Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
PICASO (HLIAS) Τρελλαμένο μέλος
207 cc 1,6Τ
Ένταξη: 09 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 532 Τόπος: THESSALONIKI
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 16:02:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μΙα super συγκριτική δυναμομετρηση, εμενα, του DrDino που ειναι μαμα κινητηρας σαν το δικό μου και του SIlo...
ΤΟ βασικό μου ερώτημα, εχω 9 αλογα παραπάνω απο τον Dr στον στρόφαλο αλλα στους τροχους στελνω 4μιση ΛΙΓΟΤΕΡΑ απο ενα μαμα ? εχει σχεση με την μετάδοση του 307? ή φταινε οι 17αρες ζαντες μου και το 205 πελμα? (αυτα δεν μετρανε κοθοτι μεγαλονουν τον ογκο-βαρος του συστηματος κινησης?)
επισης γιατι του DRdino εχει κοφτη στις 6310σαλ? ετσι ειναι τα 307?
τελος γιατι οι καμπύλες του DrDino στις 2000-2100 σαλ που αρχιζει να μετραει το δυναμόμετρο ειναι ηδη σηκομένες ενω εμενα και τοτ σιλο αρχιζουν να ανεβαζουν τοτε? ειναι θεμα δυναμομετρου?
αυτα.. οποιος γνωρίζει απανταει...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 16:10:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
einai προφανες οτι εχεις προβλημα με το συστημα μετα δοσης για να εχετε τοση διαφορα σε απωλειες. εξου και τα παραπανω σου αλογα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 17:56:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα παραπάνω αλογα ειναι λογικα λογο ραλοχταποδου και ελειψης καταλύτη.. αλλα η διαφορα στα αλογα τροχου δεν καλύπτεται απο τις 17αρες? παιζει να εχω προβλημα με το σασμαν?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 08:51:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | τα παραπάνω αλογα ειναι λογικα λογο ραλοχταποδου και ελειψης καταλύτη.. αλλα η διαφορα στα αλογα τροχου δεν καλύπτεται απο τις 17αρες? παιζει να εχω προβλημα με το σασμαν? |
προβλημα λογικα μετα απο καιρο θα εχεις στα ημιαξονια και στα ακρα σου που καταπονουνται πολυ περισσοτερο πλεον με της 17αρες, και λογικα θα εχεις διαφορα αν δεν ειχες 17αρες . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 13:19:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδή μπορει να εχω απολειες απο τα ημιαξονια και τα ακρα ? δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορει να χάνονται εκει αλογα, αυτα ή γυνανε ή δεν γυρνανε..
αν καποιος μπορει να μου εξηγησει αν και πως χανονται αλογα στα ημιαξονια και στα ακρα ..... (επισης αν μπορει να αναφερει ποια ειναι τα συστηματα που δημιουργουν απολειες αλογων απο στροφαλο σε τροχο, σασμαν? δισκο πλατο? κτλ)
επισης, να επικυρώσει καποιος αυτο που συζηταμε, αν τα αλογα που χανονται στον δρομο λογο 17αρων φαινονται στην δυναμομέτρηση.. και ισωα γιαυτο να ειμαι κατω απο μαμα ενω στροφαλο +8 πανω..
ευχαριστώ και σορυ που σας ζαλίσω αλλα προσπαθω να καταλάβω.
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 13:52:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | τα παραπάνω αλογα ειναι λογικα λογο ραλοχταποδου και ελειψης καταλύτη.. αλλα η διαφορα στα αλογα τροχου δεν καλύπτεται απο τις 17αρες? παιζει να εχω προβλημα με το σασμαν? |
Ακόμα? εγκληματίαααααα!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 15:13:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | ... ή τον σακαφλιά ... |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 15:19:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Το ιδανικό θα ήταν στο ίδιο δυναμόμετρο, την ίδια μέρα να πας με τον γιατρό ή τον σακαφλιά και να τα μετρήσετε για να έχετε μέτρο σύγκρισης με τις απώλειες |
+10000
Αυτο σκεφτομουν μολις τωρα Steve Και μπηκα να το γραψω, γιατι διαβασα και στο νετ για απολειες και λενε συνηθος ειναι 18-22% απο στροφαλο σε τροχο, και του DrDino ειναι 24% ενω εμενα 33% (ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ) και του SIlo 29% (Πάλι υπερβολικες) οποτε μηπως το δυναμομετρο δεν τα υπολόγιζε σωστά?
