Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2004, 02:00:15 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάλαβα... |
|
|
Skatofatsa έγραψε: | Σαν να μου λέτε ότι έχω κουλαμάρα στα χέρια...(καμία σχέση με το Κούλα,πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος...)Θα το ξαναβάλω μέσα στην αλάνα και θα το πσάξω ξανά...
Άσχετο...το ότι υπάρχει ABS δεν επηρεάζει το μπλοκάρισμα των τροχών?Ή μήπως το ABS επιδρά μόνο στα φρένα του μικρού Γάλλου? |
Δε νομίζω να έχει καμία σχέση το ABS. Όπως το 'πες, είναι μόνο για το φρενάρισμα...γιατί κι εμένα ABS έχει και γυρνάειιιιιιιιι...(που είπε κι ο PoLiThs), αλλά εγώ έχω ταμπούρα, κι όχι δισκόφρενα πίσω.
Κάπου εδώ στο κλουμπ διάβασα πως αν είναι ζεστοί οι δίσκοι κι αρχίσεις τα χειρόφρενα στραβώνουν. Αληθεύει?
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2004, 08:28:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
to na einai apla zestoi den peirazei tous diskous.
pyrwmenoi meta apo strofilikia mhn einai giati tha ginoun san RAFFLES!
otan stamathsoume to amaksi meta apo sklhrh xrhsh frenwn vazoume taxythta na to krathsei, oxi xeirofreno!
A! kai den rixnoume nero sta lastixa (opote kai sta frena) otan einai zestes oi diskoplakes!
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2004, 13:22:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alemao έγραψε: | to na einai apla zestoi den peirazei tous diskous.
pyrwmenoi meta apo strofilikia mhn einai giati tha ginoun san RAFFLES!
otan stamathsoume to amaksi meta apo sklhrh xrhsh frenwn vazoume taxythta na to krathsei, oxi xeirofreno!
A! kai den rixnoume nero sta lastixa (opote kai sta frena) otan einai zestes oi diskoplakes! |
Για το νερό το ήξερα, για το χειρόφρενο όχι!!!!
Αλλά τι τα θες...εγώ έχω ταμπούρα...οπότε και να το έχω σκίσει...πάλι με χειρόφρενο (και ταχύτητα πάντα!!!!!) θα το έχω σταθμευμένο! 
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 11:46:15 Θέμα δημοσίευσης: χειροφρενο και δισκοφρενα |
|
|
παιδια θα ηθελα τις γνωσεις σας πανω στο εξης:
εχω ακουσει οτι η χρηση του χειροφρενου εν κινησει (βλεπε στροφη) δεν πρεπει να γινεται στα αυτοκινητα με πισω δισκοφρενα, αντιθετα με τα ταμπουρα στα οποια δεν υπαρχει προβλημα.
ισχυει κατι τετοιο;
ειναι επικινδυνο να "τσιμπησουμε" χειροφρενο πανω σε στροφη (προκειμενου να "γλιστρισουμε ελεγχομενα") οταν εχουμε πισω δισκοφρενα ;
μεχρι τωρα με τα ταμπουρα πειρματιστηκα απειρες φορες σε πολλες στροφες με ευχαριστα αποτελεσματα αλλα με τα δισκοφρενα δεν ξερω τι παιζει.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 12:04:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μπορείς να τραβήξεις άφοβα χειρόφρενο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 12:26:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μπορείς να τραβήξεις άφοβα χειρόφρενο  |
ευχαριστω!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 16:15:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω ακούσει ότι οι δίσκοι δεν μπλοκάρουν τόσο εύκολα όσο τα ταμπούρα... Νομίζω!
Επίσης, αν έχεις ζεστάνει πολύ τους δίσκους σου και τραβήξεις το χειρόφρενο στη μασχάλη, τότε μπορεί και να στραβώσει τίποτα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 18:17:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά η χρήση χειρόφρενου με δίσκους πίσω δεν ενδείκνυται εκτός και αν έχετε τοποθετήσει υδραυλικό όπως τα αγωνιστικά. Όπως είπε και ο Φίδης οι δίσκοι για να μπλοκάρουν χρειάζονται μεγαλύτερη δύναμη στις δαγκάνες κάτι που με το χέρι είναι πιο δύσκολο και ή θα αφαιρέσεις ένα μέρος της προσοχής σου για να βάλεις δύναμη ή δεν θα μπλοκάρουν και αντί για κωλιά θα πας ευθεία...
