PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2002, 09:22:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι λάδια σου έβαζε η αντιπροσωπεία;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2002, 17:42:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oι περισσότερες αντιπροσωπείες/συνεργεία βάζουν λάδια από SHELL και ορισμένα, στην επαρχία κυρίως, επιμένουν στα Ελληνικά ESSO...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 02:52:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Εγώ έβαλα πρίν φύγω για διακοπές τα Motul 300v competicion 15-50 και όσο και αν το πάτησα η θερμοκρασία του λαδιού έφτασε max 110!!! Όταν με τα λάδια τις αντιπροσωπείας μου έφταναν χαλαρά 140!!!

Η τιμή ήταν 24 euro το 2λιτρο.


Αυτό που λες είναι το καλύτερο και ουσιαστικότερο από όσα είπαμε μέχρι τώρα! 0X


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 09:28:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερώτηση: Γιατί έχω την αίσθηση ότι το όργανο θερμοκρασίας του λαδιού λέει την μισή αλήθεια για την ποιότητα του λαδιού που υπάρχει στο κάρτερ μας; Δεν θα έπρεπε, για πιο ολοκληρωμένη εικόνα, να λαμβάνουμε υπ' όψιν και τις ενδείξεις πίεσης, κάτι το οποίο νομίζω ότι δεν έχει κανένα 206 στο στάνταρ εξοπλισμό. Τι να το κάνεις το λάδι που κρατάει χαμηλές θερμοκρασίες αλλά έχει γίνει νερό (το ανέφερε και ο Alex) ή που σου έχει σηκώσει την εσωτερική πίεση του κινητήρα στα ύψη (μακροπρόθεμσα πρόβλημα στα ελατήρια των εμβόλων). Προσοχή τα πιο πάνω δεν τα αναφέρω σε καμία περίπτωση γιατί αμφισβητώ την αξιοπιστία των Motul, το αντίθετο. Πάντως χωρίς να ξέρω τι χιλιόμετρα έχει κάνει το peg σου pezomania τα 50 δεν είναι πολλά;;; Για τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας το 40 μας καλύπτει πλήρως.
Συνήθως το παχύρρευστο λάδι (50-60) πάει σε κινητήρες που έχουν μικροφθορές για να σηκώσει λίγο την συμπίεση που έχουν χάσει από φθαρμένα ελατήρια και για να το κάψει πιο δύσκολα. Έτσι δεν είναι;



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 16:50:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Ερώτηση: Γιατί έχω την αίσθηση ότι το όργανο θερμοκρασίας του λαδιού λέει την μισή αλήθεια για την ποιότητα του λαδιού που υπάρχει στο κάρτερ μας; Δεν θα έπρεπε, για πιο ολοκληρωμένη εικόνα, να λαμβάνουμε υπ' όψιν και τις ενδείξεις πίεσης, κάτι το οποίο νομίζω ότι δεν έχει κανένα 206 στο στάνταρ εξοπλισμό. Τι να το κάνεις το λάδι που κρατάει χαμηλές θερμοκρασίες αλλά έχει γίνει νερό (το ανέφερε και ο Alex) ή που σου έχει σηκώσει την εσωτερική πίεση του κινητήρα στα ύψη (μακροπρόθεμσα πρόβλημα στα ελατήρια των εμβόλων). Προσοχή τα πιο πάνω δεν τα αναφέρω σε καμία περίπτωση γιατί αμφισβητώ την αξιοπιστία των Motul, το αντίθετο. Πάντως χωρίς να ξέρω τι χιλιόμετρα έχει κάνει το peg σου pezomania τα 50 δεν είναι πολλά;;; Για τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας το 40 μας καλύπτει πλήρως.
Συνήθως το παχύρρευστο λάδι (50-60) πάει σε κινητήρες που έχουν μικροφθορές για να σηκώσει λίγο την συμπίεση που έχουν χάσει από φθαρμένα ελατήρια και για να το κάψει πιο δύσκολα. Έτσι δεν είναι;


Εν μέρει έχεις δίκιο....ο Pezomania με δική του πρωτοβουλία έβαλε τα Motul Competition 15W50 (τα οποία μπορούν να μπουν και στην Ελλάδα) εγώ από την άλλη όπως και άλλα παιδιά βάλαμε αντίστοιχα Chrono 10W40... που είναι της είδας σειράς MOTUL 300V...

