PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Αεραγωγοί ψύξης φρένων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 09:19:19    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στράβωμα δίσκων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Racefun έγραψε:
Παιδιά, ζητώ τη βοήθειά σας γιατί δεν αντέχω άλλο με αυτή την κατάσταση... Έχω το 106 16V δυό χρόνια τώρα κι έχω τρελλαθεί να αλλάζω δίσκους (μπροστά βέβαια). Στην αρχή δεν το είχα πάρει πολύ σοβαρά, είπα ότι εντάξει που θα πάει θα βρεθεί κάποια λύση ίσως κάποιες στιγμές να είμαι πολύ άγριος με τα φρένα. Ακόμη κι αεραγωγούς έφτιαξα μήπως και μειωθεί η υπερθέρμανση, σωληνάκια, υγρά... Οι συνδυασμοί που έχω δοκιμάσει: νορμάλ Peugeot δίσκο-τακάκι, Brembo τρυπητός δίσκος με τακάκι OMP, νορμάλ Peugeot με Ferodo DS2000 και νορμάλ Peugeot με DS3000. Όμως η κατάσταση παραμένει πάντα η ίδια! Οι δίσκοι στραβώνουν κάθε 500 "άγρια" χλμ. Sad Sad Sad
Αυτό που θα ήθελα απο όσους κάνουν επίσης "ειδική" χρήση στο 106 τους (Νίκο;) να βοηθήσουν με τη γνώμη τους, μήπως δηλαδή είχαν το ίδιο πρόβλημα κι έχουν βρεί κάποιο συνδυασμό δίσκο-τακάκι που να το έλυσε έστω και εν μέρει... γιατί δεν το αντέχω άλλο να βάζω καινούργιους δίσκους και να ξέρω ότι θα αντέξουν 2-3 γρήγορες "βόλτες" και μετά θα στραβώσουν με επακόλουθο αυτό το τρεμούλιασμα του πεντάλ που στα πολλά με κάνει και ανησυχώ μήπως κάτι διαλύσει στο 106.
Να σημειώσω ότι έχω αλλάξει και μουαγιέ 2 φορές, μπάς και στράβωνε κι αυτό κι οδηγούσε και τους δίσκους στο στράβωμα, όμως τίποτε Crying or Very sad


Eγω φοραω OMP δισκους και τακακια και δεν εχω κανενα προβλημα.
Αυτο που εχω ομως να πω ειναι οτι με το που τους εβαλα εκανα 1500 χιλ ευλαβηκα για ν τους στρωσω.Πολυ απαλα το φρενο σαν να υπαρχει ενα αβγο αναμεσα απο το πενταλ και το ποδι.Δεν τα κουραζα με αυξομιωσεις θερμοκρασιας.Αυτο ειναι το κολπο για καλα φρενα χωρις στραβωματα.Ο Ευσταθιου στο Clio με ΑP δισκους τερατα πολλες φορες στραβωνανε και ελεγε οτι εφταιγε το στρωσημο λογο αυξωμιωσεων αποτομων στην θερμοκρασια.Βεβαια αυτος ετρεχε και δεν ειχε χρονο για τετοια.Μετα την ειδικη τα πετουσαν και καινουργια.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 13:09:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τις τελευταιες 2-3 μερες εχω κανει διαφορα πειραματα με αεραγωγους φρενων..

Ξεκινησα με σωληνακια 90 μοιρων "γωνιες" με 5cm εισαγωγη και 4.5cm εξαγωγη (διαμετρο).. Τα "μαγκωσα" απ'την μπροστα πλευρα του ψαλιδιου (αφου αφαιρεσα πρωτα τις ροδες) με κατι σφυκτηρες.. Το σωληνακι εβλεπε μπροστα απ'οπου και θα εμπαινε ο αερας και η εξαγωγη θα γινοταν ακριβως απανω στο δισκο..

Σε αναστροφη ξηλωθηκε γιατι δεν υπολογισα σωστα τις οριζοντιες αποστασεις μιας και περιμενα οτι η ροδα κινειται λιγο-πολυ μαζι με το ψαλιδι αλλα τελικα οταν στριβει πολυ η ροδα τοτε κινειται σχεδον ανεξαρτητα απ'το ψαλιδι οποτε και βρισκει η ακρη της ροδας με τον αεραγωγο που ειναι στηριγμενος στο ψαλιδι...

Ξαναεφτιαξα με 2 αλλα σωληνακια των 3.5 και 3 εκατοστα αντιστοιχα με κοντυμενη εισαγωγη ωστε ο τροχος να μην βρισκει με τον σωληνα οταν στριβει, και οντως καταφερα ο αεραγωγος να μπαινει "μεσα" στην κουφαλα που κανει η ροδα οταν αυτη στριβει αυτη τελειως..

