PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 308 thp 1.6 P1336 P1337 P1339

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
thanasismai 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Αύγ 2020
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Αύγ 2020, 20:16:31    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 308 thp 1.6 P1336 P1337 P1339 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά καλησπέρα και καλώς σας βρήκα δυστύχως με προβλημα βέβεια!
Μετά απο πολλά χρόνια μακριά απο τα γαλλικά αυτοκίνητα τελικά σχεδόν τυχαία ένας γνωστός μου πουλούσε ενα 308 του 2010 thp 1.6 150hp σε πολύ κατάσταση με 88.000 χλμ που εν τέλει αγόρασα πριν δυο μήνες.

Σχεδόν απο την αρχή η έτσι νομίζω ακόμα και σε ζεστές μέρες το αυτοκίνητο στο πρώτο ξεκίνημα της ημέρας τρέμει όχι πολυ αλλα το νιώθεις οτι ζορίζεται και αν πάω να ξεκινήσω κατευθείαν κάνει σαν να μην έχει δύναμη σαν να ρετάρει,ένα απο τα πολλά περίεργα ειναι οτι η μηχανή δεν ακούγεται καθόλου δεν κροταλίζει και δυο λεπτα μετά και αν ανεβάσει λίγο θερμοκρασία η μήχανη δουλεύει κανονικά,δεν το έχει κάνει ποτέ σε πορεία η μετά το πρώτο ξεκίνημα της μηχανής,όσο και να δουλέψει δουλεύει με όλη την ισχύ χωρίς να κομπιάζει..
Πριν μια εβδομάδα το πήγα στο μηχανικό που άλλαξε μπουζί και το πολλαπλασιαστή στο τρίτο κύλινδρο έβαλα 100ρα όπως μου πρότεινε και δυστυχώς τίποτα δεν άλλαξε..

Σήμερα το πρωί το πήρα και επειδή βιαζόμουν έφυγα κατευθείαν στη προσπάθεια να επιταχύνω πέταξε το σφάλμα antipollution faulty,το τσεκάραμε με obd και βγαζει τα παρακατώ error.

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Peugeot

============1==============
P1336
Raw code: 1336
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Crank / Cam Sensor Range / Performance
Peugeot: Crank/Cam sensor range/performance S2000PM1/2 - High misfire on several cylinders ME7.4.5. Combustion misfiring on unspecified cylinders.
============2==============
P1337
Raw code: 1337
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Torque control(comparision)
============3==============
P1339
Raw code: 1339
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Crankshaft Pos. / Engine Speed Sensor Cross Connected

To scanner είναι ενός φίλου δεν γνωρίζω την αξιοπιστία του..
Απο ότι είδα στο ιντερνετ υπάρχουν χίλιες γνώμες για αυτα τα σφάλματα..
Αν γνωρίζει κάποιος η είχε παρόμοια εμπειρία θα εκτιμούσα την βοήθεια,οι καιροί δύσκολοι θα ήθελα όταν το πάω στο συνεργείο να έχω μια ιδέα..
Επίσης αν εχετε προτάσεις για καλά συνεργεία θα ηταν μια καλή αρχή!

Ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρων
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Soultanos THP 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 THP

Ένταξη: 21 Οκτ 2018
Δημοσιεύσεις: 54

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Αύγ 2020, 21:09:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η βλάβες σου έχουν να κάνουν με την καύση του κινητηρα σου ανά κύλινδρο. Δηλαδή πέταξε misfire σε 2κ 3 κύλινδρο. Άλλαξες ένα πολλαπλασιαστή στον 3 κύλινδρο και ένα μπουζι; Η σετ μπουζι και τα 4 με αλλαγη πολλαπλασιαστή;? Και αν ναι γιατί έγινε αλλαγη εκεί εκαψε πολλαπλασιαστή ;



image hosting free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thanasismai 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Αύγ 2020
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Αύγ 2020, 21:41:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Soultanos THP έγραψε:
Η βλάβες σου έχουν να κάνουν με την καύση του κινητηρα σου ανά κύλινδρο. Δηλαδή πέταξε misfire σε 2κ 3 κύλινδρο. Άλλαξες ένα πολλαπλασιαστή στον 3 κύλινδρο και ένα μπουζι; Η σετ μπουζι και τα 4 με αλλαγη πολλαπλασιαστή;? Και αν ναι γιατί έγινε αλλαγη εκεί εκαψε πολλαπλασιαστή ;


