Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούν 2004, 15:22:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εμένα πλέον μου αρέσει να εισέρχομαι "με τας θύρας" στις στροφές!
Και συμφωνώ με κάτι που είχε πει ένας φίλος μου: "Το χειρόφρενο είναι καλό για τους άσχετους. Όσοι ξέρουνε να οδηγάνε, το έχουν καταργήσει".
glf, όμορφο το χειρόφρενο, αν και δεν μου φαίνεται τόσο για χειρόφρενο 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούν 2004, 17:35:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | glf, όμορφο το χειρόφρενο, αν και δεν μου φαίνεται τόσο για χειρόφρενο  |
και σαν τι σου φαίνεται δηλαδή ? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούν 2004, 02:42:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα μου φαινετε σαν χασημο δευτερολεπτων.. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούν 2004, 06:20:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχμ... αυτό ήθελα να πώ, αλλά προτίμησα να μην το πω για να μην δημιουργηθεί παρεξήγηση!
Πάντως και εγώ θα προτιμούσα να χάσω δευτερόλεπτα έχοντας αποσπάσει κάποια χειροκροτήματα και σχόλια από τους θεατές... 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούν 2004, 08:09:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσυ Νικο οταν θα τρεχεις να μην κανεις χειροφρενα για να μην χανεις δευτεροπλεπτα.Ο Γκαλφας ειχε και ενα gap 8 ωρες απο τον επομενο και προσεφερε θεαμα στον λαο.ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ.Απλα θελω να προσεξεις τον κυριο στα αριστερα που τραβαει τα μαλλια του (μην πω τιποτε αλλο) με αυτα που εκανε ο Γκαλφας
Well done mr. Galfas...well done
Εδω θελω να προσθεσω και κατι αλλο.
Ωραια η υπερστροφη και εγω χτυπημενος απο την επαρατη νοσο είμαι αλλα...
Ολα αυτα ειναι καπως επικινδυνα σε δημοσιους δρομους.Ο Γκαλφας εριξε το χειροφρενακι του αλλα μην ξεχναμε οτι το εκανε μεσα σε μια ελεγχομενη διαδρομη αγωνα και με αυτοκινητο με πολλα και διαφορα (μπλοκε,αναρτησεις,κλουβια,μπακετ κλπ κλπ).Καλο θα ηταν οταν κινουμαστε σε δημοσιους δρομους να ειμαστε στο 5-6/10 του οριου.Για το 10/10 και 11/10 υπαρχουν οι πιστες και οι αγωνες.Η σβελτη και ασφαλης οδηγηση ειναι για τους δρομους η οριακη οδηγηση για τους αγωνες.
Ηταν μια κοινωνικη προσφορα του 206clubHellas 
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούν 2004, 09:58:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Yπερστροφή. Δηλαδή στρίβεις παραπάνω απ' όσο πρέπει.
Aυτό το "παραπάνω απ' όσο πρέπει" είναι που ομορφαίνει την ζωή. Tο νερόβραστο φαγητό είναι σίγουρα πιο υγιεινό, αλλά αυτό με τα μπαχάρια και τις σάλτσες, πιο νόστιμο. Ποια γυναίκα είναι η πιο επιθυμητή; H κοκαλιάρα ή αυτή με τις καμπύλες;
Όσο πρέπει, στρίβει ο φλώρος και η θείτσα. Όχι εγώ. I΄am not an ordinary driver και κάθε στροφή είναι γιορτή!
Individual pleasures or cheapy show off?
Eίναι πανάρχαια, η ανάγκη του ανθρώπου για επιβεβαίωση, από το κοινωνικό σύνολο... εννοίοτε κι από τον ίδιο του, τον εαυτό. Kαι για να έρθει αυτή η επιβεβαίωση κάτι πρέπει να κάνεις, να ξεχωρίσεις απ' τον σωρό, για να σε προσέξει... ο σωρός.
Mία λύση είναι να βάλεις φτερά και πουπούλα, σαν Aφρικάνος φύλαρχος, αλλά πως θα χωρέσεις μ' όλα αυτά σ' ένα κλειστό αυτοκίνητο, άσε που δεν θα φαίνεσαι και καλά... Yπάρχει βέβαια και η λύση του cabrio αλλά με τον αέρα, πάνε τα φτερά πάνε και τα πούπουλα, τζάπα κόπος.
