Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
![Έχω ξεφύγει !!! Έχω ξεφύγει !!!](images/ranks/bluestar/stars7_6.gif)
![](images/avatars/gallery/Peugeot_106/106rallyebl.gif) 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 00:28:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν φοράς 15ρες βάζεις δίσκους 283χιλιοστών με δαγκάνες από 307 2λιτρο και είσαι άρχοντας.
Κι επειδή θα ρωτήσεις κόστος:270ευρώ κομπλέ-καινούριες από Ντίνο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος
![Φανατικό μέλος Φανατικό μέλος](images/ranks/bluestar/stars7_4.gif)
Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 00:39:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι 14 speedlyne εχω εδω τι να κανω ? και ζαντα δεν αλαζω με τπτ
μονο αν βρω την ιδια 15 αλλα δεν νομιζω θα μεινω με αυτες το 14 το καλο!!!
για πες φιλε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
faker (kostas) Μόλις έγραψα
![Μόλις έγραψα Μόλις έγραψα](images/ranks/bluestar/stars7_0.gif)
106 gti
Ένταξη: 13 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 11 Τόπος: north
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 02:12:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Aν φοράς 15ρες βάζεις δίσκους 283χιλιοστών με δαγκάνες από 307 2λιτρο και είσαι άρχοντας.
Κι επειδή θα ρωτήσεις κόστος:270ευρώ κομπλέ-καινούριες από Ντίνο. |
Ντινος???? κατ/μα ειναι?εγω που εχω 266 κ θελω να αλλαξω δισκους τακακια εχει καμια καλη-οικονομικη λυση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
S16 (Δημήτρης) Μέλος
![Μέλος Μέλος](images/ranks/bluestar/stars7_2.gif)
![](images/avatars/gallery/Peugeot_106/106rallyebl.gif) Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 08:06:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Aν φοράς 15ρες βάζεις δίσκους 283χιλιοστών με δαγκάνες από 307 2λιτρο και είσαι άρχοντας.
Κι επειδή θα ρωτήσεις κόστος:270ευρώ κομπλέ-καινούριες από Ντίνο. |
θα χρειαστει να αλλάξει και η τρόμπα?
Υ.Γ. τόσο χρόνια διαβάζω γι΄ αυτη την αντλια και σαφές συμπέρασμα δεν εχω καταφέρει να βγάλω. ![Twisted evil](images/smiles/icon_twisted.gif)
![](http://briefcase.pathfinder.gr/download/S16/28743/401628/0/Photo+evoclub.jpeg) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος
![Τρελλαμένο μέλος Τρελλαμένο μέλος](images/ranks/bluestar/stars7_5.gif)
![](images/avatars/gallery/Peugeot_106/106rallyeb.gif) Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 10:41:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
S16 έγραψε: | RoadRunner122 έγραψε: | Aν φοράς 15ρες βάζεις δίσκους 283χιλιοστών με δαγκάνες από 307 2λιτρο και είσαι άρχοντας.
Κι επειδή θα ρωτήσεις κόστος:270ευρώ κομπλέ-καινούριες από Ντίνο. |
θα χρειαστει να αλλάξει και η τρόμπα?
Υ.Γ. τόσο χρόνια διαβάζω γι΄ αυτη την αντλια και σαφές συμπέρασμα δεν εχω καταφέρει να βγάλω. ![Twisted evil](images/smiles/icon_twisted.gif) |
Αυτό είναι προσωπική άποψη του καθενός φίλε.
Απλά βάζοντας μεγαλύτερες δαγκάνες παρατηρείς μεγαλύτερη κίνηση του πεντάλ. Αν αυτό σε ενοχλεί τόσο τότε βάζεις και μεγαλύτερη αντλία.
Όπως είπα πιο πάνω με το set up του 307 η κίνηση είναι ελαφρώς μικρότερη παρά του Gti-6.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος
![Τρελλαμένο μέλος Τρελλαμένο μέλος](images/ranks/bluestar/stars7_5.gif)
![](images/avatars/gallery/Peugeot_106/106rallyeb.gif) Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 10:43:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NemesisUltra έγραψε: | οχι 14 speedlyne εχω εδω τι να κανω ? και ζαντα δεν αλαζω με τπτ
μονο αν βρω την ιδια 15 αλλα δεν νομιζω θα μεινω με αυτες το 14 το καλο!!!
