Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Politicalscientist Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4i 2001
Ένταξη: 04 Σεπ 2017 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2017, 17:40:04 Θέμα δημοσίευσης: Δίλημμα για αγορά νέων ελαστικών 206 (175 ή 185) |
|
|
Καλησπέρα!
Είμαι σε ένα δίλημμα και θα ήθελα την βοήθεια σας.
Θέλω να αλλάξω λάστιχα στο 206 μου γιατί αυτά που έχω είναι τελειωμένα.
Το 206 1.4i φοράει πάνω Michelin energy saver 185/60/14 με κανονικές ζάντες (σιδερένιες).
Υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έψαχνα απλά και μόνο για την επωνυμία των ελαστικών αλλά δυστυχώς με προβληματίζει έντονα το γιατί το αμάξι όταν το πήρα είχε πάνω 185/60/14 και όχι 175/65/14 που προτείνει ο κατασκευαστής.
Το δίλημμα μου είναι το αν πρέπει να κρατήσω την ίδια διάσταση ή να βάλω αυτά που είχε από μαμά πάνω του.
Δυστυχώς, δεν γνωρίζω γιατί μπήκαν τα 185 πάνω. (λέτε να μην είχε ο λαστιχάς 175 και να του φόρτωσε τα 185?)
Έχει κανείς ιδέα για ποιόν λόγο μπορεί να μπήκαν τα 185 ?
Αν βάλω τα 175 τι θα κερδίσω και τι θα χάσω?
Τέλος, τι μου προτείνετε να βάλω? τα 175 ή τα 185?
Σημειωτέον, έχω βρεί λάστιχα falken με A στην βροχή και C στην κατανάλωση στα 195 και 215 ευρώ αντίστοιχα. (έχει κανείς ιδέα περί των falken?)
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.
*Σύμφωνα με τον μηχανικό μου το αμάξι δεν έχει σημάδια από τρακάρισμα στις κολώνες και στο σασί του και ούτε έχει στραβά ψαλίδια κλπ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2017, 18:06:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
175: οικονομία καυσίμου (και μόνο)
185: καλύτερο κράτημα, καλύτερη εμφάνιση, ίσως ακόμα να είναι κ πιο φθηνά γιατί είναι πιο εμπορική διάσταση.
Εννοείται έβαζα συνεχώς 185άρια, μέχρι που έβαλα 15άρες ζάντες κ έβαλα 195
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2017, 18:22:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
185, εύρος τιμών 210-240 ευρώ για πιο επώνυμα και καλά ελαστικά.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Politicalscientist Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4i 2001
Ένταξη: 04 Σεπ 2017 Δημοσιεύσεις: 31
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2017, 23:40:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχάς, ακόμα και Falken να πάρεις, πάρε σε H.
http://www.siriocenter.gr/Proionta/Proion/24886/FALKEN-ZE914-185-60-14-82-H#.WcA77oyCyUk
Παρόλα αυτά, θα πήγαινα σε κάτι τέτοιο:
http://www.siriocenter.gr/Proionta/Proion/41318/UNIROYAL-RAINEXPERT-3-185-60-14-82-H#.WcA8FIyCyUk
http://www.siriocenter.gr/Proionta/Proion/35776/CONTINENTAL-PREMIUM5-185-60-14-82-H#.WcA8M4yCyUk
http://www.siriocenter.gr/Proionta/Proion/44746/TOYO-CF2-185-60-14-82-H#.WcA8T4yCyUk
Τα ακριβότερα είναι τα Continental, κατά περίπου 30 ευρώ, που αν το σκεφτείς, εφόσον τα κρατήσεις 4 χρόνια, είναι 7,5 ευρώ το χρόνο επιπλέον. Αν τα κρατήσεις 5, είναι 6 ευρώ. Ελάχιστη επιβάρυνση.
