Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 16:50:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το καταλαβαίνω απόλυτα για τα εμπρός ελαστικά.
Ότι μια θα πατάνε και μια θα "πετάνε".
Τα πίσω όμως?
Ας ξαναδώσω μια απάντηση...
Εννοείς ότι οι αναπηδήσεις του εμπρός μέρους μεταφέρονται μέσω του σασί και στον πίσω μέρος και χάνει και αυτό την πρόσφυση με το συγκεκριμένο οδόστρωμα?
(Αναλυτικότερα επειδή οι πίσω ράβδοι στρέψης είναι σκληρές (ακόμα και οι μαμά ράβδοι πίσω είναι σκληρές για το βάρος του ραλλι και το συγκεκριμένο είναι μάλλον ελαφρύτερο από μαμά) + τα πολύ σκληρά αμορτισέρ πίστας εμπρός-πίσω αδυνατούν να ακολουθήσουν ντις ανωμαλίες του δρόμου
οπότε
\όταν σκληραίνει πολύ μπροστά όι αναπήδήσεις φτάνουν και στους πίσω τροχούς και χάνεται η μπάλα.)
Μήπως λέω μπουρδες?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 16:55:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστοτατος.
Γιατι lagaρεις ομως στο να τα σκεφτεις?
Συν του οτι η βιδωμενη μουρη ειναι το παν κατα τη γνωμη μου για τον ελεγχο του αυτοκινητου γιατι μπροστα ειναι τιμονι κινηση κλπ οποτε με μια σωστα βιδωμενη μουρη δεν χανεις τον ελεγχο σε ανωμαλιες οποτε και ο κωλος να κανει να φυγει,ελεγχεις με τιμονι γκαζι φρενο κλπ.
Οποτε σκεψου αν εχεις μια μουρη που χανεται . . . αρα τιμονια προσφυση κλπ το θα γινει αν χαθει και ο κωλος!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 17:06:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρα συνεχίζοντας το παίξιμο με τις λέξεις...
και εγώ όταν είπα
Παράθεση: | "Για το πίσω μέρος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ σχεση το ελατήριο εμπρός" |
το διατύπωσα λάθος. (sorry)
Εννούσα δεν έχει άμεση σχέση = Έχει έμμεση σχέση.
Άμεση θα έλεγα ότι έχουν οι ράβδοι στρέψης, η πίσω αντιστρεπτική και τα πίσω αμορτισερ.
Σωστα φίλτατε?
Προφανώς όταν σκληρύνεις λίγο (σε σχέση με μαμά) εμπρός και πίσω με αμορτισερ + σχετικά σκληρά ελατήρια εμπρός (έως πχ 200 λίμπρες) είσαι οκ.
Για πιο σκληρά ελατήρια θες και πιο σκληρές ράβδους πίσω όμως όσο σκληραίνεις τόσο χάνεις σε πρόσφυση σε ανώμαλο = δημόσιο δρόμο (και όχι σε πίστα με φλατ οδόστρωμα). Από την άλλη κερδίζεις σε αμεσότητα.
Αν πάλι ξεφύγεις σε σκληρότητα εμπρός τότε η μούρη αναπηδά δεν είναι σε συνεχή επαφή ανοίγει ευκολα τροχιά και ακολουθεί και το πίσω μέρος που πλέον έχει τον αμάζευτο...
Σωστά?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 17:46:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
Για πιο σκληρά ελατήρια θες και πιο σκληρές ράβδους πίσω όμως όσο σκληραίνεις τόσο χάνεις σε πρόσφυση σε ανώμαλο = δημόσιο δρόμο (και όχι σε πίστα με φλατ οδόστρωμα). Από την άλλη κερδίζεις σε αμεσότητα.
Αν πάλι ξεφύγεις σε σκληρότητα εμπρός τότε η μούρη αναπηδά δεν είναι σε συνεχή επαφή ανοίγει ευκολα τροχιά και ακολουθεί και το πίσω μέρος που πλέον έχει τον αμάζευτο...
Σωστά? |
Δεν ειναι απαρατητο αυτο εγω εχω 23αρες και 285 λιμπρες, ο βολβος 22αρες και 270 λιμπρες.
Τις ιδιες λιμπρες μπορεις να εχεις και με μαμα ραβδους.
