PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Επιλογή ελαστικού για 206 1,6 16ν
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 38, 39, 40  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Ποιό νομίζετε ότι είναι το ιδανικό λάστιχο για 206XS 1600 16V;
195/55/15
29%
 29%  [ 52 ]
195/50/15
34%
 34%  [ 61 ]
205/50/15
4%
 4%  [ 8 ]
205/45/15
0%
 0%  [ 1 ]
195/50/16
3%
 3%  [ 7 ]
195/45/16
9%
 9%  [ 17 ]
205/45/16
14%
 14%  [ 25 ]
205/40/16
2%
 2%  [ 5 ]
Σύνολο Ψήφων : 176

Συγγραφέας Μήνυμα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 17:46:40    Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Και αφού η Continental είναι φθηνότερη γιατί η Peugeot δεν έβαλε πάλι στο 206 την διάσταση 185/55/15 που είναι και ακόμα φθηνότερη; Μήπως γιατί το 195/55/15 ταιριάζει καλύτερα στον σπορτίφ χαρακτήρα του 206 1.6 16V; Αν κοιτάξεις στην αγορά θα δεις ότι η διάσταση 195/55/15 είναι σπάνια και πανάκριβη! Αυταπατάσθε εάν νομίζετε ότι μοναδικό κριτήριο μίας εμπορικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι το κόστος. Το κριτήριό της είναι το κόστος προς απόδοση. Γι αυτό και η Peugeot επέλεξε Continental και 195/55/15 αντί για Pirelli και 185/55/15... Γιατί ακόμη και εάν κοστίζουν το ίδιο αυτά τα λάστιχα μεταξύ τους, τα Continental είναι επιπλέον και πιο αποδοτικά!


Αν εσύ Miltellas δούλευες στο marketing μιας εταιρίας τι θα διάλεγες?

Κάτι φτηνό και μουράτο, και σχετικά καλό 195/55/15, που θα πουλήσει περισσότερο σε σχέση με αυτό που πούλαγες (185/55/15) ή κάτι ακόμα ποιο φτηνό 185/55/15 που ίσως θα δυσανασχετήσει αρκετούς γιατί θα είναι χειρότερο από αυτό που πούλαγες και χωρίς την μούρη του 195/55/15?

Και μην ξεχνάμε ότι το 195/55/15 έχει καλύτερη συμπεριφορά σε δρόμους Αγγλίας και Γαλλίας....Αυτό το καταλαβαίνουμε και εμείς οι άμοιροι οι Έλληνες σε ορισμένα σημεία των δικών μας δρόμων....

Wink Wink Wink Smile Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Johnny (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001

Ένταξη: 23 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 18:44:18    Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Συμφωνώ αλλά δεν σε καταλαβαίνω. Το ζητούμενό σου είναι το απόλυτο κράτημα. Μέρος του κρατήματος όμως δεν είναι και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου πάνω από το όριο; Εάν το αυτοκίνητο γίνει απρόβλεπτο ή ασυμμάζευτο θα είσαι ευχαριστημένος;
Επιμένω λοιπόν, ότι η αλλαγή βήματος των τροχών αποτελεί μεγάλο ρίσκο.


Oxi. Kai fysika de tha eimai euxaristimenos na ginei asymazeuto.Ama htan etsi de tha eperna Peugeot...Apla den pisteuw oti tha einai toso tragika ta pragmata...Ama oi times tous htan oi idies nomizw oti den tha empena sto kopo na dokimasw kai to 50ari.