για πες φιλε |
Δοκίμασε τα 266 αν σε ικανοποιούν.
Αν όχι και επιμένεις για τη ζάντα τα δίνεις αυτά και παίρνεις 4-πίστονα 270μμ νομίζω, αυτά που δίνει η Peugeot Sport. Αν τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα πάρε αυτά απευθείας ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif)
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
S16 (Δημήτρης) Μέλος
![Μέλος Μέλος](images/ranks/bluestar/stars7_2.gif)
![](images/avatars/gallery/Peugeot_106/106rallyebl.gif) Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 10:54:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
greenpug106 έγραψε: | Αυτό είναι προσωπική άποψη του καθενός φίλε.
Απλά βάζοντας μεγαλύτερες δαγκάνες παρατηρείς μεγαλύτερη κίνηση του πεντάλ. Αν αυτό σε ενοχλεί τόσο τότε βάζεις και μεγαλύτερη αντλία.
Όπως είπα πιο πάνω με το set up του 307 η κίνηση είναι ελαφρώς μικρότερη παρά του Gti-6. |
Δηλαδη με τα 266 θα εχω μικρότερη κίνηση του πεντάλ σε σχέση με 283?
Είναι μονο θεμα διαδρομής ή και δύναμης που πρέπει να βάλεις στο πεντάλ?
![](http://briefcase.pathfinder.gr/download/S16/28743/401628/0/Photo+evoclub.jpeg) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος
![Τρελλαμένο μέλος Τρελλαμένο μέλος](images/ranks/bluestar/stars7_5.gif)
![](images/avatars/gallery/Peugeot_106/106rallyeb.gif) Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 11:09:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
S16 έγραψε: | greenpug106 έγραψε: | Αυτό είναι προσωπική άποψη του καθενός φίλε.
Απλά βάζοντας μεγαλύτερες δαγκάνες παρατηρείς μεγαλύτερη κίνηση του πεντάλ. Αν αυτό σε ενοχλεί τόσο τότε βάζεις και μεγαλύτερη αντλία.
Όπως είπα πιο πάνω με το set up του 307 η κίνηση είναι ελαφρώς μικρότερη παρά του Gti-6. |
Δηλαδη με τα 266 θα εχω μικρότερη κίνηση του πεντάλ σε σχέση με 283?
Είναι μονο θεμα διαδρομής ή και δύναμης που πρέπει να βάλεις στο πεντάλ? |
Ναι φίλε με τα 266 θα είναι μικρότερη η διαδρομή λόγω μικρότερων πιστονιών των δαγκάνων. Αυτά τα είχα εφαρμόσει στο 1.4 8V 106 που είχα παλαιότερα.
Τώρα στο GTi έχω 283μμ περίπου 155 ίππους.
Όσον αφορά το θέμα δύναμης δεν νομίζω να παρατηρήσεις μεγάλη διαφορά. Σε αυτό παίζει ρόλο το servo που είναι και στις 2 περιπτώσεις το ίδιο.
Υπόψη ότι εάν δεν έχεις ABS με τα 283 μμ θα κλειδώνουν οι τροχοί πιο εύκολα, μέχρι να συνηθίσεις φυσικά πόση δύναμη απαιτείται κλπ
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
![Έχω ξεφύγει !!! Έχω ξεφύγει !!!](images/ranks/bluestar/stars7_6.gif)
![](images/avatars/gallery/Peugeot_106/106rallyebl.gif) 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 14:07:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβώς όπως τα λέει ο Κωνσταντίνος είναι.
Οι φθηνές λύσεις για βελτίωση των φρένων είναι οι εξής:
Αν έχεις 15ρες βάζεις 283 σε πρώτη φάση. Εάν σε ικανοποιεί η διαδρομή του πεντάλ το αφήνεις ως έχει. Διαφορετικά βάζεις 24ρα τρόμπα από 307 2.0
Αν έχεις 14ρες βάζεις 266 και όσον αφορά τη διαδρομή του πεντάλ ισχύει το παραπάνω.