Δες το site: http://www.motul.gr/
ή το http://www.motul.gr/auto/300v.htm


Wink Wink Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 01:02:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πιεσόμετρο λαδιού είναι σημαντικό αλλά θεωρώ σημαντικότερο το όργανο θερμοκρασίας λαδιού.
Να ξέρεις ότι λάδι που γίνεται νερό ανεβάζει πολύ γρήγορα θερμοκρασίες απαγορευτικές και θα το μάθεις καί από τα δύο αυτά όργανα με τον τρόπο τους. Αλλά αλλίμονο εάν το λάδι μας φτάσει να γίνει νερό!!


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 17:18:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά στο site της TOTAL είδα ότι η σειρά TOTAL QUARTZ 9000 5W/30 έχει προδιαγραφές ΑCEA A5/B5 & A1/B1!!!!!!!!!! Επίσης SL/CF!!!!!!

Υπάρχει προδιαγραφή Α5 και SL; Question Question Question Question Question Question

Εγώ ήξερα για Α3 και SJ ως οι κορυφαίες προδιαγραφές.

Embarassed

Η γνώμη σας; Question Question Question


Σας παραθέτω τι λέει
"Synthetic technology multigrade oil giving top protection of the engine from start-up which fluidity enables up to 9,7% fuel economy. Covers the most stringent requirements of both recent gasoline and diesel engines. Particulary suited to turbocharged, multi-valved and direct injection engines. Can be used in the most difficult operating conditions (motorways, dense city traffic...), in all seasons. Meets the requirements of the most stringent maintenance schedules as prescribed by car manufacturers. Perfectly adapted to all vehicles equipped with catalysts and using unleaded fuel or liquefied petroleum gas. "




"Specifications :



ACEA A5/B5 & A1/B1

API SL/CF Energy Conserving

PSA PEUGEOT CITROËN

Gasoline and Diesel

Meets the requirements of FORD WSS-M2C-913A "




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 22:23:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thn prodiagrafh "Eimai kalytero ladi apo to Motul 300V" den thn exei omws.

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Eks'allou egw to pa: Afou to TOTAL htan ypefthino pou eskasan kamia 10aria kinhthres sto WRC tou 2001 egw toulaxiston TOTAL den bazw Smile

.-
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 22:35:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

A kai kati allo. Sto rallye to 1600 16v enas filos eixe paei na balei to Motul 15w50 kai tou eipe o mhxanikos tou oti aftos o kinhthras den pernei 50aria giati exei problhma (an thymamai kala mporei na mhn einai afto, na nai kati allo) me to systhma aytomatou rythmismatos twn balbidwn. Telika ebale to 40ari. Pantws prin to mathei afto xrhsimopoiouse gia kairo ta LEmans (60!) kai ta competition (50).. apo th stigmh ekeinh kai meta mono 40ari.

Twra an isxyei to idio kai gia to 1600ari tou 206 den kserw alla tha pithanologousa oti mallon nai.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Αύγ 2002, 07:48:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Πάντως χωρίς να ξέρω τι χιλιόμετρα έχει κάνει το peg σου pezomania τα 50 δεν είναι πολλά;;; Για τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας το 40 μας καλύπτει πλήρως.
Συνήθως το παχύρρευστο λάδι (50-60) πάει σε κινητήρες που έχουν μικροφθορές για να σηκώσει λίγο την συμπίεση που έχουν χάσει από φθαρμένα ελατήρια και για να το κάψει πιο δύσκολα. Έτσι δεν είναι;


