Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 17:12:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα. |
Αμα δεν ψεκαζουν τα μπεκ και δεν καιει τιποτα τοτε πως μενει αναμενη η μηχανη??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 22:54:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιεχ μιεχ μιεχ... Το 1/3 των χιλιομέτρων μου τα έχω πάει με νεκρά! Το μόνο που χαλάει είναι τα τακάκια. Νεκρό βάζουμε σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο, άρα για να μην μας φύγει το αυτοκίνητο πατάμε λίιιγο το φρένο. Και αν είναι τόσο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ, ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ και ΦΟΝΙΚΟ όπως έγραψαν κάποιοι χαρακτηριστικά με κεφαλαία γράμματα έπρεπε να είχα τρακάρει τουλάχιστον 25 φορές! Δεν είπαμε να πηγαίνεις τέζα και να βγάλεις την ταχύτητα μέσα στην κίνηση ή πάνω σε στροφές, ΑΛΛΑ σε περιπτώσεις όπως μικρές κατηφόρες (στις μεγάλες βάζεις ταχύτητα χωρίς γκάζι ~ μηδέν κατανάλωση ~ ζήτω το ηλεκτρονικό γκάζι), σε ερημικούς μεγάλους δρόμους (παράδειγμα dimip με αττική οδό), στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης (έτσι κι αλλιώς αν χρειαστεί να σταματήσεις θα πατήσεις και συμπλέκτη μαζί με λίγα χλμ/ω ~ νεκρό) και όταν πρόκειται να σταματήσεις σε κάποια μικρή σχετικά απόσταση (πχ ανάβει κόκκινο στα 200μ, βγάζεις ταχύτητα και επιβραδύνεις μόνο με φρένο).
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 09:12:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα. |
Αμα δεν ψεκαζουν τα μπεκ και δεν καιει τιποτα τοτε πως μενει αναμενη η μηχανη??? |
Που λεει ο λογος...Σχεδον τιποτα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
p206Mike (Μιχάλης) Αντιπρόεδρος
207 RC Lemans & 107 Trendy
Ένταξη: 29 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 09:38:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Νεκρό βάζουμε σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο, άρα για να μην μας φύγει το αυτοκίνητο πατάμε λίιιγο το φρένο. |
Αυτό δεν το λέει κανείς...
Αν δεν κάνω λάθος τη κατηφόρα την κατεβαίνουμε με κουμπωμένη την ίδια ή μια παραπάνω ταχύτητα μέσα, από αυτή που χρειάζεται για να την ανεβούμε...
Και αυτό το λέει το βιβλίο που δίνουμε εξετάσεις για την απόχτηση της άδειας ικανότητας οδήγησης Ι.Χ.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 13:51:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
p206Mike έγραψε: | SnakeMJK έγραψε: | Νεκρό βάζουμε σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο, άρα για να μην μας φύγει το αυτοκίνητο πατάμε λίιιγο το φρένο. |
Αυτό δεν το λέει κανείς...
Αν δεν κάνω λάθος τη κατηφόρα την κατεβαίνουμε με κουμπωμένη την ίδια ή μια παραπάνω ταχύτητα μέσα, από αυτή που χρειάζεται για να την ανεβούμε...
Και αυτό το λέει το βιβλίο που δίνουμε εξετάσεις για την απόχτηση της άδειας ικανότητας οδήγησης Ι.Χ. |
ΠΡΟΕΔΡΕ να φανταστω οτι εφαγες κληση , σου πηραν το διπλωμα και επεσες με τα μουτρα παλι στο διαβασμα??? Αυτη την φορα φροντισε να τα μαθεις καλα.....!!!
Αναμμενα προβολακια : 5 ποντους
Επιδειξη οδηγικων ικανοτητων : 5 ποντους (Αν θυμαμαι καλα)
Αυτοσχεδιοι αγωνες : Αξια ανεκτιμητη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 16:29:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Και αν είναι τόσο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ, ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ και ΦΟΝΙΚΟ όπως έγραψαν κάποιοι χαρακτηριστικά με κεφαλαία γράμματα έπρεπε να είχα τρακάρει τουλάχιστον 25 φορές! |
οχι ρε συ.τα λεμε αυτα για να μην σε αφησουμε να κανεις οικονομια στην βενζινη.τι να πω τωρα???
εσυ δηλαδη αν δεν τρακαρεις δεν προκειται να σταματησεις να το βαζεις στη νεκρα???sorry φιλε μου αλλα δεν μου αρεσει καθολου η λογικη σου.
