PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Βελτιωση φρενων σε 106 rallye
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 21:32:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια ποσο κανουν οι τριπυτοι δισκοι για μπρως πισω και ποσο κανουν τα τακακια ferodo ds2500 για το 106?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
pugman (Stergios)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 gti (2000)

Ένταξη: 16 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 13:01:05    Θέμα δημοσίευσης: τελικά... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...τώρα που έχω μείνει από μπροστινά φρένα (δίσκοι και τακάκια για αλλαγή) είναι καλύτερα να βάλω:
α)τα μαμάτα
β)στην ίδια διάσταση uprated δίσκους-τακάκια (πχ brembo ή τι άλλο?)
γ)μεγαλύτερη διάσταση δαγκανών-δίσκων από μεγαλύτερο μοντέλο

Υπόψιν ότι έχω τις μαμάτες 14ρες 106gti ζάντες.

Το αμάξι το σκίζω αραιά και που, οπότε σπάνια θα τεθεί θέμα υπερθέρμανσης, αλλά όταν πατάω το φρένο θέλω να...σταματάει (κάτι το οποίο δε συμβαίνει τώρα. Όταν πατάω απότομα φρένο με φοβίζει μερικές φορές-μήπως επειδή παλιώνουν? δε θυμάμαι πως ήταν όταν ήταν καινούργια τα φρένα...)

Α, έχω και μεταλλικά σωληνάκια!

Δε μου λέτε, τα υγρά φρένων κάθε πότε θέλουν αλλαγή? παίζουν σημαντικό ρόλο κι αυτά ε?

θενκς ιν αντβάνς!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος)
Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
Επίσημο Μέλος

999cm

Ένταξη: 18 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1098
Τόπος: επιδαυρος motodrome

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 13:54:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NemesisUltra έγραψε:
παιδια ποσο κανουν οι τριπυτοι δισκοι για μπρως πισω και ποσο κανουν τα τακακια ferodo ds2500 για το 106?


δεν θα σου προτινα τρυπιτους δισκους με ds 2500 εχω ακουσει πολλες περιπτοσης σε φρενα απο πολλα να κανουν ρογμες η δισκοι παρε μπρεμπο χαραχτους Wink

κ αν θυμαμαι καλα εχουν τακακια μαζι με δισκους καπου 200 ε


http://hrisikos-tires.car.gr/contact/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 17:41:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NemesisUltra έγραψε:
Εσυ Κωστα τι εχεις στο 106 σου? και ποσα αλογα εχεις σταματαει το αμαξι


Φίλε έχω 283μμ Χ 26 από 307.

Το αμάξι πριν από το πρόγραμμα με τα έκκεντρα βγήκε 149. Με το πρόγραμμα υπολογίζω 153 - 155. Μια χαρά σταμα΄τάει το αμάξι με αυτά τα φρένα Smile


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 18:47:30    Θέμα δημοσίευσης: Re: τελικά... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugman έγραψε:
...τώρα που έχω μείνει από μπροστινά φρένα (δίσκοι και τακάκια για αλλαγή) είναι καλύτερα να βάλω:
α)τα μαμάτα
β)στην ίδια διάσταση uprated δίσκους-τακάκια (πχ brembo ή τι άλλο?)
γ)μεγαλύτερη διάσταση δαγκανών-δίσκων από μεγαλύτερο μοντέλο

Υπόψιν ότι έχω τις μαμάτες 14ρες 106gti ζάντες.

Το αμάξι το σκίζω αραιά και που, οπότε σπάνια θα τεθεί θέμα υπερθέρμανσης, αλλά όταν πατάω το φρένο θέλω να...σταματάει (κάτι το οποίο δε συμβαίνει τώρα. Όταν πατάω απότομα φρένο με φοβίζει μερικές φορές-μήπως επειδή παλιώνουν? δε θυμάμαι πως ήταν όταν ήταν καινούργια τα φρένα...)

Α, έχω και μεταλλικά σωληνάκια!

Δε μου λέτε, τα υγρά φρένων κάθε πότε θέλουν αλλαγή? παίζουν σημαντικό ρόλο κι αυτά ε?

θενκς ιν αντβάνς!

