Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Σεπ 2004, 07:52:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
The new 1.6i 16V engine develops 90 kW (125 bhp DIN) at 6,500 rpm with maximum torque of 143 Nm at 3,750 rpm.
|
Κατι δεν παει καλα εδω ή ειναι ιδεα μου????
Μονο 14,5 Kg ροπης και μαλιστα στις 3750 rpm????????????

pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Σεπ 2004, 07:53:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Ε τι νομιζες οτι ειναι η Citroen??
Mastromitsos tunning???
Ο Μαστρομητσος το ιδιο αυτοκινητο θα το δηλωνε 170 αλογα τουλαχιστον |
Λίγα με τον μαστρομήτσο... το αμαξι και μονο που θα εχει σηματακι vts παιρνει 10 αλογα τροχο... αιντε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikapos Μέλος

 rallye - 307
Ένταξη: 15 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Σεπ 2004, 10:45:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να δούμε την τιμή του στην Ελλάδα, προτείνω να βρούμε κάποιο σιτροεν με ίδια τιμή με το vts και να δούμε πόσο έχει εδώ.
Λοιπόν , στη μεγάλη βρετανία το vts έχει ακριβώς ίδια τιμή με το pluriel 1.4, (12.000 λίρες) το οποίο στην ελλάδα έχει 14640.
Στη Γαλλία το ένα έχει 15350 και το άλλο 15100 (προσέξτε ότι στη γαλλία το pluriel είναι πιο ακριβό απ΄ότι στην ελλάδα, κι αυτό συμβαίνει για πάρα πολλά αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυβισμού).
το πλουριελ έχει όπως έγραψα 14640 και κάπου εκεί πρέπει να περιμένουμε και το vts. To σαξο δεν ήταν πιο φτηνό, τουλάχιστον στην έκδοση με abs kai αερόσακους που σίγουρα θα έχει και το c2.
αυτά είναι τα καλά νέα, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε και πώς θα στρίβει, γιατί τα σαξόραλλα δεν βγάλανε μάτι τόσο λόγω επιδόσεων όσο λόγω συμπεριφοράς. Πάντως θα είναι αρκετά γρήγορο και το κυριότερο προσιτό. άντε, γιατί η κατάσταση είχε ξεφύγει και ήθελες μια περιουσία για να πάρεις κάτι σβέλτο.
Το αν θα δούμε αυτό τον κινητήρα στο 207 είναι πολύ νωρίς να το πούμε. Αλλά δεν νομίζω. Μάλλον θα φοράει το γνωστό παλιό δίλιτρο με τα 137 και τα 180 άλογα.
Steve έγραψε: | Σαν πολλά πράγματα δεν βάλανε για 15 μόνο άλογα?  |
από εκεί να καταλάβετε τι παίζει με τις δήθεν βελτιώσεις που σου δίνουν τα απίστευτα άλογα. Στο drive πήρε κάποιος κι είπε ότι το RS του έβγαζε γύρω στα 300 και στο δυναμόμετρο έδειξε 250+. Ενώ κάποιος άλλος που έδωσε 6000 για να βελτιώσει toledo, στις επιδόσεις ήταν κάτω από του typeR που θα του στοίχιζε πιο φτηνά και περίπου στα ίδια με το λεον κούπρα που θα του στοίχιζε βέβαια 2000 πιο πάνω αλλά τα λεφτά του θα τα έπιανε σαν μεταπώληση.
pour que l' automobile soit toujours un plaisir |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Σεπ 2004, 15:54:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιποοοοοοοοον
εστειλα μαιλ στη σιτροεν παιζοντας το ιδιοκτητης s2 vtr 1.6 16v με τα 110
και ρωτουσα για μοτερ....
μετα απο τηλ που μου εκαναν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
εμαθα οτι το μοτερ εχει κωδικο νφ-κατι δηλ βασιζεται μου ειπε στο μοτερ του σαξο-ραλλυε και οοοοοοχι στο δικο μας και ειναι χωρις αμεσο ψεκασμο!
