Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 11:02:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε τιμο σε καμια περιπτωση δεν προκειται να μεινει εκει ο καταλυτης. Η αλλαγη του χταποδιου και του καταλυτη ειναι MUST οταν μιλαμε για τετοιο σταδιο εξελιξης.
τα 206 cup φορανε ενα πολυ ωραιο χταποδακι και δεν θυμαμαι τι κανουν με τον καταλυτη, εαν φορανε ή οχι δηλαδη. Παντως παρολο που ειμαι πολυ φαν της φλογας καθοτι προερχομαι απο ενα πολυ αναρχικο τουρμπισιο... νομιζω πως καταλυτη θα βαλω οταν μπει και το χταποδι...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
timkoul (Timos) Μόλις έγραψα
106 Rallye 16v
Ένταξη: 30 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 15:53:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταλυτη να βαλεις διοτι θα δουλεψει και καλυτερα. Απλα πρεπει να βρεις τον καταλληλο. Ποιος ασχολειται με το αυτοκινητο σου;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 23:20:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ την λύση την βρηκα παντως... Πολλαπλη εξαγωγής απο Rallye(το παλιό)4-2-1 και καταλύτη απο Rover 620ti που ΚΑΙ συρμάτινος είναι και εγκριση τύπου εχει Όσον αφορά το θέμα συμπίεσης εχω να πώ οτι προέχει το θέμα καλού προγραμματισμού πρώτα και καλό καύσιμο κατα 2ον λογο... Εγώ συμπίεση ΔΕΝ θα αυξήσω πάντως.. θα παραμείνω στο εργοστασιακο 11:1 (τεχνικο εγχειρίδιο της Peugeot το λέει αυτο για τον ανανεωμένο TU5JP4 με τα 110 αλογα) και συμμετρικούς εκκεντροφόρους 272 μοιρών με 9,4mm βύθισμα που είναι και η λυση της Peugeot Sport.. Το να ξεζουμίσουμε το μοτέρ για 2-3 άλογα παραπάνω με την α3ιοπιστία να ελέγχεται δεν μου λέει τίποτα.. και όσον αφορα τον Προγραμματισμο.. Γιατί εναν Χ βελτιωτή με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα την στιγμή που το αγωνιστικό τμήμα της Peugeot μας δίνει κομπλέ ετοιμο εγκέφαλο
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 23:23:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι 280 μοίρες είναι και το οριο για υδραυλικά ωστήρια... και επιδή είναι οριο δεν μου αρεσει... Kouzman κοίτα τα του διαφορικού.. σου ανέφερα παραπάνω για το 14/60... ειναι όλα ξεπρεσσαρισμένα και πρεσσαρισμένα σε μεγάλες χελώνες και η οποια προσπάθεια ραφης της κορώνας με το πηνιο ειναι αναποτελεσματική γιατι κολας μαντεμι με ατσαλι
και εκεί λέω 13/59... ερχεται κουτί ετοιμο και αντεχει
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 02:49:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΟΥΛΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΗ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 11:54:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το καρο φτιαχνεται απο στεργιου (εκκεντροφοροι), superchips (προγραμμα), και εναν φιλο μηχανικο στην πατρα που φτιαχνει το "γλυκο"...
Το σκεφτομαι για το 13/59. Δεν θα ειναι ΠΑΡΑ πολυ κοντο ομώς?
Καταλυτη ακομα δεν εχουμε καταλειξει σε τι αλλα σιγουρα θα γινει πολυ συντομα μαζι με το χταποδι, αφου το αυτοκινητο σε κινηση πνιγεται και αναβει συνεχεια το dipollution fault...
φιλε Poliths την ειχα σκεφτει και εγω την λυση της πολλαπλης του ραλλυ αλλα λεω αφου φτιαχνουμε κατι να το φτιαξουμε σωστα. Ετσι θα παει για Χταποδι (μαλλον 4-1) και αγωνιαρικο καταλυτη...
