Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Μάρκα εξάτμισης |
Devil |
|
5% |
[ 6 ] |
Janspeed |
|
0% |
[ 0 ] |
L&W |
|
1% |
[ 2 ] |
Magnex |
|
0% |
[ 1 ] |
Remus |
|
3% |
[ 4 ] |
Sebring |
|
8% |
[ 9 ] |
Supersprint |
|
9% |
[ 10 ] |
Festus |
|
3% |
[ 4 ] |
Powerfull |
|
5% |
[ 6 ] |
Χειροποίητη |
|
21% |
[ 23 ] |
Εργοστασιακή |
|
31% |
[ 34 ] |
Κάποια άλλη... |
|
7% |
[ 8 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 107 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 13:08:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Τί προσφέρει ένα καλό καζανάκι; Και τί θα πει καλό καζανάκι; Από προσωπική πείρα, τα aftermarket καζανάκια προσφέρουν φασαρία κι από απόδοση ελάχιστα έως και χειρότερα... |
Μίλτο, επειδή πιστεύω ότι πάνω κάτω θέλουμε τα ίδια για το αυτοκίνητό μας, θεωρώ ότι και για σένα "καλό" καζανάκι θα θεωρείς, το τελικό εκείνο, που από ήχο θα δώσει ένα πιο μπάσο ήχο, που σε καμία περίπτωση δεν θα είναι κουραστικός (δηλ. θα βάζεις στο αμάξι γυναίκα και πεθερά και κανείς δεν θα καταλαβαίνει από τον ήχο ότι έχεις βάλει εξάτμιση ) και το αμάξι να έχει πάρει ροπές σε όλο το φάσμα των στροφών, από 2.000 μέχρι 6.800 (κόφτης )!!
A! Και να μην στοιχίζει και μία περιουσία
Αν συμφωνείς με όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, τότε έχουμε ίδια κριτήρια για το τι θεωρούμε καλή εξάτμιση. Μία τέτοια επιλογή με τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι και η L&W.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NICK (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος
206 XT Premium 1.4 (2000)
Ένταξη: 05 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 15:20:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγγνώμη που επεμβαίνω ρε παιδιά,αλλά θέλω να κάνω άλλη μια χαζή ερώτηση (μου φαίνεται ότι στο τέλος θα με βαρεθείτε και δεν θα απαντά κανείς ).Υπάρχει καμμιά διαφορά ανάμεσα στην εργοστασιακή εξάτμιση του 1.4 και του 1.6 16v;Όταν πριν από λίγο καιρό ένα καλόπαιδο με χτύπησε από πίσω και χρειάστηκε να αλλάξω την εξάτμιση,τοποθέτησα αυτήν του 1.6 (με το αλουμινένιο ή νικελένιο τελείωμα).Έχει λοιπόν το τελικό καζανάκι των δύο μοντέλων διαφορά στη ροή των καυσαερίων ή όχι;Πάντως ο ήχος είναι λίγο διαφορετικός,πιο μπάσος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 16:07:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Φοράω μια Powerfull, που νομίζω οτι είναι ιδανική για 206...
Αν και στο θέμα του ήχου θα ήθελα περισσότερο μπάσο, αλλά σε αυτό παίζει ρόλο και η φιλτροχοάνη.
Ο ήχος νομίζω οτι θα βελτιωθεί με μια καλύτερη φιλτροχοάνη, τοποθετημένη σε καλύτερη θέση ή με μια σκούπα... |
Παρομοιος ,φοραω μια powerfull την οποια την πηρα απο Peugeot 106 rallye
Ταιριαξε ακριβως στις βασεις χωρις καμια μετατροπη και απο θεμα ηχου ειναι αρκετα διακριτικη..Μονο οταν ζεσταθει ο κινητηρας (περιπου 85-90 βαθμους) βγαζει ενα ωραιο μπασο ηχο...
