Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2002, 09:22:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι λάδια σου έβαζε η αντιπροσωπεία; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2002, 17:42:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oι περισσότερες αντιπροσωπείες/συνεργεία βάζουν λάδια από SHELL και ορισμένα, στην επαρχία κυρίως, επιμένουν στα Ελληνικά ESSO... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 02:52:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Εγώ έβαλα πρίν φύγω για διακοπές τα Motul 300v competicion 15-50 και όσο και αν το πάτησα η θερμοκρασία του λαδιού έφτασε max 110!!! Όταν με τα λάδια τις αντιπροσωπείας μου έφταναν χαλαρά 140!!!
Η τιμή ήταν 24 euro το 2λιτρο. |
Αυτό που λες είναι το καλύτερο και ουσιαστικότερο από όσα είπαμε μέχρι τώρα! 0X
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 09:28:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερώτηση: Γιατί έχω την αίσθηση ότι το όργανο θερμοκρασίας του λαδιού λέει την μισή αλήθεια για την ποιότητα του λαδιού που υπάρχει στο κάρτερ μας; Δεν θα έπρεπε, για πιο ολοκληρωμένη εικόνα, να λαμβάνουμε υπ' όψιν και τις ενδείξεις πίεσης, κάτι το οποίο νομίζω ότι δεν έχει κανένα 206 στο στάνταρ εξοπλισμό. Τι να το κάνεις το λάδι που κρατάει χαμηλές θερμοκρασίες αλλά έχει γίνει νερό (το ανέφερε και ο Alex) ή που σου έχει σηκώσει την εσωτερική πίεση του κινητήρα στα ύψη (μακροπρόθεμσα πρόβλημα στα ελατήρια των εμβόλων). Προσοχή τα πιο πάνω δεν τα αναφέρω σε καμία περίπτωση γιατί αμφισβητώ την αξιοπιστία των Motul, το αντίθετο. Πάντως χωρίς να ξέρω τι χιλιόμετρα έχει κάνει το peg σου pezomania τα 50 δεν είναι πολλά;;; Για τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας το 40 μας καλύπτει πλήρως.
Συνήθως το παχύρρευστο λάδι (50-60) πάει σε κινητήρες που έχουν μικροφθορές για να σηκώσει λίγο την συμπίεση που έχουν χάσει από φθαρμένα ελατήρια και για να το κάψει πιο δύσκολα. Έτσι δεν είναι;
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 16:50:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Ερώτηση: Γιατί έχω την αίσθηση ότι το όργανο θερμοκρασίας του λαδιού λέει την μισή αλήθεια για την ποιότητα του λαδιού που υπάρχει στο κάρτερ μας; Δεν θα έπρεπε, για πιο ολοκληρωμένη εικόνα, να λαμβάνουμε υπ' όψιν και τις ενδείξεις πίεσης, κάτι το οποίο νομίζω ότι δεν έχει κανένα 206 στο στάνταρ εξοπλισμό. Τι να το κάνεις το λάδι που κρατάει χαμηλές θερμοκρασίες αλλά έχει γίνει νερό (το ανέφερε και ο Alex) ή που σου έχει σηκώσει την εσωτερική πίεση του κινητήρα στα ύψη (μακροπρόθεμσα πρόβλημα στα ελατήρια των εμβόλων). Προσοχή τα πιο πάνω δεν τα αναφέρω σε καμία περίπτωση γιατί αμφισβητώ την αξιοπιστία των Motul, το αντίθετο. Πάντως χωρίς να ξέρω τι χιλιόμετρα έχει κάνει το peg σου pezomania τα 50 δεν είναι πολλά;;; Για τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας το 40 μας καλύπτει πλήρως.
