Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Μάρ 2004, 10:18:31 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Χταπόδι-καταλύτης για 206 1.4 |
|
|
Καταρχάς συγνώμη για τη δημιουργία του νέου τοπικ (δεν το κάνω ποτέ χωρίς λογο) αλλά πιστεύω ότι το ποστ δεν θα ταίριαζε κάπου αλλού {τώρα που έχουμε και κονε στα μονερεϊτοριλικια, ποιος μας πιάνει!!! }
Παμε στο ψαχνο:
Θα με ενδιέφερε να βάλω καταλυτη και χταπόδι στο 14αρι μου!
Αυτή τη στιγμή είναι τελείως ακακο μιας και φοράει μόνο μια σκούπα καθώς και εξάτμιση από καταλυτη και πίσω
Με γνώμονα όμως το ότι θα μπει εκκεντροφορος, πρόγραμμα, θα αλλαχθεί η συμπίεση κτλ πιστεύω ότι θα άξιζε να αλλαχθεί τουλάχιστον ο καταλυτης (θα κάνει και περισσότερο θόρυβο, έτσι για να γουστάρω σαν καγκουρας που είμαι!!!)
Όσο για το χταπόδι πολλοί λένε πως το χταποδακι μας είναι πάρα πολύ καλό….
Τι έχετε να προτείνετε και γιατί??
Μηπως ειναι καλυτερο να τα εκανα ολα μαζι και οχι μεμονωμενα? (δηλαδη σημερα καταλυτης-χταποδι, μετα απο 2 μηνες εκκεντροφορος κτλ κτλ)
Ευχαριστώ, εκ των προτέρων 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ghost Dog στις Τρι 23 Μάρ 2004, 13:23:04, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Μάρ 2004, 10:45:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτος ειναι κεραμικός της americat ειδικα για το 1.4 8V. από απόδοση δε ξερω τι μπορει να προσφέρει.
Σχετικά με το χταπόδι μπορεί να σε βοηθησει μονο κάποιος που έχει πείρα από το δικο του του. Δηλαδή ο κώστας και ο βαγγέλης. Σίγουρα η κατασκευη του χταποδιού μας ειναι αρκετά καλή αλλά δε νομίζω οτι είναι η βέλτιστη λύση.
Το κιτ της Bosal στον κώστα έδειξε (με τις δικες τους δυναμομετρησεις πριν και μετα) μια αυξηση 10 ιππων αν θυμαμαι σωστα. Τελικά το αυτοκινητο ειναι γυρω στα 80 άλογα άρα λογικά η διαφορα είναι καπου μεταξύ 5-10 ίππων. Αν αλλαχθει και ο καταλύτης (αν δεν κανω λαθος το κιτ της bosal δεν ειχε καταλυτη) θα παρει κατι ακομα σίγουρα. Το οικονομικό δε ξέρω αν σε ενδιαφέρει αλλα το αντιστοιχο κιτ της supersprint βγαινει στα 900 ευρω εναντι των ~400 της bosal. Χειροποίητα ο Nick_dusk νομίζω είχε βάλει 1000 ευρώ χταπόδι-μεσαιο-τελικο και καταλυτη και ηταν πολύ ευχαριστημένος.
Τωρα ας μας πούν περισσότερα και οι εμπειροι...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Μάρ 2004, 13:59:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ καλα τα λεει ο Πετρος!!! Για φουλ εξατμιση το κιτ της Bosal αποδειχθηκε πολυ καλο για τον πεζουλα και οχι μονο...Κανει 350e με δωρεαν τοποθετηση, 5χρονια εγγυηση κτλ!!! Ο καταλυτης χρεωνεται επιπλεον και αποτι θυμαμαι γυρω στα 200e!!! Το μαγαζι που βαζει τις Bosal εχει καταλυτες Vick, Vig, καπως ετσι λεγονται, και ειναι γερμανικοι πολυ καλης ποιοτητας!!! Για μια ολοκληρωμενη αποψη με κιτ Bosal και καταλυτη κοιτα το Micra Race ποσο βελτιωμενες επιδοσεις εχει σε σχεση με το νορμαλ!!! Θα σου προτεινα να βαλεις οσο περισσοτερα μπορεις μαζι...Γιατι αν βαλεις λιγο απο δω λιγο απο κει το αυτοκινητο θα βελτιωνεται σταδιακα, και οι επιδοσεις του επισης και στο τελος δεν θα σου φαινεται οτι το βελτιωσες ουσιαστικα!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Μάρ 2004, 16:46:55 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χταποδοκαταλυτες στο 14αρι |
|
|
PoiSoNeR έγραψε: | Μηπως ειναι καλυτερο να τα εκανα ολα μαζι και οχι μεμονωμενα? (δηλαδη σημερα καταλυτης-χταποδι, μετα απο 2 μηνες εκκεντροφορος κτλ κτλ)
Ευχαριστώ, εκ των προτέρων  |
Αρη προσωπικη μου αποψη ειναι να τα βαζεις ενα-ενα για να σχιματιζεις αποψη για το καθε ανταλακτικο που βαζεις στο αυτοκινητο σου και να ευχαρηστιεσε για ενα πραγμα που θα το εκανες "τσακ-μπαμ" για μεγαλο χρονικο διαστημα...
Τωρα αν συνεχιζει να σου εχει τοσο αδυναμια ο πατερας σου.... 
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Μάρ 2004, 18:13:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άρη, η δική μου άποψη είναι να μην κάνεις τίποτα και να αλλάξεις κινητήρα
Ξέρεις εσύ γιατί στο λέω... 
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George4 (Giorgos) Μέλος

 Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Απρ 2004, 16:32:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σιγουρα ειναι καλυτερο να τα βαζεις ενα ενα για το λογο που ειπαν και οι προηγουμενοι, οσο αφορα το χταποδι εχω ρωτησει μηχανικους πολλες φορες και ολοι μα ολοι μου λενε οτι δεν κανει για 1400, η μονη λυση την οποια και θα ακολουθησω ειναι να αλλαξεις το σωληνα μπροστα και να βαλεις εναν με μεγαλυτερη διαμετρο και καλυτερο κραμα μεταλου
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2004, 10:28:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιωργο εννοεις το σωληνα μετα το χταποδι ετσι??? Και η υπολοιπη εξατμιση μενει ως εχει στη διαμετρο??? Λιγο "καπως" μου ακουγεται... Παντως, αν δεις στο forum ενα παιδι με 1.4 8ν εβαλε το κιτ της Bosal χωρις τον καταλυτη και του εδωσε...Κοιτα να δεις και μονος σου!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George4 (Giorgos) Μέλος

 Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2004, 11:10:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι ο σωληνας ειναι απο τον καταλυτη και πισω, και το καζανακι εχει αλλη δικη του διαμετρο, οσο αφορα για το παιδι με το κιτ της Bossal το μονο που μπορω να πω ειναι οτι εγω ειδα διαφορα τωρα ακριβως μετρημενη δε ξερω, γιατι την μετρηση την εκανα στο τελος αφου εκανα ολες τις αλλαγες
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2004, 11:19:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αναλυσε μας σ ενα αλλο τοπικ τι παιζει με το αμαξι σου!
τι πως που!
Ειδα στο Quick Shift αυτα που ειπες!
Αν εχεις χρονο κανε μια αναλυση !
Εξατμιση ( διαμετρος) τι διαφορες ειδες κτλπ...
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hannibal_Jr Νέος χρήστης