παιζεις με την τυχη σου....
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 17:06:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε κατάσταση πανικού, όταν δεν υπάρχει υποβοήθηση στο φρενάρισμα από τον κινητήρα, οι τροχοί μπλοκάρουν πιο εύκολα.....
Δοκιμάστε να πατήσετε απότομα φρένο με νεκρά στο κιβώτιο και θα δείτε για πότε μπλοκάρει..... (στους μη κατόχους ABS πάντα...)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 17:47:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
p206Mike έγραψε: | SnakeMJK έγραψε: | Νεκρό βάζουμε σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο, άρα για να μην μας φύγει το αυτοκίνητο πατάμε λίιιγο το φρένο. |
Αυτό δεν το λέει κανείς...
Αν δεν κάνω λάθος τη κατηφόρα την κατεβαίνουμε με κουμπωμένη την ίδια ή μια παραπάνω ταχύτητα μέσα, από αυτή που χρειάζεται για να την ανεβούμε...
Και αυτό το λέει το βιβλίο που δίνουμε εξετάσεις για την απόχτηση της άδειας ικανότητας οδήγησης Ι.Χ. |
Ε καλα τωρα.........Το βιβλιο λεει οτι παταμε και φρενο πριν τη στροφη για να κοψει το αμαξι και να παρουμε την στροφη με ασφαλεια.Αυτο δεν μου λεει τιποτα.Δηλαδη οταν εγω περναω FLAT OUT σε πολλες στροφες τοτε ειμαι λαθος και επικινδυνος συμφωνα παντα με το βιβλιο.Ασε που παω σε πολλες που οι αλλοι κατεβαζουν μια κατω εγω βαζω μια πανω
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 18:26:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | STELIOS έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα. |
Αμα δεν ψεκαζουν τα μπεκ και δεν καιει τιποτα τοτε πως μενει αναμενη η μηχανη??? |
Που λεει ο λογος...Σχεδον τιποτα |
Νομίζω σκέτο τίποτα. Όταν ο εγκέφαλος δεν δίνει καύσιμο το μοτέρ απλά καταναλώνει ενέργεια αντί να παράγει. Παράδειγμα: με ταχύτητα σταματάς πιο νωρίς σε σχέση με το να τσούλαγες με νεκρό. Αυτή η διαφορά στην κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου είναι η ενέργεια που καταναλώνουν τα περιστρεφώμενα μέρη του κινητήρα. Αντίθετα με νεκρό, η ενέργεια αυτή προκύπτει από την βενζίνη που καίμε, άσε που χρειάζεται να πατάς και περισσότερο φρένο από το να έχεις ταχύτητα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Δευ 27 Σεπ 2004, 12:20:05, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 18:35:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | STELIOS έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα. |
Αμα δεν ψεκαζουν τα μπεκ και δεν καιει τιποτα τοτε πως μενει αναμενη η μηχανη??? |
Που λεει ο λογος...Σχεδον τιποτα |
Νομίζω σκέτο τίποτα. Όταν ο εγκέφαλος δεν δίνει καύσιμο το μοτέρ απλά καταναλώνει ενέργεια αντί να παράγει. Παράδειγμα: με ταχύτητα σταματάς πιο νωρίς σε σχέση με το να τσούλαγες με νεκρό. Αυτή η διαφορά στην κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου είναι η ενέργεια που καταναλώνουν τα περιστρεφώμενα μέρη του κινητήρα. Αντίθετα με νεκρό, η ενέργεια αυτή προκύπτει από την βενζίνη που καίμε, άσε που χρειάζεται να πατάς και περισσότερο φρένο από το να έχεις ταχύτητα |
Να σε καλα φιλε μου.Σκετο ιποτα επρεπε να πω αλλα δεν ειμουνα σιγουρος.Και μαλιστα στα καινουργια με εγκεφαλο μου το ειχε πει Μηχανολογος (το σκετο τιποτα)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 23:31:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Ασε που παω σε πολλες που οι αλλοι κατεβαζουν μια κατω εγω βαζω μια πανω |
Μου θύμισες ακριβώς την τρομαγμένη ερώτηση που μου έκανε κάποτε ένας ξάδερφός μου που μπήκε πρώτη φορά στο αυτοκίνητό μου:
"Ρε συ Μίλτο! Γιατί κάθε φορά που έχει στροφή, αντί να πατάς φρένο πατάς γκάζι;!"
