PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Στενά Ελατήρια!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 16:50:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το καταλαβαίνω απόλυτα για τα εμπρός ελαστικά.
Ότι μια θα πατάνε και μια θα "πετάνε".

Τα πίσω όμως?

Ας ξαναδώσω μια απάντηση...

Εννοείς ότι οι αναπηδήσεις του εμπρός μέρους μεταφέρονται μέσω του σασί και στον πίσω μέρος και χάνει και αυτό την πρόσφυση με το συγκεκριμένο οδόστρωμα?

(Αναλυτικότερα επειδή οι πίσω ράβδοι στρέψης είναι σκληρές (ακόμα και οι μαμά ράβδοι πίσω είναι σκληρές για το βάρος του ραλλι και το συγκεκριμένο είναι μάλλον ελαφρύτερο από μαμά) + τα πολύ σκληρά αμορτισέρ πίστας εμπρός-πίσω αδυνατούν να ακολουθήσουν ντις ανωμαλίες του δρόμου
οπότε
\όταν σκληραίνει πολύ μπροστά όι αναπήδήσεις φτάνουν και στους πίσω τροχούς και χάνεται η μπάλα.)
Μήπως λέω μπουρδες? Laughing



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 16:55:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστοτατος.
Γιατι lagaρεις ομως στο να τα σκεφτεις? Laughing
Συν του οτι η βιδωμενη μουρη ειναι το παν κατα τη γνωμη μου για τον ελεγχο του αυτοκινητου γιατι μπροστα ειναι τιμονι κινηση κλπ οποτε με μια σωστα βιδωμενη μουρη δεν χανεις τον ελεγχο σε ανωμαλιες οποτε και ο κωλος να κανει να φυγει,ελεγχεις με τιμονι γκαζι φρενο κλπ.
Οποτε σκεψου αν εχεις μια μουρη που χανεται . . . αρα τιμονια προσφυση κλπ το θα γινει αν χαθει και ο κωλος!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 17:06:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρα συνεχίζοντας το παίξιμο με τις λέξεις...
και εγώ όταν είπα
Παράθεση:
"Για το πίσω μέρος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ σχεση το ελατήριο εμπρός"

το διατύπωσα λάθος. (sorry)

Εννούσα δεν έχει άμεση σχέση = Έχει έμμεση σχέση.

Άμεση θα έλεγα ότι έχουν οι ράβδοι στρέψης, η πίσω αντιστρεπτική και τα πίσω αμορτισερ.

Σωστα φίλτατε?

Προφανώς όταν σκληρύνεις λίγο (σε σχέση με μαμά) εμπρός και πίσω με αμορτισερ + σχετικά σκληρά ελατήρια εμπρός (έως πχ 200 λίμπρες) είσαι οκ.

Για πιο σκληρά ελατήρια θες και πιο σκληρές ράβδους πίσω όμως όσο σκληραίνεις τόσο χάνεις σε πρόσφυση σε ανώμαλο = δημόσιο δρόμο (και όχι σε πίστα με φλατ οδόστρωμα). Από την άλλη κερδίζεις σε αμεσότητα.

Αν πάλι ξεφύγεις σε σκληρότητα εμπρός τότε η μούρη αναπηδά δεν είναι σε συνεχή επαφή ανοίγει ευκολα τροχιά και ακολουθεί και το πίσω μέρος που πλέον έχει τον αμάζευτο...

Σωστά? Question


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 17:46:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:

Για πιο σκληρά ελατήρια θες και πιο σκληρές ράβδους πίσω όμως όσο σκληραίνεις τόσο χάνεις σε πρόσφυση σε ανώμαλο = δημόσιο δρόμο (και όχι σε πίστα με φλατ οδόστρωμα). Από την άλλη κερδίζεις σε αμεσότητα.

Αν πάλι ξεφύγεις σε σκληρότητα εμπρός τότε η μούρη αναπηδά δεν είναι σε συνεχή επαφή ανοίγει ευκολα τροχιά και ακολουθεί και το πίσω μέρος που πλέον έχει τον αμάζευτο...

