Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
fpug Φανατικό μέλος
Ένταξη: 05 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 11:00:05 Θέμα δημοσίευσης: Αρχισαν τα οργανα... |
|
|
Στην δευτερη ειδικη ο Gronholm ειναι ηδη 37" μπροστα απο τον δευτερο
Mc rae |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 11:38:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να και τα αποτελέσματα εως και την SS2:
LEADERBOARD
1. M GRΦNHOLM 34:07.9
2. C MCRAE +37.7
3. P SOLBERG +40.9
4. S LOEB +55.2
5. T MΔKINEN +59.5
6. R BURNS +1:01.7
7. C SAINZ +1:15.8
8. M MΔRTIN +1:20.4
9. C ROBERT +1:26.1
10. F DUVAL +1:49.1
Ως γνωστών, βαθμολογούνται οι πρώτοι 8.
Καλή συνέχεια...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 11:39:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... και ο άτυχος της υπόθεσης είναι ο Panizzi που χρεώθηκε 1 λεπτό ποινή επειδή δεν το GPS του είχε πρόβλημα από κακή τοποθέτηση των τεχνικών στο Shakedown!
Aκόμα όμως δεν έμαθα γιατί έχασε μισό λεπτό στην 2η ειδική...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 13:17:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νεότερα από SS3:
LEADERBOARD
1. M GRΦNHOLM 52:16.4
2. C MCRAE +30.6
3. P SOLBERG +33.5
4. S LOEB +41.2
5. R BURNS +1:07.2
6. M MΔRTIN +1:26.0
7. C SAINZ +1:36.3
8. C ROBERT +1:42.0
9. T MΔKINEN +1:54.4
10. F DUVAL +1:56.1
Πάμε καλά...
Οι πληροφορίες λένε για κάποιο πρόβλημα του Gronholm στο service...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fpug Φανατικό μέλος
Ένταξη: 05 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 14:37:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sthn ss4 pros to paron
1. 1 GRONHOLM-RAUTIA Peugeot 206 A8 1h07'50"100 90.0 km/h 1 1
2. 7 SOLBERG-MILLS Subaru Impr A8 1h08'36"500 + 00'46"40 2 2
3. 18 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8 1h08'45"700 + 00'55"60 3 3
4. 17 McRAE-RINGER Citroen Xsa A8 1h08'58"800 + 01'08"70 4 4
5. 2 BURNS-REID Peugeot 206 A8 1h09'11"500 + 01'21"40 5 5
6. 19 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8 1h09'46"700 + 01'56"60 6 6
7. 4 MARTIN-PARK Ford Focus A8 1h09'50"000 + 01'59"90 7 7
8. 8 MAKINEN-LINDSTR Subaru Impr A8 1h10'42"100 + 02'52"00 8 8
9. 10 SCHWARZ-HIEMER Hyundai Acc A8 1h10'56"300 + 03'06"20 9 9
10. 11 LOIX-SMEETS Hyundai Acc A8 1h12'01"100 + 04'11"00 10 10
11. 3 PANIZZI-PANIZZI Peugeot 206 A8 1h12'37"000 + 04'46"90 11 11 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 16:33:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STOP PRESS!!!!
Και τα 2 Subaru ΕΞΩ!!!!!
Και οι δύο από έξοδο!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 16:45:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακόμα ψάχνω γιατί ο Panizzi έχει χάσει 8 λεπτά!
Gilles Panizzi (Peugeot),: "I don't understand what's the problem. I can't push at all. I'm getting no feedback or reaction from the car. I'm not feeling the car."
Να σημειωθεί ότι μέχρι και την SS5, 2 Peugeot μή εργοστασιακά είναι στην 7 γενικής (Cedric ROBERT ) και 8η γενικής (Roman KRESTA)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 17:53:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oι πέντε πρωτοι μετά το πέρας της 5ης Eιδικής:
01. GRONHOLM
02. LOEB
03. McRAE
04. BURNS
05. SAINZ
06. MARTIN
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XS Μόλις έγραψα
206 XS 1.4lt (not mine lolz!)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 23:57:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κεντάει το PSA! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιαν 2003, 01:04:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αποτελέσματα 1ης Ημέρας:
1. M GRΦNHOLM 2:07:24.7
2. S LOEB +20.6
3. C MCRAE +1:16.6
4. R BURNS +1:53.9
5. C SAINZ +1:55.7
6. M MΔRTIN +2:30.7
7. C ROBERT +4:41.1
8. A SCHWARZ +5:03.8
Ο Colin McRae ήταν νικητής της SS6, ο Marcus Gronholm δήλωσε οτι δεν του πολυαρέσει το ράλλυ Monte Carlo (αν του άρεσε δηλαδη, τι θα έκανε;;; )
Νεότερα αύριο, πάω να δω την εκπομπή...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fpug Φανατικό μέλος
Ένταξη: 05 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιαν 2003, 11:35:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Special stage commentary :
Gilles Panizzi retired after SS 8, medical reason.
