Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 20:39:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όσο για τα πιστόνια ρε συ Παναγιώτη - δεν μπορώ να καταλάβω τι σημαίνει ψιλο-σφυρήλατα (δηλαδή τα ψιλοσφυρηλατούν πριν τα βάλουν??? ) Εχω μπερδευτεί με αυτή τη σκατοκατάσταση με τα πιστόνια...
DIMCHRI έγραψε: | εγώ το μόνο που έχω να σημειώσω είναι ότι οι turbo εκκεντροφόροι είναι τελείως διαφορετική απο τους ατμοσφαιρικούς και απορώ γιατί ακόμα δεν τους έχεις πάει στον μπούμπη για αλλαγή των χαρακτηριστικών τους ??
με τους ραλλύσιους ποτέ δεν θα στρώσει το ρελαντί. |
Ποιο προφίλ δίνει ο μπούμπης για τουρμποκατάσταση στο συγκεκριμένο κινητήρα? - Γνωρίζεις?
ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ!ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΘΑ ΑΝΟΙΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΡΜΠΙΖΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 22:41:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μα γιατι τα Mahle ειναι πομπε ενω τα ραλλισια οχι οποτε θα εχει χαμηλοτερη συμπιεση(λες και θα δουλεψει με μαμα φλαντζα).
Ασε που θελει και μπιελες μαζι... |
Στελιο και εγω αυτο ρωτησα οταν ακουσα οτι θα βαλει απο ραλλυ.
Για να ξεκαθαριστουν καποια πργαματα, τα πιστονια που φοραει το μαμα 206 307 1.6 ειναι ημισφυριλατα της mahle.Η mahle ειναι μια εταιρεια οπως οι wiseco wossner που κατασκευαζουν aftermarket μηχανικα μερη.
Οταν λεμε σφυριλατα δεν εννουμε σε καμια περιπτωση τα μπομπε πιστονια,τα σφυριλατα εχουν υποστει ειδικη επεξεργασια -κομματι αυτης ειναι και το σφυριλατημα με ειδικα μηχανιματα- με στοχο εναν εκ των πολλων να ερθουν "πιο κοντα" τα μορια του μεταλλου κατασκευης τους και να ειναι πιο συμπαγη.
Προφανως οταν λεμε ημισφυριλατα,εννουμε οτι εχουν υποστει μερος αυτης της επεξεργασιας ή εχουν μερος των υλικων κατασκευης των σφυριλατων.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 22:59:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ή πιο απλα εχουν υποστει μια που φτηνη και γρηγορη μεθοδος αυξησης των μηχανικων ιδιοτητων του που δε μπορει να θεωρηθει οτι ειναι σφυρηλατα με τη κλασικη εννοια.
οποτε μπακαλιστικα ολοι τα λενε ημισφυρηλατα ή παρομοιες μαστοροεκφρασεις...
ακριβως λοιπον αυτη η αντοχη τους τα κανει να τα προτιμουν ολοι σε ''κακες καταστασεις'' εγω προσωπικα εχω ακουσει πεπριπτωσεις που ανοιξε σα μανιταρι ο κορμος,, αλλα προβλημα απο εμβολα σε 206-307 δεν εχω ακουσει ?
το θεμα ειναι να μετρησεις λιγο στοιχειομετρικο και γενικα τι και πως οδυλευει το αμαξι. γιατι μεχρι να βρεις ακρη σε βλεπω να εχεις μελανιασει μεσα κανα μοτερ και να τρεχεις χωρις λογο και αιτια στο τελος...
θελει υπομονη και πολυ ψαξιμο αυτη η ιστορια και οχι παντως απο εμας που ολοι ειμαστε ημιμαθεις...
μια λυση ισως θα ηταν να ερθεις σε επικοινωνια με την dpengineering να τσιμπησεις το λογισμικο τους (παραλληλο εγκεφαλακι??αν θυμαμαι) ολοι λενε τα καλυτερα και λογικα θα ειναι μια plug and play ιστορια απο αυτους για σενα χωρις ρισκο ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 08:16:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε 'σεις,του παιδιου του εχει αφησει τα μαμα μπεκ και δυο extra στην μαμα εισαγωγη,τι λεμε τωρα...
Πως να δουλεψει σωστα το καημενο το μοτερακι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2007, 07:58:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ρε 'σεις,του παιδιου του εχει αφησει τα μαμα μπεκ και δυο extra στην μαμα εισαγωγη,τι λεμε τωρα...
