PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 1.6 16v - Απώλεια δύναμης

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Αύγ 2021, 16:00:32    Θέμα δημοσίευσης: 206 1.6 16v - Απώλεια δύναμης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω παρατηρήσει αισθητή απώλεια δύναμης σε 206 1.6 16v του '06 ενώ, βρισκόμενος σε πορεία με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο και τον κινητήρα κάτω από τις 4000 στροφές, πατήσω το όλο το γκάζι. Στο σημείο που το γκάζι έχει βυθιστεί πλήρως, το αυτοκίνητο μειώνει το ρυθμό επιτάχυνσης. Αφήνοντας το γκάζι ξανά μέχρι το 1/3 περίπου της διαδρομής του, το αυτοκίνητο επιταχύνει ξανά.

Ωστόσο, με τέρμα πατημένο το γκάζι από χαμηλές στροφές και φτάνοντας και ξεπερνώντας τις 4000, παρατηρείται ένα σημαντικό σκαλοπάτι στην επιτάχυνση.

Έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο; Γνωρίζετε πιθανές αιτίες; Όσο κι αν έψαξα, δεν μπόρεσα να βρω κάποια απάντηση.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σέρμπης Κώστας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
alex_pug (alexandros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 GTI 2006

Ένταξη: 19 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Κερκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Οκτ 2021, 16:09:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω ακριβως το ιδιο αυτοκινητο 206 1.6 του 2006 με ακριβως το ιδιο προβλημα απο 3000 στροφες εως 4500
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούλ 2022, 23:08:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έβαλα, κατόπιν παρότρυνσης, μπουζί LFR6B της NGK, έγινε σύσφιξη όπως ενδείκνυται και πάλι το πρόβλημα παραμένει, από χαμηλές στροφές έως τις 4000 περίπου, όπου κι έχει σκαλοπάτι στην απόδοση.

Κανείς άλλος με κάποια ιδέα; MAP; Αισθητήρας θερμοκρασίας; Λαμβάνουμε υπόψιν πως, όταν το αυτοκίνητο είναι στους 80 περίπου βαθμούς κελσίου για το λάδι και το αντιψυκτικό, λίγο πριν φτάσει δηλαδή σε θερμοκρασία λειτουργίας, όλα δουλεύουν κανονικότατα με τέλεια απόκριση κι απόδοση.

Ευχαριστώ και πάλι εκ των προτέρων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούλ 2022, 23:30:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να συμπληρώσω πως το αυτοκίνητο, απ' τον πρώτο ιδιοκτήτη του (με εμένα να είμαι ο δεύτερος) έχει μια ηλίθια και παντελώς άχρηστη παρέμβαση που ακούει στο όνομα σκούπα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Οκτ 2022, 16:36:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε συνέχεια του θέματος.. θα συνεχίσω να γράφω κι όταν βρω τη λύση θα τη γράψω.

Το αυτοκίνητο κρύο δουλεύει κανονικότατα, κανένα hesitation στο γκάζι, ακόμα και σε κανονική χρήση και ξεκίνημα από στάση. Γενικά, δηλαδή, τέτοια είναι η χρήση του. Δεν είμαι σιδεροφάγος..

Καθώς αρχίζει να πλησιάζει σε θερμοκρασία λειτουργίας, κι αφού, προφανώς, έχει θερμανθεί και το χταπόδι, ακούω έναν ήχο σφυρίγματος, μάλλον από μπροστά, εξάτμιση ή χταπόδι ή καταλύτης; Ίσως.. αν έχω ράγισμα στο κέλυφος του καταλύτη ή εκεί γύρω ή ο καταλύτης έχει λιώσει και φύγει απ' τη θέση του, υποθέτω πως εκεί πρέπει να ψάξω. Το να έχει φύγει από τη θέση του δικαιολογείται από ένα μεταλλικό τρίξιμο που έχω όταν ξεκινάω και σε χαμηλές στροφές, κάπου +/- 2000, όπου συχνά διαβάζω πως προκαλείται από τον καταλύτη.

Κάποιος άλλος με 206 tu5jp4 που να έχει αντιμετωπίσει τέτοιο θέμα;

Μέχρι νεοτέρας..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2022, 13:24:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο πολλαπλασιαστες πως είσαι?
το φίλτρο (σκουπα) έχει καθαριστεί ποτε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2022, 15:59:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχεις τσεκάρει μήπως έχεις μπούκωμα στο καταλύτη;;;
Είχα παρόμοια συμπεριφορά και μετά από λίγο καιρό άκουγα τον καταλύτη να κροταλίζει...
Όπως καταλαβαίνεις είχε αρχίσει να διαλύει μέσα...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2022, 16:45:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σας και πάλι και ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Ακόμη δεν έχω βρει χρόνο ή δυνατότητα να αφήσω το αμάξι σε κάποιο μηχανικό. Η μόνη αλλαγή που έγινε είναι η τοποθέτηση εργοστασιακού φιλτροκουτιού. Το θέμα παραμένει.

