Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Αγαπημένο χριστουγεννιάτικο γλύκισμα: |
Κουραμπιέδες |
|
13% |
[ 2 ] |
Μελομακάρονα |
|
73% |
[ 11 ] |
Δεν μου αρέσουν τα γλυκά |
|
13% |
[ 2 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 15 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2003, 16:03:13 Θέμα δημοσίευσης: Γδαρσίματα σε ζάντες |
|
|
Ναι, δυστυχώς την έκανα την ζημιά, έγδαρα την μπροστά δεξιά ζάντα μου .... Το γδάρσιμο είναι τελείως στην άκρη, αλλα είναι λίγο βαθύ, έφυγε το χρώμα και έμεινε το εσωτερικό μαύρο της ζάντας. Υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα? (πχ. ξεφλούδισμα χρώματος, σκουριά?) .... Καμια λύση;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2003, 16:31:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΙ Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ;;;
Γειά σου ρε Μίμη!!!
Λυπάμαι για την ζάντα σου... Πρέπει να προσέχεις λιγάκι τις ζάντες... Ειδικά άμα είναι και αλουμινίου και προεξέχουν κιόλας... 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2003, 16:39:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μμμμμ ζαντες και γληκα, τα αγαπημενα μου θεματα. Λοιπον ψηφιζω ζαντες ΟΖ ακτινωτες 15 ιντσων. Τωρα σχετικα με τον κουραμπιε, μπορεις να ριξεις λιγη παραπανω ζαχαρη αχνη εκει που τον εγδαρες. Δεν θα παρεις κανεις πρεφα, σαν καινουριος θα ειναι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2003, 16:43:51 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γδαρσίματα σε ζάντες |
|
|
Mimis έγραψε: | Ναι, δυστυχώς την έκανα την ζημιά, έγδαρα την μπροστά δεξιά ζάντα μου .... Το γδάρσιμο είναι τελείως στην άκρη, αλλα είναι λίγο βαθύ, έφυγε το χρώμα και έμεινε το εσωτερικό μαύρο της ζάντας. Υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα? (πχ. ξεφλούδισμα χρώματος, σκουριά?) .... Καμια λύση; |
ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!
οσον αφορα για τις ζαντες!
αν το γδαρσιμο ειναι βαθυ υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα με τον καιρο στο σημειο εκεινο να σου ξεφλουδισει!
αν ειναι αλουμινιου (μαλλον δηλαδη) τοτε πως να σκουριασει;;;
αλλο προβλημα εκτος του οπτικου δεν θα υπαρχει!
αν σε ενδιαφερει η επισκευη της να σου πω πως κοστιζει 30-40Ε η ηλεκτροστατικη βαφη καθε ζαντας και 20-25Ε η επισκευη της (γδαρσιματα-στραβωματα).
αν αποφασισεις κατι τετοιο στειλε μου PM για να σου πω μαγαζι.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2003, 16:52:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimip έγραψε: | στειλε μου PM για να σου πω μαγαζι. |
Μαγαζί στο Βόλο θες να του πείς;; Μέχρι εκεί έχουν φτάσει τα conne σου Δημήτρη;; 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2003, 20:23:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | Dimip έγραψε: | στειλε μου PM για να σου πω μαγαζι. |
Μαγαζί στο Βόλο θες να του πείς;; Μέχρι εκεί έχουν φτάσει τα conne σου Δημήτρη;;  |
"μιχαλακη εισαι τρελα..." δεν εννοω το γνωστο μαγαζι που πηγα εγω αλλα το παραρτημα του στο Βολο!!! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2003, 20:26:53 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γδαρσίματα σε ζάντες |
|
|
Mimis έγραψε: | Ναι, δυστυχώς την έκανα την ζημιά, έγδαρα την μπροστά δεξιά ζάντα μου .... Το γδάρσιμο είναι τελείως στην άκρη, αλλα είναι λίγο βαθύ, έφυγε το χρώμα και έμεινε το εσωτερικό μαύρο της ζάντας. Υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα? (πχ. ξεφλούδισμα χρώματος, σκουριά?) .... Καμια λύση; |
Μπορεις να βρεις κατι στο Praktiker α καλυψεις τη γρατζουνια οπως κ στο αμαξωμα , σαν υγρο βερνικι σε ασημι χρωμα !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2003, 09:20:20 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γδαρσίματα σε ζάντες |
|
|
DimiP έγραψε: |
ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!
|
Μήτσο......
Δεν πιστέυω στα μάτια μου......
