PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πρωτάθλημα ταχύτητας ΕΝΙΑΙΟΥ Αυτοκινήτου 2004

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάρ 2004, 10:58:04    Θέμα δημοσίευσης: Πρωτάθλημα ταχύτητας ΕΝΙΑΙΟΥ Αυτοκινήτου 2004 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρωτάθλημα ταχύτητας ΕΝΙΑΙΟΥ Αυτοκινήτου 2004

Το πρωτάθλημα ταχύτητας ΕΝΙΑΙΟΥ Αυτοκινήτου 2004 θα γίνει με αυτοκίνητο PEUGEOT 106 Rally Gr., Η σχετική εγκύκλιος έχει ως εξής:

Aγώνες που θα προσμετρήσουν:

27-28/3 ΜΕΓΑΡΑ /ΕΛΠΑ
17-18/4 ΕΛΛΗΝΙΚΟ
15-16/5 ΜΕΓΑΡΑ
3-4/7 ΣΕΡΡΕΣ
2-3/10 ΤΡΙΠΟΛΗ
28-29/11 ΜΕΓΑΡΑ

Σημειώνεται ότι όλοι οι συμμετέχοντες στην Προκήρυξη θα πρέπει να συμμετάσχουν και σε ένα αγώνα ταχύτητας στο εξωτερικό, εφόσον φυσικά αποφασισθεί από τον ΣΟΑΑ χωρίς η επίδοσή τους να προσμετρήσει στην τελική βαθμολογία του θεσμού.

Για να προσμετρήσει ο κάθε αγώνας στο Πρωτάθλημα πρέπει να ξεκινήσουν τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα του Ενιαίου.

Για να απονεμηθεί ο τίτλος του Πρωταθλήματος πρέπει να γίνουν και να μετρήσουν τουλάχιστον 10 αγώνες.

Οι αγώνες του Ενιαίου θα γίνονται χωριστά από τις άλλες Ομάδες.

Στο Πρωτάθλημα Ενιαίου 2004 μπορούν να συμμετάσχουν διαγωνιζόμενοι και αγωνιζόμενοι με έγκυρη εθνική άδεια αγωνιζομένου της ΕΘΕΑ έτους 2004 και αποκλειστικά μέλη του ΣΟΑΑ και του ΣΟΑΒΕ ταμειακά εντάξει.

Σε κάθε περίπτωση ανυπέρβλητου κωλύματος διεξαγωγής του αγώνα, ο ΣΟΑΑ δύναται να εισηγηθεί την αντικατάστασή του με άλλο αγώνα ταχύτητας του προγράμματος ή με ανάβαση.

Ο συμμετέχων αποδέχεται τον παρόντα κανονισμό και αυτούς που διέπουν το Πρωτάθλημα Ταχύτητας Αυτοκινήτου Ενιαίου 2004.

Ορίζεται Τεχνικός Έφορος του Πρωταθλήματος ΕΝΙΑΙΟΥ 2004 για λογαριασμό του ΣΟΑΑ ο κ. Παύλος Αλέπης και από την πλευρά της εκάστοτε οργάνωσης ο κ. Ιωαννίδης.


ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

Οι αγώνες θα διεξάγονται σύμφωνα με τον κανονισμό διεξαγωγής αγώνων ταχύτητας της ΕΛΠΑ / ΕΘ.Ε.Α και τον παρόντα κανονισμό.

Η βαθμολογία θα γίνεται ως εξής: 20-17-15-13-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.

To πρωτάθλημα ταχύτητας Ενιαίου 2004 θα περιλαμβάνει δώδεκα (12) αγώνες με συντελεστή 1, διάρκειας 12 γύρων για όσους θα διεξαχθούν στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων και 10 γύρων για όσους θα διεξαχθούν στις υπόλοιπες πίστες, από τους οποίους θα προσμετρούνται για την τελική βαθμολογία και την τελική κατάταξη στο Πρωτάθλημα ΕΝΙΑΙΟΥ οι 10.

Σε κάθε ημερομηνία θα διεξάγονται δύο αγώνες. Μεταξύ των δύο αγώνων θα υπάρχει κενό χρόνου τουλάχιστον 60 λεπτών για επισκευές και ρυθμίσεις.

Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός δεν συμμετάσχει ή δεν καταταγεί στην κατάταξη του πρώτου αγώνα, τότε θα μπορεί να συμμετάσχει στον δεύτερο αγώνα.

Επίσης όποιος επιτύχει τον ταχύτερο γύρο ανά αγώνα βαθμολογείται με έναν επιπλέον βαθμό μόνο για την τελική βαθμολογία του πρωταθλήματος. Με τον παραπάνω αναφερόμενο τρόπο θα βαθμολογείται στην τελική βαθμολογία του πρωταθλήματος και ο οδηγός που θα επιτυγχάνει τον ταχύτερο γύρο των επίσημων δοκιμών / Pole Position.

Οι επίσημες δοκιμές θα διαρκούν 15 λεπτά της ώρας για κάθε αγώνα (θα διενεργούνται δύο επίσημα δοκιμαστικά).

Οι αριθμοί συμμετοχής για την Ομάδα “Ενιαίου” θα καθορισθούν για όλη την προκήρυξη, αρχής γενομένης από τον αριθμό συμμετοχής 1.

Με απόφαση του Δ.Σ. είναι εφικτή η χορήγηση αριθμού συμμετοχής και μετά την διεξαγωγή του πρώτου αγώνα.

Για την εξυπηρέτηση του Πρωταθλήματος, οι δηλώσεις συμμετοχής θα υποβάλλονται και θα εξοφλούνται στα γραφεία του Σ.Ο.Α.Α. ( Μιχαλακοπούλου 123, τηλ: 7754186) και θα μεταφέρονται εγκαίρως στην εκάστοτε οργανώτρια Λέσχη, με μέριμνα του Σ.Ο.Α.Α.

Η προθεσμία υποβολής δήλωσης συμμετοχής για το Ενιαίο στα γραφεία του Σ.Ο.Α.Α. λήγει δύο ώρες πριν από την προθεσμία που ορίζεται στον ειδικό κανονισμό του αγώνα. Για την διαφύλαξη της νομιμότητας των αυτοκινήτων του Ενιαίου ο Σ.Ο.Α.Α. μπορεί, πέραν των ενστάσεων και αυτεπάγγελτων τεχνικών ελέγχων που τυχόν θα εφαρμοστούν, να αιτείται από τη οργανώτρια λέσχη και τους αγωνοδίκες την εκτέλεση επιπλέον τεχνικών ελέγχων που θα διεξάγονται από τους τεχνικούς εφόρους της διοργάνωσης, όπως επίσης και να διενεργεί αυτεπάγγελτο τεχνικό έλεγχο και να παραπέμπει τους παραβάτες στα πειθαρχικά όργανα του Συνδέσμου. Σε περίπτωση κατά την οποία διαπιστωθεί παράβαση, τυπική ή ουσιαστική, τότε το κόστος του τεχνικού ελέγχου θα βαρύνει τον αγωνιζόμενο και θα καθορίζεται σύμφωνα με την σχετική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ.

Οι τεχνικοί έλεγχοι που διενεργούνται διατηρούν σε κάθε περίπτωση την αυτοτέλειά τους.

Δόλια αποχή αγωνιζομένων από κάποιον αγώνα τιμωρείται από τα καταστατικά πειθαρχικά όργανα του ΣΟΑΑ, ανεξάρτητα από κάθε πειθαρχική διαδικασία της ΕΘΕΑ ή της επιτροπής αγωνοδικών του αγώνα.

Σε περίπτωση που κάποιος συμμετέχων βρεθεί παράνομος ή παράτυπος κατά την διάρκεια των αγώνων, πέραν των ποινών που θα του επιβληθούν από την οργάνωση σύμφωνα με τους κανονισμούς, μπορεί, κατά την κρίση του Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α. και εκτός των όσων προβλέπονται στο καταστατικό του ΣΟΑΑ, να του επιβληθεί ποινή η οποία θα αναφέρεται σε στέρηση του δικαιώματος συμμετοχής σε άλλο αγώνα της προκήρυξης ή στην αφαίρεση των βαθμών της καλύτερης μέχρι τότε επίδοσης του αγωνιζόμενου. Την διακριτική ευχέρεια της επιλογής της ποινής την έχει το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ. Επίσης το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ μπορεί να επιβάλει τις παραπάνω ποινές και σε κάθε περίπτωση που κατά την κρίση του μπορεί να θεωρηθεί ως αντιαθλητική συμπεριφορά και θα έχει λάβει χώρα κατά την διάρκεια του αγώνα, είτε εντός της πίστας είτε στον ευρύτερο χώρο διεξαγωγής του αγώνα ή να συγκαλέσει προς τούτο το Πειθαρχικό Συμβούλιό του.