Peugot 106
Ένταξη: 22 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Chalandri Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Απρ 2004, 03:42:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Egw pantws prin poy eixa 8v kapaki eixa balei xtapodi apo 1300 rallye kai doyleye poly kalytera apo mama......
Power Boost Service
http://photos.yahoo.com/hannibal_106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Απρ 2004, 11:29:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τοποθετωντας ανταλλακτικα κομματι-κομματι δεν θα μπορεστε να καταλαβετε την διαφορα.
Π.χ. μπορει ενα χταποδι απο μονο του να μην κανει τιποτα αλλα σε συνδυασμο με συμπιεση και εκκεντροφορο να κανει τελεια δουλεια...
Οσο για την βελτιωση,πριν απο ενα μηνα περιπου φτιαξαμε ενα 206 8v XR του 2000 με τον καταλυτη απο κατω.Το παιδι εβαλε ολοκληρο το πακετο της Supersprint μαζι με εναν αγωνιστικο καταλυτη για αρχη.Δεν μετρησαμε αλογα παντως αλλα ο ιδιος ειπε οτι ειχε πολυ καλη διαφορα!Απο φιλτρο ειχε μια φιλτροχοανη αλλα την βγαλαμε και βαλαμε φιλτρο στο εργοστασιακο κουτι κανοντας πατεντα στον σωληνα.
Την προηγουμενη εβδομαδα βαλαμε και εκκεντροφορο της Schrick μαζι με λιγη δουλεια στην κεφαλη και αυξηση της συμπιεσης με το αναλογο προγραμμα.Τοτε το αμαξι εδειξε πραγματικα!!!Η εξατμιση ηταν υπεραρκετη,μαλλον υπερβολικη,για το νορμαλ μοτερ και οταν μπηκε και ο εκκεντροφορος τοτε απεδωσε τα μεγιστα.
Απο θεμα αποδοσης υπολογιζαμε περιπου στα 95-100 αλογα αλλα τελικα με ην συμπιεση στο 10,8 εδειξε 104 αλογα απο οτι ειπε ο ιδιοκτητης.
Τωρα ψαχνω να του βρω σασμαν απο 16v 106 για να "κοντυνει" λιγο...
Το ολο πακετο μαζι με εργασια και προγραμμα παντως του κοστισε 2800Ε.Δεν ειναι και λιγα αλλα...Προκειμενου να το κανεις 1600αρι που θα χρειαστεις σιγουρα 2500Ε χωρις να ειναι και δηλωμενο,πιστευω οτι απο θεμα αποδοσης ειναι μια καλη λυση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 11:20:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Που ειχες χαθει βρε Στελιο??? Να σε ρωτησω, στο 1.4 του 205 μπορω να βαλω ολη την εξαγωγη απο 13αρι ραλλυ (σαν το δικο σου...), τον εκκεντροφορο και το προγραμμα??? Η θελει πατεντες και δεν θα αποδωσει???
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Απρ 2004, 21:22:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο προγραμμα θα χρειαστει σιγουρα πατεντα.Αν βαλεις ομως ολο το πακετο απο το 14αρι 106 XSi,δεν θα χρειαστει τιποτα απολυτως...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George4 (Giorgos) Μέλος

 Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Απρ 2004, 23:54:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μου ειχε ζητηθει ξανα και ειχα μιλησει για τις αλλαγες αλλα τα γραφω παλυ.τα 94hp που αναφερω προερχονται απο, αλλαγη εκεντροφορου (απο 1600, 206), ροηκη εξεληξη απο τριγωνικη σε κυκλικη, χαμηλωμα στο καπακι, μεταλικη φλατζα, εξατμηση(45αρα σωληνα απο τον καταλυτη και ιδια και μεσα στο καζανακι), βαρελακι BMC, αλλαγη στη συμπιεση βενζινης, και προγραμμα απο τη VAMAG. sorry που τα γραφω εδω αλλα δεν ξερω σε πιο αλλο topic να απαντησω
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George4 (Giorgos) Μέλος

 Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Απρ 2004, 14:35:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
την Πεμπτη παω στον Ποπαι να αλλαξω καταλυτη και την σωληνα απο μπροστα σε 50αρα απο 45αρα. θα ενημερωσω για τα αποτελεσματα
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Απρ 2004, 15:20:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποσο παει kat back κ καταλυτης ?
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George4 (Giorgos) Μέλος

 Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Απρ 2004, 23:55:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ολα μαζι 450 euro (ο καταλυτης ειναι αμερικανικος με εγγυση)
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Απρ 2004, 11:02:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χταποδι δεν θα αλλαξεις??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George4 (Giorgos) Μέλος

 Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Απρ 2004, 12:16:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μονο το σωληνα μπροστα θα μεγαλωσω. χταποδι δεν βαζω γιατι παιδια μην παραμυθιαζεστε ΔΕΝ κανει το χταποδι για 206 1.4, οσοι πουν το αντιθετο σας κοροιδευουν. το εχω διαστευρωσει 3 μηχανικους και 2 εξατμισαδες και κανενας δεν μου εχει πει οτι βοηθαει
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|