PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Βελτιωση φρενων σε 106 rallye
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 00:28:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aν φοράς 15ρες βάζεις δίσκους 283χιλιοστών με δαγκάνες από 307 2λιτρο και είσαι άρχοντας.

Κι επειδή θα ρωτήσεις Smile κόστος:270ευρώ κομπλέ-καινούριες από Ντίνο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 00:39:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι 14 speedlyne εχω εδω τι να κανω ? και ζαντα δεν αλαζω με τπτ

μονο αν βρω την ιδια 15 αλλα δεν νομιζω θα μεινω με αυτες το 14 το καλο!!!


για πες φιλε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
faker (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 gti

Ένταξη: 13 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: north

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 02:12:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Aν φοράς 15ρες βάζεις δίσκους 283χιλιοστών με δαγκάνες από 307 2λιτρο και είσαι άρχοντας.

Κι επειδή θα ρωτήσεις Smile κόστος:270ευρώ κομπλέ-καινούριες από Ντίνο.

Ντινος???? κατ/μα ειναι?εγω που εχω 266 κ θελω να αλλαξω δισκους τακακια εχει καμια καλη-οικονομικη λυση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 08:06:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Aν φοράς 15ρες βάζεις δίσκους 283χιλιοστών με δαγκάνες από 307 2λιτρο και είσαι άρχοντας.

Κι επειδή θα ρωτήσεις Smile κόστος:270ευρώ κομπλέ-καινούριες από Ντίνο.


θα χρειαστει να αλλάξει και η τρόμπα?

Υ.Γ. τόσο χρόνια διαβάζω γι΄ αυτη την αντλια και σαφές συμπέρασμα δεν εχω καταφέρει να βγάλω. Embarassed Twisted evil


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 10:41:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

S16 έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Aν φοράς 15ρες βάζεις δίσκους 283χιλιοστών με δαγκάνες από 307 2λιτρο και είσαι άρχοντας.

Κι επειδή θα ρωτήσεις Smile κόστος:270ευρώ κομπλέ-καινούριες από Ντίνο.


θα χρειαστει να αλλάξει και η τρόμπα?

Υ.Γ. τόσο χρόνια διαβάζω γι΄ αυτη την αντλια και σαφές συμπέρασμα δεν εχω καταφέρει να βγάλω. Embarassed Twisted evil


Αυτό είναι προσωπική άποψη του καθενός φίλε.
Απλά βάζοντας μεγαλύτερες δαγκάνες παρατηρείς μεγαλύτερη κίνηση του πεντάλ. Αν αυτό σε ενοχλεί τόσο τότε βάζεις και μεγαλύτερη αντλία.

Όπως είπα πιο πάνω με το set up του 307 η κίνηση είναι ελαφρώς μικρότερη παρά του Gti-6.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 10:43:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NemesisUltra έγραψε:
οχι 14 speedlyne εχω εδω τι να κανω ? και ζαντα δεν αλαζω με τπτ

μονο αν βρω την ιδια 15 αλλα δεν νομιζω θα μεινω με αυτες το 14 το καλο!!!


για πες φιλε


Δοκίμασε τα 266 αν σε ικανοποιούν.
Αν όχι και επιμένεις για τη ζάντα τα δίνεις αυτά και παίρνεις 4-πίστονα 270μμ νομίζω, αυτά που δίνει η Peugeot Sport. Αν τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα πάρε αυτά απευθείας Smile


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 10:54:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

greenpug106 έγραψε:
Αυτό είναι προσωπική άποψη του καθενός φίλε.
Απλά βάζοντας μεγαλύτερες δαγκάνες παρατηρείς μεγαλύτερη κίνηση του πεντάλ. Αν αυτό σε ενοχλεί τόσο τότε βάζεις και μεγαλύτερη αντλία.

Όπως είπα πιο πάνω με το set up του 307 η κίνηση είναι ελαφρώς μικρότερη παρά του Gti-6.


Δηλαδη με τα 266 θα εχω μικρότερη κίνηση του πεντάλ σε σχέση με 283?

Είναι μονο θεμα διαδρομής ή και δύναμης που πρέπει να βάλεις στο πεντάλ?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 11:09:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

S16 έγραψε:
greenpug106 έγραψε:
Αυτό είναι προσωπική άποψη του καθενός φίλε.
Απλά βάζοντας μεγαλύτερες δαγκάνες παρατηρείς μεγαλύτερη κίνηση του πεντάλ. Αν αυτό σε ενοχλεί τόσο τότε βάζεις και μεγαλύτερη αντλία.

