PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ayrton Senna: Ο Βραζιλιάνος θεός...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 21:37:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Oντως το πιο σημαντικό ήταν ότι βάση της τηλεμετρίας η κολώνα του τιμονιού ήταν ανέπαφη. Είχαν ρίξει το βάρος στη κολώνα επειδή κάποιος "έξυπνος" είδε από την κάμερα που ήταν τοποθετημένη στην αριστερή μεριά του μονοθεσίου ότι το ειδικό φωτάκι στην άκρη του τινονιού εκτός από κυκλικά κινούνταν και κάθετα. Ομως δεν είχαν προσέξει ότι αυτή η κίνηση ήταν φυσιολογική. Επίσης τα στοιχεία από την υδραυλική υποβοήθηση δείχνουν ότι υπήρχε κανονική πίεση πάνω στο τιμόνι γεγονός που αποδεικνύει ότι λειτουργούσε κανονικά.



βαση τηλεμετριας φενεται οτι δεν υπηρχε προβλημα στο μονοθεσιο πριν το ατυχημα, και η τεκμηριωση για την ξαφνικη αυξηση της αντωσης και την υποστροφη που προκαλεσε το ατυχημα την δεχονται πανω κατω ολοι.
Το θεμα ειναι οτι η κολωνα βρεθηκε κομμενη μετα το ατυχημα και αυτο μπορει να οφειλεται στην συγκρουση του τροχου αλλα αφηνει υποψιες για 'σκοτεινα σεναρια'.
Το ποιο περιεργο απολα ηταν και το οτι το μαυρο κουτι του μονοθεσιου (ειναι 2 ενα του μοτερ,και ενα του μονοθεσιου)που ειχε στα χερια της η williams δεν λειτουργησε κανονικα.
Η αληθεια πανω κατω ειναι οτι τα λαστιχα ηταν κρυα,οι πιλοτοι δεν ειχαν ξανακανει επανεκκινηση εν κινησει με pace car,αφου ηταν η πρωτη φορα στον θεσμο (και οχι τοσο το οτι ηταν πολιτικο το οχημα),οι πιεσεις ηταν πεσμενες,εκλεισε η ροη του αερα προκαλεσε υπερστροφη με την επαφη στο εδαφος,πατησαν τα λαστιχα ξαφνικα-υποστροφη και ο Σεννα βρισκεται επιβατης στο μονοθεσιο του με αυτα τα χιλιομετρα.ΛΑΘΟΣ κατα ενα ποστοστο του Σεννα ηταν,και αυτο δεν το αμφισβητει κανεις, το οτι εκεινη την στιγμη πηγαινε με οσα πηγαινε και η benneton πισω του που ειχε 'περιεργη' αποδοση στις στροφες,ηταν πανω κατω κακη εκτιμηση σε συναρτηση με την πιεση που ασκουσε ο Σουμαχερ και τα κρυα ελαστικα με τις κακες αναρτησεις της williams και την κακη αεροδυναμικη.Και το ατυχημα ηταν ενα τυπικο ατυχημα απλα η ατυχια της αποκολλησης του τροχου και τμηματος της αναρτησης ηταν αυτο που προκαλεσε το μοιραιο.

Τωρα αυτα που λενε για το μαυρο κουτι,την κολωνα και το κατεστραμμενο μονοθεσιο,εγω βρισκω λογικο μια ομαδα να προστατευσει τον εαυτο της,διοτι αν επαιρναν ενα διαλυμενο μονοθεσιο εμπειρογνωμονες στα χερια τους 300 διαφορετικους λογους θα εβρισκαν για το ατυχημα,γιατι σε αυτο το σπορ το ρισκο ειναι μερος της δουλειας,οπως επισης και οι παρατυπιες των κανονισμων.Υπηρχε περιπτωση να παραδοσει η williams το μαυρο κουτι και να βγουν στην φορα τυχον παρανομιες,ατελειες,προβληματα?

Παράθεση:
Πολύ λογικά αυτά που είπε ο Sidobre αλλά γιατί ακόμα τρέχουν τους Williams και τους άλλους στο δικαστήριο?

