Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος
207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2004, 22:17:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | PoLiThS έγραψε: | Σταύρο.. καλά θα κάνεις να βάλεις ένα 205/45/16 που σου είναι μιά χαρά.. αντε αμα θέλεις να το κοντύνεις λιγάκι 195/45/16 ειδάλως αμα βρείς τιποτα της προκοπης σε 195/50/16 να με φτύσεις.. ασε που δέν θα ειναι και φθηνο.. |
Χμ... Υπολογιστής διαστάσεων ελαστικών
Έχω λιώσει απίστευτα βράδυα και ημέρες γι αυτό το θέμα, όσον αφορά τις διαστάσεις και την επιλογή ζάντας, για να δέσει ωραία με το όλο αμάξι όπως σκοπεύω να το κάνω... Μπορώ να φάω 10 σελίδες για να γράψω όλη την ιστορία, αλλά θα περιοριστώ όχι στα βασικά, αλλά στα στοιχειώδη
Εργοστασιακό ελαστικό (Factory default) : 206 1.4 XS 16V
Ήτοι 195/55/15 που φοράω...
Και αρχίζουμε:
PoLiThS έγραψε: | Σταύρο.. καλά θα κάνεις να βάλεις ένα 205/45/16 |
Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm)
Στο 195/55/15 έχω 595.5
Στο 205/45/16 έχω 590.9
Διαφορά των δύο: 5< mm
PoLiThS έγραψε: | αντε αμα θέλεις να το κοντύνεις λιγάκι 195/45/16 |
Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm)
Στο 195/55/15 έχω 595.5
Στο 195/45/16 έχω 581.9
Διαφορά των δύο: 14< mm
PoLiThS έγραψε: | ειδάλως αμα βρείς τιποτα της προκοπης σε 195/50/16 |
Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm)
Στο 195/55/15 έχω 595.5
Στο 195/50/16 έχω 601.4
Διαφορά των δύο: 6< mm
--------------------------------------------------------------------------------------
Συνοψίζουμε: Τις μεγαλύτερες απώλειες θα τις έχω με το 195/45/16. Απορρίπτεται, ακόμα κι αν βγαίνουνε κορυφαία λάστιχα
Άρα παίζουμε σε 205/45/16 και 195/50/16. Θα γούσταρα πολύ το 205, αλλά με τα άλογα που παίζω (90) ίσως να παραείναι πολύ το 205 διότι συνολικά έχω 4 εκατοστά μεγαλύτερο πέλμα (1 εκατοστό σε κάθε τροχό). Ο κατασκευαστής όμως μου δίνει το αμάξι με 195 πέλμα... Μήπως αυτό είναι το οριακό? Αν όχι, τότε γιατί να βάλει τόσο λίγο ο κατασκευαστής?! Εγώ πιστεύω ύστερα από όσα έχω διαβάσει ότι το 195 είναι το οριακό... Αποκλείοντας το 205 λοιπόν, μένουμε στο 195/50/16. Τώρα, για τιμές, τύπους ελαστικών, διαθεσιμότητα κλπ. κλπ. θα πέσει αντίστοιχη έρευνα την στιγμή που θα έχω τα λεφτά στην τσέπη. Γιατί και τώρα αν πάω να ρωτήσω και να ενημερωθώ, ίσως μέχρι τότε να έχει βγει κάτι καλύτερο. Οπότε, κρατάω την διάσταση και συνεχίζω τον αγώνα του ψαξίματος σε μάρκα, γόμα δείκτη ταχύτητας κλπ. όταν έρθει η ρημάδα η ώρα.
Ευχαριστώ όσους μπήκανε στον κόπο να διαβάσουνε ένα ακόμα από τα θηριώδη post και περιμένω απαντήσεις/ερωτήσεις/σχόλια!!! |
Έχω την εντύποωση ότι τις μεγαλύτερες απώλειες θα τις έχεις με το 195/50/16 γιατί η διάμετρος του τροχού είναι μεγαλύτερη από την εργοστασιακή και οχι με το 195/45/16 γιατί η συνολική διάμετρος είναι μικρότερη. Αντιθέτως όπως είπε και ο politis θα κοντύνει και θα δεις και κέρδος.