Όπως είπα πιο πάνω με το set up του 307 η κίνηση είναι ελαφρώς μικρότερη παρά του Gti-6.


Δηλαδη με τα 266 θα εχω μικρότερη κίνηση του πεντάλ σε σχέση με 283?

Είναι μονο θεμα διαδρομής ή και δύναμης που πρέπει να βάλεις στο πεντάλ?


Ναι φίλε με τα 266 θα είναι μικρότερη η διαδρομή λόγω μικρότερων πιστονιών των δαγκάνων. Αυτά τα είχα εφαρμόσει στο 1.4 8V 106 που είχα παλαιότερα.

Τώρα στο GTi έχω 283μμ περίπου 155 ίππους.

Όσον αφορά το θέμα δύναμης δεν νομίζω να παρατηρήσεις μεγάλη διαφορά. Σε αυτό παίζει ρόλο το servo που είναι και στις 2 περιπτώσεις το ίδιο.

Υπόψη ότι εάν δεν έχεις ABS με τα 283 μμ θα κλειδώνουν οι τροχοί πιο εύκολα, μέχρι να συνηθίσεις φυσικά πόση δύναμη απαιτείται κλπ


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 14:07:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακριβώς όπως τα λέει ο Κωνσταντίνος είναι.

Οι φθηνές λύσεις για βελτίωση των φρένων είναι οι εξής:

Αν έχεις 15ρες βάζεις 283 σε πρώτη φάση. Εάν σε ικανοποιεί η διαδρομή του πεντάλ το αφήνεις ως έχει. Διαφορετικά βάζεις 24ρα τρόμπα από 307 2.0

Αν έχεις 14ρες βάζεις 266 και όσον αφορά τη διαδρομή του πεντάλ ισχύει το παραπάνω.

Βέβαια καλό θα ήταν πριν προχωρήσετε σε αλλαγή δαγκανών/δίσκων με μεγαλύτερους, να δοκιμάσετε κάποιο racing τακάκι (πχ Ferodo DS2500 ή 3000) το οποίο προσφέρει αισθητή βελτίωση σε φρενάρισμα αλλά και αντοχή στην παρατεταμένη πίεση. Και το λέω αυτό γιατί ανεβάζοντας διάμετρο δίσκου, αυξάνεται το βάρος τόσο της στρεφόμενης όσο και της μη αναρτώμενης μάζας (μεγαλύτερος δίσκος άρα και πιό βαρύς) κάνοντας δυσκολότερη τη δουλειά της ανάρτησης.

Τώρα, όσον αφορά τα δικά μου, σας παραθέτω παλιότερο ποστ από 106SC όταν τα είχα πρωτοβάλει:

Έπειτα από 250km περίπου μετά την τοποθέτηση των φρένων από 307 2.0 (δίσκοι 283x26mm, δαγκάνες bosch) οι εντυπώσεις μου είναι οι παρακάτω:

Καταρχήν αυτό που με φόβιζε περισσότερο ήταν ότι θα αυξανόταν η διαδρομή του πεντάλ. Τελικά κάτι τέτοιο δε συνέβη! Η διαδρομή είναι η ίδια με πριν. Ελάχιστη νεκρή και αμέσως μετά αρχίζει να πιάνει σταδιακά. Σίγουρα έπαιξε ρόλο και η μεγαλυτερη τρόμπα λόγω ABS (22.2).

Αν και δεν έχω στρώσει εντελώς ακόμα δίσκους και τακάκια, η διαφορά στη δύναμη πέδησης είναι εμφανής ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες. Εκεί όμως που πραγματικά φαίνεται η αλλαγή είναι στα πολλά km! Η επιβράδυνση είναι άμεση και πάντα ρυθμίσιμη χωρίς να υπάρχει φόβος να "σηκωθεί" η ουρά και να σε προσπεράσει, εφοσον βέβαια φρενάρεις με μέτρο. Τσαρουχώματα ακόμα δεν έχω κάνει ελέω στρωσίματος.