Με δισκους μην ασχοληθεις πολυ, παρε οτι πιο φθηνο βρεις στην αγορα.
Απο τακακι πολλοι προτεινουν για καθημερινη χρηση φεροντο 2500, εγω στο αγωνιστικο μου οταν ειχα νορμαλ φρενα καταλαβα φρεναρισμα με φεροντο 3000 που στο δικο μου ποδι τουλαχιστον παροτι πιο σκληρα απο τα 2500 ηταν διαθεσιμα απο το πρωτο φρεναρισμα σε σχεση με τα 2500 και φυσικα κρατουσαν πιο πολυ.
Οσο αφορα τη μεγαλυτερη διασταση κατα τη γνωμη μου ειναι λιγο μυθος το θεμα, αν εχεις σωλινακια αεροπορικου και καλο τακακι μια χαρα φρεναρεις και με την εργοστασιακη διασταση.
Γιατι οι περισσοτεροι πανε σε μεγαλυτερη διασταση χωρις να εχουν ασχοληθει να βαλουν καλα υλικα τριβης,σωλινακια και σωστα υγρα στην εργοστασικη διασταση.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2009, 00:13:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βάλε ds 2500 και θα δεις καλά φρένα
Μόνο που αν βάλεις τρυπητούς όπως είπε και Μιχάλης θα δις μερικά κρακ στη δισκόπλακα
Όσο για τα 3000 στην αρχή μέχρι να ζεσταθούν τα πρώτα φρενα δεν θα έχουν καλό αποτέλεσμα


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2009, 00:53:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δν υπαρχει κανενα προβλημα με τους τρυπητους/χαρακτους δισκους...Αρκει να εισαι προσεκτικος εκει που πονανε...
Δν θα πας να περασεις πχ, απο μια λακουβα με νερο αφου πριν εχεις φρεναρει απο τα 200χλμ στα 20... Rolling eyes

ΕΑΝ παρεις εσυ απλους δισκους και τους χαραξεις/τρυπησεις μονος,εκει θα το πουνε το ποιημα...

Εγω τοσο καιρό με 2500τακακια, και Χ/Τ δισκους δν ειχα κανενα προβλημα...


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2009, 13:05:27    Θέμα δημοσίευσης: Re: τελικά... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:

Με δισκους μην ασχοληθεις πολυ, παρε οτι πιο φθηνο βρεις στην αγορα.
Απο τακακι πολλοι προτεινουν για καθημερινη χρηση φεροντο 2500, εγω στο αγωνιστικο μου οταν ειχα νορμαλ φρενα καταλαβα φρεναρισμα με φεροντο 3000 που στο δικο μου ποδι τουλαχιστον παροτι πιο σκληρα απο τα 2500 ηταν διαθεσιμα απο το πρωτο φρεναρισμα σε σχεση με τα 2500 και φυσικα κρατουσαν πιο πολυ.
Οσο αφορα τη μεγαλυτερη διασταση κατα τη γνωμη μου ειναι λιγο μυθος το θεμα, αν εχεις σωλινακια αεροπορικου και καλο τακακι μια χαρα φρεναρεις και με την εργοστασιακη διασταση.
Γιατι οι περισσοτεροι πανε σε μεγαλυτερη διασταση χωρις να εχουν ασχοληθει να βαλουν καλα υλικα τριβης,σωλινακια και σωστα υγρα στην εργοστασικη διασταση.


+1

τα 3000 τρώνε όμως πολύ το δίσκο. τα 2500 όχι τόσο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:48:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια να στε καλα καταλαβα καποια πραματακια .... αλαξα δισκους και τακακια 2500 και σωλινακια μεταλικα

στο μελον θα παρω ενα σετακι 266 με νεους δικους
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2009, 10:42:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χαζεύοντας στο site της peugeot sport είδα οτι οι δαγκάνες της AP που δίνει για το mini A group κάνουν 285 € η μία.

κατι προβληματάκια που υπήρχαν παλιότερα με το θεμα της τοποθέτησης έχουν λυθει;

οι απλοί δίσκοι οι 266 μπαίνουν κανονικά με αυτες τις δαγκάνες;

απο θεμα offset αλλάζει κάτι;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2009, 10:44:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενα παιδι που πηρα τετοιες δαγκανες το ιδιο προβλημα ειχε και θα τις πηγαινε σε τορνο να φαει μερικα χιλιοστα απο τα αυτακια για μπουν με 266



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilis106 (vasilis106)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 30 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάϊ 2009, 19:24:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ερωτηαη:
τα μεγαλα 266 φρενα ειναι 266χ22?
ποσο κοστιζει ενα σετ brembo τρυπητοι χαρακτοι δισκοι κ ενα ζευγαρι ferodo ds 2500?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallyefromhell (nikos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 16v turbo

Ένταξη: 12 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: preveza

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Ιούλ 2009, 17:44:05    Θέμα δημοσίευσης: το καλυτερο ποστ. thanks man Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Ακριβώς όπως τα λέει ο Κωνσταντίνος είναι.