Άλλη λύση είναι να κάνεις θόρυβο. Περνάς από την πλατεία (όχι την γνωστή, εκεί έχεις χαρακτηριστεί "B" κι ενεργοποιούνται οι αυτόματοι εκτοξευτήρες γιαουρτιών) με τα subwoofer-ια στο τέρμα να παίζουν Γαρμπή "είναι κι ο ήλιος που 'χει γίνει επικίνδυνος"... αλλά πάλι... αυτό μπορούν να το κάνουν όλοι με κάμποσα ευρώ!!! Eδώ βέβαια τίθεται κι άλλο αγκανθώδες ερώτημα. Ποιος ο λόγος που δαπανούνται τόσες χιλιάδες ευρώ για να ακούγετε καλύτερα ένα μουσικό όργανο που στην παγκόσμια μουσική ιστορία, ουδέποτε σόλαρε. Ποιός έχει ακούσει σόλο από "μπότα"?
Oπότε καταφεύγεις στην τεχνική μετά θεάματος. Περνάς, το γυρίζεις και... ποιος είναι ο Bασιλιάς της ζούγκλας???? Όλα τα μάτια πάνω σου αλλά και η αποδοκιμασία εάν το χάσεις και σβουρίξει...
Όπως και 'να χει η "πάντα" δίνει ένα πανυγηρικό τόνο σε μια διαδρομή, ακριβώς γιατί είναι κάτι περιτό. Όπως όλα τα πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας... και πάντα θ' αναζητάμε την ομορφιά του περιτού, σε πείσμα της μετριότητας, του "όσο πρέπει".
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούν 2004, 11:30:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Απλα θελω να προσεξεις τον κυριο στα αριστερα που τραβαει τα μαλλια του (μην πω τιποτε αλλο) με αυτα που εκανε ο Γκαλφας |
ναι, είναι το δεύτερο καλύτερο σκηνικό στο video !!! χεχεχεχε
pugsang έγραψε: | Ηταν μια κοινωνικη προσφορα του 206clubHellas  |
αυτό είναι club. Ηθικοπλαστικό !
Σωστός και ο healer.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούν 2004, 23:57:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω κατα ενα μαζωχιστικο τροπο εχω αρχισει και βλεπω με "συμπαθεια" την ελεγχομενη υποστροφη σε χαμηλες ταχυτητες. Σιγουρα δεν εχει την ιδια ποιοτητα "ευχαριστησης" ή "δρασης", αλλα νοιωθεις καπως τεχνιτης.
Ειναι μια ελαφρως κατηφορικη στροφη ειδικα που εχει μια δεξια καμπη 90% σε δρομο γυαλι, η οποια οταν την παιρνω με λιγο γκαζι ειναι ετοιμο το αμαξι να φυγει με μουτρα αλλα οταν το ελεγχω με ακριβη ποσοτητα γκαζιου και τιμονιου και οριοκινουμαι μεταξυ υποστροφης, 4, υπερστροφης, νοιωθω την αισθηση της κατακτησης απο τεχνικη αποψη. Ελαχιστα χιλιομετρα βεβαια αλλα δινει πολυ καλη αισθηση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 02:45:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Εγω κατα ενα μαζωχιστικο τροπο εχω αρχισει και βλεπω με "συμπαθεια" την ελεγχομενη υποστροφη σε χαμηλες ταχυτητες. Σιγουρα δεν εχει την ιδια ποιοτητα "ευχαριστησης" ή "δρασης", αλλα νοιωθεις καπως τεχνιτης.
Ειναι μια ελαφρως κατηφορικη στροφη ειδικα που εχει μια δεξια καμπη 90% σε δρομο γυαλι, η οποια οταν την παιρνω με λιγο γκαζι ειναι ετοιμο το αμαξι να φυγει με μουτρα αλλα οταν το ελεγχω με ακριβη ποσοτητα γκαζιου και τιμονιου και οριοκινουμαι μεταξυ υποστροφης, 4, υπερστροφης, νοιωθω την αισθηση της κατακτησης απο τεχνικη αποψη. Ελαχιστα χιλιομετρα βεβαια αλλα δινει πολυ καλη αισθηση. |
Σε αυτο που λες εχεις δικαιο.Το τεχνικο κοματι μιας διαδρομης μου αρεσει και εμενα παρα πολυ.Δοκιμασε καποια στιγμη στην στροφη που λες να πας με πολλα παραπανω και λιγο πριν να ''χαστουκισεις'' το πισω μερος με οποιον τροπο σε βολευει εσενα (τιμονια-αφημα γκαζιου) τσαλακωμα και να το γυρισεις πριν την στροφη προσπαθοντας η μουρη να βλεπει ευθηγραμμη την κορυφη-εξοδο και μετα τερμα γκαζι για να τραβηξει η μουρη.Στον δρομο για Κοιλα Κοζανης που γλυστραει παρα πολυ με αναποδη κλιση το εκανα συχνα πυκνα με το 106.Λογο οτι η ασφαλτος ειναι γυαλι δεν χρειαζεσε και μπλοκε.Απλα θελει να ξεχασεις οτι ηξερες μεχρι τοτε και να το πας σαν ''μ@λακας''. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 16:16:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Εγω κατα ενα μαζωχιστικο τροπο εχω αρχισει και βλεπω με "συμπαθεια" την ελεγχομενη υποστροφη σε χαμηλες ταχυτητες. Σιγουρα δεν εχει την ιδια ποιοτητα "ευχαριστησης" ή "δρασης", αλλα νοιωθεις καπως τεχνιτης.
