PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ηλεκτρονική βάση γνώσεων του PSClub
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανακοινώσεις - Ερωτήσεις - Παρατηρήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2003, 08:04:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Οπότε μέχρι τώρα έχουμε:

GIANNIS206 -> Ηλεκτρονικά
pezomania -> ???
ady -> Αισθητικές βελτιώσεις - Περιποίηση Αυτοκινήτου
Alex -> Εισαγωγή κινητήρα & Λάδια
DimiP -> Ηχητικά / HΛΕΚΤΡΙΚΑ
ΝΙΚΟΣ -> ???



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 10:37:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η νέα λίστα:

GIANNIS206 -> Ηλεκτρονικά
pezomania -> ???
ady -> Αισθητικές βελτιώσεις - Περιποίηση Αυτοκινήτου
Alex -> Εισαγωγή κινητήρα & Λάδια
DimiP -> Ηχητικά/Ηλεκτρικά
ΝΙΚΟΣ -> Μηχανικά - Ανάρτηση - Φρένα - Μετάδοση
PoiSoNeR -> ???
shark_zak -> ???

ΥΓ: Τα προβλήματα δεν θα τα πάρει κανείς?


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 11:05:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Τα προβλήματα δεν θα τα πάρει κανείς?


Αν μπορω να βοηθησω γιατι οχι Question Αλλα θα πρεπει Τασο να γινουμε ομαδα για να μπορουμε να βοηθαμε και ο ενας τον αλλον Wink Και πως θα γινει?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 11:16:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
chatasos έγραψε:
Τα προβλήματα δεν θα τα πάρει κανείς?


Αν μπορω να βοηθησω γιατι οχι Question Αλλα θα πρεπει Τασο να γινουμε ομαδα για να μπορουμε να βοηθαμε και ο ενας τον αλλον Wink Και πως θα γινει?


Αφού κατασταλλάξουμε ποιοι θα ασχοληθούν με τι, και εφόσον υπάρχουν 2 άτομα ή και παραπάνω για το ίδιο τμήμα των Τεχνικών Θεμάτων, θα σας δώσω πρόσβαση σε "απαγορευμένες Wink περιοχές" (ακόμα ετοιμάζονται) προκειμένου να συνεργαστείτε καλύτερα. Κάτσε να μαζευτεί ο κόσμος και βλέπουμε...


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 11:55:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Τεχνικών Θεμάτων, θα σας δώσω πρόσβαση σε "απαγορευμένες Wink περιοχές" (ακόμα ετοιμάζονται) προκειμένου να συνεργαστείτε καλύτερα. Κάτσε να μαζευτεί ο κόσμος και βλέπουμε...


Κανενα προβλημα.Ποτα και γυναικες θα εχει Question Shocked Shocked Laughing

Που σαι.....Καποια στιγμη θα ηθελα να δω πως ακριβως φτιαχνετε ενα SITE και τι ακριβως βλεπει ο SITE ADMIN σαν επιφανεια εργασιας.Ετσι απο περιεργεια...Αι και καλα κρασια Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
lia206cc (Λιάνα)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 25 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 268

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 21:47:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Η νέα λίστα:

GIANNIS206 -> Ηλεκτρονικά
pezomania -> ???
ady -> Αισθητικές βελτιώσεις - Περιποίηση Αυτοκινήτου
Alex -> Εισαγωγή κινητήρα & Λάδια
DimiP -> Ηχητικά/Ηλεκτρικά
ΝΙΚΟΣ -> Μηχανικά - Ανάρτηση - Φρένα - Μετάδοση
PoiSoNeR -> ???
shark_zak -> ???

ΥΓ: Τα προβλήματα δεν θα τα πάρει κανείς?


Παιδιά ομολογουμένως δεν ξέρω την τύφλα μου... ωστόσο έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο (ειδικά μετά το τέλος της εξεταστικής - Ιούνιο που ξεκουμπίζονται οι φοιτητές). Επειδή δεν έχω αρκετά προβλήματα αυτό τον καιρό, θα ήθελα να αποκτήσω μερικά, οπότε με ενδιαφέρει η συγκεκριμένη ενότητα. Το θέμα είναι ότι θα κάνω τη "λάντζα" με μεγάλη ευχαρίστηση, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω... Θα χρειαστεί κάποιος άλλος να αναλάβει μετά από μένα ή μαζί με μένα...
Στη διάθεσή σας...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 06:55:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι συμμετέχοντες για την ώρα είναι οι παρακάτω:

