Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 12:26:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η κλήσει γράφεται με γιώτα και ήτα, οπότε άμα δεν ξέρεις πως να την γράψεις, πώς ξέρεις τί λέμε, μαλ**α;
Κλίση 30 μοίρες = κούρμπα
Κλίση 45 μοίρες = κούρμπα
Ειλικρινά, όλο το forum γελάει με τα χάλια σου
Και έχω ρίξει και εγώ απίστευτο γέλιο με τις γελοιότητες που γράφεις
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 12:30:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Το RC έχει μεγαλύτερη πεταλούδα, μεγαλύτερους αυλούς, μεγαλύτερα μπεκ, θέλει περισσότερο αέρα, έχει άλλες ογκομετρικές απαιτήσεις. Εσένα ναι, θα βαρυστομαχιάσει γιατί δε θα μπορεί να διαχειριστεί την συγκεκριμένη ποσότητα αέρα (αν καταφέρει να φτάσει ποτέ ο αέρας με τις παπ***ές που έχεις κάνει βέβαια).
Αλλά και μόνο που μπαίνεις στο κόπο να συγκρίνεις την παροχή αέρα ενός αγωνιστικού RC με την δικιά σου κλάπα, είσαι άξιος της μοίρας σου |
δεν μπορει να διαχειρηστει την ποσοτητα αερα???
ρε μαλ**α πας καλα? εχεις βασικες γνωσεις αεροδυναμικης ή εστω φυσικης??
αφου η πεταλουδα μου ειναι 52αρα (τοση δεν ειναι το ανεφερα και σε αλλο thread λεγοντας οτι νομιζα πως ειναι 60αρα αλλα με διορθωσατε?) ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΟΣΟ ΑΕΡΑ ΧΩΡΑΕΙ Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ!! ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΠΡΟΣΤΑ 2 ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΣΩΛΗΝΑ?? Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΟΣΟ ΟΓΚΟ ΜΠΟΡΕΙ!!
ΤΟ ΜΟΝΟ που μπορει να επιρεασει αρνητικα μια ΠΟΛΥ μεγαλη διαμετρο σωληνας ειναι οι στροβιλισμοι που ισως δημιουργουντε μεσα και κοβουν την ροη. ΑΛΛΑ η σηληνα που εβαλα ειναι 75αρα οποτε δεν ειναι τοσο μεγαλη οστε να εχουμε τετοια θεματα.
ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ δεν με ενδιαφερει το RC ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ που μπορει να λαβει απο την εισαγωγη του (διαμετρος σωκηνα κτλ) ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΕΡΑ!
αν το RC παιρνει απο το προβολακι σημαινει οτι εκεινο το σημειο ειναι μια χαρα να παρει και το δικο μου. ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΠΑΠΑΡΙΑ!! ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ, οχι το υπολοιπο συστημα καθοτι σιαφορετικες αναγκες τα 2 αμαξια..
θα σταματησεις τις μαλ***ες τωρα?
αν δεν λες να το καταλαβεις πραγματικα για μια ακομα φορα δεν θα ασχοληθω μαζι σου. ποσταρεις ασχετα πραγματα , αλοιωνεις τα point της συζητησης και προσπαθεις να πας αλλου το θεμα και να κανεις το thread βουρδελο...
αντι για 1 κουρμπα βλεπεις 3 χωρις να το εχεις δει απο κοντα
αντι για το ΣΗΜΕΙΟ εισαγωγης μου λες για το ΣΥΣΤΗΜΑ εισαγωγης του RC
εε συνελθε και μεινε τουλαχιστον στο θεμα της συζητησης...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 12:36:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Η κλήσει γράφεται με γιώτα και ήτα, οπότε άμα δεν ξέρεις πως να την γράψεις, πώς ξέρεις τί λέμε, μαλ**α;
Κλίση 30 μοίρες = κούρμπα
Κλίση 45 μοίρες = κούρμπα
|
ασε τα λογοπαιγνια... αλλα βεβαια μονο ετσι βγαζεις το (ανυπαρκτο) δικιο σου
η γωνια 90 μοιρων οντως κοβει την ροη αερα μια γωνια 45 , λιγοτερο
αν μιλαμε γιοα 30 μοιρες ειναι αμελήτεο και αναγκαιο για χωροταξικους λογους .
εσυ βεβαια ειμαι σιγουρος οτι εχεις (στο μυαλο σου μονο μεσα) τις γνωσεις και την ικανοτητα να συνδεσεις την πεταλουδα μας με την μετοπη του αμαξιου μπροστα με μια ΟΛΟ ΕΥΘΕΙΑ σωληνα χωρις να κανεις ουτε μια κληση και φυσικα κουρμπα.
