PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Festus
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2004, 19:57:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
speedy100 έγραψε:
Πάντως χωρίς να θέλω να γίνομαι κουραστικός επιμένω πως η καλύτερη λύση είναι η έτοιμη και δοκιμασμένη λύση. Αν δηλαδή κάποιος οίκος πουλά την μετατροπή αυτή έτοιμη τότε σίγουρα είναι πιο ασφαλής η επιλογή του έτοιμου από το να ξαναανακαλύψουμε τον κύκλο… που μπορεί και να μη μας βγει και πολύ στρογγυλός… Wink

Φιλικά

Speedy100



Έχεις κάτι υπόψιν σου έστω και ενδεικτικά? Smile


Όχι Steve δεν έχω κάτι συγκεκριμένο, αλλά ο Volvos λέει ότι η μετατροπή γίνεται με χταπόδι από 106 και δουλεύει εντάξει. Ίσως μπορεί να βοηθήσει εδώ με πληροφορίες σχετικά.

volvos έγραψε:
δηλαδη αυτοι που τοποθετουν το χταποδι του ραλλυ και μετα τους 2 αισθητηρες λ γιατι δεν εχουν προβλημα αλλα αντιθετα βλεπουν και βελτιωση...... μηπως λογω σχεδιασης του συγκεκριμενου χταποδιου ειναι οκ?


Για την συγκεκριμένη μετατροπή δεν έχω ιδίαν εμπειρία αλλά γενικά μπορώ να πω τα εξής:
Λόγω του χταποδιού σίγουρα υπάρχει καλύτερη ροή σε σύγκριση με το μαντέμι.
Τώρα με τους Λάμδα λογικά χρειάζεται επαναπρογραμματισμός της ECU. Αν κατά τύχη δουλεύει ΟΚ αυτό σημαίνει ότι η διαφορά θερμοκρασίας των καυσαερίων δεν είναι μεγάλη στην καινούργια θέση των Λάμδα, (σε σχέση με την παλιά θέση), οπότε και το φάσμα λειτουργίας τους είναι σε νορμάλ πλαίσια οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα με την ECU.
Όλα αυτά θεωρητικά πάντα…

Αν ξέρεις λεπτομέρειες σίγουρα έχει ενδιαφέρον το θέμα. Για εμένα τουλάχιστον από θεωρητικής πλευράς Smile

Φιλικά

Speedy100


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2004, 21:17:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αποψη δεν εχω σε καμια περιπτωση απλα το ακουω σα πιπιλα αυτο το πραμα εδω βαλτε εξατμιση απο ραλυ μπλα μπλα....

αυτο που με φοβιζει στο συγκεκριμενο θεμα δεν ειναι η αλλαγη της θεσης του λαμδα αλλα το 4-2-1 χταποδι με το διχαλο στο τελος που πρεπει να ειναι χειροποιητο για να ταιριαξει στο 206 απο 106 και μετα να μπουν οι αισθητητηρες και ο καταλυτης.....

κανεις με κατ ιδιαν αποψη??????????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2004, 08:29:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
... Σημειώνω ότι αλλάχτηκε ολόκληρη η εξάτμιση (πολλαπλή Rallye, δίχαλο και ανοξείδωτη χειροποίητη εξάτμιση) και τοποθετήθηκε σκούπα. Με όλα αυτά έδειξε 123 ίππους/5700 σαλ και 15,7kgm/4500 σαλ στον τροχό. Η ιπποδύναμη μάλιστα είναι πάνω από 120 ίππους σε όλο το διάστημα από 5500σαλ - 6700!!! ...


Παναγιώτη αυτά αναφέρει ο Δημήτηρης στο topic εκκεντροφόροι απο 106 rallye ρώτησε τον για λεπτομέρειες (το αμάξι το έφτιαξε στον Β.Αναγνωστόπουλο στο Πολύγωνο).