Να και κάτι που συμφωνούμε.......
Α, κάτι λέγατε για γδαρσίματα, ε;;;
Λοιπόν, έχω την εντύπωση οτι υπάρχει σπρεϋ ειδικό (υπάρχει στα συνεργεία νομίζω...), με το οποίο μπορείς να καλύψεις το γδάρσιμο...
Για ψάξτο λίγο, για να πάρουμε και εμείς σειρά.....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Byron206 (Αρης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 294 Τόπος: Αθήνα Βύρωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2003, 10:34:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | Dimip έγραψε: | στειλε μου PM για να σου πω μαγαζι. |
Μαγαζί στο Βόλο θες να του πείς;; Μέχρι εκεί έχουν φτάσει τα conne σου Δημήτρη;;  |
Dimip εμενα στειλε μου pm για τα μελομακαρονα με την σοκολατα!!!!!!! 
BYRON206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2003, 12:37:51 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γδαρσίματα σε ζάντες |
|
|
DimiP έγραψε: | Mimis έγραψε: | Ναι, δυστυχώς την έκανα την ζημιά, έγδαρα την μπροστά δεξιά ζάντα μου .... Το γδάρσιμο είναι τελείως στην άκρη, αλλα είναι λίγο βαθύ, έφυγε το χρώμα και έμεινε το εσωτερικό μαύρο της ζάντας. Υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα? (πχ. ξεφλούδισμα χρώματος, σκουριά?) .... Καμια λύση; |
ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!
οσον αφορα για τις ζαντες!
αν το γδαρσιμο ειναι βαθυ υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα με τον καιρο στο σημειο εκεινο να σου ξεφλουδισει!
αν ειναι αλουμινιου (μαλλον δηλαδη) τοτε πως να σκουριασει;;;
αλλο προβλημα εκτος του οπτικου δεν θα υπαρχει!
αν σε ενδιαφερει η επισκευη της να σου πω πως κοστιζει 30-40Ε η ηλεκτροστατικη βαφη καθε ζαντας και 20-25Ε η επισκευη της (γδαρσιματα-στραβωματα).
αν αποφασισεις κατι τετοιο στειλε μου PM για να σου πω μαγαζι. |
οι ζαντες δεν ειναι αλουμινιου αλλα κραματος αλουμινιου διοτι το αλουμινιο μονο του δεν εχει την απαιτουμενη ελαστικη δυναμη και μπαινει σε ζωνη πλαστικης παραμορφωσης σχετικα γρηγορα που σημαινει οτι οι ζαντες θα στραβωνανε ευκολα μεχρι να οδηγηθουν σε κρακ.απτην αλλη ενα αλλο μεταλλο π.χ ατσαλι σε οποιαδηποτε κατεργασια χωρις αλουμινιο θα ειχε υψηλη αντοχη αλλα μικρη ζωνη πλαστικης παραμορφωσης οποτε και γρηγοροτερο κρακ (δεν στραβωνουν ευκολα-σπανε γρηγορα).
ετσι οι κατασκευαστες φτιαχνουν κραματα ωστε να συνδιασουν τις ιδιοτητες αυτες.
τελος και το αλουμινιο οταν βρισκεται σε υγρο περιβαλλον (δυσκολα) διαβρωνει (βγαζει κατι σαν αφρο στην επιφανεια του)
το κραμα που εχουν οι ζαντες μπορει να σκουριασει (δυσκολοτερα βεβαια) αναλογα με το μιγμα που εχει.
η βαφη της ζαντας σε επισκευη δεν ειναι ποτε η ιδια με το 'τελειωμα' που εχει ενα μεταλλο στην επιφανεια του-δηλαδη θα ΦΕΝΕΤΑΙ και αρκετα οποτε πρεπει να βαφτουν και οι 4.
Μετα ομως σε καθε γδαρσιμο θα φευγει χρωμα.
Δικια μου αποψη ειναι η επιτοπου επισκευη με βερνικι.
επισης οταν στραβωνει ζαντα ΔΕΝ ΙΣΙΩΝΕΙ τελειως και να ισιωσει ομως, αν στραβωσε παει να πει οτι εχει μπει σε πλαστικη παραμορφωση που σημαινει οτι εχασε την ελαστικοτητα της και σε καθε λακουβα θα τηνει να παρει το σχημα της.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2003, 15:04:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γδαρσίματα σε ζάντες |
|
|
Ntinos έγραψε: | DimiP έγραψε: | Mimis έγραψε: | Ναι, δυστυχώς την έκανα την ζημιά, έγδαρα την μπροστά δεξιά ζάντα μου .... Το γδάρσιμο είναι τελείως στην άκρη, αλλα είναι λίγο βαθύ, έφυγε το χρώμα και έμεινε το εσωτερικό μαύρο της ζάντας. Υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα? (πχ. ξεφλούδισμα χρώματος, σκουριά?) .... Καμια λύση; |
ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!