επειδη οι υπολοιποι που ζουμε στην πραγματικοτητα ομως που ισχυουν οι νομοι της φυσικης και τα αντικείμενα εχουν μαζα και δεν ειναι συνεφακια της φαντασιας μας, ασε μας να παιδευομαστε με κουρμπες ...
δεν σου απανταω αλλο γραψε οτι παπαρια θελεις.
δεν θα ειναι το πρωτο ουτε και το τελευταιο thread που θα εχεις κανει μπουρδελο.. προσφατα κλειδωσανε και ενα ακομα και συμαντικο λογο επαιξες και εσυ..
ας κλειδωθει και αυτο για να παμε 2 στα 2 σε 2 μερες μεσα!
παμε να σπασει ο STEVE το ρεκορ ποσα thread μπορει να οδηγησει στο κλειδωμα σε μια βδομαδα!!!
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 12:52:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητέ,
Όταν εσύ γράφεις μαλ***ες, δεν φταίει το thread που κλείνει. Φταίει αυτός που γράφει τις μαλ***ες.
Σταμάτα να γράφεις μαλ***ες, για να μην κλείσει το thread So simple!
Alienhack έγραψε: | αν μιλαμε γιοα 30 μοιρες ειναι αμελήτεο και αναγκαιο για χωροταξικους λογους .
| Για εσένα είναι αμελητέο, για τους νόμους της Φυσικής αν δεν είναι 0 (μηδέν) δεν είναι αμελητέο.
Όσο για τις ειρωνίες του τύπου
AlienHack έγραψε: | εσυ βεβαια ειμαι σιγουρος οτι εχεις (στο μυαλο σου μονο μεσα) τις γνωσεις και την ικανοτητα να συνδεσεις την πεταλουδα μας με την μετοπη του αμαξιου μπροστα με μια ΟΛΟ ΕΥΘΕΙΑ σωληνα χωρις να κανεις ουτε μια κληση και φυσικα κουρμπα.
επειδη οι υπολοιποι που ζουμε στην πραγματικοτητα ομως που ισχυουν οι νομοι της φυσικης και τα αντικείμενα εχουν μαζα και δεν ειναι συνεφακια της φαντασιας μας, ασε μας να παιδευομαστε με κουρμπες ... | καθώς και πληθώρα άλλων, παίρνεις το γνωστό βαζάκι
και τις βάζεις όπου έχεις χώρο
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 13:07:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν προκειτε να σχολειασω , ετσι κιαλιος αρχισες παλι τα γνωστα σου ποστ (πρεπει πραγματικα να τα εχεις αυτα τα 2-3 ποστ με τις βαζελινες τις κοτες και τις λοιπες μαλ***ες) σωσμενα στο desktop σου και να τα κανεις copy paste συνεχεια σε καθε thread.
Τελοσπαντων . λεγε τις παπαριες σου ,δεν με ζοριζεις καθολου. ειμαι σιγουρος οτι καθε μελος με στοιχειοδες IQ αν μπει στον κοπο και διαβασει τις τελευταιες σελιδες θα καταλαβει... τα παντα...
φιλακια οδηγαρα
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 13:15:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντως θα καταλάβει τα πάντα!
AlienHack έγραψε: | Αν απλος επειδη δεν σου αρεσει στο ματι λες οτι δεν δουλευει κιολασ στα μπαλακια μου σε γραφω | Η δράση προκαλεί αντίδραση, η συνέχεια είναι η γνωστή, αποδεικνύοντας σου τις "αμελητέες" 30 μοίρες και τις 3 κούρμπες.
Έτσι για να ξέρουμε από πού ξεκίνησαν όλα
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 13:21:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Όντως θα καταλάβει τα πάντα!
AlienHack έγραψε: | Αν απλος επειδη δεν σου αρεσει στο ματι λες οτι δεν δουλευει κιολασ στα μπαλακια μου σε γραφω | Η δράση προκαλεί αντίδραση, η συνέχεια είναι η γνωστή, αποδεικνύοντας σου τις "αμελητέες" 30 μοίρες και τις 3 κούρμπες.
Έτσι για να ξέρουμε από πού ξεκίνησαν όλα |
οκ εχεις δικιο, μονο ετσι καταλαβαινεις εσυ. Εχεις δικιο, σε προκαλεσα προσωπικα και με την ημιμαθεια μου και καλα που εισαι ψυχραιμος και με τις γνωσεις σου και τα συμαντικα στοιχεια που συνεχεια χρησημοποιεις εριξες φως σε αυτο το thread.