Politicalscientist έγραψε: | Έχει να μου προτείνει κανείς κάτι δοκιμασμένα καλό στην βροχή και οικονομικό στο καύσιμο? (Και ανθεκτικό για τους δρόμους των Αθηνών...) |
Στις διαστάσεις που αναφέρεις, δεν έχουν τόσο εμφανή διαφορά. Εσύ τα θες όλα και να είναι και φτηνό. Πώς ορίζεις την κατανάλωση ας πούμε ή την αντοχή; Πόσα χλμ βάζεις το χρόνο;
Εγώ πχ φοράω εδώ και 5 χρόνια τα Continental Premium 5, έχω περίπου 45.000-50.000 με αυτά και είναι λίγο πριν φαγωθούν και φανούν οι δείκτες φθοράς. Ζω Αθήνα, έχω πέσει σε λακκούβες και λακκουβάρες, έχω φάει ένα καλοκαίρι 15 μέρες σε πολύ κακοκτράχαλο χωματόδρομο με τρομερές πέτρες να ξεπροβάλουν και γενικότερα εκτιμώ ότι έχουν ταλαιπωρηθεί αρκετά, αφού καθαρός δρόμος δεν υπάρχει για πάνω από 5 μέτρα στην πλειοψηφία.
Μου φάνηκαν αρκετά καλά, ειδικά στην αρχή, έχω την αίσθηση όμως ότι θα μπορούσαν να είναι ελαφρώς καλύτερα. Δεν ξεραίνονται όμως όπως τα περισσότερα, κυρίως στα πλαϊνά. Όσον αφορά σε κατανάλωση, βγάζω περίπου 530 χλμ εντός πόλης ανά γέμισμα (βέβαια παίζει ρόλο και το βενζινάδικο).
Τέλος, ό,τι διαλέξεις, φρόντισε να είναι από κατάστημα που δε θα σου βάλει τίποτα ελαστικά με αρχαίες ημερομηνίες. Αυτό που παρέθεσες, παρατήρησα πώς σχεδόν σε όλα, αναφέρει διαθεσιμότητα "κατόπιν παραγγελίας". Ή απλά είναι στάνταρ λεζάντα σε όλα ή παίζει κάτι άλλο.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Politicalscientist Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4i 2001
Ένταξη: 04 Σεπ 2017 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2017, 02:12:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: |
Καταρχάς, ακόμα και Falken να πάρεις, πάρε σε H.
http://www.siriocenter.gr/Proionta/Proion/24886/FALKEN-ZE914-185-60-14-82-H#.WcA77oyCyUk
Παρόλα αυτά, θα πήγαινα σε κάτι τέτοιο:
http://www.siriocenter.gr/Proionta/Proion/41318/UNIROYAL-RAINEXPERT-3-185-60-14-82-H#.WcA8FIyCyUk
http://www.siriocenter.gr/Proionta/Proion/35776/CONTINENTAL-PREMIUM5-185-60-14-82-H#.WcA8M4yCyUk
http://www.siriocenter.gr/Proionta/Proion/44746/TOYO-CF2-185-60-14-82-H#.WcA8T4yCyUk
Τα ακριβότερα είναι τα Continental, κατά περίπου 30 ευρώ, που αν το σκεφτείς, εφόσον τα κρατήσεις 4 χρόνια, είναι 7,5 ευρώ το χρόνο επιπλέον. Αν τα κρατήσεις 5, είναι 6 ευρώ. Ελάχιστη επιβάρυνση.
Politicalscientist έγραψε: | Έχει να μου προτείνει κανείς κάτι δοκιμασμένα καλό στην βροχή και οικονομικό στο καύσιμο? (Και ανθεκτικό για τους δρόμους των Αθηνών...) |
Στις διαστάσεις που αναφέρεις, δεν έχουν τόσο εμφανή διαφορά. Εσύ τα θες όλα και να είναι και φτηνό. Πώς ορίζεις την κατανάλωση ας πούμε ή την αντοχή; Πόσα χλμ βάζεις το χρόνο;
Εγώ πχ φοράω εδώ και 5 χρόνια τα Continental Premium 5, έχω περίπου 45.000-50.000 με αυτά και είναι λίγο πριν φαγωθούν και φανούν οι δείκτες φθοράς. Ζω Αθήνα, έχω πέσει σε λακκούβες και λακκουβάρες, έχω φάει ένα καλοκαίρι 15 μέρες σε πολύ κακοκτράχαλο χωματόδρομο με τρομερές πέτρες να ξεπροβάλουν και γενικότερα εκτιμώ ότι έχουν ταλαιπωρηθεί αρκετά, αφού καθαρός δρόμος δεν υπάρχει για πάνω από 5 μέτρα στην πλειοψηφία.