οσον αφορα για τις ζαντες!
αν το γδαρσιμο ειναι βαθυ υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα με τον καιρο στο σημειο εκεινο να σου ξεφλουδισει!
αν ειναι αλουμινιου (μαλλον δηλαδη) τοτε πως να σκουριασει;;;
αλλο προβλημα εκτος του οπτικου δεν θα υπαρχει!
αν σε ενδιαφερει η επισκευη της να σου πω πως κοστιζει 30-40Ε η ηλεκτροστατικη βαφη καθε ζαντας και 20-25Ε η επισκευη της (γδαρσιματα-στραβωματα).
αν αποφασισεις κατι τετοιο στειλε μου PM για να σου πω μαγαζι. |
οι ζαντες δεν ειναι αλουμινιου αλλα κραματος αλουμινιου διοτι το αλουμινιο μονο του δεν εχει την απαιτουμενη ελαστικη δυναμη και μπαινει σε ζωνη πλαστικης παραμορφωσης σχετικα γρηγορα που σημαινει οτι οι ζαντες θα στραβωνανε ευκολα μεχρι να οδηγηθουν σε κρακ.απτην αλλη ενα αλλο μεταλλο π.χ ατσαλι σε οποιαδηποτε κατεργασια χωρις αλουμινιο θα ειχε υψηλη αντοχη αλλα μικρη ζωνη πλαστικης παραμορφωσης οποτε και γρηγοροτερο κρακ (δεν στραβωνουν ευκολα-σπανε γρηγορα).
ετσι οι κατασκευαστες φτιαχνουν κραματα ωστε να συνδιασουν τις ιδιοτητες αυτες.
τελος και το αλουμινιο οταν βρισκεται σε υγρο περιβαλλον (δυσκολα) διαβρωνει (βγαζει κατι σαν αφρο στην επιφανεια του)
το κραμα που εχουν οι ζαντες μπορει να σκουριασει (δυσκολοτερα βεβαια) αναλογα με το μιγμα που εχει.
η βαφη της ζαντας σε επισκευη δεν ειναι ποτε η ιδια με το 'τελειωμα' που εχει ενα μεταλλο στην επιφανεια του-δηλαδη θα ΦΕΝΕΤΑΙ και αρκετα οποτε πρεπει να βαφτουν και οι 4.
Μετα ομως σε καθε γδαρσιμο θα φευγει χρωμα.
Δικια μου αποψη ειναι η επιτοπου επισκευη με βερνικι.
επισης οταν στραβωνει ζαντα ΔΕΝ ΙΣΙΩΝΕΙ τελειως και να ισιωσει ομως, αν στραβωσε παει να πει οτι εχει μπει σε πλαστικη παραμορφωση που σημαινει οτι εχασε την ελαστικοτητα της και σε καθε λακουβα θα τηνει να παρει το σχημα της. |
Αυτό το βερνίκι όμως πού θα το βρω: υπάρχουν συγκεκριμένες μάρκες;
Πώς θα ξέρω ότι είναι το ίδιο χρώμα με την ζάντα μου;
είναι εύκολο να το περάσω μόνος μου;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2003, 15:07:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το topic δεν κολάει πουθενά, απλά είναι επίκαιρο
Λυπάμαι που είμαι ο μόνος που προτιμάει
τους κουραμπιέδες 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιαν 2004, 14:41:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μελομακαρονα δαγκωτο!!!
Οσο για τις ζαντες δεν γνωριζω.... (δεν τις εχω γρατζουνισει μεχρι τωρα ευτυχως) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιαν 2004, 23:38:47 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γδαρσίματα σε ζάντες |
|
|
Ntinos έγραψε: | οι ζαντες δεν ειναι αλουμινιου αλλα κραματος αλουμινιου διοτι το αλουμινιο μονο του δεν εχει την απαιτουμενη ελαστικη δυναμη και μπαινει σε ζωνη πλαστικης παραμορφωσης σχετικα γρηγορα που σημαινει οτι οι ζαντες θα στραβωνανε ευκολα μεχρι να οδηγηθουν σε κρακ.απτην αλλη ενα αλλο μεταλλο π.χ ατσαλι σε οποιαδηποτε κατεργασια χωρις αλουμινιο θα ειχε υψηλη αντοχη αλλα μικρη ζωνη πλαστικης παραμορφωσης οποτε και γρηγοροτερο κρακ (δεν στραβωνουν ευκολα-σπανε γρηγορα).