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκέπτης 








ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Οκτ 2004, 09:09:35    Θέμα δημοσίευσης: festus!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από πολλές συζητήσεις που διάβασα και πολλές γνώμες ,αποφάσισα να δώσω λίγο δύναμη στο cc μου .. και ξεκίνησα αλλάζοντας εξάτμιση απο καταλυτη και πίσω.
Έβαλα μια Festus,άλλαξα και το μεσαίο καζανάκι(ανοξοιδοτω και αυτό) 400 ευρακια όλα μαζί…
Ιδία μια πολύ μικρή διαφορά στις μεσαίας στροφές …λίγα πράγματα δηλαδή…
(Έχει πολύ λίγο θόρυβο ένα απαλό μπάσο ήχο.)
Έκανα καλά????
Το επόμενα βήμα είναι σκούπα…. Και μετά λέω πρόγραμμα και κεντροφόρους…
Ψάχνω ακόμα βεβαια που να πάω να τα βάλλω…
Επιστροφή στην κορυφή
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2004, 17:04:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

speedy speedy εισαι εδω;

Ερωτηση: Αν το μεσαιο καζανακι εχει ογκο πανω απο 600 κυβικα εκατοστα, αλλα δεν εχει τιποτα αλλο μεσα δουλευει το συστημα; Confused
Δηλαδη φτιαχνουμε ενα καζανακι το οποιο δεν εχει διαφραγματα ουτε ηχομονωτικα, ειναι μια σκετη πιο φαρδια σωληνα. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 01:44:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Roadrunner έγραψε:
speedy speedy εισαι εδω;

Ερωτηση: Αν το μεσαιο καζανακι εχει ογκο πανω απο 600 κυβικα εκατοστα, αλλα δεν εχει τιποτα αλλο μεσα δουλευει το συστημα; Confused
Δηλαδη φτιαχνουμε ενα καζανακι το οποιο δεν εχει διαφραγματα ουτε ηχομονωτικα, ειναι μια σκετη πιο φαρδια σωληνα. Wink


Ναι δουλεύει. Smile αλλά αν μιλάς για σωλήνα να έχει κάποια διαφορά της τάξης των 20 mm. τουλάχιστον σε διάμετρο απο την νορμάλ.

Φιλικά
Speedy100


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
-=N4X=- (ΑL-X)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!

Ένταξη: 10 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 14:10:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον....η μεταμοσχευση πολλαπλης εξαγωγης απο ραλυ πετυχε.
Θα αναλυσω ολη την διαδικασια για οποιον ενδιαφερεται.
Καταρχην θελει πολυ ξυλωμα ωστε να βγει το παλιο χταποδι...δηλαδη δυναμο-αιρκοντισιον κτλ ολα εξω!
Επειτα το "χταποδι" του ραλυ μπαινει κατευθειαν κ συνεχιζουμε τοτποθετωντας το διχαλο (που στην δικια μου περιπτωση ειχε γινει λαθος στην παραγγελεια κ επρεπε να το κοψουμε κ να το μακρυνουμε γιατι εβρισκε στο καρτερ).Για αυτο δεν παραγγελνουμε διχαλλο για 106 αλλα εξηγουμε αναλυτικα.
Μετα τα αλλα ηταν τα ευκολα....μεσαιος σωληνας με τον αγωνιστικο καταλυτη επανω κ τραβηγμα πλεξουδας για τον 2ο λαμδα.Ολα λειτουργουν στην εντελεια αλλα δυστηχως αναγκαστικαμε να αλλαξουμε κ το τελικο που ειχα..
Αλλωστε 2 κλησεις για διαταραξη μεσα σε 3!!!! μερες ειναι πολλες.
Επειδη το τελικο που ειχα ηταν ουσιαστικα σκετος σωληνας με μια μικρη χαρακια για σιλανσιε μπορειται να φανταστητε τι θορυβο εβγαζε!!!Τι να μας πουν κ τα wrc χωρις πλακα που απο οπου περνουσα η μουτζες μου ριχναν η με δειχναν με το δακτυλο!!!...μιλαμε για πολυ αγριο σκασιμο απο πισω κ ηχο σαν αλυσοπριονο!!!....τωρα ξενερωνω με τον ηχο που βγαζει ενα gr.n τελικο της sebring το οποιο ομως γιανα λεμε του στραβου το δικιο "εφτιαξε" λιγο την συμπιεση κ το αμαξι δεν αδειαζει ψηλα οπως πριν.
Α....για να μην το ξεχασω...το αποτελεσμα ολων αυτων?...φερτε μαμα ραλυ να τα πιω το αιμα...αυτη την στιγμη ειμαι οριακα πισω απο ραλυ με σκουπα κ τελικο στο μισο αμαξι...
Κοστολογιο:
1)πολλαπλη εξαγωγης 60 ευρω
2)Διχαλλο 70 ευρω
3)Ζουαν ή μπιλια 38 ευρω
4)Μεσαιο σωληνα 150 ευρω
5)Αγωνιστικος καταλ. 100 τρυπων 250 ευρω(τιμη φιλικη)
6)Τελικο sebring gr.n 140 ευρω
7)Εργατικα 150 ευρω



Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 14:20:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
Αλλωστε 2 κλησεις για διαταραξη μεσα σε 3!!!! μερες ειναι πολλες.
Επειδη το τελικο που ειχα ηταν ουσιαστικα σκετος σωληνας με μια μικρη χαρακια για σιλανσιε μπορειται να φανταστητε τι θορυβο εβγαζε!!!Τι να μας πουν κ τα wrc χωρις πλακα που απο οπου περνουσα η μουτζες μου ριχναν η με δειχναν με το δακτυλο!!!...μιλαμε για πολυ αγριο σκασιμο απο πισω κ ηχο σαν αλυσοπριονο!!!....


Όντως, θύμιζε WRC... Wink Αλλά δεν πήγαινε σαν WRC Razz Προς το παρόν, χωρίς να σε έχω ακούσει με την Group N, πιστεύω πως σίγουρα θα είναι καλύτερα και για τα αυτιά σου και για τα δικά μας... Very happy Laughing

Όσο για τον κινητήρα, σίγουρα καλό του έκανες! Wink

(Μήπως ήρθε η ώρα και για καμια δυναμομέτρηση? Rolling eyes )



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
-=N4X=- (ΑL-X)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!

Ένταξη: 10 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 14:26:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυναμομετρηση?....ουστ μακρυα απο μας....κ να δω τιποτα που δεν θα μου αρεσει κ να μην θελω να ξανμπω στην γαλλιδα μετα?...αστο ετσι αφου το καλυτερο μετρημα γινεται στον δρομο!!!
Οσο για το gr.n αν κ δεν εχει ανοιξει ακομα γιατι μου εχουν πει οτι μεχρι να καουν οι υαλοβαμβακες κ να καπνιστει θα αλλαξει ηχο ακουγεται οπως ολα τα σαξοραλα σχεδον αλλα λιγο πιο υσηχο λογω καταλυτη...ΠΟΛΥ ΗΣΥΧΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ...!!!!!!!!1



Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 15:04:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
Λοιπον....η μεταμοσχευση πολλαπλης εξαγωγης απο ραλυ πετυχε.
Θα αναλυσω ολη την διαδικασια για οποιον ενδιαφερεται.
Καταρχην θελει πολυ ξυλωμα ωστε να βγει το παλιο χταποδι...δηλαδη δυναμο-αιρκοντισιον κτλ ολα εξω!
Επειτα το "χταποδι" του ραλυ μπαινει κατευθειαν κ συνεχιζουμε τοτποθετωντας το διχαλο (που στην δικια μου περιπτωση ειχε γινει λαθος στην παραγγελεια κ επρεπε να το κοψουμε κ να το μακρυνουμε γιατι εβρισκε στο καρτερ).Για αυτο δεν παραγγελνουμε διχαλλο για 106 αλλα εξηγουμε αναλυτικα.
Κατά αρχήν σιγά μην θέλει κατέβασμα και το μοτέρ για να βγει η πολλαπλή εξαγωγής μην τρελαθούμε . Ο καταλύτης βγαίνει από κάτω και την πολλαπλή την βγάζεις από επάνω !
Rolling eyes Όσο για το δίχαλο δεν έγινε λάθος παραγγελία , απλά το καρτερ το NFU είναι ποιο μεγάλο από το NFX rallye δηλαδή και για αυτό θέλει να το μακρινής !! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ)
Μέλος
Μέλος


S2000/206 1,6 16V XS

Ένταξη: 19 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 118
Τόπος: Θεσ/νικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Νοέ 2004, 00:28:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mε το φιλτρο λαδιου δεν ασχοληθηκες??