Γιατι απλα δεν συμφερει καποιους να κλεισει η υποθεση.Γιατι καποιοι τρωνε ακομα, με τον θανατο του Σεννα.
Και ειναι ασχετοι με το σπορ και σχετικοι.Το θεμα ειναι οτι αγωνιστηκα ατυχηματα συμβαινουν και θα συμβαινουν παντα.Αν ολοι οι πιλοτοι ηξεραν οτι θα πανε 150% παντου και θα την γλιτωσουν θα βλεπαμε αλλα στην τηλεοραση.Ειναι δικαιο να βαλεις τωρα στην φυλακη τον Φρανκ, τον Νιουη και τον Χεντ?και ο Φρανκ πες καλα, αλλα οι αλλοι 2 ειναι ατομα μερος του μαγικου κοσμου της F1 που ασχετα με το αν πληρωνονται αδρα,εχουν δοσει την ζωη τους στο αθλημα.
Και πας και ξανανοιγεις την υποθεση εν ετη 2004,και επαναλαμβανεις το δικαστηριο....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 10:02:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οτι και να λεμε τωρα η οτι και να γινεται (δικαστηρια ) δεν εχει και τοσο νοημα αφου εκεινο το 3ημερο ηταν το χειρωτερο στα χρονικα της F1... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 21:32:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο Σεννα ηταν πραγματικα ενας απο τους κορυφαιους (αν οχι ο κορυφαιος) οδηγος ολων των εποχων!!! Δεν ξερω να σας πω για την προσωπικη του ζωη (γιαυτο αλλωστε λεγεται και προσωπικη...), αλλα μεσα απο την πιστα το προσωπο που "εβγαζε" προς τα εξω ηταν το κατι αλλο!!! Το θεμα ειναι οτι στην εποχη του υπηρχαν και αλλοι μεγαλοι οδηγοι οπως ο Προστ, ο Αλεζι, ο Μανσελ, ο Μπεργκερ και γιαυτο απεκτησε μεγαλυτερη αξια και αναγνωριση!!! Αυτο που μου εχει μεινει απο τον Σεννα ειναι το Grand-Prix Βραζιλιας 1991, οπου και οδηγουσε μια McLaren-Honda υπο βροχη και παρα το γεγονος οτι αρχισε να χανει σταδιακα ταχυτητες απο το κιβωτιο του, τερματισε πρωτος με μπλοκαρισμενο κιβωτιο σε μερικες ταχυτητες και με διαφορα απο τον δευτερο Πατρεζε με Williams-Renault 2,99" και απο τον ομοσταυλο του Μπεργκερ 5,4"!!! Αν αυτο δεν ειναι αθλος, τοτε τι ειναι???


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 23:38:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντε να ζουμε να τον θυμομαστε...
Αυτο το τετ-α-κε παντως που το επανεφερε βαζοντας οπισθεν δεν θα το ξεχασω ποτε. Θυμαμαι το εβλεπα τοτε με τον αδερφο μου μιας και το εδειχνε ο ANT1 σε περιγραφη Σταθακη... Ο Σταθακης τον υμνουσε για κανα 10λεπτο μετα απ'αυτο που γινε και καθως βλεπαμε και ξαναβλεπαμε το replay. Ολα τα λεφτα.

Παντως αυτο δεν μεταφραζεται απαραιτητα στο οτι ηταν καλυτερος οδηγος ολων των εποχων (ασχετα αν ηταν ή δεν ηταν).. Αυτα φαινονται στις επιδοσεις στην πιστα, στα gp, αναλογιζομενοι τι οχημα εχει ο καθενας και τον λοιπο ανταγωνισμο.

Προσωπικα διαφωνω με την θεοποιηση ανθρωπων που ειναι καλοι σε συγκεκριμενα πεδία ανθρωπινων δραστηριοτητων και την ταση μας να επεκτεινουμε τις καλες τους ιδιοτητες στα παντα. Πχ καποιος ειναι καλος τραγουδιστης αλλα δεν σημαινει οτι ειναι και ο καλυτερος ανθρωπος. Η καποιος μπορει να παιζει τρελή μπαλα αλλα δεν σημαινει οτι ειναι αγιος.

Αν δε καποιος τετοιος θρυλος πεθανει τοτε πολυ συχνα εχουμε διαστρεβλωση της ιστοριας λογω των απιστευτων εγκομιων που πλεκονται γυρω απ'τη θυμηση τους. Σ'αυτο συμμετεχουν και οσοι ειναι απροθυμοι να διορθωσουν ιστορικες ανακριβιες μονο και μονο για μην χαρακτηριστουν οτι βεβηλωνουν μνημες.

