Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Petros-GTi (Petros) Μόλις έγραψα
206 1.6 GTi (2004)
Ένταξη: 21 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 25 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 17:17:06 Θέμα δημοσίευσης: Εξάτμιση για 206 GΤi...την γνώμη σάς.. |
|
|
Παίδες,
ριχτε μια μάτια στο παρακάτω και πείτε μου την γνώμη σας, καθώς τωρα τελευταια σκεπτομαι σοβαρά να βάλω και εγώ ενα μπουρί !
http://www.proven-products.co.uk/ansa_exhausts.htm
"Some people enter our lives,
leave quickly and soon are forgotten.
Others enter our lives and leave
footprints on our hearts,
and we are never, ever the same."
Peugeot 206 Gti 1.6 16V |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 18:27:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Πέτρο εμένα δεν με ενθουσίασε και πολύ το site...
Μη μιλήσω για τα προϊόντα...
Εσύ είδες κάτι συγκεκριμένο; Προσφέρει βελτιωτικά προϊόντα;Έχεις ακούσει καλά λόγια γι αυτήν την εταιρία απο άλλους;
Σόρυ που σε ζαλίζω αλλα προσπαθώ να καταλάβω τι σε έλκυσε σε αυτό το site...
Έχεις σκεφτεί την περίπτωση επώνυμου καζανιού ή χειροποίητου;
Ποπάυ,Παπαδόπουλος,Festus... Λέμε τώρα...
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 18:51:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του mick. Το site δε λέει και πολλά, η ΑΝSA δεν ειναι κάποια γνωστή μάρκα!
Γνώμη μου? Βάλε ένα Group N (ελεύθερο) ή δώσε μια και καλή τα λεφτά για Remus/Sebring/Supersprint!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Petros-GTi (Petros) Μόλις έγραψα
206 1.6 GTi (2004)
Ένταξη: 21 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 25 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 21:22:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve και Μιχαλη,
Το ότι κάτι δεν είναι επώνυμο δεν σημαίνει πάντα ότι δεν είναι και καλό. Δεν μιλάω για την συγκεκριμένη εξάτμιση απλά το αναφέρω σαν παράδειγμα!. Το Gr.N σίγουρα είναι όλα τα λεφτά, αλλά από ότι έχε ακούσει κάνει πολύ φασαρία πράγμα που θα είναι ιδιαίτερα κουραστικό για ταξίδι. Σκέπτομαι για REMUS η για κάποια χειροποίητη αλλά δεν θέλω να βγει πατάτα, και εννοώ λέγοντας με αυτό ότι θέλω να έχει λίγο θόρυβο, να προκαλεί ανοίγοντας το γκάζι, αλλά να είναι και “κύρια” στις ταχύτητες των 160 – 185 που πάω συνήθως σε κάποιο ταξίδι. Το site το βρήκα εντελώς τυχαία. Πάντως ευχαριστώ για τις απαντήσεις !
"Some people enter our lives,
leave quickly and soon are forgotten.
Others enter our lives and leave
footprints on our hearts,
and we are never, ever the same."
Peugeot 206 Gti 1.6 16V |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 22:31:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Petros-GTi έγραψε: | Το Gr.N σίγουρα είναι όλα τα λεφτά, αλλά από ότι έχε ακούσει κάνει πολύ φασαρία πράγμα που θα είναι ιδιαίτερα κουραστικό για ταξίδι. Σκέπτομαι για REMUS η για κάποια χειροποίητη αλλά δεν θέλω να βγει πατάτα, και εννοώ λέγοντας με αυτό ότι θέλω να έχει λίγο θόρυβο, να προκαλεί ανοίγοντας το γκάζι, αλλά να είναι και “κύρια” στις ταχύτητες των 160 – 185 που πάω συνήθως σε κάποιο ταξίδι. |
Πέτρο όλες οι βελτιωτικές εξατμίσεις θέλεις δεν θέλεις κάνουν κάποιο θόρυβο σε ταξίδια... Άλλες περισσότερο-άλλες λιγότερο! Εγώ π.χ έχω μια Festus και σε ταξίδια που πάω με 110-120 ήδη ακούγεται αρκετά και δεν μπορώ να μιλήσω ικανοποιητικά με τον/την συνοδηγό μου.
Μες στην πόλη δεν έχω παράπονο!!!! Ίσα ίσα!
