλαπλη-καταλυτη...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 17:49:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Shocked Πολιτη στο 206 σου εχεις βαλει εξαγωγη απο ραλλυ χωρις προβλημα??????? Question Question
Εμενα μου ειχαν πει κατι μαστορες οτι δεν μπανει λογω του φιλτρου λαδιου,που εχει αλλαξει θεση!!!!!
Exclamation Exclamation και το μυαλο μου πηγε σε χειροποιητα... Idea Idea
Αν ισχυει αυτο που διαβασα και μπαινει αρχιζω να ψαχνω για μεταχειρισμενη εξαγωγη αφου σιγουρα αποδιδει και θα κοστιζει λιγοτερο απο επωνυμα Very happy Very happy Very happy
Με ενα μεταλικο καταλυτη,χωρις μεσαιο(το βγαζω συντομα) και το αθορυβο sebring μου.... Evil
Ασχετο προσφατα εφιαξα ενα χειροποιητο λ-meter(ολα δειχνουν οτι δουλευει σωστα) με τις οδηγιες του περιοδικου Drive και καταλαβα γιατι ειναι οικονομικο το 1,6 16ν....το πλουσιο δεν αναβει ποτε,εσυ κουζμαν με το προγραμμα ειδες διαφορα,ισχυουν αυτα που παρατηρησα?????




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 19:46:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με το προγραμμα ειδα τρελη διαφορα. πριν ο μετρητης αναβε ολα τα πρασινα και στις υψηλες μονο τα δυο απο τα τρια. μετα το προγραμμα αναβουν ενα-δυο πορτοκαλι οπου αυτο ειναι το σωστο. τρεις μηχανικοι που το εχουν οδηγησει το καρο λενε πως ειναι φοβερα καλο...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 20:36:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 07:10:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
με το προγραμμα ειδα τρελη διαφορα...


Μιλάς για Superchips; Κάνει δουλειά σε μαμίσιο κινητήρα ή θέλουμε φίλτρα, εκκεντροφόρους κλπ;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 08:03:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... Wink


ρε Στέλιο και σε μένα στην Peugeot που ρώτησα μου είπαν ότι η εξάτμισκ (χταπόδι και πίσω) από το rallye δεν μπαίνει!!!!

Ήταν το πρώτο πράγμα που είχα σκοπό να αλλάξω!!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 10:15:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
pughell έγραψε:
Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... Wink


ρε Στέλιο και σε μένα στην Peugeot που ρώτησα μου είπαν ότι η εξάτμισκ (χταπόδι και πίσω) από το rallye δεν μπαίνει!!!!

Ήταν το πρώτο πράγμα που είχα σκοπό να αλλάξω!!



Γιώργο... το μελετάω.... θα απαντήσω συντόμως.. ειδάλως... Peugeot Sport




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 12:12:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
pezomania έγραψε:
pughell έγραψε:
Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... Wink


ρε Στέλιο και σε μένα στην Peugeot που ρώτησα μου είπαν ότι η εξάτμισκ (χταπόδι και πίσω) από το rallye δεν μπαίνει!!!!

Ήταν το πρώτο πράγμα που είχα σκοπό να αλλάξω!!



