Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιαν 2009, 04:20:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε ευχαριστω πολυ αδερφε...:D |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιαν 2009, 14:39:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με λιγουρέψατε κι εμένα
Για να καταλάβω: στον TU5J4 οι αναθυμιάσεις που οδηγούνται στο εξωτερικό δοχειάκι είναι ΜΟΝΟ αυτές που εξέρχονται από τη γωνιά πάνω δεξιά του καπακιού? (αυτή που μπαίνει στο μαμά φιλτροκούτι). Καμιά άλλη σύνδεση με έξοδο αναθυμιάσεων δεν κάνουμε?
Γιατί στο σχεδιάγραμμα έχει κι ένα ψαλιδάκι και κόβει κάτι δίχαλα αλλά μάλλον αναφέρεται στον TU5JP4 που δεν ξέρω αν έχει κάποια πρόσθετη έξοδο-ανακύκλωση αναθυμιάσεων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιαν 2009, 16:08:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στον TU5JP4 και TU5JP4S έχει σωλήνα και στον εισαγωγής και στον εξαγωγής στο καπάκι, που τα ενώνει σε ένα και το ρίχνει στην πεταλούδα.
Στον TU5J4 έχει ήδη μια επιστροφή όπως βλέπω από το σχεδιάγραμμα και έχει κάποιες αναθυμιάσεις της εισαγωγής μόνο να μπαίνουν στην πεταλούδα.
Aρα ένα απλό παγουράκι αρκεί για εσάς...
Εμείς έχουμε το θέμα...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιαν 2009, 20:22:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ok, ευχαριστώ πολύ.
Και κάτι ακόμα: το 8 θα πάει να συνδεθεί στο δοχειάκι αναθυμιάσεων.
Το 7? Το αφήνουμε ως έχει?
Το υπόλοιπο ματζαφλάρι (1, 3, 6) το αφήνουμε κι αυτό ως έχει? Νομίζω ότι αυτό προορίζεται για να κατεβαίνουν τα λάδια που ψεκάζονται στο καπάκι και πάλι στο κάρτερ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιαν 2009, 22:07:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να καταλαβω και εγω , ο υπάρχον σωλήνας που φτηνει τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή... δεν φτανει? ποιος ο λογος να βάλουμε εξτρα δοχείο? )εκτος του οτι σου γεμίζει λαδια την εισαγωγη και στην κανει χαλια...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 06:20:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω σκεφτομαι να καταργησω την ενδειξη σταθμης λαδιου και να βαλω επιστροφη(ετσι κι'αλλιως εχει χαλασει ο αισθητηρας σταθμης λαδιου) το θεμα ειναι αν εχετε κανεναν ρε παιδια που να αναλαμβανει να κανει τετοια δουλεια νοικοκιρεμενη γιατι εγω θα τα κανω σκ@τ@. αν εχετε κανενα λινκ με δοχεια αναθυμιασεων στειλτε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 14:31:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
yokagyla έγραψε: | εγω σκεφτομαι να καταργησω την ενδειξη σταθμης λαδιου και να βαλω επιστροφη(ετσι κι'αλλιως εχει χαλασει ο αισθητηρας σταθμης λαδιου) το θεμα ειναι αν εχετε κανεναν ρε παιδια που να αναλαμβανει να κανει τετοια δουλεια νοικοκιρεμενη γιατι εγω θα τα κανω σκ@τ@. αν εχετε κανενα λινκ με δοχεια αναθυμιασεων στειλτε. |
Μοτερ από 106 ραλλύ δεν έχεις;
Είπαμε, τέτοια επιστροφή φοράει ήδη από την μάνα του.