Φίλε μου, σίγουρα το 40 μας καλύπτει πλήρως. Αλλά εγώ πηγαίνοντας να πάρω τα Motul και ρωτόντας (επειδή δεν θυμόμουνα τον κωδικό τους "chrono" ) τα ζήτησα ώς τα "αγωνιστικά" που βγάζει η motul και μου έδωσαν τα competition! Μου είπαν ότι είναι η ακριβότερη σειρά της motul!
Είδα βέβαια το 15 - 50 και θυμόμουν ότι τα παιδιά είχαν αναφέρει για 10-40, αλλά πριν 2 μέρες ένας φίλος μου πήρε στην lion να ρωτήσει για πυκνότητα λαδιού για το καλοκαίρι και αυτοί του πρότυνα 15-50 και εγώ σκέφτηκα, ότι η motul από μόνη της, έβγαλε ,για το καλοκαίρι, τα 15-50 :D

Κάτι που δεν ισχύει και όπως αποδείχθηκε, πήρα διαφορετικό τύπο λαδιού! Βέβαια κάποιος μου είπε ότι την σειρά αυτή της motul την χρησιμοποιούν αρκετοί σε κόντρες 8O Άρα μάλλον πήρα τα σωστά λάδια Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 00:58:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγω προσφατα (πριν 5 μερες) αλλαξα λαδακια και εβαλα τα Μοtul Competition. Συναμα αλλαξα και τις βαλβολινες με αυτες της Motul Gearbox. Οντως η θερμοκρασια λαδιου επεσε αισθητα ομως η βαλβολινες δεν με ικανοποιησαν απολυτα, εξηγω...Οταν ειναι κρυες δεν παρατηρω καμια διαφορα στην σκληροτητα με την οποια μπαινουν οι ταχυτητες. Οταν ομως ζεσταθουν τοτε το κιβωτιο περνει τις αλλαγες λες και ειναι πουπουλο...Αυτο ομως το ειχα ετσι και αλλιως και με τις παλιες (αγνωστου ταυτοτητος) βαλβολινες. Το μονο που με ικανοποιει ειναι πως πλεον ξερω πως εχω αριστης ποιοτητας βαλβολινες στο κιβωτιου του μωρου μου Mr. Green



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 03:28:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως Αλέξη, το Α5/Β5 δεν είναι προδιαγραφή που παίζει στην αγορά. Πρώτη φορά την ακούω και πρέπει να σημαίνει ότι αυτό το TOTAL δεν είναι τυχαίο λάδι. Αλήθεια; Τί είναι αυτό που σε έπεισε ότι οι WRC κινητήρες της Πεζό Σπορ έσκασαν λόγω ακαταλληλότητας του λαδιού; Παράξενο μου φαίνεται...
Smile


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 04:39:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Koita to WRC amaksi tou 2001 htan ousiastika mexri to rally kyprou tou 2001 to WRC modelo tou 2000. To mono pragma pou egine htan fine-tune tou xeirismou tou symfwna me thn Peugeot. Opote o kinhthras htan idios. Kai apo to 2001 alazei ksafnika to ladi se Total anti gia ESSO pou xrhsimopoiouse thn prohgoumenh xronia kai arxizoun ta asystola MPAM pantou.. akoma kai sta xionia! Eleos diladh... o syneirmos einai sxetika aplos blepeis. To mono stoixeio pou alakse htan to ladi Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 07:47:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
Και εγω προσφατα (πριν 5 μερες) αλλαξα λαδακια και εβαλα τα Μοtul Competition. Συναμα αλλαξα και τις βαλβολινες με αυτες της Motul Gearbox. Οντως η θερμοκρασια λαδιου επεσε αισθητα ομως η βαλβολινες δεν με ικανοποιησαν απολυτα, εξηγω...Οταν ειναι κρυες δεν παρατηρω καμια διαφορα στην σκληροτητα με την οποια μπαινουν οι ταχυτητες. Οταν ομως ζεσταθουν τοτε το κιβωτιο περνει τις αλλαγες λες και ειναι πουπουλο...Αυτο ομως το ειχα ετσι και αλλιως και με τις παλιες (αγνωστου ταυτοτητος) βαλβολινες. Το μονο που με ικανοποιει ειναι πως πλεον ξερω πως εχω αριστης ποιοτητας βαλβολινες στο κιβωτιου του μωρου μου Mr. Green


