PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εισαγωγη AC-Sport για 206
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 15:36:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μπορούμε δλδ να αρχίσουμε να μιλάμε για εγκατάσταση σκάστρας στο φιλτροκούτι ώστε να απομακρύνεται η πίεση??? Silly

το φαινόμενο του μπουκώματος σε υψηλές ταχύτητες και ακαλυπτης εισαγωγής είναι τόσο προβληματικό?
αν μπει δλδ περισσότερος αέρας (δλδ πιο συμπιεσμένος εννοείτε απ 'οτι κατάλαβα) δεν θα μπορεί ο εγκέφαλος και τα μπεκ να δώσουν παραπάνω καυσιμο... η καυση δε θα γίνει μια χαρα όμως με το ηδη προκαθορισμένο μεγιστο ποσό καυσιμου που έχει οριστεί?
η ερωτηση μου ειναι αν θα παρατηρηθεί πτωση απόδοσης με παραπάνω πιεση του εισερχόμενου αέρα (στις υψηλες ταχύτητες). εκτός κι αν μιλάμε και για το φαινόμενο της αυξησης της θερμοκρασίας μεσα στο θάλαμο καύσης από τηνπερισσεια αέρα (φτωχότερο μείγμα) λόγω του ότι το καυσιμο λειτουργεί εν μέρη και ως ψυκτικό μεσο που μπορεί να δημιουργήσει αλλα προβληματα (αλλα αυτό μου φαινεται αφορά τους περισσότερο τσιτωμένους κινητήρες και όχι τους δικούς μας).


---
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 16:24:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υποτίθεται βέβαια ότι όσο αέρα και αν του προσφέρεις, ο εγκέφαλος θα πάρει όσο χρειάζεται... Βέβαια αν κοιτάξουμε σε παλαιότερα ποστ εδώ μέσα θα διαβάσουμε πολλούς να λένε ότι στις υψηλές ταχύτητες, ακόμα και με απλή σκούπα, το αμάξι μπούκωνε αισθητά.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 16:26:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

den ειναι ετσι ειναι σα να τρως και να ερχεται η μανα σου και να σε μπουκωνει και αλλο...

απο οσο εχω καταλαβει
μετα απο ενα σημειο ο εγκεφαλος μπορει μεσω μαπ να διαβασει οτι μπαινει μαξιμουμ Χ ποσοτητα αερα

αν εσυ δωσεις Χ+κατι δε το βλεπει
σταματα να διαβαζει στο Χ

αρα παει ααχρηστο και μπουκωνεις το συστημα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 16:50:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρα βάζουμε αέρα, αλλά δεν του γαμάμε... Πιστεύω το σκουπάκι που αγοράσατε είναι ότι πρέπει σε "όγκο" εισερχόμενου αέρα. Οι κλασσικές σκούπες μου φαίνονται λίγο υπερβολικές.

Για το θέμα των στροβιλισμών, όπως και να χει γίνει η εισαγωγή, την στιγμή που κρατάς φιλτροκούτι, από το φίλτρο και μετά ο αέρας θα χει πάρει φυσιολογική κατεύθυνση.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 17:03:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
απο οσο εχω καταλαβει
μετα απο ενα σημειο ο εγκεφαλος μπορει μεσω μαπ να διαβασει οτι μπαινει μαξιμουμ Χ ποσοτητα αερα

αν εσυ δωσεις Χ+κατι δε το βλεπει
σταματα να διαβαζει στο Χ

αρα παει ααχρηστο και μπουκωνεις το συστημα
Αν πας μαζί με τον αέρα στο δρόμο, ρουφάει λιγότερο,

Αν πας κόντρα στον αέρα, ρουφάει περισσότερο κλπ.

Σε εκείνες τις ταχύτητες δεν μπορείς να έχεις την ίδια παροχή αέρα, ή τουλάχιστον όχι για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Στο open loop (βλ. 5η και "μεγάλες ταχύτητες") έχει στάνταρ τιμές οπότε άσχετα με το τί θα του δώσεις από αέρα, όπως λες και εσύ, αυτό θα διαβάζει το Χ που είναι το μέγιστο, δηλαδή xmax.

