PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

north dyno day
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κοινωνικές Εκδηλώσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
PICASO (HLIAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 cc 1,6Τ

Ένταξη: 09 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 532
Τόπος: THESSALONIKI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Νοέ 2010, 23:50:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμενα με εστειλαν προσκληση και μαλλον κατα 99% θα ειμαι εκει!!!
Το δυναμομετρο ΔΕΝ ειναι μαχα, ειναι της Dimtech.


http://www.miatamadness.gr/forum/viewtopic.php?f=4&t=974&p=8933#p8933

Οριστε και το link απο το miatamadness που μου εστειλαν την προσκληση!!!


http://eirhnikos.blogspot.gr/
Το καλύτερο ραδιόφωνο του internet!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 16:02:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



μΙα super συγκριτική δυναμομετρηση, εμενα, του DrDino που ειναι μαμα κινητηρας σαν το δικό μου και του SIlo...

ΤΟ βασικό μου ερώτημα, εχω 9 αλογα παραπάνω απο τον Dr στον στρόφαλο αλλα στους τροχους στελνω 4μιση ΛΙΓΟΤΕΡΑ απο ενα μαμα ? εχει σχεση με την μετάδοση του 307? ή φταινε οι 17αρες ζαντες μου και το 205 πελμα? (αυτα δεν μετρανε κοθοτι μεγαλονουν τον ογκο-βαρος του συστηματος κινησης?)

επισης γιατι του DRdino εχει κοφτη στις 6310σαλ? ετσι ειναι τα 307?

τελος γιατι οι καμπύλες του DrDino στις 2000-2100 σαλ που αρχιζει να μετραει το δυναμόμετρο ειναι ηδη σηκομένες ενω εμενα και τοτ σιλο αρχιζουν να ανεβαζουν τοτε? ειναι θεμα δυναμομετρου?

αυτα.. οποιος γνωρίζει απανταει... Laughing


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 16:10:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

einai προφανες οτι εχεις προβλημα με το συστημα μετα δοσης για να εχετε τοση διαφορα σε απωλειες. εξου και τα παραπανω σου αλογα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 17:56:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα παραπάνω αλογα ειναι λογικα λογο ραλοχταποδου και ελειψης καταλύτη.. αλλα η διαφορα στα αλογα τροχου δεν καλύπτεται απο τις 17αρες? παιζει να εχω προβλημα με το σασμαν?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 08:51:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
τα παραπάνω αλογα ειναι λογικα λογο ραλοχταποδου και ελειψης καταλύτη.. αλλα η διαφορα στα αλογα τροχου δεν καλύπτεται απο τις 17αρες? παιζει να εχω προβλημα με το σασμαν?


προβλημα λογικα μετα απο καιρο θα εχεις στα ημιαξονια και στα ακρα σου που καταπονουνται πολυ περισσοτερο πλεον με της 17αρες, και λογικα θα εχεις διαφορα αν δεν ειχες 17αρες .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 13:19:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δηλαδή μπορει να εχω απολειες απο τα ημιαξονια και τα ακρα ? δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορει να χάνονται εκει αλογα, αυτα ή γυνανε ή δεν γυρνανε.. Confused

αν καποιος μπορει να μου εξηγησει αν και πως χανονται αλογα στα ημιαξονια και στα ακρα ..... (επισης αν μπορει να αναφερει ποια ειναι τα συστηματα που δημιουργουν απολειες αλογων απο στροφαλο σε τροχο, σασμαν? δισκο πλατο? κτλ)

επισης, να επικυρώσει καποιος αυτο που συζηταμε, αν τα αλογα που χανονται στον δρομο λογο 17αρων φαινονται στην δυναμομέτρηση.. και ισωα γιαυτο να ειμαι κατω απο μαμα ενω στροφαλο +8 πανω.. Confused

ευχαριστώ και σορυ που σας ζαλίσω αλλα προσπαθω να καταλάβω.


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 13:52:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
τα παραπάνω αλογα ειναι λογικα λογο ραλοχταποδου και ελειψης καταλύτη.. αλλα η διαφορα στα αλογα τροχου δεν καλύπτεται απο τις 17αρες? παιζει να εχω προβλημα με το σασμαν?

Ακόμα? εγκληματίαααααα!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 14:54:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ιδανικό θα ήταν στο ίδιο δυναμόμετρο, την ίδια μέρα να πας με τον γιατρό ή τον σακαφλιά και να τα μετρήσετε για να έχετε μέτρο σύγκρισης με τις απώλειες Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 15:13:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
... ή τον σακαφλιά ...





Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 15:19:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Το ιδανικό θα ήταν στο ίδιο δυναμόμετρο, την ίδια μέρα να πας με τον γιατρό ή τον σακαφλιά και να τα μετρήσετε για να έχετε μέτρο σύγκρισης με τις απώλειες Wink


+10000

Αυτο σκεφτομουν μολις τωρα Steve Και μπηκα να το γραψω, γιατι διαβασα και στο νετ για απολειες και λενε συνηθος ειναι 18-22% απο στροφαλο σε τροχο, και του DrDino ειναι 24% ενω εμενα 33% (ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ) και του SIlo 29% (Πάλι υπερβολικες) οποτε μηπως το δυναμομετρο δεν τα υπολόγιζε σωστά?

επισης στο νετ διαβασα οτι οι τροποι που τα δυναμόμετρα μετρανε τις απόλειες και μετα υπολογίζουν τα αλογα σου στον τροχο ειναι διαφοροι και ο καθενας δινει διαφορετικα αποτελεσματα. Π.Χ ενας τροπος ειναι γκαζόνει μεχρι μια ταχύτητα, βαζει τα ραουλα του δυναμομετρου να μην εχουν καθόλου απόλειες (μηδενικη αντισταση) και βλεπει σε ποσο χρονο μηδενίζεται η ταχύτητα του αυτοκινήτου οποτε και υπολογίζει τις απολειες του συστηματος κυλησης..

Λεω εγω μηπος ο Dr μετρησε σε δυναμομετρο με διαφορετικη μεθοδο ή εστω διαφορετικα αποτελεσματα? και τρώω τζαμπα φρίκη?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 15:21:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Steve έγραψε:
... ή τον σακαφλιά ...




Για να καταλαβαινει και ο Λαός, Nikos206cc = Νικολαος ΣΑΦΑΡΙΚΑΣ ---> χαιδευτικά απο την παρέα ΣΑΚΑΦΛΙΑΣ!! Very happy

YΓ θα με σκισει τωρα που το εβγαλα στην φόρα!! Twisted evil Shocked Very happy Laughing


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 15:50:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επίσης απο ενα site βρήκα αυτό:

"Dyno ramblings: A question I hear often is, how much hp loss is there from the crankshaft to the wheels? The answer is simple, yet complicated. I will try and keep this short as to not confuse you. A DTS dyno in my opinion is the industry standard. There is a reason why some of the best teams and engine builders in the world use them. Click here to view DTS users. DTS dyno's are calibrated by DTS at the factory so they are very repeatable and there are no weather conditions to input. On 300Hp engines they will repeat to 1 Hp and 1000 Hp to 1%. It comes with its own weather station and is 100% computer controlled, thus eliminating human error. In other words if your engine makes 300Hp on a DTS it made 300Hp. Now let me give you a couple of examples that should help clarify this question and how valuable knowing what Hp your engine is making at the crank can be. We built an LS V-tec engine for a customer named Justin that produced 267Hp and 171 lbs of torque on the DTS. When he received the engine and ran it on the DynoJet it produced 216.2 Hp and 138.5 lbs of torque. A whopping 19% difference in a 95Civic Si. Having seen this before I asked him if he made any changes to the drive train. He said that the only thing he added was an ACT clutch and a Locked diff. (I would rather not name the brand) I hated to break the bad news to him, but first thing I said to him was to install a quafe diff. I explained to him that the chances of both tires spinning at the exact same speed and being the exact same size was near impossible unless you have truly spent the time to match them up by running a tape measure around the tire and inflate them to the same size. After that part is done and the tires have some heat in them (bigger problem with slicks as they grow more) they change size again. To prove my theory, Justin went through the trouble of making sure both tires where the same size and went back to the dyno with the locked diff still in the car. Three more pulls with no changes and car made 226.9HP and 143.6 lbs of torque. Needles to say he went and purchased a Quafe diff and again was back to the dyno and the car laid down 237.6Hp and 151.1 lbs of torque. An 11% difference. Not bad for a street car that runs on pump gas. The next thing he was going to try was going with some lighter wheels. I suspect that he will gain another 1 maybe 2% more power to the wheels. You see its not that the quafe added more Hp because its impossible to do so since its not and engine part. But what it did was allow the engine to run more freely thus producing more Hp at the wheels. The things we have seen that affect the most Hp losses to the wheels are the following. Locked diffs, heavy wheels, dyno tuning with slicks, un even tire pressures, heavy axles, heavy oil in the gear box and oversize front brakes and rotors. In race cars we have seen seen as little as 6% difference with most averaging 8-9%. Most street cars average at about 11-13% difference. Off road race cars will loose quite a bit more because they use very heavy drive train parts and long axles. To summarize, if you know how much Hp your engine is producing at the crank and at the wheels, then you will know how much hidden Hp lies in the drive train. You can work twords getting as much of that hidden Hp as possible. A good friend of mine who builds engines for a Nextel cup team tells me that in there restrictor plate engines, there is only a difference of 5% from the crank to the wheels!! That's pretty incredible when you consider that they are rear wheel drive. I hope this explains it. Keep in mind that this information is my opinion only."


