PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Περι Διαστάσεων Ελαστικών
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 Le Mans No 0638, 106 1,1

Ένταξη: 29 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 516
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2004, 22:17:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Σταύρο.. καλά θα κάνεις να βάλεις ένα 205/45/16 που σου είναι μιά χαρά.. αντε αμα θέλεις να το κοντύνεις λιγάκι 195/45/16 ειδάλως αμα βρείς τιποτα της προκοπης σε 195/50/16 να με φτύσεις.. ασε που δέν θα ειναι και φθηνο..


Χμ... Υπολογιστής διαστάσεων ελαστικών

Έχω λιώσει απίστευτα βράδυα και ημέρες γι αυτό το θέμα, όσον αφορά τις διαστάσεις και την επιλογή ζάντας, για να δέσει ωραία με το όλο αμάξι όπως σκοπεύω να το κάνω... Wink Μπορώ να φάω 10 σελίδες για να γράψω όλη την ιστορία, αλλά θα περιοριστώ όχι στα βασικά, αλλά στα στοιχειώδη Cool

Εργοστασιακό ελαστικό (Factory default) : 206 1.4 XS 16V

Ήτοι 195/55/15 που φοράω...

Και αρχίζουμε:

PoLiThS έγραψε:
Σταύρο.. καλά θα κάνεις να βάλεις ένα 205/45/16


Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm)

Στο 195/55/15 έχω 595.5
Στο 205/45/16 έχω 590.9

Διαφορά των δύο: 5< mm

PoLiThS έγραψε:
αντε αμα θέλεις να το κοντύνεις λιγάκι 195/45/16


Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm)

Στο 195/55/15 έχω 595.5
Στο 195/45/16 έχω 581.9

Διαφορά των δύο: 14< mm

PoLiThS έγραψε:
ειδάλως αμα βρείς τιποτα της προκοπης σε 195/50/16


Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm)

Στο 195/55/15 έχω 595.5
Στο 195/50/16 έχω 601.4

Διαφορά των δύο: 6< mm

--------------------------------------------------------------------------------------

Συνοψίζουμε: Τις μεγαλύτερες απώλειες θα τις έχω με το 195/45/16. Απορρίπτεται, ακόμα κι αν βγαίνουνε κορυφαία λάστιχα Cool

Άρα παίζουμε σε 205/45/16 και 195/50/16. Θα γούσταρα πολύ το 205, αλλά με τα άλογα που παίζω (90) ίσως να παραείναι πολύ το 205 διότι συνολικά έχω 4 εκατοστά μεγαλύτερο πέλμα (1 εκατοστό σε κάθε τροχό). Ο κατασκευαστής όμως μου δίνει το αμάξι με 195 πέλμα... Μήπως αυτό είναι το οριακό? Αν όχι, τότε γιατί να βάλει τόσο λίγο ο κατασκευαστής?! Cool Εγώ πιστεύω ύστερα από όσα έχω διαβάσει ότι το 195 είναι το οριακό... Rolling eyes Αποκλείοντας το 205 λοιπόν, μένουμε στο 195/50/16. Τώρα, για τιμές, τύπους ελαστικών, διαθεσιμότητα κλπ. κλπ. θα πέσει αντίστοιχη έρευνα την στιγμή που θα έχω τα λεφτά στην τσέπη. Γιατί και τώρα αν πάω να ρωτήσω και να ενημερωθώ, ίσως μέχρι τότε να έχει βγει κάτι καλύτερο. Οπότε, κρατάω την διάσταση και συνεχίζω τον αγώνα του ψαξίματος σε μάρκα, γόμα δείκτη ταχύτητας κλπ. όταν έρθει η ρημάδα η ώρα. Wink

Ευχαριστώ όσους μπήκανε στον κόπο να διαβάσουνε ένα ακόμα από τα θηριώδη post και περιμένω απαντήσεις/ερωτήσεις/σχόλια!!! Cool Twisted evil

Έχω την εντύποωση ότι τις μεγαλύτερες απώλειες θα τις έχεις με το 195/50/16 γιατί η διάμετρος του τροχού είναι μεγαλύτερη από την εργοστασιακή και οχι με το 195/45/16 γιατί η συνολική διάμετρος είναι μικρότερη. Wink Αντιθέτως όπως είπε και ο politis θα κοντύνει και θα δεις και κέρδος.


Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 00:41:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DRAKE έγραψε:
Έχω την εντύποωση ότι τις μεγαλύτερες απώλειες θα τις έχεις με το 195/50/16 γιατί η διάμετρος του τροχού είναι μεγαλύτερη από την εργοστασιακή και οχι με το 195/45/16 γιατί η συνολική διάμετρος είναι μικρότερη. Wink Αντιθέτως όπως είπε και ο politis θα κοντύνει και θα δεις και κέρδος.


Όπως έκανα και υπολογισμούς, στην μία περίπτωση είμαι 5mm μικρότερος σε συνολική διάμετρο, ενώ στην άλλη 6mm μεγαλύτερος!!! Wink

Η διαφορά αυτή, είναι τόσο αμελητέα, γιατί με την πάροδο του χρόνου, όσο θα φαγώνεται το πέλμα του λάστιχου, θα έρθει στα ίσα του Wink

Άρα θα παίξω στις 2 αυτές διαστάσεις, και θα επιλέξω αυτήν στην οποία θα βρώ καλύτερο λάστιχο!!! Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 02:36:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν το έγραψες σωστά, και επειδή σίγουρα το έχεις ψάξει, με το 195/45/16 είσαι 14mm κοντύτερος.

Τουτέστιν 2,35% κοντύτερο βήμα (με ότι συνεπάγεται στις ρεπρίζ) και 14/2=7mm χαμηλότερος.

Άσχετο, όταν λέτε απώλειες τι ακριβώς εννοείτε? Σε διάμετρο απώλειες? Γιατί χοντρικά εκτός από την άνεση μόνο κέρδη παίζουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 04:06:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gavanas έγραψε:
Άσχετο, όταν λέτε απώλειες τι ακριβώς εννοείτε? Σε διάμετρο απώλειες? Γιατί χοντρικά εκτός από την άνεση μόνο κέρδη παίζουν.


Τί εννοώ απώλειες... βασικά, φθορές θέλω να πώ Cool

Προ ημερών είχαμε την "τρελλή" ιδέα να φορέσω ζαντολάστιχα από saxo vts στο 206 μου. Η διάσταση ήτανε 185/50/14 αν θυμάμαι καλά, πάντως οι πράξεις βγάζανε μικρότερη συνολική διάμετρο κατά 3,6 εκατοστά από αυτήν που είχα. Παίρνω λοιπόν το 206 μου μαζί με το παληκάρι με το saxo για συνοδηγό, και πάμε να το πλακώσουμε λίγο να δούμε πως πάει Cool Twisted evil

Σε επιταχύνσεις, σκότωνε, σε δρόμο στον οποίο άφηνα 2α κάτω, τώρα έγραφα και με 3η Cool Το αμάξι πραγματικά έδειξε την πραγματική δύναμη του Laughing Razz Αυτό ήτανε το μόνο πλεονέκτημα.

Σε κρατήματα, έχασα αρκετά μπορώ να πω... σχεδόν καμία σχέση με το 195/55/15 που φοράω εκ "μαμάς". Το σφάλμα στα χιλιόμετρα, σχεδόν διπλασιάστηκε Sad (θεωρώντας πως οι πινακίδες της τροχαίας με τα ηλεκτρονικά ταχύμετρα δείχνουν σωστά... Twisted evil )

Πάμε στο γκαράζ του, αφήνουμε το 206 και παίρνουμε το saxo με τα 195/55/15 τα δικά μου φορεμένα. Οι διαφορές, ελάχιστες, λόγω της δύναμης του αμαξιού Cool Εκτός του ότι έχασε ελάχιστα σε επιταχύνσεις, σε στροφές ήτανε καλύτερο κι από τραίνο, και στο κοντέρ ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΕ το σφάλμα!!! Shocked (θεωρώντας πως οι πινακίδες της τροχαίας με τα ηλεκτρονικά ταχύμετρα δείχνουν σωστά... Twisted evil ) Άρα το saxo ήρθε στα ίσα του με αυτήν την διάσταση... Μόνο που πίσω οι ρόδες βρίσκανε στους θόλους σε κάποιες καλές λακούβες Cool Twisted evil

Τώρα, γιατί έκανα αυτόν τον πρόλογο? Για να πάω στο κυρίως θέμα και να σου πώ αυτό που άρχισα.

Πάνω κάτω, όσο είχαμε τα ζαντολάστιχα αλλαγμένα, τα αμάξια τα σκίσαμε περίπου στα ίδια, και στον ίδιο χρόνο (μισή ώρα ο καθένας περίπου).

