Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
spal (ΣΩΤΗΡΗΣ) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 12 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 13:45:37 Θέμα δημοσίευσης: 309 - 309 GTI 1,9 Τετραπετάλουδο |
|
|
Καλημερα σε ολους .
Σαν νεο μελος μην με παρεξηγησετε που θετω το ανωτερω θεμα ( 309 και οχι 206) .
Θα ηθελα αν καποιος γνωριζει σχετικα με χρηση τετραπεταλουδου στο 16 βαλβιδο καπακι του 309 δηλ. θελω κατασκευαστη , διαμετρο και το κυριοτερο ποιος εγκεφαλος αποδιδει σε αυτη τη μετατροπη .
Ευχαριστω , ( συγχαρητηρια για το site ) .
Υ.Γ Στα μηχανολογικα θεματα διαβασα μια ερωτηση τι ειναι η ογκομετρηση του κινητηρα . Ειναι η ακριβης μετρηση του ογκου του θαλαμου καυσης .
Εχει μεγαλη σημασια ολοι οι κυλινδροι να εχουν ιση αποδοση .
Επειδη απο κατασκευης πιθανον να υπαρχουν μικροδιαφορες των ογκων των θαλαμων καυσης οταν κανουμε βελτιωση στον κινητηρα ογκομετρουμε και εξομοιωνουμε τυχον διαφορες .
Αυτη η μετρηση γινετε με τον ακολουθο ευκολο τροπο .
Με το εμβολο ακριβως στο ΑΝΣ και ολες τις βαλβιδες κλειστες
( βγαλμενος ο ιμαντας του εκκεντροφορου ) απο την τρυπα του μπουζι ριχνωμε λαδι λεπτορευστο με μια βαθμονομημενη συριγγα με κλιμακα σε κυβικα εκατοστα . Το λαδι το φερνουμε μεχρι το κατω σημειο του σπειρωματος του μπουζι . Διαβαζουμε στην κλιμακα ποσα cc λαδι εφυγαν απο την κλιμακα και εχουμε την ογκομετρηση . Ειναι δυσκολο ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Peugeot205 (Παναγιωτης) Νέος χρήστης

 Peugeot 205 1.4
Ένταξη: 29 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 63 Τόπος: Αθηνα-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Απρ 2004, 21:40:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλαρακο ψαχνω πολλυ καιρο να βρω ενα μοτερ σαν το δικο σου αλλα ειναι λιγο δυσκολο!!Ποσα αλογα ειναι το δικο σου??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2004, 18:45:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλαράκι διάβασα 309GTi 1.9 και μου ανέβηκε ο σφυγμός στα ύψη!!
Αυτό ήταν το προηγούμενο μου αυτοκίνητο και ακόμη είναι (και ίσως να είναι για πάντα) το καλύτερο αυτοκίνητο που οδήγησα ποτέ.
Το 206GTi 1.6 που έχω τώρα είναι σαν παιγνιδάκι για κοριτσάκια.
Αυτή η γενική αίσθηση του 309 - Τιμόνι, Φρένα, Ανάρτηση, Κινητήρας (ο 1.9 8v με γα** τις ροπές) και το πως έστριβε, θα μου μείνουν αξέχαστα.
Το μόνο που θέλω να ξεχάσω είναι την κατανάλωση του! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
205GTi (Theo) Μόλις έγραψα

205 GTi 1.9
Ένταξη: 08 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2004, 16:25:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιασου φιλε!
Ακομη ενας fan of Peugeot Old School Power.
Φανταζομαι θα μιλας για Mi-16 μοτερ..Τα throttle-bodies τα οποια συνηθως χρησιμοποιουνται για αυτο το μοτερ ειναι τα JENVEY http://www.jenvey.co.uk/ σε συνδιασμο με OMEX ή Emerald mappable management. Αυτη η μετατροπη με καλη ρυθμιση συνηθως δινει 25-30 αλογακια επιπλεον...Αυτο μας κανει 185+/- !!!!
Επιπλεον δουλεια στο καπακι (porting,three angle seat valves,bigger valves) www.hiflowheads.co.uk σε εκτοξευουν στα 200bhp+
Theo
Cyprus
The flying dust opposes the question and hides the answer..What is it that makes Peugeot a winner |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|