Εγω θα συμφωνησω σε μεγαλο βαθμο με τον Ντινο οτι αυτα που εκανε ο Σενα στην πιστα (συγκρουομενα) ηταν κατακριτέα και σημερα θα θεορουνταν εντελως απαραδεκτα. Το νικη με ολα τα μεσα ειναι κατι το οποιο δειχνει συγκεκριμενα στοιχεια χαρακτηρα τα οποια απεχθανομαι και αν και οδηγος της Μακλαρεν μου το "χαλαγε" γι'αυτον το λογο.

Για τον ιδιο βεβαια λογο δεν παω και τον Σουμι και δεν πολυ καλοβλεπω ουτε τον Μοντογια. Απ'την αλλη ο Χακινεν για μενα εξεφραζε ολα οσα πρεπει να ειναι ενας πρωταθλητης σε αγωνιστικο αλλα και ηθικο επιπεδο. Αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάϊ 2004, 09:01:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
Στο ποστ δεν θελω να θιξω τον Σεννα αλλα γενικα την ολη φαση με την προωθηση 'θρυλων' μετα θανατον και εν ζωη.


.....Το οτι ειχαν περασει 2 χρονια χωρις τιτλο και κοντευε 34 χρονων και βρισκοταν στο θεωρητικα καλιτερο μονοθεσιο και δεν ειχε κερδισει αγωνα εκεινη την χρονια παλι κανεις δεν το αναφερει...


Το μονοθεσιο δεν ηταν το καλυτερο. Μαλλον το χειροτερο. Μην ξεχναμε οτι οι ηλεκτρονικες αναρτησεις που ηταν και το ατου των williams ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ εκεινη την χρονια. Η Williams ηταν αιωνες πισω απο τις υπολοιπες ομοδες οσον αφορα τις μη ηλεκτρονικες αναρτησεις.

Για εμενα ο θανατος του προηλθε απο ενα συνοθύλεμα παραγωντων. Και αυτο που με λυπει περισσοτερο ειναι οτι ολοι οι οδηγοι θεωρουνται πειραματοζωα για την εξελιξη των δικων μας αυτοκινητων.

Η FIA ποτε δεν καταφερε να ισορροπησει θεαμα και ασφαλεια. Και δεν πιστευω να το καταφερει ποτε.

Και για να τελειωνω, για εμενα ο Σεννα ηταν και λιγο αλητης Twisted evil .. Για αυτο τον γουσταρω Exclamation Cool Wink


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2005, 20:33:35    Θέμα δημοσίευσης: Έκλεισε η υπόθεση Σένα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΓΩΝΕΣ: 31/5/2005



Και τυπικά τέλος μπήκε στην υπόθεση του θανάτου του Αιρτον Σένα με την αθώωση από το ιταλικό εφετείο των Χεντ και Νιούι από την κατηγορία της ανθρωποκτονίας. Ο Βραζιλιάνος Σένα, τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην F1, είχε βρει τραγικό θάνατο την Πρωτομαγιά του 1994 στην Ίμολα.


Το δικαστήριο αποφάσισε ότι ο Έντριαν Νιούι, ο τότε αρχισχεδιαστής της Williams, είναι αθώος, ενώ στην περίπτωση του τεχνικού διευθυντή της Williams Πάτρικ Χεντ, η κατηγορία παραγράφεται με θέσπισμα. Και οι δύο είχαν αθωωθεί από την κατηγορία της ανθρωποκτονίας σε μία δίκη που έγινε το 1997 και εκείνη η απόφαση είχε υποστηριχτεί από ένα εφετείο, το 1999. Όμως, το ανώτατο δικαστήριο της Ιταλίας είχε διατάξει την επανάληψη της ακροαματικής διαδικασίας, το 2003, λόγω λαθών στην διαδικασία εφέσεων.

autotriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2005, 20:39:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θεμα ειναι οτι ο Τελευταιος θεος ηταν Βραζιλιανος και πλεον δεν ειναι μαζι μας Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2005, 23:11:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και τελικα ποιος φταιει??? Αγωνιστικο ατυχημα???