Eksallou poso tragika mporei na einai ta pragmata, skepsou mono oti sxedon oloi exoume odhghsei ta autokinhta mas san na eixame meiwsei to profil kata ena noumero: OTAN TA LASTIXA FTANOYN STO TELOS TOY PELMATOS. Sygkekrimena apo to 195/55/15 sto 195/50/15 exoume diafora sthn diametro akrivws 19,5mm (opws mas deixnei kai o eksairetikos Ypologisths Diastasewn Elastikwn tou forum Exclamation ). Dhladh sxedon 1cm shn aktina, pragma pou isodynamei peripou me to pelma enos sygxronou elastikou.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 23:08:00    Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Μήπως Μιλτελογκάζια μου πρέπει να σκεφτείς ότι με την νέα σου ανάρτηση θα ταίριαζε καλύτερα το λαστιχο του gti?185/55 15.Το οποίο είναι και χαμηλοπρόφιλο,όχι σαν το δικό σου......... Wink


Είσαι σίγουρος Τζιτιτουρίστα μου ότι το GTI φοράει ακόμη τα 185/55/15;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 23:35:05    Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Johnny έγραψε:
Oxi. Kai fysika de tha eimai euxaristimenos na ginei asymazeuto.Ama htan etsi de tha eperna Peugeot...Apla den pisteuw oti tha einai toso tragika ta pragmata...Ama oi times tous htan oi idies nomizw oti den tha empena sto kopo na dokimasw kai to 50ari.

Eksallou poso tragika mporei na einai ta pragmata, skepsou mono oti sxedon oloi exoume odhghsei ta autokinhta mas san na eixame meiwsei to profil kata ena noumero: OTAN TA LASTIXA FTANOYN STO TELOS TOY PELMATOS. Sygkekrimena apo to 195/55/15 sto 195/50/15 exoume diafora sthn diametro akrivws 19,5mm (opws mas deixnei kai o eksairetikos Ypologisths Diastasewn Elastikwn tou forum Exclamation ). Dhladh sxedon 1cm shn aktina, pragma pou isodynamei peripou me to pelma enos sygxronou elastikou.


Κοίτα Τζόννυ, για να μην παρεξηγούμαι.. Έχω ξαναμιλήσει για το θέμα. Δεν είμαι απολύτως κατά, αλλά σχετικώς. Θεωρώ ότι πρέπει να καταλήξεις σε αλλαγή βήματος μόνο όταν δεν έχεις ικανοποιηθεί από τις συνολικές βελτιώσεις που έχεις κάνει στην ανάρτησή σου. Ο παράγοντας οδική συμπεριφορά είναι για μένα το Α και το Ω στο αυτοκίνητό μου και πίστεψέ με, με απλές σωστές επιλογές (και όχι απαραίτητα ακριβές) μπορείς να δώσεις στο 206 σου την οδική συμπεριφορά που ακόμη και αγωνιστικά θα ζήλευαν, και χωρίς να αλλάξεις το βήμα.
Εάν θέλεις να κοντύνεις τις σχέσεις ο πιο ανορθόδοξος τρόπος και με άγνωστες παρενέργειες είναι να μικρύνεις τη διάμετρο του τροχού. Την καλύτερη απόκριση στο τιμόνι μπορείς να την πετύχεις με άλλους τρόπους, το 206 δεν έχει πρόβλημα απόκρισης...

Θέλω να πω ότι τα υπέρ που τυχόν θα σου δώσει η μικρότερη διάμετρος της ρόδας μπορείς να τα βρεις με πιο ορθόδοξους τρόπους. Τα αρνητικά που θα έχει όμως θα είναι πολύ δύσκολο έως και αδύνατο να τα διορθώσεις.