επισης στο νετ διαβασα οτι οι τροποι που τα δυναμόμετρα μετρανε τις απόλειες και μετα υπολογίζουν τα αλογα σου στον τροχο ειναι διαφοροι και ο καθενας δινει διαφορετικα αποτελεσματα. Π.Χ ενας τροπος ειναι γκαζόνει μεχρι μια ταχύτητα, βαζει τα ραουλα του δυναμομετρου να μην εχουν καθόλου απόλειες (μηδενικη αντισταση) και βλεπει σε ποσο χρονο μηδενίζεται η ταχύτητα του αυτοκινήτου οποτε και υπολογίζει τις απολειες του συστηματος κυλησης..
Λεω εγω μηπος ο Dr μετρησε σε δυναμομετρο με διαφορετικη μεθοδο ή εστω διαφορετικα αποτελεσματα? και τρώω τζαμπα φρίκη?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 15:21:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Steve έγραψε: | ... ή τον σακαφλιά ... |
|
Για να καταλαβαινει και ο Λαός, Nikos206cc = Νικολαος ΣΑΦΑΡΙΚΑΣ ---> χαιδευτικά απο την παρέα ΣΑΚΑΦΛΙΑΣ!!
YΓ θα με σκισει τωρα που το εβγαλα στην φόρα!!
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 15:50:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης απο ενα site βρήκα αυτό:
"Dyno ramblings: A question I hear often is, how much hp loss is there from the crankshaft to the wheels? The answer is simple, yet complicated. I will try and keep this short as to not confuse you. A DTS dyno in my opinion is the industry standard. There is a reason why some of the best teams and engine builders in the world use them. Click here to view DTS users. DTS dyno's are calibrated by DTS at the factory so they are very repeatable and there are no weather conditions to input. On 300Hp engines they will repeat to 1 Hp and 1000 Hp to 1%. It comes with its own weather station and is 100% computer controlled, thus eliminating human error. In other words if your engine makes 300Hp on a DTS it made 300Hp. Now let me give you a couple of examples that should help clarify this question and how valuable knowing what Hp your engine is making at the crank can be. We built an LS V-tec engine for a customer named Justin that produced 267Hp and 171 lbs of torque on the DTS. When he received the engine and ran it on the DynoJet it produced 216.2 Hp and 138.5 lbs of torque. A whopping 19% difference in a 95Civic Si. Having seen this before I asked him if he made any changes to the drive train. He said that the only thing he added was an ACT clutch and a Locked diff. (I would rather not name the brand) I hated to break the bad news to him, but first thing I said to him was to install a quafe diff. I explained to him that the chances of both tires spinning at the exact same speed and being the exact same size was near impossible unless you have truly spent the time to match them up by running a tape measure around the tire and inflate them to the same size. After that part is done and the tires have some heat in them (bigger problem with slicks as they grow more) they change size again. To prove my theory, Justin went through the trouble of making sure both tires where the same size and went back to the dyno with the locked diff still in the car. Three more pulls with no changes and car made 226.9HP and 143.6 lbs of torque. Needles to say he went and purchased a Quafe diff and again was back to the dyno and the car laid down 237.6Hp and 151.1 lbs of torque. An 11% difference. Not bad for a street car that runs on pump gas. The next thing he was going to try was going with some lighter wheels. I suspect that he will gain another 1 maybe 2% more power to the wheels. You see its not that the quafe added more Hp because its impossible to do so since its not and engine part. But what it did was allow the engine to run more freely thus producing more Hp at the wheels. The things we have seen that affect the most Hp losses to the wheels are the following. Locked diffs, heavy wheels, dyno tuning with slicks, un even tire pressures, heavy axles, heavy oil in the gear box and oversize front brakes and rotors. In race cars we have seen seen as little as 6% difference with most averaging 8-9%. Most street cars average at about 11-13% difference. Off road race cars will loose quite a bit more because they use very heavy drive train parts and long axles. To summarize, if you know how much Hp your engine is producing at the crank and at the wheels, then you will know how much hidden Hp lies in the drive train. You can work twords getting as much of that hidden Hp as possible. A good friend of mine who builds engines for a Nextel cup team tells me that in there restrictor plate engines, there is only a difference of 5% from the crank to the wheels!! That's pretty incredible when you consider that they are rear wheel drive. I hope this explains it. Keep in mind that this information is my opinion only."