Οι φθηνές λύσεις για βελτίωση των φρένων είναι οι εξής:

Αν έχεις 15ρες βάζεις 283 σε πρώτη φάση. Εάν σε ικανοποιεί η διαδρομή του πεντάλ το αφήνεις ως έχει. Διαφορετικά βάζεις 24ρα τρόμπα από 307 2.0

Αν έχεις 14ρες βάζεις 266 και όσον αφορά τη διαδρομή του πεντάλ ισχύει το παραπάνω.

Βέβαια καλό θα ήταν πριν προχωρήσετε σε αλλαγή δαγκανών/δίσκων με μεγαλύτερους, να δοκιμάσετε κάποιο racing τακάκι (πχ Ferodo DS2500 ή 3000) το οποίο προσφέρει αισθητή βελτίωση σε φρενάρισμα αλλά και αντοχή στην παρατεταμένη πίεση. Και το λέω αυτό γιατί ανεβάζοντας διάμετρο δίσκου, αυξάνεται το βάρος τόσο της στρεφόμενης όσο και της μη αναρτώμενης μάζας (μεγαλύτερος δίσκος άρα και πιό βαρύς) κάνοντας δυσκολότερη τη δουλειά της ανάρτησης.

Τώρα, όσον αφορά τα δικά μου, σας παραθέτω παλιότερο ποστ από 106SC όταν τα είχα πρωτοβάλει:

Έπειτα από 250km περίπου μετά την τοποθέτηση των φρένων από 307 2.0 (δίσκοι 283x26mm, δαγκάνες bosch) οι εντυπώσεις μου είναι οι παρακάτω:

Καταρχήν αυτό που με φόβιζε περισσότερο ήταν ότι θα αυξανόταν η διαδρομή του πεντάλ. Τελικά κάτι τέτοιο δε συνέβη! Η διαδρομή είναι η ίδια με πριν. Ελάχιστη νεκρή και αμέσως μετά αρχίζει να πιάνει σταδιακά. Σίγουρα έπαιξε ρόλο και η μεγαλυτερη τρόμπα λόγω ABS (22.2).

Αν και δεν έχω στρώσει εντελώς ακόμα δίσκους και τακάκια, η διαφορά στη δύναμη πέδησης είναι εμφανής ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες. Εκεί όμως που πραγματικά φαίνεται η αλλαγή είναι στα πολλά km! Η επιβράδυνση είναι άμεση και πάντα ρυθμίσιμη χωρίς να υπάρχει φόβος να "σηκωθεί" η ουρά και να σε προσπεράσει, εφοσον βέβαια φρενάρεις με μέτρο. Τσαρουχώματα ακόμα δεν έχω κάνει ελέω στρωσίματος.

Το ABS λειτουργεί υποδειγματικά -όπως και πριν άλλωστε- αν και αυτό δε νομίζω να αφορά και πολλούς εδώ μέσα. Smile

Τέλος, όσον αφορά την αίσθηση και τη ρυθμισιμότητα σε σχέση με τα μαμά, δεν έχω εντοπίσει ιδιαίτερες διαφορές ή όχι αρνητικές τουλάχιστον. Το δάγκωμα γίνεται γραμμικά και όχι απότομα σε σημείο να σε τρομάξει. Εκεί που είδα διαφορά είναι σε κάποια γλυστερά κομμάτια που παλιότερα έμπαινα με τσίμπημα στο φρένο. Τώρα, με το ίδιο τσίμπιμα με το αριστερό κρατώντας το γκάζι σταθερά, η ουρά ξεκολλάει ευκολότερα. Ίσως το μόνο σημείο που χρειάζεται εξοικείωση μιάς και μπορεί να σε στείλει αδιάβαστο αν πιαστείς στον ύπνο ή ξεχάσεις ότι πλέον στο δεδομένο τσίμπημα έχεις πιό απότομη μεταφορά βάρους εμπρός. Wink

Σας παραθέτω και μερικές φώτος:

..................


Ξέρω, μερικοί θα με πείτε κάγκουρα που τις έβαψα κόκκινες αλλά εμένα με τρελλαίνουν με τη λευκή ζάντα Smile

(τελευταία φωτό: θεριακλίδικη η αριστερή δαγκάνα! Ολόκληρο πακέτο κάπνισε Razz ).