Εάν εξακολουθείς να έχεις την περιέργεια δοκίμασέ το. Όταν τελειώσω με το καλό (υγεία και λεφτά να έχω) τα πέντε πραγματάκια που θέλω για το 206 μου θα σου το δίνω βόλτα φορώντας τη σιδερένια ρόδα με το μανίσιο λάστιχο και θα αναρωτιέσαι για τα λεφτά που ξόδεψες άδικα. Αυτά που ψάχνεις τα έψαχνα και παλιότερα και πάντα επέστρεφα στην εργοστασιακή κατάσταση για να ξαναβρώ την άκρη. Ένα Renault 5 Alpine Turbo μου έφαγε πάνω από 2,5 εκατομμύρια για να καταλάβω ότι ο κατασκευαστής έχει (σχεδόν) πάντα δίκιο, φορώντας το μανίσιο 175/60/13 και στρίβοντας με ρυθμούς απίστευτους. Άλλαξα τα πάντα στην ανάρτηση, έραψα το πλαίσιο (για χωμάτινους αγώνες!!) αλλά όλα δούλευαν καλά μόνο με τη μανίσια διάσταση!! Αλλά επειδή τα λόγια μου σε κάποιους ίσως είναι μόνο λόγια... περαστικά! Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 00:08:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σας πω και μια ακόμη περίπτωση αλλαγή βήματος:
Ένας παιδικός φίλος μου έχει το Focus 1.6. Το είχε χαμηλώσει και όπως όλοι αναζητούσε το κάτι παραπάνω. Ως συνήθως, ενώ του είχα πει τα περί αλλαγής βήματος, δεν άντεξε και άλλαξε το βήμα του. Έβαλε από το μανίσιο που είχε 195/55/15 Premium Contact (και γαμ* τις συμπτώσεις) την διάσταση 195/50/15 με λάστιχο της AVON.
Την πρώτη μέρα έρχεται ενθουσιασμένος και μου λέει ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει γρηγορότερα κι ότι ανέβηκε και η τελική!! Το τιμόνι έγινε ακόμη καλύτερο και πιο κοφτερό. Του είπα ότι οι επιταχύνσεις ανέβηκαν πολύ λιγότερο απ' ότι νομίζει κι ότι η τελική του το πιο πιθανό είναι να έπεσε ή έστω να έμεινε περίπου ίδια. Και του εξήγησα ότι το κοντέρ του δείχνει πιο πολλά χιλιόμετρα από ότι πριν γιατί "ξεγελιέται" από την σμίκρυνση του βήματος. Όσο για το τιμόνι να πάει σε στροφιλίκι για να εξακριβώσει το αποτέλεσμα. Με κοιτούσε σαν ούφο, πάμε κόντρα μου έλεγε και άλλες μ*λ*κίες.

Μετά από λίγες μέρες τον βλέπω με τη μανίσια διάσταση 195/55/15.
"Τί έγινε ρε;" του λέω.
"Είχες δίκιο!" μου λέει. "Και το χειρότερο είναι ότι έγινε υποστροφικό. Όταν στρίβω με πολλά, πάω ευθεία για την μπαριέρα, ο κόλος βιδωμένος. Άσε, τά' κανα πάνω μου και τά' βγαλα."
Υπ' όψιν ότι το Focus έχει εν γένει ουδέτερη συμπεριφορά (φεύγει με τα τέσσερα) και ταυτόχρονα καταπληκτικό τιμόνι. Με την αλλαγή του βήματος χάθηκε από το Focus αυτό που το χαρακτήριζε, το σταθερά ακριβές τιμόνι!! Γιατί προφανώς το τιμόνι κέρδισε σε αμεσότητα αλλά έχασε σε προοδευτικότητα, σε επικοινωνία με την ανάρτηση. Κάτι αντίστοιχο ίσως να συνέβηκε και με το πίσω μέρος. Το αποτέλεσμα ήταν ανεπιθύμητη συνεχής υποστροφή.