πραγματικα σε ευχαριστω απο την καρδια μου , καλα που σε εχουμε σε αυτο το forum και με τα 14.000 ουσιοδη ποστ σου δινεις φως και γνωσεις στα μελη και του επισκεπτες... ειμαστε πραγματικα τυχεροι.
οκ? χαλάρωσες τωρα? νοιωθεις καλυτερα?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 13:23:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Μάλλον σου τελείωσε το 1ο βαζάκι και θες και 2ο... |
ναι φυσικα, δωσε και αλλα! οτι ειναι απο τα χερακια σου ειναι θεμιτό! αν προκειτε να νοιωσεις καλυτερα....
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούλ 2012, 15:10:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aλλαξα και γω τη σκουπα και εβαλα μαμα φιλτροκουτι με ελευθερο φιλτρο..
(και βρηκα την υγεια μου)
Τελικα η πατεντα με το σωληνα που υπαρχει στο how to δουλευει?
Το δοκιμασε καποιος? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούλ 2012, 19:23:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχεις ενα μωρο που ρουφαει απο το μπιμπερο
οσο ζηταει τοσο του δινεις
αντε να πιεσεις λιγο το μπιμπερο να παρει ενα κλικ περισσοτερο μπας και τελειωσει γρηγορα
αν παρεις και πιεσεις ΠΑΡΑ πολυ το μπιμπερο και του σκασει ολο το γαλα στο στομα του μικρου θα στομωσει και δε θα μπορει να το ρουφηξει
ουτε καν αυτο που τραβαγε πριν δε θα μπορεσει
το στομα ειναι ιδιο και οι ποσοτητα που απορροφα
η μαλ***α που δε μπορεις να καταλαβεις διαφερει
ναι η εισαγωγη απο βαρελλακι θα δουλεψει αλλα μεχρι καποια χλμ
απο εκει και πανω θα φας τετοιο στομωμα που θα κλασει πανω του ο εγκεφαλος.
και οχι στο ρουσου το πιστδωρικο που τα κανουν αυτα κααταρχην μιλαμε για Ν μοτερ που προσπαθουν να βγαλουν απο τη μυγα ξυγγι και στη πιστα δε σε νοιαζει ποτε πως δουλευει το μοτερ στο τελος της ευθειας με τα σκαρτα 170π.χ
αλλα σε ολη την υπολοιπη πιστα που εισαι με πιο νορμαλ ταχυτητες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούλ 2012, 19:45:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ώπα μεγάλε υπάρχουν και εξαιρέσεις...
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούλ 2012, 00:59:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταλαβα..
οποτε υπαρχει απλα κατι περα απο το ελευθερο φιλτρο που να αξιζει να ασχοληθω με τον μαμα παπα?
ισα ισα μπας και παρει λιγο ροπη οπου ειναι εφικτο χωρις να εχουμε μπουκωμα αλλου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2012, 18:40:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως με τη Σιμοτα και χωρις προγραμμα δεν ειδα να χασει πουθενα το αμαξι σε τελικες ή κάποιο κόμπιασμα στην επιταχυνση...
Πανω κατω στα ιδια πρεπει να ειναι με το μαμα φιλτροκουτι ΑΛΛΑ με πολυ πιο φοβερο ηχο και σε συνδυασμο με το τελικο L&W πάνω από τις 3000 γινεται ενας ψιλοπανικός όχι καγκούρικος τυπου 106 με GroupN βεβαια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dj_Zac (Dimitris) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 16V Dynamic 112hp
Ένταξη: 24 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 08:12:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy ξεχνάς οτι εσύ κι εγώ έχουμε το 1.4 τα περισσότερα παιδιά έχουν το 1.6, τελείως διαφορετικές ανάγκες αέρα το κάθε μοτέρ. Τώρα εγώ που τα έχω δοκιμάσει όλα μπορώ να σου πω οτι το βαρελάκι έχει πολύ καλύτερη απόδοση από τη σκούπα. Αν παράδειγμα βάλεις βαρελάκι θα διαπιστώσεις οτι το αμάξι σου στα 150 θα τελικιάζει κι αυτό γιατί θα στγνώνει από το πολύ αέρα. Κάτι που η σκούπα δεν το κάνει κι αυτό γιατι η ποσότητα αέρα που παίρνει δεν είναι μεγάλη..... Βάλε ένα βαρελάκι κι ένα πρόγραμμα και θα με θυμηθείς....