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 16:29:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NICK έγραψε: | Συγγνώμη που επεμβαίνω ρε παιδιά,αλλά θέλω να κάνω άλλη μια χαζή ερώτηση (μου φαίνεται ότι στο τέλος θα με βαρεθείτε και δεν θα απαντά κανείς ).Υπάρχει καμμιά διαφορά ανάμεσα στην εργοστασιακή εξάτμιση του 1.4 και του 1.6 16v;Όταν πριν από λίγο καιρό ένα καλόπαιδο με χτύπησε από πίσω και χρειάστηκε να αλλάξω την εξάτμιση,τοποθέτησα αυτήν του 1.6 (με το αλουμινένιο ή νικελένιο τελείωμα).Έχει λοιπόν το τελικό καζανάκι των δύο μοντέλων διαφορά στη ροή των καυσαερίων ή όχι;Πάντως ο ήχος είναι λίγο διαφορετικός,πιο μπάσος. |
Σιγουρα θα εχει διαφορα,αφου ειναι για διαφορετικους κινητηρες
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 04:31:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Τί προσφέρει ένα καλό καζανάκι; Και τί θα πει καλό καζανάκι; Από προσωπική πείρα, τα aftermarket καζανάκια προσφέρουν φασαρία κι από απόδοση ελάχιστα έως και χειρότερα... |
Μίλτο, επειδή πιστεύω ότι πάνω κάτω θέλουμε τα ίδια για το αυτοκίνητό μας, θεωρώ ότι και για σένα "καλό" καζανάκι θα θεωρείς, το τελικό εκείνο, που από ήχο θα δώσει ένα πιο μπάσο ήχο, που σε καμία περίπτωση δεν θα είναι κουραστικός (δηλ. θα βάζεις στο αμάξι γυναίκα και πεθερά και κανείς δεν θα καταλαβαίνει από τον ήχο ότι έχεις βάλει εξάτμιση ) και το αμάξι να έχει πάρει ροπές σε όλο το φάσμα των στροφών, από 2.000 μέχρι 6.800 (κόφτης )!!
A! Και να μην στοιχίζει και μία περιουσία
Αν συμφωνείς με όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, τότε έχουμε ίδια κριτήρια για το τι θεωρούμε καλή εξάτμιση. Μία τέτοια επιλογή με τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι και η L&W. |
Συμφωνώ απόλυτα. Πές μου τώρα, τί να αλλάξω για να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα που αναφέρεις; Τί έκανες για σένα; Θυμάσαι κόστος;
Εάν είσαι εσύ ευχαριστημένος θα βάλω ό,τι έχεις βάλει κι εσύ. Δεν θα ψαχτώ γιατί σε ξέρω και σε εμπιστεύομαι. Όπως είπες το λιγότερο σε θόρυβο, το καλύτερο δυνατό σε απόδοση, με το λογικότερο κόστος.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 09:00:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | pezomania έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Τί προσφέρει ένα καλό καζανάκι; Και τί θα πει καλό καζανάκι; Από προσωπική πείρα, τα aftermarket καζανάκια προσφέρουν φασαρία κι από απόδοση ελάχιστα έως και χειρότερα... |
Μίλτο, επειδή πιστεύω ότι πάνω κάτω θέλουμε τα ίδια για το αυτοκίνητό μας, θεωρώ ότι και για σένα "καλό" καζανάκι θα θεωρείς, το τελικό εκείνο, που από ήχο θα δώσει ένα πιο μπάσο ήχο, που σε καμία περίπτωση δεν θα είναι κουραστικός (δηλ. θα βάζεις στο αμάξι γυναίκα και πεθερά και κανείς δεν θα καταλαβαίνει από τον ήχο ότι έχεις βάλει εξάτμιση ) και το αμάξι να έχει πάρει ροπές σε όλο το φάσμα των στροφών, από 2.000 μέχρι 6.800 (κόφτης )!!