Μου φάνηκαν αρκετά καλά, ειδικά στην αρχή, έχω την αίσθηση όμως ότι θα μπορούσαν να είναι ελαφρώς καλύτερα. Δεν ξεραίνονται όμως όπως τα περισσότερα, κυρίως στα πλαϊνά. Όσον αφορά σε κατανάλωση, βγάζω περίπου 530 χλμ εντός πόλης ανά γέμισμα (βέβαια παίζει ρόλο και το βενζινάδικο).
Τέλος, ό,τι διαλέξεις, φρόντισε να είναι από κατάστημα που δε θα σου βάλει τίποτα ελαστικά με αρχαίες ημερομηνίες. Αυτό που παρέθεσες, παρατήρησα πώς σχεδόν σε όλα, αναφέρει διαθεσιμότητα "κατόπιν παραγγελίας". Ή απλά είναι στάνταρ λεζάντα σε όλα ή παίζει κάτι άλλο. |
-Από ταχύτητες δεν πάω ΠΟΤΕ πάνω από 120. (οπότε γιατί να προτιμήσω Η και όχι Τ ?)
Η οδήγηση αφορά συνθήκες πόλης..άντε και μιά εκδρομή κανά 100-150 χλμ πιό μακριά (μια-δυό φορές τον χρόνο και ΑΝ).
Θέλω το λάστιχο να είναι αξιόπιστο στα κρατήματα, να μου κρατήσει 4-5 χρόνια και κυρίως να έχει υψηλό δείκτη στην οικονομία καυσίμου.
-Κάθε χρόνο κάνω περίπου 3.000χλμ με πολύ προσεκτική οδήγηση.
-Το κατάστημα μου πρότεινε τα falken σε διάσταση 185 καθώς είναι το μοναδικό στην αγορά που έχει δείκτες Α στην βροχή και C στην κατανάλωση, για αυτό και τα κοιτάζω αρκετά.
-Αναφορικά με τα χρήματα... μπορώ να διαθέσω μέχρι 210 ευρώ γιατί θέλω να κάνω και ευθυγράμμιση οπότε το μαλλί θα πάει παραπάνω και όπως καταλαβαίνετε τα χρήματα είναι μετρημένα.
-Τα Μιτσελέν που έχω πανω είναι πολύ καλά... να φανταστείτε δεν έχουν φαγωθεί ούτε στο μισό αλλά έχουν ξεραθεί στα πλάγια σε μεγάλο βαθμό (για αυτό θα τα αλλάξω).
-Αν έχει κανείς κάποια πρόταση για ελαστικά που να πληρούν τα ''θέλω'' μου ή ακόμη και κάποιον καλό λαστιχά που κάνει έκπτωση σε αγορά ελαστικών + ευθυγράμμιση ... είμαι όλος αυτιά!!
Α και να μην ξεχάσω... μία απορία... ξέρει κανείς αν η σκληρότητα των ελαστικών έχει σημασία για τους άξονες, τα αμορτισερ και ακρόμπαρα του αυτοκινήτου?
Μην βάλω τελικά πολύ σκληρά και πάθουν ζημιά τίποτα αμορτισέρ κλπ.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Σεπ 2017, 00:47:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μέσα στην ςβδομάδα θα βάλαω στο 1400 8ν της γυμαλικας 175/65-14 rainexpeet uniroyal 200παραςυεω...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Politicalscientist Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4i 2001
Ένταξη: 04 Σεπ 2017 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Σεπ 2017, 23:23:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν μπούν, αν έχεις την καλή θέληση γράψε μας εντυπώσεις!
Έχω μία απορία... Εφόσον το αμάξι φοράει πάνω 185/60/14 πρέπει να θεωρώ δεδομένο ότι προηγουμένως το έχουν ψηλώσει?
Οπότε αν πάω στα 175 που λέει και η μαμά εταιρεία...πρέπει να το ξαναχαμηλώσω?
Η παραπάνω υπόθεση είναι σωστή ή λανθασμένη?
Και πώς μπορώ να διαγνώσω με ακρίβεια αν το αμάξι έχει πειραχτεί σε αυτόν τον τομέα?
Χαζές ερωτήσεις (το ξέρω).. και ζητώ συγγνώμη αλλά είναι η πρώτη μου αλλαγή και φοβάμαι μην κάνω κάποια βλακεία και το μετανοιώνω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Σεπ 2017, 23:26:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Μέσα στην ςβδομάδα θα βάλαω στο 1400 8ν της γυμαλικας 175/65-14 rainexpeet uniroyal 200παραςυεω... |
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Σεπ 2017, 09:00:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Politicalscientist έγραψε: | Όταν μπούν, αν έχεις την καλή θέληση γράψε μας εντυπώσεις!