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάϊ 2005, 23:17:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτος ο ανθρωπος αποτελει ενα απο τα προτυπα μου τοσα χρονια τωρα....

αλοιμονο στις νεες γενιες και στα προτυπα που εχουν τωρα πλεον...

που να συγκρινεις τον ανθρωπο-θεο σενα με το μιχαλακη...
που να συγκρινεις το τζορνταν και τον τζονσον με το κομπι μπραιαντ και το σακιλ ονιλ...
που να συγκρινεις το χατζηπαναγη και το με το μπεκαμ...

η απαξιωση του νεου αιωνα που διανυουμε σε ολο της το μεγαλειο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2005, 07:36:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Και τελικα ποιος φταιει??? Αγωνιστικο ατυχημα???


Tα ακριβη αιτια δεν εχουν εξακριβωθει. Η ισχυροτερη εκδοχη ειναι οτι εσπασε η κολονα του τιμονιου και η Williams εφυγε ακυβερνιτη στη στορφη Tamburelo. Eιχε γινει μια μετατροπη για να μακρινει λιγο η κολονα του τιμονιου στο αμαξι του Senna. Δηλαδη ειχε κοπει, επιμικηνθει και ξανακοληθει η κολονα.
Η κατηγορια στους P.Head και A.Newy ηταν για ανθροπωκτονια εξ αμελιας. Δηλαδη οτι δεν ειχε γινει σωστα η συγκοληση (οχι επιτηδες φησικα - εξ αμελιας) και πως στη διαρκεια του αγωνα εσπασε. Υπαρχει μαλιστα και σχετικη φωτο μετα το ατυχημα που δειχνει το τιμονι βγαλμενο αλλα με ενα μερος τις κολονας μαζι, οχι μονο του οπως ξεκουμπονει κανονικα. Φησικα η εκδοχη της Williams ηταν οτι εσπασε στη συγκρουση.
Τωρα τι εφτεγε και ποιος ηταν υπευθηνος μονο ο Σεννα και ο θεος το ξερει...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2005, 09:36:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι ο Τελευταιος θεος ηταν Βραζιλιανος



Worthy Worthy Worthy


NIKOS έγραψε:
και πλεον δεν ειναι μαζι μας


Δυστηχώς................... Crying or Very sad Crying or Very sad Sad



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2005, 11:14:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι ο Τελευταιος θεος ηταν Βραζιλιανος......


ή καλύτερα, ο Βραζιλιάνος ήταν θεός........


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2005, 11:57:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:


Tα ακριβη αιτια δεν εχουν εξακριβωθει. Η ισχυροτερη εκδοχη ειναι οτι εσπασε η κολονα του τιμονιου και η Williams εφυγε ακυβερνιτη στη στορφη Tamburelo.


Δεν θα έλεγα οτι ήταν αυτή η ισχυρότερη εκδοχή.Μάλλον η ευκολότερη θα έλεγα.

Είχα ακούσει τι είχε πεί ο Νιούι στην απολογία του.

Αν θυμάστε ,τα μονοθέσια εκείνη τη μαύρη μέρα βρίσκονταν πίσω απο το αυτοκίνητο του αλυτάρχη για κάμποσους γύρους.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κρυώσουν τα ελαστικά.
Καθώς κρύωσαν τα ελαστικά,μειώθηκε ο όγκος του αέρα (κρύος πλέον) άρα το μονοθέσιο έχασε λίγο απο το ύψος του.

Αυτό είχε ώς αποτέλεσμα με το που έφυγε το αυτοκίνητο του αλυτάρχη και έφυγαν όλοι full throtle,το μονοθέσιο του Senna (και των υπολοίπων φαντάζομαι),σχεδόν να εφάπτεται στην άσφαλτο.
Σε εκείνο το σημείο έτυχε να περάσει απο κάποια μικροανωμαλία της πίστας.
Η έννοια μικροανωμαλία βέβαια είναι σχετική όταν περνάς απο επάνω της με 300+ χιλιόμετρα.
Η αεροδυναμική του μονοθεσίου (λόγο των ελαστικών που δεν είχαν προλάβει να ζεσταθούν και να φέρουν πάλι το μονοθέσιο στο σωστό ύψος) είχε πάει περίπατο και μοιραία ο Senna ,με το που βρήκε την ανωμαλία το μονοθέσιο πήγε ευθεία.
Confused Confused Confused

Αυτά δήλωσε ο Νιούι και κατά τη γνώμη μου είναι σωστά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2005, 12:50:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:

Αν θυμάστε ,τα μονοθέσια εκείνη τη μαύρη μέρα βρίσκονταν πίσω απο το αυτοκίνητο του αλυτάρχη για κάμποσους γύρους.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κρυώσουν τα ελαστικά.
Καθώς κρύωσαν τα ελαστικά,μειώθηκε ο όγκος του αέρα (κρύος πλέον) άρα το μονοθέσιο έχασε λίγο απο το ύψος του.