Γιώργο... το μελετάω.... θα απαντήσω συντόμως.. ειδάλως... Peugeot Sport


Μπράβο ρε Νικόλα, αυτό θα μας σώσει από πολλά προβλήματα!!!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 12:17:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον το οργανο που εφιαξα φαινεται να ειναι σωστο αφου δειχνει τα ιδια πραγματα με το δικο σου Γιαννη που ειναι και αγορασμενο ετοιμο.Με το νερο στους 90 βαθμους οπως και το λαδι λιγο πιο πανω και παντα στο ισιωμα αναβουν καμια φορα ολα τα πρασινα και στις ψηλες,αλλιως ολο φτωχια και ποτε μα ποτε πλουσια.
Εμαθα κατι παρα πολυ ενθαρυντικο για ολα τα νεα 1,6 16ν (206,307κτλ).
Χτες ημουν στον Βρατζα-Bosal και εβαλε ενας φιλος σε 100αρη Ιμπιζα πρωτης γενιας το κιτ και πηρε 10 αλογα φτανοντας αισιως τα 113.Πανω που μιλαγα με τον μαστορα για μεταλικους καταλυτες εξαγωγες απο ραλλυ κτλ ηρθε το αφεντικο και μου ειπε οτι περιμενουν κιτ για τον κινητηρα μας, σε 2,3 μηνες, που θα δινει 11 αλογα.Θα περιλαμβανει απο χταποδι(4-2-1), καταλυτη(οχι μεταλικο αλλα ελευθερο μακρυα απο την εξαγωγη) μεσαιο και τελικο.Το αμαξι περναει EURO 4 οποτε με βαση τα λογια του με μεταλικο καταλυτη θα βγαζει antipolution fault,ετσι ολα τα λεφτα στο κιτ ειναι ο καταλυτης που αλλαζει θεση απελευθερωνει την ροη και δεν προκαλει σφαλμα στον εγκεφαλο.
Αντιστοιχο κιτ μπαινει και στα νεα Nissan Chalenge και δυστυχως θα κοστιζει πανω απο 600 ευρω,απο την εμπειρια μου στο συγκεκριμενο καταστημα(το ιμπιζα του αδερφου μου και αυτο που ανεφερα παραπανω)ειμαι πολυ ευχαριστημενος και θελω παρα πολυ να δω αντιστοιχη βελτιωση και στον πεζαρο και ταυτοχρονα να αλλαξω θεση τον καταλυτη με ενα επωνυμο κιτ.
Αν παμε σαν κλαμπ πιστευω πως θα παρουμε καλυτερες τιμες,ενω εγω θα το βαλω 100%




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 12:40:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδιά ωραία όλα αυτά αλλά είμαστε εκτός θέματος (Σκούπες κλπ) Rolling eyes

Για τον Βράτζα μια που είμαι πελάτης του μπορώ να πω ότι δεν είναι άσχετος, έχει καλές τιμές και ήμουν ευχαριστημένος απο το τελικό του στο ibiza που είχα, όχι όμως και απο το καζανάκι που έχω στο 206 τώρα.
Πάντως όντως ακούγεται πολύ δελεαστικό πακέτο Very happy


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 01:30:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μη νομιζεις οτι το προηγουμενο post ηταν τοσο εκτος θεματος - το ενα σκελος του ηταν ολα τα λεφτα. Το νουμερο 1 παραπονο που εχουν ολοι με τη σκουπα ειναι οτι "ψηλα στεγωνει".. Εδω υπαρχει, για μια ακομα φορα, η αποδειξη οτι αυτο ειναι λαθος. Ολες οι ECU σε τερμα γκαζι δινουν "οτι εχουν" αγνοοντας την οικονομια καυσιμου και ετσι παντα το μειγμα ειναι πλουσιο. Το οτι υπαρχει ενα φαινομενικα μικροτερο τραβηγμα αυτο εγω το εξηγω οτι μπορει το υπολοιπο φασμα στροφων (πλην των υψηλων) να εχει παρει περισσοτερο και ετσι να μας φαινεται οτι στις ψηλες "πεφτουμε" ενω και παλι να εχουμε παραπανω απο πριν. Αλλα επειδη πχ στις 3000 μπορει να εχουμε παρει 10% και στις 6000 μονο 4%, να μας δημιουργειται η εσφαλμενη εντυπωση, συγκρινοντας με το προηγουμενο τροπο αποδοσης της δυναμης που ειχουμε καταγεγραμενο στο μυαλο μας, οτι το αμαξι εγινε πιο αργο στις ψηλες.