Σε στροφη με σαμαρακι (οπου η ροδα ανεβοκατεβηκε) μου ξηλωθηκε γιατι το ψαλιδι εμεινε στη θεση του ενω ο τροχος κουνηθηκε και ακουσα το ΓΚΡΑΑΑΑΑΟΥΡ.. Που να φανταστω ο αμοιρος οτι επρεπε να υπολογισω και το πανω κατω της ροδας αμα αυτη τυχει να στριβει πανω σε x-treme ανωμαλια..

Εντωμεταξυ μεχρι να σκεφτω το επομενο βημα (που μαλλον θα ειναι η λειτουργια με καποιο ειδος ελαστικου σωληνα σαν αυτο που εχουν οι ηλεκτρικες σκουπες) μου χει μεινει μονο ο ενας.. Το αποτελεσμα ειναι οτι μετα απο βολτες πιανω τη μια ζαντα και ειναι ζεστη και η αλλη χλιαρη πραγμα που θα πιστευτα οτι ειναι η ιδεα μου αν φοραγα και τους 2.. οποτε "ουδεν κακον.... " μιας και εκανα και συγκριση χωρις να το θελω.. χεχε..

Οσο πειραματιζομουν ακουσα σε καποια φαση οταν εστριβα το τιμονι αυτον τον ηχο που περιγραψατε σε αλλο topic σαν ενδεικτικο χαλασμενο ψαλιδιου.. εναν τριγμο πολυ δυνατο.. Επειδη το ψαλιδι αποκλειται να χαλασε επειδη σηκωσα το αμαξι με το γρυλο, εβγαλα τη ροδα, φορεσα τον αεραγωγο, εβαλα ροδα και το κατεβασα , πιστευω οτι ισως να εχει σχεση με την τριβη που κανει το ψαλιδι πανω σε κατι μεταλλικα στερεωματα.. Με λιγο γρασακι στα καταλληλα σημεια παιζει να τον εξαφανιζει μαλλον τον συγκεκριμενο θορυβο.. παντως μου το κανε για λιγο και μετα εξαφανιστηκε οταν πηγα μια μινι βολτα-δοκιμη...

Αν επιτευχθει τιποτα νεοτερο στο μετωπο της ψυξης θα σας ενημερωσω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 13:43:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

glf έγραψε:
μιας και θα τα φτιάξεις μόνος σου, κοίτα μια καλή ιδέα για τα.. ελάσματα



αυτά είναι πατέντα της... Ralliart Uk για τα Evo


Alex, όπως είπε και ο glf, προσπάθησε να κάνεις κάτι τέτοιο. Είναι το πιο εύκολο και το πιο σωστό Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
lia206cc (Λιάνα)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 25 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 268

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 21:23:34    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στράβωμα δίσκων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Eγω φοραω OMP δισκους και τακακια και δεν εχω κανενα προβλημα.


Νίκο, πόσο βγαίνει το "μαλλί" για το setάκι?

Υ.Γ. Αεριζόμενοι - χαρακτοί - τρυπητοί - ζωγραφιστοί - σγουροί; Shocked Shocked Shocked Laughing Laughing Laughing Τι σόι τέλος πάντων?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 23:03:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
glf έγραψε:
μιας και θα τα φτιάξεις μόνος σου, κοίτα μια καλή ιδέα για τα.. ελάσματα



αυτά είναι πατέντα της... Ralliart Uk για τα Evo


Alex, όπως είπε και ο glf, προσπάθησε να κάνεις κάτι τέτοιο. Είναι το πιο εύκολο και το πιο σωστό Wink


Ναι σωστο ειναι αλλα δεν ειναι καταλληλο για μενα.. Με 247 χιλιοστα δισκο, η επιφανεια του ειναι τοσο μικρη που αμα φτιαξω κατι παρομοιο ο αερας θα περναει απεναντι χωρις να βρισκει δισκο.. δηλαδη πρεπει να βρεις μια πολυ καλη ισοροπια στο "πολυ κοντα" στο κεντρο που ειναι μη πρακτικο απο αποψη κατασκευης αλλα δεν γινεται και αλλιως γιατι μονοε κει μπορεις να ψυξεις και στο "πολυ μακρια" οπου αν και ειναι πιο ευκολο απο αποψη κατασκευης, ο αερας θα περναει απ'την αλλη χωρις να βρει δισκο..

