Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 19:52:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | dokimase prota ipsi kai blepeis
nai diafora mpros piso 3.5 kai pano...kai 4 na sas katsei einai ok gia na deis ti ftiaei |
Οποτε καταληγουμε εκει που φοβομουνα Πρεπει να ψηλωσω μπροστα αρχικα θα σηκωσω ενα ποωτο μπροστα ελπιζωντας να δω βελτιωση και αν δω εστω και μικρη θα παω και λιγο παραπανω.
Οδηγικα υπαρχεουν μηπως καποια τιπς που μπορουμε να κανουμε για να ελαττωσουμε υποστροφη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 19:54:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απειρα και τιπ και με λιγα λεφτα αλλαγες ευθυγραμμιση κλπ
αλλα πρωτα πρεπει να βρεις τη πραγματικη πηγη του προβληματος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 20:02:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mια και μου το θυμισες να το πω και αυτο...μολις περασα ΚΤΕΟ και ειδα οτι εχω διαφορα πισω 4 μοναδες...μπορει να λεω και μλακια αλλα το παραθετω και αυτο...και μαλλον θελω και ευθυγραμμιση επισης
Και κατι αλλο για να γνωριζετε...τα λαστιχα μου ειναι toyo T1R με 8 χιλιαδες χλμ..απλα το παραθετω και αυτο μηπως βοηυησει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 20:07:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε συμβατική μορφή του αυτοκινήτου δε μπορείτε να κάνετε κ πολλά πράγματα πέραν δηλ. μιας καλής 4 άδας αμορτισέρ-ελατηρίων κ δοκών. Από εκεί κ πέρα θα πρέπει να συμβιαβστείτε με το αυτοκινητάκι σας, να μάθετε τις ιδιοτροπίες του κ να ανεβάσετε την τεχνική σας στην οδήγηση.
Μη τα περιμένετε όλα από το αυτοκίνητο δηλ. να καταλαβαίνει πότε το φορτώσατε, πότε έχει κατηφόρα, στροφές κ να διορθώνει τις μλκίες κ να στρίβει μόνο του με τις πάντες .
Όσα λεφτά κ να ρίξετε το αμάξι θέλει οδηγό για στρίψει
Εναλλακτικά μπορείτε να πάρετε κανένα τηλεκατευθυνόμενο, είναι πιο ανώδυνο κ ασφαλές |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 23:29:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
rebound σε μη ρυθμιζομενη αναρτηση (στενοπιατελη η οχι) δυστυχως δεν μπορεις να ρυθμισεις (ενω ακομα και στην ρυθμιζομενη εχεις περιορισμο απο την ελαχιστη και μεγιστη τιμη που εχει δωσει ο κατασκευαστης της)
παιξε με το υψος οπως σου ειπε Παναγιωτης να δεις αν διορθωνεται
επισης μια ευθυγραμμιαση - να δεις που βρισκεσαι τωρα - και δοκιμασε το πολυ 0,4 συνολικα συκλιση εμπρος (= 0,2 σε κα8ε πλευρα)
επισης αποστατες 15mm εμπρος πολυ πιθανο να σου αρεσουν...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 01:58:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν εχει προβλημα υποστροφής.. απλώς δημιουργείς υπερστροφή!
Αν υπερβάλλεις θα γίνει ενοχλητικά υπερστροφικό, αν βρεις την χρυσή τομή πάρεις ενα ουδέτερο, ωστόσο κατευθυντικό αυτοκινητο με το γκάζι σταθερό και συνάμα υπεροστροφικό οταν αφήνεις γκαζί.
Πως γινονται ολα αυτά? Με κούρδισμα πίσω, αν εχεις τις γνώσεις θελει μονο χρόνο για δοκιμές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 08:38:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
jonh μιλας για μαμα υψη?
ειχες παιξει με το δικο σου?
εγω στο δικο μου εχω παρατηρησει οτι επειδη εκατσε κατα λαθος πιο χαμηλα πισω εχει παραπανω υποστροφη που δεν ειναι λογικο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 08:56:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | jonh μιλας για μαμα υψη?
ειχες παιξει με το δικο σου?
εγω στο δικο μου εχω παρατηρησει οτι επειδη εκατσε κατα λαθος πιο χαμηλα πισω εχει παραπανω υποστροφη που δεν ειναι λογικο |
οπως το λες, συγκριτικά όσο πεφτει ο κώλος πέσει μετατοπίζεται προς τα πίσω η κατανομή βάρους με υποστροφικές συνέπειες.
Τα πειράματα τα χω κάνει στο σαξό, για να καταλήξω εκει που ηθελα εγώ το κούρδισα 3 φορές στον μηχανικό και 5-6 μόνος μου...