Τα διαφορικά ρημάζουν τις απόλειες όπως και οι ποιο βαριές ζάντες...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 18:05:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="AlienHack"] SnakeMJK έγραψε: | Steve έγραψε: | ... ή τον σακαφλιά ... |
Για να καταλαβαινει και ο Λαός, Nikos206cc = Νικολαος ΣΑΦΑΡΙΚΑΣ ---> χαιδευτικά απο την παρέα ΣΑΚΑΦΛΙΑΣ!!
YΓ θα με σκισει τωρα που το εβγαλα στην φόρα!! |
Θα σε βρω μικρη λουλου,δεν θα σε βρω
Οχι τιποτα αλλο αλλα ειμαι και γνησιος ΠΑΟΚΤΣΗΣ,το σακαφλιας δεν μου ταιριαζει(υπαρχει και το γνωστο συνθημα)
-------------------------------------------------------------------------------------
Περα απο αυτα,μην τρελενεσαι και ψαχνεις να βρεις το σιγουρο.Τα 17αρια σε κανουν φιδι.Ειπαμε,μολις εχουμε χρονο θα κανουμε μια ανταλλαγη συντροφων εεεεεεεεεε ζαντων ηθελα να πω και θα ησυχασεις και εσυ και εμεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 13:57:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ερώτηση,
δειτε λιγο αυτο το review:
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/29107_5339.asp
στην μεση του καπου λεει: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ "Ο γνωστός 16βάλβιδος κινητήρας των 1,6 λίτρων της Citroen δε χρειάζεται πολλές συστάσεις. Αποδίδει 110 ονομαστικούς ίππους (116 στο δυναμόμετρο) και παρέχει καλές επιδόσεις στο C3 Pluriel των 1.219 κιλών."
στην φωτο εκει αναγνώρησα τον κινητηρα μας (1.6 16v)
φωράμε τον ιδιο κινητηρα? και αν ναι με τι διαφοροποιήσεις? και γιατι στο C3 βγαζει 116 μαμα στο δυναμόμετρο?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 14:04:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι ειναι αλλο δυναμομετρο,αλλης μαρκας και με διαφορετικες ρυθμισεις...
Για τον ιδιο ακριβως λογο που τα ΦΠΕ SaxoRallα σε άλλα δυναμομετρα ξεπερνανε τα 140 και στο Maha δεν φτανουν τα 130.
Γιατι οι διορθωσεις που εχουν ειναι manual και οχι βαση ISO,κλπ,κλπ...
Σε καλυψα ή θελεις και αλλα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 14:22:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι και ολα τα σαξοραλλα!!!
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 14:49:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλεξ,σε μια δυναμομετηση υπαρχουν 1.00000000 παραγοντες που μπορει να αλλαξουν τα τελικα νουμερα.Για αυτο το λογο ολοι μεσα στο φορουμ προσπαθουν
1)Να πανε στο ιδιο δυναμομετρο
2)Με τις ιδιες ρυθμισεις
3)Την ιδια ακομα καλυτερα μερα
Πανε μετρα το αμαξι στο Καταρ και μετα πανε μετρα το και στην Ισλανδια.Μονο και μονο απο την θερμοκρασια-υγρασια περιβαλλοντος θα δεις διαφορετικα νουμερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 18:25:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nαι βρε θα παω.
Αλλα οταν παω θα εχω και τα αρχιδι@ να τα βγαλω στη φορα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 22:05:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Πω ρε παπαγάλος...
Θα πας ποτέ σε δυναμόμετρο εσύ ή μονο θα τα διαβάζεις και θα παπαγαλίζεις; |
Και λεει και μαλ***ες...
Αγορι μου η θερμοκρασια περιβαλοντος ειδικα ειναι το λιγοτερο που σε ενδιαφερει καθοτι η διορθωση που γινεται στο τελος του dynorun αυτο το πραγμα κανει.. διορθώνει την θερμοκρασια του αερα εισαγωγής με μια στανταρ που εχουν τα ISO
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|