στην 8η ειδικη
1. 1 GRONHOLM-RAUTIA Peugeot 206 A8 2h25'40"500 91.2 km/h 1 1
2. 18 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8 2h25'53"300 + 00'12"80 2 2
3. 17 McRAE-RINGER Citroen Xsa A8 2h26'54"900 + 01'14"40 3 3
4. 19 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8 2h27'37"700 + 01'57"20 4 4
5. 2 BURNS-REID Peugeot 206 A8 2h27'41"900 + 02'01"40 5 5
6. 4 MARTIN-PARK Ford Focus A8 2h28'11"300 + 02'30"80 6 6
7. 20 ROBERT-BEDON Peugeot 206 A8 2h30'27"800 + 04'47"30 7 7
8. 5 DUVAL-FORTIN Ford Focus A8 2h31'11"500 + 05'31"00 8 8
9. 10 SCHWARZ-HIEMER Hyundai Acc A8 2h31'12"800 + 05'32"30 9 9
10. 22 KRESTA-HULKA Peugeot 206 A8 2h31'28"700 + 05'48"20 10 10
11. 14 AURIOL-GIRAUDET Skoda Octav A8 2h31'48"000 + 06'07"50 11 11
12. 11 LOIX-SMEETS Hyundai Acc A8 2h33'49"200 + 08'08"70 12 12
13. 6 HIRVONEN-LEHTIN Ford Focus A8 2h34'24"500 + 08'44"00 13 13
14. 3 PANIZZI-PANIZZI Peugeot 206 A8 2h37'57"800 + 12'17"30 14 14
15.101 BURRI-HOFMANN Toyota Coro A8 2h41'45"200 + 16'04"70 15 15
16. 21 WARMBOLD-PRICE Ford Focus A8 2h44'15"600 + 18'35"10 16 16
17.104 SZABO-KOHLER Toyota Coro A8 2h50'06"300 + 24'25"80 17 17
18. 23 BOLAND-REGAN Subaru Impr A8 2h52'14"800 + 26'34"30 18 18
η διαφορα 1 με 2 μειωθηκε σε 12" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιαν 2003, 11:42:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι εγκαταλείψεις μέχρι στιγμής:
NO. DRIVER / CAR GROUP CLASS CONTROL RETIREMENT REASON
7 Petter SOLBERG (N)
Subaru Impreza WRC 2003 A8 SS5 OFF ROAD
8 Tommi MΔKINEN (FIN)
Subaru Impreza WRC 2003 A8 SS5 OFF ROAD
15 Toni GARDEMEISTER (FIN)
Skoda Octavia WRC Evo 3 A8 SS2 MECHANICAL
52 Daniel CARLSSON (S)
Suzuki Ignis Super 1600 A6 TC6C EXCLUDED
57 Dimitar ILIEV (BG)
Peugeot 206 A6 SS3 OFF ROAD
66 Sebastien CECCONE (F)
Citroen Saxo A6 SS1 OFF ROAD
78 Vladan VASILJEVIC (D)
Volkswagen Polo III A6 TC6D EXCLUDED
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιαν 2003, 11:51:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STOP PRESS:
SS7 cancelled
The first stage on Day 2 of the Monte Carlo Rally, Les 4 Chemins, has been cancelled because of spectator congestion.
και αυτές είναι οι μεταβολές στις θέσεις:
1 M GRΦNHOLM 0.0
2 S LOEB +12.8
3 C MCRAE +1:14.4
4 C SAINZ +1:57.2 + 1
5 R BURNS +2:01.4 - 1
6 M MΔRTIN +2:30.8
7 C ROBERT +4:47.3
8 F DUVAL +5:31.0 + 2
9 A SCHWARZ +5:32.3 - 1
10 R KRESTA +5:48.2 - 1
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος
C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιαν 2003, 17:32:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε παίδες που τα βλέπετε όλα αυτά.Δείχνει κάπου τους αγώνες; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fpug Φανατικό μέλος
Ένταξη: 05 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιαν 2003, 19:05:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.1 i love you έγραψε: | Βρε παίδες που τα βλέπετε όλα αυτά.Δείχνει κάπου τους αγώνες; |
www.rally-live.com
www.wrc.com
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fpug Φανατικό μέλος
Ένταξη: 05 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιαν 2003, 19:09:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχως ο Gronholm χτυπησε σε βραχο και εχασε 30 λεπτα
η καταταξη μετα την 10η ειδικη
1. 18 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8 3h08'54"000 88.5 km/h 1 1
2. 17 McRAE-RINGER Citroen Xsa A8 3h10'01"900 + 01'07"90 2 2
3. 19 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8 3h10'39"000 + 01'45"00 3 3
4. 4 MARTIN-PARK Ford Focus A8 3h11'18"400 + 02'24"40 4 4