ετσι οι κατασκευαστες φτιαχνουν κραματα ωστε να συνδιασουν τις ιδιοτητες αυτες.
τελος και το αλουμινιο οταν βρισκεται σε υγρο περιβαλλον (δυσκολα) διαβρωνει (βγαζει κατι σαν αφρο στην επιφανεια του)
το κραμα που εχουν οι ζαντες μπορει να σκουριασει (δυσκολοτερα βεβαια) αναλογα με το μιγμα που εχει.
η βαφη της ζαντας σε επισκευη δεν ειναι ποτε η ιδια με το 'τελειωμα' που εχει ενα μεταλλο στην επιφανεια του-δηλαδη θα ΦΕΝΕΤΑΙ και αρκετα οποτε πρεπει να βαφτουν και οι 4.
Μετα ομως σε καθε γδαρσιμο θα φευγει χρωμα.
Δικια μου αποψη ειναι η επιτοπου επισκευη με βερνικι.
επισης οταν στραβωνει ζαντα ΔΕΝ ΙΣΙΩΝΕΙ τελειως και να ισιωσει ομως, αν στραβωσε παει να πει οτι εχει μπει σε πλαστικη παραμορφωση που σημαινει οτι εχασε την ελαστικοτητα της και σε καθε λακουβα θα τηνει να παρει το σχημα της. |
Θα ξαναγράψω στο forum έπειτα από 10 μέρες...
Οι ζάντες ελαφρού κράματος είναι (συνήθως) από κράματα αλουμινίου. Αυτά έχουν υποστεί ειδική σκλήρυνση, είτε με ειδικές θερμικές κατεργασίες (π.χ. υπερβαφή και κατακρήμνιση πολύ σκληρών φάσεων, όπως συμβαίνει και στο ντουραλουμίνιο το οποίο είναι κράμα Al - Cu), είτε με προσθήκη επιπλέον στοιχείων κραμάτωσης, είτε με συνδυασμό των παραπάνω.
Σε ό,τι αφορά την πλαστική παραμόρφωση έχω να πώ το εξής. Νομίζω ότι όσο περισσότερο παραμορφώνεται πλαστικά ένα μεταλλικό εξάρτημα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, τόσο περισσότερο αυτό σκληραίνει αλλά γίνεται και πιο ευθραυστο ή αλλιώς ανελαστικό (αυτό καλείται φαινόμενο ενδοτράχυνσης και οφείλεται σε κάποιες αλλαγές που συμβαίνουν στην κρυσταλλική δομή του υλικού).
Έτσι, αν μια ζάντα στραβώσει, θα σκληρύνει αλλά θα γίνει και πιο εύθραυστη κατά την επαναφορά στο αρχικό της σχήμα. Βέβαια μιλάω για σημαντικές παραμορφώσεις και όχι για μικρό-στρεβλώσεις. Οι τελευταίες μπορούν να διορθωθούν χωρίς πρόβλημα...
Βέβαια, και σημαντικές να είναι οι παραμορφώσεις, το πρόβλημα της υπερβολικής σκληρότητας και της ανελαστικότητας (ψαθυρότητα) που προκύπτει λύνεται με πολλούς τρόπους. Μετά όμως γίνεται πολύ "σοφιστικέ" η επισκευή μιας ζάντας και είναι οικονομικά ασύμφορη...
Τέλος το αλουμίνιο μπορεί να διαβρωθεί σε χαμηλές θερμοκρασίες, όταν βρίσκεται περιβάλλον με έντονη υγρασία και "αλμύρα" (βλ. παλαιά κουφώματα αλουμινίου). Η αντοχή του στην διάβρωση οφείλεται σε κάποιες διεργασίες που ακολουθούνται πριν την διάθεσή του στο εμπόριο (παθητικοποίηση ή αλλιώς ανοδίωση). Το αλουμίνιο σαν μέταλλο σκέτο (ούτε επεξεργασίες ούτε τίποτα) είναι πολύ ευπαθές στην διάβρωση (πιο ευπαθές από τον σκέτο σίδηρο).