Όταν ήρθε η ώρα να πιάσουμε να βάλουμε πάλι τις δικές του ζάντες ο καθένας, διαπιστώσαμε το εξής: Στο 206, τα μπουλόνια και τα δισκόφρενα, ήτανε ελαφρώς ζεστά. Μιας που έχω και εργοστασιακά τα φρένα από το δίλιτρο, δεν ζορίστικαν και πολύ με μικρότερη συνολική διάμετρο Cool ίσα ίσα μια χαρά τους ήρθε... Very happy

Στο saxo... αχ το άμοιρο... μόλις χαλαρώσαμε τα μπουλόνια και πήγαμε να τα ξεβιδώσουμε με τα δάχτυλα, παραλίγο να πεταχτούμε δίπλα στο νοσοκομείο με εγκαύματα. Τα δισκόφρενα, καίγανε κι αυτά, ένιωθες την ζέστη αν πλησίαζες το χέρι σου δίπλα... Rolling eyes Μιλάμε για σοβαρές καταπονήσεις, και σίγουρα περισσότερες φθορές...

Επίσης να αναφέρω πως με 3,6 εκατοστά μικρότερη συνολική διάμετρο εγώ, έχω περισσότερες στροφές του λάστιχου ανά μονάδα χιλιομέτρου... Rolling eyes ήτοι, περισσότερες φθορές στα ρουλεμάν, σύστημα μετάδοσης κλπ. Sad

Βέβαια, και στο saxo θα υπήρχανε περισσότερες καταπονήσεις και φθορές μόνο στο σύστημα μετάδοσης, αν λάβουμε ως δεδομένα τα περί ροπής αδράνειας κλπ Rolling eyes

Άρα λοιπόν, η χρυσή τομή είναι αυτή η διάσταση που έχει ορίσει ο κατασκευαστής μας, και μας παρέχει με τα εργοστασιακά ζαντολάστιχα. Wink

Οπότε φίλτατε Γιώργο, ύστερα από το πείραμα που έκανα και σου ανέλυσα, μπορείς να βγάλεις τα συμπεράσματα σου και να ρωτήσεις ελεύθερα αν έχεις κάποια απορία!!!



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 07:56:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Η διάσταση ήτανε 185/50/14 αν θυμάμαι καλά,


steve το saxo 1600 μαμα φοράει 185/55/14 Wink

Παρόμοιο τεστ έκανα και γω με μικρότερη συνολική διάμετρο και εκτός των ρεπρίζ που είχαν βελτιωθεί, στην Εθνική οδό έψαχνα για 6η ταχύτητα στο κιβώτιο ενω και τα φρένα ήταν σαφώς χειρότερα. Βάλε και τις φθορές ρουλεμάν κλπ.


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 08:13:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Παράθεση:
Η διάσταση ήτανε 185/50/14 αν θυμάμαι καλά,


steve το saxo 1600 μαμα φοράει 185/55/14 Wink

Παρόμοιο τεστ έκανα και γω με μικρότερη συνολική διάμετρο και εκτός των ρεπρίζ που είχαν βελτιωθεί, στην Εθνική οδό έψαχνα για 6η ταχύτητα στο κιβώτιο ενω και τα φρένα ήταν σαφώς χειρότερα. Βάλε και τις φθορές ρουλεμάν κλπ.


Αντώνη ευχαριστώ για την διευκρίνηση στην διάσταση Cool

Για τελική, δεν το έδωσα, λόγω του ότι είμαι με 9100 χλμ ακόμα στο κοντέρ, και ο κινητήρας έχει να ανοίξει αρκετά ακόμα Cool Αλλά όπως λες και εσύ, σίγουρα θα έψαχνα για 6η Twisted evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 14:10:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
gavanas έγραψε:
Άσχετο, όταν λέτε απώλειες τι ακριβώς εννοείτε? Σε διάμετρο απώλειες? Γιατί χοντρικά εκτός από την άνεση μόνο κέρδη παίζουν.