A! Και να μην στοιχίζει και μία περιουσία
Αν συμφωνείς με όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, τότε έχουμε ίδια κριτήρια για το τι θεωρούμε καλή εξάτμιση. Μία τέτοια επιλογή με τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι και η L&W. |
Συμφωνώ απόλυτα. Πές μου τώρα, τί να αλλάξω για να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα που αναφέρεις; Τί έκανες για σένα; Θυμάσαι κόστος;
Εάν είσαι εσύ ευχαριστημένος θα βάλω ό,τι έχεις βάλει κι εσύ. Δεν θα ψαχτώ γιατί σε ξέρω και σε εμπιστεύομαι. Όπως είπες το λιγότερο σε θόρυβο, το καλύτερο δυνατό σε απόδοση, με το λογικότερο κόστος.
|
Μίλτο δεν χρειάζετε να κάνεις και πολλά πράγματα
1ον αλλάζεις το τελικό, με της L&W. Εδώ θα δείς και την σημαντικότερη διαφορά!! Κόστος 60.000δρχ!
2ον αλλάζεις το μεσάιο με ελευθέρας, τύπου οβίδας! Εδώ εγώ έβαλα BEDA με κόστος 40euro !!! Αν θές κάτι πιο "ποιοτικό" βάλε supersprint με κόστος 90euro. Eγω προτίμησα το πρώτο σαν μια πιο φτηνή λύση
Άρα με σύνολο 75.000δρχ άλλαξα τα κύρια "βουλωμένα" μέροι της εξάτμισής μου (πλην καταλύτη ε! ) και πήρα άφθονη ροπή σε όλο το φάσμα στροφών.
Υ.Σ.: Επειδή τις παραπάνω αλλαγές τις έκανα βήμα βήμα, η μεγαλύτερη διαφορά έρχετε από το τελικό και όχι από το μεσαίο!! Το δεύτερο σου δίνει περισσότερη δύναμη στις ψηλές στροφές (μετά τις 5.500). Αλλά επειδή το BEDA ήταν φτηνό θεωρώ ότι αξίζει το value for money, για supersprint θα το σκεφτόμουνα.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 17:21:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πεζομανιακέ, παρότι άλλαξες καί το μεσαίο, εξακολουθεί ο θόρυβος να κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα;
Ο θόρυβος αυξάνεται περισσότερο με το τελικό ή με το μεσαίο;
ΥΓ Τα έχουμε ξαναπεί αλλά τώρα που ωρίμασε ο καιρός, είναι καλό να ανακεφαλαιώσουμε τις εμπειρίες μας.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 19:30:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Πεζομανιακέ, παρότι άλλαξες καί το μεσαίο, εξακολουθεί ο θόρυβος να κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα;
Ο θόρυβος αυξάνεται περισσότερο με το τελικό ή με το μεσαίο;
ΥΓ Τα έχουμε ξαναπεί αλλά τώρα που ωρίμασε ο καιρός, είναι καλό να ανακεφαλαιώσουμε τις εμπειρίες μας. |
Το τελικο ειναι αυτο που καθοριζει το επιπεδο θορυβου αναλογα την κατασκευη του (ποσο ελευθερο ειναι).
Το μεσαιο επεται και παιζει ρολο σε ποσοστο 20% περιπου.
Αν ο θορυβος ειναι αυξημενος τοποθετωντας μεσαιο κοβεις λιγο το θορυβο,
αλλα παλι αν ο θορυβος ειναι αυξημενος σημαινει πως εβαλες ελευθερο τελικο για καποιο λογο κι ετσι το να βαλεις μεσαιο χαλαει τα ελαχιστα που σου εδωσε το τελικο,οποτε...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 21:14:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αύριο μου έρχεται το τελικό της PTS που παρείγγειλα απο τον Ντίνο... Κόστος 140 Ευρα μόλις τι βάλω θα σας πώ εντυπώσεις.
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2003, 02:01:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Πεζομανιακέ, παρότι άλλαξες καί το μεσαίο, εξακολουθεί ο θόρυβος να κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα;
Ο θόρυβος αυξάνεται περισσότερο με το τελικό ή με το μεσαίο;
ΥΓ Τα έχουμε ξαναπεί αλλά τώρα που ωρίμασε ο καιρός, είναι καλό να ανακεφαλαιώσουμε τις εμπειρίες μας. |
Το τελικο ειναι αυτο που καθοριζει το επιπεδο θορυβου αναλογα την κατασκευη του (ποσο ελευθερο ειναι).