Αυτό είχε ώς αποτέλεσμα με το που έφυγε το αυτοκίνητο του αλυτάρχη και έφυγαν όλοι full throtle,το μονοθέσιο του Senna (και των υπολοίπων φαντάζομαι),σχεδόν να εφάπτεται στην άσφαλτο.
Σε εκείνο το σημείο έτυχε να περάσει απο κάποια μικροανωμαλία της πίστας.
Η έννοια μικροανωμαλία βέβαια είναι σχετική όταν περνάς απο επάνω της με 300+ χιλιόμετρα.
Η αεροδυναμική του μονοθεσίου (λόγο των ελαστικών που δεν είχαν προλάβει να ζεσταθούν και να φέρουν πάλι το μονοθέσιο στο σωστό ύψος) είχε πάει περίπατο και μοιραία ο Senna ,με το που βρήκε την ανωμαλία το μονοθέσιο πήγε ευθεία.
Confused Confused Confused

Αυτά δήλωσε ο Νιούι και κατά τη γνώμη μου είναι σωστά.


Πάνο θα συμφωνήσω στην θεωρία αυτή...αλλά η πράξη λέει άλλα ,δηλαδή:όταν ένα πλάισιο(ανθρακόνημα) μονοθεσίου έρθει σε επαφή με την άσφαλτο σε αυτή την ταχύτητα(300+,-km/h) απο την τριβή θα δημιουργηθεί σπυνθηρισμός(δέν νομίζω να μην το έχεις προσέξει..??) πράγμα το οποίο δέν φαίνεται ούτε στο video (in-car) του Σουμάχερ αλλά ούτε και στην εξωτερική λήψη.Βέβαια θα μπορούσες να ισχυριστής ότι έπαιξε ρόλο το ξύλινο δάπεδο...αλλά η κατάληξη του αεροδυναμικού διαχύτη ήταν τόσο χαμηλά που μία ανωμαλία 1-2 χιλ,σε συνδυασμό όπως αναφέρθηκε με τα <<ξεφούσκωτα>>ελαστικά θα είχε ώς αποτέλεσμα πάλι την επαφή πλαισίου και ασφαλτοτάπητα!!!!
Ρωτάω τότε , που πήγε το <<οπτικό φαινόμενο>> του σπινθήρα??? Question


Υ.Γ 1:Σε κάποιο σημείο πρίν την στροφή φαίνεται να ανασηκώνεται αρκετή σκόνη απο το μονοθέσιο του Senna..... αλλά σίγουρα δέν ήταν οδηγός ο οποίος δέν θα μπορούσε να αντιδράσει σε κάτι τέτοι και θα έμενε αμέτοχος.
Υ.Γ 2:Πάνο περιμένω σχολιασμό... Wink



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2005, 12:55:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

υπάρχει το επίμαχο βίντεο να το κατεβάσουμε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2005, 13:20:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stevon έγραψε:
Ronin έγραψε:

Αν θυμάστε ,τα μονοθέσια εκείνη τη μαύρη μέρα βρίσκονταν πίσω απο το αυτοκίνητο του αλυτάρχη για κάμποσους γύρους.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κρυώσουν τα ελαστικά.
Καθώς κρύωσαν τα ελαστικά,μειώθηκε ο όγκος του αέρα (κρύος πλέον) άρα το μονοθέσιο έχασε λίγο απο το ύψος του.