Έχω μία απορία... Εφόσον το αμάξι φοράει πάνω 185/60/14 πρέπει να θεωρώ δεδομένο ότι προηγουμένως το έχουν ψηλώσει?
Οπότε αν πάω στα 175 που λέει και η μαμά εταιρεία...πρέπει να το ξαναχαμηλώσω?
Η παραπάνω υπόθεση είναι σωστή ή λανθασμένη?
Και πώς μπορώ να διαγνώσω με ακρίβεια αν το αμάξι έχει πειραχτεί σε αυτόν τον τομέα?
Χαζές ερωτήσεις (το ξέρω).. και ζητώ συγγνώμη αλλά είναι η πρώτη μου αλλαγή και φοβάμαι μην κάνω κάποια βλακεία και το μετανοιώνω... |
το 175άρι είναι 583μμ και το 185 είναι 577μμ. Άρα τώρα είναι 6μμ πιο χαμηλό.
δε συνηθίζεται να ανεβοκατεβάζεις το αμάξι με την αλλαγή των ελαστικών για να το φέρεις στα ίσα. άρα κατά πάσα πιθανότητα έχεις το εργοστασιακό setup. (κούρδισμα πίσω άξονα για ανεβοκατέβασμα, αλλαγή ελατηρίων για μπροστά)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Politicalscientist Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4i 2001
Ένταξη: 04 Σεπ 2017 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Σεπ 2017, 15:18:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπότε δεν πειράζουμε τίποτα.
Τα βάζω όπως είναι τα 175 και το αμάξι θα πηγαίνει κανονικά.
Νομίζω πως το αμάξι αυτήν την στιγμή ειναι αρκετά ψηλό παρά το 185αρι που φοράει άλλωστε με είχαν ρωτήσει κάποτε αν το είχα ψηλώσει.
Οπότε, μάλλον ο προηγούμενος έβαλε τα 185 χωρίς να πειράξει το ύψος με αποτέλεσμα να φαίνεται πιο ψηλό τώρα.
Αν κατέβω αυτά τα 6 μμ στην οδηγική συμπεριφορά θα διακρίνω διάφορες?
Μήπως είναι πιο άνετο τώρα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Σεπ 2017, 11:13:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Politicalscientist έγραψε: | Οπότε δεν πειράζουμε τίποτα.
Τα βάζω όπως είναι τα 175 και το αμάξι θα πηγαίνει κανονικά.
Νομίζω πως το αμάξι αυτήν την στιγμή ειναι αρκετά ψηλό παρά το 185αρι που φοράει άλλωστε με είχαν ρωτήσει κάποτε αν το είχα ψηλώσει.
Οπότε, μάλλον ο προηγούμενος έβαλε τα 185 χωρίς να πειράξει το ύψος με αποτέλεσμα να φαίνεται πιο ψηλό τώρα.
Αν κατέβω αυτά τα 6 μμ στην οδηγική συμπεριφορά θα διακρίνω διάφορες?
Μήπως είναι πιο άνετο τώρα? |
Εγώ πάντως άλλαξα από 175 σε 185 προ 10ετίας. Δε θυμάμαι να χρειάστηκε κάποια ρύθμιση αλλά δεν ήμουν και μπροστά όταν έγινε η αλλαγή. Άποψή μου είναι πώς το 185 είναι το ιδανικό λάστιχο για το συγκεκριμένο μοντέλο, καθώς είναι και άνετο και πατάει καλύτερα αν θες κάτι παραπάνω και ενδεχομένως να έχεις περισσότερες επιλογές και μελλοντικά όσον αφορά στους κατασκευαστές ελαστικών και τη σταθερότητα του κόστους (δηλαδή είναι μια πολυφορεμένη διάσταση και εμπορική, οπότε δε συναντάς ακραίες τιμές, γενικά παίζει από 200 για κάτι "απλό" ως 240 για κάτι αρκετά καλό).