Απο πολλαπλασιαστή, απ' όσο φαίνεται είναι εντάξει.

Να προθέσω πως κάποιο χρονικό διάστημα πριν - αρχίσω εγώ, τουλάχιστο, να καταλαβαίνω - το πρόβλημα, είχα το warning του anti pollution system faulty. Σβήστηκε το σφάλμα, αφού δεν υπήρξε τίποτε άλλο σε σφάλμα ή κακή μέτρηση αισθητήρων και δεν το ξαναέβγαλε.

Θέλω να πιστεύω πως μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες θα μπορέσω να ασχοληθώ και να δω αρχικά το ζήτημα του καταλύτη.

Και ελπίζω να βοηθήσω όποιον άλλον αντιμετωπίζει παρόμοιο ζήτημα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Δεκ 2022, 15:13:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως αρχίζουν και τα "παίζουν" οι αισθητήρες "λ";;;
Εάν δίνουν λάθος μετρήσεις στον εγκέφαλο, ο εγκέφαλος δίνει και λάθος εντολές...
Αυτό μπορείς να το δεις στο πρόγραμμα της αντιπροσωπείας στο οποίο το συνδέουν όσο δουλεύει το αμάξι και βλέπουν τους αριθμούς που δίνουν οι αισθητήρες...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Αύγ 2023, 22:38:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους.

Αργοπορημένες απαντήσεις, καθώς οι δουλείες και λοιπές υποχρεεώσεις δε μου δίνουν χρόνο να ασχοληθώ με το αυτοκίνητο, οπότε προσπαθώ να βγάλω άκρη κάθε όποτε. Έτσι όπως πάει, βέβαια, η δουλειά, μάλλον δε θα βγάλω ποτέ.

Η τελευταία ενημέρωση είναι πως βρήκα χρόνο να βγάλω καταλύτη για να πάω σε εξατμισά να κόψει-ανοίξει και να δούμε τι γίνεται μέσα. Όλα καλά. Ο καταλύτης είναι εντάξει, δεν έχει υποστεί καμία ζημιά.

Συνεχίζω να παρατηρώ πως με μισό γκάζι το αυτοκίνητο θέλει να επιταχύνει κι όσο πατάω κι άλλο το πεντάλ είναι σα να μπουκώνει. Κι εκεί στο φάσμα πριν τις 4000 στροφές είναι σα να ρετάρει, αλλά δε ρετάρει. Το περιγράφω ξανά έτσι, γιατί το παρομοιάζω με συμπεριφορά καρμπυρατέρ. Θα μου πείτε.. τι να κάνουμε ρε φίλε, τηλεδιάγνωση; Όχι.. απλά λέω μήπως κάποιος άλλος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο.

Όπως και να 'χει, κανείς μηχανικός εδώ γύρω δε φαίνεται να 'χει όρεξη να ασχοληθεί, οπότε πάμε ξανά στις παλιές καλές εποχές που ψαχνόμουν μόνος μου για όλα, αγόρασα εξοπλισμό διάγνωσης κλπ, οπότε όπως πάει με βλέπω να αφήνω το επάγγελμά μου και να ανοίγω συνεργείο στο τέλος.

Ξανά, όταν βρω τη λύση, θα τη γράψω εδώ για οποιονδήποτε άλλον αντιμετωπίσει/αντιμετωπίζει τέτοιο θέμα.

Σας ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Σεπ 2023, 15:24:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σου πω κάτι αρκετά ακραίο, αλλά έτυχε σε φίλο...
Για το 206 τα σετ ιμιτασιόν ιμάντα εκκεντροφόρου βγάζουν 2 μεγέθη!!!
Έτυχε στο φίλο να έχει το λάθος για τον κινητήρα του μέγεθος και το κατάλαβε πλέον όταν άλλαξε στην τετραετία ξανά το σετάκι!!!
Κανείς δεν το είχε πάρει χαμπάρι μέχρι που έκανε την αλλαγή και τυχαία τα έβαλαν δίπλα-δίπλα!!!
Επίσης σε άλλο γνωστό είχε τύχει στην αντιπροσωπεία να του κάνουν λάθος χρονισμό και να έχει ένα δόντι λάθος το αμάξι... Οπότε έκαιγε περισσότερο (κατανάλωση εννοώ) και κόμπιαζε κάποιες φορές...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1809s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on