PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καπάκι Κεφαλής! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ!

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 10:00:47    Θέμα δημοσίευσης: Καπάκι Κεφαλής! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρατηρήθηκε σε πολλούς από εμάς, σε αυτοκίνητα με 16v κινητήρα του πρώτου εξαμήνου του 2001, διαρροή ψυκτικού υγρού με εμφανή σημεία πάνω στο μπλοκ του κινητήρα.

Σε αρκετά από αυτά έγινε αλλαγή στην φλάντζα κεφαλής, που φάνηκε ως υπαίτιος αυτής της βλάβης.

ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σε κάποια αυτοκίνητα (μαζί και το δικό μου) εξακολούθησε να χάνει ψυκτικό υγρό με ίδια συμπτώματα και σημάδια στο μπλοκ του κινητήρα.

Μετά από διευκρίνιση με εξουσιοδοτημένα και Lion Hellas αναφέρθηκε ότι πριν από λίγο καιρό ήρθε από την Γαλλία αντιπροσωπία που έκανε ειδικό σεμινάριο στους τεχνικούς για αυτό το θέμα, δείχνοντας άλλον υπαίτιο για αυτή την βλάβη.

Συγκεκριμένα, οι Γάλλοι αναφέρουν ότι ΔΕΝ ευθύνεται η φλάντζα της κυλινδοκεφαλής για την διαρροή, αλλά ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ.
Διαρρέει από εκεί ψυκτικό υγρό με αποτέλεσμα να φαίνεται ως υπαίτιος η φλάντζα.

Το δικό μου 206 ήδη βρίσκεται λυμένο σε αντιπροσωπεία της Peugeot, διαπιστώθηκε όντως ότι ευθύνεται το καπάκι του θερμοστάτη και περιμένουμε το ανταλλακτικό (από Γαλλία) για την αντικατάστασή του.

ΟΠΟΙΟΣ άλλαξε ΦΛΑΝΤΖΑ αλλά ο κινητήρας του εξακολουθεί να χάνει ψυκτικό υγρό ή εμφανίζει νέα σημάδια ψυκτικού υγρού στο μπλοκ, να απευθυνθεί σε εξουσιοδοτημένο για να διαπιστωθεί αν ευθύνεται το καπάκι του θερμοστάτη και να αντικατασταθεί!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 11:14:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν μάθεις κόστος,ενημέρωσέ μας και μάλλον στο επόμενο service βλέπω να το αλλάζω προληπτικά.Αν και-αφού είναι γενικότερο πρόβλημα-θα έπρεπε να το κάνουν δωρεάν,αλλά τί να λέμε...


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 11:26:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
Όταν μάθεις κόστος,ενημέρωσέ μας και μάλλον στο επόμενο service βλέπω να το αλλάζω προληπτικά.Αν και-αφού είναι γενικότερο πρόβλημα-θα έπρεπε να το κάνουν δωρεάν,αλλά τί να λέμε...


Παρ'ότι είμαι εκτός εγγύησης, το καπάκι του θερμοστάτη θα αλλαχτεί εντός αυτής διότι είναι ελλατωματικό και όχι από κακή χρήση.

Το ίδιο ισχύει και για όλα τα ελλατωματικά ανταλλακτικά



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 11:33:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Παρ'ότι είμαι εκτός εγγύησης, το καπάκι του θερμοστάτη θα αλλαχτεί εντός αυτής διότι είναι ελλατωματικό και όχι από κακή χρήση.

Το ίδιο ισχύει και για όλα τα ελλατωματικά ανταλλακτικά


Καλό αυτό Exclamation
Ξεχνάμε την προληπτική αλλαγή,και περιμένω να μου το παρουσιάσει και εμένα....


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 23:59:17    Θέμα δημοσίευσης: Re: Καπάκι Κεφαλής! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Συγκεκριμένα, οι Γάλλοι αναφέρουν ότι ΔΕΝ ευθύνεται η φλάντζα της κυλινδοκεφαλής για την διαρροή, αλλά ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ.
Διαρρέει από εκεί ψυκτικό υγρό με αποτέλεσμα να φαίνεται ως υπαίτιος η φλάντζα.