Αν δεν φτιαχτει αυτο το σημειο οτι αλλο και να κανουμε θα ειναι ματαιο αφου ηδη το αυτοκινητο δεν δουλευει σωστα με στην μαμα πολλαπλη-καταλυτη...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 17:49:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολιτη στο 206 σου εχεις βαλει εξαγωγη απο ραλλυ χωρις προβλημα???????
Εμενα μου ειχαν πει κατι μαστορες οτι δεν μπανει λογω του φιλτρου λαδιου,που εχει αλλαξει θεση!!!!!
και το μυαλο μου πηγε σε χειροποιητα...
Αν ισχυει αυτο που διαβασα και μπαινει αρχιζω να ψαχνω για μεταχειρισμενη εξαγωγη αφου σιγουρα αποδιδει και θα κοστιζει λιγοτερο απο επωνυμα
Με ενα μεταλικο καταλυτη,χωρις μεσαιο(το βγαζω συντομα) και το αθορυβο sebring μου....
Ασχετο προσφατα εφιαξα ενα χειροποιητο λ-meter(ολα δειχνουν οτι δουλευει σωστα) με τις οδηγιες του περιοδικου Drive και καταλαβα γιατι ειναι οικονομικο το 1,6 16ν....το πλουσιο δεν αναβει ποτε,εσυ κουζμαν με το προγραμμα ειδες διαφορα,ισχυουν αυτα που παρατηρησα?????
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 19:46:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με το προγραμμα ειδα τρελη διαφορα. πριν ο μετρητης αναβε ολα τα πρασινα και στις υψηλες μονο τα δυο απο τα τρια. μετα το προγραμμα αναβουν ενα-δυο πορτοκαλι οπου αυτο ειναι το σωστο. τρεις μηχανικοι που το εχουν οδηγησει το καρο λενε πως ειναι φοβερα καλο...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 20:36:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 08:03:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... |
ρε Στέλιο και σε μένα στην Peugeot που ρώτησα μου είπαν ότι η εξάτμισκ (χταπόδι και πίσω) από το rallye δεν μπαίνει!!!!
Ήταν το πρώτο πράγμα που είχα σκοπό να αλλάξω!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 10:15:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | pughell έγραψε: | Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... |
ρε Στέλιο και σε μένα στην Peugeot που ρώτησα μου είπαν ότι η εξάτμισκ (χταπόδι και πίσω) από το rallye δεν μπαίνει!!!!
Ήταν το πρώτο πράγμα που είχα σκοπό να αλλάξω!! |
Γιώργο... το μελετάω.... θα απαντήσω συντόμως.. ειδάλως... Peugeot Sport
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 12:12:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | pezomania έγραψε: | pughell έγραψε: | Ο Νικος εχει απολυτο δικιο...Μην ξοδεψεις χρηματα σε χταποδι...Βαλε μια εξαγωγη απο 106.Οχι τιποτα αλλο απλως χρονικα θα αντεξει πολυ περισσοτερο απο το χταποδι,ενας λογος παραπανω που θα ειναι και χειροποιητο,το οποιο κατα 80% θα ραγισει σε καμποσο καιρο... |
ρε Στέλιο και σε μένα στην Peugeot που ρώτησα μου είπαν ότι η εξάτμισκ (χταπόδι και πίσω) από το rallye δεν μπαίνει!!!!
Ήταν το πρώτο πράγμα που είχα σκοπό να αλλάξω!! |
Γιώργο... το μελετάω.... θα απαντήσω συντόμως.. ειδάλως... Peugeot Sport |
Μπράβο ρε Νικόλα, αυτό θα μας σώσει από πολλά προβλήματα!!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 12:17:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον το οργανο που εφιαξα φαινεται να ειναι σωστο αφου δειχνει τα ιδια πραγματα με το δικο σου Γιαννη που ειναι και αγορασμενο ετοιμο.Με το νερο στους 90 βαθμους οπως και το λαδι λιγο πιο πανω και παντα στο ισιωμα αναβουν καμια φορα ολα τα πρασινα και στις ψηλες,αλλιως ολο φτωχια και ποτε μα ποτε πλουσια.