GIANNIS206 -> Ηλεκτρονικά
pezomania -> ???
ady -> Αισθητικές βελτιώσεις - Περιποίηση Αυτοκινήτου
Alex -> Εισαγωγή κινητήρα & Λάδια
DimiP -> Ηχητικά/Ηλεκτρικά
ΝΙΚΟΣ -> Μηχανικά - Ανάρτηση - Φρένα - Μετάδοση - Προβλήματα
PoiSoNeR -> ???
shark_zak -> ???
lia206cc -> Προβλήματα

Να πω την αλήθεια, περίμενα παραπάνω συμμετοχή, αλλά δεν θέλω να γίνω κακός Twisted evil Twisted evil Twisted evil

ΥΓ: Οι ενδιαφερόμενοι θα ενημερωθούν με pm για την συνέχεια....


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την chatasos στις Πεμ 29 Μάϊ 2003, 13:59:53, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 07:10:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αντε με το καλο να ξεκινησουμε το ψαξιμο.... Silly



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
1.1 i love you (Γιάννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


C3 1.6 Elegance

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 233
Τόπος: Πόρτο-Ράφτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 21:37:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Να πω την αλήθεια, περίμενα παραπάνω συμμετοχή, αλλά δεν θέλω να γίνω κακός Twisted evil Twisted evil Twisted evil



Τάσο θα ήθελα πολύ να σας βοηθήσω,μα ο χρόνος μου πλέον(λόγω της νέας μου δουλειάς)είναι αρκετά περιορισμένος Sad .Δε θα ρισκάρω λοιπόν να αναλάβω κάτι το οποίο μπορεί μη καταφέρω να τελειώσω. Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάϊ 2003, 14:01:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νέα λίστα:

GIANNIS206 -> Ηλεκτρονικά
pezomania -> ???
ady -> Αισθητικές βελτιώσεις - Περιποίηση Αυτοκινήτου
Alex -> Εισαγωγή κινητήρα & Λάδια
DimiP -> Ηχητικά/Ηλεκτρικά
ΝΙΚΟΣ -> Μηχανικά - Ανάρτηση - Φρένα - Μετάδοση - Προβλήματα
PoiSoNeR -> ???
shark_zak -> ???
lia206cc -> Προβλήματα
angelbaby -> Προβλήματα

Από εβδομάδα (λόγω έκτακτων υποχρεώσεων Evil ), θα έχετε νεώτερα.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αντώνης 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 25 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 171
Τόπος: Σαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2003, 16:07:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω ποσο θα χρειαστει αλλα εχω μαθει το 206 μου(επαγγελματικο)
απο εξω και ανακατωτα !
απο το ποσα κιλα χωραει(οχι στα χαρτια αλλα στην πραγματικοτητα)
τι προβλεπει ο νομος για τα επαγγελματικα(πιστεψε το εμαθα αφου εφαγα 2-3 κλησεις)
μερι και ιδιaiτεροτητες στα μηχανικα(μιας και που συγγενεις μου δουλευει σε συνεργιο που συνεργαζεται το club! Exclamation
μια προταση κανω,ακα σας αρεσει καλος Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2003, 18:04:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην νομίζετε πως το ξέχασα Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Ετοιμάζεται Wink Wink


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2003, 18:24:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Μην νομίζετε πως το ξέχασα Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Ετοιμάζεται Wink Wink


Aι να δουμε.... Rolling eyes


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2003, 22:15:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα εγω εχω φτιαξει ενα σκελετο για το θεμα εισαγωγη.. Αμα πιστευετε οτι κατι θελει αλλαγη η προσθηκη πειτε το..



-Τι θα κερδίσω και τι θα χασω απελευθερώνοντας το συστημα εισαγωγης;

Η ελευθερωση του συστηματος εισαγωγης μπορει να εχει ως αποτελεσμα την
¨
Αυξηση της αποκρισης
Αυξηση της ροπης
Αυξηση της ιπποδυναμης και
Μειωση της καταναλωσης υπο φυσιολογικη χρηση.