Συνήθως το παχύρρευστο λάδι (50-60) πάει σε κινητήρες που έχουν μικροφθορές για να σηκώσει λίγο την συμπίεση που έχουν χάσει από φθαρμένα ελατήρια και για να το κάψει πιο δύσκολα. Έτσι δεν είναι; |
Εν μέρει έχεις δίκιο....ο Pezomania με δική του πρωτοβουλία έβαλε τα Motul Competition 15W50 (τα οποία μπορούν να μπουν και στην Ελλάδα) εγώ από την άλλη όπως και άλλα παιδιά βάλαμε αντίστοιχα Chrono 10W40... που είναι της είδας σειράς MOTUL 300V...
Δες το site: http://www.motul.gr/
ή το http://www.motul.gr/auto/300v.htm
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 01:02:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πιεσόμετρο λαδιού είναι σημαντικό αλλά θεωρώ σημαντικότερο το όργανο θερμοκρασίας λαδιού.
Να ξέρεις ότι λάδι που γίνεται νερό ανεβάζει πολύ γρήγορα θερμοκρασίες απαγορευτικές και θα το μάθεις καί από τα δύο αυτά όργανα με τον τρόπο τους. Αλλά αλλίμονο εάν το λάδι μας φτάσει να γίνει νερό!!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 17:18:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά στο site της TOTAL είδα ότι η σειρά TOTAL QUARTZ 9000 5W/30 έχει προδιαγραφές ΑCEA A5/B5 & A1/B1!!!!!!!!!! Επίσης SL/CF!!!!!!
Υπάρχει προδιαγραφή Α5 και SL;
Εγώ ήξερα για Α3 και SJ ως οι κορυφαίες προδιαγραφές.
Η γνώμη σας;
Σας παραθέτω τι λέει
"Synthetic technology multigrade oil giving top protection of the engine from start-up which fluidity enables up to 9,7% fuel economy. Covers the most stringent requirements of both recent gasoline and diesel engines. Particulary suited to turbocharged, multi-valved and direct injection engines. Can be used in the most difficult operating conditions (motorways, dense city traffic...), in all seasons. Meets the requirements of the most stringent maintenance schedules as prescribed by car manufacturers. Perfectly adapted to all vehicles equipped with catalysts and using unleaded fuel or liquefied petroleum gas. "
"Specifications :
ACEA A5/B5 & A1/B1
API SL/CF Energy Conserving
PSA PEUGEOT CITROËN
Gasoline and Diesel
Meets the requirements of FORD WSS-M2C-913A "
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 22:23:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thn prodiagrafh "Eimai kalytero ladi apo to Motul 300V" den thn exei omws.
Eks'allou egw to pa: Afou to TOTAL htan ypefthino pou eskasan kamia 10aria kinhthres sto WRC tou 2001 egw toulaxiston TOTAL den bazw
.- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 22:35:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
A kai kati allo. Sto rallye to 1600 16v enas filos eixe paei na balei to Motul 15w50 kai tou eipe o mhxanikos tou oti aftos o kinhthras den pernei 50aria giati exei problhma (an thymamai kala mporei na mhn einai afto, na nai kati allo) me to systhma aytomatou rythmismatos twn balbidwn. Telika ebale to 40ari. Pantws prin to mathei afto xrhsimopoiouse gia kairo ta LEmans (60!) kai ta competition (50).. apo th stigmh ekeinh kai meta mono 40ari.
Twra an isxyei to idio kai gia to 1600ari tou 206 den kserw alla tha pithanologousa oti mallon nai. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Αύγ 2002, 07:48:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Πάντως χωρίς να ξέρω τι χιλιόμετρα έχει κάνει το peg σου pezomania τα 50 δεν είναι πολλά;;; Για τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας το 40 μας καλύπτει πλήρως.
Συνήθως το παχύρρευστο λάδι (50-60) πάει σε κινητήρες που έχουν μικροφθορές για να σηκώσει λίγο την συμπίεση που έχουν χάσει από φθαρμένα ελατήρια και για να το κάψει πιο δύσκολα. Έτσι δεν είναι; |
Φίλε μου, σίγουρα το 40 μας καλύπτει πλήρως. Αλλά εγώ πηγαίνοντας να πάρω τα Motul και ρωτόντας (επειδή δεν θυμόμουνα τον κωδικό τους "chrono" ) τα ζήτησα ώς τα "αγωνιστικά" που βγάζει η motul και μου έδωσαν τα competition! Μου είπαν ότι είναι η ακριβότερη σειρά της motul!
