Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Καίνε λάδια τα 1.6 THP? |
ΝΑΙ |
|
57% |
[ 177 ] |
ΟΧΙ |
|
29% |
[ 92 ] |
ΔΞ / ΔΑ |
|
13% |
[ 41 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 310 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Οκτ 2017, 22:40:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christos_99 έγραψε: | στο GT του θειου, δοκιμασαμε castrol edge 5w40, μεχρι στιγμης του χει καψει 3λτ στα 5k... ενω total quartz kai motul x-cess (ολα 5w40) τα επινε νερο 1λτ/1000km.
απο μαγαζι στην Πυλαια (Θεσσαλονικη), οπου ο ανθρωπος ειναι αρκετα χρονια στον χωρο των λιπαντικων εκ των εσω, εξυπηρετικος, συζητησιμος και προθυμος να βοηθησει μου ανεφερε χαρασκτηριστικα ποτε ξανα castrol, παροτι ηταν διαθεσιμα στο καταστημα. Λογο εισαγωμενων στην Ελλαδα ειναι αγνωστου προελευσεως χωρας παραγωγης των λιπαντικων καθαρα για την βασικη πρωτη υλη, επεκταθηκαμε και στα εισαγωμενα απο ιταλια, σκοπια, βουλγαρια, τουρκια, πακισταν, κινα.
Προτεινε λοιπον να δοκιμασουμε το λιπαντικο της Bardahl XTC 5W40 (καλυπτει API SN/CF και ACEA A3/B4) και μαζι να χρησιμοιποιησουμε το προσθετο της ιδιας εταιρειας maxi compression σε 2 δοσεις, το μισο με την 1η τοποθετηση των bardahl και το υπολοιπο μολις αναψει chek με το συμπληρωμα. Χωρις ωστοσο να εγγυηθει κατι, παρα μονο ισως λιγο περιοριστει. Σε απολυτα νουμερα μεχρι τωρα συμπληρωνει ~6λτ/10k χλμ κι εχει αγανακτησει οπως ολοι.
Το πως θα παει θα το δουμε στην πορεια κι ας ελπισουμε να ειναι ευχαριστο. Επειδη δεν παρακολουθω το thread ισως εχει αναφερθει καπου, υπαρχει καποιος που εχει δοκιμασει bardahl με θετικα ή αρνητικα αποτελεσματα.? |
Δεν φταινε απαραιτητα τα λαδια που καιγονται αλλά η κατασκευη/σχεδιαση των κωλoπιστονιων του thp σε συνδυασμο με τα κωλoλάδια που εβαζε η Lion μαζι και οι περισσοτεροι ιδιοκτητες.
Οχι οτι τα Castrol αξιζουν(για πεταμα ειναι) αλλά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Οκτ 2017, 09:57:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Δεν φταινε απαραιτητα τα λαδια που καιγονται αλλά η κατασκευη/σχεδιαση των κωλoπιστονιων του thp σε συνδυασμο με τα κωλoλάδια που εβαζε η Lion μαζι και οι περισσοτεροι ιδιοκτητες.
Οχι οτι τα Castrol αξιζουν(για πεταμα ειναι) αλλά... |
τι κακό έχει ο σχεδιασμός των πιστονιών των THP. Δεν έχει αλλάξει καθόλου απο 2006 μέχρι το 2011 που βγήκε ο EP6CDT*. Και αυτό έγινε για το μεταβλητό βύθισμα.
Επίσης η lion έβαζε τα 5w30 Quartz 9000 τα οποία δεν ηταν της ποιότητας των 0w30 αλλά για τις ανοχές των πρώτων THP ηταν οκ. Ε δεν ήταν και shell.
Τώρα βάζουν τα 5W30 ΙΝΕΟ τα οποία σύμφωνα και με τις βενζίνες που κυκλοφορούν, ίσως είναι η καλύτερη επιλογή μετά τα 0w30 quartz 9000
Tο θέμα είναι στο οτι τα πρώτα THP είχαν 2-3 θέματα απο το εργοστάσιο και ορισμένες ανοχές. Απο την άλλη είχαμε, και έχουμε ακόμα, χασάπιδες στα συνεργεία που δεν ήξεραν ούτε το servicebox να διαβάσουν. Οπότε ηταν στραβό το κλίμα, το έφαγε και ο γάιδαρος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Οκτ 2017, 19:27:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα πιστονια των thp ειναι σχεδιασμενα με πολυ μικρες ανοχες.
Ναι,ΟΚ,ωραια μεχρι εδω...