Καλημέρα!
Nikel κάνε λίγο υπομονή για τις βαλβολίνες. Σε μία-δύο εβδομάδες θα μεταμορφωθεί το κιβώτιο...πιστεψέ με...
Είχα και εγώ τα ίδια συμπτώματα με τα Gear, αλλά οφείλονται στο ότι δεν έχουν λυπανθεί αμέσως όλα τα σημεία του κιβωτίου....Στην αρχή μάλιστα με ξένισε που δεν έμπαιναν εύκολα οι ταχύτητες (κρακ και κρουκ) σε σημείο που σκεφτόμουν μήπως έκανα λάθος στο τύπο βαλβολινών...

Πραγματικά το κιβώτιο μετά γίνεται χρυσό κουφέτο!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 09:24:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Thn prodiagrafh "Eimai kalytero ladi apo to Motul 300V" den thn exei omws.

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Eks'allou egw to pa: Afou to TOTAL htan ypefthino pou eskasan kamia 10aria kinhthres sto WRC tou 2001 egw toulaxiston TOTAL den bazw Smile

.-


Ο αντίλογος επιστρέφει Mr. Green Mr. Green : Φέτος όμως, που η Peugeot διαφημίζει μόνο την TOTAL δεν θυμάμαι κάποιον κινητήρα να σκάει. Μπορεί να κάνω και λάθος, οπότε διέψευσέ με ασύστολα!!! Wink Wink

Κοίτα να δεις. Εγώ δεν υποστηρίζω κανέναν και το πιο πιθανό είναι να βάλω τα MOTUL την επόμενη φορά. Ψάχνω όμως τη δουλειά πολύ μήπως και όντως υπάρχει κάτι αξιόλογο στα TOTAL. Rolling eyes

A, και κάτι άλλο παιδιά. Τα λάδια μου τα παίρνω από αποθήκη σε πολύ καλές τιμές. Θα του πω για τα MOTUL ή όποια άλλη μάρκα θέλουμε, θα του πω για το CLUB μπας και καταφέρω κάτι καλύτερο. Ο τύπος είναι στο Αιγάλεω. Εκείνο που θέλω να ξέρω είναι αν σε περίπτωση που μας κάνει καλύτερες τιμές είστε κάποιοι διατεθιμένοι να ψωνίζετε εκεί. Το λέω αυτό σε περίπτωση που με ρωτήσει για τι αριθμό ανθρώπων μιλάμε. ΟΚ; 8)




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 10:12:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk έγραψε:
A, και κάτι άλλο παιδιά. Τα λάδια μου τα παίρνω από αποθήκη σε πολύ καλές τιμές. Θα του πω για τα MOTUL ή όποια άλλη μάρκα θέλουμε, θα του πω για το CLUB μπας και καταφέρω κάτι καλύτερο. Ο τύπος είναι στο Αιγάλεω. Εκείνο που θέλω να ξέρω είναι αν σε περίπτωση που μας κάνει καλύτερες τιμές είστε κάποιοι διατεθιμένοι να ψωνίζετε εκεί. Το λέω αυτό σε περίπτωση που με ρωτήσει για τι αριθμό ανθρώπων μιλάμε. ΟΚ; 8)


Γιατί όχι, αν και μένω αμπελόκηπους και το Αιγάλεω πέφτει κάπως μακριά με λίγο προγραμματισμό όλα γίνονται αν αξίζει φυσικά τον κόπο. Σε τελική πόσο συχνά αλλάζει λάδια κανείς (...)
Το πρόβλημά μου δεν είναι τόσο από που θα αγοράσω αλλά που θα τα πάω να μου τα βάλουν!!!!!
Αν λάβεις υπ' όψιν ότι μου έκαναν το βίο αβίωτο επειδή ήθελα να αλλάξω λάδια στα 2000 και αγόραζα τα λάδια από τους ίδιους, σκέψου τι έχει να γίνει αν τους πάω και άλλη μάρκα από αυτά που βάζουν και δεν τους πληρώσω τα λάδια αλλά μόνο την ροδέλα και την τοποθέτηση...
Που να τους πεις και για βαλβολίνες...
γα**το και εκείνο το σπιτάκι με το δικό μου γκαράζ το βλέπω να αργώ πολύ να το φτιάξω Wink