Πως να δουλεψει σωστα το καημενο το μοτερακι... |
Έτσι όπως το λες Στέλιο...
Επιτέλους βρέθηκε η μαλ***α που έκανε...
είχε βάλει πολύ μεγάλα μπεκ!! και το μοτερ πλενόταν κανονικά από βενζίνες με αποτέλεσμα μετά από ψιλόπάτημα μέσα στην πόλη, στα φανάρια ή σε κίνηση μπούκωνε και δεν έπερνε..έπρεπε να περάσουν 10-15 λεπτα (μάλλον να εξατμιστει η βενζίνη) για να πάρει....την τρέλα μου για την προχειρότητά του ρε πο**τη* μου...και όλα αυτά γιατί δεν πρέπει να υπάρχει κανένας που να μπορεί να τα καταφέρει 100% με τα ηλεκτρόγκαζα....
Αυτό μου είπε είναι ότι "προσπαθεί" (με το παράλληλο εγκεφαλάκι) να διαβάσει την πίεση και μόλις μπει το τούρμπο να ψεκάζουν τα δύο πολύ μικρότερα μπεκ μαζί (500cc/λεπτό και τα 2)...;Άμα δεν μείνω 100% ευχαριστημένος θα ψάξουμε να βρούμε τρόπο να διαβάσει τις στροφές (λέει) του κινητήρα (όπως είπε από τον πολλαπλασιαστή) για να ψεκάζουν ανάλογα βενζίνη...
Το αυτοκίνητο πλέον έκανε βόλτες στην πόλη και σε κίνηση και πάει καλά αλλά δεν λείπουν τα μικρο-σκορτσαρίσματα όταν έχω σταθερό γκάζι σε 1η και 2α...
Όταν μπει και σωστό φίλτρο και καταλύτης με τον 2ο λ από κάτω, ΕΛΠΙΖΩ να ψιλο-διορθωθούν και τα τελευταία γιατί με βλέπω να περνάω το κατώφλι της εκκλησίας αγκαζέ μαζί του...
Τελικά τα πιστόνια τα άφησε μαμα γιατί όπως είπε έπρεπε να βάλει και τις μπιέλες...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την DrJekyll στις Τρι 17 Απρ 2007, 15:33:09, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2007, 10:17:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
re δημητρη για να ξερω αν θα σε βρισω πολυ ή λιγο.
αυτο εδω δε το ειχες δει πριν ξεκινησεις?
www.dp-engineering.com
τις ΕΤΟΙΜΕΣ λυσεις τους γιατι δεν τις ακολουθησες?
ειδικα στο θεμα προγραμμα καυσιμο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2007, 10:41:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Δημήτρη να χαίρεσαι και κυρίως να προσέχεις το μοτεράκι σου.
Τα προβλήματα που έχεις στο ρελαντί οφείλονται κατά πάσα πιθανότητα σε ολόκληρο το setup διαχείρισης που έχεις (αν είσαι τυχερός και δεν έχει γίνει καμιά ζημιά στο μοτέρ ήδη λόγω ροπής και πίεσης).
Εκτός κι αν έχεις βάλει παράλληλο εγκέφαλο με επιπρόσθετο MAP και έξτρα μπεκ, δυσκολεύομαι να φανταστώ πώς ρυθμίστηκε το αυτοκίνητό σου. Ο εργοστασιακός MAP δεν μπορεί να καταλάβει τί γίνεται πάνω από το 1bar απόλυτης πίεσης. Δηλαδή για τον εγκέφαλο είτε έχεις 0,2 bar ή 0,7 bar ή 1,7bar δεν υπάρχει καμία διαφορά.
Υπάρχουν κάποιες πατέντες που γίνονται για να καταπολεμηθεί το φαινόμενο, όμως πάνω από 0,6 δεν μπορείς να ανέβεις χωρίς να αλλάξεις και πολλά ακόμη περιφερειακά.
Χρειάζεται πολλή προσοχή η τουρμποκατάσταση! |
στελιο κοιτα εδω...
http://www.dp-engineering.com/EN/products/sensors/map_sensor_250_h.php
ειναι το πλεον απλο του πως ξεχωριζεις τη βουρτσα με τη πουτσα...
οι ανθρωποι ειναι αλλου! μεχρι και μαφ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2007, 13:54:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | re δημητρη για να ξερω αν θα σε βρισω πολυ ή λιγο.
