Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούλ 2004, 13:44:39 Θέμα δημοσίευσης: ROLAND GARROS: Σχετικά με τα προβλήματά μου... |
|
|
Όπως όλοι γνωρίζετε τα προβλήματα μου με το 206cc Roland garros που παρέλαβα στις 28/1 ξεκίνησαν στις 31/1! Από τότε έχουν περάσει 174 ημέρες.
Το αυτοκίνητο μου έχει παραμείνει σε συνεργεία για 76 ημέρες!!! ενώ τις υπόλοιπες 90 δεν λειτουργεί σωστά, είτε με προβλήματα οροφής, είτε με προβλήματα θερμοκρασίας, είτε με προβλήματα πρακτικά όπως φινιρίσματα, θόλωμα προβολέων, προβληματικά δέρματα, τριγμούς από παράθυρα και καθίσματα κλπ κλπ κλπ
Την Πέμπτη 15/7 παρέδοσα το αυτοκίνητο μου στην εταιρεία χρονομίσθωσης που το αγόρασα... Lion Rental (του ομίλου LION) μαζί με σχετική επιστολή που έκραζα ΟΟΟΟΟΛΑ τα service που έχω επισκευθεί (DAKAR, Καλλιαντάση και φυσικά LION HELLAS) και καταθέτοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζω καθημερινά με όλο το χάσιμο του χρόνου μου καθώς και το τελικό αποτέλεσμα που είναι οτι κάθε φορά που παραλαμβάνω το αυτοκίνητο μου το παραλαμβάνω χειρότερο από οτι το πήγα.
Φυσικά ταυτόχρονα είχε ενημερωθεί και η PEUGEOT Γαλλίας.
Το αποτέλεσμα ήταν:
1. Ο Γεν. Διευθυντής της Lion Rental, κος Ζαρκάδης, να μου διαθέσει αυτοκίνητο που ανήκει στην LION HELLAS. 206cc στο βασικό του εξοπλισμό.
2. Το αυτοκίνητο να επισκευασθεί για τελευταία φορά όπου θα λυθούν από ότι λένε όλα τα προβλήματα καθώς και επίσημη ενημέρωση από την εμπορική διεύθυνση της peugeot - Lion Hellas αλλά και από την Peugeot Γαλλιάς ότι είναι ενημερωμένοι ΟΛΟΙ οι τεχνικοί να λύσουν τα όποια προβλήματα.
Προς το παρόν οδηγώ ενά φρέσκο 206 cc Που κοπανάει απίστευτα... (τρόμαξα με την τελική ποιότητα της Peugeot.)
Αγαπητοί λοιπόν φίλοι,
Θέλω την γνώμη σας...
Αν παραμείνει έστω και ένα πρόβλημα στο αυτοκίνητο μου,. ποιές θα ήταν οι σωστές αντιδράσεις μου?!
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούλ 2004, 14:02:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσπαθώντας να είμαι αρκετά αντικειμενικός έχω να παρατηρήσω τα εξής.
Δεν γνωρίζω την συμπεριφορά των εξουσιοδοτημένων που αναφέρεις, αλλά η μέχρι στιγμής συμπεριφορά της αντιπροσωπείας (όχι συγκεκριμένων ανθρώπων) είναι αρκετά καλή.
Αφού σε έχουν διαβεβαιώσει ότι θα επισκευαστούν οι βλάβες, όλα φαίνονται μια χαρά.
Εγώ θα σε παρακαλέσω σε αυτή εδώ την ενότητα να μας περιγράψεις ακριβώς τα προβλήματά που σου παρουσιάζει το αυτοκίνητο ώστε να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε και εμείς και να βγάλουμε και μια άκρη.
Το λέω γιατί ο τρόπος που έχεις γεμίσει θεματικές ενότητες στο Forum δείχνει κάπως περίεργα... να τα μαζέψουμε όλα εδώ και να το εξετάσουμε καλύτερα.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούλ 2004, 15:36:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας επισυννάπτω λοιπόν την επιστολή που έστειλα στην SIXT - LION RENTAL!
"Όπως γνωρίζετε η εταιρεία μας έχει μισθώσει από τις 28/1/2004 το όχημα με αριθμό κυκλοφορίας ΖΜΡ-9712 μάρκας Peugeot μοντέλου 206cc Roland Garros. (αριθμός πλαισίου VF32DNFUF43691825)
Από την 1η Φεβρουαρίου αντιμετωπίζουμε προβλήματα που αφορούν την ποιότητα λειτουργίας του αυτοκινήτου και φυσικά από την πρώτη μέρα προβλήματα στην ποιότητα φινιρίσματος.
Για να γίνω πιό συγκεκριμένος από την 1η Φεβρουαρίου έχω αντιμετωπίσει:
Τρείς μέρες μετά την αγορά του αυτοκινήτου, χάλασε τελείως το σύστημα ανοίγματος / κλεισίματος της ηλεκτρικής οροφής.