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 11:28:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγώ μέσα! Μιας και το Αιγάλεω είναι πολύ κοντά μου Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 23:28:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Koita to WRC amaksi tou 2001 htan ousiastika mexri to rally kyprou tou 2001 to WRC modelo tou 2000. To mono pragma pou egine htan fine-tune tou xeirismou tou symfwna me thn Peugeot. Opote o kinhthras htan idios. Kai apo to 2001 alazei ksafnika to ladi se Total anti gia ESSO pou xrhsimopoiouse thn prohgoumenh xronia kai arxizoun ta asystola MPAM pantou.. akoma kai sta xionia! Eleos diladh... o syneirmos einai sxetika aplos blepeis. To mono stoixeio pou alakse htan to ladi Smile


Διορθώστε με ρε παιδια αν κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι τα TOTAL είναι τα γαλλικά esso.
Ναι το wrc του 2000 είχε το λογο των esso ενώ τώρα χει των total όμως αυτό είναι θέμα marketing.


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Αύγ 2002, 03:06:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Afto den to kserw an esso kai total einai to idio kai to afto.. pantws egw mia fora to amaksi mou synexeia koftes me "mamisia" ladia den to paw giati apla h peugeot ektos twn allwn exei TERASTIA wfelh apo mia symfonia me mia OPOIADHPOTE etairia kai as exei kai to teleftaio proion ths agoras apo apopsh poiothtas... Poios mou leei emena oti h peugeot den eipe sthn total "egw tha proteinw stous pelates mou to ladi sou kai esy tha mou dineis 25% ap'oti bgazeis px" ...

Egw blepw ERGA: To motul exei dialysei ola ta ladia opws mobil1, bp visco (paidia to exw dei me ta matia mou na einai NERO!.. na bazeis th berga tou deikth kai meta na STAZEI o deikths san nero) castrol, shell helix kai ta resta kai den to diafhmizoun pouthena! H diafhmish tou einai ta zwntana apotelesmata pou dinei ston kathena pou mporei na kanei th sygkrish.

Koitaga kai ta mobil.. kai h mobil exei se ena neo ladi tis prodiagrafes pou anaferthikan sta total alla afto den shmainei oti tha to balw Smile .. otan mathoun na bgazoun LADIA ths prokophs (me fysikes idiothtes oxi na bazoun prostheta gia na dinoun idiothtes sta ko*o-ladia pou ta pernoun apo ta anakyklwmena) kai na plhrwnw gi'afto pou to ladi aksizei kai oxi gia th diafimhsh tou ladiou isws na ta agorasw. Mexri tote mono 300V...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Αύγ 2002, 10:47:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όμορφα όλα αυτά ρε Άλεξ όμως μην ξεχνάς ότι η μαμά(Peugeot) ,παραδοσιακή εταιρεία με προτεινόμενες αλλαγές στις 5 και 7 χιλιαδες ,ξαφνικά ανεβαίνει στις 20.000 προτείνοντας αυστηρά και μόνο τα ΤΟΤΑΛ quartz.Δεν αντιλέγω για τις μίζες ,κάθε άλλο μάλιστα, όμως δεν νομίζω ότι θα ρίσκαρε μια αυτοκινητοβιομηχανία το όνομα και την αξιοπιστία της πάνω σε λάδια δεύτερης διαλογής.
δεν είναι τυχαίο επίσης ότι όλοι οι έλληνες αντιπρόσωποι μιας και δεν έχουν ΤΟΤΑΛ δεν τηρούν τις αλλαγές των 20 χιλιάδων.Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά για τα δικά τους συμφέροντα ,μπορεί να σημαίνει και κάτι για τα ΤΟΤΑΛ όμως.


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 4 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1862s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on