Είδα βέβαια το 15 - 50 και θυμόμουν ότι τα παιδιά είχαν αναφέρει για 10-40, αλλά πριν 2 μέρες ένας φίλος μου πήρε στην lion να ρωτήσει για πυκνότητα λαδιού για το καλοκαίρι και αυτοί του πρότυνα 15-50 και εγώ σκέφτηκα, ότι η motul από μόνη της, έβγαλε ,για το καλοκαίρι, τα 15-50 :D
Κάτι που δεν ισχύει και όπως αποδείχθηκε, πήρα διαφορετικό τύπο λαδιού! Βέβαια κάποιος μου είπε ότι την σειρά αυτή της motul την χρησιμοποιούν αρκετοί σε κόντρες 8O Άρα μάλλον πήρα τα σωστά λάδια 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 00:58:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω προσφατα (πριν 5 μερες) αλλαξα λαδακια και εβαλα τα Μοtul Competition. Συναμα αλλαξα και τις βαλβολινες με αυτες της Motul Gearbox. Οντως η θερμοκρασια λαδιου επεσε αισθητα ομως η βαλβολινες δεν με ικανοποιησαν απολυτα, εξηγω...Οταν ειναι κρυες δεν παρατηρω καμια διαφορα στην σκληροτητα με την οποια μπαινουν οι ταχυτητες. Οταν ομως ζεσταθουν τοτε το κιβωτιο περνει τις αλλαγες λες και ειναι πουπουλο...Αυτο ομως το ειχα ετσι και αλλιως και με τις παλιες (αγνωστου ταυτοτητος) βαλβολινες. Το μονο που με ικανοποιει ειναι πως πλεον ξερω πως εχω αριστης ποιοτητας βαλβολινες στο κιβωτιου του μωρου μου 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 03:28:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως Αλέξη, το Α5/Β5 δεν είναι προδιαγραφή που παίζει στην αγορά. Πρώτη φορά την ακούω και πρέπει να σημαίνει ότι αυτό το TOTAL δεν είναι τυχαίο λάδι. Αλήθεια; Τί είναι αυτό που σε έπεισε ότι οι WRC κινητήρες της Πεζό Σπορ έσκασαν λόγω ακαταλληλότητας του λαδιού; Παράξενο μου φαίνεται...

Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 04:39:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Koita to WRC amaksi tou 2001 htan ousiastika mexri to rally kyprou tou 2001 to WRC modelo tou 2000. To mono pragma pou egine htan fine-tune tou xeirismou tou symfwna me thn Peugeot. Opote o kinhthras htan idios. Kai apo to 2001 alazei ksafnika to ladi se Total anti gia ESSO pou xrhsimopoiouse thn prohgoumenh xronia kai arxizoun ta asystola MPAM pantou.. akoma kai sta xionia! Eleos diladh... o syneirmos einai sxetika aplos blepeis. To mono stoixeio pou alakse htan to ladi  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 07:47:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Και εγω προσφατα (πριν 5 μερες) αλλαξα λαδακια και εβαλα τα Μοtul Competition. Συναμα αλλαξα και τις βαλβολινες με αυτες της Motul Gearbox. Οντως η θερμοκρασια λαδιου επεσε αισθητα ομως η βαλβολινες δεν με ικανοποιησαν απολυτα, εξηγω...Οταν ειναι κρυες δεν παρατηρω καμια διαφορα στην σκληροτητα με την οποια μπαινουν οι ταχυτητες. Οταν ομως ζεσταθουν τοτε το κιβωτιο περνει τις αλλαγες λες και ειναι πουπουλο...Αυτο ομως το ειχα ετσι και αλλιως και με τις παλιες (αγνωστου ταυτοτητος) βαλβολινες. Το μονο που με ικανοποιει ειναι πως πλεον ξερω πως εχω αριστης ποιοτητας βαλβολινες στο κιβωτιου του μωρου μου  |
Καλημέρα!