Το χω δοκιμάσει και με καθόλου και με λιγο χαμήλωμα.
Προσωπικά εγώ κατέληξα σε -0,7cm χαμήλωμα εμπρός και καθολου πίσω στο σαξό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 09:37:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχει διαφορα η υποστροφη χωρις γκαζι
απο την υποστροφη με γκαζι (δεν εννοω "σανιδα" οπου εκει οφειλεται στην απωλεια προσφυσης απο το σπινιαρισμα)
γινετεε πιο συγκεκριμενοι αλλιως δεν θα βγει νοημα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 11:37:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | εχει διαφορα η υποστροφη χωρις γκαζι
απο την υποστροφη με γκαζι (δεν εννοω "σανιδα" οπου εκει οφειλεται στην απωλεια προσφυσης απο το σπινιαρισμα)
γινετεε πιο συγκεκριμενοι αλλιως δεν θα βγει νοημα |
ναι κι εγώ δεν αναφέρομαι σε απώλεια προσφυσης αλλά στο λεγόμενο power understeering. H' πιο απλά οταν η μουρη ανοιγει την τροχιά της λόγω χιλιομέτρων.
Εφόσον εχει coilover μπορεί απλά να το χαμηλώσει αρκετά μπροστά μονο για να δοκιμάσει μια διαφορετική κατανομή βαρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 11:43:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To μπέδεμα νομίζω γίνεται από διαφορετικούς παράγοντες. Δηλ. μπορεί να έχει φθαρμένα εμπρός λάστιχα να νομίζει ότι έχει υποστροφή λόγω στησίματος. Αποτέλεσμα είναι να γλυστράει προς στιγμή στην είσοδο της στροφής κ μετά να "μπαίνει" απότομα.
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Κ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΡΟΜΟ όχι κατηφόρες ή ανηφόρες. Εκεί παίζει ρόλο είπαμε η αντίληψη - τεχνική του οδηγού κ η γνώση του στο στις ιδιεταιρότητες του αυτοκινήτου του..
Μην περιμένετε αν έχετε φθαρμένα ελαστικά κ αμορτισέρ να καταλάβετε το φαινόμενο υποστροφής-υπερστροφής, το αμάξι πάει αλαντάλον..!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την GEMI στις Δευ 22 Αύγ 2011, 11:47:42, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 11:44:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικα νικο οδηγα του αλιεν αφου εχετε ιδια αναρτηση και αυτος ειναι τερμα ψηλωμενος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 11:48:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η σειρά κ κανόνες που έκανα προσωπικά είναι :
Αφού βάλετε καινούργια ελάστικά κ μετρήσετε τα αμορτισέρ σας με επίπεδο αμάξι (δηλ. ομοιόμορφο ύψος εμπρός-πίσω) ξεκινάτε τις δοκιμές. Βρίσκετε μία συγκεκριμένη στροφή χωρίς κίνηση κ αρχίζετε τα πειράματα. Κατόπιν δουλεύετε με τις πιέσεις ελαστικών κ ξαναδοκιμάζετε. Μετά με αποστάτες 1,5 cm το πολύ πίσω (αρχικά) κ μετά (εμπρός κ πίσω). Αν εξακολουθεί να μη σας ικανοποιεί τότε αρχίζετε τα χαμηλώματα εμπρός.
Αν πάλι δε σας αρέσει αλλάζεται αμορτισέρ με ρυθμιζόμενο κάμπερ κ παίζετε με την απόκλιση.
Eπίσης κάνετε ευθυγράμμιση μετά από το αρχικό setup. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 12:45:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: |
οπως το λες, συγκριτικά όσο πεφτει ο κώλος πέσει μετατοπίζεται προς τα πίσω η κατανομή βάρους με υποστροφικές συνέπειες.
|
σας ειπα οτι με εξτρα βαρος πισω υποστρεφει περισσοτερο..
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΜΑΜΑ 206 ΜΕ το cc...
Οπως και το ιδιο το cc με ανοιχτη ή κλειστη οροφη!
----------------------------------------------------------------------------
Σταματα να πλατιαζεις και να γραφεις οτι σου 'ρθει για πραγματα που δεν γνωριζεις.
εκ της MOD Team
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!
207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 13:08:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι πάλι γιατί να στρίψεις με ανοιχτή οροφή?Φαντάζομαι πως τότε το σασί θα είναι "άδετο" εντελώς και εκεί δε γκρινιάζεις γιατί ξέρεις γιατί υποστρέφει.