Το αυτοκίνητο μπήκε στην αντιπροσωπεία της DAKAR όπου και παρέμεινε εκεί για 17ημέρες ενώ εγώ κινούμουν με διάφορα αυτοκίνητα υποτιθέμενου ισου κυβισμού και αξίας από τον στόλο της Sixt αλλά και με το προσωπικό μου αυτοκίνητο.
Παραλαμβάνω το αυτοκίνητο χωρίς κανένα πρόβλημα με ένα νέο βαθούλωμα στο μπροστά αριστερό φτερό και με άριστη στεγανοποίηση καθώς και ενημερώνομαι οτι αλλάχθηκε ένας από τους διακόπτες οροφής και ότι έχει γίνει παραγγελία για πλεξούδα οροφής η οποία θέλει άλλες δέκα μέρες για να έρθει από Γαλλία.
Επισκέπτομαι το συνεργείο δεκαπέντε μέρες μετά όπου εκεί ανακαλύπτουν ότι το ραντεβού που είχα κλείσει δεν ήταν επαρκές για να γίνει ολόκληρη η διαδικασία αλλαγής της πλεξούδας όπου και κλείνω νέο ραντεβού για μια βδομάδα μετά.
Ξαναεπισκέπτομαι το συγκεκριμένο συνεργείο, ανοίγουν καρτέλα εργασιών και την ίδια μέρα με ενημερώνουν ότι έχει έρθει λάθος πλεξούδα!
Μετά από περίπου ένα μήνα αλλάζεται η πλεξούδα επιτυχώς και φτιάχνουν το φτερό που είχαν χτυπήσει! Τότε αρχίζουν οι κλασσικοί τριγμοί και φυσικά το φτερό έχει γίνει ΧΑΛΙΑ με τόνους διαφορετικό χρώμα και φινίρισμα... που άσχετος θα το έκανε καλύτερα.
Ξανά ραντεβού και ξανα παραμονή μέσα το αυτοκίνητο. Ξανά κινήθηκα με άλλο αυτοκίνητο του στόλου σας. Οι τριγμοί σταματάνε, αρχίζει να βάζει νερά.
Ταυτόχρονα το αυτοκίνητο ακινητοποιείται λόγω αυξημένης θερμοκρασίας και ξαναπηγαίνει στην Dakar για έλεγχο και αντικατάστασης της βλάβης καθώς και για έλεγχο «φλατζών»
Δυστυχώς η SIXT χάνει το δεύτερο κλειδί στην όλη διαδικασία και δεν μπορεί να επαναπρογραμματιστεί το αυτοκίνητο στο νέο πρόγραμμα.
Έτσι παραμένει μέσα άλλες δέκα μέρες μέχρι να έρθει νέο κλειδί από Γαλλία.
Μέσα σε όλο αυτό το χάος ενημερώνομαι από διάφορα sites στο διαδίκτυο για τις πιθανές βλάβες των αυτοκινήτων Peugeot και βρίσκω μόνος μου τα ανταλλακτικά που πρέπει να αλλαχθούν όπου τα υποδεικνύω στον Καλλιαντάση και αντικαθιστα το πρώτο επείδη το δεύτερο δεν υπήρχε.
Το αυτοκίνητο σταματάει να αναγράφει STOP CONTROL στις ενδείξεις του και όλα δουλεύουν ρολόι, εκτός του ότι η δεύτερη σκάλα βεντιλατέρ ανοίγει στους 108 βαθμούς αντι 99 που πρέπει.
Έρχεται το δεύτερο ανταλλακτικό που έχω υποδείξει, αλλάζεται και σταματούν ΟΛΑ τα προβλήματα θερμοκρασίας. Τελικά το δεύτερο κλειδί δεν χρειάστηκε παρόλο οτι μου παρόπλησε το αυτοκίνητο για δέκα μέρες!
Θεωρώ ότι στην DAKAR δεν έχουν ιδέα από οροφές οπότε επισκέπτομαι και τον Καλλιαντάση όπου είχαν βοηθήσει αρκετά για το πρόβλημα της θερμοκρασίας.
Το αυτοκίνητο παραμένει μέσα 4 μέρες! Το παραλαμβάνω όσο πιο βρώμικο έχει υπάρξει ποτέ, όπου και με την παραλάβη του το πλένω.
Μόνο μέσα πήγα να το πλύνω... μέσα έξω το έπλυνα ήθελα δεν ήθελα!!! Έβαζε ποσότητες νερού που γέμιζαν ποτήρια!
Ξαναεπισκέπτομαι τον Καλλιαντάση φανερά εκνευρισμένος το επόμενο πρωί οπού η απάντηση που μου δίνει είναι «Να το πας εκεί που το πήρες!!!»
Έτσι μετά από αυτή την «παρότρυνση» του υπευθύνου του Καλλιαντάση, επικοινωνώ με τον κ. Σταυράκη στην SIXT να κανονίσουμε ραντεβού στην LION! Καλό θα ήταν να επισημάνω πως το προσωπικό μου γραφείο είναι στον Άλιμο και η κατοικία μου στο Παγκράτι!
Παρόλη την τεράστια διαδρομή επισκέπτομαι την Lion και τον κ. Νασερί!