Κι εγώ του απάντησα:
"Πράγματι! Έτσι οδηγάω όταν πηγαίνω αργά...!"
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2003, 02:14:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Ασε που παω σε πολλες που οι αλλοι κατεβαζουν μια κατω εγω βαζω μια πανω |
Μου θύμισες ακριβώς την τρομαγμένη ερώτηση που μου έκανε κάποτε ένας ξάδερφός μου που μπήκε πρώτη φορά στο αυτοκίνητό μου:
"Ρε συ Μίλτο! Γιατί κάθε φορά που έχει στροφή, αντί να πατάς φρένο πατάς γκάζι;!"
Κι εγώ του απάντησα:
"Πράγματι! Έτσι οδηγάω όταν πηγαίνω αργά...!"
|
Χα χα χα χα!!!Κορυφαίο μέχρι να το καταλάβει ο άλλος και να θέλει να κατέβει!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2003, 12:52:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βιβλιο οδηγησης??? What's this??? Αυτο το βιβλιο λεει τρελα πραγματα... Δε βλεπεις και τις περισσοτερες γυναικες (εξαιρουννται οι του club) που το ακολουθουν κατα γραμμα ολο μπλεξιματα εχουν...Πεταγονται κολωνες στη μεση του δρομου, αυτοκινητα πεφτουν απο τον ουρανο και κατι τετοια!!! Δεν υπαρχει ο σωστος τροπος οδηγησης!!! Οπως ο καθενας μας μπορει να γραφει με το αριστερο και το δεξι, η και με το ποδι και το στομα κτλ... ετσι μπορει να εχει και το προσωπικο του στυλ οδηγησης, αρκει να μην ειναι απειλη για τους υπολοιπους!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XASOS Νέος χρήστης
ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2003, 13:44:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Σε κατάσταση πανικού, όταν δεν υπάρχει υποβοήθηση στο φρενάρισμα από τον κινητήρα, οι τροχοί μπλοκάρουν πιο εύκολα.....
Δοκιμάστε να πατήσετε απότομα φρένο με νεκρά στο κιβώτιο και θα δείτε για πότε μπλοκάρει..... (στους μη κατόχους ABS πάντα...) |
Για εξηγησέ το αυτό πως γίνεται? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
George Μόλις έγραψα
206 1.6 (16V) XS2 (2002)
Ένταξη: 30 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 38 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Δεκ 2003, 19:28:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρις να ειμαι σιγουρος απο οτι κοιταγα στον υπολογοστη ταξιδιου εκαιγε λιγοτερο οταν του ειχα 5η στο ρολλαρισμα απο οταν του ειχα νεκρα...
giorgio |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
George Μόλις έγραψα
206 1.6 (16V) XS2 (2002)
Ένταξη: 30 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 38 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Δεκ 2003, 19:31:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομιζω οτι ο Βαγγελης εχει δικιο ο κινητηρας παντα βοηθαει στο φρεναρισμα ακομα και οταν κανει φρεναρισμα πανικου.
giorgio |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
klain (giorgos) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)
Ένταξη: 08 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 211 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2003, 02:11:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
George έχει αναλυθεί και σε άλλο θέμα η περίπτωση της κατανάλωσης με σχέση η με νεκρά.Το συμπέρασμα που βγήκε απο ότι θυμάμαι για τους Α η Β λόγους ήταν πως με σχέση μέσα και χωρίς να πατάμε γκάζι έχουμε 0 κατανάλωση αντίθετα με την περίπτωση όπου "κυλάμε" με νεκρά και υπάρχει μια ελάχιστη κατανάλωση...