Αυτό είχε ώς αποτέλεσμα με το που έφυγε το αυτοκίνητο του αλυτάρχη και έφυγαν όλοι full throtle,το μονοθέσιο του Senna (και των υπολοίπων φαντάζομαι),σχεδόν να εφάπτεται στην άσφαλτο.
Σε εκείνο το σημείο έτυχε να περάσει απο κάποια μικροανωμαλία της πίστας.
Η έννοια μικροανωμαλία βέβαια είναι σχετική όταν περνάς απο επάνω της με 300+ χιλιόμετρα.
Η αεροδυναμική του μονοθεσίου (λόγο των ελαστικών που δεν είχαν προλάβει να ζεσταθούν και να φέρουν πάλι το μονοθέσιο στο σωστό ύψος) είχε πάει περίπατο και μοιραία ο Senna ,με το που βρήκε την ανωμαλία το μονοθέσιο πήγε ευθεία.
Confused Confused Confused

Αυτά δήλωσε ο Νιούι και κατά τη γνώμη μου είναι σωστά.


Πάνο θα συμφωνήσω στην θεωρία αυτή...αλλά η πράξη λέει άλλα ,δηλαδή:όταν ένα πλάισιο(ανθρακόνημα) μονοθεσίου έρθει σε επαφή με την άσφαλτο σε αυτή την ταχύτητα(300+,-km/h) απο την τριβή θα δημιουργηθεί σπυνθηρισμός(δέν νομίζω να μην το έχεις προσέξει..??) πράγμα το οποίο δέν φαίνεται ούτε στο video (in-car) του Σουμάχερ αλλά ούτε και στην εξωτερική λήψη.Βέβαια θα μπορούσες να ισχυριστής ότι έπαιξε ρόλο το ξύλινο δάπεδο...αλλά η κατάληξη του αεροδυναμικού διαχύτη ήταν τόσο χαμηλά που μία ανωμαλία 1-2 χιλ,σε συνδυασμό όπως αναφέρθηκε με τα <<ξεφούσκωτα>>ελαστικά θα είχε ώς αποτέλεσμα πάλι την επαφή πλαισίου και ασφαλτοτάπητα!!!!
Ρωτάω τότε , που πήγε το <<οπτικό φαινόμενο>> του σπινθήρα??? Question


Υ.Γ 1:Σε κάποιο σημείο πρίν την στροφή φαίνεται να ανασηκώνεται αρκετή σκόνη απο το μονοθέσιο του Senna..... αλλά σίγουρα δέν ήταν οδηγός ο οποίος δέν θα μπορούσε να αντιδράσει σε κάτι τέτοι και θα έμενε αμέτοχος.
Υ.Γ 2:Πάνο περιμένω σχολιασμό... Wink


Έχει μια βάση η απορία σου σχετικά με το φαινόμενο του σπινθήρα.
Ίσως το μονοθέσιο να μην ακούμπησε τελικά κάτω.Είναι πιθανό λόγο της κακής αεροδυναμικής κατάστασης του μονοθεσίου τη συγκεκριμένη στιγμή,η αρνητική άντωση που δημιουργήθηκε να ήταν τέτοιου βαθμού που να μην μπόρεσε ο Βραζιλιάνος να την προλάβει.

Απλά υποθέσεις κάνουμε...

Φυσικά το όλο σκηνικό είναι ένα ατύχημα ''ρουτίνας'' για τον κόσμο της Formula 1.
Αν δεν διαπερνούσε κομμάτι της εμπρός ανάρτησης το κράνος του Βραζιλιάνου,δεν νομίζω να το μνημόνευε κανείς.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2005, 13:46:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ronin έγραψε:
Απλά υποθέσεις κάνουμε...

Σίγουρα όπως έγραψε και ο Στέλιος ποιό πάνω Μόνο ο Θεός και ο Senna γνωρίζουν το τί έγινε.



Ronin έγραψε:
Φυσικά το όλο σκηνικό είναι ένα ατύχημα ''ρουτίνας'' για τον κόσμο της Formula 1.
Αν δεν διαπερνούσε κομμάτι της εμπρός ανάρτησης το κράνος του Βραζιλιάνου,δεν νομίζω να το μνημόνευε κανείς.