Ενημερώνω για όλα τα προβλήματα που έχω με το αυτοκίνητο όπως ενημέρωνα και όλα τα υπόλοιπα συνεργεία τα οποία δεν περιορίζονται μόνο στην οροφή απλώς όλοι οι αλλοί δεν έκαναν κάτι άξιο αναφοράς όποτε και παρέμεναν.
Τα προβλήματα είναι :
1. Κυλίδα άσπρη στο κάτω μέρος του δερμάτινου καθίσματος του οδηγού.
2. Τρίξιμο καθίσματος οδηγού
3. Τρίξιμο και των δύο μπροστινών τζαμιών
4. Φανός ομίχλης αριστερός θόλωνε όταν το έπλενα
5. Κόμπιασμα στο φρενάρισμα
6. Τραβάει δεξιά
7. Καθρέπτες αναδιπλούμενοι που χοροπηδάνε όταν κλείνουν.
Αφήνω λοιπόν το αυτοκίνητο με όλες αυτές τις σημειώσεις στην καρτέλα την προηγούμενη Τρίτη 6/7 με ενημέρωση από τον Νασερί ότι την Παρασκευή 9/7 θα είναι έτοιμο. Παραλαμβάνω από τον κ. Σταυράκη ένα Peugeot 206cc τετραετίας με 42000 χλμ.
Την Πέμπτη, απέναντι από τα γραφεία σας στον Κηφισό, σκάει το λάστιχο (πίσω αριστερά) χωρίς καμία αιτία με ταχύτητα 110χλμ/ωρα!!! Ενημερώνω τον κ. Σταυράκη και επισκέπτομαι ξανα την SIXT όπου παραλαμβάνω ένα 307 SW !
Κάνω 1 ½ ώρα να παρκάρω στο Παγκράτι λόγω όγκου και ενημερώνω την GELATLY ότι το αυτοκίνητο που μου παρέχει δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες μου. Την Παρασκευή επισκέπτομαι το συνεργείο της LION υποτίθεται για να παραλάβω το αυτοκίνητο στο οποίο απλώς είχαν αλλαχτεί τακάκια και είχε γίνει υποτιθέμενη ευθυγράμμιση! 3 μέρες εγώ πεδευόμουν με άλλα αυτοκίνητα και κινδύνευα με κακά λαστίχα για να αλλάξουν απλώς... τα τακάκια!?!
Ζητάω από τον κ. Νασερί να μου δώσει για το Σαββατοκύριακο το αυτοκίνητο μου διότι έχω κανονίσει ταξίδι. Απάντηση του « αν το πάρεις μην το ξαναφέρεις!!» Ζητάω την απάντηση του γραπτώς και φυσικά αρνείται να την δώσει.
Επισκέπτομαι τον κ. Σταυράκη πραγματικά δυσαρεστημένος για πολλοστή φορά από την ποιότητα, την εξυπηρέτηση και την ταχύτητα της LION HELLAS.
Την ίδια στιγμή που ψάχνει αυτοκίνητο, δέχομαι κλήση από τον Νασερί ο οποίος μου λέει οτι μπορώ να παραλάβω το αυτοκίνητο μου και να το επιστρέψω την Δευτέρα!
Αισθάνομαι ήδη πολύ τυχερός!
Παραλαμβάνω το αυτοκίνητο μου χωρίς να κλείσει κανείς την καρτέλα εργασίων και πάω το ταξίδι μου. (Δεν αναρωτιέμαι σε πιθανό έλεγχο από ΣΔΟΕ αν δεν βρισκόταν το αυτοκίνητο μου μέσα στα καταμετρημένα αυτοκίνητα τι θα μπορούσε να συμβει...)
Τράβαει ακόμη δεξιά...
Επιστρέφω την Δευτέρα το πρωί όπου παραλαμβάνει ξανά το αυτοκίνητο μου ο Νασερί.
Παίρνω το ίδιο Peugeot 206cc τετραετίας με 42500 χλμ. Με αλλαγμένα ελάστικα!
Χτες Τρίτη Παραλαμβάνω το αυτοκίνητό μου!!! Ζητάω αναφορά εργασιών όπου ενημερώνομαι ξεχωριστά για μηχανολογικά προβλήματα και προβλήματα που αφορούν φανοποιία.
Κάνουμε δοκιμή διότι ο υπεύθυνος εκεί δεν βρίσκει το κόμπιασμα στο φρένο. Εγώ το βλέπω ενω οδηγεί εκείνος αλλά εκείνος λέει οτι δεν κάνει τίποτα...
1. Το δέρμα στο κάθισμα το ίδιο.
2. Τα τζάμια τρίζουν,
3. Η οροφη κοπανάει ΠΟΛΥ περισσότερο
4. Το κάθισμα τρίζει
5. Οι καθρέπτες ενημερώθηκα ότι έτσι κοπανάνε
6. Το Φανάρι αλλάχθηκε
7. Και η οροφή δεν βάζει πια νερά!
Παίρνω το αυτοκίνητο μετά από 2 ώρες μέσα στο συνεργείο και επειδή τα τζάμια μέσα έξω και γενικά όλο το αυτοκίνητο είναι πιο βρώμικο από ποτέ πάω να το πλύνω!