Ά! Εγώ κάποιες φορές κάνω την εξής βλακεία στις κατηφόρες... Έχω μέν βαλμένη ταχύτητα αλλά πατάω τον συμπλέκτη... Ξέρω οτί σκοτώνω τον συμπλέκτη μου αλλά πάει το πόδι μου απο μόνο του... Προσπαθώ να το κόψω
Άσχετο αλλά θέλω να το αναφέρω... σήμερα οδήγησα πρώτη φορά με ΦΟΥΛ ομίχλη ...με το ζόρι να βλέπω δηλαδή στα 3 μέτρα και εννοείται βράδυ και μπορώ αν πώ πως ήταν η πιο όμορφη και ατμοσφαιρική διαδρομή που έκανα ποτέ. Με το ανάλογο soundtrack φυσικά... Timo mass - Help me. Απλά Τέλειο συναίσθημα.... (μήπως έχω ξεφύγει λίγο;) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexbo1 (Alexandros) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 XT 1.6 16V 5θυρο
Ένταξη: 10 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2004, 13:14:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
George έγραψε: | Χωρις να ειμαι σιγουρος απο οτι κοιταγα στον υπολογοστη ταξιδιου εκαιγε λιγοτερο οταν του ειχα 5η στο ρολλαρισμα απο οταν του ειχα νεκρα... |
Πράγματι και είναι λογικό. Όταν έχεις ταχύτητα ο κινητήρας δεν χρειάζεται να κάνει καύσεις για να διατηρήσει τις στροφές του αντιθέτα η κίνηση των τροχών μεταφέρεται στον κινητήρα. Στην περίπτωση της νεκράς έχουμε τις καυσεις του ρελαντί. Απλά όσο πιο ΄γρήγορα τρέχουμε τοσο μειώνεται ο παρανομαστής και συνεπώς η κατανάλωση!!!
Σχετικά με το αν η νεκρά κάνει κακό ή όχι ΄στον κινητήρα το θέμα είναι απλό. Ουσιαστίκά δεν κανει κακό στον κινητήρα αλλά στα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου όταν γίνεται κατά σύστημα.
alexbo1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nec1980 (Γιώργος) Μόλις έγραψα
206 1,6 XS 3D 2003
Ένταξη: 30 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2004, 14:53:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σύμφωνα με το οικονομόμετρο όταν έχουμε ταχύτητα και δεν πατάμε το γκάζι η κατανάλωση είναι ποιό μικρή απο ότι έχουμε νεκρά.Το έχω δεί και στην πράξη.Όσο πιο μικρή ταχύτητα έχουμε τόσο οικονομία κάνουμε.Ο υπολογιστής είναι για τα μπάζα αφού δουλέυει το αμάξι και μου δείχνει 0 κατανάλωση!!!
Παιδιά να έχετε πάντα ταχύτητα μέσα γιατί πρέπει να έχεις ΠΑΝΤΑ τον έλενχο του αυτοκινήτου.Γνωστός μου βγήκε στον περιφεριακο με νεκρά και όταν είδε το φορτηγό που κάνει παραδώσεις αυτοκινήτων στις αντιπροσωπείες πάτησε γκάζι και το αμάξι ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΠΟΥΘΕΝΑ.Το τι έγινε μετά με μια λέξη θα σας το πω,ΚΟΛΑΣΗ.Το φορτηγό μετά από το μεγάλο φρενάρισμα που έκανε πέρασε ξυστά απο το αμάξι και τα άλλα αυτοκίνητα απο τα φρεναρίσματα πλάγιασαν.Γι'αυτό πάντα ταχύτητα μέσα για να ξέρεις τι σου γίνεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2004, 17:43:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nec1980 έγραψε: | Σύμφωνα με το οικονομόμετρο όταν έχουμε ταχύτητα και δεν πατάμε το γκάζι η κατανάλωση είναι ποιό μικρή απο ότι έχουμε νεκρά.Το έχω δεί και στην πράξη.Όσο πιο μικρή ταχύτητα έχουμε τόσο οικονομία κάνουμε.Ο υπολογιστής είναι για τα μπάζα αφού δουλέυει το αμάξι και μου δείχνει 0 κατανάλωση!!!
Παιδιά να έχετε πάντα ταχύτητα μέσα γιατί πρέπει να έχεις ΠΑΝΤΑ τον έλενχο του αυτοκινήτου.Γνωστός μου βγήκε στον περιφεριακο με νεκρά και όταν είδε το φορτηγό που κάνει παραδώσεις αυτοκινήτων στις αντιπροσωπείες πάτησε γκάζι και το αμάξι ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΠΟΥΘΕΝΑ.Το τι έγινε μετά με μια λέξη θα σας το πω,ΚΟΛΑΣΗ.Το φορτηγό μετά από το μεγάλο φρενάρισμα που έκανε πέρασε ξυστά απο το αμάξι και τα άλλα αυτοκίνητα απο τα φρεναρίσματα πλάγιασαν.Γι'αυτό πάντα ταχύτητα μέσα για να ξέρεις τι σου γίνεται. |
Αυτό που λες για τον υπολογιστή ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα!Χωρίς γκάζι αλλά με ταχύτητα κατανάλωση 0!
Όσο για τον γνωστό σου.....κοιτάμ και καθρέπτες!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|