Τί εννοώ απώλειες... βασικά, φθορές θέλω να πώ Cool

Προ ημερών είχαμε την "τρελλή" ιδέα να φορέσω ζαντολάστιχα από saxo vts στο 206 μου. Η διάσταση ήτανε 185/50/14 αν θυμάμαι καλά, πάντως οι πράξεις βγάζανε μικρότερη συνολική διάμετρο κατά 3,6 εκατοστά από αυτήν που είχα. Παίρνω λοιπόν το 206 μου μαζί με το παληκάρι με το saxo για συνοδηγό, και πάμε να το πλακώσουμε λίγο να δούμε πως πάει Cool Twisted evil

Σε επιταχύνσεις, σκότωνε, σε δρόμο στον οποίο άφηνα 2α κάτω, τώρα έγραφα και με 3η Cool Το αμάξι πραγματικά έδειξε την πραγματική δύναμη του Laughing Razz Αυτό ήτανε το μόνο πλεονέκτημα.

Σε κρατήματα, έχασα αρκετά μπορώ να πω... σχεδόν καμία σχέση με το 195/55/15 που φοράω εκ "μαμάς". Το σφάλμα στα χιλιόμετρα, σχεδόν διπλασιάστηκε Sad (θεωρώντας πως οι πινακίδες της τροχαίας με τα ηλεκτρονικά ταχύμετρα δείχνουν σωστά... Twisted evil )

Πάμε στο γκαράζ του, αφήνουμε το 206 και παίρνουμε το saxo με τα 195/55/15 τα δικά μου φορεμένα. Οι διαφορές, ελάχιστες, λόγω της δύναμης του αμαξιού Cool Εκτός του ότι έχασε ελάχιστα σε επιταχύνσεις, σε στροφές ήτανε καλύτερο κι από τραίνο, και στο κοντέρ ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΕ το σφάλμα!!! Shocked (θεωρώντας πως οι πινακίδες της τροχαίας με τα ηλεκτρονικά ταχύμετρα δείχνουν σωστά... Twisted evil ) Άρα το saxo ήρθε στα ίσα του με αυτήν την διάσταση... Μόνο που πίσω οι ρόδες βρίσκανε στους θόλους σε κάποιες καλές λακούβες Cool Twisted evil

Τώρα, γιατί έκανα αυτόν τον πρόλογο? Για να πάω στο κυρίως θέμα και να σου πώ αυτό που άρχισα.

Πάνω κάτω, όσο είχαμε τα ζαντολάστιχα αλλαγμένα, τα αμάξια τα σκίσαμε περίπου στα ίδια, και στον ίδιο χρόνο (μισή ώρα ο καθένας περίπου).

Όταν ήρθε η ώρα να πιάσουμε να βάλουμε πάλι τις δικές του ζάντες ο καθένας, διαπιστώσαμε το εξής: Στο 206, τα μπουλόνια και τα δισκόφρενα, ήτανε ελαφρώς ζεστά. Μιας που έχω και εργοστασιακά τα φρένα από το δίλιτρο, δεν ζορίστικαν και πολύ με μικρότερη συνολική διάμετρο Cool ίσα ίσα μια χαρά τους ήρθε... Very happy

Στο saxo... αχ το άμοιρο... μόλις χαλαρώσαμε τα μπουλόνια και πήγαμε να τα ξεβιδώσουμε με τα δάχτυλα, παραλίγο να πεταχτούμε δίπλα στο νοσοκομείο με εγκαύματα. Τα δισκόφρενα, καίγανε κι αυτά, ένιωθες την ζέστη αν πλησίαζες το χέρι σου δίπλα... Rolling eyes Μιλάμε για σοβαρές καταπονήσεις, και σίγουρα περισσότερες φθορές...

Ρε σεις θα με κουφανετε? Very happy Πιασατε τους τροχους του 206 και του saxo και βρηκατε του saxo ζαστοτερους και ξαφνιαστηκατε?Λογικο δεν ειναι απο την στιγμη που πηγατε βολτα πρωτα με το 206 και υστερα το αφησατε να κρυωσει?Μην κατσουμε ναναλυσουμε και τα φαινομενα ανταλλαγης θερμοτητας τωρα,με την απλη λογικη παρτο,εμεινε μιση ωρα ακινητο το αμαξι παραπανω απο το αλλο.
Δεν υπαρχει αμαξι που να δουλεψει για μιση ωρα και να μην καινε οι τροχοι και οι δισκοπλακες,μην τρελενεστε, απλα λογο βαρους μπορει να εχεις μεγαλυτερη θερμικη ενεργεια αλλα εδω μιλαμε για διαφορες του τυπου1000 με 1050 βαθμους C ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΠΑΝΩ,ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΘΑ ΠΑΣ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 15:07:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ντίνο μου, ευχαριστώ που παρευρέθηκες στο συγκεκριμένο topic Cool