Βέβαια καλό θα ήταν πριν προχωρήσετε σε αλλαγή δαγκανών/δίσκων με μεγαλύτερους, να δοκιμάσετε κάποιο racing τακάκι (πχ Ferodo DS2500 ή 3000) το οποίο προσφέρει αισθητή βελτίωση σε φρενάρισμα αλλά και αντοχή στην παρατεταμένη πίεση. Και το λέω αυτό γιατί ανεβάζοντας διάμετρο δίσκου, αυξάνεται το βάρος τόσο της στρεφόμενης όσο και της μη αναρτώμενης μάζας (μεγαλύτερος δίσκος άρα και πιό βαρύς) κάνοντας δυσκολότερη τη δουλειά της ανάρτησης.
Τώρα, όσον αφορά τα δικά μου, σας παραθέτω παλιότερο ποστ από 106SC όταν τα είχα πρωτοβάλει:
Έπειτα από 250km περίπου μετά την τοποθέτηση των φρένων από 307 2.0 (δίσκοι 283x26mm, δαγκάνες bosch) οι εντυπώσεις μου είναι οι παρακάτω:
Καταρχήν αυτό που με φόβιζε περισσότερο ήταν ότι θα αυξανόταν η διαδρομή του πεντάλ. Τελικά κάτι τέτοιο δε συνέβη! Η διαδρομή είναι η ίδια με πριν. Ελάχιστη νεκρή και αμέσως μετά αρχίζει να πιάνει σταδιακά. Σίγουρα έπαιξε ρόλο και η μεγαλυτερη τρόμπα λόγω ABS (22.2).
Αν και δεν έχω στρώσει εντελώς ακόμα δίσκους και τακάκια, η διαφορά στη δύναμη πέδησης είναι εμφανής ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες. Εκεί όμως που πραγματικά φαίνεται η αλλαγή είναι στα πολλά km! Η επιβράδυνση είναι άμεση και πάντα ρυθμίσιμη χωρίς να υπάρχει φόβος να "σηκωθεί" η ουρά και να σε προσπεράσει, εφοσον βέβαια φρενάρεις με μέτρο. Τσαρουχώματα ακόμα δεν έχω κάνει ελέω στρωσίματος.
Το ABS λειτουργεί υποδειγματικά -όπως και πριν άλλωστε- αν και αυτό δε νομίζω να αφορά και πολλούς εδώ μέσα.
Τέλος, όσον αφορά την αίσθηση και τη ρυθμισιμότητα σε σχέση με τα μαμά, δεν έχω εντοπίσει ιδιαίτερες διαφορές ή όχι αρνητικές τουλάχιστον. Το δάγκωμα γίνεται γραμμικά και όχι απότομα σε σημείο να σε τρομάξει. Εκεί που είδα διαφορά είναι σε κάποια γλυστερά κομμάτια που παλιότερα έμπαινα με τσίμπημα στο φρένο. Τώρα, με το ίδιο τσίμπιμα με το αριστερό κρατώντας το γκάζι σταθερά, η ουρά ξεκολλάει ευκολότερα. Ίσως το μόνο σημείο που χρειάζεται εξοικείωση μιάς και μπορεί να σε στείλει αδιάβαστο αν πιαστείς στον ύπνο ή ξεχάσεις ότι πλέον στο δεδομένο τσίμπημα έχεις πιό απότομη μεταφορά βάρους εμπρός.
Σας παραθέτω και μερικές φώτος:
...... ...... ......
Ξέρω, μερικοί θα με πείτε κάγκουρα που τις έβαψα κόκκινες αλλά εμένα με τρελλαίνουν με τη λευκή ζάντα
(τελευταία φωτό: θεριακλίδικη η αριστερή δαγκάνα! Ολόκληρο πακέτο κάπνισε ). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
![Έχω ξεφύγει !!! Έχω ξεφύγει !!!](images/ranks/bluestar/stars7_6.gif)
![](images/avatars/gallery/_Misc/402.gif) SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 15:07:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καγκουρα
Υ.Γ. παντως σε παραδεχομαι στο γραπτα λογυδρια παιδι μου...ευγε ευγε!