Το μεσαιο επεται και παιζει ρολο σε ποσοστο 20% περιπου.
Αν ο θορυβος ειναι αυξημενος τοποθετωντας μεσαιο κοβεις λιγο το θορυβο,
αλλα παλι αν ο θορυβος ειναι αυξημενος σημαινει πως εβαλες ελευθερο τελικο για καποιο λογο κι ετσι το να βαλεις μεσαιο χαλαει τα ελαχιστα που σου εδωσε το τελικο,οποτε... |
το μεσαιο καζανακι οπως διαπιστωσα με τον καιρο εκτος απο το να σου κοβει θορυβο εχει και ενα σημαντικο πλεονεκτημα!!σε κραταει ροπατο τιγκα στις μεσαιες και στις χαμηλες στροφες!! και μην νομιζετε οτι αν το βγαλετε οπως εκανα εγω θα κερδισετε και τιποτα φοβερο !!κανα αλογακι θα παρετε ψηλα αλλα χαμηλομεσαια θα ψοφισετε!!αυτο δεν ειναι υποθεση εχει γινει σε εμενα στην πραξη και τωρα τρεχω να μαζεψω λεφτα να ξαναβαλω το μεσαιο στην θεση του!!!το τελικο μου ειναι χειροποιητο και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος!!! ο εξατμισας που μου το εφτιαξε μου ειπε οτι με το μεσαιο που θα ξαναβαλω στη θεση του θα παθω πλακα με το ποσο θα ξαναγεμισει το αυτοκινητο παντου!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2003, 08:31:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν Μίλτο, το μεσαίο σε εμένα έδωσε ένα αμελητέο extra θόρυβο (που τον καταλαβαίνεις ιδιαίτερα στις ψηλές) που μου γέμισε ένα κενό (τόσο αθόρυβο ήταν το τελικό ).
Όσο περισότερο θόρυβο κάνει η εξάτμιση δεν σημαίνει ότι δίνει και περισσότερα (το αντίθετο θα έλεγα)!! Για την L&W το είχαμε ψάξει αρκετα (μαζί με τον vini) και ήταν σχεδόν CustomFit για το 206 το 1.6!! Γι' αυτό και ο θόρυβος είναι χαμηλός!! Λέω σχεδόν γιατί αν θέλει κάποιος με πχ Ibiza θα του την βάλουν (εμένα που την φόρεσε φίλος μου με το 1.4 16V με τα 101 έχασε σε επιδόσεις και την έβγαλε σε μια εβδομάδα !!).
Όσο αφορά το μεσαίο έχει δίκιο ο Dany και γι'αυτο και εγώ δεν το κατήργησα τελείως και έβαλα ένα άλλο πιο ελεύθερο!! Αλλά και πάλι η διαφορά με το μεσαίο θα φανεί μετά τις 5.500 .
Ανακεφαλαιώνω, η L&W είναι αθόρυβη (με ένα μικρό μπάσο ήχο ) και με συνεργασία με πιο ελεύθερο μεσαίο σου δίνει έναν πιο "αγωνιστικό" ήχο στις υψηλές στροφές (μετά τις 5.500).
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2003, 09:56:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Αύριο μου έρχεται το τελικό της PTS που παρείγγειλα απο τον Ντίνο... Κόστος 140 Ευρα μόλις τι βάλω θα σας πώ εντυπώσεις. |
Νικολαααα................Μπραβω ρε........................Απο ποιο
Απο το 206 το XS ή απο SUPER 1600
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2003, 21:31:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NΙΚΟ,το τελικο της peugeot sport που παρηγγειλε ο πολιτης ειναι για 106 ή εχει βγαλει και για 206?
Ειναι τελειως ελευθερο?