Αρνητικες παρενεργειες μπορει να ειναι:

Mειωση της ροπης και αυξησηθερμοκρασιας κινητηρα σε περιπτωση εισροφησης ζεστου αερα απ'το χωρο της μηχανης
Aυξηση της καταναλωσης σε οδηγηση με "βαρυ ποδι"
Aυξηση των στερεων σωματιδιων που καταληγουν στο θαλαμο καυσης ή στομωνουν τα μπεκ σε περιπτωση χρησης υπερ-ελευθερων φιλτρων
Aυξημενος θορυβος απ'τα διαφορα συστηματα εισαγωγης.



- Τι είναι η σκούπα, η φιλτροχοάνη, το βαρελακι και το φιλτρο μη αντικαταστασης;

Η φιλτροχοάνη είναι ένα φίλτρο αέρος πιο ελευθερο απ'το εργοστασιακο, αντικαθιστα ολο το φιλτροκουτι (ενα κουτι που περιεχει το εργοστασιακο φιλτρο) και λειτουργει ως εχει παιρνοντας αερα απ'το χωρο της μηχανης. Το σχημα ειναι κυλινδρικο, κωνικο ή καμια φορα συνδιασμός διαφορων σχηματων.

Σκουπα ειναι ενα πλαστικο περιβλημα στο οποιο τοποθετειται μεσα η φιλτροχοανη με σκοπο να την περιβαλλει και να την προστατεψει απο την ζεστη αφενος και αφετερου να αφησει μονο εναν διαδρομο εισροφησης αερα, συνηθως σε σημειο οπου υπαρχει μετωπικη εισροφηση απ'την κινηση του αυτοκινητου (οπως κοντα στον προφυλακτηρα) ετσι ωστε να δημιουργηθει πιεση μεσα στο συγκεκριμενο πλαστικο και ετσι να "σπρωχνεται" αερας μεσω της φιλτροχοανης, προς τη μηχανη.

Βαρελακι ειναι ενα ειδος φιλτροχοανης που υποσχεται προστασια απ'τη ζεστη. Θεωρητικα ειναι δυσκολο να επιτευχθει κατι τετοιο καθως η εισροφηση συνεχιζει να γινεται μεσα απο το ζεστο περιβαλλον της μηχανης.

Φιλτρο μη αντικαταστασης ειναι ενα φιλτρο παρομοιο με το εργοστασιακο σε διαστασεις αλλα εντελως διαφορετικο σε φιλοσοφια. Ετσι ενω το εργοστασιακο ειναι χαρτινο, φθηνο και με πυκνους πορους το αντικαταστασης αποτελειται συνηθως απο πολλαπλα επιπεδα γαζας τα οποια εχουν μεγαλυτερους πορους απ'το εργοστασιακο (αφηνοντας πιο ελευθερη διοδο αερα) και για να κατακρατησουν τα σωματιδια χρειαζονται να ειναι εμποτισμενα με ειδικα λαδια. Δεν αντικαθιστονται οταν γεμισουν οι ποροι, αλλα καθαριζονται και επαναχρησιμοποιουνται.


- Ποια ειναι τα πλεονεκτημα/μειονεκτηματα του καθενος;

Η φιλτροχοανη συνηθως λογω της μικρης αποστασης που διερχεται ο αερας μεχρι την "πεταλουδα" του γκαζιου εξασφαλιζει καλη αποκριση και ευστροφια του κινητηρα. Συνηθως ομως ο χωρος του κινητηρα στον οποια τοποθετειται την καθιστα ευαλωτη στο ζεστο αερα του αμεσου περιβαλλοντος της που σημαινει μειωση ροπης/ιπποδυναμης & αυξηση θερμοκρασιας κινητηρα. Αν επιλυθει το συγκεκριμενο προβλημα της ζεστης η φιλτροχοανη αποτελει μια φθηνη και αποτελεσματικη λυση. Συνηθως υπαρχει και μια αυξηση θορυβου που δινει εναν αγωνιστικο τονο στο αυτοκινητο.

