Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος
Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 15:36:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπορούμε δλδ να αρχίσουμε να μιλάμε για εγκατάσταση σκάστρας στο φιλτροκούτι ώστε να απομακρύνεται η πίεση???
το φαινόμενο του μπουκώματος σε υψηλές ταχύτητες και ακαλυπτης εισαγωγής είναι τόσο προβληματικό?
αν μπει δλδ περισσότερος αέρας (δλδ πιο συμπιεσμένος εννοείτε απ 'οτι κατάλαβα) δεν θα μπορεί ο εγκέφαλος και τα μπεκ να δώσουν παραπάνω καυσιμο... η καυση δε θα γίνει μια χαρα όμως με το ηδη προκαθορισμένο μεγιστο ποσό καυσιμου που έχει οριστεί?
η ερωτηση μου ειναι αν θα παρατηρηθεί πτωση απόδοσης με παραπάνω πιεση του εισερχόμενου αέρα (στις υψηλες ταχύτητες). εκτός κι αν μιλάμε και για το φαινόμενο της αυξησης της θερμοκρασίας μεσα στο θάλαμο καύσης από τηνπερισσεια αέρα (φτωχότερο μείγμα) λόγω του ότι το καυσιμο λειτουργεί εν μέρη και ως ψυκτικό μεσο που μπορεί να δημιουργήσει αλλα προβληματα (αλλα αυτό μου φαινεται αφορά τους περισσότερο τσιτωμένους κινητήρες και όχι τους δικούς μας).
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 16:24:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υποτίθεται βέβαια ότι όσο αέρα και αν του προσφέρεις, ο εγκέφαλος θα πάρει όσο χρειάζεται... Βέβαια αν κοιτάξουμε σε παλαιότερα ποστ εδώ μέσα θα διαβάσουμε πολλούς να λένε ότι στις υψηλές ταχύτητες, ακόμα και με απλή σκούπα, το αμάξι μπούκωνε αισθητά.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 16:26:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
den ειναι ετσι ειναι σα να τρως και να ερχεται η μανα σου και να σε μπουκωνει και αλλο...
απο οσο εχω καταλαβει
μετα απο ενα σημειο ο εγκεφαλος μπορει μεσω μαπ να διαβασει οτι μπαινει μαξιμουμ Χ ποσοτητα αερα
αν εσυ δωσεις Χ+κατι δε το βλεπει
σταματα να διαβαζει στο Χ
αρα παει ααχρηστο και μπουκωνεις το συστημα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 16:50:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άρα βάζουμε αέρα, αλλά δεν του γαμάμε... Πιστεύω το σκουπάκι που αγοράσατε είναι ότι πρέπει σε "όγκο" εισερχόμενου αέρα. Οι κλασσικές σκούπες μου φαίνονται λίγο υπερβολικές.
Για το θέμα των στροβιλισμών, όπως και να χει γίνει η εισαγωγή, την στιγμή που κρατάς φιλτροκούτι, από το φίλτρο και μετά ο αέρας θα χει πάρει φυσιολογική κατεύθυνση.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 17:03:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | απο οσο εχω καταλαβει
μετα απο ενα σημειο ο εγκεφαλος μπορει μεσω μαπ να διαβασει οτι μπαινει μαξιμουμ Χ ποσοτητα αερα
αν εσυ δωσεις Χ+κατι δε το βλεπει
σταματα να διαβαζει στο Χ
αρα παει ααχρηστο και μπουκωνεις το συστημα | Αν πας μαζί με τον αέρα στο δρόμο, ρουφάει λιγότερο,
Αν πας κόντρα στον αέρα, ρουφάει περισσότερο κλπ.
Σε εκείνες τις ταχύτητες δεν μπορείς να έχεις την ίδια παροχή αέρα, ή τουλάχιστον όχι για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Στο open loop (βλ. 5η και "μεγάλες ταχύτητες") έχει στάνταρ τιμές οπότε άσχετα με το τί θα του δώσεις από αέρα, όπως λες και εσύ, αυτό θα διαβάζει το Χ που είναι το μέγιστο, δηλαδή xmax.