Βέβαια η διάβρωση δεν μπορεί να εκδηλωθεί όταν το υλικό μας είναι καλυμένο με ένα ομοιόμορφο και συνεχές στρώμα μπογιάς (που επιτυγχάνεται με την ηλεκτροστατική βαφή).
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Κυρ 04 Ιαν 2004, 21:56:22, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιαν 2004, 01:23:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπραβο στα παιδια που εριξαν φως στην υποθεση ζαντα και συσταση της.
πιστευω πως οι περισσοτερες αποριες λυθηκαν.
πρακτικα και μονο βασιζομενος στην εμπειρια απο τις δικες μου ζαντες εχω να πω πως ενω ειχαν γδαρσιματα (οχι πολυ βαθια αλλα ορατα) και εμειναν περιπου 6 μηνες ετσι, δεν παρατηρηθηκε διαβρωση.
αντιθετα ειχα προβλημα ξεφλουδισματος!
κοντα στις τρυπες των μπουλωνιων (μαλλον απο χτυπηματα κλειδιων/αεροπιστολου) έιχε ξεφλουδισει και εβγαινε μια φλουδα απο τη ζαντα και φυσικα το καλο ματ ασημι χρωμα της.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιαν 2004, 05:42:19 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γδαρσίματα σε ζάντες |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Ntinos έγραψε: | οι ζαντες δεν ειναι αλουμινιου αλλα κραματος αλουμινιου διοτι το αλουμινιο μονο του δεν εχει την απαιτουμενη ελαστικη δυναμη και μπαινει σε ζωνη πλαστικης παραμορφωσης σχετικα γρηγορα που σημαινει οτι οι ζαντες θα στραβωνανε ευκολα μεχρι να οδηγηθουν σε κρακ.απτην αλλη ενα αλλο μεταλλο π.χ ατσαλι σε οποιαδηποτε κατεργασια χωρις αλουμινιο θα ειχε υψηλη αντοχη αλλα μικρη ζωνη πλαστικης παραμορφωσης οποτε και γρηγοροτερο κρακ (δεν στραβωνουν ευκολα-σπανε γρηγορα).
ετσι οι κατασκευαστες φτιαχνουν κραματα ωστε να συνδιασουν τις ιδιοτητες αυτες.
τελος και το αλουμινιο οταν βρισκεται σε υγρο περιβαλλον (δυσκολα) διαβρωνει (βγαζει κατι σαν αφρο στην επιφανεια του)
το κραμα που εχουν οι ζαντες μπορει να σκουριασει (δυσκολοτερα βεβαια) αναλογα με το μιγμα που εχει.
η βαφη της ζαντας σε επισκευη δεν ειναι ποτε η ιδια με το 'τελειωμα' που εχει ενα μεταλλο στην επιφανεια του-δηλαδη θα ΦΕΝΕΤΑΙ και αρκετα οποτε πρεπει να βαφτουν και οι 4.
Μετα ομως σε καθε γδαρσιμο θα φευγει χρωμα.
Δικια μου αποψη ειναι η επιτοπου επισκευη με βερνικι.
επισης οταν στραβωνει ζαντα ΔΕΝ ΙΣΙΩΝΕΙ τελειως και να ισιωσει ομως, αν στραβωσε παει να πει οτι εχει μπει σε πλαστικη παραμορφωση που σημαινει οτι εχασε την ελαστικοτητα της και σε καθε λακουβα θα τηνει να παρει το σχημα της. |
Θα ξαναγράψω στο forum έπειτα από 20 μέρες...
Οι ζάντες ελαφρού κράματος είναι (συνήθως) από κράματα αλουμινίου. Αυτά έχουν υποστεί ειδική σκλήρυνση, είτε με ειδικές θερμικές κατεργασίες (π.χ. υπερβαφή και κατακρήμνιση πολύ σκληρών φάσεων, όπως συμβαίνει και στο ντουραλουμίνιο το οποίο είναι κράμα Al - Cu), είτε με προσθήκη επιπλέον στοιχείων κραμάτωσης, είτε με συνδυασμό των παραπάνω.
Σε ό,τι αφορά την πλαστική παραμόρφωση έχω να πώ το εξής. Νομίζω ότι όσο περισσότερο παραμορφώνεται πλαστικά ένα μεταλλικό εξάρτημα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, τόσο περισσότερο αυτό σκληραίνει αλλά γίνεται και πιο ευθραυστο ή αλλιώς ανελαστικό (αυτό καλείται φαινόμενο ενδοτράχυνσης και οφείλεται σε κάποιες αλλαγές που συμβαίνουν στην κρυσταλλική δομή του υλικού).