Σε αμεσοτητα δεν κερδιζεις τη στιγμη που χανεις τιμονι, αμεσοτητα ειναι να μπορεις να τραβηξεις τιμονια μεσα στη μπουκα η να το γυρισεις και να ακουσει.Οταν το χανεις δεν ειναι αμεσοτητα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 18:11:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμεσότητα σε πολύ καλό οδόστρωμα εννοούσα (και με καλά λάστιχα, ζεστά semi)
οπότε πρακτικά χάνεις σε οποιοδήποτε άλλο οδόστρωμα = με κουτσοελατήρια το τιμόνι πάει περίπατο... και μαζί και το πίσω μέρος
οκ αντιληπτό
κάτι μου λέει ότι για δρόμο η λογική "οροφή" είναι για 106 οι 285 λιμπρες ενώ για 206 που είναι λίγο βαρύτερο ίσως κάτι παραπάνω.
Επίσης κάτι μου λέει ότι το 13άρι του Γιώργο μεταξύ 220~270 θα βρει την υγειά του.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 20:54:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη αρχισα να μελετω κάποια πράγματα για αναρτήσεις, να ρωτήσω.....
Η σκληρότητα των ελατηρίων που αναφέρατε στις δυο τελευταίες σελίδες με τί αμορτησέρ συνδιάζονται?
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 02:16:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Αμεσότητα σε πολύ καλό οδόστρωμα εννοούσα (και με καλά λάστιχα, ζεστά semi)
οπότε πρακτικά χάνεις σε οποιοδήποτε άλλο οδόστρωμα = με κουτσοελατήρια το τιμόνι πάει περίπατο... και μαζί και το πίσω μέρος
οκ αντιληπτό
κάτι μου λέει ότι για δρόμο η λογική "οροφή" είναι για 106 οι 285 λιμπρες ενώ για 206 που είναι λίγο βαρύτερο ίσως κάτι παραπάνω.
Επίσης κάτι μου λέει ότι το 13άρι του Γιώργο μεταξύ 220~270 θα βρει την υγειά του. |
Σε 106 βολτισιο εχω δει μεχρι και 350 αλλα υπερβολη.
220 ειναι λιγο, απο 250 μεχρι 300.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 02:19:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
red206rc έγραψε: | Επειδη αρχισα να μελετω κάποια πράγματα για αναρτήσεις, να ρωτήσω.....
Η σκληρότητα των ελατηρίων που αναφέρατε στις δυο τελευταίες σελίδες με τί αμορτησέρ συνδιάζονται?
|
bilstein και osrav αλλα και για τη leda που ρωτησα τα ιδια μου ειπαν.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 10:30:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | MEMsound έγραψε: | ....κάτι μου λέει ότι για δρόμο η λογική "οροφή" είναι για 106 οι 285 λιμπρες ενώ για 206 που είναι λίγο βαρύτερο ίσως κάτι παραπάνω.
Επίσης κάτι μου λέει ότι το 13άρι του Γιώργο μεταξύ 220~270 θα βρει την υγειά του. |
Σε 106 βολτισιο εχω δει μεχρι και 350 αλλα υπερβολη.
220 ειναι λιγο, απο 250 μεχρι 300. |
χμ μάλιστα
μαθαίνω μαθαίνω...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 14:05:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν είχαμε σηκώσει το αμάξι για να αλλάξουμε σασμάν φόραγα
325..
Μετα τα άλλαξα για να πάω πίστα και φόρεσα 380.. Είδα και έπαθα και
έτσι ξαναγύρισα στο 325..
Για τους Ελληνικούς δρόμους ακόμα και το 325 ελατήριο
είναι λίγο υπεβολικό...
Βέβαια στην πίστα που το δοκίμασα μου φάνηκε μια χαρά....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 16:19:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρα καλα θυμομουν!
Αφου και το 325 ειναι πολυ, γιατι δεν εβαλες κατευθειαν 285 ή 250?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 17:41:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα κάναμε τράμπα με τα προηγούμενα..
Βέβαια το μόνο σίγουρο οτι ψιλό ηρέμησε μάλλον.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 13:18:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
"Προσπερνάω" τις 2~3 ερωτήσεις των παιδιών πιο πάνω... στις οποίες θα επανέλθουμε.