ΜΠΑΖΕΙ ΝΕΡΑ ΑΚΟΜΗ!!!
Και το αποκορύφωμα είναι ότι στην μεση κατανάλωση μου γράφει 16,8λιτρα/100χλμ!
Ανοίγω το παράθυρο και το αυτοκίνητο μουγκρίζει. Επισκέπτομαι το πρώτο συνεργείο που βλέπω και μου ξαναβάζουν το φιλτρο αερός στη θέση του!!!!
Δεν ξέρω τι να ζητήσω και τί να πω?!
Συνολικά από τις περίπου 180 ημέρες που έχω το αυτοκίνητο, τις 76 έχει παραμείνει σε συνεργεία και άλλες 100 δεν λειουργεί σωστά!
Κανείς δεν μπορεί να κοστολογίσει τον χρόνο που έχω χάσει στα συνεργεία σας και φυσικά την ταλαιπωρία.
Παρακαλώ ενημερώστε με το συντομότερο δυνατό για τις προθέσεις σας ώστε να προβώ σε κάθε νόμιμο μου δικαίωμα!
Με τις καλύτερες προθέσεις ...
"
Οποιοσδήποτε σχολιασμός είναι φυσικά δεκτός...
Πάλι θα ρωτήσω φυσικά αν δεν φτιαχτεί... τι προτίνετε να κάνω.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούλ 2004, 16:44:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλο ειναι να ρωτησεις δικηγορο μαλλον θα τον χρειαστεις.......
επισης καλο ειναι οταν το παρεις να ζητησεις γραπτη απαντητικη επιστολη του νασερι οτι επιδιορθωσε τις βλαβες και αν εχεις φιλο δικηγορο παρτον μαζι σου να ειναι εκει η αλλιως απαιτησε απο σιξτ να υπαρχει καποιος εκει ο οποιος θα πιστοποιησει επιτοπου μαζι σου οτι λυθηκαν τα προβληματα.αλλιως μην το παρεις ...........
το δευτερο βαντιλατερ δεν ανοιγει στους 100κατι?
2.0 η 1.6 ειναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούλ 2004, 16:53:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πω πω φιλε μου...
και νομιζα πως εμεις ειχαμε προβληματα...
πολλα απο αυτα που λες εμεις τα εχουμε αποδεχθει σαν ποιοτητα του αμαξιου και δεν τρελενομαστε...
στην τελικη καποιοι μικροτριγμοι "επιτρεπονται" απο ενα αμαξι των 20 χιλιαδων που το παιρνεις με τοσα εξτρα απο γαλλικη εταιρια...
προσωπικα αυτο που ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ειναι η κοροιδια και η αδιαφορια...
εμενα αυτα που με ενοχλουν ειναι τα ηλεκτρικα προβληματα και μηχανολογικα προβληματα γιατι στην τελικη αυτα ειναι που καθοριζουν και την ασφαλεια μας χρησιμοποιοντας το αμαξι...
δεν μπορω να πω πολλα παραπανω διοτι το αμαξι εχει ξεφυγει τελειως απο τα πλαισια του εργοστασιακου...
παντως για παρηγορια να πω πως τα παρακατω προβληματα τα εχουμε και εμεις... (ασχετα αν το αμαξι εχει πειραχθει)...:
1. οροφη που μπαζει
2. χαλια ακαμψια
3. παραθυρα που χτυπανε
4. βασεις μοτερ που αλλαχτηκαν απο εγγυηση
5. προβληματα με τον θερμοστατη και το ψυγειο
6. antipollution fault πριν καν πειραχτει
7. ψιλοπροβληματα με το σασμαν (ιδιως απο 1η σε 2α) ωστοσο δεν προλαβαμε να το αλλαξουμε στην εγγυηση μιας και το σκαλισαμε... (τωρα πια δεν μας μοιαζει μιας και εχει αναβαθμιστει σημαντικα)
8. καμμενος αισθητηρας λ οταν ακομα το αμαξι ηταν νορμαλ
9. σπασμενη βαζη παγουριου παραφλου του ψυγειου την δευτερη κιολας εβδομαδα που το πηραμε...
προσωπικα σε φιλους προτεινω να μην το παρουν, ή ακομα και τον μεγαλο του αδερφο το 307 CC μιας και εχει τα ιδια τουλαχιστο μηχανικα και ηλεκτρολογικα προβληματα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
smaraghi Μέλος

 Peugeot 206 1.1 color line
Ένταξη: 07 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούλ 2004, 17:23:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κι ο θεός φοβέρα θέλει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 09:31:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | καλο ειναι να ρωτησεις δικηγορο μαλλον θα τον χρειαστεις.......
επισης καλο ειναι οταν το παρεις να ζητησεις γραπτη απαντητικη επιστολη του νασερι οτι επιδιορθωσε τις βλαβες και αν εχεις φιλο δικηγορο παρτον μαζι σου να ειναι εκει η αλλιως απαιτησε απο σιξτ να υπαρχει καποιος εκει ο οποιος θα πιστοποιησει επιτοπου μαζι σου οτι λυθηκαν τα προβληματα.αλλιως μην το παρεις ...........