Καλησπέρα,αλλάξαμε πολλαπλασιαστή(Bosch) γιατί οταν το πήγα σε γνωστό μου μηχανικό και τσέκαρε παλιά σφάλματα του έβγαζε ενα misfire στο 3ο κύλινδρο.
Μπουζί (Bosch) άλλαξα εγώ προληπτικά και τα τέσσερα.
Όταν το έκανε βόλτα δεν του έκανε τίποτα ολα καλά το επόμενο πρωί τα ίδια,τρέμουλο χαμηλή ισχύ μεχρι τις 2000 στροφές σαν να ρετάρει μέχρι να ζεσταθεί μέχρι που σήμερα σχεδόν ένα μήνα μετά έβγαλε και αυτά τα σφάλματα!
Σε ευχαριστώ για την απάντηση!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Αύγ 2020, 22:28:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ να πω κάτι που το λέει ο κύριος Κίλμερ Wink

Τη μπαταρία την κοίταξες; Δίνει τα σωστά ρεύματα; Γιατί σύμφωνα με το Σκότυ πολλά τέτοια προβλήματα προέρχονται από τη μπαταρία ή το δυναμό και με την αλλαγή τους ως δια μαγείας εξαφανίζονται




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thanasismai 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Αύγ 2020
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Αύγ 2020, 22:39:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Εγώ να πω κάτι που το λέει ο κύριος Κίλμερ Wink

Τη μπαταρία την κοίταξες; Δίνει τα σωστά ρεύματα; Γιατί σύμφωνα με το Σκότυ πολλά τέτοια προβλήματα προέρχονται από τη μπαταρία ή το δυναμό και με την αλλαγή τους ως δια μαγείας εξαφανίζονται


Στέφανε καλησπέρα ευχαριστώ για την πληροφορία!
Εχει λογική όμως από τη στιγμή που πάρει μπροστά το αυτοκίνητο μετά η παραγωγή του ρεύματος δεν γίνεται από το δυναμό;
Δεν μου είναι δύσκολο να κοιτάξω πόσο ρεύμα γυρίζει στη μπαταρία το δυναμό, θα ρίξω μια ματιά να δω τι γίνεται και εκεί, η άλλη σκέψη είναι γιατί μετά από δύο λεπτά να δουλεύει σωστά αν δεν φόρτιζε καλά το δυναμό φαντάζομαι δεν θα ήταν κάτι παροδικό και τόσο συγκεκριμένα τοποθετημένο χρονικά σε κάθε εκκίνηση του κινητήρα!
Παιδιά μένω Χαλάνδρι αν έχουμε κάποιο καλό συνεργείο στα βόρεια η κέντρο ή γενικά δεν με νοιάζει η απόσταση αρκεί να βγάλω μια άκρη!
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις μέχρι τώρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Soultanos THP 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 THP

Ένταξη: 21 Οκτ 2018
Δημοσιεύσεις: 54

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 02:05:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="thanasismai"]
Soultanos THP έγραψε:
Η βλάβες σου έχουν να κάνουν με την καύση του κινητηρα σου ανά κύλινδρο. Δηλαδή πέταξε misfire σε 2κ 3 κύλινδρο. Άλλαξες ένα πολλαπλασιαστή στον 3 κύλινδρο και ένα μπουζι; Η σετ μπουζι και τα 4 με αλλαγη πολλαπλασιαστή;? Και αν ναι γιατί έγινε αλλαγη εκεί εκαψε πολλαπλασιαστή ;


Αν υποθέσουμε ότι το αμαξι το σφαλμα Που είχε κρατήσει χωρίς όμως να δημιουργεί δυσλειτουργία στον κινητηρα πιθανον ηταν σποραδικο και χωρις να στον αλλαξε επειδη ρεταρε η εκανε κατι αλλο κακος στον άλλαξε! Τι κωδικό Bosh μπουζι βαλατε; τα κοψίματα ρεταρισματα στην κρύα εκκίνηση στα παρουσιάζει; αν ναι κοιτάει για θερμοσταση και βαλβιδα ψυχρής.



