PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης
Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2014, 11:37:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Αν δεν εμπιστευεσαι τον προηγουμενο κατοχο σχετικά με το αν εχει τσεκαρει/ρυθμισει χρόνισμα, ή αν εχει καθαρίσει βαλβίδες, πριν το παρεις:
- τσεκαρεις μια τα trims για να δεις με μια πρωτη ματια αν ειναι οκ το χρονισμα
- εναν ελεγχο με το χερι στον αξονα της τουρμπίνας να δεις αν εχει μαζεψει μποσικα, και οπτικα το σωληνακι λαδιου της αν εχει διαρροες.
- ισως και εναν ελεγχο σε διαγνωστικο να δεις τι βλαβες εχουν καταγραφει πχ για καμια αντλία ψυξης τουρμπο που συνηθως τα φτυνει και δεν αναβει τσεκ, παρα μονο καταγραφεται.
Δυστυχως δεν μπορεις να διαπιστωσεις αμεσα την καταναλωση λαδιου. Εκει απλα εμπιστευεσαι (ή οχι) τα λογια του ιδιοκτητη, σχετικα με το ποσο καιει, τι λαδια έβαζε και ανα πόσο τα αλλαζε (αν δεν εχει βιβλιο service).
Κατα τα αλλα δεν νομιζω οτι μπορεις να τσεκαρεις κατι αλλο σχετικα με την κατασταση του κινητηρα, -οπως και σε ολα τα αυτοκινητα αλλωστε- εκτος απο την αποδοση του στο δρόμο, αν εχεις παραδειγμα προς συγκριση, και τον ηχο του κινητηρα -αν και ο ΤΗΡ εχει διαφορους θορυβους που συνηθως ειναι φυσιολογικοι-.
Οποτε ενας εμπειρος φίλος ιδιοκτητης ΤΗΡ θα μπορουσε να σε καθοδηγησει στον ελεγχο του κινητηρα ενος μεταχειρισμενου.
Αφου το παρεις, αν θες να εισαι πιο σιγουρος, λυνεις ψευτοκαπακο, τσεκαρεις χρονισμα/τεντωτήρα, καθαριζεις βαλβιδες, αλλαζεις λαδια φίλτρα, μπουζι και εισαι οκ.
Α και φυσικα προτιμας μοντελο παραγωγής 2008 και μετα. |
Νομίζω πως σε αυτές τις κινήσεις θα προβώ και εγώ, εφόσον καταλήξω να πάρω ένα 207 RC του '08 που ''ζαχαρώνω''...
|
|