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 00:41:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DRAKE έγραψε: | Έχω την εντύποωση ότι τις μεγαλύτερες απώλειες θα τις έχεις με το 195/50/16 γιατί η διάμετρος του τροχού είναι μεγαλύτερη από την εργοστασιακή και οχι με το 195/45/16 γιατί η συνολική διάμετρος είναι μικρότερη. Αντιθέτως όπως είπε και ο politis θα κοντύνει και θα δεις και κέρδος. |
Όπως έκανα και υπολογισμούς, στην μία περίπτωση είμαι 5mm μικρότερος σε συνολική διάμετρο, ενώ στην άλλη 6mm μεγαλύτερος!!!
Η διαφορά αυτή, είναι τόσο αμελητέα, γιατί με την πάροδο του χρόνου, όσο θα φαγώνεται το πέλμα του λάστιχου, θα έρθει στα ίσα του
Άρα θα παίξω στις 2 αυτές διαστάσεις, και θα επιλέξω αυτήν στην οποία θα βρώ καλύτερο λάστιχο!!!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 02:36:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν το έγραψες σωστά, και επειδή σίγουρα το έχεις ψάξει, με το 195/45/16 είσαι 14mm κοντύτερος.
Τουτέστιν 2,35% κοντύτερο βήμα (με ότι συνεπάγεται στις ρεπρίζ) και 14/2=7mm χαμηλότερος.
Άσχετο, όταν λέτε απώλειες τι ακριβώς εννοείτε? Σε διάμετρο απώλειες? Γιατί χοντρικά εκτός από την άνεση μόνο κέρδη παίζουν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 04:06:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: | Άσχετο, όταν λέτε απώλειες τι ακριβώς εννοείτε? Σε διάμετρο απώλειες? Γιατί χοντρικά εκτός από την άνεση μόνο κέρδη παίζουν. |
Τί εννοώ απώλειες... βασικά, φθορές θέλω να πώ
Προ ημερών είχαμε την "τρελλή" ιδέα να φορέσω ζαντολάστιχα από saxo vts στο 206 μου. Η διάσταση ήτανε 185/50/14 αν θυμάμαι καλά, πάντως οι πράξεις βγάζανε μικρότερη συνολική διάμετρο κατά 3,6 εκατοστά από αυτήν που είχα. Παίρνω λοιπόν το 206 μου μαζί με το παληκάρι με το saxo για συνοδηγό, και πάμε να το πλακώσουμε λίγο να δούμε πως πάει
Σε επιταχύνσεις, σκότωνε, σε δρόμο στον οποίο άφηνα 2α κάτω, τώρα έγραφα και με 3η Το αμάξι πραγματικά έδειξε την πραγματική δύναμη του Αυτό ήτανε το μόνο πλεονέκτημα.
Σε κρατήματα, έχασα αρκετά μπορώ να πω... σχεδόν καμία σχέση με το 195/55/15 που φοράω εκ "μαμάς". Το σφάλμα στα χιλιόμετρα, σχεδόν διπλασιάστηκε (θεωρώντας πως οι πινακίδες της τροχαίας με τα ηλεκτρονικά ταχύμετρα δείχνουν σωστά... )
Πάμε στο γκαράζ του, αφήνουμε το 206 και παίρνουμε το saxo με τα 195/55/15 τα δικά μου φορεμένα. Οι διαφορές, ελάχιστες, λόγω της δύναμης του αμαξιού Εκτός του ότι έχασε ελάχιστα σε επιταχύνσεις, σε στροφές ήτανε καλύτερο κι από τραίνο, και στο κοντέρ ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΕ το σφάλμα!!! (θεωρώντας πως οι πινακίδες της τροχαίας με τα ηλεκτρονικά ταχύμετρα δείχνουν σωστά... ) Άρα το saxo ήρθε στα ίσα του με αυτήν την διάσταση... Μόνο που πίσω οι ρόδες βρίσκανε στους θόλους σε κάποιες καλές λακούβες
Τώρα, γιατί έκανα αυτόν τον πρόλογο? Για να πάω στο κυρίως θέμα και να σου πώ αυτό που άρχισα.
