PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Dunlop sp9000
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2003, 00:47:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
kaisaras96 έγραψε:

Αααα και κατι αλλο τωρα γυρναει με το φρενο πολυ παραπανω απο τα απαραδεκτα Conti.Γενικα δεν θα το προτινα για ηρεμη χρηση.


το ακουσα και αυτο!

μετα τα dunlop και f1 σαν καλυτερη λυση προταθηκαν τα continental !!!

ελεος δεν αντεχω αλλο!
Crying or Very sad Crying or Very sad


Καλα απο οσα ειπα αυτο καταλαβες Question
Ημαρτον....... Shocked
Ελεος..... Confused

Το οτι γυρναει παραπανω στα φρενα,ειναι γεγονος με τα Dunlop, προφανως λογω αυξημενης προσφυσης μπροστα και δεν ειναι αναγκαστικα κακο.
Εγω τσακωθηκα με 29 λαστηχαδες που μου λεγαν οτι ειναι γα** τα λαστηχα τα Κοντι και οτι εγω ειμαι κ@@@λας και τα κατεστρεψα τοσο γρηγορα.
Αν εδινα εγω τα λεφτα θα αλλαζα και την ρεζερβα κι ας ειναι καινουργια.

Απλα ειναι θεμα οδηγησης και μονο το τι λαστηχα θα βαλει ο καθενας.Εγω δοκιμασα την τυχη μου σε ενα παρα πολυ σπορ λαστηχο.Οταν ειναι να βαλω ξανα λαστηχα, θα σας πω αν θα ξαναβαζα τετοια κατηγορια ελαστικων.

Αλλα σιγουρα οχι Κοντινενταλ....μακρυα απο μας!




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2003, 00:50:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:
DimiP έγραψε:
kaisaras96 έγραψε:

Αααα και κατι αλλο τωρα γυρναει με το φρενο πολυ παραπανω απο τα απαραδεκτα Conti.Γενικα δεν θα το προτινα για ηρεμη χρηση.


το ακουσα και αυτο!

μετα τα dunlop και f1 σαν καλυτερη λυση προταθηκαν τα continental !!!

ελεος δεν αντεχω αλλο!
Crying or Very sad Crying or Very sad


Καλα απο οσα ειπα αυτο καταλαβες Question
Ημαρτον....... Shocked
Ελεος..... Confused

Το οτι γυρναει παραπανω στα φρενα,ειναι γεγονος με τα Dunlop, προφανως λογω αυξημενης προσφυσης μπροστα και δεν ειναι αναγκαστικα κακο.
Εγω τσακωθηκα με 29 λαστηχαδες που μου λεγαν οτι ειναι γα** τα λαστηχα τα Κοντι και οτι εγω ειμαι κ@@@λας και τα κατεστρεψα τοσο γρηγορα.
Αν εδινα εγω τα λεφτα θα αλλαζα και την ρεζερβα κι ας ειναι καινουργια.

Απλα ειναι θεμα οδηγησης και μονο το τι λαστηχα θα βαλει ο καθενας.Εγω δοκιμασα την τυχη μου σε ενα παρα πολυ σπορ λαστηχο.Οταν ειναι να βαλω ξανα λαστηχα, θα σας πω αν θα ξαναβαζα τετοια κατηγορια ελαστικων.

Αλλα σιγουρα οχι Κοντινενταλ....μακρυα απο μας!


οχι ρε Κωστα , δεν καταλαβα μονο αυτα!
απλα μου εκανε εντυπωση και βρηκα ευκαιρια να πω και για τα conti.
Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 01:50:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι γνωστό ότι θεωρώ τα Conti πολύ καλά λάστιχα...
...και τα Pirelli (P7000 και PZero) απλά κορυφαία. Ταιριάζουν γάντι με τις σπορ γαλλικές αναρτήσεις και την γλυστερή ελληνική άσφαλτο. Και στην βροχή πολύ καλά. Στο χιόνι γλυστράνε, αλλά... αλλίμονο! Και πολύ ανθεκτικά στο χρόνο και στη χρήση!
Αλλά για τις σκληρές πίστες τα Ρ7000 δεν κάνουν σίγουρα. Δοκιμασμένα! Καταστρέφονται σε χρόνο ρεκόρ! Πιθανότατα το ίδιο να συμβαίνει σε όλα τα λάστιχα δρόμου, αλλά δεν έχω ιδιαίτερη προσωπική πείρα σε αυτό.

Παρένθεση σε όσα λέτε. Απλά βαρέθηκα να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια...
Και ουσία καμιά!
Στην σπορ κατηγορία όλα καλά είναι οδηγάρες μου. Τα μεν υπερέχουν αλλού και τα δε αλλού. Σιγά μην μπορούμε να εντοπίσουμε διαφορές έτσι εύκολα! Κρατάει αλλά γλυστράει απότομα;! Από χίλιους δυο παράγοντες μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο πέρα από τα λάστιχα (οδηγός, αυτοκίνητο, δρόμος, καιρός, θερμοκρασίες, πίεση ελαστικών κλπ).
Θα το τεκμηρίωνα περισσότερο αυτό (ξανά) αλλά... ας το κάνει κάποιος άλλος αυτή τη φορά.

Απλά, μην βιάζεστε να κατηγορήσετε ένα ελαστικό που νομίζετε ότι σας "πούλησε".


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0999s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on