αρα δε μπαινει σε μενα σα μετατροπη!
εμενα γιατι μου φαινεται μουφα το πραμα και οτι κατι δε παει καλα με τα λεγομενα τους???????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikapos Μέλος

 rallye - 307
Ένταξη: 15 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Σεπ 2004, 11:55:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα καθαρματα ξερουν οτι μας τρελαινουν οι λεξεις ραλυ και vts και κοπανανε. Ξεχαστε τα 14.500 ευρώ. Παραγγελίες από αύριο με 16302!!! (καλα αυτό το 02 τι το θέλανε?)
Οξω απ την παραγγα ρεεεεε!
Να θυμισω εδω οτι τα σαξοραλλα ήταν κανονικά αυτοκίνητα που μπορούσε να στριμωχτεί μεσα μια οικογένεια. οχι το σε 2 που είναι λίγο μεγαλύτερο από σμαρτ! Αντε πια!
pour que l' automobile soit toujours un plaisir |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Σεπ 2004, 16:20:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπών μετα απο μια βολτα στη τοπικη σιτροεν εχω να πω.
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ
Τι χωροι ειναι αυτοι αισχος ουτε σμαρτ τετοιο καταντι...
Το μοτερ εχουμε και λεμε εχει καταλυτη πανω οπως το δικο μας στη πολλαπλη
εχει φιλτροκουτι κανονικο ιδιο με 1.4 σ2
εχει ηλεκτρικο γκαζι με μια πολυ περιεργη πολλαπλη με αυλους στο τερμα που εμενα προσωπικα μου θυμισε πεζο σπορτ εισαγωγη με ηλ.γκαζι στο τελος - πολυ φαντασια ε?-
ειναι μεταλλικη εννοειται εκτος απο τελος που εχει ηλ.γκαζι
εχει εκεντροφορους ραλλυ
εχει 9.9 0-100 συμφωνα με ξενα περιοδικα και οχι 8.3
Αρα λογικο να εχει λιγοτερη ροπη......
Εχει κωδικο Nfx οχι nfu......................................................
Ελπίζω κανένα έμπειρο μελος να παει να δει, ειδικά την πολλαπλή και να μας πει τη γνωμη του....λετε να βρουμε η λυση απο τη σιτροεν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Σεπ 2004, 20:06:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγνώμη αλλά αυτό μου ήρθε μόνο στο μυαλό για την όλη υπόθεση
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fteriman (sam) Μόλις έγραψα

206 1.6 gti '04
Ένταξη: 02 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: αιγιο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 23:01:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα και απο μενα οντως το 0-100 του ειναι 10,0 συμφωνα με την δοκιμη του τελευταιου τευχους του ελληνικου ams! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2004, 23:05:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dε ξερω τι λετε εσεις παντως το c2 που ειδα στι σιτροεν ειχε τα ιδια ηλεκτρονικα με εμενα δηλ. καθαριστηρες φωτα ηλ.γκαζι...
και εμενα προσωπικα δε με χαλαει καθολου να βρω ενα εγκεφαλο 'βελτιωμενο' και ας γραφει σιτροεν πανω...απο το να καθομαι να ψαχνω να συνεννοηθω με το καθε ελληνα βελτιωτη εγκεφαλων...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Πεμ 23 Σεπ 2004, 23:07:54, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2004, 00:38:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι λετε ρε παιδια??? 0-100 σε 10" !?!?!?!? Καλα και ποσα αλογα του μετρησαν??? Δηλαδη αν παω να δωσω 16000Ε για να παρω ανα νεσεσερ με ροδες που παει σαν το 206 1.4 16ν??? Αντε γειαααα... 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kavaliotis (Μάκης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 307 cc 1.6
Ένταξη: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 487 Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 03:36:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
125 αλογα για τοσο μικρο αμαξι ειναι παρα πολλα ρε παιδια... Και εχει 10 δευτερολεπτα το 0-100??? Πολλα δεν ειναι? Τετοιο μικρο αμαξι χωρις καθολου χωρους μεσα θα το περιμενα τουλαχιστον να ειναι πολυ σβελτο, δεν δικαιολογει τα 5.5 εκατομμυρια δρχ !!!!!!