Υποχρεωτικές Διαφημίσεις

1. Ο χορηγός κάθε αγώνα θα αναφέρεται στα πλαίσια των αριθμών συμμετοχής.

2. Τα υποχρεωτικά αυτοκόλλητα που θα πρέπει να έχουν όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα θα τοποθετούνται:

Δύο αυτοκόλλητα του Σ.Ο.Α.Α. στα πίσω πλαινά τζάμια του αυτοκινήτου, καθώς επίσης και ένα υφασμάτινο σήμα του ΣΟΑΑ στην φόρμα κάθε οδηγού.

Με απόφαση του Δ.Σ. του Συνδέσμου, θα καθορισθούν επακριβώς τα σημεία επικόλλησης των αυτοκόλλητων των χορηγών του Πρωταθλήματος.


ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΝΙΑΙΟΥ 2004


Το αυτοκίνητο PEUGEOT RALLY 1,6 Gr A που θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα Ενιαίου 2004 ακολουθεί τις τεχνικές οδηγίες - ελευθέριες ή περιορισμούς που αναφέρονται στον παρόντα τεχνικό κανονισμό και περιγράφεται στο με αριθμό Α- 5565 Δελτίο Αναγνώρισης της FIA, καθώς επίσης και τα προβλεπόμενα στο Παράρτημα J του Δ.Α.Κ. για αυτοκίνητα ομάδας Α που συμμετέχουν σε αγώνες ταχύτητας.



ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ

ΒΑΡΟΣ: Το αυτοκίνητο ανά πάσα στιγμή του αγώνα θα πρέπει να έχει ελάχιστο βάρος 925 kg, συνυπολογιζομένου του οδηγού με τον προβλεπόμενο αναγκαίο εξοπλισμό του (κράνος, φόρμα κ.λ.π.).

ΕΛΑΣΤΙΚΑ: Είναι υποχρεωτική η χρήση ενιαίου ελαστικού εργοστασίου κατασκευής HANKOOK, του οποίου τα ακριβή στοιχεία και ο τρόπος χρήσης (αριθμός κ.λ.π.) θα ανακοινωθούν με εγκύκλιο που θα εκδοθεί. Απαγορεύεται επιπλέον χάραξη ή η με οποιοδήποτε τρόπο τροποποίηση του χρησιμοποιούμενου ελαστικού. Τα ελαστικά θα χορηγούνται αποκλειστικά και μόνο από τον εισαγωγέα και αντιπρόσωπο του εργοστασίου κατασκευής των στην Ελλάδα.

ΖΑΝΤΕΣ: Η διάσταση των ζαντών που θα χρησιμοποιηθούν υποχρεωτικά από όλους τους συμμετέχοντες είναι διαμέτρου 15'' και μέγιστου πλάτους 6,5''. Σε κάθε περίπτωση η ζάντα που θα χρησιμοποιηθεί με το ελαστικό που θα ανακοινωθεί θα πρέπει να καλύπτεται από το σπόϊλερ του φτερού που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο παραγωγής, χωρίς καμία επέμβαση, επεξεργασία ή τροποποίηση. Επιτρέπεται η αφαίρεση του υλικού που βρίσκεται στο εσωτερικό του σπόϊλερ (γύρισμα) ώστε για να αποφεύγεται η φθορά του ελαστικού. Απαγορεύεται η χρήση ζαντών από κράμα μαγνησίου ή τιτανίου.

