Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Οκτ 2004, 09:38:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας.
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ?
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Νοέ 2004, 21:52:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε παιδιά αν έχετε ABS τότε δεν υπάρχει λόγος να ασχολείστε πολύ πιστεύω.
Απο τη δικιά μου εμπειρία με το 309 χώρις ABS, το αυτοκίνητο φρενάρει απίστευτα καλύτερα στην ευθεία αν φρενάρουν περισσότερο οι πίσω τροχόι, διότι με αυτή (την καταπληκτική) ανάρτηση πίσω το αυτοκίνητο κάθεται όλο κάτω στο φρενάρισμα και οι αποστάσεις ακινητοποίησης μειόνονται δραστικά (στο μισό ίσως!) . Στις στροφές ήθελε κάποια προσοχή.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 01:15:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
George20vt έγραψε: | Γειά σας και από εμένα,
Ο κατανεμητής πίεσης των φρένων βρίσκεται πάνω στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου (και συγκεκριμένα κοντά στον πίσω-αριστερό τροχό) και όπως πολύ σωστά ειπώθηκε ανιχνεύει το φορτίο που δέχεται ό άξονας με σκοπό να δώσει περισσότερη πίεση πίσω ανάλογα με το βάρος.
Όταν λοιπόν χαμηλώνει ο πίσω άξονας, σαφώς και χρειάζεται να γίνει ρύθμιση του κατανεμητή μιάς και "διαβάζει" βάρος το οποίο ουσιαστικά δεν υφίσταται με αποτέλεσμα μεγαλύτερη δύναμη πέδησης πίσω και κατά συνέπεια γύρισμα της ουράς στο δυνατό φρενάρισμα.
Εννοείται ότι κατανεμητή έχουν ΜΟΝΟ τα μοντέλα με δισκόφρενα στους πίσω τροχούς και όχι με ταμπούρα. Άρα, όσοι αναφέρατε ότι δεν διαθέτει κατανεμητή το αυτοκίνητό σας ή προφανώς έχετε πίσω ταμπούρα ή έχετε ηλεκτρονικό κατανεμητή ο οποίος λειτουργεί μέσω της κεντρικής μονάδας ελέγχου του ABS και ο οποίος δεν επιδέχεται τέτοιου είδους ρυθμίσεις. | πισω αριστερα για τα 106 και πισω δεξια για 206-306
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 09:15:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας.
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ? |
Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά.
Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί.
Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 21:25:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι πολύ εύκολο !!
Αλλά τις δοκιμουλες του τις θέλει
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Νοέ 2004, 23:29:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | TONY PAP έγραψε: | Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας.
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ? |
Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά.
Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί.
Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ | Δεν θελει δοκιμες μονο ρυθμιση
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 17:55:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
action_peugeot έγραψε: | TONY PAP έγραψε: | TONY PAP έγραψε: | Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας.
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ? |
Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά.
Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί.
Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ | Δεν θελει δοκιμες μονο ρυθμιση | Αν το έχεις κάνει πολλές φορές και ξέρεις πόσο χρειάζεται δεν θέλει δόκιμη !
Αλλά για κάποιων που θα το κάνει πρώτη φορά τι λες ?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Νοέ 2004, 23:32:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | action_peugeot έγραψε: | TONY PAP έγραψε: | TONY PAP έγραψε: | Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας.
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ? |
Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά.
Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί.
Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ | Δεν θελει δοκιμες μονο ρυθμιση | Αν το έχεις κάνει πολλές φορές και ξέρεις πόσο χρειάζεται δεν θέλει δόκιμη !
Αλλά για κάποιων που θα το κάνει πρώτη φορά τι λες ?
| OK ΘΕΛΕΙ
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|