O TU5JP4 δεν έχει και γι'αυτόν χρειάζεται η επιστροφή των αναθυμιάσεων. Εσύ έχεις ένα μικρό σωληνάκι το οποίο μπορεί να μπει ένα δοχείο και είσαι ΟΚ.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 17:03:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 7 στην παραπάνω φωτό (TU5J4) το αφήνουμε να στέλνει στην πεταλούδα ή να το βάζαμε κι αυτό στο δοχείο αναθυμιάσεων? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 17:13:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | yokagyla έγραψε: | εγω σκεφτομαι να καταργησω την ενδειξη σταθμης λαδιου και να βαλω επιστροφη(ετσι κι'αλλιως εχει χαλασει ο αισθητηρας σταθμης λαδιου) το θεμα ειναι αν εχετε κανεναν ρε παιδια που να αναλαμβανει να κανει τετοια δουλεια νοικοκιρεμενη γιατι εγω θα τα κανω σκ@τ@. αν εχετε κανενα λινκ με δοχεια αναθυμιασεων στειλτε. |
Μοτερ από 106 ραλλύ δεν έχεις;
Είπαμε, τέτοια επιστροφή φοράει ήδη από την μάνα του.
O TU5JP4 δεν έχει και γι'αυτόν χρειάζεται η επιστροφή των αναθυμιάσεων. Εσύ έχεις ένα μικρό σωληνάκι το οποίο μπορεί να μπει ένα δοχείο και είσαι ΟΚ. |
μιλαμε για το σωληνακι που βγαινει απο το καπακι και πεφτει μεσα στην σκουπα ετσι? δεν εχω δει να επιστρεφει πουθενα γι'αυτο το ειπα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 22:00:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γώργο (yokagyla) για να μην μπερδευεσε, δες λίγο το σχήμα που είναι το μοτερ σου:
Τα σωληνάκια 1 έως 6 είναι η επιστροφή των αναθυμιάσεων ξανά στο καρτερ. Αρα κάτι τέτοιο δεν χρειάζεσαι.
Τα σωληνάκι 8 είναι οι αναθυμιάσεις (που συνήθως βάζουν στην σκούπα)
Για το 7 είναι μεν αναθυμιάσεις αλλά υπο συνεχή υποπίεση και μπαίνει ακριβώς μετά την πεταλούδα σε μια υποδχή. Δεν χρειάζεται να μπει σε δοχείο.
If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Δευ 19 Ιαν 2009, 22:48:06, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 22:16:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Γώργο (yokagyla) για να μην μπερδευεσε, δες λίγο το σχήμα που είναι το μοτερ σου:
Τα σωληνάκια 1 έως 6 είναι η επιστροφή των αναθυμιάσεων ξανά στο καρτερ. Αρα κάτι τέτοιο δεν χρειάζεσαι.
|
Τα σωληνάκια Νο1 έως Νο6 είναι στο επίπεδο των βαλβίδων εισαγωγής και είναι για την επιστροφή της περίσια λαδιού που δημιουργείται μετά απο το υψηλό στροφάρισμα και στόχο έχει να μην δημιουργηθεί υγραυλική πίεση και ξεράσει το λάδι είτε μέσα στους κυλίνδρους είτε στις εξόδους των αναθυμιάσεων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 23:31:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παίδες ναι, ίσως σας μπέρδεψα άθελά μου.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε (για τον TU5J4 πάντα):
Σε μαμά κατάσταση
- το 7 στέλνει τις αναθυμιάσεις του "καπακιού" εισαγωγής στην πεταλούδα
- το 8 στέλνει τις αναθυμιάσεις λαδιού στο φιλτροκούτι (ή τη σκούπα)
- τα υπόλοιπα 1,3,5,6 επιστρέφουν το λάδι στο κάρτερ.
Tα 7 & 8 φαίνονται και στην παρακάτω φωτογραφία από έναν TU5J4 (SaxoVTS):
Συνήθως όταν καταργείται η επιστροφή αναθυμιάσεων λαδιού στην πεταλούδα, το σωληνάκι 8 (σχήματος "U") αφήνεται ελεύθερο. Το δε σωληνάκι 7 όλοι το αφήνουν πάνω ως έχει και συνεχίζει να στέλνει αναθυμιάσεις λαδιού στην πεταλούδα.