Έτσι, αν μια ζάντα στραβώσει, θα σκληρύνει αλλά θα γίνει και πιο εύθραυστη κατά την επαναφορά στο αρχικό της σχήμα. Βέβαια μιλάω για σημαντικές παραμορφώσεις και όχι για μικρό-στρεβλώσεις. Οι τελευταίες μπορούν να διορθωθούν χωρίς πρόβλημα...
Βέβαια, και σημαντικές να είναι οι παραμορφώσεις, το πρόβλημα της υπερβολικής σκληρότητας και της ανελαστικότητας (ψαθυρότητα) που προκύπτει λύνεται με πολλούς τρόπους. Μετά όμως γίνεται πολύ "σοφιστικέ" η επισκευή μιας ζάντας και είναι οικονομικά ασύμφωρη...
Τέλος το αλουμίνιο μπορεί να διαβρωθεί σε χαμηλές θερμοκρασίες, όταν βρίσκεται περιβάλλον με έντονη υγρασία και "αλμύρα" (βλ. παλαιά κουφώματα αλουμινίου). Η αντοχή του στην διάβρωση οφείλεται σε κάποιες διεργασίες που ακολουθούνται πριν την διάθεσή του στο εμπόριο (παθητικοποίηση ή αλλιώς ανοδίωση). Το αλουμίνιο σαν μέταλλο σκέτο (ούτε επεξεργασίες ούτε τίποτα) είναι πολύ ευπαθές στην διάβρωση (πιο ευπαθές από τον σκέτο σίδηρο).
Βέβαια η διάβρωση δεν μπορεί να εκδηλωθεί όταν το υλικό μας είναι καλυμένο με ένα ομοιόμορφο και συνεχές στρώμα μπογιάς (που επιτυγχάνεται με την ηλεκτροστατική βαφή). |
συμφωνω απολυτα αν και δεν μπορεσα ποτε να συγκρατησω τοσο λεπτομερεις περιγραφες για την κατεργασια μεταλλων (εσυ τα θυμασαι η τα διαβασες πρωτα ??)
για την πλαστικη παραμορφωση τουλαχιστον απο το οσα εχω διδαχθει το σιγουρο που μπορω να πω ειναι οτι σιγουρα σκληραινει το μεταλλο αλλα ελαχιστα,αν δεις γραφικες απο τεστ συνθλιψης θα παρατηρησεις οτι η καμπυλη δεν ανεβαινει πολυ στην περιοδο της πλαστικης παραμορφωσης αλλα οσο αυξανεται η ασκουμενη δυναμη τηνει σε σημειο κρακ (οπως και σωστα ειπες και εσυ).
τωρα βεβαια για να ειμαστε σιγουροι με το τι εχουμε να κανουμε πρεπει να ξερουμε και τι κραμα εχουμε.
ωστοσο επιμενω οτι παρολο που μπορουν οι ζαντες να επισκευαστουν εφοσον (συμφωνεις και εσυ)εχουν χασει μερος της αντοχης τους καλο ειναι να παρουμε μια καινουργια
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιαν 2004, 13:47:19 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γδαρσίματα σε ζάντες |
|
|
Ntinos έγραψε: | συμφωνω απολυτα αν και δεν μπορεσα ποτε να συγκρατησω τοσο λεπτομερεις περιγραφες για την κατεργασια μεταλλων (εσυ τα θυμασαι η τα διαβασες πρωτα ??)
για την πλαστικη παραμορφωση τουλαχιστον απο το οσα εχω διδαχθει το σιγουρο που μπορω να πω ειναι οτι σιγουρα σκληραινει το μεταλλο αλλα ελαχιστα,αν δεις γραφικες απο τεστ συνθλιψης θα παρατηρησεις οτι η καμπυλη δεν ανεβαινει πολυ στην περιοδο της πλαστικης παραμορφωσης αλλα οσο αυξανεται η ασκουμενη δυναμη τηνει σε σημειο κρακ (οπως και σωστα ειπες και εσυ).
τωρα βεβαια για να ειμαστε σιγουροι με το τι εχουμε να κανουμε πρεπει να ξερουμε και τι κραμα εχουμε.