Η διοδος ομως του λαδιου,απο την οποια ρεει το λαδι εσωτερικα της "φουστας" που "σκουπιζει" το ελατηριο του λαδιου(την γνωστη "ξυστρα"),ειναι πολυ μικρη.
Σε συνδυασμο με τις αυξημημενες θερμοκρασιες,το λαδι κρυσταλοποιειται,βουλωνει την συγκεκριμενη διοδο διαφυγης και το λαδι μενει εγκλωβισμενο αναμεσα σε χιτωνιο και φουστα πιστονιου.Οπως ειναι φυσικο,λογο θερμοκρασιων,καιγεται,με οτι συνεπαγεται αυτο.
Αυτη ειναι η κατασκευαστικη ατελεια των thp,πραγμα που δεν εχει βελτιωθει,και φυσικα συνεχιζει να υφισταται ως προβλημα με ολο και πιο εντονα συμπτωματα,οσο χειροτερο ειναι το λαδι.
Ιδανικα δηλαδη θα επρεπε να μπαινει κατι με πολυ χαμηλη ρευστοτητα(ιδανικα μηδενικο βασικο ιξωδες) και να αντεχει πολυ σε θερμικα φορτια,δηλαδη 40-50-κλπ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2017, 00:25:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Τα πιστονια των thp ειναι σχεδιασμενα με πολυ μικρες ανοχες.
Ναι,ΟΚ,ωραια μεχρι εδω...
Η διοδος ομως του λαδιου,απο την οποια ρεει το λαδι εσωτερικα της "φουστας" που "σκουπιζει" το ελατηριο του λαδιου(την γνωστη "ξυστρα"),ειναι πολυ μικρη.
Σε συνδυασμο με τις αυξημημενες θερμοκρασιες,το λαδι κρυσταλοποιειται,βουλωνει την συγκεκριμενη διοδο διαφυγης και το λαδι μενει εγκλωβισμενο αναμεσα σε χιτωνιο και φουστα πιστονιου.Οπως ειναι φυσικο,λογο θερμοκρασιων,καιγεται,με οτι συνεπαγεται αυτο.
Αυτη ειναι η κατασκευαστικη ατελεια των thp,πραγμα που δεν εχει βελτιωθει,και φυσικα συνεχιζει να υφισταται ως προβλημα με ολο και πιο εντονα συμπτωματα,οσο χειροτερο ειναι το λαδι.
Ιδανικα δηλαδη θα επρεπε να μπαινει κατι με πολυ χαμηλη ρευστοτητα(ιδανικα μηδενικο βασικο ιξωδες) και να αντεχει πολυ σε θερμικα φορτια,δηλαδη 40-50-κλπ. |
Δηλαδή θες να μου πείς οτι οι τρύπες που φαίνονται στην εικόνα δεν φτάνουν για να κάνουν "υδρορροή" το λάδι που σκουπίζει το 3ο ελατήριο;
Δηλαδή πόσο λάδι μπορεί να κρατάει ένα χιτώνιο πάνω του;
Και ενδέχεται τα χιτώνια του prince να έχουν και επίστρωση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Οκτ 2017, 19:56:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο ακριβως λεω Dio,οι συγκεκριμενες τρυπες(μαζι με καποιες αλλες που εχει στην κατω ακρη της "φουστας") ειναι τοσο μικρες και βουλωνουν πανευκολα.
Και επειδη βουλωνει,το λαδι μενει μεταξυ ελατηριου φλογας και λαδιου με αποτελεσμα να καιγεται.
Περι φουστας,με επιστρωση ή οχι,δεν εχει καμια σημασια,αν ο αυλος βουλωσει,το λαδι δεν στραγγιζει και παραμενει εγκλωβισμενο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Οκτ 2017, 19:03:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο ωρες-ωρες με αυτα που καμια φορα διαβαζω εδω ή σε αλλα παρεμφερι τοπικς νομιζω οτι τα γραφεις επιτιδες μονο και μονο για να αρχισω να ξανασχολουμαι...
Την καλημερα μου σε ολα τα παιδια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sonus (Γιώργος) Μέλος
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 100 (2017)
Ένταξη: 03 Απρ 2016 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Οκτ 2017, 19:21:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους!!! Μετά από 5500 χλμ συμπλήρωσα 500ml λάδι...τόσο είχε κάψει
2007 - 2015 Citroen C4 1.4 90hp
2015 - 2017 Peugeot 308GT 175hp
2017 - Σήμερα Peugeot 2008 BlueHDi 100hp |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Οκτ 2017, 08:10:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | Στελιο ωρες-ωρες με αυτα που καμια φορα διαβαζω εδω ή σε αλλα παρεμφερι τοπικς νομιζω οτι τα γραφεις επιτιδες μονο και μονο για να αρχισω να ξανασχολουμαι...