Κι όλα αυτά τα λέω γιατί θεωρητικά μου είναι δύσκολο να το εξηγήσω, αλλά στην πράξη η αλλαγή βήματος επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Και μην ξεχνάτε ότι καλυτερεύω την οδική συμπεριφορά δε σημαίνει απλώς ότι ανεβάζω τα όρια στο κράτημα, αλλά πιο πολύ ότι διατηρώ τον έλεγχο του οχήματος και μετά τα όρια, ότι έχω δηλαδή φιλικό κράτημα. Για να μην βρισκόμαστε με τα χέρια (και τα πόδια) σηκωμένα εάν βρεθούμε ξαφνικά να παλεύουμε με τα ανεξέλεγκτα και εχθρικά όρια του αυτοκινήτου μας.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 00:35:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα πήγα είδα κι εγώ κάτι ζάντες BBS 15"(τις RW αν γνωρίζετε) και μιλήσαμε σχετικά με την επιλογή των ελαστικών. Τώρα φοράω 175/65/14. Μετά με την 15αρα θα φοράω 195/50/15 και με ελαφρό κέρδος στο βήμα. Αν και πήγαινα για 185/60/14, λέω να κάνω αυτό το βήμα, αν και μεγάλο, προς το 195/50, λόγω ανυπαρξίας όμορφων σχεδίων σε 14αρα. Βέβαια από την μία αυτός θέλει να πουλήσει,αν και μου μίλησε πολύ θερμά,και από την άλλη ο μπαμπάς μου που λέει οτι θα χαλάσω την γεωμετρία του αυτοκινήτου και μετά αν αρχίσω με ζυγοσταθμίσεις και μπλέξω στο μαγγανοπήγαδο θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο, και θα ήταν καλύτερα να μείνω στις διαστάσεις που λέει ο κατασκευαστής ,γιατί αυτά τα είχε περάσει κι αυτός όταν ήταν στην ηλικία μου,αλλά μιλάμε για το 1972-3,και τώρα προφανώς τα πράγματα έχουν αλλάξει προς το καλύτερο (ή όχι; ). Το πιο πιθανό είναι οτι θα πάω να τις βάλω, αλλά μήπως τελικά θα το χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο όταν μετά τα 140 θα τρέμει το τιμόνι σαν κομπρεσέρ και θα είμαι σαν πλεούμενο σε τρικυμία;



