PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206CC 1,6 Multiplex - Αρυθμίες ρελαντί - Κοψίματα στις ψηλές
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 11:07:21    Θέμα δημοσίευσης: 206CC 1,6 Multiplex - Αρυθμίες ρελαντί - Κοψίματα στις ψηλές Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαιρετώ σας,

τον τελευταίο καιρό έχω αντιμετωπίσει το εξής πρόβλημα κάποιες φορές:

Κοψίματα του κινητήρα στις ψηλές στροφές (οδήγηση στην εθνική οδό)

Ασταθές ρελαντί με αποτέλεσμα να βουλιάζουν οι στροφές και συχνά να σβήνει ο κινητήρας. Το φαινόμενο εμφανίζεται κυρίως με κρύο κινητήρα,
όχι όμως αποκλειστικά - έχει συμβεί και στην εθνική οδό μετά από
αρκετή ώρα οδήγηση.

Το φαινόμενο εμφανίστηκε πρώτη φορά πριν 7-8 μήνες, εξαφανίστηκε,
και εμφανίστηκε τώρα.

Είναι αρκετά επικίνδυνο γιατί 1-2 φορές μου έσβησε στη μέση διασταύρωσης μόλις πάτησα το συμπλέκτη.

Έκανα και update στη μονάδα ψεκασμού χθες, αλλά σήμερα το πρωί
ξαναεμφανίστηκε.

Έχει συμβεί κάτι ανάλογο σε κανέναν από εσάς με ίδιο μοτέρ? Καμιά ιδέα?

Thanks προκαταβολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
206ccsimos (Σίμος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) CC 2002

Ένταξη: 05 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 90

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 12:02:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Σταύρο, εμένα μου μυρίζεται αισθητήρας υποπιεσης αέρα.
Είχα κι εγώ τα ίδια προβλήματα και αυτός ο παλιό αισθητήρας ήταν η αιτία !
Πήγαινε σε μια Peugeot να σου κάνουν διάγνωση !


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 10:03:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο συγκεκριμένος αισθητήρας αλλάχτηκε.

Η διάγνωση δεν έδειξε πρόβλημα, παρότι 2 φορές παρουσιάστηκε το πρόβλημα προχθες. Επειδή όμως το πρόβλημα είχε φανεί στην προηγούμενη
διάγνωση, το αλλάξανε στην εγγύηση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 10:15:55    Θέμα δημοσίευσης: Re: 206CC 1,6 Multiplex - Αρυθμίες ρελαντί - Κοψίματα στις ψ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

overgr έγραψε:
Κοψίματα του κινητήρα στις ψηλές στροφές (οδήγηση στην εθνική οδό)



Tι εννοείς "κοψίματα"; Για περιέγραψε λίγο τα συμπτώματα..



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 10:42:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν λέω "κοψίματα" (δεν μου αρέσει πολύ η λέξη, αλλά δεν μπόρεσα
να βρω και καμιά καλύτερη) εννοώ το φαινόμενο όπου ο κινητήρας έχει
δισταγμούς ισχύος - στιγμιαίους αλλά έντονους. Σαν κάτι να σε φρενάρει στιγμιαία.

Τάσο, έχεις ανάλογα φαινόμενα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 11:08:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιλώντας για αντίστοιχα προβλήματα στον Μπισκιτζή (bosch service) στο Μοσχάτο μου συνέστησε να γίνει καθαρισμός της πεταλούδας και ενδεχομένως και των μπεκ. Επίσης στο δικό μου τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα λόγω έλλειψης και φίλτρου βενζίνης. Μάλιστα επέμεινε οτι αρκετοί με 1,6 κινητηρες peugeot έχουν τέτοια προβληματάκια (δεν κατάλαβα αν εννοούσε και τα rallye).


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 11:14:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

overgr έγραψε:
Όταν λέω "κοψίματα" (δεν μου αρέσει πολύ η λέξη, αλλά δεν μπόρεσα
να βρω και καμιά καλύτερη) εννοώ το φαινόμενο όπου ο κινητήρας έχει
δισταγμούς ισχύος - στιγμιαίους αλλά έντονους. Σαν κάτι να σε φρενάρει στιγμιαία.

Τάσο, έχεις ανάλογα φαινόμενα?


Μπαααα... μακάρι να είχα τέτοιο πρόβλημα...