Η σκουπα εχει το πλεονεκτημα οτι θεωρητικα τουλαχιστον δεσμευει μονο εξωτερικο/κρυο αερα. Πρακτικα ομως οι γρυλιες του 206 δεν αφηνουν οσο αερα χρειαζεται μια σκουπα και κατα συνεπεια δεν μπορει να αποδωσει στο μεγιστο. Ταυτοχρονα επειδη η ροη του αερα απο εξω προς το εσωτερικο της σκουπας δρα και σαν ψυκτικο μεσο για τα πλαστικα της σκουπας, η ελλειψη ροης στη συγκεκριμενη περιπτωση οδηγει σε σχεδον ταυτηση της θερμοκρασιας των πλαστικων της σκουπας με τη θερμοκρασια του εσωτερικου της μηχανης εξουδετερωνοντας ετσι το σκοπο λειτουργιας της, σε μετριες εως αργες ταχυτητες κινησης οπου δεν υπαρχει μεγαλη ροη αερα. Παντως οι περισσοτεροι που την εχουν τοποθετησει εχουν δει μια αυξηση σε αποδοση με απλη φιλτροχοανη ή την εργοστασιακη διαταξη. Η αυξηση θορυβου ειναι υπαρκτη σχεδον παντα ενω τα "ανοιγματα" του κινητηρα "χρωματιζονται" απο τον χαρακτηριστικο ηχο (γοοοοου--οοοο-οοπ) που παραγουν οι σκουπες.

Το βαρελακι εχει τα ιδια χαρακτηριστικα με τη φιλτροχοανη με την διαφορα οτι μπορει να συνοδευεται απο καποιου ειδους δευτερευον σωληνα ωστε να επιλυσει το προβλημα εισροφησης ζεστου αερα, μεταθετοντας το μερος εισροφησης σε καπου οπου υπαρχει μεγαλυτερη ποσοτητα κρυου αερα. Μπορει παλι να συνοδευεται απο θερμικες ασπιδες ή να περιβαλλεται απο μονωμενο κουτι. Απο αποψη αποδοσης οι αποψεις διαφερουν αναλογα με το βαρελακι και κατα συνεπεια δεν μπορει να βγει μια αντιπροσωπευτικη απαντηση για τη συγκεκριμενη κατηγορια.

Το φιλτρο μη αντικαταστασης εχει το πλεονεκτημα της αποφυγης της αμεσης επαφης αερα με το περιβαλλον της μηχανης και διατηρει τους διαδρομους εισροφησης του εργοστασιακου φιλτροκουτο. Αυτο σημαινει οτι δεν προκειται να υπαρξουν σημαντικες θετικες αλλαγες στην αποκριση καθως το μηκος των σωληνωσεων παραμενουν ιδιες. Απο αποψη ροπης/ιπποδυναμης οι διαφορες κυμαινονται σε μικρα επιπεδα αλλα υπαρκτα, μιας και ο αερας που εισροφαται σε αντιθεση με τις αλλες περιπτωσεις, ερχεται εξ'ολοκληρου εξω απ'το χωρο της μηχανης με αποτελεσμα να ειναι πιο κρυος.



- Γιατι παιζει ρολο αν ο αερας ειναι κρυος ή ζεστος;

Επειδη ο κρυος αερας ειναι πιο πυκνος περιεχει μεγαλυτερες ποσοτητες οξυγονου και ως εκ τουτου μπορει να χρησιμοποιηθει μεγαλυτερη ποσοτητα καυσιμου απ'τον ηλεκτρονικο εγκεφαλο στο μειγμα βεζνινης/αερα με αποτελεσμα να γινει οσο το δυνατον πιο δυνατη καυση αρα και να εχουμε αυξηση αποδοσης. Υπολογιζεται οτι για καθε 4 βαθμους κελσιου χαμηλοτερη θερμοκρασια περιβαλλοντος, η πυκνοτητα του αερα μεταβαλλεται ως προς το πυκνοτερο περιπου 1%.


- Υπαρχει περιπτωση να μου "στεγνωσει" ο κινητηρας ελευθερωνοντας την εισαγωγη;

Η θεωρία λεει πως οχι, διοτι ο εγκεφαλος του κινητηρα βασιζομενος σε διαφορους αισθητηρες οπως θερμοκρασια αερα, πυκνοτητα αερα, ροη αερα καθως και ελεγχου καυσαεριων και θεση πεταλουδας δινει παντοντε εντολη για τη καλυτερη δυνατη στοιχειομετρικη αναλογια. Το γεγονος αυτο επιβεβαιωνεται στην πραξη απο χρηστες σκουπας που κατεχουν λ-meter και συνεχιζουν να βλεπουν πλουσια μειγματα ακομα και με την τοποθετηση σκουπας. Εχουν αναφερθει ομως περιπτωσεις οπου χρηστες παραπονουνται οτι στις ψηλες στροφες το μοτερ δεν ειναι προθυμο. Μια εξηγηση μπορει να ειναι οτι ισως η αυξηση της υπολοιπης καμπυλης ροπης να εχει ανεβει δυσαναλογα πιο πολυ και ετσι να φαινεται οτι η αποδοση πεφτει οταν πλησιαζεται το φασμα των υψηλων στροφων.