Εμαθα κατι παρα πολυ ενθαρυντικο για ολα τα νεα 1,6 16ν (206,307κτλ).
Χτες ημουν στον Βρατζα-Bosal και εβαλε ενας φιλος σε 100αρη Ιμπιζα πρωτης γενιας το κιτ και πηρε 10 αλογα φτανοντας αισιως τα 113.Πανω που μιλαγα με τον μαστορα για μεταλικους καταλυτες εξαγωγες απο ραλλυ κτλ ηρθε το αφεντικο και μου ειπε οτι περιμενουν κιτ για τον κινητηρα μας, σε 2,3 μηνες, που θα δινει 11 αλογα.Θα περιλαμβανει απο χταποδι(4-2-1), καταλυτη(οχι μεταλικο αλλα ελευθερο μακρυα απο την εξαγωγη) μεσαιο και τελικο.Το αμαξι περναει EURO 4 οποτε με βαση τα λογια του με μεταλικο καταλυτη θα βγαζει antipolution fault,ετσι ολα τα λεφτα στο κιτ ειναι ο καταλυτης που αλλαζει θεση απελευθερωνει την ροη και δεν προκαλει σφαλμα στον εγκεφαλο.
Αντιστοιχο κιτ μπαινει και στα νεα Nissan Chalenge και δυστυχως θα κοστιζει πανω απο 600 ευρω,απο την εμπειρια μου στο συγκεκριμενο καταστημα(το ιμπιζα του αδερφου μου και αυτο που ανεφερα παραπανω)ειμαι πολυ ευχαριστημενος και θελω παρα πολυ να δω αντιστοιχη βελτιωση και στον πεζαρο και ταυτοχρονα να αλλαξω θεση τον καταλυτη με ενα επωνυμο κιτ.
Αν παμε σαν κλαμπ πιστευω πως θα παρουμε καλυτερες τιμες,ενω εγω θα το βαλω 100%
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 12:40:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδιά ωραία όλα αυτά αλλά είμαστε εκτός θέματος (Σκούπες κλπ)
Για τον Βράτζα μια που είμαι πελάτης του μπορώ να πω ότι δεν είναι άσχετος, έχει καλές τιμές και ήμουν ευχαριστημένος απο το τελικό του στο ibiza που είχα, όχι όμως και απο το καζανάκι που έχω στο 206 τώρα.
Πάντως όντως ακούγεται πολύ δελεαστικό πακέτο
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 01:30:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μη νομιζεις οτι το προηγουμενο post ηταν τοσο εκτος θεματος - το ενα σκελος του ηταν ολα τα λεφτα. Το νουμερο 1 παραπονο που εχουν ολοι με τη σκουπα ειναι οτι "ψηλα στεγωνει".. Εδω υπαρχει, για μια ακομα φορα, η αποδειξη οτι αυτο ειναι λαθος. Ολες οι ECU σε τερμα γκαζι δινουν "οτι εχουν" αγνοοντας την οικονομια καυσιμου και ετσι παντα το μειγμα ειναι πλουσιο. Το οτι υπαρχει ενα φαινομενικα μικροτερο τραβηγμα αυτο εγω το εξηγω οτι μπορει το υπολοιπο φασμα στροφων (πλην των υψηλων) να εχει παρει περισσοτερο και ετσι να μας φαινεται οτι στις ψηλες "πεφτουμε" ενω και παλι να εχουμε παραπανω απο πριν. Αλλα επειδη πχ στις 3000 μπορει να εχουμε παρει 10% και στις 6000 μονο 4%, να μας δημιουργειται η εσφαλμενη εντυπωση, συγκρινοντας με το προηγουμενο τροπο αποδοσης της δυναμης που ειχουμε καταγεγραμενο στο μυαλο μας, οτι το αμαξι εγινε πιο αργο στις ψηλες.