StreetRacing is NOT a crime! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 12:42:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο ams δυναμομετρησαν 125ps στο στροφαλο στις 6460rpm με κοφτη στις 7000+ (δεν λεει ακριβως)!!! 0-1000 σε 31,6"!!! Τωρα να βαλω τις επιδοσεις του 206 1.6 16ν διπλα??? Παντως το μονο που σωζει την κατασταση ειναι οτι, οπως λενε, εχει παρα πολυ καλη οδικη συμπεριφορα και οδηγειται με ολα τα στυλ, ουδετερα, υποστροφικα και υπερστροφικα!!! Μολις κανω test drive θα εχω πιο σαφη εικονα!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 16:32:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Στο ams δυναμομετρησαν 125ps στο στροφαλο στις 6460rpm με κοφτη στις 7000+ (δεν λεει ακριβως)!!! 0-1000 σε 31,6"!!! Τωρα να βαλω τις επιδοσεις του 206 1.6 16ν διπλα??? Παντως το μονο που σωζει την κατασταση ειναι οτι, οπως λενε, εχει παρα πολυ καλη οδικη συμπεριφορα και οδηγειται με ολα τα στυλ, ουδετερα, υποστροφικα και υπερστροφικα!!! Μολις κανω test drive θα εχω πιο σαφη εικονα!!! |
Με το ESP προίκα
Σόρρυ αλλά το διάβασα το ρημάδι το άρθρο και μου ήρθαν τρελά γέλια .
Τις επιδόσεις του 1,6 τζιιιζ μην τις πείς θα πικραθεί το άμοιρο ..Ελπίζω να μην είναι παρόμοιος ο αντικαταστάτης του Rallye 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος

 Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 13:58:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδη οι επιδοσεις του 1.6 206 ειναι καλυτερες απο του c2?
Και αν ναι οριακα η του κερνει τσαγακι?Επειδη δεν εχω το περιοδικο κ δεν μπορω να κανω συγκρισεις....
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 17:23:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το ESP που αναφερει ο Γιαννης, η αληθεια ειναι οτι απενοργοποιειται!!! Αυτο που μου εκανε εντυπωση στο αρθρο του ams ηταν η συνεχης αναφορα στο τιμονι του C2 (ναι μεν θετικο, κοβει, εχει αισθηση ΑΛΛΑ θελει συνηθεια, θελη εξασκηση, θελει, θελει...)!!! Με αλλα λογια, κιαν ηταν κανα λιγοτερο εμπορικο μοντελο αντι για το C2, θα το εθαβαν το τιμονι και το αμαξι γενικοτερα!!! Οσο για τις επιδοσεις φιλε Αλεξ C2:0-100 10", 0-400 17.1", 0-1000 31.6"
206 1.6 16ν: 0-100 9.3" (αντε 9.5"), 0-400 16.8", 0-1000 30.9" !!! Και πιο δυνατα φρενα εχει το 206, και καλυτερο τιμονι και ειναι και πιο φθηνο και το κυριοτερο, ειναι πιο αυτοκινητο!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 18:59:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
katαρχην η τιμη ειναι ολοιδια αν παρεις το gti που εχω και βαλεις esp και πλευρικους αεροσακους φτανει στα ιδια λεφτα...
τωρα για επιδοσεις κατι δε παει καλα....
παντως 9.5 και 30.9 206
10 και 31.5 c2 εχουν σωστη αναλογια για να πεις οτι δε το μετρησαν σωστα...
δυναμομετρηση ειχε?