Λόγω του μακροσκελούς post μου, λογικό είναι να έγινε και κάποια παράλειψη! Embarassed

Το αρχικό σχέδιο ήτανε να δοκιμάσω μόνο εγώ τα ζαντολάστιχα του saxo... Αλλά στον φίλο μου του δημιουργήθηκε η απορία για το πώς θα πάει saxo του με τέτοια διάσταση λάστιχου, λόγω του ότι λιγουρεύεται κάτι 17" ζάντες... Twisted evil

Ε και όπως πήγαμε να βγάλουμε την μπροστινή ζάντα του οδηγού από το 206 μου, την αφήσαμε ώς είχε, και το saxo ξαφνικά, από δισκόφρενα που είχε για να τσουλάει Laughing απέκτησε τις 15άρες μου Cool

Το φαινόμενο με τα μπουλόνια το αναφέρω σε αυτήν την φάση και κακώς που δεν το διευκρίνισα και προκάλεσα την όποια λογική αντίδραση σου επί του θέματος.

Αν πάλι δεν κατάλαβες ή πιστεύεις πως έχω άδικο, τότε ξαναρώτα με για περισσότερες λεπτομέρειες Cool

Και πάλι συγνώμη εκ μέρους μου! Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:10:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Ντίνο μου, ευχαριστώ που παρευρέθηκες στο συγκεκριμένο topic Cool

Λόγω του μακροσκελούς post μου, λογικό είναι να έγινε και κάποια παράλειψη! Embarassed

Το αρχικό σχέδιο ήτανε να δοκιμάσω μόνο εγώ τα ζαντολάστιχα του saxo... Αλλά στον φίλο μου του δημιουργήθηκε η απορία για το πώς θα πάει saxo του με τέτοια διάσταση λάστιχου, λόγω του ότι λιγουρεύεται κάτι 17" ζάντες... Twisted evil

Ε και όπως πήγαμε να βγάλουμε την μπροστινή ζάντα του οδηγού από το 206 μου, την αφήσαμε ώς είχε, και το saxo ξαφνικά, από δισκόφρενα που είχε για να τσουλάει Laughing απέκτησε τις 15άρες μου Cool

Το φαινόμενο με τα μπουλόνια το αναφέρω σε αυτήν την φάση και κακώς που δεν το διευκρίνισα και προκάλεσα την όποια λογική αντίδραση σου επί του θέματος.

Αν πάλι δεν κατάλαβες ή πιστεύεις πως έχω άδικο, τότε ξαναρώτα με για περισσότερες λεπτομέρειες Cool

Και πάλι συγνώμη εκ μέρους μου! Sad

Αυτο που δεν ξανα διευκρινιζεις ειναι αν τα αμαξια κινηθηκαν την ιδια ωρα η αν πηγατε βολτα με το ενα και παρκαρατε το αλλο.
Αν πηγατε βολτα με το σαξο λοιπον και το παρκαρατε και υστερα πηρατε το 206 τοτε ειναι απολυτα λογικο να ηταν κρυο το σαξο.
αν πηγατε και με τα δυο μαζι την ιδια ωρα τοτε δεν ειναι λογικο να ειναι κρυα του σαξο αφου η μετατροπη της δυναμικης ενεργειας η οποιαςδηποτε αλλης σε θερμικη θα γινει ετσι κιαλλιως απλα μιλαμε για διαφορες μετρησημες με οργανο πλεον (η μια π.χ 1000 και η αλλη 1050) και οχι με το χερι.Δηλαδη αυτο που θελω να πω ειναι οτι ετσι κιαλλιως και τα 2 8α ζεστενοντουσαν αρκετα ωστε να μην πιανονται εκτος αν στο ενα πατιοτανε το φρενο συνεχεια και στο αλλο δεν πατηθηκε σχεδον καθολου (χλωμο το κοβω.)
Και συγνωμη τι ζητας????καλαμπουρι-κουβεντουλα κανουμε Very happy Very happy Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2004, 13:30:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την ώρα που πήγαμε να βάλουμε τις ζάντες πάλι πίσω στο saxo, ξεκινώντας από αυτή του οδηγού, όπως πιάσαμε τα μπουλόνια από το 206, είχανε την θερμοκρασία που προανέφερα, ήτοι ελαφρώς ζεστά.

Όπως κοιτούσε ο φίλος τις 15άρες μου στοιβαγμένες που τις είχαμε αφήσει, (το saxo καθότανε σε 4 ποδαράκια) είχε την ιδέα να δοκιμάσει και αυτός λίγο τις δικές μου.