Αν ειχα δισκο γυρω σαν του πολιτη η εστω 260+ χιλιοστα κατι θα γινοταν... τωρα ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα για αποτελεσματικη χρησιμοποιηση μιας τετοιας πατεντας...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 09:47:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alex, μην το βλέπεις έτσι... την ώρα που κινήσαι με 100+ χλμ, εκεί μέσα στη ζάντα δημιουργούνται ένα σωρό στροβιλισμοί. και μόνο που θα βάλεις ένα ρεύμα να αέρα να σκάει μέσα στην περιοχή της ζάντας, θα δεις διαφορά.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 13:33:11    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στράβωμα δίσκων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lia206cc έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Eγω φοραω OMP δισκους και τακακια και δεν εχω κανενα προβλημα.


Νίκο, πόσο βγαίνει το "μαλλί" για το setάκι?

Υ.Γ. Αεριζόμενοι - χαρακτοί - τρυπητοί - ζωγραφιστοί - σγουροί; Shocked Shocked Shocked Laughing Laughing Laughing Τι σόι τέλος πάντων?


Εγω τα ειχα παρει οταν ακομα δουλευα στην HIUNDAI.Δεν ξερω αν εχουν αλλαξει τωρα οι τιμες.Παντως τα ειχα παρει τους δισκους 70.000 δρχ σετ και τους δυο,τα σωλινακια γυρο στις 30.000 δρχ τα τεσσερα και τα τακακια κοντα στις 35.000 δρχ με 40.000 δρχ.Ολα αυτα τιμες χονδρικης.Αυτα τα πηρα απο το καταστημα της O.M.P το οποιο εχει ονομασια CORSA CLUB και ειναι του Κυριου Ριζικαρη απο την Αθηνα.Ο κυριος Ριζικαρης τρεχει και με 106.Παντως οσοι θελετε καλο ειναι να ρωτησετε και τον Ντινο να σας δωσει καποιες λυσεις για φρενα και τιμες απο την PEUGEOTSPORT μην το ξεχναμε Wink Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούλ 2003, 20:45:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα νεοτερα απ'το μετωπο της ψυξης των φρενων..

Λοιπον εκανα 2 κινησεις. Η πρωτη ειναι να χρησιμοποιησω μπολικο γρασο ενδιαμεσα στο σημειο υποδοχης της ζαντας και την ιδια τη ζαντα. Λοιπον αυτο εχει την εξης ιδιοτητα. Η ζεστη του δισκου μεταφερετε στο σημειο υποδοχης της ζαντας και αυτη η ζεστη κανονικα μεταφερεται στη ζαντα. Αλλα σε πραγματικες συνθηκες οταν μια επιφανεια μεταλλικη ακουμπαει με μια αλλη, τα κοινα σημεια επαφης ειναι πολυ λιγοτερα απ'το συνολο της επιφανειας επαφης με αποτελεσμα η ζαντα να μην αποροφαει πολυ θερμοτητα. Τωρα με το γρασο ενδιαμεσα εχει γινει οτι γινεται μεταξυ μιας ψυξτρας και ενος επεξεργαστη που εχει ενδιαμεσα την θερμικη κολλα. Το υγρο που μεσολαβει εξασφαλιζει καλυτερη μεταφορα θερμοτητας και ετσι η ζαντα ζεματαει μετα απο λιγη ωρα.. Τωρα θα μου πειτε καλο ειναι αυτο? Ε σε οσο μεγαλυτερη επιφανεια απλωνεται η ζεστη τοσο καλυτερα.. τι να κανουμε.. απλα οι ανθρωποι στο σερβις παρκ πρεπει να φορανε τα γαντια τους Wink

H δευτερη κινηση ειναι τοποθετηση μικρων αεραγωγων στο ψαλιδι. Δυστυχως το μεγεθος τους δεν ειναι οσο θα ηθελα αλλα πιστευω οτι απ'το τιποτα ειναι πολυ μεγαλη βελτιωση και το ειδα στο δρομο. Οι αεραγωγοι ειναι 2 σωληνακια διαμετρου γυρω στα 3-4 εκατοστα που βλεπουν πανω στη δισκοπλακα και περνουν αερα απο τη μπροστινη κινηση. Οποιος δει αεραγωγους φρενων της McLaren στην F1 θα καταλαβει περι τινος προκειται. Απλως ειναι στρογγυλο αντι τετραγωνο και αρκετα μικροτερο.