Άν έχεις και έναν salex δίπλα να σου κάνει real time επαναχαρτογράφηση χωρίς να σου γυρίσει το κλειδί της μίζας στα 180 χ.α.ω., τότε μπορείς να αξιοποιήσεις πλήρως τον εισερχόμενο αέρα Silly



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 18:38:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η τρυπα στο φιλτροκουτι γινεται στην ιδια επιφανεια με την κεντρικη παροχη για πολλους και διαφορους λογους.
Καταρχην εγω δεν ειπα για σωληνα αλλα μονο για σκετη τρυπα μικρου μεγεθους.

Απο εκει και περα,η ροη ειναι απο την τρυπα του κουτιου προς τα επανω(φιλτρο) και μαλιστα με σεβαστη ταχυτητα οσο τα χιλιομετρα ανεβαινουν.
Δεδομενου ομως οτι το μοτερ μας δεν μπορει να αξιοποιησει,κανουμε την τρυπα ωστε να μειωσουμε την πιεση.
Οσο πιο μεγαλη η τρυπα,τοσο μικροτερη και η πιεση στο συστημα.

Οσο αφορα τις παρενεργειες του "μπουκωματος" με αερα,σε αρχικο σταδιο(περα απο το σημειο που μπορει να καλυψει η ECU) θα παρατηρησετε οτι η εξατμιση στην αποληξη της εχει αρχισει και γινεται πιο "λευκη"(καθαρη εννοω).
Στο υπερτατο σταδιο απλα θα καταλαβετε οτι το μοτερ δεν παει τοσο καλα ψηλα οποτε ξερετε οτι ειστε ετοιμοι για να κανετε προγραμμα(ή εναλλακτικα να ριξετε την πιεση αν εχετε ηδη προγραμμα Laughing ).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 20:53:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κατσε εσυ λες να κανουμε τη τρυπα απο τη πανω μερια του φιλτροκουτιου
(μετα τοι φιλτρο δηλαδη) οπου ο αερας ερχεται απο κατω με ροη και ταχυτητα........

σωστοτατο και μετα βαζουμε ενα σωληνα τη γυριζουμε καπου που εχει κρυο και της προσαρμοζουμε μια μικρη χοανη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 21:13:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
κατσε εσυ λες να κανουμε τη τρυπα απο τη πανω μερια του φιλτροκουτιου
(μετα τοι φιλτρο δηλαδη) οπου ο αερας ερχεται απο κατω με ροη και ταχυτητα........
Και ποιός μου είπε ότι ΔΕΝ θα ρουφάει από αυτήν την τρύπα στις χαμηλές ταχύτητες αντί να φυσάει αέρα, με αποτέλεσμα να πηγαίνει μη φιλτραρισμένος στην πεταλούδα και κατά συνέπεια στον κινητήρα? Confused



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 22:30:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με τα νερα του δρομου υπαρχει περιπτωση να εχουμε κανενα θεμα?
Ενδεχομενως για τα νερα να βοηθησει και η τρυπα του Στελιου !
(Αυριο μεθαυριο ισως προσπαθησω να το βαλω κι εγω)


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 22:33:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Με τα νερα του δρομου υπαρχει περιπτωση να εχουμε κανενα θεμα?
Σίγουρα ΟΧΙ



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 00:28:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξέρω αν την τοποθέτησες εσύ, πάντως αυτό με τις βίδες στις πάνω βάσεις του ψυγείου είναι ότι χειρότερο.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 09:45:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Και ποιός μου είπε ότι ΔΕΝ θα ρουφάει από αυτήν την τρύπα στις χαμηλές ταχύτητες αντί να φυσάει αέρα, με αποτέλεσμα να πηγαίνει μη φιλτραρισμένος στην πεταλούδα και κατά συνέπεια στον κινητήρα? Confused


Η τρύπα θα είναι πριν το φίλτρο ρε βόιδι. Όσο για τα νερά, όσοι κατεβάζουν την εισαγωγή τους χαμηλά κάνουν κ μια κάθετη τρύπα. Αν μπούνε μέσα σε λάκο, στο εύγα να έχουν διαφυγή Razz Μην μαζέψουμε κ καμιά ρέγγα στο μοτέρι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206kwn (kwstas o butcher)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (16v) (2006)

Ένταξη: 14 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 1466
Τόπος: balearic islands

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 10:02:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Δεν ξέρω αν την τοποθέτησες εσύ, πάντως αυτό με τις βίδες στις πάνω βάσεις του ψυγείου είναι ότι χειρότερο.