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 07:52:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 206 πάντως που βγήκε μετά το facelift έχει αρκετά καλή ηχομόνωση... Στο 205 που φορούσα Group N και είμουν 1.400 ο θόρυβος ήταν όλα τα Λ7!!! Ταξίδι πηγαίνεις άνετα... Άμα συνηθήσεις στον θόρυβο της εξάτμισης μερικές φορές ούτε που θα την καταλαβαίνεις... που λέει ο λόγος!!!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paradisos9_mr2 (Πανος) Μόλις έγραψα
Toyota Mr2
Ένταξη: 19 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Αθηνα (περιστερι)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 08:52:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Petros-GTi έγραψε: | Steve και Μιχαλη,
Το ότι κάτι δεν είναι επώνυμο δεν σημαίνει πάντα ότι δεν είναι και καλό. Δεν μιλάω για την συγκεκριμένη εξάτμιση απλά το αναφέρω σαν παράδειγμα!. Το Gr.N σίγουρα είναι όλα τα λεφτά, αλλά από ότι έχε ακούσει κάνει πολύ φασαρία πράγμα που θα είναι ιδιαίτερα κουραστικό για ταξίδι. Σκέπτομαι για REMUS η για κάποια χειροποίητη αλλά δεν θέλω να βγει πατάτα, και εννοώ λέγοντας με αυτό ότι θέλω να έχει λίγο θόρυβο, να προκαλεί ανοίγοντας το γκάζι, αλλά να είναι και “κύρια” στις ταχύτητες των 160 – 185 που πάω συνήθως σε κάποιο ταξίδι. Το site το βρήκα εντελώς τυχαία. Πάντως ευχαριστώ για τις απαντήσεις !
|
μπορεις να κανεις Gr N με οσο θορυβο θελεις εσυ!!!!
Basketball ...volley...tenis....football, they all need only one ball......,racing needs TWO!!!
To drift ειναι σαν την ζωη. Θελει ισορροπια!!
MR2 Club of Greece
www.mr2club.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 09:00:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστός ο paradisos9_mr2!
Και να προσθέσω και κάτι άλλο: Αν μπεί μόνο τελικό Group N και δεν καταργήσεις τον καταλύτη ή δεν βάλεις καταλύτη ελευθέρας, θα ακούγεται πιο πολύ η μηχανή παρά η εξάτμιση!
Παρεμφερές παράδειγμα : Φίλος μου με saxo vts 1.600 1ου σταδίου έχει βάλει Group N τελικό με τον σωλήνα πίσω αντί για μπούκα, και μετά τις 5.000 σ.α.λ. ακούγεται περισσότερο ο κινητήρας μπροστά παρά το καζανάκι πίσω! Και αυτό γίνεται γιατί δεν έχει πειράξει τον καταλύτη! Ενώ 2 άλλα άτομα εδώ στη Λάρισα γνωστοί μου, με 106 rallye και saxo 1.600 έχουνε βγάλει τους καταλύτες τους και ακούγονται μέχρι και σκασίματα αρκετές φορές (o καταλύτης "πνίγει" τα σκασίματα και δεν τα αφήνει να φτάσουν στο τελικό καζανάκι)
Για να ξέρετε για ποιο καζανάκι συγκεκριμένα μιλάω, ορίστε μια φωτογραφία του:
Αν κάποιος πιστεύει πως κάνω λάθος, παρακαλώ ας με διορθώσει, τεκμηριωμένα όμως!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 09:34:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μπορείς να έχεις απόδοση(=εξτρα άλογα) χωρίς φασαρία.
Επειδή είπατε για το vts το οποίο είχε κολλητός μου θα σας πω ότι την καλύτερη απόδοση μακράν την είχε με τελικό group N και μεσαίο σωλήνα supersprint. Ομως ο θόρυβος ενω ήταν φανταστικός (έκανε και ενα γα**τ@ κροτάλισμα!!) σε ταξίδι ήταν τελικά κουραστικός. Προηγουμένως είχε δοκιμάσει Ποπαυ και Παπαδόπουλο ...
Για επώνυμο τελικό στο 206 διάβασε και κάποια άλλα topics που υπάρχουν και γράφουν υπερ και κατά για κάποιες μάρκες.
Εγω στο δικό μου αν μπορούσα να τα σκάσω τα € θα έβαζα supersprint.