Οποτε του καπνίσει μετά από πολλές ώρες λειτουργείας (μακρινά ταξίδια) σε απότομη επιτάχυνση, ο κινητήρας κάνει ένα μεγαλοπρεπέστατο stall σαν να σβήνει αλλά στην ουσία δουλεύει μέχρι τις 2οοο στροφές. Γυρνάς διακόπτη στο off και μετά πάλι on και δουλεύει κανονικά.
Δεν το κάνει συχνά, δεν το κάνει πάντα, έχω αλλάξει τα πάντα και πάλι όποτε το θυμηθεί το κάνει έτσι για να μου δείξει ότι υπάρχει. Λύση δεν έχω βρεί ούτε από Γαλλία...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 11:24:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι προφανως εννουσε και τα Rallye και το δικο μου τα ιδια κανει.Βασικα κανει ενα κομπιασμα κρατημα σε βαθυ πατημα γκαζιου σε ψηλες στροφες και μετα δινει κανονικα

Εχουν καθαριστει μπεκ πεταλουδα αλλα μπουζι map sensor και διαφορα αλλα καλουδια και το προβλημα εκει.Εγω σκεφτομαι μηπως ειναι αντλια βενζίνης η οποια τα βλεπει ολα και ασυνατει να δωσει οταν πρεπει.Θα την αλλαξω και αυτη και αθα επανελθω


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 11:30:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τη στιγμή που συμβαίνει, έχεις μήπως παρατηρήσει τίποτε περίεργο με τις θερμοκρασίες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 11:33:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν εννοεις θερμοκρασια νερου ειναι φυσιολογικη αν εννοεις θερμοκρασια λαδιου ε ναι ειναι λιγο ψηλα (οχι κοκκινα λιγο κατω απο το πρωτο τεταρτο μετα την μεση) γιατι εχει προηγηθει το απαραιτητο ξεμπουκωμα Laughing


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 11:38:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από εμπειρία από παλιότερο αυτοκίνητο, κάποια περίεργα και αδιευκρίνηστα συμπτώματα οφείλονταν τελικά στον αισθητήρα θερμοκρασίας του νερού. Δεν ξέρω αν μπορεί να επηρεάζει στη δική σου περίπτωση. Δεν του ρίχνεις μια ματιά? Νομίζω ότι είναι και σχετικά φτηνό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ROLAND GARROS (PARIS)
Μέλος
Μέλος


Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)

Ένταξη: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 185
Τόπος: ATHENS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 12:20:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΥΤΥΧΩς... είναι το μόνο πρόβλημα που δεν έχει το δικό μου καρούλι... παρ΄΄ολα αυτά όμως όταν είχα κλείσει το δικό μου μέσα και είχα παραλάβει ενα άλλο 206cc της sixt έκανε συνεχόμενα μπουκώματα ( οχι με listerine) και οταν σταματούσες εσβηνέ... οι θερμοκρασίες του ήταν λογικές. οταν το παράτησα στο συνεργείο οπου παρελαβα το δικό μου τους ρωτησα απο περιέργεια και μου είπαν οτι ειναι συνήθως πρόβλημα από τον αισθητήρα σε συνδιασμό με το multiplex... είπαν οτι υπαρχου δυο ειδων αισθητηρες και αυτοκίνητα Multiplex η psi. και οτι λαθος συνδιασμός αισθητήρα με multiplex H psi κάνει αυτά τα προβλήματα... παρόλο οτι ηταν του 2001 θα το εφτιαχναν στην εγγύηση ... ειπαν...

αυτα... δικό μου δεν είναι οποτέ ούτε και κάποιου άλλου οπότε... στα @@ μας Smile


ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 14:13:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

overgr έγραψε:
Τη στιγμή που συμβαίνει, έχεις μήπως παρατηρήσει τίποτε περίεργο με τις θερμοκρασίες?


Αν η ερώτηση πάει και σε εμένα, οι θερμοκρασίες είναι φυσιολογικές με την θερμοκρασία λαδιού πάνω από την μέση.

Τον τελευταί καιρό είμαι πεπεισμένος ότι το κάνει λόγω έλλειψης βενζίνης αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω...
Το halmeter που έχω δείχνει ότι στο συγκεκριμένο εύρος στροφών που το κάνει, πέφτει κατά ένα λαμπάκι άρα μήπως από κούραση του μοτέρ, ή της αντλίας ή των μπεκ κάποια στιγμή φτωχαίνει στιγμιαία και κλείνει ο εγκέφαλος την παροχή; εικασία είναι, αφού από κανένα δεν έχω πάρει απάντηση.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mimis (Δημήτρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1,4lt 16v 90hp