Πάνω κάτω, όσο είχαμε τα ζαντολάστιχα αλλαγμένα, τα αμάξια τα σκίσαμε περίπου στα ίδια, και στον ίδιο χρόνο (μισή ώρα ο καθένας περίπου).
Όταν ήρθε η ώρα να πιάσουμε να βάλουμε πάλι τις δικές του ζάντες ο καθένας, διαπιστώσαμε το εξής: Στο 206, τα μπουλόνια και τα δισκόφρενα, ήτανε ελαφρώς ζεστά. Μιας που έχω και εργοστασιακά τα φρένα από το δίλιτρο, δεν ζορίστικαν και πολύ με μικρότερη συνολική διάμετρο ίσα ίσα μια χαρά τους ήρθε...
Στο saxo... αχ το άμοιρο... μόλις χαλαρώσαμε τα μπουλόνια και πήγαμε να τα ξεβιδώσουμε με τα δάχτυλα, παραλίγο να πεταχτούμε δίπλα στο νοσοκομείο με εγκαύματα. Τα δισκόφρενα, καίγανε κι αυτά, ένιωθες την ζέστη αν πλησίαζες το χέρι σου δίπλα... Μιλάμε για σοβαρές καταπονήσεις, και σίγουρα περισσότερες φθορές...
Επίσης να αναφέρω πως με 3,6 εκατοστά μικρότερη συνολική διάμετρο εγώ, έχω περισσότερες στροφές του λάστιχου ανά μονάδα χιλιομέτρου... ήτοι, περισσότερες φθορές στα ρουλεμάν, σύστημα μετάδοσης κλπ.
Βέβαια, και στο saxo θα υπήρχανε περισσότερες καταπονήσεις και φθορές μόνο στο σύστημα μετάδοσης, αν λάβουμε ως δεδομένα τα περί ροπής αδράνειας κλπ
Άρα λοιπόν, η χρυσή τομή είναι αυτή η διάσταση που έχει ορίσει ο κατασκευαστής μας, και μας παρέχει με τα εργοστασιακά ζαντολάστιχα.
Οπότε φίλτατε Γιώργο, ύστερα από το πείραμα που έκανα και σου ανέλυσα, μπορείς να βγάλεις τα συμπεράσματα σου και να ρωτήσεις ελεύθερα αν έχεις κάποια απορία!!!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 07:56:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Η διάσταση ήτανε 185/50/14 αν θυμάμαι καλά, |
steve το saxo 1600 μαμα φοράει 185/55/14
Παρόμοιο τεστ έκανα και γω με μικρότερη συνολική διάμετρο και εκτός των ρεπρίζ που είχαν βελτιωθεί, στην Εθνική οδό έψαχνα για 6η ταχύτητα στο κιβώτιο ενω και τα φρένα ήταν σαφώς χειρότερα. Βάλε και τις φθορές ρουλεμάν κλπ.
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 08:13:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Παράθεση: | Η διάσταση ήτανε 185/50/14 αν θυμάμαι καλά, |
steve το saxo 1600 μαμα φοράει 185/55/14
Παρόμοιο τεστ έκανα και γω με μικρότερη συνολική διάμετρο και εκτός των ρεπρίζ που είχαν βελτιωθεί, στην Εθνική οδό έψαχνα για 6η ταχύτητα στο κιβώτιο ενω και τα φρένα ήταν σαφώς χειρότερα. Βάλε και τις φθορές ρουλεμάν κλπ. |
Αντώνη ευχαριστώ για την διευκρίνηση στην διάσταση
Για τελική, δεν το έδωσα, λόγω του ότι είμαι με 9100 χλμ ακόμα στο κοντέρ, και ο κινητήρας έχει να ανοίξει αρκετά ακόμα Αλλά όπως λες και εσύ, σίγουρα θα έψαχνα για 6η
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 14:10:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | gavanas έγραψε: | Άσχετο, όταν λέτε απώλειες τι ακριβώς εννοείτε? Σε διάμετρο απώλειες? Γιατί χοντρικά εκτός από την άνεση μόνο κέρδη παίζουν. |
Τί εννοώ απώλειες... βασικά, φθορές θέλω να πώ
Προ ημερών είχαμε την "τρελλή" ιδέα να φορέσω ζαντολάστιχα από saxo vts στο 206 μου. Η διάσταση ήτανε 185/50/14 αν θυμάμαι καλά, πάντως οι πράξεις βγάζανε μικρότερη συνολική διάμετρο κατά 3,6 εκατοστά από αυτήν που είχα. Παίρνω λοιπόν το 206 μου μαζί με το παληκάρι με το saxo για συνοδηγό, και πάμε να το πλακώσουμε λίγο να δούμε πως πάει
Σε επιταχύνσεις, σκότωνε, σε δρόμο στον οποίο άφηνα 2α κάτω, τώρα έγραφα και με 3η Το αμάξι πραγματικά έδειξε την πραγματική δύναμη του Αυτό ήτανε το μόνο πλεονέκτημα.