το δευτερο βαντιλατερ δεν ανοιγει στους 100κατι?
2.0 η 1.6 ειναι? |
1.6 Και το Βεντιλατέρ άνοιγε στους 108 - 109 βαθμούς, τώρα 101 το πολυ 102. Επίσης... πλέον δεν επιμελείται ο Νασερί το αυτοκίνητο μου αλλά ο Λύρας (Τεχνικός Διευθυντής Peugeot Hellas)!
Αν με ενημέρωσαν οι πηγές που έχω σωστά, ο Νασερί βρέθηκε ΠΟΛΥ εκτεθημένος όταν την Τρίτη 13/7 υποτίθεται οτι μου παρέδωσε αυτοκίνητο έτοιμο και Πέμπτη 15/7 επιστράφηκε στα ίδια χάλια και χειρότερα.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 09:49:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | πω πω φιλε μου...
και νομιζα πως εμεις ειχαμε προβληματα...
πολλα απο αυτα που λες εμεις τα εχουμε αποδεχθει σαν ποιοτητα του αμαξιου και δεν τρελενομαστε...
στην τελικη καποιοι μικροτριγμοι "επιτρεπονται" απο ενα αμαξι των 20 χιλιαδων που το παιρνεις με τοσα εξτρα απο γαλλικη εταιρια...
προσωπικα αυτο που ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ειναι η κοροιδια και η αδιαφορια...
εμενα αυτα που με ενοχλουν ειναι τα ηλεκτρικα προβληματα και μηχανολογικα προβληματα γιατι στην τελικη αυτα ειναι που καθοριζουν και την ασφαλεια μας χρησιμοποιοντας το αμαξι...
δεν μπορω να πω πολλα παραπανω διοτι το αμαξι εχει ξεφυγει τελειως απο τα πλαισια του εργοστασιακου...
παντως για παρηγορια να πω πως τα παρακατω προβληματα τα εχουμε και εμεις... (ασχετα αν το αμαξι εχει πειραχθει)...:
1. οροφη που μπαζει
2. χαλια ακαμψια
3. παραθυρα που χτυπανε
4. βασεις μοτερ που αλλαχτηκαν απο εγγυηση
5. προβληματα με τον θερμοστατη και το ψυγειο
6. antipollution fault πριν καν πειραχτει
7. ψιλοπροβληματα με το σασμαν (ιδιως απο 1η σε 2α) ωστοσο δεν προλαβαμε να το αλλαξουμε στην εγγυηση μιας και το σκαλισαμε... (τωρα πια δεν μας μοιαζει μιας και εχει αναβαθμιστει σημαντικα)
8. καμμενος αισθητηρας λ οταν ακομα το αμαξι ηταν νορμαλ
9. σπασμενη βαζη παγουριου παραφλου του ψυγειου την δευτερη κιολας εβδομαδα που το πηραμε...
προσωπικα σε φιλους προτεινω να μην το παρουν, ή ακομα και τον μεγαλο του αδερφο το 307 CC μιας και εχει τα ιδια τουλαχιστο μηχανικα και ηλεκτρολογικα προβληματα... |
Αγαπήτε Κouzman,
Επείδη δεν τυχαίνει να είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο αλλά το 9ο (ναι ναι τα αλλάζω συχνα) τα προβλήματα που έχω εντωπίσει κάθε άλλο από φυσιολογικά μου φαίνονται.
Από τα χέρια μου έχουν περάσει SMART, Opel, SEAT, Renault, Audi, ΒΜW, Fiat αλλά σε διαβεβαιώνω ούτε το PUNTO GT που είχα το 97 δεν έβγαλε τόσα προβλήματα.
Στη δε Renault μιας που μιλάμε για ανταγωνιστικό αυτοκίνητο... megane cabrio δεν υπήρχε ΚΑΝΕΝΑ απολύτως πρόβλημα εκτός του οτι λόγω οικονομικών μου αγοράσθηκε χωρίς ηλ. κουκούλα και πουλήθηκε μετά απο 8 μήνες... ΤΟΣΟ μέρα με τη νύχτα είναι οι δύο εταιρείες?
Εντάξει, για 20000 το αμαξάκι δεν περίμενα να έχει την ακαμψία του ΤΤ ούτε της CLK!
Άλλά αφού έχει τα Γ****α τα δερμάτινα, δεν οφείλει να τα έχει σωστά... και εντάξει, ας μην τα έχει, δεν μπορεί να αλλαχθεί στο τσακ μπαμ? πρέπει να γυρίσω την Peugeot ανάποδα για να βρεθεί λύση?
Επίσης τα παράθυρα... Αστα να χτυπάνε, λογικό είναι η ακαμψία φταίει... ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΙΖΟΥΝ
?!
Προβλήματα θερμοστάτη? οκ αφού είναι τόσο διαδεδομένα γιατι δεν αλλάζουν 3 μέρη κατ'ευθείαν αλλά περιμένουν να κάψει φλάτζα?