Εμένα όλο το πρόβλημα στο Νίκο αν υποθέσουμε οτι δε κάνει καμια ταρζανιά οδηγικά θεωρώ πως είναι στο υπερβολικά (ίσως και λάθος) χαμήλωμα κυρίως..
Εγώ πάντως με τα "σλίκ" πίσω δεν έχω τέτοια φαινόμενα Εγώ κάνω κόντρες με το κώλο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 13:23:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
reselie-206 έγραψε: | Kαι πάλι γιατί να στρίψεις με ανοιχτή οροφή? εκεί δε γκρινιάζεις γιατί ξέρεις γιατί υποστρέφει.
Εμένα όλο το πρόβλημα στο Νίκο αν υποθέσουμε οτι δε κάνει καμια ταρζανιά οδηγικά θεωρώ πως είναι στο υπερβολικά (ίσως και λάθος) χαμήλωμα κυρίως.. |
αυτο που λες για την οροφη εχεις δικιο ελα ομως που οταν εισαι καμπριος σε πιανει αυτο το αισθημα ελευθεριας και ειδικα σε ομορφες διαδρομες στην επαρχεια ειναι αλλιως με ανοιχτο.. σαν να εισαι σε μηχανακι και να πλαγιαζεις...
Τεσπα ετσι κ αλλιως εγω δεν ειμαι στριφτερος. ΑΠΛΟΣ το αναφερω για να καταλαβετε οτι μια αλαγη στο βαρος πισω μπρος (οπως αυτη που φερνει το ανοιγμα της οροφης) ΑΛΛΑζει εντελος το πατημα του αμαξιου.
Και επιδης το ιδιο θελω να τονισω για τα απλα 206 και τα cc... ΔΕΧ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.. πιστεψτε με. στα κανονικα ο κολος φευγει πολυ ποιο ευκολα απο τα cc... υπερστρεφουν δηλαδη πιο ευκολα.. ειδικα αν εχουν καλο στησημο μπροστα.
Τον ΝΙΚΟ τον κραζω εδω και μηνες για το υπερβολικο χαμηλομα του. 4 εκ πισω ειναι TOO MUCH! 2 πισω και 2μιση 3 μπροστα ειναι τζετ!
εγω ειμαι 2 πισω 2 μπροστα για να κραταω και την μαμα κληση του αμαξιου.
ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ αυτο που ειπε καποιος πιο πανω.
ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗ εχουμε για 2 διαφορετικους λογους...
ειτε λογο του αμαξιου σαν στησημο- αμαξομα κτλ..
ΚΑΙ λογο πατηματος γκαζιου - σπινιαρισματος..
Ο νικος μαλλον εχει προβλημα με το δευτερο οπως και εγω αν σανιδωσω το γκαζι στο απεξ.. ΚΑΙ ο λογος για μενα ειναι αυτος που σας ειπαμ τα cc λογο των κιλων παραπανω που εχουμε στον πισω αξονα σπινιαρουνε πολυ πιο ευκολα (μπροστα) απο τα απλα.
Μην με κανετε να αναλυσω απλη φυσικη λυκειου, εξισωση τριβης εχει σχεση με μαζα (ΒΑΡΟΣ) ... Τ = μΝ οπου Ν ειναι m επι g...
αρα η τριβη ειναι σκ**α οταν μπροστα ειναι ελαφρυ το αμαξι..
Ολη αυτη η θεωρια την βλεπω και στην πραξη. Σας εγραψα και πριν (στο ποστ που σβηστηκε) , αν με κλειστο κανω εκινηση σπινιαρει ελαχιστα εως καθολου, αν ανοιξω οροφη σπινιαρει περισσοτερο (περισσοτερο βαρος πισω , αν βαλω και φουλα αεριο (35 κιλα στον πισω αξονα) δεν ξεκιναει χορις τρελο σπινιαρισμα..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 15:43:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | βασικα νικο οδηγα του αλιεν αφου εχετε ιδια αναρτηση και αυτος ειναι τερμα ψηλωμενος |
Δυστυχως δεν ειναι δικο μου αμαξι και περα απο αυτο εδω δεν εχουμε Μεγαρα ωστε να το μαθω και να το πιεσω πολυ να δω πως συμπεριφερεται..Απο το λιγο που εχω πιεσει εχω καταλαβει οτι τα πραματα εκει ειναι λιγο καλυτερα απο μενα..η αισθηση που σου δινει μπροστα του Αλεξ ειναι οτι συνεχιζει να διαβαζει το δρομο και φτανει στα ορια λιγο πιο αργα...στο δικο μου το πολεμας το θεμα με γκαζι-τιμονι λιγο νωριτερα.Για να στο εξηγησω να καταλαβεις,σε μενα πρεπει να αρχισεις να ανοιγεσαι για την εξοδο πιο νωρις για να μην μουλαρωσει και υποστρεψει μπροστα...ελπιζω να καταλαβες τι εννοω
@Γιαννη(GEMI)..λαστιχα -αναρτηση-ψαλιδια ειναι καινουρια οποτε δεν εχουμε θεμα απο εκει..και οι ζαντες ελεγχθηκαν πριν λιγο καιρο και ειναι ισιες..αυτα ως προς την κατασταση του αμαξιου.