Μέτρησα χθες τα δικά μου "proflex-άκια" :
Καταρχήν γράφουν πάνω 220 - 35 (ή 35 - 220 δεν θυμάμαι την σειρά)
Ελεύθερο μήκος έχουν 210mm
Πάχος σπείρας 10mm
Διάμετρος εξωτερική 95mm
οπότε εσωτερική (= -2 χ πάχος σπείρας) 75mm
Mε μια πρόχειρη ματιά στο παρακείμενο "μαύρο" 206... τα "ημίστενα" ελατήρια της PS είναι πάνω από 12mm εξωτερική διάμετρο αν και δεν μέτρησα με ακρίβεια.
Το θέμα είναι τι είναι το 220 και τι το 35
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 13:21:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Εγω θελω να μου πειτε τα προοδευτικα ελατηρια ειναι στενα?Τι υπερ εχουν?Στο περιπου ξερω οτι βοηθαει να κινησε με ανεση σε συνθηκες πολης και σε μεγαλους δρομους. |
τα προοδευετικα ελατηρια ειναι παντα φαρδια....προσφερουν καλη ανεση καθως ειναι σχεδον ιδια σε σκληροτητα με μαμα.
βοηθαν στριψιμο κυριως λογω του οτι κατεβαζουν το roll center δηλαδη το υψος του αμαξιου και τις τασεις που δημιουργουνται στο στρψιμο(να τουμπαρει που λεμε απλα).
για σπορ οδηγηση θελουμε τα στενα. αυτα τα ολιγα απλα και κατανοητα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 13:45:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | "Καταρχήν γράφουν πάνω 220 - 35 (ή 35 - 220 δεν θυμάμαι την σειρά)
Το θέμα είναι τι είναι το 220 και τι το 35 |
Tα στοιχεία που γράφει πάνω στο ελατήριο είναι ελεύθερο μήκος/διάμετρος/σκληρότητα. Προφανώς εσένα δεν γράφει διάμετρο έτσι οι κωδικοί σημαίνουν:
220=ελεύθερο μήκος σε χιλιοστά
35= σκληρότητα σε Ν/m
35Ν/m x5.7 = 199,5 lbs/inch
Επίσης παίρνεις και αυτό αν θέλεις να υπολογίζεις μόνος σου τα ελατήρια:
http://www.bluecoilspring.com/rate2.htm
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 13:56:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλιστα για το 35 δεν θα διαφωνήσω μιας και ακούγεται πολύ λογικό γιατί είναι μαλακό (σχετικό είναι αυτό βέβαια) )το αμάξι κλπ κλπ (τουλάχιστον σε σχέση με του Παναγιώτη με τα PS που ξέρουμε ότι είναι γύρω στις 280lb)
Όμως τo 220mm γιατί να είναι το ελευθερο μήκος αφού με την ρόδα κρεμασμένη (το ελατήρια ήταν "στον αέρα") το μέτρησα 210mm.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 13:59:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
22 μου φαινεται πολυ...
βεβαια αν το μετρησες μανθο 21 τοτε ειμαστε οκ...
η διαφορα του 1ποντου ειναι
α.ΘΕΣ ΓΥΑΛΙΑ
β. ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 14:00:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βρε παλικάρι μου δεν μπορείς να μιλήσεις λίγο σοβαρά?!?!?!?!
Δεν είναι όλα τα πράγματα αστεία σαν το αμάξι σου...
αχαχαχαχαχαχαχαχα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 14:09:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μου λες Μανθούκο; Οταν είναι σηκωμένο το αμάξι το ελατήριο παίζει πέρα δώθε σαν κουδουνίστρα; Η είναι εκ των πραγματων προφορτισμένο για να πιάνει σωστά πάνω στα πιατέλα;
Εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει ποτέ να μετράνε ελεύθερο μήκος ελατηρίου αν αυτό δεν το έχουμε στα χέρια μας! Και 1cm προφόρτιση για να στέκεται πάνω στα πιατέλα είναι ήδη πολύ μικρή τιμή....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 14:13:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν αμάξι είναι σημωμένο το ελατήριο παίζει σαν κουνίστρα όπως ακριβώς όπως συμβαίνει και στο cup του Νίκου.
Δεν έχει καθόλου προφόρτιση από την τοποθέτηση.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|