Την καλημερα μου σε ολα τα παιδια |
Τραβατε με και ας κλαιω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Οκτ 2017, 13:17:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η σχιζοφρενία και η ψυχοπάθεια έχουν άλλη θεραπεία |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος
F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 12:26:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αχαχαχαχαχ
ΥΓ :Γεια σου Θαναση! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimidimi (Δημητρης) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 rallye 2008
Ένταξη: 18 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 17:12:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα και απο μενα ,,Δημητρης εδω,διαβαζω χρονια το forum αν και νομιζω ειναι η πρωτη φορα που γραφω,
Εχω μπει κι εγω στη διαδικασια να φτιαξω τη φριτεζα που κρυβω κατω απο το καπο μου,αλλα εχω χαθει λιγο με τα συνεργεια,,,
Η καταναλωση αυτη τη στιγμη τραβαει προς 1lt/1000 km,ενδεικτικα στον τελευταιο ελεγχο ειχα καψει σχεδον 600 ml σε 550 km,,το αυτοκινητο εχει 92000 χλμ και δεν εχει γινει καθαρισμος μεχρι στιγμης,ενω παιζει να θελω και σετ καδενας,,λαδια εβαζα παντα 5-30 και στην τελευταια αλλαγη 0-30 ineo first
το 1ο συνεργειο που μιλησα μου ζητησε συνολικα 750-800 ευρω για καθαρισμα χρονισμα αλλαγη καδενας,επισκευη καπακιου ρεκτιφιε,τσομουχακια ,οδηγοι κτλ και αλλαγη ελατηριων (mahle)
το 2ο σχεδον 850 μονο για καθαρισμα ,χρονισμα και επισκευη καπακιου(παλι τσιμουχακια ,οδηγοι κτλ)
αυτο που παρατηρησα ειναι οτι ειχαν μια διαφορα ανω των 200 ευρω στην τιμη του ρεκτιφιε
p.s. σορρυ αν ποσταρα σε λαθος topic |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 17:44:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 0-30 ineo first με ποιο σκεπτικο το εβαλες ?
Πηγαινε σε καποιο συνεργειο που ασχολειται με επισκευες σε αυτα τα μοτερ και ακομα καλυτερα να ξερεις ευχαριστημενους πελατες απο αυτο
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimidimi (Δημητρης) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 rallye 2008
Ένταξη: 18 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 17:54:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεν κανω λαθος στο τοπικ για τα λαδια ηταν πολλοι αυτοι που προτειναν 0-30,,,και απο το site της total αυτο εδινε για thp150,,να σου πω ηταν και λιγο λυση απελπισιας,,μπας και,,αλλα δεν,,
το ενα συνεργειο που μιλησα απο οτι ειδα κι ολας απεξω εχει μεγαλη εμπειρια στα μοτερ αλλα το 850 μου εχει κατσει καπως... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis1976 (akis1976) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 RC
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 456 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 18:15:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimidimi έγραψε: | Αν δεν κανω λαθος στο τοπικ για τα λαδια ηταν πολλοι αυτοι που προτειναν 0-30,,,και απο το site της total αυτο εδινε για thp150,,να σου πω ηταν και λιγο λυση απελπισιας,,μπας και,,αλλα δεν,,
το ενα συνεργειο που μιλησα απο οτι ειδα κι ολας απεξω εχει μεγαλη εμπειρια στα μοτερ αλλα το 850 μου εχει κατσει καπως... |
Με τα χλμ που εχεις ολα αυτα που σου ειπαν πρέπει να γίνουν, καδενα,καθαρισμος,τσιμουχακια,ελατηρια βαλβιδων,τωρα η τιμη παιζει απο συνεργειο σε συνεργειο παντως εμενα δεν μου ακουγεται παραλογη η τιμη,
μετα απο ολα αυτα για 20κ δεν θα σου κάψει σταγόνα,μετα παίζεται
(βλεπε post Pughell)
το 0w30 βασικα το λεγανε κυριος αν εχεις λιγα χλμ μεχρι 30k πχ μετα δεν εχει τοσο νοημα να το βαλεις,και εγω πχ το εβαλα οταν ειχα 40κ πριν εβαζα 5w30 το 0w30 μου το έκαιγε πιο πολυ.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimidimi (Δημητρης) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 rallye 2008