Αυτη τουλαχιστον ειναι η δικη μου εξηγηση γιατι δημιουργειται αυτη η εντυπωση, ενω ολα τα νουμερα και οργανα μεχρι τωρα δειχνουν το αντιθετο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 08:55:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πρόβλημα του στεγνώματος το αντιμετωπίζουμε με 5η και υψηλές στροφές και μεγάλες ταχύτητες.... Σκέφτηκε κανεις τις αεροδυναμικές αντιστάσεις ? Ποσο μεγάλες μπορεί να είναι στα πολλά ?




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 22:06:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χμμμ τι ενοεις? οτι ο κινητηρας "κολωνει" απ'τις αεροδυναμικες αντιστασεις? Γιατι δεν νομιζω το προγραμμα του να κανονιζει τα μειγματα βαση της αντιστασης που εχει το αμαξι.. χλωμο το κοβω. Αν ομως εννοεις τον εισερχομενο αερα που αυξανει την πιεση στην εισαγωγη με την αυτοσχεδια πατεντα, τοτε αλλαζει το πραγμα. Εκει θα χρειαζομασταν οντως ενα λ-μήτερ. Παντως με τις σκουπες που υποτιθεται κανουν το ιδιο πραγμα (στα ραλυ το κανουν ουσιαστικα) δεν εχει φανει κατι τετοιο με λ-μήτερ.

Παντως στη Formula 1 εχουν κατι εισαγωγες οσο τα κεφαλια μας και παιρνουν αερα με 310-360 (αναλογα την τελικη της πιστας).. ΑΥΤΟ θα πει εισαγωγη!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Οκτ 2003, 01:49:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άλλο εννοώ και μάλλον δέν με κατάλαβες... η Πτώση της απόδοσης στις μεγάλες ταχύτητες οφείλεται στην μεγαλύτερη δυσκολία του κινητήρα να ανταπεξέλθει στο έργο της επιτάχυνσης του αυτοκινήτου.

Δέν μπορει να επιταχύνει στα 150-180 όπως στα 80-110.. ο κινητήρας έχει μεγαλύτερη αντίσταση η οποία προέρχεται απο την αεροδυναμική αντίσταση του αμαξώματος

Στέγνωμα κατ'αρχήν, και επιδή ο κινητήρας παίρνει τα στοιχεία απο τον αισθητήρα "λ", σημαίνει οτι τα μπέκ απλά δεν επαρκούν ειδάλως ο εγκέφαλος απο την στιγμή που τα μπέκ του επαρκούνε δυναται να στείλει το απαράιτητο καύσιμο

Με την αυξημένη πίεση καυσίμου το μοναδικό που κερδίζουμε είναι το άρπαγμα κατα την απότομη πίεση του πεντάλ του γκαζιού και όλα αυτά μέχρι να αναγνώσει ο εγκέφαλος, πάλι μεσω του "λ", οτί είναι πολύ πλούσιο το μίγμα για να κόπσει πάλι λιγακι την παροχη για να μπορέσει να πετυχει το λ=0,996-1,004 (είναι τα όρια βάσει Euro 4)

Σε ένα αγωνιστικό εγκέφαλο πάλι (σαν αυτο που φοράω εγώ) πάλι με τον ίδιο τρόπο γίνεται η ανάγνωση αλλα το μίγμα βάσει χαρτογράφησης του εγκεφάλου είναι σαφώς πλουσιότερο γιατί σε αθυτή την περίπτωση δεν τίθεταθ θέμα κανονισμών παρα μέγιστης απόδοσης




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Οκτ 2003, 05:42:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ααα τωρα σε πιανω.. δηλαδη το φαινομενο του υποτιθεμενου στεγνωματος συμβαινει επειδη ολοι βλεπουμε οτι το αμαξι σκαλωνει απ'την αεροδυναμικη αντισταση στα 200 χμ/ωρα ας πουμε.. χμμ

Το θεμα ειναι οτι το αμαξι δεν ανεβαζει χιλιομετρα εκει ψηλα και αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι στεγνωνει. Απλα οτι η ροπη και η ιπποδυναμη πλεον δεν επαρκουν για να ανταπεξελθουν στην αντισταση. Αυτο φυσικα θα γινοταν ουτως η αλλως....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1371s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on