Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Σεπ 2004, 14:37:23 Θέμα δημοσίευσης: Μπαταρία: κλειστού τύπου? |
|
|
Προχτες υστερα απο 5 χρονια η μπαταρια μου παρεδωσε το πνευμα της.Η μουν σε διλημμα για τον αν θα επρεπε να βαλω κλειστου ή ανοιχτου τυπου.απο μια ερευνα που εκανα σε 2-3 μαγαζια ειδα οτι η διαφορα στην τιμη ειναι γυρω 30-40 ευρω.Ανοιγω αυτο το θεμα για να δουμε ποια ειναι τα πλεονεκτημα των μπαταριων κλειστου τυπου (αν υπαρχουν,αν εξαιρεσουμε οτι δεν χρειαζονται πληρωση υγρων) σε σχεση με τις ανοιχτες, ωστε να δικαιολογουν αυτην την διαφορα στην τιμη.
Και κατι αλλο...Το πρωινο που ψοφησε η μπαταρια καταφερα να το βαλω μπρος το αμαξι με το ζορι.Ομως το ρελαντι ανεβηκε στις 1300rpm και τρeμοπαιζε απο 1100-1800 rpm. Σβηνω το αμαξι και το ξαναναβω (αυτη την φορα πηρε με την πρωτη) και το ρελαντι ειχε μεταφερθει σταθερα στις 2000 rpm. To απογευμα που εκανα παλι μια αποπειρα, πηρε παλι μπρος με το ζορι, μονο που δια μαγειας το ρελαντι ειχε επανελθει στα φυσιολογικα και απο τοτε δεν ξαναπαρουσιαστηκε το προβλημα.
Τι μπορει να συνεβει?Υπαρχει λογικη εξηγηση?Μηπως η ψοφια μπαταρια ευθυνεται? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Σεπ 2004, 22:53:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κυριοτερο πλεονεκτημα της μπαταριας κλειστου τυπου ειναι οτι εχει μεγαλυτερη αντοχη στο χρονο!!! Αποκει και περα σε μερικες οριακες καταστασεις (οπως σε συνθηκες παγου) οι κλειστου τυπου κανουν λιγο πιο ευκολο το εργο της εκκινησης!!! Αν δεν κανω λαθος βγαινουν δυο τυποι μπαταριων κλειστου τυπου, με υγρα (που δεν ανανεωνονται ομως) και μενα ειδος gel!!! Ο δευτερος τυπος ειναι ο καλυτερος, αλλα και ακριβοτερος!!! Εγω εχω μια 55αρα κλειστου τυπου gel της Bosch και την ειχα παρει πριν 2 χρονια περιπου 30 χιλιαρικα!!! Δεν μεχει αφησει, ουτε δυσκολεψει πουθενα μεχρι στιγμης...
Η δικη μου απορια στο θεμα μπαταριες ειναι καθε ποτε ειναι το ιδανικο να τις αλλαζουμε για μη μεινουμε ξαφνικα?!?!?
Οσο για το ρελαντι σου, ισως να ζοριζοταν το δυναμο, αφου η μπαταρια σου ηταν τελειωμενη, και γιαυτο το λογο ανεβαζε στροφες!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Σεπ 2004, 09:24:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: |
Η δικη μου απορια στο θεμα μπαταριες ειναι καθε ποτε ειναι το ιδανικο να τις αλλαζουμε για μη μεινουμε ξαφνικα?!?!?
|
Πλεον αυτο δεν μπορει να προβλεφθει.Την μια μπορει να γυριζει σαν τρελη η μιζα και την επομενη να σε αφησει.Μονο τον σταυρο σου μπορεις να κανεις μην σε αφησει σε κανα κατσικοχωρι και σε φαν οι λυκοι!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Σεπ 2004, 09:39:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
max έγραψε: | netblaster έγραψε: |
Η δικη μου απορια στο θεμα μπαταριες ειναι καθε ποτε ειναι το ιδανικο να τις αλλαζουμε για μη μεινουμε ξαφνικα?!?!?
|
Πλεον αυτο δεν μπορει να προβλεφθει.Την μια μπορει να γυριζει σαν τρελη η μιζα και την επομενη να σε αφησει.Μονο τον σταυρο σου μπορεις να κανεις μην σε αφησει σε κανα κατσικοχωρι και σε φαν οι λυκοι!  |
Μπορεις να πεταξεις ενα βολτομετρο μεσα κ να βλεπεις τι παιζει !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|