MeSS WiTH THe BeST Die LiKe THe ReST |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 18:22:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πρόγραμμα δεν ξερω κατα ποσο θα ναι αξιοπιστο.. Οσο για το βαρελακι ειχα σκεφτει για dia bmc αλλα τα 130 ευρω ειναι ψιλοπολλα. Αν αλλαζα τη σκουπα παντως θα εβαζα βαρελακι χωρις προγραμμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dj_Zac (Dimitris) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 16V Dynamic 112hp
Ένταξη: 24 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούλ 2012, 16:00:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το βαρελακι διχως προγραμμα δεν παιζει... Σωστα δηλαδη... Πρεπει να μπει προγραμμα μετα για να διορθωθουν τα μειγματα.... Γιατι τη σκουπα ποσο τη πηρες;
MeSS WiTH THe BeST Die LiKe THe ReST |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
flix23 (xristos) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (16v) 2006
Ένταξη: 02 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 24 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούλ 2012, 17:42:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με σκουπα και χωρις προγραμμα το δικο μου το 1.4αρι ηταν χαλια μαυρα μεχρι τις 3000. Απο εκει μεχρι τον κοφτη ηταν σαν το νορμαλ. Τωρα που φοραω το μικρο το βαρελακι της BMC ειναι καλυτερο χαμηλα αλλα απο τις 5000 και πανω ειναι αθλιο και απο ηχο δεν μπορω να πω οτι τρελενομαι και με το βαρελακι τα χειρωτερα ερχονται απο τα 150 και πανω, ειναι απιστευτα αργο. Συγουρα θελει προγραμμα για να δουλεψουν σωστα και οι δυο παραπανω λυσεις. Πάντως και με τις δυο λυσεις χωρις προγραμμα νορμαλακι φιλου με μαμα παπα KN φιλτρο και σωλινα αλλα BMC χαμηλα στον προφυλακτιρα μου ριχνει 1 με 2 αυτοκινητα απο ρολαριστες 2ες με 30 χιλιομετρα μεχρι τα τελειωματα 4ης. Οσο για το γκαζι ειναι πολυ ποιο άμεσο το δικο του παρολο που και αυτο σε νορμαλ μορφη το θεωρω απαραδεχτο. Το μονο καλο ειναι οτι καιμε την ιδια βενζινη και παριγοριεμαι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dj_Zac (Dimitris) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 16V Dynamic 112hp
Ένταξη: 24 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούλ 2012, 08:16:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλο αυτο που περιγραφεις ειναι παρα πολυ απλο για ποιο λογο συμβαινει.... Λοιπον με το βαρελακι σου συμβαινει ολο αυτο διοτι χαμηλα που η βενζινη σου ειναι πλουσια το αμαξι παει πολυ καλυτερα ενω ψηλα που η βενζινη σου γινεται ποιο φτωχη ( και για λογους οικονομιας) το αμαξι στεγνωνει και γι'αυτο δεν παει πανω απο 5000 στροφες και στα 150 σταματαει να αποδιδει... Θα σου προτεινα να σταματησεις να το πιεζεις μην σου συμβει και καμια ζημια διοτι οταν στεγνωνει το αμαξι κι εσυ το πιεζεις μπορει να παθεις και ζημια, απο εκει και περα πρεπει να πας να φτιαξεις ενα προγραμματακι οπως εκανα κι εγω το αμαξι θα μεταμορφωθει θα γινει ποιο γραμμικο κι ετοιμασου για το καλυτερο η καταναλωση σου με νορμαλ οδηγηση θα μειωθει σε σχεση με τωρα που δεν εχεις και ενταξει οταν το σκιζεις θα ρουφαει αλλα θα αποδιδει κιολας πολυ καλυτερα απο τωρα.... Εγγυημενα πραγματα σου μιλαω εξ πειρας μιας κι εγω τα ιδια εχω κανει....
MeSS WiTH THe BeST Die LiKe THe ReST |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
flix23 (xristos) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (16v) 2006
Ένταξη: 02 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 24 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2012, 21:06:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω την εντυπωση οτι δεν στεγνωνη, απλα μπερδεβεται ο εγκεφαλος μιας και δεχεται μεγαλυτερη ποσοτητα αερα. Το BMC βαρελακι πως μπορεις να το κανεις να βγαλει λιγο παραπανω θορυβο, να πλησιασει πχ τον ηχο της φιλτροχοάνης αν οχι της σκούπας?
Εχω αλλη μια απορεια. Με τις θερμοκρασιες τι κανεις? εκνευριζομαι οταν με λιγο σκυσιμο ανεβαζει 105+ βαθμους κελσιου. Αν εβαζα αλλο θερμοστατη που ανοιγει ποιο νωρις (νομιζω τετοιο φορανε τα αυστραλεζικα 206) θα δημιουργουσε προβληματα?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την flix23 στις Τρι 10 Ιούλ 2012, 21:15:59, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|