Nikel κάνε λίγο υπομονή για τις βαλβολίνες. Σε μία-δύο εβδομάδες θα μεταμορφωθεί το κιβώτιο...πιστεψέ με...
Είχα και εγώ τα ίδια συμπτώματα με τα Gear, αλλά οφείλονται στο ότι δεν έχουν λυπανθεί αμέσως όλα τα σημεία του κιβωτίου....Στην αρχή μάλιστα με ξένισε που δεν έμπαιναν εύκολα οι ταχύτητες (κρακ και κρουκ) σε σημείο που σκεφτόμουν μήπως έκανα λάθος στο τύπο βαλβολινών...
Πραγματικά το κιβώτιο μετά γίνεται χρυσό κουφέτο!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 09:24:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Thn prodiagrafh "Eimai kalytero ladi apo to Motul 300V" den thn exei omws.
Eks'allou egw to pa: Afou to TOTAL htan ypefthino pou eskasan kamia 10aria kinhthres sto WRC tou 2001 egw toulaxiston TOTAL den bazw
.- |
Ο αντίλογος επιστρέφει : Φέτος όμως, που η Peugeot διαφημίζει μόνο την TOTAL δεν θυμάμαι κάποιον κινητήρα να σκάει. Μπορεί να κάνω και λάθος, οπότε διέψευσέ με ασύστολα!!!
Κοίτα να δεις. Εγώ δεν υποστηρίζω κανέναν και το πιο πιθανό είναι να βάλω τα MOTUL την επόμενη φορά. Ψάχνω όμως τη δουλειά πολύ μήπως και όντως υπάρχει κάτι αξιόλογο στα TOTAL.
A, και κάτι άλλο παιδιά. Τα λάδια μου τα παίρνω από αποθήκη σε πολύ καλές τιμές. Θα του πω για τα MOTUL ή όποια άλλη μάρκα θέλουμε, θα του πω για το CLUB μπας και καταφέρω κάτι καλύτερο. Ο τύπος είναι στο Αιγάλεω. Εκείνο που θέλω να ξέρω είναι αν σε περίπτωση που μας κάνει καλύτερες τιμές είστε κάποιοι διατεθιμένοι να ψωνίζετε εκεί. Το λέω αυτό σε περίπτωση που με ρωτήσει για τι αριθμό ανθρώπων μιλάμε. ΟΚ; 8)
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 10:12:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
svstouk έγραψε: | A, και κάτι άλλο παιδιά. Τα λάδια μου τα παίρνω από αποθήκη σε πολύ καλές τιμές. Θα του πω για τα MOTUL ή όποια άλλη μάρκα θέλουμε, θα του πω για το CLUB μπας και καταφέρω κάτι καλύτερο. Ο τύπος είναι στο Αιγάλεω. Εκείνο που θέλω να ξέρω είναι αν σε περίπτωση που μας κάνει καλύτερες τιμές είστε κάποιοι διατεθιμένοι να ψωνίζετε εκεί. Το λέω αυτό σε περίπτωση που με ρωτήσει για τι αριθμό ανθρώπων μιλάμε. ΟΚ; 8) |
Γιατί όχι, αν και μένω αμπελόκηπους και το Αιγάλεω πέφτει κάπως μακριά με λίγο προγραμματισμό όλα γίνονται αν αξίζει φυσικά τον κόπο. Σε τελική πόσο συχνά αλλάζει λάδια κανείς (...)
Το πρόβλημά μου δεν είναι τόσο από που θα αγοράσω αλλά που θα τα πάω να μου τα βάλουν!!!!!
Αν λάβεις υπ' όψιν ότι μου έκαναν το βίο αβίωτο επειδή ήθελα να αλλάξω λάδια στα 2000 και αγόραζα τα λάδια από τους ίδιους, σκέψου τι έχει να γίνει αν τους πάω και άλλη μάρκα από αυτά που βάζουν και δεν τους πληρώσω τα λάδια αλλά μόνο την ροδέλα και την τοποθέτηση...