5. 2 BURNS-REID Peugeot 206 A8 3h12'32"900 + 03'38"90 5 5
6. 20 ROBERT-BEDON Peugeot 206 A8 3h14'05"500 + 05'11"50 6 6
7. 22 KRESTA-HULKA Peugeot 206 A8 3h15'10"200 + 06'16"20 7 7
8. 5 DUVAL-FORTIN Ford Focus A8 3h15'30"000 + 06'36"00 8 8
9. 10 SCHWARZ-HIEMER Hyundai Acc A8 3h15'32"800 + 06'38"80 9 9
10. 14 AURIOL-GIRAUDET Skoda Octav A8 3h15'35"700 + 06'41"70 10 10
11. 21 WARMBOLD-PRICE Ford Focus A8 3h30'22"300 + 21'28"30 11 11
12.101 BURRI-HOFMANN Toyota Coro A8 3h30'31"000 + 21'37"00 12 12
13.106 JEAN-JOSEPH-BOY Renault Cli A6 3h37'53"100 + 28'59"10 13 1
14. 61 TIRABASSI-RENUC Renault Cli A6 3h41'07"800 + 32'13"80 14 2
15. 1 GRONHOLM-RAUTIA Peugeot 206 A8 3h41'14"000 + 32'20"00 15 13
16. 23 BOLAND-REGAN Subaru Impr A8 3h41'38"300 + 32'44"30 16 14
17.103 ROUX-CORTHAY Ford Focus A8 3h44'03"000 + 35'09"00 17 15
18. 54 KATAJAMAKI-X Volkswagen A6 3h44'54"800 + 36'00"80 18 3
19. 58 LIGATO-GARCIA Fiat Punto A6 3h45'20"100 + 36'26"10 19 4
20. 67 BROCCOLI-GIRELL Opel Corsa A6 3h46'01"800 + 37'07"80 20 5
21. 64 TEURONEN-KAAPRO Suzuki Igni A6 3h48'26"500 + 39'32"50 21 6
22. 70 WILKS-PUGH Ford Puma A6 3h48'32"700 + 39'38"70 22 7
23.105 BERNARDIN-DERGI Peugeot 206 A8 3h48'53"500 + 39'59"50 23 16
24. 71 AAVA-SIKK Suzuki Igni A6 3h49'06"600 + 40'12"60 24 8
25. 68 SEBALJ-KLINC Renault Cli A6 3h49'35"600 + 40'41"60 25 9
26. 62 SVEDLUND-NILSSO Volkswagen A6 3h50'04"000 + 41'10"00 26 10
27. 69 CANELLAS-AMIGO Suzuki Igni A6 3h50'22"900 + 41'28"90 27 11
28. 63 CECCATO-DOTTA Fiat Punto A6 3h51'24"500 + 42'30"50 28 12
29. 59 HARRACH-KOLBACH Ford Puma A6 3h53'31"400 + 44'37"40 29 13
30. 51 BALDACCI-BERNAC Fiat Punto A6 3h56'48"100 + 47'54"10 30 14
31. 65 FEGHALI-MATAR Ford Puma A6 3h57'22"300 + 48'28"30 31 15
32. 76 CECCHETTINI-MUZ Fiat Punto A6 3h57'52"800 + 48'58"80 32 16
33. 73 DONCHEV-MANOLOV Peugeot 206 A6 4h00'00"900 + 51'06"90 33 17
34. 55 STENSHORNE-JENK Ford Puma A6 4h00'53"200 + 51'59"20 34 18
35.102 ERRANI-CASADIO Skoda Octav A8 4h08'39"300 + 59'45"30 35 17
36. 74 MEEKE-PATTERSON Opel Corsa A6 4h13'03"600 + 1h04'09" 36 19 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος
C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2003, 01:47:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρώτος Σ' ευχαριστώ πολύ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2003, 13:37:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα αποτελέσματα τρέχουν...
Εως και την SS3 λοιπόν:
LEADERBOARD
1. S LOEB 3:49:26.8
2. C MCRAE +1:05.2
3. M MΔRTIN +1:50.4
4. C SAINZ +1:58.7
5. R BURNS +3:33.9
6. C ROBERT +5:34.6
7. F DUVAL +6:01.1
8. A SCHWARZ +6:50.1
9. R KRESTA +7:15.6
10. D AURIOL +7:24.3
Νικητής της ειδικής ήταν ο Martin χάρη σε μια σωστή επιλογή ελαστικών
Απομένουν δυο ειδικές, o λοεβ μάλλον χαρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην ξαδερφούλα μας Citroen
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2003, 16:32:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Τα αποτελέσματα τρέχουν...
Εως και την SS3 λοιπόν:
LEADERBOARD
1. S LOEB 3:49:26.8
2. C MCRAE +1:05.2
3. M MΔRTIN +1:50.4
4. C SAINZ +1:58.7
5. R BURNS +3:33.9
6. C ROBERT +5:34.6
7. F DUVAL +6:01.1
8. A SCHWARZ +6:50.1
9. R KRESTA +7:15.6
10. D AURIOL +7:24.3
Νικητής της ειδικής ήταν ο Martin χάρη σε μια σωστή επιλογή ελαστικών
Απομένουν δυο ειδικές, o λοεβ μάλλον χαρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην ξαδερφούλα μας Citroen |
Δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή όχι
γα**το, έχω...........διχαστεί!!!
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|