Το ABS λειτουργεί υποδειγματικά -όπως και πριν άλλωστε- αν και αυτό δε νομίζω να αφορά και πολλούς εδώ μέσα. Smile

Τέλος, όσον αφορά την αίσθηση και τη ρυθμισιμότητα σε σχέση με τα μαμά, δεν έχω εντοπίσει ιδιαίτερες διαφορές ή όχι αρνητικές τουλάχιστον. Το δάγκωμα γίνεται γραμμικά και όχι απότομα σε σημείο να σε τρομάξει. Εκεί που είδα διαφορά είναι σε κάποια γλυστερά κομμάτια που παλιότερα έμπαινα με τσίμπημα στο φρένο. Τώρα, με το ίδιο τσίμπιμα με το αριστερό κρατώντας το γκάζι σταθερά, η ουρά ξεκολλάει ευκολότερα. Ίσως το μόνο σημείο που χρειάζεται εξοικείωση μιάς και μπορεί να σε στείλει αδιάβαστο αν πιαστείς στον ύπνο ή ξεχάσεις ότι πλέον στο δεδομένο τσίμπημα έχεις πιό απότομη μεταφορά βάρους εμπρός. Wink

Σας παραθέτω και μερικές φώτος:

..................


Ξέρω, μερικοί θα με πείτε κάγκουρα που τις έβαψα κόκκινες αλλά εμένα με τρελλαίνουν με τη λευκή ζάντα Smile

(τελευταία φωτό: θεριακλίδικη η αριστερή δαγκάνα! Ολόκληρο πακέτο κάπνισε Razz ).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 15:07:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καγκουρα Laughing


Υ.Γ. παντως σε παραδεχομαι στο γραπτα λογυδρια παιδι μου...ευγε ευγε!


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 23:06:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω θα βρω λυση για 266 τωρα θελω πληροφοριες σχετικα με αυτα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
alekoukos106 (Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 rallye 1.3

Ένταξη: 26 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 731

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 16:05:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ειναι τιποτα...συνδεεις τα ψιψιψινια με τα κοκοψοψια.... Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 17:38:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χαχαχα τι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 17:47:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τότε παίρνεις μεταχειρισμένες δαγκανες και καινουργιους δίσκους και τακακια.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 18:54:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εσυ Κωστα τι εχεις στο 106 σου? και ποσα αλογα εχεις σταματαει το αμαξι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
faker (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 gti

Ένταξη: 13 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: north

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 20:55:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ποιος ειναι καλος συνδυασμος σε δισκους-τακακια για 266 μπροστα?
σιγουρα τα ferodo dw 2500 ειναι τελεια για μενα αλλα τα 130-140 που κανουν τα θεωρω αρκετα,κατι πιο οικονομικο αλλα οχι νορμαλ υπαρχει?
οι τυπητοι χαρακτοι δισκοι βοηθανε η δεν εχει διαφορα με τους ισιους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 23:59:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα 2500 ναι μεν κοστιζουν πιο ακριβα (σχεδον διπλάσια τιμη) από τα "απλά" τακάκια πχ τα peugeot (bosch) ή τα premier, παρολά αυτα "βγάζουν" περισσότερα χιλιόμετρα (οκ οχι τα διπλάσια - αλλα σαφως εχουν λιγότερη φθορα στα ιδια χιλιόμετρα)

θεωρω οτι για το βαρος του 106 και με τα premier την δουλεια σου μια χαρα θα την κάνεις...
και για να εχεις "διάρκεια" στο φρενάρισμα και να μην υπερθερμάινονται σε πιο ζόρικη χρηση καλό ειναι να χεις μια ανοιχτη ζάντα και οχι την μαμα σιδερενια


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
faker (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 gti

Ένταξη: 13 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: north

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιαν 2009, 01:54:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα 266 τι παχος εχουν?καπου διαβασα για 20 η 22 αλλα προχθες που μετρησα τα δικα μου ηταν 25-26,μηπως ειναι απο αλλο μοντελο?
θελω τακακια κ φοβαμαι μην παραγγειλω λαθος κωδικο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιαν 2009, 12:21:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εε το πάχος δεν ειναι των τακακιών, αλλά των δίσκων
τα πρώτα 266 (οι δισκοι τους) ηταν 20 χιλιοστα
και οι μεταγενέστεροι 22

και εχουν αντίστοιχες δαγκάνες που παίρνουν αντίστοιχα τακάκια
αρα μετρα τους δισκους σου


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
faker (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 gti

Ένταξη: 13 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: north

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2009, 13:16:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τους δισκους μιλαω κ εγω,γιατι ειχα διαβασει για 20 ενω τα δικα μου ηταν περισσοτερο κ παραξενευτηκα!!!
νομιζω 22 εινα αλλα οκ τοτε αν εβγαινε κ ετσι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Επόμενη
Σελίδα 2 από 15

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2666s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on