Που να τους πεις και για βαλβολίνες...
γα**το και εκείνο το σπιτάκι με το δικό μου γκαράζ το βλέπω να αργώ πολύ να το φτιάξω 
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 11:28:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγώ μέσα! Μιας και το Αιγάλεω είναι πολύ κοντά μου 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 23:28:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Koita to WRC amaksi tou 2001 htan ousiastika mexri to rally kyprou tou 2001 to WRC modelo tou 2000. To mono pragma pou egine htan fine-tune tou xeirismou tou symfwna me thn Peugeot. Opote o kinhthras htan idios. Kai apo to 2001 alazei ksafnika to ladi se Total anti gia ESSO pou xrhsimopoiouse thn prohgoumenh xronia kai arxizoun ta asystola MPAM pantou.. akoma kai sta xionia! Eleos diladh... o syneirmos einai sxetika aplos blepeis. To mono stoixeio pou alakse htan to ladi  |
Διορθώστε με ρε παιδια αν κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι τα TOTAL είναι τα γαλλικά esso.
Ναι το wrc του 2000 είχε το λογο των esso ενώ τώρα χει των total όμως αυτό είναι θέμα marketing.
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Αύγ 2002, 03:06:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Afto den to kserw an esso kai total einai to idio kai to afto.. pantws egw mia fora to amaksi mou synexeia koftes me "mamisia" ladia den to paw giati apla h peugeot ektos twn allwn exei TERASTIA wfelh apo mia symfonia me mia OPOIADHPOTE etairia kai as exei kai to teleftaio proion ths agoras apo apopsh poiothtas... Poios mou leei emena oti h peugeot den eipe sthn total "egw tha proteinw stous pelates mou to ladi sou kai esy tha mou dineis 25% ap'oti bgazeis px" ...
Egw blepw ERGA: To motul exei dialysei ola ta ladia opws mobil1, bp visco (paidia to exw dei me ta matia mou na einai NERO!.. na bazeis th berga tou deikth kai meta na STAZEI o deikths san nero) castrol, shell helix kai ta resta kai den to diafhmizoun pouthena! H diafhmish tou einai ta zwntana apotelesmata pou dinei ston kathena pou mporei na kanei th sygkrish.
Koitaga kai ta mobil.. kai h mobil exei se ena neo ladi tis prodiagrafes pou anaferthikan sta total alla afto den shmainei oti tha to balw .. otan mathoun na bgazoun LADIA ths prokophs (me fysikes idiothtes oxi na bazoun prostheta gia na dinoun idiothtes sta ko*o-ladia pou ta pernoun apo ta anakyklwmena) kai na plhrwnw gi'afto pou to ladi aksizei kai oxi gia th diafimhsh tou ladiou isws na ta agorasw. Mexri tote mono 300V... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Αύγ 2002, 10:47:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όμορφα όλα αυτά ρε Άλεξ όμως μην ξεχνάς ότι η μαμά(Peugeot) ,παραδοσιακή εταιρεία με προτεινόμενες αλλαγές στις 5 και 7 χιλιαδες ,ξαφνικά ανεβαίνει στις 20.000 προτείνοντας αυστηρά και μόνο τα ΤΟΤΑΛ quartz.Δεν αντιλέγω για τις μίζες ,κάθε άλλο μάλιστα, όμως δεν νομίζω ότι θα ρίσκαρε μια αυτοκινητοβιομηχανία το όνομα και την αξιοπιστία της πάνω σε λάδια δεύτερης διαλογής.
δεν είναι τυχαίο επίσης ότι όλοι οι έλληνες αντιπρόσωποι μιας και δεν έχουν ΤΟΤΑΛ δεν τηρούν τις αλλαγές των 20 χιλιάδων.Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά για τα δικά τους συμφέροντα ,μπορεί να σημαίνει και κάτι για τα ΤΟΤΑΛ όμως.
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|