Σε κρατήματα, έχασα αρκετά μπορώ να πω... σχεδόν καμία σχέση με το 195/55/15 που φοράω εκ "μαμάς". Το σφάλμα στα χιλιόμετρα, σχεδόν διπλασιάστηκε (θεωρώντας πως οι πινακίδες της τροχαίας με τα ηλεκτρονικά ταχύμετρα δείχνουν σωστά... )
Πάμε στο γκαράζ του, αφήνουμε το 206 και παίρνουμε το saxo με τα 195/55/15 τα δικά μου φορεμένα. Οι διαφορές, ελάχιστες, λόγω της δύναμης του αμαξιού Εκτός του ότι έχασε ελάχιστα σε επιταχύνσεις, σε στροφές ήτανε καλύτερο κι από τραίνο, και στο κοντέρ ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΕ το σφάλμα!!! (θεωρώντας πως οι πινακίδες της τροχαίας με τα ηλεκτρονικά ταχύμετρα δείχνουν σωστά... ) Άρα το saxo ήρθε στα ίσα του με αυτήν την διάσταση... Μόνο που πίσω οι ρόδες βρίσκανε στους θόλους σε κάποιες καλές λακούβες
Τώρα, γιατί έκανα αυτόν τον πρόλογο? Για να πάω στο κυρίως θέμα και να σου πώ αυτό που άρχισα.
Πάνω κάτω, όσο είχαμε τα ζαντολάστιχα αλλαγμένα, τα αμάξια τα σκίσαμε περίπου στα ίδια, και στον ίδιο χρόνο (μισή ώρα ο καθένας περίπου).
Όταν ήρθε η ώρα να πιάσουμε να βάλουμε πάλι τις δικές του ζάντες ο καθένας, διαπιστώσαμε το εξής: Στο 206, τα μπουλόνια και τα δισκόφρενα, ήτανε ελαφρώς ζεστά. Μιας που έχω και εργοστασιακά τα φρένα από το δίλιτρο, δεν ζορίστικαν και πολύ με μικρότερη συνολική διάμετρο ίσα ίσα μια χαρά τους ήρθε...
Στο saxo... αχ το άμοιρο... μόλις χαλαρώσαμε τα μπουλόνια και πήγαμε να τα ξεβιδώσουμε με τα δάχτυλα, παραλίγο να πεταχτούμε δίπλα στο νοσοκομείο με εγκαύματα. Τα δισκόφρενα, καίγανε κι αυτά, ένιωθες την ζέστη αν πλησίαζες το χέρι σου δίπλα... Μιλάμε για σοβαρές καταπονήσεις, και σίγουρα περισσότερες φθορές...
|
Ρε σεις θα με κουφανετε? Πιασατε τους τροχους του 206 και του saxo και βρηκατε του saxo ζαστοτερους και ξαφνιαστηκατε?Λογικο δεν ειναι απο την στιγμη που πηγατε βολτα πρωτα με το 206 και υστερα το αφησατε να κρυωσει?Μην κατσουμε ναναλυσουμε και τα φαινομενα ανταλλαγης θερμοτητας τωρα,με την απλη λογικη παρτο,εμεινε μιση ωρα ακινητο το αμαξι παραπανω απο το αλλο.