Ένταξη: 07 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 217
Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Απρ 2004, 14:26:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρόμοια προβλήματα αντιμετοπίζω και εγώ με το δικό μου (XS 1,4 16v). Έχει αστάθεια στο ρελαντί, βουλιάζει και ξανασηκώνεται, με ζεστό κινητήρα μου κρατάει τις στροφές στις 1.300 και το κάνει σε ανύποπτα χρονικά διαστήματα. Στo εξουσιοδοτημένο μου είπαν οτι έχει ηλεκτρονική πεταλούδα και ότι έκανε ρεγουλάρισμα Question Question Question Question
Λέτε αν αλλάξω πεταλούδα να λυθεί το πρόβλημα;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Απρ 2004, 14:35:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mimis έγραψε:
Παρόμοια προβλήματα αντιμετοπίζω και εγώ με το δικό μου (XS 1,4 16v). Έχει αστάθεια στο ρελαντί, βουλιάζει και ξανασηκώνεται, με ζεστό κινητήρα μου κρατάει τις στροφές στις 1.300 και το κάνει σε ανύποπτα χρονικά διαστήματα. Στo εξουσιοδοτημένο μου είπαν οτι έχει ηλεκτρονική πεταλούδα και ότι έκανε ρεγουλάρισμα Question Question Question Question
Λέτε αν αλλάξω πεταλούδα να λυθεί το πρόβλημα;


Εφ'οσον είσαι 16v σίγουρα είσαι σε εγγύηση. Πίεσέ τους να λύσουν το πρόβλημα ανεξάρτητα τι θα χρειαστεί. Μην δεχτείς τίποτα πέρα από αυτό.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Απρ 2004, 17:04:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακριβώς αυτό το πρόβλημα έχουμε και εμείς. Αυτό όμως μας συμβαίνει μόνο όταν του τα σκάμε κανονικά. Την πρώτη φορά βρήκαμε ένα καμένο MAP sensor, αλλά και μετά την αλλαγή του τα προβλήματα συνεχίζονται. Αυτό που κάνει εμάς είναι το εξής. Ας πούμε πως ξεκινάμε δυνατά… 1η όλα καλά, 2α όλα καλά με αλλαγές περί τις 7500-7600. με το που μπει 3η γύρω στις 5000-5500σαλ τραβά ένα τρελό κόψιμο λες και κάνει misfire (ρετάρει) και χάνω το γκάζι. Αφήνω πατάω πεταλούδα αλλά τίποτα. μηδέν άκουσμα… Με το που φτάσω στην άκρη και σταματήσω και πέσουν οι στροφές στο ρελαντί το μοτέρ σβήνει. Κλείνω τη μίζα περιμένω περίπου 10 secs και ξαναβάζω μπροστά και φεύγω. Τώρα τελευταία αυτό το έχει κάνει και στην 2α… ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν έχουμε βρει τι σκ**ά φταίει και μας έχει σπάσει τα νεύρα…

Νομίζω πως πρέπει να συγκεντρώσουμε όλοι τις απόψεις μας επάνω σε αυτό το πρόβλημα και να πούμε τις εμπειρίες μας μήπως βρούμε τι φταίει…

Άλλο ένα κόψιμο που είχα όταν γύριζα από Μάνη έγινε στα 200-205χλμ που πήγαινα στην εθνική. Βγαίνω από την Τρίπολη και μπαίνω εθνική για Κόρινθο. Είχα βάλει βενζίνη σε μία ΒΡ στην Σπάρτη και κάτι δεν μου άρεσε… Στις 3ες και 4ες άκουγα πειράκια και φυσικά τα καντήλια πήγαιναν και ερχόντουσαν στον βενζινά… Βάζοντας 5η και συνεχίζοντας το άνοιγμα το μοτέρ κάπως έστρωσε αλλά μόλις έπιασα 200-205χλμ μου τραβάει ένα μεγαλοπρεπές κόψιμο, ανάβει το check engine και βγάζει ο υπολογιστής το μήνυμα Catalytic converter failure…Δεξιά λωρίδα, πάρκινγκ και στο ρελαντί σβήνει το μοτέρ. Περιμένω λίγο και ξαναβάζω μπροστά. Σκάω μερικές γκαζιές και όλα ακουγόντουσαν ρολόι. Από εκεί και μετά δεν έκανε τίποτα άλλο δούλευε άψογα. Με το άδειασμα του ντεπόζιτου και γέμισμα σε πρατήριο στην Αθήνα, το αυτοκίνητο ήρθε πάλι στα ίσια του. Ο αδερφός μου ξανακατέβηκε Τρίπολη με άλλα δύο άτομα και το αυτοκίνητο πυροβολούσε… 210-220 χλμ άνετα και με διάρκεια με τρία άτομα… Όλα καλά…