ΚΑι με το κιβώτιο είχα πρόβλημα από την πρώτη μέρα. Σε κατέβασμα από 3ή σε 2ά κούρευε οτι έβρισκε... Τουλάχιστον αυτό φτιάχτηκε στις πρώτες 17 μέρες που παρέμεινε το αμάκι μου στην DAKAR...
Όσο για τα νερά, οκ να βάλει στα δυο χρόνια, άντε λόγω καλής του τιμής και φουλ εξοπλισμού του να βάλει στον ένα χρόνο... αλλα στους 4 μήνες?! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
Και ξαναρωτώ, αν δεν το φτιάξουν... ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?
Λέτε μιας που έχει μεικτή ασφάλεια... να περάσει καμια νταλίκα από πάνω αφού αφεραίσω ενισχυτές και subακι?
Όσο για το 307cc... το έχει ο κολλητός μου, ο οποίο είναι και ο δικηγόρος μου και το μόνο που του κάνει είναι ένας τριγμός από ένα λαστίχακι πάνω στο κλείστρο οροφής και το οποίο θα τοποθετηθεί μόλις επισκεφθεί service. Τιποτα το ενοχλητικό και τίποτα το κοινό με τον κουβά μου
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 10:05:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα ήθελα να σου πω κάτι ..
Εφόσον έχει τόσα προβλήματα το αυτοκίνητό σου , ο δικηγόρος σου δεν σου συνέστησε να τους το πάς πίσω και να τους πεις πως δεν το θέλεις πια το αυτοκίνητο ? Υπάρχει κάποιος νόμος , δεν θυμάμαι ποιός αυτή τη στιγμή , μπορείς όμως να ρωτήσεις το δικηγόρο σου να σου πει , που έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις το αυτοκίνητο.
Επίσης , αντί να ταλαιπωρείσαι τόσο πολύ ... γιατί δεν το πουλάς μέσα από την αντιπροσωπεία και να πάρεις άλλο? Εξάλλου είπες πως αυτό είναι το 9ο αυτοκίνητο που αλλάζεις ....
Δεν είναι καλύτερα από το να χαλιέσαι τόσο καιρό με ένα αμάξι που σου σπάει τα νεύρα ?
 Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 10:16:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ηθελα να κάνω συνοπτικά ένα μήνυμα, το ξεκίνησα χθες, δεν το τελειώσα και κάποια στιγμή το έχασα. Θα επανέλθω μέσα στην ημέρα.
Πάντως τα προβλήματα που έχει το παιδί ΔΕΝ είναι στην ουσία με το αυτοκίνητο, αλλά με την εξυπηρέτηση.
Επίσης κανένα από τα προβλήματα που του έχει παρουσιάσει δεν είναι σοβαρό και γι'αυτό τον λόγο επουδενί δεν μπορεί να απαιτήσει την αντικατάστασή του.
Είναι μικρά και ψιλά πραγματάκια που απλώς χρειάζονται ρύθμιση (ούτε καν αντικατάσταση)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 10:28:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vasso έγραψε: | Θα ήθελα να σου πω κάτι ..
Εφόσον έχει τόσα προβλήματα το αυτοκίνητό σου , ο δικηγόρος σου δεν σου συνέστησε να τους το πάς πίσω και να τους πεις πως δεν το θέλεις πια το αυτοκίνητο ? Υπάρχει κάποιος νόμος , δεν θυμάμαι ποιός αυτή τη στιγμή , μπορείς όμως να ρωτήσεις το δικηγόρο σου να σου πει , που έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις το αυτοκίνητο.
Επίσης , αντί να ταλαιπωρείσαι τόσο πολύ ... γιατί δεν το πουλάς μέσα από την αντιπροσωπεία και να πάρεις άλλο? Εξάλλου είπες πως αυτό είναι το 9ο αυτοκίνητο που αλλάζεις ....
Δεν είναι καλύτερα από το να χαλιέσαι τόσο καιρό με ένα αμάξι που σου σπάει τα νεύρα ? |
To πρόβλημα μου αυτό καθέ αυτό δεν είναι το αυτοκίνητο. Σαν σύνολο εξοπλισμού, αισθητικής, κρατημάτων φρένων, design κλπ κλπ πάλι αυτό θα επέλεγα. Το πρόβλημα μου είναι οτι κανείς δεν μπορεί να μου λύσει αυτά τα άπειρα προβλήματα που με ταλαιπωρούν.
Το αμάξι δεν σπάει ποτέ τα νεύρα... Όλα μου τα αυτοκίνητα είχαν μαλακιούλες που σε έτρεχαν για το πρώτο δίμηνο (μέχρι και απο ημιαξώνιο με άφησε το Α3 στο δρόμο τον πρώτο μήνα... από τότε και για 3 χρόνια ούτε λαμπάκι δεν έχει καεί όμως...). Στο SEAT ΙΒΙΖΑ 2001 σε μιά κοντρούλα πήρα το κιβώτιο στα χέρια στα 8000χλμ. Αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας ήταν LEON 20VT για όσες μέρες φτιαχτεί καθώς και εγγύηση κιβωτίου ταχυτήτων εφ όρου ζωής!.