Σωστά? Question

Δεν ειναι απαρατητο αυτο εγω εχω 23αρες και 285 λιμπρες, ο βολβος 22αρες και 270 λιμπρες.
Τις ιδιες λιμπρες μπορεις να εχεις και με μαμα ραβδους.
Σε αμεσοτητα δεν κερδιζεις τη στιγμη που χανεις τιμονι, αμεσοτητα ειναι να μπορεις να τραβηξεις τιμονια μεσα στη μπουκα η να το γυρισεις και να ακουσει.Οταν το χανεις δεν ειναι αμεσοτητα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 18:11:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμεσότητα σε πολύ καλό οδόστρωμα εννοούσα (και με καλά λάστιχα, ζεστά semi)
οπότε πρακτικά χάνεις σε οποιοδήποτε άλλο οδόστρωμα = με κουτσοελατήρια το τιμόνι πάει περίπατο... και μαζί και το πίσω μέρος Wink

οκ αντιληπτό Wink

κάτι μου λέει ότι για δρόμο η λογική "οροφή" είναι για 106 οι 285 λιμπρες ενώ για 206 που είναι λίγο βαρύτερο ίσως κάτι παραπάνω.

Επίσης κάτι μου λέει ότι το 13άρι του Γιώργο μεταξύ 220~270 θα βρει την υγειά του. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 20:54:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη αρχισα να μελετω κάποια πράγματα για αναρτήσεις, να ρωτήσω.....

Η σκληρότητα των ελατηρίων που αναφέρατε στις δυο τελευταίες σελίδες με τί αμορτησέρ συνδιάζονται?
Question


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 02:16:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Αμεσότητα σε πολύ καλό οδόστρωμα εννοούσα (και με καλά λάστιχα, ζεστά semi)
οπότε πρακτικά χάνεις σε οποιοδήποτε άλλο οδόστρωμα = με κουτσοελατήρια το τιμόνι πάει περίπατο... και μαζί και το πίσω μέρος Wink

οκ αντιληπτό Wink

κάτι μου λέει ότι για δρόμο η λογική "οροφή" είναι για 106 οι 285 λιμπρες ενώ για 206 που είναι λίγο βαρύτερο ίσως κάτι παραπάνω.

Επίσης κάτι μου λέει ότι το 13άρι του Γιώργο μεταξύ 220~270 θα βρει την υγειά του. Wink

Σε 106 βολτισιο εχω δει μεχρι και 350 αλλα υπερβολη.

220 ειναι λιγο, απο 250 μεχρι 300.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 02:19:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

red206rc έγραψε:
Επειδη αρχισα να μελετω κάποια πράγματα για αναρτήσεις, να ρωτήσω.....

Η σκληρότητα των ελατηρίων που αναφέρατε στις δυο τελευταίες σελίδες με τί αμορτησέρ συνδιάζονται?
Question

bilstein και osrav αλλα και για τη leda που ρωτησα τα ιδια μου ειπαν.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 10:30:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
MEMsound έγραψε:
....κάτι μου λέει ότι για δρόμο η λογική "οροφή" είναι για 106 οι 285 λιμπρες ενώ για 206 που είναι λίγο βαρύτερο ίσως κάτι παραπάνω.

Επίσης κάτι μου λέει ότι το 13άρι του Γιώργο μεταξύ 220~270 θα βρει την υγειά του. Wink

Σε 106 βολτισιο εχω δει μεχρι και 350 αλλα υπερβολη.

220 ειναι λιγο, απο 250 μεχρι 300.


χμ μάλιστα
μαθαίνω μαθαίνω... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 14:05:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν είχαμε σηκώσει το αμάξι για να αλλάξουμε σασμάν φόραγα
325..
Μετα τα άλλαξα για να πάω πίστα και φόρεσα 380.. Είδα και έπαθα και
έτσι ξαναγύρισα στο 325..
Για τους Ελληνικούς δρόμους ακόμα και το 325 ελατήριο
είναι λίγο υπεβολικό...

Βέβαια στην πίστα που το δοκίμασα μου φάνηκε μια χαρά....

Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 16:19:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρα καλα θυμομουν! Wink

Αφου και το 325 ειναι πολυ, γιατι δεν εβαλες κατευθειαν 285 ή 250?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 17:41:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα κάναμε τράμπα με τα προηγούμενα..
Βέβαια το μόνο σίγουρο οτι ψιλό ηρέμησε μάλλον..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 13:18:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

"Προσπερνάω" Laughing τις 2~3 ερωτήσεις των παιδιών πιο πάνω... στις οποίες θα επανέλθουμε.