Από κει και μετά, βλέπεις. Το 175 πιστεύω ήταν απλά "τυπικά επαρκής" διάσταση για την Peugeot. Όσον αφορά στο "ψήλωμα", θεωρητικά όμως αφού το 185 είναι 6mm κοντύτερο λόγω προφίλ, δε θα έπρεπε να είναι χαμηλότερο το αμάξι; Πώς γίνεται να σου φαίνεται σαν τρακτέρ; Μήπως έχει γίνει τίποτε άλλο πρωτύτερα; Κι αν ήδη δείχνει ψηλό και βάλεις και 175, πόσο θα φτάσει;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Σεπ 2017, 15:01:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι κ θέμα έκδοσης, ε. Τα ΧΤ πχ ήταν αισθητά ψηλότερα σε σχέση με τα XS και τις υπόλοιπες εκδόσεις.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Politicalscientist Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4i 2001
Ένταξη: 04 Σεπ 2017 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Σεπ 2017, 17:38:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με πείσατε!
κρατάω τα 185.
Το ελαστικό που θα μπεί ΜΑΛΛΟΝ θα είναι το Falken καθώς οι κριτικές του είναι εξαιρετικά καλές.
Τιμή κάτω από 210 ευρώ.
Αναφορικά με το ψήλωμα.
Παραθέτω φωτογραφία για να καταλάβετε γιατί το λέω.
https://i.imgur.com/fye3fxG.jpg
*Εμένα πάντως δεν με χαλάει που είναι έτσι.
**Η φωτογραφία είναι πρό τριών μηνών -έχω πλύνει τις τάπες αλήθεια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Σεπ 2017, 17:45:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Politicalscientist έγραψε: | Με πείσατε!
κρατάω τα 185.
Το ελαστικό που θα μπεί ΜΑΛΛΟΝ θα είναι το Falken καθώς οι κριτικές του είναι εξαιρετικά καλές.
Τιμή κάτω από 210 ευρώ.
Αναφορικά με το ψήλωμα.
Παραθέτω φωτογραφία για να καταλάβετε γιατί το λέω.
https://i.imgur.com/fye3fxG.jpg
*Εμένα πάντως δεν με χαλάει που είναι έτσι.
**Η φωτογραφία είναι πρό τριών μηνών -έχω πλύνει τις τάπες αλήθεια |
Βασικά, καλύτερα να βγάλεις μια πλαϊνή φωτογραφία, που να περιλαμβάνει και τις πίσω ρόδες, ώστε να δούμε το αυτοκίνητο εντελώς από τα πλάγια και να καταλάβουμε συγκριτικά σε τι ύψος είναι οι τροχοί σε μπροστά και πίσω άξονα.
BTW, υπάρχει και αυτή η σελίδα με reviews. Έχει όμως τα Falken ZE914.
Πάντως και τα Uniroyal RainExpert 3, λένε είναι εξαιρετικά λάστιχα κι αφόσον κάνεις μόλις 3.000 χλμ ετησίως, δε θα τα φθείρεις κιόλας. Τιμή 205 ευρώ η 4άδα (από το site που ανέφερες).
Επίσης, στα λεφτά σου είσαι και στα Toyo Proxes CF2.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Politicalscientist Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4i 2001
Ένταξη: 04 Σεπ 2017 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Σεπ 2017, 17:56:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω μερικες φωτογραφίες που είχα τραβήξει πρόσφατα.
Δεν ξέρω αν κάνουν βέβαια.
https://imgur.com/a/VEdBT
Είμαι πραγματικά περίεργος να δω τι θα πείτε.
Εμένα μου φαίνεται κανονικό.
Γγγ..μην ρίχνετε άλλο λάδι στην φωτιά... Ήμουν έτοιμος για τα falken.... και τα toyo έχουν κριτικές. Δεν ξέρω..μάλλον θα παιχτεί ντέρμπι μεταξύ των δύο.
Τελικά κάνω 4χλμ τον χρόνο. (Το τσέκαρα σήμερα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Σεπ 2017, 10:38:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Politicalscientist έγραψε: | Έχω μερικες φωτογραφίες που είχα τραβήξει πρόσφατα.
Δεν ξέρω αν κάνουν βέβαια.
https://imgur.com/a/VEdBT
Είμαι πραγματικά περίεργος να δω τι θα πείτε.
Εμένα μου φαίνεται κανονικό. |
Δε φαίνεται και πολύ "τρακτέρ", νταξ. Ίσως ελαφρώς το μπροστινό, αλλά μπορεί να είναι και η γωνία προβολής. Οκ. σιγά.