Και πώς εξηγείται ότι στο δικό μου με την αλλαγή της φλάντζας σταμάτησε η διαρροή; Είμαι σίγουρος ότι είχα διαρροή από το καπάκι γιατί είδα με τα μάτια μου να τρέχει ρυάκι παραφλού από την φλάντζα καπακιού με τον κινητήρα αναμμένο και αρκετά ζεστό!
Οι Γάλλοι πρέπει να είπαν στην Lion ότι "εκτός από την διαρροή λόγω φλάντζας, μπορεί να παρουσιαστεί διαρροή και λόγω καπακιού Θερμοστάτη".


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 09:38:38    Θέμα δημοσίευσης: Re: Καπάκι Κεφαλής! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Και πώς εξηγείται ότι στο δικό μου με την αλλαγή της φλάντζας σταμάτησε η διαρροή; Είμαι σίγουρος ότι είχα διαρροή από το καπάκι γιατί είδα με τα μάτια μου να τρέχει ρυάκι παραφλού από την φλάντζα καπακιού με τον κινητήρα αναμμένο και αρκετά ζεστό!
Οι Γάλλοι πρέπει να είπαν στην Lion ότι "εκτός από την διαρροή λόγω φλάντζας, μπορεί να παρουσιαστεί διαρροή και λόγω καπακιού Θερμοστάτη".


Aν έβλεπες και το δικό μου, φαινότανε ότι η διαρροή υπήρχε από την γωνία του καπακιού! Ομως η διαρροή στην ουσία ήταν από τον θερμοστάτη.

Τσέκαρε στα τιμολόγια μήπως σου αλλάξανε και αυτό ή αλλιώς ξανακοίτα για καλό και για κακό την μηχανή μήπως έχει καμμία νέα πιτσιλιά ή ρυάκι.

Δεν αντιλέγω πάντως για αυτό που λές, αλλά ωφείλω να ενημερώσω για αυτά που έμαθα, για να προλάβουμε κάτι χειρότερο όλοι!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2002, 02:54:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τάσο δεν έχω πλεόν διαρροή. Είμαι σίγουρος γι αυτά που σου έγραψα. Είδα με τα μάτια μου τις φυσαλίδες παραφλού που έβγαιναν από την ένωση καπακιού με μπλοκ, δηλαδή από την φλάντζα. Έβγαιναν από το δεξιό μέρος του κινητήρα (όπως το βλέπεις εάν ανοίξεις το καπό) και όχι από την γωνία όπως είπες. Προφανώς πρόκειται για δύο παρεμφερή αλλά διαφορετικά προβλήματα... Crying or Very sad


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Φεβ 2003, 07:21:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια ξερει να μου πει κανεις ποσο κοστιζει η αλλαγη φλατζας κεφαλης (δεν εχει σημασια τι μοντελο απλα θελω μια ενδεικτικη τιμη)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2003, 03:34:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ντίνο δεν ξέρω. Στην εγγύηση την άλλαξα.
Πάρε τηλέφωνο την Lion και ρώτα τιμή για σετ φλάτζας κεφαλής. Πρόσθεσε και 45Ε εργατικά και είσαι μέσα. Πες μας και το άθροισμα. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Απρ 2003, 15:23:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρόσφατα άλλαξα την φλάντζα του θερμοστάτη στα πλαίσια της εγγύησης, παρά το γεγονός ότι είμαι πολύ εκτός (1 χρόνος και 8 μήνες - 32000 χλμ) αυτής. Μαζί πέρασα και το καινούργιο λογισμικό και τακτοποίησα και κάποιες άλλες εκκρεμότητες. Τώρα θα το ελέγχω τακτικά για να δω αν εξακολουθεί να υπάρχει διαρροή...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TakisB (Τάκης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 XSI 3d 2002

Ένταξη: 27 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: Ίλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2004, 00:37:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
παιδια ξερει να μου πει κανεις ποσο κοστιζει η αλλαγη φλατζας κεφαλης (δεν εχει σημασια τι μοντελο απλα θελω μια ενδεικτικη τιμη)