Άν έχεις και έναν salex δίπλα να σου κάνει real time επαναχαρτογράφηση χωρίς να σου γυρίσει το κλειδί της μίζας στα 180 χ.α.ω., τότε μπορείς να αξιοποιήσεις πλήρως τον εισερχόμενο αέρα
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 18:38:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η τρυπα στο φιλτροκουτι γινεται στην ιδια επιφανεια με την κεντρικη παροχη για πολλους και διαφορους λογους.
Καταρχην εγω δεν ειπα για σωληνα αλλα μονο για σκετη τρυπα μικρου μεγεθους.
Απο εκει και περα,η ροη ειναι απο την τρυπα του κουτιου προς τα επανω(φιλτρο) και μαλιστα με σεβαστη ταχυτητα οσο τα χιλιομετρα ανεβαινουν.
Δεδομενου ομως οτι το μοτερ μας δεν μπορει να αξιοποιησει,κανουμε την τρυπα ωστε να μειωσουμε την πιεση.
Οσο πιο μεγαλη η τρυπα,τοσο μικροτερη και η πιεση στο συστημα.
Οσο αφορα τις παρενεργειες του "μπουκωματος" με αερα,σε αρχικο σταδιο(περα απο το σημειο που μπορει να καλυψει η ECU) θα παρατηρησετε οτι η εξατμιση στην αποληξη της εχει αρχισει και γινεται πιο "λευκη"(καθαρη εννοω).
Στο υπερτατο σταδιο απλα θα καταλαβετε οτι το μοτερ δεν παει τοσο καλα ψηλα οποτε ξερετε οτι ειστε ετοιμοι για να κανετε προγραμμα(ή εναλλακτικα να ριξετε την πιεση αν εχετε ηδη προγραμμα ). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 20:53:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κατσε εσυ λες να κανουμε τη τρυπα απο τη πανω μερια του φιλτροκουτιου
(μετα τοι φιλτρο δηλαδη) οπου ο αερας ερχεται απο κατω με ροη και ταχυτητα........
σωστοτατο και μετα βαζουμε ενα σωληνα τη γυριζουμε καπου που εχει κρυο και της προσαρμοζουμε μια μικρη χοανη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 21:13:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | κατσε εσυ λες να κανουμε τη τρυπα απο τη πανω μερια του φιλτροκουτιου
(μετα τοι φιλτρο δηλαδη) οπου ο αερας ερχεται απο κατω με ροη και ταχυτητα........ | Και ποιός μου είπε ότι ΔΕΝ θα ρουφάει από αυτήν την τρύπα στις χαμηλές ταχύτητες αντί να φυσάει αέρα, με αποτέλεσμα να πηγαίνει μη φιλτραρισμένος στην πεταλούδα και κατά συνέπεια στον κινητήρα?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 22:30:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τα νερα του δρομου υπαρχει περιπτωση να εχουμε κανενα θεμα?
Ενδεχομενως για τα νερα να βοηθησει και η τρυπα του Στελιου !
(Αυριο μεθαυριο ισως προσπαθησω να το βαλω κι εγω)
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 09:45:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Και ποιός μου είπε ότι ΔΕΝ θα ρουφάει από αυτήν την τρύπα στις χαμηλές ταχύτητες αντί να φυσάει αέρα, με αποτέλεσμα να πηγαίνει μη φιλτραρισμένος στην πεταλούδα και κατά συνέπεια στον κινητήρα? |
Η τρύπα θα είναι πριν το φίλτρο ρε βόιδι. Όσο για τα νερά, όσοι κατεβάζουν την εισαγωγή τους χαμηλά κάνουν κ μια κάθετη τρύπα. Αν μπούνε μέσα σε λάκο, στο εύγα να έχουν διαφυγή Μην μαζέψουμε κ καμιά ρέγγα στο μοτέρι.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
206kwn (kwstas o butcher) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 206 1.4 (16v) (2006)
Ένταξη: 14 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 1466 Τόπος: balearic islands
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 10:02:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Δεν ξέρω αν την τοποθέτησες εσύ, πάντως αυτό με τις βίδες στις πάνω βάσεις του ψυγείου είναι ότι χειρότερο. |
+1 αυτο ειναι γεγονος......