Αυτη τουλαχιστον ειναι η δικη μου εξηγηση γιατι δημιουργειται αυτη η εντυπωση, ενω ολα τα νουμερα και οργανα μεχρι τωρα δειχνουν το αντιθετο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 08:55:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πρόβλημα του στεγνώματος το αντιμετωπίζουμε με 5η και υψηλές στροφές και μεγάλες ταχύτητες.... Σκέφτηκε κανεις τις αεροδυναμικές αντιστάσεις ? Ποσο μεγάλες μπορεί να είναι στα πολλά ?
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 22:06:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμμ τι ενοεις? οτι ο κινητηρας "κολωνει" απ'τις αεροδυναμικες αντιστασεις? Γιατι δεν νομιζω το προγραμμα του να κανονιζει τα μειγματα βαση της αντιστασης που εχει το αμαξι.. χλωμο το κοβω. Αν ομως εννοεις τον εισερχομενο αερα που αυξανει την πιεση στην εισαγωγη με την αυτοσχεδια πατεντα, τοτε αλλαζει το πραγμα. Εκει θα χρειαζομασταν οντως ενα λ-μήτερ. Παντως με τις σκουπες που υποτιθεται κανουν το ιδιο πραγμα (στα ραλυ το κανουν ουσιαστικα) δεν εχει φανει κατι τετοιο με λ-μήτερ.
Παντως στη Formula 1 εχουν κατι εισαγωγες οσο τα κεφαλια μας και παιρνουν αερα με 310-360 (αναλογα την τελικη της πιστας).. ΑΥΤΟ θα πει εισαγωγη!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Οκτ 2003, 01:49:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλο εννοώ και μάλλον δέν με κατάλαβες... η Πτώση της απόδοσης στις μεγάλες ταχύτητες οφείλεται στην μεγαλύτερη δυσκολία του κινητήρα να ανταπεξέλθει στο έργο της επιτάχυνσης του αυτοκινήτου.
Δέν μπορει να επιταχύνει στα 150-180 όπως στα 80-110.. ο κινητήρας έχει μεγαλύτερη αντίσταση η οποία προέρχεται απο την αεροδυναμική αντίσταση του αμαξώματος
Στέγνωμα κατ'αρχήν, και επιδή ο κινητήρας παίρνει τα στοιχεία απο τον αισθητήρα "λ", σημαίνει οτι τα μπέκ απλά δεν επαρκούν ειδάλως ο εγκέφαλος απο την στιγμή που τα μπέκ του επαρκούνε δυναται να στείλει το απαράιτητο καύσιμο
Με την αυξημένη πίεση καυσίμου το μοναδικό που κερδίζουμε είναι το άρπαγμα κατα την απότομη πίεση του πεντάλ του γκαζιού και όλα αυτά μέχρι να αναγνώσει ο εγκέφαλος, πάλι μεσω του "λ", οτί είναι πολύ πλούσιο το μίγμα για να κόπσει πάλι λιγακι την παροχη για να μπορέσει να πετυχει το λ=0,996-1,004 (είναι τα όρια βάσει Euro 4)
Σε ένα αγωνιστικό εγκέφαλο πάλι (σαν αυτο που φοράω εγώ) πάλι με τον ίδιο τρόπο γίνεται η ανάγνωση αλλα το μίγμα βάσει χαρτογράφησης του εγκεφάλου είναι σαφώς πλουσιότερο γιατί σε αθυτή την περίπτωση δεν τίθεταθ θέμα κανονισμών παρα μέγιστης απόδοσης
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Οκτ 2003, 05:42:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ααα τωρα σε πιανω.. δηλαδη το φαινομενο του υποτιθεμενου στεγνωματος συμβαινει επειδη ολοι βλεπουμε οτι το αμαξι σκαλωνει απ'την αεροδυναμικη αντισταση στα 200 χμ/ωρα ας πουμε.. χμμ
Το θεμα ειναι οτι το αμαξι δεν ανεβαζει χιλιομετρα εκει ψηλα και αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι στεγνωνει. Απλα οτι η ροπη και η ιπποδυναμη πλεον δεν επαρκουν για να ανταπεξελθουν στην αντισταση. Αυτο φυσικα θα γινοταν ουτως η αλλως.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|