Δεν υπαρχει αμαξι που να δουλεψει για μιση ωρα και να μην καινε οι τροχοι και οι δισκοπλακες,μην τρελενεστε, απλα λογο βαρους μπορει να εχεις μεγαλυτερη θερμικη ενεργεια αλλα εδω μιλαμε για διαφορες του τυπου1000 με 1050 βαθμους C ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΠΑΝΩ,ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΘΑ ΠΑΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 15:07:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ντίνο μου, ευχαριστώ που παρευρέθηκες στο συγκεκριμένο topic
Λόγω του μακροσκελούς post μου, λογικό είναι να έγινε και κάποια παράλειψη!
Το αρχικό σχέδιο ήτανε να δοκιμάσω μόνο εγώ τα ζαντολάστιχα του saxo... Αλλά στον φίλο μου του δημιουργήθηκε η απορία για το πώς θα πάει saxo του με τέτοια διάσταση λάστιχου, λόγω του ότι λιγουρεύεται κάτι 17" ζάντες...
Ε και όπως πήγαμε να βγάλουμε την μπροστινή ζάντα του οδηγού από το 206 μου, την αφήσαμε ώς είχε, και το saxo ξαφνικά, από δισκόφρενα που είχε για να τσουλάει απέκτησε τις 15άρες μου
Το φαινόμενο με τα μπουλόνια το αναφέρω σε αυτήν την φάση και κακώς που δεν το διευκρίνισα και προκάλεσα την όποια λογική αντίδραση σου επί του θέματος.
Αν πάλι δεν κατάλαβες ή πιστεύεις πως έχω άδικο, τότε ξαναρώτα με για περισσότερες λεπτομέρειες
Και πάλι συγνώμη εκ μέρους μου!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:10:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Ντίνο μου, ευχαριστώ που παρευρέθηκες στο συγκεκριμένο topic
Λόγω του μακροσκελούς post μου, λογικό είναι να έγινε και κάποια παράλειψη!
Το αρχικό σχέδιο ήτανε να δοκιμάσω μόνο εγώ τα ζαντολάστιχα του saxo... Αλλά στον φίλο μου του δημιουργήθηκε η απορία για το πώς θα πάει saxo του με τέτοια διάσταση λάστιχου, λόγω του ότι λιγουρεύεται κάτι 17" ζάντες...
Ε και όπως πήγαμε να βγάλουμε την μπροστινή ζάντα του οδηγού από το 206 μου, την αφήσαμε ώς είχε, και το saxo ξαφνικά, από δισκόφρενα που είχε για να τσουλάει απέκτησε τις 15άρες μου
Το φαινόμενο με τα μπουλόνια το αναφέρω σε αυτήν την φάση και κακώς που δεν το διευκρίνισα και προκάλεσα την όποια λογική αντίδραση σου επί του θέματος.
Αν πάλι δεν κατάλαβες ή πιστεύεις πως έχω άδικο, τότε ξαναρώτα με για περισσότερες λεπτομέρειες
Και πάλι συγνώμη εκ μέρους μου! |
Αυτο που δεν ξανα διευκρινιζεις ειναι αν τα αμαξια κινηθηκαν την ιδια ωρα η αν πηγατε βολτα με το ενα και παρκαρατε το αλλο.
Αν πηγατε βολτα με το σαξο λοιπον και το παρκαρατε και υστερα πηρατε το 206 τοτε ειναι απολυτα λογικο να ηταν κρυο το σαξο.
αν πηγατε και με τα δυο μαζι την ιδια ωρα τοτε δεν ειναι λογικο να ειναι κρυα του σαξο αφου η μετατροπη της δυναμικης ενεργειας η οποιαςδηποτε αλλης σε θερμικη θα γινει ετσι κιαλλιως απλα μιλαμε για διαφορες μετρησημες με οργανο πλεον (η μια π.χ 1000 και η αλλη 1050) και οχι με το χερι.Δηλαδη αυτο που θελω να πω ειναι οτι ετσι κιαλλιως και τα 2 8α ζεστενοντουσαν αρκετα ωστε να μην πιανονται εκτος αν στο ενα πατιοτανε το φρενο συνεχεια και στο αλλο δεν πατηθηκε σχεδον καθολου (χλωμο το κοβω.)
