PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Διαδρομή αέρα εισαγωγής στον κινητήρα.

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
p206xs2 (Γρηγόρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 02 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 273
Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Δεκ 2004, 19:53:17    Θέμα δημοσίευσης: Διαδρομή αέρα εισαγωγής στον κινητήρα. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά γεια σας και καλές γιορτές.
Έχω ένα 206 XS 1600 16V 110hp μοντέλο Μαίου 2003 με multiplexing.

H απορία μου είναι η εξής:
Θα ήθελα να με ενημερώνατε όσο το δυνατόν πιο λεπτομερειακά για το σύστημα εισαγωγής αέρα του κινητήρα από τη πρώτη στιγμή που συναντά το μόριο αέρα τον σωλήνα εισαγωγής μέχρι την πεταλούδα (όχι μετά από αυτήν).
Δηλαδή να μου εξηγήσετε λεπτομερειακά τη ροή του αέρα από την πρώτη στιγμή που αυτός θα εισαχθεί στον σωλήνα εισαγωγής μέχρι την πεταλύδα εισαγωγής.
Οι λεπτομέρειες αφορούν τα διάφορα τμήματα του συστήματος εισαγωγής, ονομασίες καθώς και τον ρόλο που επιτελούν καθένα από αυτά τα εξαρτήματα του συστήματος εισαγωγής.
Όσο τον δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες τόσο γεωμετρικές όσο και ποιοτικές είναι απαραίτητες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Δεκ 2004, 21:32:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην νομιζεις οτι ειναι τιποτα αστροφυσικη. Τα πραγματα ειναι πολυ απλα.



Tο μαυρο κουτι που βλεπεις στα δεξια (σου) και προς το μπροστα μερος της μηχανης περιεχει το φιλτρο αερα που ειναι χαρτινο και καθεται οριζοντια. Αυτο το μαυρο κουτι (φιλτροκουτι) ανοιγει απο πανω με 4 βιδες ωστε να αλλαζει το εργοστασιακο φιλτρο. Επεισης το φιλτροκουτι ειναι μεγαλο σε βαθος, δεν φαινεται στη φωτο, αλλα φτανει χαμηλα στο υψος που αρχιζει ο προφηλακτιρας περιπου. Εκει χαμηλα εχει εισοδο για τον αερα ο οποιος ανεβαινει περναει απ'το φιλτρο και μετα μεσω του σωληνα που βλεπεις παει κατευθειαν στη πεταλουδα.

Αν ψαχνεσαι να αλλαξεις κατι εχεις 2 επιλογες.

1) Αλλαζεις απλα το φιλτρο με ενα πιο ελευθερο

2) Βγαζεις ΟΛΟ το φιλτροκουτι και βαζεις μια σκουπα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
p206xs2 (Γρηγόρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 02 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 273
Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Ιαν 2005, 17:01:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά Καλή Χρονιά.

Παιδιά θα ήθελα επίσης λεπτομέρειες για την γεωμετρία του συστήματος δηλαδή τα μήκη που διανύει ο αέρας στον σωλήνα εισαγωγής, στο φιλτροκούτι μέχρι την πεταλούδα.

Επίσης το φιλτροκούτι εκτός από το φίλτρο τι άλλο περιέχει; Έχω ακούσει ότι περιέχει τους πνίχτες. Αυτοί οι πνίχτες ακριβώς τι κάνουν, πως είναι διαμορφωμένοι γεωμετρικά και γενικά θέλω λεπτομέρειες όσο το δυνατόν περισσότερες για το φιλτροκούτι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Ιαν 2005, 19:45:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το φιλτροκουτι και οι πνιχτες συγκεκριμενα σκοπο εχουν να περιοριζουν το θορηβο του κινητηρα απ'την εισαγωγη. Οι πνιχτες ειναι διοδοι σαν λαβυρινθοι που περιοριζουν τα ηχιτικα κυματα που ερχονται απ'την εισαγωγη αλλα ταυτοχρονος δυσκολευουν την ροη του αερα (κοβωντας λιγο σε αποδοση). Σε παλιοτερα 206 οι πνιχτες ειναι στην εισοδο αερα του φιλτροκουτου χαμηλα πισω απ΄τον προφηλακτηρα. Σε νεοτερα μοντελα δεν ειμαι εντελος σιγουρος αλλα νομιζω πως παρεμβαλονται μεταξι φιλτροκουτου και εισαγωγης.
Ε, τωρα σχετικα με διαστασεις μας βαζεις δυσκολα. Πολυ απλα παρε ενα κατσαβιδι και μια μεζουρα, ανοιξε το καπο και....... ξεκινα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2005, 07:50:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορω να ρωτησω γιατι σε ενδιαφερουν οι διαστασεις και η γεωμετρια των πλαστικων Question


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kazanovas (giannis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 Gti

Ένταξη: 30 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Ζωγράφου-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2005, 10:56:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια ασχετο αλλα ηθελα να ρωτησω το εργοστασιακο φιλτρο καθε ποτε πρεπει να αλλαζεται?μου φαινεται οτι δεν καθαριζεται η κανω λαθοσ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1104s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on