ROTAX 125-και τα μυαλα.......................
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Νοέ 2004, 18:19:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφου ξεχάσουμε όλα τα παραπάνω εκτός θέματος... και μπούμε στο ψητό τελικά μετά την εν λόγω μετατροπή κόστους 858 ευρώ τι μπορούμε να περιμένουμε απο απόδοση ? Καλύτερη απόκριση χαμηλά, ψηλά, παντού για πες μας τις εντυπώσεις σου για να δούμε αν είναι μια καλή βελτιωτική κίνηση και στην πράξη.

Υ.Γ. τελικά πρέπει το τοπικ να ονομαστεί 206...εξατμίσεις γιατί δεν συζητάμε πια για FESTUS... Wink


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Νοέ 2004, 19:48:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

speedy100 έγραψε:
Roadrunner έγραψε:
speedy speedy εισαι εδω;

Ερωτηση: Αν το μεσαιο καζανακι εχει ογκο πανω απο 600 κυβικα εκατοστα, αλλα δεν εχει τιποτα αλλο μεσα δουλευει το συστημα; Confused
Δηλαδη φτιαχνουμε ενα καζανακι το οποιο δεν εχει διαφραγματα ουτε ηχομονωτικα, ειναι μια σκετη πιο φαρδια σωληνα. Wink


Ναι δουλεύει. Smile αλλά αν μιλάς για σωλήνα να έχει κάποια διαφορά της τάξης των 20 mm. τουλάχιστον σε διάμετρο απο την νορμάλ.

Φιλικά
Speedy100


Thank 's speedy100. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
-=N4X=- (ΑL-X)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!

Ένταξη: 10 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Νοέ 2004, 22:34:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον...εγω πραγματικα καταλαβα διαφορα αλλα μου φανηκε ασημαντη πραγμα το οποιο αλλαξε σε ανοιγμα με μαμα ραλυ οπου κ ημουν μπροστα λιγο βεβαια αλλα μπροστα πραγμα που τα λεει ολα.
Και για να προλαβω τους κακους που σιγουρα θα θελησουν να με φανε το παιδι δεν ειναι κουλο ουτε το αμαξι γαμημενο απλα δεν θελει να το βελτιωσει με τιποτα....το κραταει σαν συλεκτικο κατα καποιο τροπο κ σε αριστι κατασταση.
Τωρα αν αξιζει το κοστος δεν ξερω αλλα τωρα που το εκανα οτι κ να λεμε ειναι περιτο....τα πληρωσα οποτε πρεπει να μου αρεσει!!!!!! Very happy Very happy



Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 16:03:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
...Κοστολογιο:
1)πολλαπλη εξαγωγης 60 ευρω
2)Διχαλλο 70 ευρω
3)Ζουαν ή μπιλια 38 ευρω
4)Μεσαιο σωληνα 150 ευρω
5)Αγωνιστικος καταλ. 100 τρυπων 250 ευρω(τιμη φιλικη)
6)Τελικο sebring gr.n 140 ευρω
7)Εργατικα 150 ευρω


Επαναφερω την ερωτηση το φιλτρο λαδιου αλαχτηκε???

Πολυ καλα τα λεφτα για την εξαγωγη οχι για να μην μας περνανε οι ραλακιδες για μαλ**ες? Evil Twisted evil




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
-=N4X=- (ΑL-X)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!

Ένταξη: 10 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2004, 11:07:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tο φιλτρο λαδιου αλλαχτηκε με αυτο του ραλυ.
Μονο που χρειαζεται να κανεις κ μια ταπα κ να την σφηνωσεις στην επιστροφη λαδιου.



Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5
Σελίδα 5 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1673s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on