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nemo (ΧΡΗΣΤΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 CC ROLAND GARROS

Ένταξη: 29 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 55
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Απρ 2004, 17:52:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα πάλι κομπιάζει πολλές φορές όταν είναι ζεστό στο ξεκίνημα... Αφήνοντας δηλαδή το συμπλέκτη πάει να ξεκινήσει σταματάει για ένα δευτερόλεπτο (να το ξανασκεφτεί!!!) και μετά φεύγει κανονικά... Αυτό πάλι έχει κανείς ιδέα τι είναι? Επίσης το ρελαντί δεν ήταν ποτέ απόλυτα σταθερό παίζει + - 50 στροφες... Αλλά παλιότερα είχαμε πει ότι αυτό έτσι είναι και δεν αλλάζει (κάτι σαν την βλαμμένη πρώτη στο κιβώτιο!!!) Πάντως σβυσίματα δεν έχω...


nEmO
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mimis (Δημήτρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1,4lt 16v 90hp

Ένταξη: 07 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 217
Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Απρ 2004, 14:22:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχθές που πήγα στο εξουσιοδοτημένο, το συνδέσαν στον υπολογιστή και δεν βρήκαν απολύτως τίποτα. Αφού σκαλίσαν λίγο την μηχανή μου είπαν ότι η φίσα της πεταλούδας δεν ήταν καλά κουμπωμένη Question Arrow Question
Μεχρι σήμερα δεν μου το ξανα έκανε, ελπίζω να έφτεγε αυτό Confused


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Απρ 2004, 09:06:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Ναι προφανως εννουσε και τα Rallye και το δικο μου τα ιδια κανει.Βασικα κανει ενα κομπιασμα κρατημα σε βαθυ πατημα γκαζιου σε ψηλες στροφες και μετα δινει κανονικα

Εχουν καθαριστει μπεκ πεταλουδα αλλα μπουζι map sensor και διαφορα αλλα καλουδια και το προβλημα εκει.Εγω σκεφτομαι μηπως ειναι αντλια βενζίνης η οποια τα βλεπει ολα και ασυνατει να δωσει οταν πρεπει.Θα την αλλαξω και αυτη και αθα επανελθω


και εγω ο ιδιο προβλημα ειχα Μακη αλλα λυθηκε γιατι μου καθαρισανε κατι στην πεταλουδα (δεν θυμαμαι τι μου ειπαν Laughing Laughing )
τωρα παντως ειμαι ενταξει,αν και οταν κραταω σταθερα το γκαζι σε υψηλες στροφες τρωω κατι σφαλιαρες, που μαλλον βλεπω να ειναι απο βενζινες.δεν με χαλαει ομως αφου αν πατησω τερμα γκαζι οταν μου το κανει δεν μου κοβει αλλα αντιθετα με πεταει ! τωρα γιατι το κανει αυτο..... Confused


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Απρ 2004, 09:14:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nemo έγραψε:
Εμένα πάλι κομπιάζει πολλές φορές όταν είναι ζεστό στο ξεκίνημα... Αφήνοντας δηλαδή το συμπλέκτη πάει να ξεκινήσει σταματάει για ένα δευτερόλεπτο (να το ξανασκεφτεί!!!) και μετά φεύγει κανονικά... Αυτό πάλι έχει κανείς ιδέα τι είναι? Επίσης το ρελαντί δεν ήταν ποτέ απόλυτα σταθερό παίζει + - 50 στροφες... Αλλά παλιότερα είχαμε πει ότι αυτό έτσι είναι και δεν αλλάζει (κάτι σαν την βλαμμένη πρώτη στο κιβώτιο!!!) Πάντως σβυσίματα δεν έχω...

Πριν αφήσεις πάτα λίγο γκάζι μια -δυο φορές (όχι 6αρες Cool 1000 στροφές πάνω είναι καλά ) για να ξυπνήσουν .. τα ηλεκτρονικά του .
Απο ότι έχω καταλάβει είναι όπως το πάς
Ααντιγράφει τον τρόπο οδήγησης ,αν πάς χαλαρά ανεβάζει στροφές χαλαρά, σε περίπτωση που <<δώσεις >> απότομα γκάζι κομπίαζει, αν το πατάς δουλευεί μια χαρά, πάντα μετά τις 2000 στροφές
Στο ρελαντί μήπως στρίβεις τιμόνι ? Παρκαρισμα ? Αν ναι, δεν είναι τίποτα απλά ανεβάζει στροφές λόγο της αντλίας του υδραυλικού τιμονιού που δίνει περισσότερη πίεση.


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,134s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on