image hosting free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thanasismai 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Αύγ 2020
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 07:31:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Soultanos THP"]
thanasismai έγραψε:
Soultanos THP έγραψε:
Η βλάβες σου έχουν να κάνουν με την καύση του κινητηρα σου ανά κύλινδρο. Δηλαδή πέταξε misfire σε 2κ 3 κύλινδρο. Άλλαξες ένα πολλαπλασιαστή στον 3 κύλινδρο και ένα μπουζι; Η σετ μπουζι και τα 4 με αλλαγη πολλαπλασιαστή;? Και αν ναι γιατί έγινε αλλαγη εκεί εκαψε πολλαπλασιαστή ;


Αν υποθέσουμε ότι το αμαξι το σφαλμα Που είχε κρατήσει χωρίς όμως να δημιουργεί δυσλειτουργία στον κινητηρα πιθανον ηταν σποραδικο και χωρις να στον αλλαξε επειδη ρεταρε η εκανε κατι αλλο κακος στον άλλαξε! Τι κωδικό Bosh μπουζι βαλατε; τα κοψίματα ρεταρισματα στην κρύα εκκίνηση στα παρουσιάζει; αν ναι κοιτάει για θερμοσταση και βαλβιδα ψυχρής.


Παναγιώτη καλημέρα!
Είχες κρατήσει το σφάλμα και λόγο του ρεταρισματος είπε ότι μπορεί να οφείλεται εκεί και του είπα να τον αλλάξουμε, το αυτοκίνητο είχε 3 Bosch και ένα Delphi ήταν ένας άλλος λόγος που ήθελα εγώ να αλλαχτεί για να είναι όλοι ίδιοι χωρίς απαραίτητα να κάνει καμία διαφορά αυτό κόλλημα δικό μου είναι..
Μπουζί είπε για ngk ιριδιου αλλά δεν υπήρχαν εκείνη την μέρα διαθέσιμα και έτσι βάλαμε Bosch ιριδιου τώρα κωδικό δεν θυμάμαι για να είμαι ειλικρινής..
Ναι το ρεταρισμα γίνεται μόνο όταν το ανάβω το πρωί η μετά από έξι εφτά ώρες που το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο..
Μπορούν και τα δύο να τσεκαριστουν χωρίς να αλλαχτούν;
Ευχαριστώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Soultanos THP 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 THP

Ένταξη: 21 Οκτ 2018
Δημοσιεύσεις: 54

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 10:36:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="thanasismai"]
Soultanos THP έγραψε:
thanasismai έγραψε:
Soultanos THP έγραψε:
Η βλάβες σου έχουν να κάνουν με την καύση του κινητηρα σου ανά κύλινδρο. Δηλαδή πέταξε misfire σε 2κ 3 κύλινδρο. Άλλαξες ένα πολλαπλασιαστή στον 3 κύλινδρο και ένα μπουζι; Η σετ μπουζι και τα 4 με αλλαγη πολλαπλασιαστή;? Και αν ναι γιατί έγινε αλλαγη εκεί εκαψε πολλαπλασιαστή ;


Αν υποθέσουμε ότι το αμαξι το σφαλμα Που είχε κρατήσει χωρίς όμως να δημιουργεί δυσλειτουργία στον κινητηρα πιθανον ηταν σποραδικο και χωρις να στον αλλαξε επειδη ρεταρε η εκανε κατι αλλο κακος στον άλλαξε! Τι κωδικό Bosh μπουζι βαλατε; τα κοψίματα ρεταρισματα στην κρύα εκκίνηση στα παρουσιάζει; αν ναι κοιτάει για θερμοσταση και βαλβιδα ψυχρής.


Παναγιώτη καλημέρα!
Είχες κρατήσει το σφάλμα και λόγο του ρεταρισματος είπε ότι μπορεί να οφείλεται εκεί και του είπα να τον αλλάξουμε, το αυτοκίνητο είχε 3 Bosch και ένα Delphi ήταν ένας άλλος λόγος που ήθελα εγώ να αλλαχτεί για να είναι όλοι ίδιοι χωρίς απαραίτητα να κάνει καμία διαφορά αυτό κόλλημα δικό μου είναι..
Μπουζί είπε για ngk ιριδιου αλλά δεν υπήρχαν εκείνη την μέρα διαθέσιμα και έτσι βάλαμε Bosch ιριδιου τώρα κωδικό δεν θυμάμαι για να είμαι ειλικρινής..
Ναι το ρεταρισμα γίνεται μόνο όταν το ανάβω το πρωί η μετά από έξι εφτά ώρες που το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο..
Μπορούν και τα δύο να τσεκαριστουν χωρίς να αλλαχτούν;
Ευχαριστώ
Αν διαγράψεις της βλάβες ξανά πετάει check? Ναι μπορούν να τσεκαριστουν !