Ένταξη: 18 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 18:26:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαζι με καδενα μιλαμε για 1100 ευρω,,,αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν η διαφορα στην τιμη,,,ο ενας 800 με ολα κομπλε ελατηρια κυλινδρων κτλ( εκει να δεις τι εχω ακουσει σημερα) ο αλλος 850 χωρις καδενα χωρις ελατηρια,,,με βλεπω να πηγαινω αρχικα για χρονισμα ,καθαρισμο, καδενα ,,,να δω καταναλωσεις και μετα βλεπουμε,,αν κι αυτο μου μοιαζει λιγο ημιμετρο παλι,,,
και η ενημερωση που ελαβα ξταν οτι μονο με την επισκευη χωρις ελατηρια κυλινδρων το προβλημα θα λυθει μονο κατα 50%,,μαλλον |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis1976 (akis1976) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 RC
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 456 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 18:32:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimidimi έγραψε: | μαζι με καδενα μιλαμε για 1100 ευρω,,,αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν η διαφορα στην τιμη,,,ο ενας 800 με ολα κομπλε ελατηρια κυλινδρων κτλ( εκει να δεις τι εχω ακουσει σημερα) ο αλλος 850 χωρις καδενα χωρις ελατηρια,,,με βλεπω να πηγαινω αρχικα για χρονισμα ,καθαρισμο, καδενα ,,,να δω καταναλωσεις και μετα βλεπουμε,,αν κι αυτο μου μοιαζει λιγο ημιμετρο παλι,,, |
Ναι απο τιμες δεν το εχω να σου πω,αλλα εχεις απόλυτο δίκιο οτι ειναι ημίμετρα διοτι μετα απο 100κ τα τσιμουχακια μπορει να εχουν ξεραθεί οποτε η καταναλωσει δεν θα αλλάξει το χρονισμα πχ δεν εχει να κανει με την καταναλωσει.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimidimi (Δημητρης) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 rallye 2008
Ένταξη: 18 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 18:39:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι το ξερω για το χρονισμα αλλα κανει κατι κρατηματα ,κομπιασματα το μοτερ,,εκτος κι αν ειναι απ την βρωμα,,, |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 19:33:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimidimi έγραψε: | Αν δεν κανω λαθος στο τοπικ για τα λαδια ηταν πολλοι αυτοι που προτειναν 0-30,,,και απο το site της total αυτο εδινε για thp150,,να σου πω ηταν και λιγο λυση απελπισιας,,μπας και,,αλλα δεν,, |
Εδω μεσα προτείνεται 0-30 , και μαλιστα συγκεκριμενο και οχι το ineo first που εβαλες , για μοτερ που ειναι σε σχετικα καινουρια κατασταση
Το δικο σου δεν ανοικει σε αυτα
Αρα κακως το εβαλες (και εβαλες και άλλο απο αυτο που λεμε)
dimidimi έγραψε: | ναι το ξερω για το χρονισμα αλλα κανει κατι κρατηματα ,κομπιασματα το μοτερ,,εκτος κι αν ειναι απ την βρωμα,,, |
Δεν ειναι απο την βρωμα αυτο
Εγω θα ελεγα , αν θα κανεις κινηση να επισκευασεις το μοτερ σου, να κανεις ολα οσα πρεπει και οχι τα μισα . Γιατι μπορει να μην βελτιωθει η καταναλωση λαδιου , αλλά και αν το κανεις σε 2 δοσεις, παραπανω θα πληρωσεις
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
broulis (nikos) Μέλος
Peugeot 207 rallye (THP)
Ένταξη: 23 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 136
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 20:43:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
"alexandros 207 Rallye"η
Δεν ειναι απο την βρωμα αυτο
Αλέξανδρε αυτά τα κομπιάσματα μου τα κάνει ενίοτε και εμένα...πιστεύεις ότι οφείλονται σε κατανάλωση λαδιού; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimidimi (Δημητρης) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 rallye 2008
Ένταξη: 18 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 22:00:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις παιδες,,μεθαυριο μπαινει χειρουργιο,,λογικα παω για full επισκευη,μια μικρη επιφυλαξη για τα ελατηρια,,γιατι στην peugeot σημερα μου ειπαν οτι δε τα δινει πλεον μονο σκετα αλλα μαζι με εμβολα...οποτε πρεπει να δουμε αν θα βρουμε της mahle που προτεινε ο μηχανικος,,οσο για λαδι αν δε μου ξεφυγε κατι γτ ξαναδιαβασα κανα τριωρο τα ποστ για 5-40 με βλεπω στα χιλιομετρα μου,,απλα προσπαθω να καταληξω ποια βρισκω πιο ευκολα γενικα,,total,castrol η motul,,αν καποιος εχει να προτεινει κατι ευπροσδεκτο,,
ευχαριστω και παλι για τις απαντησεις!!
You Rock!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|