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 01:01:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην ανησυχείς καθόλου, όπως διάβασες κι αλλού οδήγησα 1.4 με μανίσια ανάρτηση και 195/50/15 με Bridgestone RE720 Potenza και ήταν καταπληκτικό στις στροφές. Μόνο που έκοψε αισθητά στο γκάζι, όπως λέει και ο Alex.
Θα σου πρότεινα 185/55/15 αλλά δεν ξέρω πόσο θα σου κοστίσει.
Μάθε τίμη και πες μου να κοιτάξω κι εγώ, να αρχίσει να δουλεύει το club κι εδώ πάνω... Ήδη έχω μιλήσει με εισαγωγέα λιπαντικών (PAZ 5W40 Full Synthetic με 1500δρχ/λίτρο!!! και αντοχή έως 300°C!!), ο οποίος θα πουλάει χονδρική σχεδόν τα πάντα για αυτοκίνητο (πχ. έχει ήδη μία αεροτομή -απλού τύπου- για 206 άβαφη με 105Ε περίπου, η βαφή πρέπει να κάνει άλλα 45-60Ε). Ο τύπος είναι στην ηλικία μου, στο ξεκίνημά του και φαίνεται πολύ καλή περίπτωση αλλά θα μιλήσω αφού δω πώς πάει το αμάξι μου με το λάδι του... Θα έχει διαθέσιμη μικρή ποσότητα από αυτό το λάδι από τις 20 Αυγούστου. Ήδη σήμερα έβαλα από δοκιμαστική παρτίδα. Το μοτέρ δουλεύει πιο ήσυχα και εύστροφα αλλά θα δείξει και ο χρόνος. Το καλό το λάδι φαίνεται μετά από 2000χλμ περίπου. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 01:16:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν λες θα κόψει το γκάζι τι εννοείς; Θα σέρνεται και δεν θα μπορεί να πάρει τα πόδια του; Ούτως ή άλλως δεν κάνω γρήγορη οδήγηση, απλά καμιά πρώτη δευτέρα αμα μου τη βαρέσει και σε ταξίδι καμια 150-160,χωρίς αυτό να σημαίνει οτι με το νέο ελαστικό θα είναι η τελική του. Αμα είναι έτσι τότε....
Πάντως εύλογα μπορούμε να συμπεράνουμε την μείωση στις επιδόσεις λόγω μεγαλύτερου ελαστικού και ζάντας, αλλά μειώνουμε το προφίλ. Και στους πίνακες είδα οτι με 195/50/15 κερδίζω και ελαφρώς από το 175/65/14. Κι αυτός μου είπε μεν εντάξει να περιμένεις κάτι λιγότερο αλλά όχι του στυλ 0-100 σε 2 λεπτά και τελική 140 μετά απο 7 χλμ.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 01:29:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χμμ, πόσο θα κόψει δεν μπορώ να ξέρω, αλλά ήδη ο DimiP και ο Alex έδωσαν μία ιδέα. Αυτό που είδα στο 1.4 με χταποδομπουροχοάνη και 195/50/15 με RE720 (γαμ@ τα λάστιχα!!) που οδήγησα είναι ότι με 1η και τέρμα γκάζι ούτε που σπίναρε (σε μέτρια άσφαλτο). Ίσως αν το πάλευα να ψιλοσπινάριζε.. Καί καλό καί κακό, αλλά ενδεικτικό...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 01:52:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τώρα που το ξαναβλέπω το 185/50/15 είναι πολύ καλό σε σχέση απόδοσης. Όντως έχει δίκιο ο DIMIP σε κάποιο άλλο forum που προτείνει αυτό το ελαστικό. Είμαστε στο 185,σχετικα κοντά με το 175 της μαμάς, σε 15αρα ζάντα που εξυπηρετεί πολύ καλά τον σκοπό μας, και με διαφορά αναλογίας στα 2 ελαστικά με -2.93 εξομαλύνονται όλες οι διαφορές. Μόνη ένσταση,όπως και πριν,το μικρό προφίλ στους γ**οδρόμους μας. Ας όψεται το όνομα της BBS για γερές ζαντες. Και πάλι μπρος στα κάλλη τ'είναι ο πόνος...
Βέβαια καλό το γκάζι αλλά κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε κιόλας. Και μην ξεχνάμε οτι η Peugeot έχει επενδύσει εκατομμύρια πάνω σε δοκιμές με όλα τα λάστιχα ώστε να το κάνουν ασφαλές. Και το 206 είναι ένα από τα καλύτερα και πιο ασφαλη αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Και επίσης οτι όλα λειτουργούν σαν σύστημα (ελαστικά,αναρτήσεις,ακαμψία αμαξώματος,κλπ),οπότε πρέπει να βρούμε την χρυσή τομή λίγο πιο πάνω από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής. Με όλα αυτά υπόψη πρέπει να αντιληφθούμε οτι τίποτα δεν πρέπει να το σκεφτόμαστε επιπόλαια πριν προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε αλλαγή ή βελτίωση στο αυτοκίνητό μας.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 03:05:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια τυχαια μπηκα στο site της Peugeot (Lion) kai koitaza to CC Roland Garros ψαχνωντας λοιπον γενικα και αοριστα εσκασε η βομβα. Οι τυποι αλλαξαν τα ελλαστικα (για το CC) απο 195/55/R15 σε 185/55/R15 V.
Σας λεει κατι αυτο διοτι εγω δεν καταλαβαινω το γιατι Question Question Question

ΥΓ. Μιλαω για το 1600 και οχι το 2.0



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 07:34:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
Ρε παιδια τυχαια μπηκα στο site της Peugeot (Lion) kai koitaza to CC Roland Garros ψαχνωντας λοιπον γενικα και αοριστα εσκασε η βομβα. Οι τυποι αλλαξαν τα ελλαστικα (για το CC) απο 195/55/R15 σε 185/55/R15 V.
Σας λεει κατι αυτο διοτι εγω δεν καταλαβαινω το γιατι Question Question Question

ΥΓ. Μιλαω για το 1600 και οχι το 2.0


Νομίζω ότι το μυστικό είναι στην θόρυβο που φέρνουν τα 195 στο αμάξωμα και στο θόρυβο ολίσθησης...
Το CC είναι γνωστό ότι είναι ευαίσθητο σε τριγμούς και γενικά θορύβους οπότε έτσι καταπολεμούν ένα μέρος αυτών...