ΨΑΛΙΔΙΑ: Απαγορεύεται η χρήση των εμπρόσθιων και οπίσθιων ψαλιδιών που προβλέπονται στο δελτίο αναγνώρισης με αριθμό Α-5565 της FIA. Τα εμπρόσθια ψαλίδια πρέπει να είναι αυτά της σειράς παραγωγής (νορμάλ). Επιτρέπεται η μεταλλική ενίσχυση (λαμάκι) του στελέχους του ψαλιδιού (μπράτσο). Επίσης επιτρέπεται η με οποιοδήποτε τρόπο βελτίωση της στήριξης του ψαλιδιού στο αμάξωμα του αυτοκινήτου, χωρίς όμως να αλλάζει η θέση στήριξής τους.

ΑΞΩΝΑΣ: Απαγορεύεται η χρήση οπίσθιου άξονα που προβλέπεται στο δελτίο αναγνώρισης με αριθμό Α-5565 της FIA. Ο οπίσθιος άξονας και τα ψαλίδια πρέπει να είναι υποχρεωτικά της σειράς παραγωγής. Επιτρέπεται η αντικατάσταση των silent block του άξονα με αλουμινένια.

ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΡΑΒΔΟΙ (ΖΑΜΦΟΡ): Τα σημεία στήριξης των χρησιμοποιούμενων αντιστρεπτικών ράβδων (ζαμφόρ) πρέπει να παραμείνουν ως έχουν στο αυτοκίνητο της σειράς παραγωγής.

ΠΛΗΜΝΕΣ: Οι εμπρόσθιες πλήμνες πρέπει να είναι της σειράς παραγωγής. Απαγορεύεται η χρήση των πλημνών που προβλέπονται από το παραπάνω δελτίο αναγνώρισης.

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ – ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ: Το κιβώτιο ταχυτήτων υποχρεωτικά θα είναι πέντε (5) σχέσεων, μη υπολογιζομένης της όπισθεν. Το σύστημα επιλογής ταχυτήτων πρέπει να είναι υποχρεωτικά τύπου Η, δηλαδή απαγορεύεται η χρησιμοποίηση επιλογέα σειριακού.

ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ: Η πολλαπλή εξαγωγής πρέπει να είναι της σειράς παραγωγής. Το δίχαλο της εξατμίσεως που ακολουθεί μετά την πολλαπλή εξαγωγής θα είναι σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο Α-5565 Δελτίο Αναγνώρισης της FIA.

ΩΣΤΗΡΙΑ: Απαγορεύεται η χρήση μηχανικών ωστηρίων βαλβίδων του κινητήρα. Θα χρησιμοποιούνται υποχρεωτικά τα ωστήρια σειράς παραγωγής και απαγορεύεται κάθε επεξεργασία αυτών.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (CPU): Η ηλεκτρονική μονάδα (εγκέφαλος - CPU) του αυτοκινήτου είναι ελεύθερος, υπό την προϋπόθεση ότι η χρησιμοποιούμενη μονάδα θα συνδέεται με την υπόλοιπη καλωδίωση με την φίσσα της σειράς παραγωγής του αυτοκινήτου χωρίς επεξεργασία αυτής (νορμάλ).

ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ: Απαγορεύεται η χρήση εξαρτήματος το οποίο προβλέπεται ή περιγράφεται σε οποιαδήποτε επέκταση (extensions) του Α-5565 Δελτίου Αναγνώρισης της FIA ως VK και KS. Δηλαδή απαπγορεύεται η χρήση εξαρτημάτων και εν γένει ανταλλακτικών τα οποία αναφέρονται στο Δελτίο Αναγνώρισης για το Kit Car και Super 1600.

ΚΑΥΣΙΜΟ: Το καύσιμο θα πρέπει να συμφωνεί με τις προδιαγραφές που αναφέρονται στο βιβλίο της χρονιάς 2004 παράρτημα J.

Οποιεσδήποτε άλλες Μετατροπές - Επεμβάσεις πέραν αυτών οι οποίες σαφώς περιγράφονται στο παρόντα κανονισμό είναι απόλυτα απαγορευμένες. Εάν παρ όλα αυτά κάποιες επεμβάσεις θεωρηθούν επιβεβλημένες, τότε θα προηγηθεί απόφαση του Δ.Σ. και συγχρόνως σχετική εγκύκλιος της ΕΘΕΑ και θα ενημερωθούν οι οδηγοί με εγκύκλιο του Σ.Ο.Α.Α.. και της ΕΘ.Ε.Α.


Πηγή Σ.Ο.Α.Α


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0942s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on