Ειναι μια ελαφρως κατηφορικη στροφη ειδικα που εχει μια δεξια καμπη 90% σε δρομο γυαλι, η οποια οταν την παιρνω με λιγο γκαζι ειναι ετοιμο το αμαξι να φυγει με μουτρα αλλα οταν το ελεγχω με ακριβη ποσοτητα γκαζιου και τιμονιου και οριοκινουμαι μεταξυ υποστροφης, 4, υπερστροφης, νοιωθω την αισθηση της κατακτησης απο τεχνικη αποψη. Ελαχιστα χιλιομετρα βεβαια αλλα δινει πολυ καλη αισθηση. |
Σε μία τέτοια στροφή δείχνω συχνά τα δικά μου μούτρα Κατεβαίνοντας από αττικό άλσος προς γαλατσίου (όχι στην μεριά του ζέπελιν που χει στοπ, από την άλλη από νέο ψυχικό), περνάς μία μικρή δεξιά στροφή και μέτα πολύ κατηφορική αριστερή. Αν μπεις με κανα 50αρι, και το κόψεις απότομα, αρχίζεις τα ανάποδα Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 18:12:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτή η διαδικασία έχει σώσει το χειρόφρενο σε ένα 206 βαμμένο μπλέ 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206gti (Στέφανος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 14:51:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Σε μία τέτοια στροφή δείχνω συχνά τα δικά μου μούτρα Κατεβαίνοντας από αττικό άλσος προς γαλατσίου (όχι στην μεριά του ζέπελιν που χει στοπ, από την άλλη από νέο ψυχικό), περνάς μία μικρή δεξιά στροφή και μέτα πολύ κατηφορική αριστερή. Αν μπεις με κανα 50αρι, και το κόψεις απότομα, αρχίζεις τα ανάποδα Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ!! |
Κοίτα κακομοίρη μου μην σε δούμε καμία φορά μέσα στα Seat αγγαλιά με κανένα Ibiza...
Προτίμησε να κάνεις τις ταρζανιές στον συγκεκριμένο δρόμο στην ανάβαση που παίζει ωραία και ελεγχόμενα γιατί στην κατάβαση αμα σου βγει κανείς από το κρυφό στενό ή από την Seat σε έφαγε το μαύρο φίδι....
Ασε τα ξέρω καλά με αυτήν την στροφή και δεν θέλεις να μάθεις με πόσο την κατέβαινα.... τώρα έγινα καλό παιδί 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 14:59:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tην συγκεκριμενη ΣΕΑΤ την εχουν δει απο πολυ κοντα την βιτρινα της πολλοι ! 
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 15:17:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για αυτό μπαίνω μόνο με 50 και ταρζανιά. Να γυρίσει μεν με το πλάι, να είναι ΠΛΗΡΩΣ ελεγχόμενο δε. Ο δρόμος γλυστράει απίστευτα πάντως! Σάββατο βράδυ έδειξα σ' ένα starlet gt turbo, φουλ τουμπανιασμένο, πως στρίβουν οι γάλλοι
sidobre, με πόσο την κατέβαινες; Με γραμμές κανα 80άρι μπαίνει εύκολα... Ένας φίλος με saxo vts μου λέει 130, φουλ πλάι, αλλά δεν τον πιστεύω
Όσο για την ανάβαση, πολύ αργή... Αν την πάρεις με πολλά σε πετάει αμέσως έξω (απο δεξιά λωρίδα... στην αριστερή κάπως κρατάει).