MEMsound έγραψε: | εχει διαφορα η υποστροφη χωρις γκαζι
απο την υποστροφη με γκαζι (δεν εννοω "σανιδα" οπου εκει οφειλεται στην απωλεια προσφυσης απο το σπινιαρισμα)
|
Αναφερομαι στην υποστροφη με γκαζι
@Γιαννη(πλακετοκοφτη)..μπροστα το εχω χαμηλωσει 5 εκ και πισω 4 οποτε ο δρομος ειναι μαλλον προς το σηκωμα προς τα πανω
Ειναι μια λογικη παντως να το κανω πιο υπερστροφικο..
Οσο για αυτα που γραφτηκαν για κλειστο και cc οντως το κλειστο ειναι πιο υπερστροφικο..με κορυφαιο υπερστροφικο το RC που παντα στο turn in οποτε το πιεσα εμπαινε με τον κωλο για να παρει τη γραμμη του(ελεγχομενα βεβαια)
Τελος οσον αφορα για ανοιχτο-κλειστο cc τι να σας πω Εμενα δεν μου φαινεται καμια διαφορα,μην σας πω και ψεματα...και γιατι να κανει δηλαδη,για τα 10-15 κιλα του βαρους της λαμαρινας?Ουτε νιωθω το πλαισιο πιο αδετο,γιατι μεταξυ μας,και κλειστο παλι αδετο ειναι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 15:47:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | Ουτε νιωθω το πλαισιο πιο αδετο,γιατι μεταξυ μας,και κλειστο παλι αδετο ειναι |
...γιατι πολυ απλα.... ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΜΠΑΡΑ μπροστα... στο λεω και εγω και τα παιδια εδω και 1μιση χρονο...
ΔΕΝ ΕΧΕΙ σχεση το cc με μπαρα και χωρις... θα με κανεις να ξηλωσω την δικια μου να στην "φορεσω" μια μερα να δεις πως αλαζει η ακαμψια....
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 16:05:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | [Αναφερομαι στην υποστροφη με γκαζι |
Αν ειναι έτσι, τότε νομίζω πως η δικιά μου εκδοχή δεν εχει πιθανότητες.
Κοίτα το toe...
Ερωτηση, αντε και στα βγάζει τα μουτρα με γκάζι οταν το αφήνεις σου γυρνάει εστω και λιγο πισω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2011, 16:14:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | nikos 206cc έγραψε: | [Αναφερομαι στην υποστροφη με γκαζι |
Αν ειναι έτσι, τότε νομίζω πως η δικιά μου εκδοχή δεν εχει πιθανότητες.
Κοίτα το toe...
Ερωτηση, αντε και στα βγάζει τα μουτρα με γκάζι οταν το αφήνεις σου γυρνάει εστω και λιγο πισω? |
Yποστροφη εχω και χωρις γκαζι,απλα εδω αναφερομαι στην υποστροφη με γκαζι...υποστροφη χωρις γκαζι εχω σε πολυ κλειστες στροφες και ξεκιναει μετα το turn in εως και το apex της στροφης...αλλο μεγαλο προβλημα αυτο παλι αλλα θελω πρωτα να συμμαζεψω τα πραγματα σε πιο ανοιχτα στροφιλικια οπου οι ταχυτητες ειναι αρκετα μεγαλυτερες και ο κινδυνος σαφως μεγαλυτερος..
Αν αφησω γκαζι αποτομα,ναι,με πεταει και πισω,αν ειμαι πιο προσεκτικος και οχι αποτομος ο κωλος μενει εκει που ειναι
edit:Γενικα την μεθοδο ασε-πατα στο γκαζι την χρησιμοποιω μονο στο turn in για να ανοιξει λιγο πισω την τροχια του και να ακολουθησει το πισω μερος το εμπρος
Σε rc που εχω οδηγησει για παραδειγμα δεν χρειαζεται να το κανεις αυτο γιατι θες δεν θες πισω θα πεταξει οσο χρειαζεται τον ποπο για να παρεις την γραμμη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|