PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αναλογία αέρα-βενζίνης

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Daloup-man (Ανδρέας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο

Ένταξη: 21 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 327
Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2003, 18:40:35    Θέμα δημοσίευσης: Αναλογία αέρα-βενζίνης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά έχω στα υπόψην την αλλαγή της εξάτμισης-και σκούπα μαζί-και σκέφτηκα:
Έχω ακούσει πολλά για τον εγκέφαλο SAGEM και λογικά αφού το αμάξι μου είναι 3/2003 θα έχει αυτόν τον εγκέφαλο ε???
Λέω λοιπόν,η σκούπα θα αυξάνει τον εισερχόμενο αέρα ενώ η ποσότητα βενζίνης παραμένει η ίδια!!! Τί γίνεται τότε???
Διορθώνει ο εγκέφαλος την αναλογία ή δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
Με την εξάτμιση θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα ή όχι???



ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Γιωργος77 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 16V XS

Ένταξη: 21 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - ΨΥΧΙΚΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2003, 18:54:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εξαρτάται από την αντλια καυσίμου νομίζω. Ισως να υπάρχει πρόβλημα στις υψηλές στροφές και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.

Υπάρχει αντίστοιχο topic για την εισαγωγή αέρα.Αν ψάξεις θα βρείς αρκετά πράγματα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2003, 21:42:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρωτα απ'ολλα ανοιξε το καπο και δες στα αριστερα σου (καθως στεκεσαι μπορστα απο το αμαξι), πανω στο θολο του τροχου, τι εγγεφαλο εχεις.

Εμενα εχει Sagem και εχω κανει ακριβως οτι σκοπευεις να κανεις κι'εσυ. Λοιπον, με σκουπα δεν θα εχεις κανενα προβλημα. Θα δωσει σε ολο το φασμα των στροφων αλλα κυριως στα χαμηλα-μεσαια (2000-4500), οπου θα παρατηρησεις και την περησσοτερη αυξηση στη ροπη (τραβηγμα).

Τωρα με την εξατμηση εξαρταται. Εγω εχω βαλει μονο τελικο 90mm. Εχει παρει ακομη περισσοτερο στα χαμηλα αλλα στα ψηλα (μετα της 5000) μου φενεται πως δεν κανει και τιποτα. Βεβαια μπορεις να δοκιμασεις καποια μικροτερη διαμετρο (76mm) που ισως λειτουργει καλητερα στις ψηλες στροφες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Daloup-man (Ανδρέας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο

Ένταξη: 21 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 327
Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2003, 22:53:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thank's παιδιά!!!
Θα διαβάσω τα άλλα topics και όταν με το καλό βάλω και εξάτμιση και σκούπα θα το δυναμομετρήσω να δω που κερδίζει,που χάνει και που είναι τα ίδια!!! Και ξέρω εκ των πρωτέρων ότι δεν θα δώσει σημαντικές διαφορές!!! 1.400 είναι αυτό Laughing Laughing Laughing



ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Δεκ 2003, 00:51:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως να ξέρεις ότι η στοιχειομετρική αναλογία αέρα - καυσίμου είναι 14,3 : 1. Βέβαια αυτό μπορεί να μεταβάλλεται, αν η χαρτογράφηση του εγκεφάλου προβλέπει κάτι τέτοιο.
Πάντως στους συμβατικούς κινητήρες δεν νομίζω να υπάρχουν πολλά περιθώρια για ευρεία μεταβολή του παραπάνω λόγου.
Αυτό υποθέτω ότι οφείλεται στο ότι οι συμβατικοί κινητήρες μας δεν διαθέτουν κάποια "πατέντα" για την επίτευξη τέλειας ανάμειξης που απαιτεί το πτωχό σε καύσιμο μίγμα (για πιο πλούσια δεν το συζητάμε).
Στην περίπτωση του πτωχού μίγματος, εκτός από την βενζίνη και τον αέρα πρέπει να αναμειχθούν και τα καυσαέρια (του προηγούμενου κύκλου) στο μείγμα. Τα τελευταία βοηθούν στην μείωση της εκπομπής των οξειδίων του αζώτου.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιαν 2004, 19:38:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γενικα αυτο με την στοιχειομετρια του μιγματος ειναι μεγαλη ιστορια...Το καλυτερο απο ολα ειναι να εχεις μετρησεις του λ απο 1,02 μεχρι και 0,98.Αν εισαι μεσα σε αυτα τα ορια εισαι jet! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1065s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on