Ακολούθησε ΚΑΙ γι αυτόν, όπως ΚΑΙ για εμένα πιο πριν, σκίσιμο/λιώσιμο/ξεκ****σμα μισής ώρας περίπου του αμαξιού. Η διαδρομή έγινε μέσα στη πόλη, οπότε και πάνω κάτω τα ίδια χιλιόμετρα κάναμε!

Όταν πήγαμε να βγάλουμε τις ζάντες από το saxo, τα μπουλόνια καίγανε!!! Αυτό εγώ το αποδίδω στα μικρότερα δισκόφρενα που έχει από εμένα, και από το μεγαλύτερο βήμα που απέκτησε το αμάξι (+3,6cm συνολική διάμετρος). Φυσικά παίζει σημαντική διαφορά και τα +35 άλογα που έχει το vts αλλά, η διαδρομή όπως είπαμε ήτανε η ίδια και η ταχύτητες πάνω κάτω ίδιες!

Η διαφορά θερμοκρασίας των μπουλονιών, ήτανε κοντά στις 4 φορές συγκρίνοντας τα 2 αμάξια... (έτσι το εκτίμησα εγώ!)

Αυτά... Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
imaginas 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)

Ένταξη: 06 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 228
Τόπος: Peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 15:48:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξεθάβω αυτό το θέμα για να ρωτήσω το εξής:
Στο 307 μου που έχω 195/65/15 καλοκαιρινά,μπορώ να βάλω μικρότερη διάσταση σε χειμερινά;Μήπως και βρω πιο φθηνά...


My photogallery!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 16:12:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορείς αλλά με ότι συνεπάγεται αυτό όμως για την ένδειξη χιλιομέτρων σου Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
imaginas 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)

Ένταξη: 06 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 228
Τόπος: Peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 16:20:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ότι θα χάνει το ξέρω.Το θέμα είναι η συμπεριφορά να μην αλλάξει.


My photogallery!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 16:29:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Μπορείς αλλά με ότι συνεπάγεται αυτό όμως για την ένδειξη χιλιομέτρων σου Smile

H αμεσως ποιο μικρη διασταση ειναι 185/65/15 που υπαρχει στο ευρυ εμπόριο (εκτος και αν παμε σε κινέζικα) αλλα οι τιμές είναι ιδιες ή σχεδον ιδιες με τα 195/65/15 που ειναι και πολυ ευρεία διαδεομένη διάσταση και με παρα πολλες επιλογες εταιριας


Ξερω σας εχω λειψει αλλα ειμια πνιγμένος με το Insignia lol




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
imaginas 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)

Ένταξη: 06 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 228
Τόπος: Peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 16:40:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τα SAVA Escimo σκεφτόμουν,αλλά και σε 14" που είδα μόνο 20-30€ διαφορές βρήκα,οπότε δεν αξίζει.


My photogallery!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 16:41:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

imaginas έγραψε:
Ότι θα χάνει το ξέρω.Το θέμα είναι η συμπεριφορά να μην αλλάξει.
Φυσικά και θα αλλάξει, αν αλλάξεις το πέλμα του ελαστικού ή το προφίλ του Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 17:30:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
imaginas έγραψε:
Ότι θα χάνει το ξέρω.Το θέμα είναι η συμπεριφορά να μην αλλάξει.
Φυσικά και θα αλλάξει, αν αλλάξεις το πέλμα του ελαστικού ή το προφίλ του Very happy

Μονο και μονο απο θερινό σε χειμερινό θα αλλάξει λόγω της διαφορετικής δομής του ελαστικού ακόμα και άν δεν αλλαξει διάσταση




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 17:49:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Μονο και μονο απο θερινό σε χειμερινό θα αλλάξει λόγω της διαφορετικής δομής του ελαστικού ακόμα και άν δεν αλλαξει διάσταση
Αυτό είναι αυτονόητο.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Αύγ 2011, 19:17:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ έπρεπε να απαντήσω εξ' αρχής, σόρρυ...

billakos3d έγραψε:
δηλαδη το προτεινεις να το βαλω ? επισης εχω ζαντα oz 6,5χ15 τωρα πανω , θα ναι καλυτερα στο 195/60/15 ε?


Ναι, σε 6.5 άρα ζάντα το 195 κάθεται πολύ καλά. Wink


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Σελίδα 7 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1028s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on