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 11:08:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Δεν μπορείς να έχεις απόδοση(=εξτρα άλογα) χωρίς φασαρία.
|
Εδώ έχω μία ένσταση.... και εξηγούμε
υπάρχει εδώ μέσα ραλάκι (άκακο οπτικά και ακουστικά) με άλογα ικανά να ταπεινώσουν πολλούς φασαριόζηδες τύπους...
Το έκανε ήσυχο γιατί ο γιος του δεν μπορούσε να κοιμηθεί... και τώρα και τσαγιάζει άνετα (και καλύτερα κατά τα λεγόμενά του) και ο γιος του κοιμάται ήσυχος!!!!
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fpug Φανατικό μέλος
Ένταξη: 05 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 11:16:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MAGNEX μεσαιο + σωληνα + τελικο και εχεις το κεφαλι σου ησυχο
και απο αποδοση και απο φασαρια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 11:31:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
konstantinos έγραψε: |
υπάρχει εδώ μέσα ραλάκι (άκακο οπτικά και ακουστικά) με άλογα ικανά να ταπεινώσουν πολλούς φασαριόζηδες τύπους...
Το έκανε ήσυχο γιατί ο γιος του δεν μπορούσε να κοιμηθεί... και τώρα και τσαγιάζει άνετα (και καλύτερα κατά τα λεγόμενά του) και ο γιος του κοιμάται ήσυχος!!!! |
Ενταξει η αληθεια ειναι καπου στην μεση και εξηγουμε:
Μπορει η εξατμιση να δωσει ή σε εμενα να εκοψε 1-2 αλογα σε συγκεκριμενο αριθμο στροφων και περιοχης λειτουργιας του κινητηρα αλλα για μενα τιποτα δεν συγκρινεται με την ησυχια και την ιγκογκνιτο εμφανιση.Επισης το ποσο ελευθερη χρειαζεται να ειναι η εξατμιση εξαρταται φυσικα απο τις μετατροπες που εχει το αυτοκινητο και την αναγκη υπαρξης ενος συγκεκριμενου ποσοστου ελευθεριας ή οχι.Για μενα σε νορμαλ αυτοκινητα δεν αξιζει η εξατμιση.Αντιθετα ενας ελευθερος μεταλλικος αγωνιστικος καταλυτης κανει καλυτερη δουλεια αποδεδειγμενα.Στο δικο μου πιο πολυ διαφορα εκανε ο καταλυτης των 200 Ευρω παρα το ολο υπολοιπο συστημα των 330 Ευρω που στο κατω κατω μπορει και να μην χρειαζοταν γιατι για λογους αξιοπιστιας και παρολη την υπαρξη αγριεμενων εκκεντροφορων η συμπιεση δεν ταξιδεψε σε τρελλα νουμερα αλλα κρατηθηκε σε πολυ νορμαλ τιμες τις ταξεως του 11:1 απο 10.7-10.8 μαμα πραγμα που δεν καθιστα απαραιτητη την υπαρξη πολυ ελευθερης εξατμισης.
Αυτά.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 12:21:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η Gr.N έγινε μόδα για πολλούς. Πρέπει να καταλάβουμε πως κάθε μέρος της εξάτμισης έχει ένα συγκεκριμένο ρόλο, έτσι και το τελικό. Το Gr.N ξεκίνησε, όπως και η ονομασία του από τα πρώτα νορμάλ αγωνιστικά… και έπειτα μεταφέρθηκε στους δρόμους καθώς το σύστημα αποδίδει πολύ καλά. Ωστόσο αφού μιλάμε για Gr.N είναι δεδομένο πως θα κάνει θόρυβο… Οι πραγματικές Ν κάνουν θόρυβο όπως και να έχει. Τώρα υπάρχουν και οι «τύπου» Ν που π.