Τα διαφορικά ρημάζουν τις απόλειες όπως και οι ποιο βαριές ζάντες...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 18:05:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="AlienHack"]
SnakeMJK έγραψε:
Steve έγραψε:
... ή τον σακαφλιά ...


Για να καταλαβαινει και ο Λαός, Nikos206cc = Νικολαος ΣΑΦΑΡΙΚΑΣ ---> χαιδευτικά απο την παρέα ΣΑΚΑΦΛΙΑΣ!! Very happy

YΓ θα με σκισει τωρα που το εβγαλα στην φόρα!! Twisted evil Shocked Very happy Laughing


Θα σε βρω μικρη λουλου,δεν θα σε βρω Twisted evil
Οχι τιποτα αλλο αλλα ειμαι και γνησιος ΠΑΟΚΤΣΗΣ,το σακαφλιας δεν μου ταιριαζει(υπαρχει και το γνωστο συνθημα)

-------------------------------------------------------------------------------------

Περα απο αυτα,μην τρελενεσαι και ψαχνεις να βρεις το σιγουρο.Τα 17αρια σε κανουν φιδι.Ειπαμε,μολις εχουμε χρονο θα κανουμε μια ανταλλαγη συντροφων εεεεεεεεεε ζαντων ηθελα να πω και θα ησυχασεις και εσυ και εμεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 13:57:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ερώτηση,
δειτε λιγο αυτο το review:

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/29107_5339.asp

στην μεση του καπου λεει: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ "Ο γνωστός 16βάλβιδος κινητήρας των 1,6 λίτρων της Citroen δε χρειάζεται πολλές συστάσεις. Αποδίδει 110 ονομαστικούς ίππους (116 στο δυναμόμετρο) και παρέχει καλές επιδόσεις στο C3 Pluriel των 1.219 κιλών."

στην φωτο εκει αναγνώρησα τον κινητηρα μας (1.6 16v)
φωράμε τον ιδιο κινητηρα? και αν ναι με τι διαφοροποιήσεις? και γιατι στο C3 βγαζει 116 μαμα στο δυναμόμετρο? Confused


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 14:04:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι ειναι αλλο δυναμομετρο,αλλης μαρκας και με διαφορετικες ρυθμισεις...
Για τον ιδιο ακριβως λογο που τα ΦΠΕ SaxoRallα σε άλλα δυναμομετρα ξεπερνανε τα 140 και στο Maha δεν φτανουν τα 130.
Γιατι οι διορθωσεις που εχουν ειναι manual και οχι βαση ISO,κλπ,κλπ...

Σε καλυψα ή θελεις και αλλα; Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 14:22:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι και ολα τα σαξοραλλα!!! Laughing Laughing Laughing


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 14:49:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλεξ,σε μια δυναμομετηση υπαρχουν 1.00000000 παραγοντες που μπορει να αλλαξουν τα τελικα νουμερα.Για αυτο το λογο ολοι μεσα στο φορουμ προσπαθουν
1)Να πανε στο ιδιο δυναμομετρο
2)Με τις ιδιες ρυθμισεις
3)Την ιδια ακομα καλυτερα μερα

Πανε μετρα το αμαξι στο Καταρ και μετα πανε μετρα το και στην Ισλανδια.Μονο και μονο απο την θερμοκρασια-υγρασια περιβαλλοντος θα δεις διαφορετικα νουμερα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 17:45:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πω ρε παπαγάλος...

Θα πας ποτέ σε δυναμόμετρο εσύ ή μονο θα τα διαβάζεις και θα παπαγαλίζεις;



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 18:25:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nαι βρε θα παω.

Αλλα οταν παω θα εχω και τα αρχιδι@ να τα βγαλω στη φορα Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2010, 22:05:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Πω ρε παπαγάλος...

Θα πας ποτέ σε δυναμόμετρο εσύ ή μονο θα τα διαβάζεις και θα παπαγαλίζεις;


Και λεει και μαλ***ες...
Αγορι μου η θερμοκρασια περιβαλοντος ειδικα ειναι το λιγοτερο που σε ενδιαφερει καθοτι η διορθωση που γινεται στο τελος του dynorun αυτο το πραγμα κανει.. διορθώνει την θερμοκρασια του αερα εισαγωγής με μια στανταρ που εχουν τα ISO


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κοινωνικές Εκδηλώσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Επόμενη
Σελίδα 17 από 18

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1798s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on