- Πρεπει να βαλω ρυθμιστη πιεσης;

Ο εγκεφαλος θα μετραει παντα τις συνθηκες αερα για να υπολογισει τις αναγκες της μηχανης σε καυσιμο. Αν ερχεται παραπανω καυσιμο (λογω τοποθετησης ρυθμιστη) απ'οσο ζηταει πραγματικα ο εγκεφαλος τοτε μετα απο λιγο θα το εκλαβει σαν ανωμαλια και θα μειωσει κι'αλλο την παροχη βενζινης ετσι ωστε να διατηρειται παντα η καλυτερη αναλογια βενζινης/αερα.


- Με το σωληνακι των αναθυμιασεων τι πρεπει να κανω;

Το συγκεκριμενο σωληνακι καλο ειναι να ειναι συνδεδεμενο ετσι ωστε να λιπαινεται η πεταλουδα του γκαζιου και να απομακρυνονται οι εξατμισεις βενζινης/νερου που μολυνουν το λαδι.

- Ωραια ολα αυτα.. Αλλα εμενα ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ;

Εμεις δεν μπορουμε να αποφασισουμε τι θα βαλετε εσεις. Καθενας διαχειριζεται μονος του το πορτοφολι του και ως εκ τουτου εσεις αποφασιζετε για την τελικη επιλογη σας, αν και ποσο ειστε διατεθιμενοι να πληρωσετε. Αλλα οτι και αν επιλεξετε πρεπει να συνδιαζει:

Εισροφηση κρυου και μπολικου αερα, κατα το δυνατον.
Καλο φιλτραρισμα για αποφυγη προβληματων.
Τιμη/αποδοση: Αξιζουν π.χ 80.000 για 3 αλογα ή μηπως μπορουν να επιτευχθουν και με αλλους τροπους οικονομικοτερους;


- Δεν προτιθεμαι να δωσω λεφτα για την εισαγωγη.. Υπαρχει τιποτα που μπορω να κανω για να βελτιωσω καπως το ηδη υπαρχον εργοστασιακο συστημα μονος μου;

Υπαρχουν καποια πραγματα που μπορουν να γινουν οπως αγορα μονωτικου υλικου οπως υαλοβαμβακας, και χρηση του γυρω απο των σωληνα που παει απο φιλτροκουτο στη πεταλουδα αλλα και γυρω απ'το ιδιο το φιλτροκουτο. Αυτο γινεται για να προστατευτει το φιλτροκουτο απο τις θερμοκρασιες του περιβαλλοντος της μηχανης. Επισης μπορει να τοποθετηθει καποιο ειδος θερμομονωτικης πλακας μεταξυ ψυγειου και φιλτροκουτου ωστε να μην ζεσταινεται υπερμετρα το φιλτροκουτο. Ετσι θα εξασφαλιστει λιγο πιο κρυος αερας που σημαινει μικρη αυξηση αποδοσης με παραλληλα πολυ χαμηλο κοστος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2003, 02:13:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύ καλή προσπάθεια Άλεξ! Μπράβο σου! Thumb right


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2003, 04:33:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2003, 18:02:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραιος ο Alex Thumb right


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 08:21:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα σας!!! Εγώ προτίθεμαι να ασχοληθώ με τα ηχοσυστήματα και τις εξωτερικές αισθητικές βελτιώσεις! Πιστεύω πως θα βοηθήσω αρκετά μα και πως θα ανακαλύψω και αρκετά πράγματα που ψάχνω! Cool

Και αν κρίνετε βέβαια στην πορεία ότι η δουλειά μου είναι όχι και τόσο ικανοποιητική, με απαλλάσσετε των καθηκόντων μου! Confused Embarassed Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 13:07:08    Θέμα δημοσίευσης: Κι εγω ειμαι εδω! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο Οκτωβριο που κοβει και η δουλιτσα μπορω να βοηθησω οπως θελετε!
Στειλε μου mail με λεπτομερειες και θα κανω τα μεγιστα για να συμβαλλω εστω και λιγακι!


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανακοινώσεις - Ερωτήσεις - Παρατηρήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3926s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on