Το σίγουρο είναι ότι με συμβατικό χειρόφρενο και δίσκους πίσω... ποτέ δεν είσαι σίγουρος. Κι αν έχετε και ημισλίκ.. ->
Εκ του ασφαλούς δοκιμές -για του λόγου το αληθές- προβλέπονται! 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 18:56:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολυγνωμια και πολυφωνια υπηρχε και θα υπαρχει στο club.
αλλα τωρα λογικα η ο Αργυρης η ο Μιλτος εχει δικιο, και οι δυο δεν γινεται.
προς αποφυγην παρεξηγησεων ξαναλεω οτι ρωταω για τσιμπημα χειροφρενου ισα ισα να στριψει το αμαξι, τωρα αν αυτο για να γινει δεν θελει τσιμπημα αλλα καλο κρατημα (του χειροφρενου) ειναι αλλη υποθεση.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 19:16:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μα δεν λένε κάτι διαφορετικό μεταξύ τους
συμπληρωματικό είναι το ποστ του Μίλτου.
Όντως με τους δίσκους θέλει περισσότερη δύναμη και όντως δεν του κάνει και πολύ καλό αν ο δρόμος έχει καλή άσφαλτο γιατί θα χρειαστεί πολύ δύναμη.
Από εκεί και πέρα σε δρόμο που γλυστάει σχετικά, πρόβλημα δεν έχεις παρά μόνο ότι χαλάς πιο γρήγορα τακάκια και δίσκους + (λόγω περισσότερης δύναμης) τις ντίζες του χειροφρένου.
Αν το κάνεις "μια στο τόσο" δεν τρέχει τίποτα.
Αν το κάνεις σε κάθε στροφή ή αν κάνεις ανάβαση ή κατάβαση με χειρόφρενο σε κάθε στροφή θα έχεις πρόβλημα....
Απλό είναι... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Δεκ 2005, 20:19:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | μα δεν λένε κάτι διαφορετικό μεταξύ τους
συμπληρωματικό είναι το ποστ του Μίλτου.
Όντως με τους δίσκους θέλει περισσότερη δύναμη και όντως δεν του κάνει και πολύ καλό αν ο δρόμος έχει καλή άσφαλτο γιατί θα χρειαστεί πολύ δύναμη.
Από εκεί και πέρα σε δρόμο που γλυστάει σχετικά, πρόβλημα δεν έχεις παρά μόνο ότι χαλάς πιο γρήγορα τακάκια και δίσκους + (λόγω περισσότερης δύναμης) τις ντίζες του χειροφρένου.
Αν το κάνεις "μια στο τόσο" δεν τρέχει τίποτα.
Αν το κάνεις σε κάθε στροφή ή αν κάνεις ανάβαση ή κατάβαση με χειρόφρενο σε κάθε στροφή θα έχεις πρόβλημα....
Απλό είναι...  |
βρε Μανθο, με απλα Ελληνικα οταν ο Αργυρης λεει "Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μπορείς να τραβήξεις άφοβα χειρόφρενο" και ο Μιλτος λεει "χρήση χειρόφρενου με δίσκους πίσω δεν ενδείκνυται εκτός και αν έχετε τοποθετήσει υδραυλικό όπως τα αγωνιστικά" πραγμα που φυσικα δεν εχω κανει , εγω καταλαβαινω οτι λενε 2 αντιθετα μεταξυ τους πραγματα.
φυσικα και καταλαβαινω αυτο που λες (οτι η παρατεταμενη χρηση θα προξενησει φθορα κλπ).
το θεμα ειναι ασχετως φθορας αν ειναι κατι που μπορω να κανω αφοβα, ή κατι επικινδυνο για το αυτοκινητο.