Ολά τα προβλήματα σοβαρά ή όχι είχαν λυθεί μέσα σε μία βδομάδα το πολύ δύο σε όλες τις άλλες αντιπροσωπείες... Στην peugeot αντι να λύνονται... πολλαπλασιάζονται!!!
Εκεί είναι το πρόβλημά μου.
Και ξαναρωτώ όπως και σε κάθε αλλό msg μου...
Αν δεν το φτιάξουν και αυτή τη φορά... Τι να κάνω?
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 10:49:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως σου είπα και πριν ... υπάρχει κάποιος νόμος ο οποίος σου δίνει το δικαίωμα να επιστρέψεις το αυτοκίνητό σου από εκεί που ήρθε.
Ένας φίλος , αγόρασε το Stilo πριν από κάτι μήνες και του δημιουργούσε συνεχώς προληματάκια , όχι κάτι το πολύ ουσιαστικό ... μέχρι που δημιουργήθηκε κάτι στο κιβώτιο ταχυτήτων και αυτό που έκανε ήταν να τους πάει πίσω το αυτοκίνητο και να απαιτήσει την αντικατάστασή σου , πάντα βέβαια χρησιμοποιώντας κάποιο συγκεκριμένο νόμο .
Ρώτησε όπως σου είπα το δικηγόρο σου , αν σε συμφέρει , να το κάνεις αυτό .....
Αλλιώς ??? και εγώ είχα στείλει email στη Γαλλία και μου απάντησαν πως υπεύθυνοι για να λύσουν το πρόβλημά μου ήταν η LION HELLAS.
Βρές άκρη !!!
Είναι όλοι τους για τα πανηγύρια .
Πάντως , χαλάρωσε και λίγο με αυτά τα τριξίματα γιατί θα σου φάνε τη ζωή ...
Δεν αξίζει πιστεύω ....
όλα σίδερα είναι ! 
 Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 11:09:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως η αντιπαραβολη που εκανες με το renault megane cabrio, επειδη εχουμε και αυτο το αμαξι (1.4 16v authentic) απλα θα πω πως ειναι η μερα με την νυχτα...
ναι μεν ειναι πιο αργο και προφανως γιατι ειναι 1.4 (μετρημενο στα 104 αλογα) και δεν εχει τοσο πλουσιο εξοπλισμο, αλλα η συνολικη εικονα του αυτοκινητου ειναι μακραν καλυτερη απο αυτη του 206...
επισης να σημειωσω πως οταν πηραμε το 206 με κοστος 20 χιλιαρικα το 14αρι το megane κοστιζε 25μισυ χιλιαρικα... χωρις δερματα, με απλο a/c, υφασματινη ηλεκρικη κουκουλα...
ωστοσο τωρα υστερα απο αρκετη συμβιωση και με τα δυο καταλαβαινω την διαφορα...
για μενα το ιδανικο θα ηταν το megane με το μοτερ του 206...
τα πλαισα των δυο διαφερουν οσο η μερα με την νυχτα... το megane υστερα απο 89500 χλμ με 45αρια λαστιχα, αναρτηση κουτσουρο και με μονο την προσθηση μιας εμπρος θολομπαρας καπανα ποοοολυ λιγοτερο απο οτι το 206 απειραχτο μετα απο 2 μηνες συμβιωσης...
αυτα...
και οσον αφορα την εξυπηρετηση των συνεργειων και της αντιπροσωπειας ενα θα πω... την πο***ια για το πως κανουμε το 14αρι μοτερ 16αρι χωρις να το παρει κανεις χαμπαρι μου το ειπε ο πωλητης της αντιπροσωπειας... χωρια τα ποσα ανταλλακτικα εχουμε περασει στην εγγυηση 1 και 2 χρονια αφοτου εχει λειξει... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 11:34:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά μήπως όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της PEUGEOT μαζί με τη LION (of course) ανήκουν σε κάποια μεγάλη ενωμένη οργάνωση???????????????????????????????? σε κάποια αίρεση ας πούμε ?????????
Δεν εξηγείται αλλιώς ..........
Εδώ ρε παιδιά ... σε μένα μου χάλασε το ψαλίδι , μέσα στην εγγύηση και πήγα στην Automotivo να μου το αλλάξουν και ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ , γιατί ήταν λέει αναγκασμένοι να φωτογραφίσουν το χαλασμένο ψαλίδι και να το στείλουν email στη Lion για να την εγκρίνουν ....... και δεν την ενέκριναν γιατί στη φωτογραφία φαινόντουσαν πως φορούσα άλλα ελατήρια από αυτά της Peugeot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fist: :fist: :fist:
 Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 11:42:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρα... τι κάνουμε?τα πετάμε λόγω αντιπροσωπείας ή καθε φορά που θα βγάζουν πρόβλημα θα αγοράζουμε καινούργια?