Politicalscientist έγραψε: | Γγγ..μην ρίχνετε άλλο λάδι στην φωτιά... Ήμουν έτοιμος για τα falken.... και τα toyo έχουν κριτικές. Δεν ξέρω..μάλλον θα παιχτεί ντέρμπι μεταξύ των δύο.
Τελικά κάνω 4χλμ τον χρόνο. (Το τσέκαρα σήμερα) |
Το 2012, ο λαστιχάς μου είχε πολύ θετική άποψη για τα Toyo CF1. Δεν ξέρω αν ήθελε να τα "σπρώξει" ή όντως ήταν τόσο καλά, για κάποιο λόγο εμπιστεύτηκα τα Continental Premium 5 που ήταν λίγο πιο μαλακά και πίστευα θα πατήσουν καλύτερα στα τζάμια που έχουμε για δρόμους.
Τώρα που έχει βγει το CF2, λένε είναι καλύτερο κιόλας. Κι εγώ σε κανά μήνα θα τα αλλάξω τα δικά μου, θα σκεφτώ πάλι σε Continental (έβγαλα 5ετία με καμιά 45.000-50.000 χλμ και χωρίς την τόσο τρομερή φθορά που λένε) ή στα CF2. Εκτιμώ πάντως τα Continental ειδικά αφού κάνεις 4.000 χλμ/χρόνο, θα κάθονταν καλά και θα παρέμεναν και "φρέσκα", αλλά λες είναι αυξημένο το κόστος.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2017, 12:05:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Μέσα στην ςβδομάδα θα βάλαω στο 1400 8ν της γυμαλικας 175/65-14 rainexpeet uniroyal 200παρα ευρω... |
Politicalscientist έγραψε: | Όταν μπούν, αν έχεις την καλή θέληση γράψε μας εντυπώσεις! |
τα βαλαμε
οτι γραφω αφορα εντελως στεγνο δρομο για προφανης λόγους μιας και δεν εχει βρεξει αυτες τις μερες...
στην γυναίκα αρεσαν πολύ - (τυπος οδηγησης νορμαλ διακριτικη οχι σα γιαγια αλλα και χωρις να το πιεζει πουθενα αττικη οδο και περιφερειακη υμητου εως 100 120 χιλιομετρα κλπ)
ακόμα και σε συγκριση με οταν ηταν φρεσκα τα μισελεν που της ειχε βαλει παλαιοτερα ο μπαμπας της αρεσαν παρισσοτερο
συγκεκριμενα μου ειπε οτι σταματησε η ασαφεια που ειχε στο τιμονι με τα μισελεν και η αισθηση "πλευσης" ακομα και στην ευθεια
εγω που το οδηγησα ελαχιστα μεσα στο ΣΚ και με την γυναικα μεσα (οποτε το πηγα απλα σβελτα και οχι γρηγορα) επισης μου αρεσαν πολυ
σαφη στις αλλαγες πορειας
υσηχα
οπως πρεπει να ειναι τελος παντων ενα συμβατικο καθημερινο λαστιχο για να αμαξι πολης
αυτα
υγ τα προτινω ανεπιφυλακτα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2017, 12:13:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφου συμφωνησω για την καλη επιλογη του Μανθου, να πω κι εγω οτι στο κορολλα της γυναικας περυσι τετοια εποχη εβαλα τα sava intensa 185-60-14 και παροτι ημουν επιφυλακτικος να τα αγορασω, αποδειχθηκαν πολυ καλα για τα λεφτα τους.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι το πολυ τακουνι που εχουν, και τα αυλακια συνεπως.
Δεν εχω κανενα παραπονο απο στεγνο ή βρεγμενο.
Δε ξερω στη διετια ή τριετια πως θα ειναι αλλα μεχρι τωρα ολα καλα.
Η sava ειναι θυγατρικη της goodyear και μου κοστισαν 160 ή 180 ευρω, δε θυμαμαι ποσα εδωσα
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Σεπ 2017, 00:31:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν συνδέσεις ξανά το αμάξι σε υπολογιστή, να δηλώσεις την διάσταση των ελαστικών... Βοηθάει στην λειτουργία του ABS εκτός άλλων...
(δεν θυμάμαι από ποια χρονολογία και μετά είχαν τα peugeot επιλογή διάστασης ελαστικών)
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|