παντως κοντος ψαλμος... ειναι σιγουρος οτι ολα τα περιοδικα θα εχουν συγκριτικο με το 206 στα επομενα τευχη
πολεμος...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezakias_7 (nikos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Οκτ 2004, 09:59:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
4 ΤΡΟΧΟΙ
SPORTKA: 0-100 10.8, TELIKH 173, 0-140 23, 0-400 17.7, 0-1000 32.8.
C2 VTS 0-100 9.7, TELIKH 202, 0-140 19.4, 0-400 17, 0-1000 31.2.
IGNIS SPORT: 0-100 9.4, TELIKH 185, 0-140 19.9 KAI 0-1000 31.4.
ΣΤΙΣ ΡΕΠΡΙΖ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΙΔΙΑ.ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ 120-0 59.9 ΤΟ ΣΙΤΡΟΕΝ,58 ΤΟ ΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΓΚΝΙΣ 53.4.ΠΑΝΤΩΣ ΑΠ'ΟΤΙ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΣΙΤΡΟΕΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΓΚΝΙΣ.ΣΤΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΤΟ ΣΙΤΡΟΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΕΤΑ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ 2.ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΗΠΙΟ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ.ΟΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ 2 ΟΔΗΓΩΝ.
ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ. ΘΕΤΙΚΑ- ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ,ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ- Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΤΟ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ.
ΣΩΤΗΡΧΟΣ. ΘΕΤΙΚΑ-Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΙΒΑΡΟΤΗΤΑΣ,ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΡΟΧΟΙ,ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ.ΑΡΝΗΤΙΚΑ-ΟΤΙ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ.
ΠΑΝΤΩΣ Ο ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΣΑΞΟΥΛΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ.ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΑΞΟΥΛΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΝΟΣ ΣΑΧΟ ΒΤΣ,ΕΙΝΑΙ ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ 2 ΚΑΙ ΑΠΟ 8ΒΑΛΒΙΔΑ ΡΑΛΛΑΚΙΑ.
ΤΟ ΚΟΥΦΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ. ΕΚΑΝΕ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΨΑΞΙΜΟ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ 1.17.60!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΙΒΙΖΑ ΦΡ ΜΕ ΤΑ 150 ΑΤΙΑ ΕΚΑΝΕ 1.18!!!!!!!!ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΓΚΟΛΦ 1600 ΦΣΙ ΚΑΝΕΙ 1.21.50.ΕΜΕΙΝΑ ΑΝΑΥΔΟΣ.TO 206 1600 kanei 1.20.50.Gia to gkazi den ekanan kapoio parapono. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Οκτ 2004, 07:37:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τα Μέγαρα μπορεί ο χρόνος να ήταν καλύτερος αλλά δεν τους συγκίνησε ιδαίτερα τώρα αυτό το 1.17.60 για το 206 αυτός ήταν χρόνος γυρολόγιου σε δοκιμή άντοχής  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Οκτ 2004, 14:20:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με γεια μας.................................
τωρα για 4τ να σας υπενθυμισω οτι τον αυγουστο επεσε νεα ασφαλτο στα μεγαρα και ακομα αγωνας δεν εχει γινει....
για αυτο και δεν τολμησαν να σχολιασουν το 1.17...
α και ραλλυ εκανε 1.16.8 παλια!!!!!
για το σαζμαν με τελ.σχεση μεταδοσης 4,286 τι λετε
ραλυ μου μυριζει????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Οκτ 2004, 07:26:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | με γεια μας.................................
τωρα για 4τ να σας υπενθυμισω οτι τον αυγουστο επεσε νεα ασφαλτο στα μεγαρα και ακομα αγωνας δεν εχει γινει....
για αυτο και δεν τολμησαν να σχολιασουν το 1.17...α και ραλλυ εκανε 1.16.8 παλια!!!!!
για το σαζμαν με τελ.σχεση μεταδοσης 4,286 τι λετε
ραλυ μου μυριζει????? |
Aχαα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|