image hosting free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thanasismai 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Αύγ 2020
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 12:18:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Soultanos THP"]
thanasismai έγραψε:
Soultanos THP έγραψε:
thanasismai έγραψε:
Soultanos THP έγραψε:
Η βλάβες σου έχουν να κάνουν με την καύση του κινητηρα σου ανά κύλινδρο. Δηλαδή πέταξε misfire σε 2κ 3 κύλινδρο. Άλλαξες ένα πολλαπλασιαστή στον 3 κύλινδρο και ένα μπουζι; Η σετ μπουζι και τα 4 με αλλαγη πολλαπλασιαστή;? Και αν ναι γιατί έγινε αλλαγη εκεί εκαψε πολλαπλασιαστή ;


Αν υποθέσουμε ότι το αμαξι το σφαλμα Που είχε κρατήσει χωρίς όμως να δημιουργεί δυσλειτουργία στον κινητηρα πιθανον ηταν σποραδικο και χωρις να στον αλλαξε επειδη ρεταρε η εκανε κατι αλλο κακος στον άλλαξε! Τι κωδικό Bosh μπουζι βαλατε; τα κοψίματα ρεταρισματα στην κρύα εκκίνηση στα παρουσιάζει; αν ναι κοιτάει για θερμοσταση και βαλβιδα ψυχρής.


Ναι αν φύγω μετά από πρωινή εκκίνηση χωρίς να το αφήσω 2 λεπτά να ανεβάσει θερμοκρασία τότε ξαναβγάζει anti pollution faulty αν το αφήσω να ζεσταθεί και δουλεύει καλύτερα και δεν βγάζει σφάλμα!
Σήμερα το πρωί άνοιξα το καπό αλλά παρέλειψα να το τραβήξω σε βίντεο, μόλις το άναψα τρέμει πολύ όλο το μοτέρ μετά από ένα δύο λεπτά ηρεμεί τελείως! Δεν ακούγεται κροταλισμα σαν να έχει χάσει το χρονισμα...


Παναγιώτη καλημέρα!
Είχες κρατήσει το σφάλμα και λόγο του ρεταρισματος είπε ότι μπορεί να οφείλεται εκεί και του είπα να τον αλλάξουμε, το αυτοκίνητο είχε 3 Bosch και ένα Delphi ήταν ένας άλλος λόγος που ήθελα εγώ να αλλαχτεί για να είναι όλοι ίδιοι χωρίς απαραίτητα να κάνει καμία διαφορά αυτό κόλλημα δικό μου είναι..
Μπουζί είπε για ngk ιριδιου αλλά δεν υπήρχαν εκείνη την μέρα διαθέσιμα και έτσι βάλαμε Bosch ιριδιου τώρα κωδικό δεν θυμάμαι για να είμαι ειλικρινής..
Ναι το ρεταρισμα γίνεται μόνο όταν το ανάβω το πρωί η μετά από έξι εφτά ώρες που το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο..
Μπορούν και τα δύο να τσεκαριστουν χωρίς να αλλαχτούν;
Ευχαριστώ
Αν διαγράψεις της βλάβες ξανά πετάει check? Ναι μπορούν να τσεκαριστουν !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thanasismai 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Αύγ 2020
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 12:41:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="thanasismai"]
Soultanos THP έγραψε:
thanasismai έγραψε:
Soultanos THP έγραψε:
thanasismai έγραψε:
Soultanos THP έγραψε:
Η βλάβες σου έχουν να κάνουν με την καύση του κινητηρα σου ανά κύλινδρο. Δηλαδή πέταξε misfire σε 2κ 3 κύλινδρο. Άλλαξες ένα πολλαπλασιαστή στον 3 κύλινδρο και ένα μπουζι; Η σετ μπουζι και τα 4 με αλλαγη πολλαπλασιαστή;? Και αν ναι γιατί έγινε αλλαγη εκεί εκαψε πολλαπλασιαστή ;


Αν υποθέσουμε ότι το αμαξι το σφαλμα Που είχε κρατήσει χωρίς όμως να δημιουργεί δυσλειτουργία στον κινητηρα πιθανον ηταν σποραδικο και χωρις να στον αλλαξε επειδη ρεταρε η εκανε κατι αλλο κακος στον άλλαξε! Τι κωδικό Bosh μπουζι βαλατε; τα κοψίματα ρεταρισματα στην κρύα εκκίνηση στα παρουσιάζει; αν ναι κοιτάει για θερμοσταση και βαλβιδα ψυχρής.