Αν ναι θα κανει θορυβο ε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2003, 09:37:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για 206 ειναι.Αλλα απο οτι μιλησα με τον Πολιτη ειναι σκετη σωληνα χωρις καζανακι.Απο οτι ειδα στο SITE της PEUGEOTSPORT τα 206 cc και το SUPER 1600 δινει καζανακι.Τωρα του Νικου λογικα θα ειναι για το 206 το XS που τρεχει εδω στην Ελλαδα.Στο Net δεν το εχει για να το δουμε.Βεβαια αν το βαλει ετσι οπως ειναι τωρα το δικο του σωληνα δηλαδη ολο δεν θα δουλεψει σωστα.Πιστευω οτι θα πρεπει να βαλει μεσαιο φλογοκρυπτη για να κανει δουλεια.Μονο ετσι δηλαδη αν θελει να μην εχει πισω καζανακι.Οπως ακριβως το 106 MAXI.Ριξτε μια ματια στο SITE της PEUGEOTSPORT για το 106 MAXI για να καταλαβετε τι εννοω.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
p206Mike (Μιχάλης) Αντιπρόεδρος
207 RC Lemans & 107 Trendy
Ένταξη: 29 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2003, 09:42:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | πάντως αν του Mike τραβάει από ρελαντί σαν διάολος λόγω εξάτμησης τότε βάλτε του mike...... |
Με φτιάχνεις my friend
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2003, 09:44:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από ότι όμως έμαθα ο Πολίτης δεν έμεινε ευχαριστημένος και θα το βγάλει!
Θα τα γράψει ελπίζω και ο ίδιος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2003, 09:59:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Από ότι όμως έμαθα ο Πολίτης δεν έμεινε ευχαριστημένος και θα το βγάλει!
Θα τα γράψει ελπίζω και ο ίδιος. |
Mεχρι τωρα Γιαννη που μιλησα μαζι του δεν το εχει περασει ακομα.Αν το βγαλει θα το βγαλει λογο θορυβου.Αλλα ειναι φυσιολογικος ο θορυβος οταν παιρνεις κοματια COMPETITION και ειδικα αν ειναι και HOMOLOGATION για την ομαδα Α.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2003, 10:15:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο τη έβαλε χθες και εκανε πολυ θόρυβο και νομιζω οτι του μπουκωσε το αυτοκινητο ή κατι τετοιο!Πάντως είπε οτι θα την βγάλει και θα τη πάει ππίσω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2003, 10:55:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πήρα την Devil και έχω νέα...
Τα Devil δεν έχουν ανταγωνιστικές τιμές λόγω του ότι το εργοστάσιο βρήσκεται στις Άλπεις!!!! και το κόστος μεταφοράς είναι τρελό!!!γι'αυτό και σκέφτονται να τα σταματήσουν.
Εγώ ήθελα να βάλω τον μεσαίο σωλήνα (χωρίς καζανάκι) που δίνει για το δικό μου μοντέλο και κοστίζει 155ε!! .Μου είπε δε, ότι θα έχω συντονισμούς και θόρυβο αν κάνω κάτι τέτοιο.Βέβαια το τελικό είναι σχετικά αθόρυβο με πανέμορφα μπάσα ΜΟΝΟ.
Ξέρει κανείς τίποτα για την κατάργηση του μεσαίου?
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2003, 11:25:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω προτιμω τη supersprint.
Bγαζει για ολα τα μοντελα μας ,απο δρομου εως αγωνιστικες,σωληνες ,μεσαια ,τελικα και το κυριοτερο,δουλευουν.
Δηλαδη για νορμαλ κινητηρες σαν τους δικους μας,θα δουμε καποια διαφορα στην αποδοση.
Απο λιγο ψαξιμο στο νετ,ειδα οτι για το 206 1.6 xs μονο η supersprint εχει ετοιμη λυση.
Η sebring ας πουμε δινει το ιδιο καζανακι που δινει στο 1.6 xt,το οποιο βγαινει πιο μεσα απο τον προφυλακτηρα.
Ασχετο,ενας ξαδερφος μου με ραλλυ 1.6 8ν φορα supersprint group A.
Aπλα καταπληκτικο!
Ο ηχος του δεν περιγραφεται,σαν κιτ car ακουγεται!
Ειναι βεβαια και 145 αλογα!Danielo ακους?
Πρεπει να κανονιστει κοντριτσα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|