ωστοσο επιμενω οτι παρολο που μπορουν οι ζαντες να επισκευαστουν εφοσον (συμφωνεις και εσυ)εχουν χασει μερος της αντοχης τους καλο ειναι να παρουμε μια καινουργια |
Απλά αυτήν την περίοδο διαβάζω τεχνολογία υλικών πολύ διεξοδικά και τα 'χω φρέσκα!!
Θέλω να δώσω σε όλους ένα παράδειγμα της ψαθυροποίησης που υφίσταται ένα μεταλλικό εξάρτημα με την παραμόρφωσή του εν ψυχρώ :
Πρώτα θα διευκρινίσω, για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τους όρους αυτούς, τι σημαίνει πλαστικότητα Είναι η ικανότητα ενός αντικειμένου να παραμορφώνεται μόνιμα (ή αλλιώς πλαστικά) χωρίς να σπάει. Το καλύτερο παράδειγμα εδώ είναι η πλαστελίνη
Αντίθετα ψαθυρό είναι το αντικείμενο που μόλις ξεπεράσει το όριο ελαστικής παραμόρφωσης (είναι η παραμόρφωση που εξαλείφεται όταν αίρεται το φορτίο) σπάει. Παράδειγμα είναι το γυαλί, που μόλις το φορτίσουμε πάνω από ένα όριο, σπάει.
Το παράδειγμα λοιπόν είναι το εξής : Όταν ανοίγουμε μια κονσέρβα λυγίζουμε προς τα αριστερά και δεξιά (εναλλασσόμενα) το καπάκι. Αυτό μετά από δύο με τρεις κινήσεις σπαέι στην βάση του. Γιατί σπάει;
Επειδή παραμορφώσαμε (σε θερμοκρασία περιβάλλοντος) πλαστικά το σημείο εκείνο. Έτσι αυτό σκλήρυνε πολύ και έγινε ψαθυρό (φαινόμενο ενδοτράχυνσης). Όσο ψαθυρότερο γίνεται τόσο λιγότερο μπορεί να "ανεχθεί" την πλαστική παραμόρφωση που του επιβάλλουμε και έτσι, μετά από τρεις με τέσσερεις διαδρομές του χεριού μας, σπάει...
Κάτι ανάλογο παθαίνει και η ζάντα μόλις στραβώσει. Ένα "χέρι" την επαναφέρει στο αρχικό σχήμα και έτσι αυτή σκληραίνει. Όμως όσο πιο πολύ "μπαίνει χέρι", τόσο και πιο ψαθυρή αυτή καθίσταται... Αυτό μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο. Μπορεί δηλαδή σε ένα χαντάκι (που η ζάντα θα δεχθεί κρουστική καταπόνηση) να μην μπορέσει να απορροφήσει αυτήν την φόρτιση, μετατρέποντάς την σε πλαστική παραμόρφωση, και να διαλυθεί.
Από την άλλη βέβαια νομίζω ότι οι μικρές παραμορφώσεις θα επιφέρουν και ασήμαντες αλλοιώσεις στην συμπεριφορά της ζάντας κατά την εξάλειψή τους... Άρα δεν υπάρχει (νομίζω έτσι;) λόγος ανησυχίας...
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις λαμαρίνες του αυτοκινήτου. Όσο τις σφυρηλατούμε, τόσο περισσότερο αυτές σκληραίνουν (η διαδικασία αυτή είναι βέβαια αναστρέψιμη αλλά αυτό είναι εκτός θέματος).
Προκειμένου ένα αυτοκίνητο να μπορέσει να αποσπάσει πολλά αστέρια στα crash - tests πρέπει να έχει μαλακές λαμαρίνες. Έτσι αυτές κατά την πρόσκρουση θα μπορέσουν να απορροφήσουν αρκετή ενέργεια, μέσω της αβίαστης παραμόρφωσής τους, μην αφήνοντας την ενέργεια αυτή να φτάσει στους επιβάτες. Το πόση ενέργεια θα απορροφήσουν οι λαμαρίνες δεν εξαρτάται μόνο από το πόσο μαλακές είναι αλλά και από το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένες... Κάποια υλικά μπορούν να απορροφούν περισσότερη ενέργεια, κατά την πλαστική παραμόρφωσή τους, από κάποια άλλα. Η ικανότητα αυτή λέγεται και στερρότητα
Βέβαια η καμπίνα των επιβατών πρέπει να παραμείνει οπωσδήποτε άθικτη και για τον λόγο αυτόν την κάνουν "βράχο"...