Πάνο γενικότερα εκείνο το Σαββατο-κύριακο στην Formula 1 μόνο ατυχήματα ρουτίνας δέν είχε...Μήν ξεχνάμε και τον θάνατο του Αυστριακού Ραντζενμπέργκερ(Sorry για την ορθογραφία αλλά δεν θυμάμαι πώς γράφεται το όνομα του).
Τώρα η υπόθεση που κάνεις για την ανάρτηση σαφώς είναι σωστή αφού έφυγε απο την πίστα <<κλινικά>> νεκρός αλλά που βάζουμε την εγκλιματική αμέλεια των ανθρώπων του νοσοκομείου που δέν είδαν έγκαιρα ότι επανήλθε σε λειτουργία ο οργανισμός του Senna ....βέβαια πιθανότατα θα έμενε <<φυτό>> αλλά...υπόθεση είναι και αυτή.......



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2005, 14:14:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stevon έγραψε:


Πάνο θα συμφωνήσω στην θεωρία αυτή...αλλά η πράξη λέει άλλα ,δηλαδή:όταν ένα πλάισιο(ανθρακόνημα) μονοθεσίου έρθει σε επαφή με την άσφαλτο σε αυτή την ταχύτητα(300+,-km/h) απο την τριβή θα δημιουργηθεί σπυνθηρισμός(δέν νομίζω να μην το έχεις προσέξει..??) πράγμα το οποίο δέν φαίνεται ούτε στο video (in-car) του Σουμάχερ αλλά ούτε και στην εξωτερική λήψη.Βέβαια θα μπορούσες να ισχυριστής ότι έπαιξε ρόλο το ξύλινο δάπεδο...αλλά η κατάληξη του αεροδυναμικού διαχύτη ήταν τόσο χαμηλά που μία ανωμαλία 1-2 χιλ,σε συνδυασμό όπως αναφέρθηκε με τα <<ξεφούσκωτα>>ελαστικά θα είχε ώς αποτέλεσμα πάλι την επαφή πλαισίου και ασφαλτοτάπητα!!!!
Ρωτάω τότε , που πήγε το <<οπτικό φαινόμενο>> του σπινθήρα??? Question


Υ.Γ 1:Σε κάποιο σημείο πρίν την στροφή φαίνεται να ανασηκώνεται αρκετή σκόνη απο το μονοθέσιο του Senna..... αλλά σίγουρα δέν ήταν οδηγός ο οποίος δέν θα μπορούσε να αντιδράσει σε κάτι τέτοι και θα έμενε αμέτοχος.
Υ.Γ 2:Πάνο περιμένω σχολιασμό... Wink


Αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει το in-car πλάνο, από το μονοθέσιο του Schumacher, ο οποίος βρισκόταν πίσω του, το οποίο δείχνει οτι πριν την στροφή Tamburelo, το μονοθέσιο του Senna έβγαζε σπίθες από το κάτω μέρος, ενδεικτικο της άποψης που παραθέτει ο Νιούϊ...
Μάλιστα το πλάνο αυτό, είχε σχολιαστεί και στις ειδήσεις πέρσι, κατά την διάρκεια του Grand Prix της Imola, αν θυμάμαι καλά....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2005, 15:04:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Stevon έγραψε:


Πάνο θα συμφωνήσω στην θεωρία αυτή...αλλά η πράξη λέει άλλα ,δηλαδή:όταν ένα πλάισιο(ανθρακόνημα) μονοθεσίου έρθει σε επαφή με την άσφαλτο σε αυτή την ταχύτητα(300+,-km/h) απο την τριβή θα δημιουργηθεί σπυνθηρισμός(δέν νομίζω να μην το έχεις προσέξει..??) πράγμα το οποίο δέν φαίνεται ούτε στο video (in-car) του Σουμάχερ αλλά ούτε και στην εξωτερική λήψη.Βέβαια θα μπορούσες να ισχυριστής ότι έπαιξε ρόλο το ξύλινο δάπεδο...αλλά η κατάληξη του αεροδυναμικού διαχύτη ήταν τόσο χαμηλά που μία ανωμαλία 1-2 χιλ,σε συνδυασμό όπως αναφέρθηκε με τα <<ξεφούσκωτα>>ελαστικά θα είχε ώς αποτέλεσμα πάλι την επαφή πλαισίου και ασφαλτοτάπητα!!!!
Ρωτάω τότε , που πήγε το <<οπτικό φαινόμενο>> του σπινθήρα??? Question