αυτο εδω δε το ειχες δει πριν ξεκινησεις?
www.dp-engineering.com
τις ΕΤΟΙΜΕΣ λυσεις τους γιατι δεν τις ακολουθησες?
ειδικα στο θεμα προγραμμα καυσιμο? |
Ασε ρε παναγιώτη...μαλ***α έκανα...τους είχα δει 1-2 φορές αλλά φαντάσου να έπερνα κάτι από έξω και να έμενα με την τσουτσου στο χέρι...δεν είδα ποτε τι δουλειά κάνουν...τέσπα...ποτε δεν είναι αργα...θα τους γράψω mail για να μου εξηγήσουν λίγο τα ηλεκτρονικά τους και πως μπορώ να διορθώσω την κατάσταση...thanx! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2007, 14:35:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτοι ουσιαστικα πουλανε τη πολλαπλη κοσμημα
και τα ηλεκτρονικα.
τη τουρμπινα την εχεις ηδη...
πιστευω οτι αν βαλεις τα ηλεκτρονικα τους θα εισαι παρα πολυ καλα και αξιοπιστα...
προσεχε μονο γιατι αν σου εριχνε τοσο καυσιμο και το πλακωνες ισως εχει μελανιασει μεσα το μοτερ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Απρ 2007, 09:12:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | προσεχε μονο γιατι αν σου εριχνε τοσο καυσιμο και το πλακωνες ισως εχει μελανιασει μεσα το μοτερ... |
Ευτυχώς το πήγαινα απαλά και δεν το πάτησα πάνω από 4000 στροφές γιατί καταλάβαινα ότι κάτι δεν πάει καλά...
Νεότερα σύντομα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Απρ 2007, 10:39:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω για αυτο σου ειπα περνα μια και απο τον Ρουμελη,απλα για μια αποψη και μονο...
Δεν σου λεω ντε και καλα να σου φτιαξει κατι απλα επειδη ειναι μεγαλος τουρμπογιατρος,ποτε δεν ξερεις,ισως και να μαθεις κατι χρησιμο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
smpokos (γιωργος) Μέλος
Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: SALONIKA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Απρ 2007, 17:37:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως δημητρη το εγκεφαλακι που εχεις αν ειναι της φασττεκ τοτε στανταρ εχει καλωδιο για να περνει σημα στροφων και αν θυμαμαι καλα σε μια συζητηση που ειχα με ατομο που το φορουσε αλλα και το προγραμματιζε δεν δουλευε σωστα αν δεν ειχε σημα στροφων. λογικο.
MPAMPA MIN TREXEIS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2007, 15:29:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
smpokos έγραψε: | παντως δημητρη το εγκεφαλακι που εχεις αν ειναι της φασττεκ τοτε στανταρ εχει καλωδιο για να περνει σημα στροφων και αν θυμαμαι καλα σε μια συζητηση που ειχα με ατομο που το φορουσε αλλα και το προγραμματιζε δεν δουλευε σωστα αν δεν ειχε σημα στροφων. λογικο. |
Γιώργο αυτό μου είπε και ο Σάκης και απορώ που δεν το έκανε από την αρχή...
Τώρα δουλεύει και πιστεύω οτι θα βρει την ακρη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
smpokos (γιωργος) Μέλος
Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: SALONIKA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2007, 15:39:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως τη μερα που το ειδα στο σακη δεν μου φανηκε οτι εκανε πολυ καλη δουλεια απο αποψη χωροταξιας. οι σωληνωσεις για το ιντερκουλερ ηταν πολυ μακριες και το ιντερκουλερ ισως και υπερβολικο ! το αυτοκινητακι ομως στην πενα
MPAMPA MIN TREXEIS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Απρ 2007, 09:37:14 Θέμα δημοσίευσης: ... |
|
|
smpokos έγραψε: | παντως τη μερα που το ειδα στο σακη δεν μου φανηκε οτι εκανε πολυ καλη δουλεια απο αποψη χωροταξιας. οι σωληνωσεις για το ιντερκουλερ ηταν πολυ μακριες και το ιντερκουλερ ισως και υπερβολικο ! το αυτοκινητακι ομως στην πενα |
Χωροταξικά δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια...μόνο για intercooler....
Ta Saxo είναι πολύ καλά σε αυτό το θέμα...
Η δουλειά που έκανε σαν τοποθέτηση ήταν Α-Ψ-Ο-Γ-Η...
Η τέλεια ρύθμιση μένει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|