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 12:19:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vasso έγραψε: |
Εδώ ρε παιδιά ... σε μένα μου χάλασε το ψαλίδι , μέσα στην εγγύηση και πήγα στην Automotivo να μου το αλλάξουν και ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ , γιατί ήταν λέει αναγκασμένοι να φωτογραφίσουν το χαλασμένο ψαλίδι και να το στείλουν email στη Lion για να την εγκρίνουν ....... και δεν την ενέκριναν γιατί στη φωτογραφία φαινόντουσαν πως φορούσα άλλα ελατήρια από αυτά της Peugeot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fist: :fist: :fist: |
Δεν νομίζω οτι υπάρχει κάποιο σχέδιο συνομωσίας. Απλά ο επαγγελματισμός, που πηγάζει απο διάφορες συνιστώσες (γνώσεις, εξυπηρέτηση, όρεξη για δουλειά, ενδιαφέρον για τον πελάτη), είναι κάτω απο τον μέσο όρο της αγοράς. Θα το θεωρήσω τυχαίο γεγονός ότι αυτά συμβαίνουν στην Peugeot και μάλιστα σε όλο τους το δίκτιο. Το χειρότερο όλων είναι όμως οτι δεν κάνουν τίποτα για να το διορθώσουν. Αυτό σημαίνει... α. Δεν γνωρίζουν το πρόβλημα (εθελοτυφλούν)
β. Βολεύονται, να είναι στο κάτω του μέσου όρου επίπεδο, βγάζοντας χρήμα απο τσέπες και όχι ΠΕΛΑΤΕΣ
γ. Αδυνατούν να το λύσουν (δεν υπάρχει ρευστό ή δεν υπάρχει βούληση).
Και για να αναφερθώ στο ερώτημα του συνclubίτη μας, λέω πως ακολουθόντας ΜΟΝΟ την νομική οδό (με όλα τα κενά της) θα βρεί την λύση που θα του υποδειχθεί.
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 12:56:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια ιστορία που μας δείχνει το πως αντιμετοπίζουν κάποιες ΕΤΑΙΡΙΕΣ τους πελάτες τους.
"Μόνον κοιτάζοντας το φως, αντιλαμβάνεσε το απόλυτο τίποτα που βρίσκεται στο σκοτάδι"
A complaint was received by the Pontiac Division of General Motors:
"This is the second time I have written you, and I don't blame you for not answering me, because I kind of sounded crazy, but it is a fact that we have a tradition in our family of ice cream for dessert after dinner each night. But the kind of ice cream varies so, every night, after we've eaten, the whole family votes on which kind of ice cream we should have and I drive down to the store to get it. It's also a fact that I recently purchased a new Pontiac and since then my trips to the store have created a problem. You see, every time I buy vanilla ice cream, when I start back from the store my car won't start. If I get any other kind of ice cream, the car starts just fine. I want you to know I'm serious about this question, no matter how silly it sounds: 'What is there about a Pontiac that makes it not start when I get vanilla ice cream, and easy to start whenever I get any other kind?'"
The Pontiac President was understandably skeptical about the letter, but sent an engineer to check it out anyway. The latter was surprised to be greeted by a successful, obviously well-educated man in a fine neighborhood. He had arranged to meet the man just after dinner time,
so the two hopped into the car and drove to the ice cream store. It was vanilla ice cream that night and, sure enough, after they came back to the car, it wouldn't start.
The engineer returned for three more nights. The first night, the man got chocolate. The car started. The second night, he got strawberry. The car started. The third night he ordered vanilla.
The car failed to start.
Now the engineer, being a logical man, refused to believe that this man's car was allergic to vanilla ice cream. He arranged, therefore,to continue his visits for as long as it took to solve the problem. And toward this end he began to take notes: he jotted down all sorts of data, time of day, type of gas used, time to drive back and forth, etc.
In a short time, he had a clue: the man took less time to buy vanilla than any other flavor. Why? The answer was in the layout of the store.
Vanilla, being the most popular flavor, was in a separate case at the front of the store for quick pickup. All the other flavors were kept in the back of the store at a different counter where it took considerably longer to find the flavor and get checked out.
Now the question for the engineer was why the car wouldn't start when it took less time. Once time became the problem -- not the vanilla ice cream -- the engineer quickly came up with the answer: vapor lock. It was happening every night, but the extra time taken to get the other flavors allowed the engine to cool down sufficiently to start. When the man got vanilla, the engine was still too hot for the vapor lock to dissipate.
Moral of the story: even insane-looking problems are sometimes real.
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 13:17:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λέτε να σταματήσουν οι τριγμοί ή να μπάζει νερά αν πηγαίνω πιο συχνα στα Haagen Dazs? γα**το... ειμαι και σε δίαιτα 
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 15:50:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.Δικηγόρο Σίγουρα
2.Επιστολή σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα όλης της ιστορίας
Μήπως και το παρακάτω ισχύει ?
Καμια αγωγή στις αντιπροσωπείες και τους υπέυθυνους για την χειριστη συμπεριφορά τους
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2005, 10:57:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για του λόγου το αληθές η ιστορία έλαβε τέλος και με την δημοσίευση της επιστολής μου στο AUTO TRITI... η απάντηση που πηρά από τον κ. Λύρα είναι σε γενικές γραμμές πως είμαι υπερβολικός με την ποιότητα που περίμενα καθώς και ότι το αμάξι περνούσε ιδιαίτερα σκληρά χιλιόμετρα!
Τι να πω τι ?@! 
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|