Υ.Γ 1:Σε κάποιο σημείο πρίν την στροφή φαίνεται να ανασηκώνεται αρκετή σκόνη απο το μονοθέσιο του Senna..... αλλά σίγουρα δέν ήταν οδηγός ο οποίος δέν θα μπορούσε να αντιδράσει σε κάτι τέτοι και θα έμενε αμέτοχος.
Υ.Γ 2:Πάνο περιμένω σχολιασμό... Wink


Αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει το in-car πλάνο, από το μονοθέσιο του Schumacher, ο οποίος βρισκόταν πίσω του, το οποίο δείχνει οτι πριν την στροφή Tamburelo, το μονοθέσιο του Senna έβγαζε σπίθες από το κάτω μέρος, ενδεικτικο της άποψης που παραθέτει ο Νιούϊ...
Μάλιστα το πλάνο αυτό, είχε σχολιαστεί και στις ειδήσεις πέρσι, κατά την διάρκεια του Grand Prix της Imola, αν θυμάμαι καλά....


Σωστός ο Βαγγέλης.
Βασικά κι εγώ κάτι τέτοιο θυμώμουν,αλλα επειδή ήταν κατηγορηματικός ο Πέτρος σχετικά με τις σπίθες,δεν επέμενα.
Βρήκα όμως το σχετικό video.

Πηγαίντε στο παρακάτω site:

http://www.cineca.it/sap/senna_ita_movie.htm

και κάντε δεξί κλίκ και ''save as'' στο σημείο που λέει

Filmato ridotto della sequenza video elaborata


Κάτω δεξιά φαίνονται πεντακάθαρα οι αναπηδήσεις του μπροστινού μέρους της Williams λίγο πρίν βγεί απο την πίστα,και στο κεντρικό παράθυρο φαίνονται οι σπίθες απο την επαφή με το οδόστρωμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2005, 15:15:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:

Αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει το in-car πλάνο, από το μονοθέσιο του Schumacher, ο οποίος βρισκόταν πίσω του, το οποίο δείχνει οτι πριν την στροφή Tamburelo, το μονοθέσιο του Senna έβγαζε σπίθες από το κάτω μέρος, ενδεικτικο της άποψης που παραθέτει ο Νιούϊ...
Μάλιστα το πλάνο αυτό, είχε σχολιαστεί και στις ειδήσεις πέρσι, κατά την διάρκεια του Grand Prix της Imola, αν θυμάμαι καλά....

Όπως έγραψα και ποιό πάνω σαφώς και υπάρχει το in-car πλάνο απο τον Γερμανό ,αλλά αυτό που διακρίνεται πολύ έντονα είναι οι σκόνες(για τον σπινθυρισμό δέν μπορώ να το θυμηθώ , θα το ελέγξώ στο video και θα επανέλθω)Βέβαια ακόμα και άν ισχύει αυτό που λές μπορώ κάλιστα να το καταρρίψω:αρκεί να σου θυμίσω ότι το 1992 στο βρεγμένο SPA και για περίπου 800-1000m στο κατηφορικό "S" άκι που υπάρχει στην πίστα , ο Senna έκανε μία έντυπωσιακή προσπέραση "έν μέσω σπυνθιρισμών"στον τότε άγνωστο Hakkinen(lotus-ford)!!!
Ωραία θα μου πείς και τί έγινε...???
Αυτό που έγινε είναι το εξής:
Mε το που τελειώνει η "ευθεία" εκκίνησης - τερματισμού στήν 1η δεξιά που υπάρχει ο Senna έχει κολλήσει στον Hakkinen ,έπεται η μεγάλη κατηφορική ευθεία (και εκεί κολλημένος ο Senna) που στο τελείωμα της βρίσκεται το "S" άκι που λέγαμε πρίν(η ποιό αντρική στροφή της F1 κατα πολούς) τώρα σε αυτό το "S" ήδη έχει μπεί στο slip-stream του Hakkinen o Senna ,και στο τελείωμα του "S" πατάει στην ακάθαρτη γραμμή και τον προσπερνάει σε μία πανδαισία απο σπινθυρισμούς όπως έγγραψα και ποιό πρίν,οπώτε ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ που είναι η αστάθεια του μονοθεσίου ή που είναι ο ανίκανος ΟΔΗΓΟΣ Senna,που δεν μπορεί να κουμαντάρει το μονοθέσιο του ε ΠΟΥ?????????????? Question



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 2 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1882s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on