Και συγνωμη τι ζητας????καλαμπουρι-κουβεντουλα κανουμε
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2004, 13:30:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την ώρα που πήγαμε να βάλουμε τις ζάντες πάλι πίσω στο saxo, ξεκινώντας από αυτή του οδηγού, όπως πιάσαμε τα μπουλόνια από το 206, είχανε την θερμοκρασία που προανέφερα, ήτοι ελαφρώς ζεστά.
Όπως κοιτούσε ο φίλος τις 15άρες μου στοιβαγμένες που τις είχαμε αφήσει, (το saxo καθότανε σε 4 ποδαράκια) είχε την ιδέα να δοκιμάσει και αυτός λίγο τις δικές μου.
Ακολούθησε ΚΑΙ γι αυτόν, όπως ΚΑΙ για εμένα πιο πριν, σκίσιμο/λιώσιμο/ξεκ****σμα μισής ώρας περίπου του αμαξιού. Η διαδρομή έγινε μέσα στη πόλη, οπότε και πάνω κάτω τα ίδια χιλιόμετρα κάναμε!
Όταν πήγαμε να βγάλουμε τις ζάντες από το saxo, τα μπουλόνια καίγανε!!! Αυτό εγώ το αποδίδω στα μικρότερα δισκόφρενα που έχει από εμένα, και από το μεγαλύτερο βήμα που απέκτησε το αμάξι (+3,6cm συνολική διάμετρος). Φυσικά παίζει σημαντική διαφορά και τα +35 άλογα που έχει το vts αλλά, η διαδρομή όπως είπαμε ήτανε η ίδια και η ταχύτητες πάνω κάτω ίδιες!
Η διαφορά θερμοκρασίας των μπουλονιών, ήτανε κοντά στις 4 φορές συγκρίνοντας τα 2 αμάξια... (έτσι το εκτίμησα εγώ!)
Αυτά...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
imaginas Δραστήριο μέλος
Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 228 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 15:48:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξεθάβω αυτό το θέμα για να ρωτήσω το εξής:
Στο 307 μου που έχω 195/65/15 καλοκαιρινά,μπορώ να βάλω μικρότερη διάσταση σε χειμερινά;Μήπως και βρω πιο φθηνά...
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
imaginas Δραστήριο μέλος
Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 228 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 16:20:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ότι θα χάνει το ξέρω.Το θέμα είναι η συμπεριφορά να μην αλλάξει.
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 16:29:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Μπορείς αλλά με ότι συνεπάγεται αυτό όμως για την ένδειξη χιλιομέτρων σου |
H αμεσως ποιο μικρη διασταση ειναι 185/65/15 που υπαρχει στο ευρυ εμπόριο (εκτος και αν παμε σε κινέζικα) αλλα οι τιμές είναι ιδιες ή σχεδον ιδιες με τα 195/65/15 που ειναι και πολυ ευρεία διαδεομένη διάσταση και με παρα πολλες επιλογες εταιριας
Ξερω σας εχω λειψει αλλα ειμια πνιγμένος με το Insignia lol
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
imaginas Δραστήριο μέλος
Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 228 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 16:40:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τα SAVA Escimo σκεφτόμουν,αλλά και σε 14" που είδα μόνο 20-30€ διαφορές βρήκα,οπότε δεν αξίζει.
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 17:30:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | imaginas έγραψε: | Ότι θα χάνει το ξέρω.Το θέμα είναι η συμπεριφορά να μην αλλάξει. | Φυσικά και θα αλλάξει, αν αλλάξεις το πέλμα του ελαστικού ή το προφίλ του |
Μονο και μονο απο θερινό σε χειμερινό θα αλλάξει λόγω της διαφορετικής δομής του ελαστικού ακόμα και άν δεν αλλαξει διάσταση
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Αύγ 2011, 19:17:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ έπρεπε να απαντήσω εξ' αρχής, σόρρυ...
billakos3d έγραψε: | δηλαδη το προτεινεις να το βαλω ? επισης εχω ζαντα oz 6,5χ15 τωρα πανω , θα ναι καλυτερα στο 195/60/15 ε? |
Ναι, σε 6.5 άρα ζάντα το 195 κάθεται πολύ καλά.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|