Ναι αν φύγω μετά από πρωινή εκκίνηση χωρίς να το αφήσω 2 λεπτά να ανεβάσει θερμοκρασία τότε ξαναβγάζει anti pollution faulty αν το αφήσω να ζεσταθεί και δουλεύει καλύτερα και δεν βγάζει σφάλμα!
Σήμερα το πρωί άνοιξα το καπό αλλά παρέλειψα να το τραβήξω σε βίντεο, μόλις το άναψα τρέμει πολύ όλο το μοτέρ μετά από ένα δύο λεπτά ηρεμεί τελείως! Δεν ακούγεται κροταλισμα σαν να έχει χάσει το χρονισμα...


Παναγιώτη καλημέρα!
Είχες κρατήσει το σφάλμα και λόγο του ρεταρισματος είπε ότι μπορεί να οφείλεται εκεί και του είπα να τον αλλάξουμε, το αυτοκίνητο είχε 3 Bosch και ένα Delphi ήταν ένας άλλος λόγος που ήθελα εγώ να αλλαχτεί για να είναι όλοι ίδιοι χωρίς απαραίτητα να κάνει καμία διαφορά αυτό κόλλημα δικό μου είναι..
Μπουζί είπε για ngk ιριδιου αλλά δεν υπήρχαν εκείνη την μέρα διαθέσιμα και έτσι βάλαμε Bosch ιριδιου τώρα κωδικό δεν θυμάμαι για να είμαι ειλικρινής..
Ναι το ρεταρισμα γίνεται μόνο όταν το ανάβω το πρωί η μετά από έξι εφτά ώρες που το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο..
Μπορούν και τα δύο να τσεκαριστουν χωρίς να αλλαχτούν;
Ευχαριστώ
Αν διαγράψεις της βλάβες ξανά πετάει check? Ναι μπορούν να τσεκαριστουν !


Ναι την βγάζει αν δεν το αφήσω να ζεσταθεί δύο λεπτά και φύγω κάνει διακοπές σαν να ρεταρει και βγάζει πάλι anti pollution faulty... Σήμερα το πρωί άνοιξα το καπό αλλά αμέλεισα να το βγάλω βίντεο το μοτέρ τρέμει πάρα πολύ έντονα για ένα με δύο λεπτά μέχρι να ανεβάσει θερμοκρασία και μετά ηρεμεί σαν να μη συμβαίνει τίποτα, δεν κροταλιζει καθόλου ακόμα και όταν τρέμει δεν ακούγεται τίποτα παρά μόνο έντονος κραδασμος σε όλο το μοτέρ κουνιέται σχεδόν όλο το αυτοκίνητο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Soultanos THP 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 THP

Ένταξη: 21 Οκτ 2018
Δημοσιεύσεις: 54

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 15:00:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εαν το ρεταρισμα που λες στο κάνει στο πρώτο ξεκίνημα όταν είναι κρύο και εφόσον πέσουν η στροφές δουλευει κανονικά (από ότι κατάλαβα αυτό συμβαίνει)δοκίμασε την βαλβιδα θερμοκρασίας είναι επάνω στο καβουκι του θερμοσταση κάθετα όπως κοιτάς τον κινητηρα η πράσινη η καφέ χρωμα η βαλβιδα ΣΕ περίπτωση που εχει αλλαξγ θερσμοστατη και φοράει τον τελευταίο κωδικο τοτε αυτη η βαλνιδα είναι χωμένη οριζόντια στο καβούκι και συνοδεύεται με ένα extra πλεξουζακι. Ξεκινά από εκεί με το μικρότερο κόστος. Επισης κανε αλλαγη τον πολλαπλασιαστή του 3ου κυλίνδρου με ένα από 1,2,4 σβήσε βλάβες και δες αν ξανά πετάξει σφαλμα σε ποιον κύλινδρο εμφανίζει Οστε να αποκλίσεις εν μέρη εαν είναι Κάνα πολλαπλασιαστής που χαζοδουλευει. tempsensor screen-shot-01-17-18-at-05-46 16558860-4-b



image hosting free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ISIDOROS (ΙΣΙΔΩΡΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


"Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 EAT6 A

Ένταξη: 30 Μάϊ 2016
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 15:09:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοίτα την κεντρική ασφαλειοθήκη μπορεί να θέλει όλη αλλαγή συνήθως βγαζουν αυτή την ζημιά,εγώ που είχα ένα citroen c4 1.6 vtrs coupe του 2010 όταν το έδωσα τον ιούνιο του 2016 με 75.000χλμ. μόλις το πούλησα ο νέος ιδιοκτήτης μετά από 1 μήνα με πήρε τηλέφωνο ακριβώς το ίδιο πρόβλημα,άλλαξε πρώτα 4 μπουζί,μετά 4 πολλαπλασιαστές και τέλος αισθητήρα λ,αλλά το ίδιο μήνυμα,τελικά του έμεινε μια μέρα δεν έπαιρνε μπροστά και ήταν η κεντρική ασφαλειοθήκη του κάηκε ,είναι γνωστό πρόβλημα στα γαλλικά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thanasismai 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Αύγ 2020
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 15:22:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Soultanos THP έγραψε:
Εαν το ρεταρισμα που λες στο κάνει στο πρώτο ξεκίνημα όταν είναι κρύο και εφόσον πέσουν η στροφές δουλευει κανονικά (από ότι κατάλαβα αυτό συμβαίνει)δοκίμασε την βαλβιδα θερμοκρασίας είναι επάνω στο καβουκι του θερμοσταση κάθετα όπως κοιτάς τον κινητηρα η πράσινη η καφέ χρωμα η βαλβιδα ΣΕ περίπτωση που εχει αλλαξγ θερσμοστατη και φοράει τον τελευταίο κωδικο τοτε αυτη η βαλνιδα είναι χωμένη οριζόντια στο καβούκι και συνοδεύεται με ένα extra πλεξουζακι. Ξεκινά από εκεί με το μικρότερο κόστος. Επισης κανε αλλαγη τον πολλαπλασιαστή του 3ου κυλίνδρου με ένα από 1,2,4 σβήσε βλάβες και δες αν ξανά πετάξει σφαλμα σε ποιον κύλινδρο εμφανίζει Οστε να αποκλίσεις εν μέρη εαν είναι Κάνα πολλαπλασιαστής που χαζοδουλευει. tempsensor screen-shot-01-17-18-at-05-46 16558860-4-b


Απο ότι είδα το έχουν αναφέρει και άλλοι σχετικά με τον αισθητηρα στο θερμοστάτη, το κόστος φαντάζομαι δεν είναι μεγάλο... Τους πολλαπλασιαστες τους έχω αλλάξει θεση αλλά δεν υπήρξε καμία αλλαγή...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thanasismai 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Αύγ 2020
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 15:25:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ISIDOROS έγραψε:
Κοίτα την κεντρική ασφαλειοθήκη μπορεί να θέλει όλη αλλαγή συνήθως βγαζουν αυτή την ζημιά,εγώ που είχα ένα citroen c4 1.6 vtrs coupe του 2010 όταν το έδωσα τον ιούνιο του 2016 με 75.000χλμ. μόλις το πούλησα ο νέος ιδιοκτήτης μετά από 1 μήνα με πήρε τηλέφωνο ακριβώς το ίδιο πρόβλημα,άλλαξε πρώτα 4 μπουζί,μετά 4 πολλαπλασιαστές και τέλος αισθητήρα λ,αλλά το ίδιο μήνυμα,τελικά του έμεινε μια μέρα δεν έπαιρνε μπροστά και ήταν η κεντρική ασφαλειοθήκη του κάηκε ,είναι γνωστό πρόβλημα στα γαλλικά.


Έχεις ιδέα τι άλλα συμπτώματα είχε πριν παραδώσει πνεύμα η ασφαλειοθηκη; ταιριάζουν με τους δικού μου; έχεις ιδέα το κόστος της ασφαλειοθηκης;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 22:35:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

@Soultanos THP sorry για το offtopic, αλλα θελω να σε ρωτησω πως εχεις προσβαση στο servicebox?
To εχεις πληρωσει ή η φωτο ειναι απο αρχειο σου-google??