Επίσης με την αλλαγή αυτή πιστεύω ότι θα το φέρουν σε ίδιες επιδόσεις με το XS1600....ως γνωστό το 1600CC με το 195/55/15 χάνει σε σχέση με το XS1600....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 19:23:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρα μια κινηση αλλαγης ελλαστικων απο 195/55/15 σε 185/55/15 θα την κρινατε σωστη Question



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Αύγ 2002, 05:02:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini, δεν πιστεύω ότι με 185/55/15 εο CC θα ισοφαρήσει με το XS σε επιδόσεις. Θα πάρει λίγο σε επιταχύνσεις, αλλά το βάρος πάλι θα υπερισχύσει.

Η πρώτη παρτίδα των XS 1.6 που ήρθε αρχές του 2001 και το πήραν για τεστ σχεδόν όλα τα περιοδικά φορούσαν 185/55/15. Η επόμενες παρτίδες φορούσαν 195/55/15. Μήπως στα πρώτα η τελική σχέση ήταν 3.584 και στα επόμενα 3.764; Και η Peugeot έκρινε ότι τελικά είναι καλύτερα με κοντύτερη τελική σχέση και μεγαλύτερο βήμα; Εάν διευκρινήσουμε αυτά θα μπορέσουμε πιο εύκολα να καταλήξουμε το εάν μας συμφέρει ή όχι η όποια αλλαγή βήματος στο 1.6 XS ή στο CC...
Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
zuper206 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 GTI

Ένταξη: 30 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: Nea Smirni, Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 11:50:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Epeidh eftase o kairos na allaxw kai egw lastixa tha hthela thn bohtheia sas

Auth thn stigmh foraw 205/40/17 . Mporw na balw 205/45/17 ???
Ti markes proteinetai?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 12:24:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

zuper206 έγραψε:
Epeidh eftase o kairos na allaxw kai egw lastixa tha hthela thn bohtheia sas

Auth thn stigmh foraw 205/40/17 . Mporw na balw 205/45/17 ???
Ti markes proteinetai?


1.ποιο gti έχεις?πρώτης η δεύτερης γενιάς?
2.Αν είναι χαμηλωμένο συνιστώ P-Zero assimetrico.Πίστας αλλά όχι για βρεγμένο.και το nero θα έψαχνα στη θέση σου.
Αν παλι είσαι γάλλος γάλλος τότε michelin sport


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Johnny (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001

Ένταξη: 23 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 16:50:34    Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή ελαστικού Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Θέλω να πω ότι τα υπέρ που τυχόν θα σου δώσει η μικρότερη διάμετρος της ρόδας μπορείς να τα βρεις με πιο ορθόδοξους τρόπους. Τα αρνητικά που θα έχει όμως θα είναι πολύ δύσκολο έως και αδύνατο να τα διορθώσεις.


Και εγώ έχω κάνει τις δοκιμές μου σε ένα 106 1.4 και έχω καταλάβει μια χαρά όλα τα επακόλουθα που έχουν οι μετατροπές. Δε μου απάντησες όμως σε αυτό που είπα για το πέλμα; Μετά από 30-40 χιλιάεδες χιλιόμετρα που το πέλμα των ελαστικών σου έχει φαγωθεί το αυτοκίνητό σου αλλάζει οδική συμπεριφροά; Question Question Question

Miltellas έγραψε:

Αλλά επειδή τα λόγια μου σε κάποιους ίσως είναι μόνο λόγια... περαστικά! Wink


Σε ποιούς δηλαδη;;;; Question Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Johnny (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001

Ένταξη: 23 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 17:00:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Vini, δεν πιστεύω ότι με 185/55/15 εο CC θα ισοφαρήσει με το XS σε επιδόσεις. Θα πάρει λίγο σε επιταχύνσεις, αλλά το βάρος πάλι θα υπερισχύσει.