Παλιό βέβαια, Confused αλλά ίσως βοηθάει, έστω και ενδεικτικά...
Ακριβώς πριν δύο χρόνια, φλάντζα κεφαλής, (πέρασε λάδι στο κύκλωμα ψύξης) και ταυτόχρονα τσιμουχάκια βαλβίδων, θερμοστάτης, αισθητήρας θερμοκρασίας, δύο κολλάρα, αντιψυκτικό και συντήρηση μίζας με καρβουνάκια, περίπου 100.000 δρχ. σε 8βάλβιδο 1.4 106 XR, σε εξουσιοδοτημένο.
(Η κεφαλή έγινε "φυτίλια" μπροστά μου και μετρήθηκαν βαλβίδες, έδρες, εκκεντροφόρος κ.λ.π. για φθορές - 120.000 χλμ.)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petrosgt (Petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 gt '99

Ένταξη: 10 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: maroussi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 16:24:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω ομως μιλησα με το service της Lion και δεν ειχαν ιδεα για κατι τετοιο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 16:41:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petrosgt έγραψε:
εγω ομως μιλησα με το service της Lion και δεν ειχαν ιδεα για κατι τετοιο...


Aφορά μόνο τα 1600 16v του Α' εξαμήνου 2001



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 00:41:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χθες ρε παιδιά έκανα έναν καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης και αντικατέστησα το παραφλού. Έβαλα το G11.

Η πίεση που ανέπτυξε το σύστημα καθαρισμού του κυκλώματος ψύξης ήταν πολύ χαμηλή, κάτι που απεδείκνυε ότι όλες οι εσωτερικές σωληνώσεις ήταν πεντακάθαρες (πολύ χαμηλή χολυστερίνη Very happy ).

Αυτό που με ανησύχησε πολύ βέβαια ήταν το εξής : Μέσα στο παλιό παραφλού βρέθηκαν ίχνη λιπαντικού. Το μυαλό μου πήγε αμέσως στην φλάντζα... Confused Confused NodNo NodNo Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Γενικά πάντως δεν μου καίει ποτέ λάδι. Τα αλλάζω τακτικότατα και βγαίνουν κάθε φορά από τον κινητήρα άψογα (εκτός από την σκουράδα). Ο κινητήρας δουλεύει μια χαρά και ποτέ δεν βγαίνουν ατμοί από την εξάτμιση (παρά μόνο τον χειμώνα, για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα, αφού ζεσταθεί, επειδή εξατμίζεται η υγρασία της εξάτμισης)

Πριν αλλάξω την φλάντζα του θερμοστάτη έχανε το αμάξι ΠΟΛΥ παραφλού. Όταν την άλλαξα οι διαρροές σχεδόν μηδενιστήκανε. Τα ξεράσματα παραμείνανε όμως. Το θέμα με απασχόλησε ξανά τώρα, που βρέθηκαν τα ίχνη λιπαντικού στο παλιό (αντικατασταθέν πλέον) παραφλού. Πάντως αυτή η τεχνική οδηγία με είχει καθυσηχάσει...

Σε λιγο θα αλλάζω ιμάντα χρονισμού. Τότε μάλλον θα αντικαταστήσω και την φλάντζα (ευκαιρία είναι), έτσι για να είμαστε σίγουροι. Να δω τι θα πει και ο μηχανικός στον οποίο θα το πάω.

Τι λέτε και εσείς;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 22:38:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είναι το λάδι του κινητήρα Δημήτρη . Αν είχε κάποιο πρόβλημα με διαρροή θα φαινόταν αμέσως! Εγώ πιστεύω ότι είναι από το ίδιο το αντιψυκτικό !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2004, 00:00:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Δεν είναι το λάδι του κινητήρα Δημήτρη . Αν είχε κάποιο πρόβλημα με διαρροή θα φαινόταν αμέσως! Εγώ πιστεύω ότι είναι από το ίδιο το αντιψυκτικό !


Λες ε; Πάντως και ο μηχανικός που ρώτησα μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τον κινητήρα (στραβωμένο καπάκι, εισροή παραφλού στους κυλίνδρους κ.τ.λ.), η διαρροή (αν υπάρχει) είναι εξωτερική και όχι από την πλευρά των κυλίνδρων. Με καθυσήχασε πλήρως και μου είπε να μην το σκέφτομαι...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1417s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on