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Soultanos THP 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 THP

Ένταξη: 21 Οκτ 2018
Δημοσιεύσεις: 54

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 22:42:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christos_99 έγραψε:
@Soultanos THP sorry για το offtopic, αλλα θελω να σε ρωτησω πως εχεις προσβαση στο servicebox?
To εχεις πληρωσει ή η φωτο ειναι απο αρχειο σου-google??
Στο Google !



image hosting free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ISIDOROS (ΙΣΙΔΩΡΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


"Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 EAT6 A

Ένταξη: 30 Μάϊ 2016
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Αύγ 2020, 08:29:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

thanasismai έγραψε:
ISIDOROS έγραψε:
Κοίτα την κεντρική ασφαλειοθήκη μπορεί να θέλει όλη αλλαγή συνήθως βγαζουν αυτή την ζημιά,εγώ που είχα ένα citroen c4 1.6 vtrs coupe του 2010 όταν το έδωσα τον ιούνιο του 2016 με 75.000χλμ. μόλις το πούλησα ο νέος ιδιοκτήτης μετά από 1 μήνα με πήρε τηλέφωνο ακριβώς το ίδιο πρόβλημα,άλλαξε πρώτα 4 μπουζί,μετά 4 πολλαπλασιαστές και τέλος αισθητήρα λ,αλλά το ίδιο μήνυμα,τελικά του έμεινε μια μέρα δεν έπαιρνε μπροστά και ήταν η κεντρική ασφαλειοθήκη του κάηκε ,είναι γνωστό πρόβλημα στα γαλλικά.


Έχεις ιδέα τι άλλα συμπτώματα είχε πριν παραδώσει πνεύμα η ασφαλειοθηκη; ταιριάζουν με τους δικού μου; έχεις ιδέα το κόστος της ασφαλειοθηκης;
.Το αυτοκίνητο το είχα πουλήσει,μου είπε ο νέος ιδιοκτήτης ότι του έβγαλε το μήνυμα anti polution faulty ,το έψαξε σε citroen εξουσιοδοτημένο με μηχάνημα,του άλλαξαν πρώτα μπουζί (τα οποία τα είχα αλλαξει εγώ με bosch στο σέβισς των 70.000χλμ.),και δεν,μετά του άλλαξαν και τους 4 πολλαπλασιαστές και δεν πάλι,μετά του άλλαξαν λ και δεν και στο τέλος του έμεινε δεν έπαιρνε μπροστά και του άλλαξαν κεντρική ασφαλειοθήκη,η οποία ήταν καμένη από μέσα μάλλον,δεν θυμάμαι νομίζω μου είχε ότι του έκανε και κάτι σαν ρεταρίσματα ο κινητήρας,το κόστος καινούριας είναι πολύ ακριβή θυμάμαι περίπου 300 + ευρώ και μεταχειρισμένη γύρα στα 150-200 αλλά δεν υπάρχει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thanasismai 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Αύγ 2020
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Αύγ 2020, 11:04:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα τελικά χθες και ενώ ήμουν στο δρόμο αναξε πάλι το antipolution faulty και ο κωδικος ήταν p1339 και το αυτοκίνητο μπήκε σε limp mode μέχρι που έσβησα το σφαλμα το ζέστανα για 3 λεπτά και έστρωσε πάλι...
Αύριο πρωί θα έκλεισα ραντεβού με εξουσιοδοτημένο συνεργείο να το κοιτάξουμε εκεί, έχω σώσει όλους τους κωδικούς σφαλμάτων για να τους δείξω στο συνεργείο...
Ευχαριστώ για τη βοήθειά μέχρι τώρα, θα γράψω μετά το συνεργείο τι έγινε αν λύθηκε το πρόβλημα και τι βρήκαμε για μελλοντική χρήση αχρείαστη να είναι από άλλους κατόχους 308 1.6 thp..
Aν έχετε καμία συμβουλή από που να το πιάσουμε με το συνεργείο είναι καλό δεχόμενη!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Offer 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 21 Φεβ 2022
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2022, 18:54:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tελικα ποιο ήταν το πρόβλημα; Λύθηκε;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3275s (PHP: 93% - SQL: 7%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on