Η επομενη κινηση ηταν να δοκιμασω το τι εκανα. Λοιπον εχω εδω διπλα στο σπιτι μου μια κατηφορα που εχει 4 σημεια φρεναρισματος λογω της ασυνεχειας του δρομου (στριβει).. Συνηθως στο 4ο φρεναρισμα οπου εχει και STOP το φρενο εχει "αρπαξει" και μαλακωνει πολυ.. Αυτο που παρατηρησα ηταν οτι το μαλακωμα μειωθηκε λιγο αλλα το σημειο μπλοκαρισματος ερχεται αρκετα αργοτερα και το φρενο ειναι πιο σταθερο. Πιθανολογω (με μεγαλη βεβαιοτητα) οτι τα υγρα φρενων εχουν νερο το οποιο κατα τη στιγμη του φρεναρισματος οπου η θερμοκρασια πιανει peek το νερο γινεται υδρατμος και μαλακωνει το πεταλι. Αυτος ο ατμος δεν μπορει να εξαφανιστει με τη χρηση αεραγωγου γιατι ο αεραγωγος δεν μπορει να κανει κατι το τρομακτικο οσον αφορα το peek της θερμοκρασιας ενος φρεναρισματος, απλα μπορει να κρατησει τη θερμοκρασια χαμηλη για το επομενο ωστε να μην πιασει πολυ μεγαλυτερο peek και στο τελος πυρωσουν τα φρενα. Βασικα χρειαζομαι αλλαγη υγρου φρενων.. Τεσπα.. το θεμα ειναι οτι τωρα φρεναρει καλυτερα και οτι σε point to point θα μπορει η δισκοπλακα να μαζευει λιγο κρυο εξ'αιτιας της επαφης της ζαντας με τον αερα (κρυωμα stage 1) και της διοδου του αερα πανω στη δισκοπλακα με τον αεραγωγο (stage 2) και οχι να συσσωρευει ακαταπαυστα ζεστη οπως συνηθιζε να κανει. Ενδεικτικα θυμαμαι παλαιοτερα οτι οταν τα φρενα ηταν ζεστα ακομα και 1 χιλιομετρο να περναγε με διαρκη κινηση η θερμοκρασια τους ειχε πεσει ελαχιστα. Προφανως οι μηχανισμοι απαγωγης θερμοτητας ειναι ανυπαρκτοι στην εργοστασιακη διαταξη των φρενων.

Και κατι ενδιαφερον: Οταν εβαλα τον ενα αεραγωγο και πηγα να βαλω και τον αλλο χρειαστηκε να κανω αναστροφη το αμαξι. Επειδη βαριομουν εκανα το γυρο του τετραγωνου για να το βαλω με τη σωστη φορά. Πατησα συνολο 3 απαλα φρενα με ταχυτητα γυρω στα 20 χιλιομετρα ισως και λιγοτερο ωστε να σταματησω στα δρομακια. Οταν το παρκαρα το αμαξι, εβαλα το γρυλο, το σηκωσα, ξεβιδωσα τη ροδα, εβαλα τα μπουλονια σε μια ακρη και τη ζαντα σε μια αλλη, ετοιμασα τον αεραγωγο (ειχε περασει κανα 5λεπτο απ'τη στιγμη που παρκαρα) και εκει που περναγα τον σφικτηρα στο ψαλιδι ακουμπαω στο δισκο ο οποιος ηταν ζεστος! Ευτυχως οχι σε σημειο ζεματισματος παντως ηταν αρκετα ζεστος. Σκεφτειτε δηλαδη με 3 μονο φρεναρισματα τα οποια ηταν ΤΙΠΟΤΑ. Δεν πηγε ποτε το μυαλο μου οτι θα εχει σηκωσει τετοια θερμοκρασια... Που να κανεις και καταβαση βουνου δηλαδη με φρενα απο 110->60 σε καθε στροφη ή να σταματησεις σε καμια ευθεια με πολλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2003, 13:20:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...εκτός των άλλων, το γράσο σε εκείνο το σημείο θα εμποδίσει το σχηματισμό άλατος-σκουριάς ανάμεσα στην αλουμινένια (αν έχεις δεν ξέρω.. ! ) ζάντας και της σιδερένιας πλάκας του δισκόφρενου.
Όταν ακουμπάνε αυτά τα δύο γίνεται μια οξείδωση. (εκτός και αν είναι βαμένη η ζάντα Smile


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2003, 17:41:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι βασικα ετσι μου ρθε η ιδεα γιατι συνηθως βαζω λιγο γρασο οταν τη βαζω/βγαζω (αλουμινιου) και μετα απ'τα αλατα επειδη κανουν την ενωση ΚΟΛΑΝΕ οι ζαντες με το σιδερο.

Ε και εκει οπως εβαζα λιγο γρασο ωσ συνηθως μου σκασε η ιδεα και το "τιγκαρισα"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Απρ 2004, 11:39:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος







FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1729s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on