Υ.Σ. (αυστηρά προς Ντίνο) :
Πιο πολύ "δουλεύώ" το διάγραμμα εφελκυσμού σ-ε. Εκεί, μόλις το δοκίμιο ξεπεράσει το όριο διαρροής (αστοχία σε διατμητικές τάσεις που μεγιστοποιούνται στις 45ο, εξ ού και οι γραμμές Luders), παρατηρείται μια σημαντική αύξηση της απαιτούμενης τάσης προκειμένου να συνεχίσει να παραμορφώνεται πλαστικά το δοκίμιο. Αυτό οφείλεται στην σκλήρυνση του υλικού από ενδοτράχυνση (μπλοκάρισμα της μετακίνησης των διαταραχών της κρυσταλλικής δομής αφού ενεργοποιούνται όλα τα επίπεδα ολίσθησης αυτής).
Για το αντίστοιχο πείραμα θλίψης δεν ξέρω αν ισχύουν τα ίδια. Θα μάθω σύντομα όμως...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Τετ 21 Ιαν 2004, 17:23:58, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιαν 2004, 17:56:34 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γδαρσίματα σε ζάντες |
|
|
Mimis έγραψε: | Ναι, δυστυχώς την έκανα την ζημιά, έγδαρα την μπροστά δεξιά ζάντα μου .... Το γδάρσιμο είναι τελείως στην άκρη, αλλα είναι λίγο βαθύ, έφυγε το χρώμα και έμεινε το εσωτερικό μαύρο της ζάντας. Υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα? (πχ. ξεφλούδισμα χρώματος, σκουριά?) .... Καμια λύση; |
Ρε παιδια σωστα ολα αυτα που λετε περι αντοχες υλικων (τα'χω κανει κι'εγω στο University) αλλα το παιδι απλα εγδαρε τη ζαντα του. Τι πρεπει να κανει γι'αυτο ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιαν 2004, 18:18:15 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γδαρσίματα σε ζάντες |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | Mimis έγραψε: | Ναι, δυστυχώς την έκανα την ζημιά, έγδαρα την μπροστά δεξιά ζάντα μου .... Το γδάρσιμο είναι τελείως στην άκρη, αλλα είναι λίγο βαθύ, έφυγε το χρώμα και έμεινε το εσωτερικό μαύρο της ζάντας. Υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα? (πχ. ξεφλούδισμα χρώματος, σκουριά?) .... Καμια λύση; |
Μπορεις να βρεις κατι στο Praktiker α καλυψεις τη γρατζουνια οπως κ στο αμαξωμα , σαν υγρο βερνικι σε ασημι χρωμα ! |
ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΗΜΟΥΝ ΠΙΩΜΑ Κ ΠΑΡΚΑΡΑ Κ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΒΡΗΚΑ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ , αποτελεσμα : γδαρσιμο 2cm αλλα βαθυ , φαινεται το μαυρο.
ΛΥΣΗ : NIGRIN LACKSRPAY WEIB απο το Πρακτικερ , εχει σε λευκο , ασημι κ χρωμιο !
Εγινε ΤΖΙΤΖΙ !!!!!!
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιαν 2004, 21:12:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γδαρσίματα σε ζάντες |
|
|
STELIOS έγραψε: | Ρε παιδια σωστα ολα αυτα που λετε περι αντοχες υλικων (τα'χω κανει κι'εγω στο University) αλλα το παιδι απλα εγδαρε τη ζαντα του. Τι πρεπει να κανει γι'αυτο ??? |
Έχεις δίκιο σε αυτό... Πάλι παρασύρθηκα.
Απλά πιστεύω ότι αυτά θα βοηθήσουν και άλλους που δεν γρατζούνισαν τίποτα ακόμα...
Άλλωστε δεν ξεφύγαμε από το θέμα των ζαντών. Επίσης δόθηκαν και κάποιες απαντήσεις επί του θέματος...
Εγώ φοράω τις ζάντες του CC (τις Sirroco). Έχουν κάποια μικρόσημαδάκια αλλά άλλο είναι το θέμα... Ξεβάψαν από μόνες τους!!!
Υπάρχουν ολόκληρες περιοχές πάνω στις ζάντες όπου έχει φύγει το βερνίκι και φαίνεται η ματ επιφάνεια της μπογιάς!!!
Δυστυχώς αυτό το αντιλήφθηκα 1 χρόνο μετά την λήξη της εγγύησης...
Τώρα μάλλον πάω για ηλεκτροστατική βαφή...
Καμιά καλύτερη ιδέα; Οι αλοιφές θα κάνουν τίποτα;
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|