χ. τέτοια φοράω στο ρενάκι μου. Στον πέζουλα βάλαμε ένα αντίγραφο του kitcar, όπου όποιος το δει το βαφτίζει Ν, ωστόσο δεν έχει τα 48mm που ομολογκάρονται οι Ν για τα σαξόραλα, αλλά 54mm διότι ακολουθεί τις μετατροπές του μοτέρ. Εγω προσωπικά το βάφτησα kitcar replica…. Το μέγεθός του ξεπερνά οριακά το γυάλινο μπουκάλι της μπύρας του μισού λίτρου (εχω φωτος για όποιον θέλει...). Από θόρυβο, όποιος έχει ακούσει από κοντά kitcar ή Super 1600 θα καταλάβει τι εννοώ και κυριολεκτώ σε αυτό που λέω. Το σκάσιμο υπάρχει συνέχεια, οι φλόγες στον κόφτη είναι καθημερινότητα, και τα καπνίσματα στο ρόπιασμα είναι γεγονός. Ωστόσο σε ταξίδια κουράζει πολύ, αλλά μπρος τα κάλλη τι ο πόνος…. Και καταλύτη φοράμε αλλά αγωνιστικό…Με το καλό μόλις τελειώσουμε το μοτέρ σκεφτόμαστε για την αλλαγή του 4-1 χταποδιού της supersprint με ένα χειροποίητο με dragster προσανατολισμούς, ξανά 4-1 αλλά με την ένωση του 4 σε 1 να γίνεται σε μεγαλύτερη απόσταση (κάτω από το μοτέρ ωστέ να έχουν τα καυσαέρια μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου)…. (ποιος έχει δει το χταπόδι του Λούκου στο AX του???)… Προσωπικά οι βολτατζιδικοι να προτιμήσουν κάτι πιο νορμάλ, και αφήστε τα (αληθινά) Ν στους απανταχού γκαζοφιλ της βούτας και της μαύρης…
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 12:22:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: |
Αντιθετα ενας ελευθερος μεταλλικος αγωνιστικος καταλυτης κανει καλυτερη δουλεια αποδεδειγμενα.Στο δικο μου πιο πολυ διαφορα εκανε ο καταλυτης των 200 Ευρω παρα το ολο υπολοιπο συστημα των 330 Ευρω που στο κατω κατω μπορει και να μην χρειαζοταν γιατι για λογους αξιοπιστιας και παρολη την υπαρξη αγριεμενων εκκεντροφορων η συμπιεση δεν ταξιδεψε σε τρελλα νουμερα αλλα κρατηθηκε σε πολυ νορμαλ τιμες τις ταξεως του 11:1 απο 10.7-10.8 μαμα πραγμα που δεν καθιστα απαραιτητη την υπαρξη πολυ ελευθερης εξατμισης.
|
Ο ελεύθερος αγωνιστικός μεταλλικός καταλύτης, που έχεις βάλει είναι νόμιμος ή παράνομος για κυκλοφορία στο δρόμο ? ?
Και κατα πόσο το αυτοκίνητο περνάει ΚΤΕΟ μετά την εισαγωγή του ? ?
Κάρτα καυσαερίων βγάζει ? ?
Ο ποιο φτηνός νόμιμος μεταλλικός καταλύτης (όχι Ελληνικός) που έχω βρει κόστιζε περί τα 300euro ... μετά από τρελό ψάξιμο. Μάκη που τον βρήκες με 200 ? ? ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 12:31:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αν ειναι νομιμος ή παρανομςο καθορίζεται απο το αν βγαζει καρτα καυσαεριων ή οχι το αμαξι.Ο δικος μου ο VIC ήρθε με εγγυηση 2 ετων για καρτα καυσαεριων και καλη λειτουργια.Απλα πρεπει να πας να βγαλεις μια καρτα πριν και μια μετα την τοποθετηση για να ισχυει η εγγυηση.Απο εκει και περα οτι τυχει μεσα στα 2 χρονια απο την ημ/νια αγορας σου τον αλλαζουν με καινουριο.Ο καταλυτης κοστισε 220 ευρα και 40 η τοποθετηση που ειναι πολυ κοντα στα 300 που τον εχεις βρει.ΤΑ υπολοιπα απο κοντα γιατι αμα σε στειλω απο Μοναχο στον Ταυρο θα σου ερθει καπως...