+1 αυτο ειναι γεγονος......
αλλα απο οτι βλεπουμε εχει λαστιχενιο σωληνα μεχρι πισω και σπιραλ στη μεση οποτε δεν ξερω αν και κατα ποσο θα εχει προβλημα.......
btw τι σκουπα ειναι αυτη????? Scratch Scratch


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 10:05:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα μαλλον μονο ο Ζησης "νιωθει"... Laughing

Καλα βρε στουρνε Βολβε,αμα βγαλεις χοανη μετα το φιλτρο,πως περιμενεις να εκμεταλλευθεις το ram air; Question
Η τρυπα ειπα οτι θα γινει κοντα στο στομιο της σκουπας,στην ιδια επιφανεια δηλαδη που το σκουπακι δενει με το κατω τμημα του φιλτροκουτιου.
Ο λογος που την κανεις εκει ειναι οτι η φορα του εισερχομενου αερα ειναι προς τα πανω οποτε βαση λογικης αν υποθεσουμε οτι γινεται "ανακλαση" ροης στο φιλτρο αερος,η επιπλεον πιεση που δεν μπορουμε να αξιοποιησουμε εκτονωνεται απο την τρυπα στον πατο του κουτιου.

Οσο για τα νερα,ειναι ενα θεμα και θα ελεγα να προσεχετε.
Το ιδανικοτερο θα ηταν να εχετε και εναν δευτερο σωληνα στο φιλτροκουτι που θα ειναι σε τυφλο σημειο αλλα αυτο θα χαλασει το ram air καθως η παροχη απο το σκουπακι,ετσι οπως το βλεπω,θα ειναι μαλλον οριακη για να πεις οτι πρεσσαρει πολυ αερα ωστε ακομα και να χρησιμοποιησεις μεγαλη εκτονωση,παλι θα υπαρχει αρκετη πιεση για καλυτερη πληρωση.
Αμα ειναι να φτασει παντως η σταθμη του νερου τοσο ψηλα,καλυτερα να μην το κινηστε το 206 σας... Laughing


Εννοειται οτι με ολα τα παραπανω συστηματα,το φιλτρο σας το καθαριζετε παρα πολυ συχνα,δηλαδη το πολυ καθε 2500 χλμ. Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 10:32:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω υπερβάλεις λίγο στα χιλιόμετρα καθαρισμού...

Η Κ&Ν λέει κάθε 100.000 χλμ καθάρισμα-λάδωμα Exclamation

Εγώ το καθαρίζω όοοοοποτε το θυμιθώ. Αν έχουν περάσει καμιά 30άρα χιλιάδες, τότε βγαίνει πολύ βρώμα και πολύ μυγάκι. Κατά τ'αλλα όσο σαπούνισμα και να φάει, παραμένει το ίδιο λιπαρό! Τα πλαστικά μετά το φίλτρο πάντως παραμένουν τόσο καθαρά και ασκόνιστα σαν καινούρια, οπότε φαντάζομαι ότι λειτουργεί άψογα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 10:40:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το τι λεει η Κ&Ν αστο καλυτερα...
Μην πας μακρια,δες την σκουπα απο ενα 106 σε 10.000 χλμ και μετα πες μου.
Ε,φαντασου τωρα ποσο πιο πολυ βρωμα θα μαζευει ενα συστημα το οποιο λειτουργει και σε υπερπιεση. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 11:39:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

egω βρηκα μεχρι και αποδειξη διοδιων μεσα στη σκουπα μου Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sig206 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


KFW 206 1.4 (2006)

Ένταξη: 15 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 14
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 11:41:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
btw τι σκουπα ειναι αυτη????? Scratch Scratch



stergiou πηγα κ την τοποθετησα. Δηλ? τι προβλημα μπορει να εχει Shocked ? η σκούπα δεν ειναι carbon κ δεν εχει βαρος Confused


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 11:42:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαρος δεν εχει απλα επειδη κατα το πατα-ασε του γκαζιου το μοτερ κινειται αρκετα,εως πολυ,μπρος πισω,μπορει να σου κανει ζημια στο ψυγειο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 11:53:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε σεις... μεχρι τωρα (στοπ παρων ποστ και μερικες δεκαδες σελιδες πισω) ειχαμε βγαλει το συμπερασμα οτι με ενα φιλτρακι Κ&Ν εισαι μαστορας σε ενα 206.

Τωρα αρχιζετε να μου τα μασατε και μου λετε σκουπες ειναι the best!! Confused


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Επόμενη
Σελίδα 2 από 11

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1964s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on