Μέτρησα χθες τα δικά μου "proflex-άκια" Razz :

Καταρχήν γράφουν πάνω 220 - 35 (ή 35 - 220 δεν θυμάμαι την σειρά)
Ελεύθερο μήκος έχουν 210mm
Πάχος σπείρας 10mm
Διάμετρος εξωτερική 95mm
οπότε εσωτερική (= -2 χ πάχος σπείρας) 75mm

Mε μια πρόχειρη ματιά στο παρακείμενο "μαύρο" Razz 206... τα "ημίστενα" ελατήρια της PS είναι πάνω από 12mm εξωτερική διάμετρο αν και δεν μέτρησα με ακρίβεια.

Το θέμα είναι τι είναι το 220 και τι το 35 Question Confused


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 13:21:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Εγω θελω να μου πειτε τα προοδευτικα ελατηρια ειναι στενα?Τι υπερ εχουν?Στο περιπου ξερω οτι βοηθαει να κινησε με ανεση σε συνθηκες πολης και σε μεγαλους δρομους.


τα προοδευετικα ελατηρια ειναι παντα φαρδια....προσφερουν καλη ανεση καθως ειναι σχεδον ιδια σε σκληροτητα με μαμα.
βοηθαν στριψιμο κυριως λογω του οτι κατεβαζουν το roll center δηλαδη το υψος του αμαξιου και τις τασεις που δημιουργουνται στο στρψιμο(να τουμπαρει που λεμε απλα).

για σπορ οδηγηση θελουμε τα στενα. αυτα τα ολιγα απλα και κατανοητα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 13:45:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
"Καταρχήν γράφουν πάνω 220 - 35 (ή 35 - 220 δεν θυμάμαι την σειρά)
Το θέμα είναι τι είναι το 220 και τι το 35 Question Confused


Tα στοιχεία που γράφει πάνω στο ελατήριο είναι ελεύθερο μήκος/διάμετρος/σκληρότητα. Προφανώς εσένα δεν γράφει διάμετρο έτσι οι κωδικοί σημαίνουν:

220=ελεύθερο μήκος σε χιλιοστά
35= σκληρότητα σε Ν/m

35Ν/m x5.7 = 199,5 lbs/inch

Επίσης παίρνεις και αυτό αν θέλεις να υπολογίζεις μόνος σου τα ελατήρια:
http://www.bluecoilspring.com/rate2.htm



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 13:56:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλιστα για το 35 δεν θα διαφωνήσω μιας και ακούγεται πολύ λογικό γιατί είναι μαλακό (σχετικό είναι αυτό βέβαια) )το αμάξι κλπ κλπ (τουλάχιστον σε σχέση με του Παναγιώτη με τα PS που ξέρουμε ότι είναι γύρω στις 280lb)

Όμως τo 220mm γιατί να είναι το ελευθερο μήκος αφού με την ρόδα κρεμασμένη (το ελατήρια ήταν "στον αέρα") το μέτρησα 210mm.

Confused Confused


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 13:59:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

22 μου φαινεται πολυ...

βεβαια αν το μετρησες μανθο 21 τοτε ειμαστε οκ...

η διαφορα του 1ποντου ειναι

α.ΘΕΣ ΓΥΑΛΙΑ Cool Cool Cool
β. ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 14:00:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βρε παλικάρι μου δεν μπορείς να μιλήσεις λίγο σοβαρά?!?!?!?!
Δεν είναι όλα τα πράγματα αστεία σαν το αμάξι σου...
αχαχαχαχαχαχαχαχα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 14:09:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν μου λες Μανθούκο; Οταν είναι σηκωμένο το αμάξι το ελατήριο παίζει πέρα δώθε σαν κουδουνίστρα; Η είναι εκ των πραγματων προφορτισμένο για να πιάνει σωστά πάνω στα πιατέλα;

Εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει ποτέ να μετράνε ελεύθερο μήκος ελατηρίου αν αυτό δεν το έχουμε στα χέρια μας! Και 1cm προφόρτιση για να στέκεται πάνω στα πιατέλα είναι ήδη πολύ μικρή τιμή....



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 14:13:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν αμάξι είναι σημωμένο το ελατήριο παίζει σαν κουνίστρα όπως ακριβώς όπως συμβαίνει και στο cup του Νίκου.

Δεν έχει καθόλου προφόρτιση από την τοποθέτηση. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,139s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on