Έχει επεξεργασθεί από τον/την SnakeMJK στις Τετ 30 Ιούν 2004, 15:21:05, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 15:20:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Για αυτό μπαίνω μόνο με 50 και ταρζανιά. Να γυρίσει μεν με το πλάι, να είναι ΠΛΗΡΩΣ ελεγχόμενο δε. Ο δρόμος γλυστράει απίστευτα πάντως! Σάββατο βράδυ έδειξα σ' ένα starlet gt turbo, φουλ τουμπανιασμένο, πως στρίβουν οι γάλλοι
sidobre, με πόσο την κατέβαινες; Με γραμμές κανα 80άρι μπαίνει εύκολα πάντως... Ένας φίλος με saxo vts μου λέει 130, φουλ πλάι, αλλά δεν τον πιστεύω  |

FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 15:58:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Για αυτό μπαίνω μόνο με 50 και ταρζανιά. Να γυρίσει μεν με το πλάι, να είναι ΠΛΗΡΩΣ ελεγχόμενο δε. Ο δρόμος γλυστράει απίστευτα πάντως! Σάββατο βράδυ έδειξα σ' ένα starlet gt turbo, φουλ τουμπανιασμένο, πως στρίβουν οι γάλλοι
sidobre, με πόσο την κατέβαινες; Με γραμμές κανα 80άρι μπαίνει εύκολα... Ένας φίλος με saxo vts μου λέει 130, φουλ πλάι, αλλά δεν τον πιστεύω
Όσο για την ανάβαση, πολύ αργή... Αν την πάρεις με πολλά σε πετάει αμέσως έξω (απο δεξιά λωρίδα... στην αριστερή κάπως κρατάει). |
Με γεμάτη 3η την κατέβαινα (οχι σπασμένη). Θέλει όλο τον δρόμο και καθόλου πλάι. 10-15% πλαγιολίσθιση λόγω του κακού οδοστρώματος που το ησυχάζεις για να πλακωθείς στα φρένα για την κακή δεξιά.
Επίσης προσοχή στην κορυφή έχει τσιμεντάκι
Στην ανάβαση πραγματικά είναι πολύ διασκεδαστικό και ιδιαίτερα τεχνικό.
Για να μπεις και να βγείς σωστά πρέπει να χρησιμοποιήσεις όλο τον δρόμο με καλές γραμμές. Τέρμα Αριστερά κόβεις στην κορυφή και ξανά αριστερά με προσοχή μην σε πάρει στο κράσπεδο.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 16:02:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | SnakeMJK έγραψε: | Για αυτό μπαίνω μόνο με 50 και ταρζανιά. Να γυρίσει μεν με το πλάι, να είναι ΠΛΗΡΩΣ ελεγχόμενο δε. Ο δρόμος γλυστράει απίστευτα πάντως! Σάββατο βράδυ έδειξα σ' ένα starlet gt turbo, φουλ τουμπανιασμένο, πως στρίβουν οι γάλλοι
sidobre, με πόσο την κατέβαινες; Με γραμμές κανα 80άρι μπαίνει εύκολα... Ένας φίλος με saxo vts μου λέει 130, φουλ πλάι, αλλά δεν τον πιστεύω
Όσο για την ανάβαση, πολύ αργή... Αν την πάρεις με πολλά σε πετάει αμέσως έξω (απο δεξιά λωρίδα... στην αριστερή κάπως κρατάει). |
Με γεμάτη 3η την κατέβαινα (οχι σπασμένη). Θέλει όλο τον δρόμο και καθόλου πλάι. 10-15% πλαγιολίσθιση λόγω του κακού οδοστρώματος που το ησυχάζεις για να πλακωθείς στα φρένα για την κακή δεξιά.
Επίσης προσοχή στην κορυφή έχει τσιμεντάκι
Στην ανάβαση πραγματικά είναι πολύ διασκεδαστικό και ιδιαίτερα τεχνικό.
Για να μπεις και να βγείς σωστά πρέπει να χρησιμοποιήσεις όλο τον δρόμο με καλές γραμμές. Τέρμα Αριστερά κόβεις στην κορυφή και ξανά αριστερά με προσοχή μην σε πάρει στο κράσπεδο. |
πραγματικα αυτη η αναβαση ειναι το κατι αλλο... το κανω καθε βραδυ οταν γυρναω απο την βραδυνη εξοδο που ειναι αδειο...και εκει τεσταρα και τον "βολανη" που ξυριζει σε τετοια κομματια.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 16:16:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Ένας φίλος με saxo vts μου λέει 130, φουλ πλάι
|
Μάλιστα...Και πώς έβλεπε τα χιλιόμετρα με φουλ πλάι?
Το κοντέρ κοίταγε??
SnakeMJK έγραψε: |
αλλά δεν τον πιστεύω |
Και πολύ καλα κάνεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|