καμια φορα δεν εχει σημασια το τι γραφεις αλλα πως το γραφεις
οποτε με συνδιασμο των 2 καταλαβαινω οτι μπορουμε να τραβαμε οσα χειροφρενα θελουμε αρκει να ειμαστε ετοιμοι να δεχθουμε φθορα σε δισκους τακακια και φυσικα να προσεχουμε το πως τραβαμε χειροφρενο ωστε να στριψει το αμαξι και οχι να συνεχισει την πορεια του λογω αυξημενης δυναμης που χρειαζεται.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Δεκ 2005, 08:32:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως όσες φορές έχω τραβήξει με το 307 την δουλειά του την κάνει μια χαρά δεν είναι αγωνιστικό για να θέλει υδραυλικό χειρόφρενο.
Ακόμα και στο 205 που είχα βάλλει δίσκους μετά το χειρόφρενο μου έκανε τα χατίρια όποτε ήθελα χωρίς πρόβλημα.
Τώρα για να φθαρούν οι δίσκοι και τα τακάκια θα πρέπει να είσαι όλη μέρα με το χέρι στο χειρόφρενο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Δεκ 2005, 10:57:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | ...οποτε με συνδιασμο των 2 καταλαβαινω οτι μπορουμε να τραβαμε οσα χειροφρενα θελουμε αρκει να ειμαστε ετοιμοι να δεχθουμε φθορα σε δισκους τακακια και φυσικα να προσεχουμε το πως τραβαμε χειροφρενο ωστε να στριψει το αμαξι και οχι να συνεχισει την πορεια του λογω αυξημενης δυναμης που χρειαζεται. |
Αυτό ακριβώς. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 11:51:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γενικα επισης δεν κανεις χειροφρενο οταν εχεις κοσμο πισω....γιατι με το επιπροσθετο βαρος δεν παιζει να μπλοκαρει.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tsili77 Μόλις έγραψα

406 Coupe
Ένταξη: 18 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιαν 2008, 23:29:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | δεν κανουν για χειρόφρενα ειδικά το σύστημα τησ Peugeot που το χειρόφρενο εφαρμόζει στο δισκόφρενο και οχι σε εξτρα ταμπουράκι. |
Παντως το coupe και ταμπουρακι έχει μέσα στους πίσω δίσκους και πιο ευκολα θα το βρεις στα πλαγια λογω ελληνικης ασφάλτου...Αν και πραγματικά δεν του ταιριάζει..
406 Coupe,2.0, D9
Not only designed but also made by Pininfarina, Turin. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2008, 14:17:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κανενα τρόπο να βελτιώσουμε την αμεσότητα του χειρόφρενου εχουμε υπόψιν μας? (μιλάω για 206 με δισκοφρενα πίσω)
μου δινει την αισθηση ωρες ωρες οτι δεν εχει δυναμη, ή οτι θέλει πάρα πολυ δυναμη (τραβηγμα) για να πιάσει... "αν πιάσει"... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2008, 08:20:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρυθμιση απο κατω για μικροτερη διαδρομη;
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2008, 10:29:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
από πάνω γινεται αυτή η ρυθμιση (κάτω από το καλημμα του χειροφρενου) αλλα νομιζω οτι και πάλι την ιδια δυναμη θα θελει στο τραβηγμα 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2008, 10:45:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | από πάνω γινεται αυτή η ρυθμιση (κάτω από το καλημμα του χειροφρενου) αλλα νομιζω οτι και πάλι την ιδια δυναμη θα θελει στο τραβηγμα  |
Εστω απο πανω μιας και στο σαξο που ειχα ηταν απο κατω.
Και ναι πιστεψε με οταν ρυθμιζοταν απο κατω δεν ειχε καμια σχεση σε δυναμη και τραβηγμα.
Επιανε αμεσως.
Οοσ πιο δυνατα το τραβας τοσο πιο πολυ το συρματοσχοινο του "ντωνει" και θελει μεγαλυτερη δυναμη για να πιασει.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2008, 11:36:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν χανω τιποτα να το δοκιμασω... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|