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος
![Φανατικό μέλος Φανατικό μέλος](images/ranks/bluestar/stars7_4.gif)
Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 23:06:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω θα βρω λυση για 266 τωρα θελω πληροφοριες σχετικα με αυτα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
alekoukos106 (Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
![Τρελλαμένο μέλος Τρελλαμένο μέλος](images/ranks/bluestar/stars7_5.gif)
![](images/avatars/gallery/Peugeot_106/106rallye13.gif) Peugeot 106 rallye 1.3
Ένταξη: 26 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 731
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 16:05:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ειναι τιποτα...συνδεεις τα ψιψιψινια με τα κοκοψοψια.... ![Razz](images/smiles/icon_razz.gif) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος
![Φανατικό μέλος Φανατικό μέλος](images/ranks/bluestar/stars7_4.gif)
Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 17:38:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαχαχα τι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος
![Τρελλαμένο μέλος Τρελλαμένο μέλος](images/ranks/bluestar/stars7_5.gif)
![](images/avatars/gallery/Peugeot_106/106rallyeb.gif) Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 17:47:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τότε παίρνεις μεταχειρισμένες δαγκανες και καινουργιους δίσκους και τακακια.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος
![Φανατικό μέλος Φανατικό μέλος](images/ranks/bluestar/stars7_4.gif)
Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 18:54:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσυ Κωστα τι εχεις στο 106 σου? και ποσα αλογα εχεις σταματαει το αμαξι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
faker (kostas) Μόλις έγραψα
![Μόλις έγραψα Μόλις έγραψα](images/ranks/bluestar/stars7_0.gif)
106 gti
Ένταξη: 13 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 11 Τόπος: north
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 20:55:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποιος ειναι καλος συνδυασμος σε δισκους-τακακια για 266 μπροστα?
σιγουρα τα ferodo dw 2500 ειναι τελεια για μενα αλλα τα 130-140 που κανουν τα θεωρω αρκετα,κατι πιο οικονομικο αλλα οχι νορμαλ υπαρχει?
οι τυπητοι χαρακτοι δισκοι βοηθανε η δεν εχει διαφορα με τους ισιους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
![Members Επίσημο Μέλος](images/ranks/member.gif)
![](images/avatars/gallery/Peugeot-206/wp_206gti.gif) 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 23:59:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα 2500 ναι μεν κοστιζουν πιο ακριβα (σχεδον διπλάσια τιμη) από τα "απλά" τακάκια πχ τα peugeot (bosch) ή τα premier, παρολά αυτα "βγάζουν" περισσότερα χιλιόμετρα (οκ οχι τα διπλάσια - αλλα σαφως εχουν λιγότερη φθορα στα ιδια χιλιόμετρα)
θεωρω οτι για το βαρος του 106 και με τα premier την δουλεια σου μια χαρα θα την κάνεις...
και για να εχεις "διάρκεια" στο φρενάρισμα και να μην υπερθερμάινονται σε πιο ζόρικη χρηση καλό ειναι να χεις μια ανοιχτη ζάντα και οχι την μαμα σιδερενια
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
faker (kostas) Μόλις έγραψα
![Μόλις έγραψα Μόλις έγραψα](images/ranks/bluestar/stars7_0.gif)
106 gti
Ένταξη: 13 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 11 Τόπος: north
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιαν 2009, 01:54:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα 266 τι παχος εχουν?καπου διαβασα για 20 η 22 αλλα προχθες που μετρησα τα δικα μου ηταν 25-26,μηπως ειναι απο αλλο μοντελο?
θελω τακακια κ φοβαμαι μην παραγγειλω λαθος κωδικο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
![Members Επίσημο Μέλος](images/ranks/member.gif)
![](images/avatars/gallery/Peugeot-206/wp_206gti.gif) 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιαν 2009, 12:21:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εε το πάχος δεν ειναι των τακακιών, αλλά των δίσκων
τα πρώτα 266 (οι δισκοι τους) ηταν 20 χιλιοστα
και οι μεταγενέστεροι 22
και εχουν αντίστοιχες δαγκάνες που παίρνουν αντίστοιχα τακάκια
αρα μετρα τους δισκους σου
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
faker (kostas) Μόλις έγραψα
![Μόλις έγραψα Μόλις έγραψα](images/ranks/bluestar/stars7_0.gif)
106 gti
Ένταξη: 13 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 11 Τόπος: north
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 13:16:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τους δισκους μιλαω κ εγω,γιατι ειχα διαβασει για 20 ενω τα δικα μου ηταν περισσοτερο κ παραξενευτηκα!!!
νομιζω 22 εινα αλλα οκ τοτε αν εβγαινε κ ετσι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
![](templates/club206/images/spacer.gif) |
|