Κι εδώ ρωτάω το εξής: απλά στέλνουμε τις αναθυμιάσεις ΜΟΝΟ από το σωληνάκι 8 ή θα ήταν καλό να στείλουμε και από το σωληνάκι 7 τις αναθυμιάσεις σε ένα εξωτερικό δοχείο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 23:33:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | για να καταλαβω και εγω , ο υπάρχον σωλήνας που φτηνει τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή... δεν φτανει? ποιος ο λογος να βάλουμε εξτρα δοχείο? εκτος του οτι σου γεμίζει λαδια την εισαγωγη και στην κανει χαλια... |
εμενα θα μου απανησει κανεις?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 00:04:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | AlienHack έγραψε: | για να καταλαβω και εγω , ο υπάρχον σωλήνας που φτηνει τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή... δεν φτανει? ποιος ο λογος να βάλουμε εξτρα δοχείο? εκτος του οτι σου γεμίζει λαδια την εισαγωγη και στην κανει χαλια... |
εμενα θα μου απανησει κανεις? |
To έγραψα και στην αρχή αμα το διαβάσεις.
Αυτή την στιγμή οι αναθυμιάσεις ανακυκλώνονται μέσω της πεταλούδας και καίγονται. Αυτό το μόνο αρνητικό έχει να γεμίζει με λάδια την εισαγωγή και να λερώνει τους αισθητήρες.
Σε βελτιωμένα (πολύ) μοτέρ, ή σε αυτοκίνητα που πηγαίνουν μόνο σε κόφτες, τότε στον TU5JP4 που δεν έχει το σύστημα που έχουν π.χ. τα ραλλύ όπου επιστρέφει τα λάδια στο κάρτερ, υπάρχει πιθανότητα σε πολύ υψηλές στροφές να φουσκώσει τα λάδια και να τα πετάξει στις αναθυμιάσεις (όχι πολύ αλλά αρκετό).
Γι'αυτό φιάχνουμε ένα δοχείο που θα επιστρέψει τα λάδια στο καρτερ όπως περίπου και στο 106.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 00:08:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Toν έναν λόγο τον είπες, κάνει χάλια την εισαγωγή. Πράγμα το οποίο είναι κακό (γιατί την λερώνει και αυτή αλλά και τους αισθητήρες πχ το βηματικό) από την άλλη όμως τη λιπαίνει οπότε είναι μονίμως "γρασσαρισμένη".
Επιπλέον το να καις λάδι στο θάλαμο καύσης δεν είναι και ότι καλύτερο. Μακροπρόθεσμα μαζεύονται κατάλοιπα και επικαθήσεις στις βαλβίδες, τα μπουζί, τα πιστόνια με ότι αντίκτυπο μπορεί να έχει αυτό...
Αυτά για χρήση δρόμου.
Στα αγωνιστικά τώρα που ανεβάζουν μεγαλύτερες πιέσεις, συνήθως οι αναθυμιάσεις έχουν πολυ μεγαλύτερο όγκο, άρα χάνεται πολύ λάδι το οποίο αν δεν έχεις δοχείο συλλογής είτε θα καεί στο θάλαμο καύσης περνώντας από την πεταλούδα (μαμά σύστημα) είτε θα φύγει στο περιβάλλον (σωληνάκια αναθυμιάσεων λαδιού στον αέρα).
Αντίθετα, με ένα δοχείο συλλογής με εγκατεστημένη επιστροφή, το λάδι που μαζεύεται στο δοχειάκι αυτό επιστρεφει στο κάρτερ κι έτσι η στάθμη λαδιού παραμένει σε επιτρεπτά επίπεδα.
Ελπίζω να σε κάλυψα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 00:09:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α με πρόλαβε ο Τάσος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 12:27:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thanks...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 13:25:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | ...από την άλλη όμως τη λιπαίνει οπότε είναι μονίμως "γρασσαρισμένη". |
Πως διορθώνεται αυτό την στιγμή που στέλνουμε τις αναθυμιάσεις αλλού;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 14:00:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | RoadRunner122 έγραψε: | ...από την άλλη όμως τη λιπαίνει οπότε είναι μονίμως "γρασσαρισμένη". |
Πως διορθώνεται αυτό την στιγμή που στέλνουμε τις αναθυμιάσεις αλλού; |
Απλά όταν θα λύνεις την πεταλούδα σου για καθαριότητα, αφού τελειώσεις τη διαδικασία και πριν την ξαναβάλεις πάνω θα ψεκάζεις με λίγο σπρέυ γράσσου τις άκρες (εκεί που εδράζεται το αξονάκι της) και είσαι ok |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 14:29:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή εγώ που δεν έχω καθαρίσει ποτέ την πεταλούδα (7 χρόνια) να αγχωθώ;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|