αλλα απο οτι βλεπουμε εχει λαστιχενιο σωληνα μεχρι πισω και σπιραλ στη μεση οποτε δεν ξερω αν και κατα ποσο θα εχει προβλημα.......
btw τι σκουπα ειναι αυτη?????
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 10:05:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα μαλλον μονο ο Ζησης "νιωθει"...
Καλα βρε στουρνε Βολβε,αμα βγαλεις χοανη μετα το φιλτρο,πως περιμενεις να εκμεταλλευθεις το ram air;
Η τρυπα ειπα οτι θα γινει κοντα στο στομιο της σκουπας,στην ιδια επιφανεια δηλαδη που το σκουπακι δενει με το κατω τμημα του φιλτροκουτιου.
Ο λογος που την κανεις εκει ειναι οτι η φορα του εισερχομενου αερα ειναι προς τα πανω οποτε βαση λογικης αν υποθεσουμε οτι γινεται "ανακλαση" ροης στο φιλτρο αερος,η επιπλεον πιεση που δεν μπορουμε να αξιοποιησουμε εκτονωνεται απο την τρυπα στον πατο του κουτιου.
Οσο για τα νερα,ειναι ενα θεμα και θα ελεγα να προσεχετε.
Το ιδανικοτερο θα ηταν να εχετε και εναν δευτερο σωληνα στο φιλτροκουτι που θα ειναι σε τυφλο σημειο αλλα αυτο θα χαλασει το ram air καθως η παροχη απο το σκουπακι,ετσι οπως το βλεπω,θα ειναι μαλλον οριακη για να πεις οτι πρεσσαρει πολυ αερα ωστε ακομα και να χρησιμοποιησεις μεγαλη εκτονωση,παλι θα υπαρχει αρκετη πιεση για καλυτερη πληρωση.
Αμα ειναι να φτασει παντως η σταθμη του νερου τοσο ψηλα,καλυτερα να μην το κινηστε το 206 σας...
Εννοειται οτι με ολα τα παραπανω συστηματα,το φιλτρο σας το καθαριζετε παρα πολυ συχνα,δηλαδη το πολυ καθε 2500 χλμ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 10:32:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω υπερβάλεις λίγο στα χιλιόμετρα καθαρισμού...
Η Κ&Ν λέει κάθε 100.000 χλμ καθάρισμα-λάδωμα
Εγώ το καθαρίζω όοοοοποτε το θυμιθώ. Αν έχουν περάσει καμιά 30άρα χιλιάδες, τότε βγαίνει πολύ βρώμα και πολύ μυγάκι. Κατά τ'αλλα όσο σαπούνισμα και να φάει, παραμένει το ίδιο λιπαρό! Τα πλαστικά μετά το φίλτρο πάντως παραμένουν τόσο καθαρά και ασκόνιστα σαν καινούρια, οπότε φαντάζομαι ότι λειτουργεί άψογα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 10:40:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τι λεει η Κ&Ν αστο καλυτερα...
Μην πας μακρια,δες την σκουπα απο ενα 106 σε 10.000 χλμ και μετα πες μου.
Ε,φαντασου τωρα ποσο πιο πολυ βρωμα θα μαζευει ενα συστημα το οποιο λειτουργει και σε υπερπιεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 11:39:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
egω βρηκα μεχρι και αποδειξη διοδιων μεσα στη σκουπα μου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sig206 Μόλις έγραψα
KFW 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 15 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 11:41:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | btw τι σκουπα ειναι αυτη????? |
stergiou πηγα κ την τοποθετησα. Δηλ? τι προβλημα μπορει να εχει ? η σκούπα δεν ειναι carbon κ δεν εχει βαρος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 11:42:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαρος δεν εχει απλα επειδη κατα το πατα-ασε του γκαζιου το μοτερ κινειται αρκετα,εως πολυ,μπρος πισω,μπορει να σου κανει ζημια στο ψυγειο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 11:53:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε σεις... μεχρι τωρα (στοπ παρων ποστ και μερικες δεκαδες σελιδες πισω) ειχαμε βγαλει το συμπερασμα οτι με ενα φιλτρακι Κ&Ν εισαι μαστορας σε ενα 206.
Τωρα αρχιζετε να μου τα μασατε και μου λετε σκουπες ειναι the best!!
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|