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 13:33:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Το αν ειναι νομιμος ή παρανομςο καθορίζεται απο το αν βγαζει καρτα καυσαεριων ή οχι το αμαξι.Ο δικος μου ο VIC ήρθε με εγγυηση 2 ετων για καρτα καυσαεριων και καλη λειτουργια.Απλα πρεπει να πας να βγαλεις μια καρτα πριν και μια μετα την τοποθετηση για να ισχυει η εγγυηση.Απο εκει και περα οτι τυχει μεσα στα 2 χρονια απο την ημ/νια αγορας σου τον αλλαζουν με καινουριο.Ο καταλυτης κοστισε 220 ευρα και 40 η τοποθετηση που ειναι πολυ κοντα στα 300 που τον εχεις βρει.ΤΑ υπολοιπα απο κοντα γιατι αμα σε στειλω απο Μοναχο στον Ταυρο θα σου ερθει καπως... |
H κάρτα καυσαερίων δεν προδικάδιζει και την νομιμότητα. Απλά αποτελεί έγγραφο που πιστοποιεί την σωστή λειοτυργία της εξαγωγής του αυτοκινήτου την στιγμή που την βγάζεις. Ποιου αυτοκινήτου όμως? Και ποιας εξαγωγής? Και από ποιο συνεργείο ? Εγώ προσωπικά έχω υπόψην δύο συνεργεία που στο ένα βγάζεις κάρτα εύκολα και στο άλλο με το παραμικρό σε κόβουν.
Αρα η κάρτα αποτελεί απλά ένα έγγραφο που υποδεικνύει την προς στιγμήν νομιμότητα του αυτοκινήτου. Μπορεί σε κάποιο έλεγχο καυσαερίων (μπλόκο τροχαίας) ... απλά να μην είναι νόμιμη ή στο ΚΤΕΟ να δουνε κάτι άλλο ... και να σου κόψουν το αυτοκίνητο.
Τώρα θα μου πεις όλα είναι πιθανά ... ! Τέλος πάντων ... Το ζητούμενο είναι αν επιτρέπει η Ελληνική νομοθεσία την αντικατάσταση του νορμάλ καταλύτη από κάποιον άλλον καταλύτη τύπου αγωνιστικού και φαντάζομαι συρμάτινο?
Εκτός αν εννοείς μεταλλικό αγωνιστικό καταλύτη τους μεταλλικούς τύπου Americat ή Remus ή Supersprint κλπ...κλπ... ... oπότε όλα καλά ...
Ο δικός σου είπες ότι είναι μάρκα VIC ? ? ? χμμμ....άλλες πληροφορίες ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 13:52:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O καταλυτης διαχωριζεται σε αγωνιστικος απλος μεταλλικος κλπ απο τις οπες που εχει για να περνανε τα καυσαερια.Οι 100 οπων ειναι πιο ελευθεροι απο τους 200 οπων κλπ.Για το 106 υπηρχε μεταλλικος 200 οπων και αγωνιστικος 100 οπων.Με τον 100αρη λοιπον ο αντιπροσωπος μου εδωσε και την εγγυηση των 2 ετων που γραφει τα περι καρτας.Φυσικα το δικο μου την καρτα καυσαεριων την εχει ακουστα μονο αφου δεν βγαζει ουτε με σφαιρες αλλα για αυτο δεν φταει ο καταλυτης.Απο την στιγμη ομως που στον πουλαει με εγγυηση σημαινει οτι την καλυπτει αφου εχει μαλιστα και σαν προιον εγκριση τυπου.Αν δεν ηταν νομιμος δεν θα επαιρνε εγκριση τυπου και το ξερεις καλα αυτο.Δυστυχως πληροφοριες μοντελα κλπ δεν εχω εκτος του οτι ειναι VIC της εταιρειας CATCO.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 14:10:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | VIC της εταιρειας CATCO. |
αυτό λέει πολλά ...
όσο για τις νομιμότητες ... εφόσον έχει έγκριση τύπου για αυτοκίνητα δρόμου ... no problem ...
ευχαριστώ για τα info!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Panikos (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα
206 GTI 1600 16v
Ένταξη: 24 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Απρ 2004, 16:06:25 Θέμα δημοσίευσης: ΑΚΟΥ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ.... |
|
|
ΚΑΤΑΡΓΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΟΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΚΑΙ ΚΟΛΑΣ
ΠΙΣΩ ΕΝΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ GROUP N. Ο ΗΧΟΣ ΣΤΙΣ 2,4-4,8 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ
ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ COSWORTH ΣΕ DRAGSTER |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Απρ 2004, 18:56:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαν το 205 μου με το Group N που καίει και Super και δεν έχει καταλύτη... μόνο το τελικό το Group N... ΑΑΑχχ... θα μου λείψει αυτός ο ήχος πραγματικά, τώρα που πηρα το 206 μου
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|