Η πρώτη παρτίδα των XS 1.6 που ήρθε αρχές του 2001 και το πήραν για τεστ σχεδόν όλα τα περιοδικά φορούσαν 185/55/15. Η επόμενες παρτίδες φορούσαν 195/55/15. Μήπως στα πρώτα η τελική σχέση ήταν 3.584 και στα επόμενα 3.764; Και η Peugeot έκρινε ότι τελικά είναι καλύτερα με κοντύτερη τελική σχέση και μεγαλύτερο βήμα; Εάν διευκρινήσουμε αυτά θα μπορέσουμε πιο εύκολα να καταλήξουμε το εάν μας συμφέρει ή όχι η όποια αλλαγή βήματος στο 1.6 XS ή στο CC...
Wink



Εδώ Mitellas δεν χάλαει η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου με την αλλαγή του βήματος; Από πλευράς βήματος και μόνο, το 195/50/15 είναι πιο κοντά στο 185/55/15 από ότι το 195/55/15.Επομένως κανονικά για ένα αυτοκίνητο με 185/55/15 πρέπει να το πάμε σε 195/50/15.Ετσι δεν είναι;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 17:58:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Johnny έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Vini, δεν πιστεύω ότι με 185/55/15 εο CC θα ισοφαρήσει με το XS σε επιδόσεις. Θα πάρει λίγο σε επιταχύνσεις, αλλά το βάρος πάλι θα υπερισχύσει.

Η πρώτη παρτίδα των XS 1.6 που ήρθε αρχές του 2001 και το πήραν για τεστ σχεδόν όλα τα περιοδικά φορούσαν 185/55/15. Η επόμενες παρτίδες φορούσαν 195/55/15. Μήπως στα πρώτα η τελική σχέση ήταν 3.584 και στα επόμενα 3.764; Και η Peugeot έκρινε ότι τελικά είναι καλύτερα με κοντύτερη τελική σχέση και μεγαλύτερο βήμα; Εάν διευκρινήσουμε αυτά θα μπορέσουμε πιο εύκολα να καταλήξουμε το εάν μας συμφέρει ή όχι η όποια αλλαγή βήματος στο 1.6 XS ή στο CC...
Wink



Εδώ Mitellas δεν χάλαει η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου με την αλλαγή του βήματος; Από πλευράς βήματος και μόνο, το 195/50/15 είναι πιο κοντά στο 185/55/15 από ότι το 195/55/15.Επομένως κανονικά για ένα αυτοκίνητο με 185/55/15 πρέπει να το πάμε σε 195/50/15.Ετσι δεν είναι;


Πολύ καλά τα λες....

Και απορώ μήπως τα περιοδικά ΔΕΝ κάθησαν να κοιτάξουν την διάσταση του 1600/16V από την αρχή αλλά έγραφαν ότι έλεγε το επίσημο διαφημηστικό φυλλάδιο που είχε ακόμη την διάσταση (και ακόμη το ίδιο είναι) του 1600/8V.....185/55/15
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Αύγ 2002, 02:02:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

zuper206 έγραψε:
Epeidh eftase o kairos na allaxw kai egw lastixa tha hthela thn bohtheia sas

Auth thn stigmh foraw 205/40/17 . Mporw na balw 205/45/17 ???
Ti markes proteinetai?


Exeis skeftei ta Birdgestone S03? Exw akousei poly kala logia kai ta pistebw giati foraw ta S02 basika.. apla den kratane panw apo xrono (ta s02) den kserw gia ta s03 omws diarkeia zwhs. Ama thes dokimasw www.tirerack.com na deis to tire survey exei apotelesmata apo user reviews se pinakes...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 38, 39, 40  Επόμενη
Σελίδα 2 από 40

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2204s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 20 - GZIP enabled - Debug on