το πιο βοηθησημο ποστ. με βοηθησε παρα πολυ στην επιλογη μου και μου ελυσε πολλες απωρειες. ευχαριστω πολυ.

ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ?????????????????

ποτε φιλε κι εγω κοκκινακια τα εχω ..


φιλικα και με σεβασμο ΝΙΚΟΣ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
black7monster (Dimitris)
Μέλος
Μέλος


106 rallye 8v

Ένταξη: 22 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 195
Τόπος: N.Φ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Νοέ 2009, 12:06:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια θα ηθελα τα φωτα σας,εχω βρει 4πιστονα brembo 283χιλ για 106 μεταχειρισμενα μαζι με δισκοπλακες,τακακια,σωληνακια σε καλη κατασταση με αρκετο ψωμι ακομη.Τιμη 600 ε.Καλη ειναι η τιμη η εχετε καμια εναλλακτικη για τα φρενα???


106 rallye 8V.Σπερνει........πανικο!!!
http://i534.photobucket.com/albums/ee341/jimmys7/106_Turbo_97-1.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Νοέ 2009, 12:11:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μετρια ειναι η τιμη για μεταχειρισμενα γιατι μπορεις πχ με 1000 να πάρεις καινουργια (σαν επ.μέλος) αυτά ή αυτά

"καλή" τιμη θα ηταν στα 450-500 και σουπερ τιμη θα ηταν στα 400...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
axakias 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 11 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Νοέ 2009, 00:39:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

S16 έγραψε:
χαζεύοντας στο site της peugeot sport είδα οτι οι δαγκάνες της AP που δίνει για το mini A group κάνουν 285 € η μία.

κατι προβληματάκια που υπήρχαν παλιότερα με το θεμα της τοποθέτησης έχουν λυθει;

οι απλοί δίσκοι οι 266 μπαίνουν κανονικά με αυτες τις δαγκάνες;

απο θεμα offset αλλάζει κάτι;


Την περασμενη εβδομαδα ηρθαν απο ps σπιτι μου.Μου κωστισαν 580Ε+40Ε μεταφορικα.Η δαγκανα ειναι πουπουλο,καμια σχεση με τις μαμα.Θα τα βαλω με τους 266χ22 δισκους, πλανιζοντας το αυτακι της δαγκανας που βιδωνει στο γονατο κατα 4 χιλ. για να ερθουν στο σωστο offset.Eιναι η κλασικη αναβαθμιση που κανουν ολοι στη γαλλια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Νοέ 2009, 03:12:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλα προσοχη καθως οι 266 δεν αντεχουν στα θερμικα φορτια που δεχεται το συγκεκριμενο συνολο με αποτελεσμα να στραβωνουν ευκολα. Exclamation
Για αυτο και οι γνησιοι AP κανουν περι τα 400Ε ο ενας. Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Νοέ 2009, 04:45:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

black7monster έγραψε:
Παιδια θα ηθελα τα φωτα σας,εχω βρει 4πιστονα brembo 283χιλ για 106 μεταχειρισμενα μαζι με δισκοπλακες,τακακια,σωληνακια σε καλη κατασταση με αρκετο ψωμι ακομη.Τιμη 600 ε.Καλη ειναι η τιμη η εχετε καμια εναλλακτικη για τα φρενα???


αν μπορεις να τα παζαρεψεις λιγο ακομη,θαναι σουπερ η τιμη και ασε το μανθο να λεει!

Αν τα παρεις 550ε,και εχουν ψωμι δισκοι,τακακια,μη το σκεφτεσαι καθολου!

Καλοφόρετα Cool


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Νοέ 2009, 07:25:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Απλα προσοχη καθως οι 266 δεν αντεχουν στα θερμικα φορτια που δεχεται το συγκεκριμενο συνολο με αποτελεσμα να στραβωνουν ευκολα. Exclamation
Για αυτο και οι γνησιοι AP κανουν περι τα 400Ε ο ενας. Shocked


υπαρχουν για την μαμα διάσταση 266 δισκοι Galfer θερμικα επεξεργασμενοι για να αντεχουν σε ψηλες θερμοκρασίες.
Περισσότερες πληροφοριες δεν ξέρω, μπορω να μάθω.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Νοέ 2009, 09:46:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε πολλες εταιριες βγαζουν δισκους με αναλογη επεξεργασια,οταν ομως τους τορνιρεις(μιας και δεν μπαινουν αλλιως) η μηχανικη αντιχη τους αλλαζει κατα πολυ. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Επόμενη
Σελίδα 3 από 15

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1873s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on